ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
«Το μεγάλο παραμύθι με τα ηλεκτρικά πράσινα αυτοκίνητα-ένα παράδειγμα γιατί το σύστημα προωθεί τους yesmen στην Ευρωβουλή.»
Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν δημιουργούν ηλεκτρισμό – αποθηκεύουν ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται αλλού, ειδικά μέσω άνθρακα, ουρανίου, φυσικής ενέργειας ή γεννήτριες με ντίζελ.
Ο ισχυρισμός λοιπόν ότι "ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι όχημα μηδενικών εκπομπών" δεν ισχύει καθόλου.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.
Όσοι είναι ενθουσιασμένοι με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την πράσινη επανάσταση ας ρίξουν μια πιο προσεκτική ματιά στις μπαταρίες, αλλά και τις ανεμογεννήτριες και τα ηλιακά πάνελ.
Μια τυπική μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου ζυγίζει 1.000 λίβρες, περίπου στο μέγεθος μιας βαλίτσας.
Περιέχει 25 λίβρες λίθιο, 60 λίβρες νικέλιο, 44 λίβρες μαγγάνιο, 30 λίβρες κοβάλτιο, 200 λίβρες χαλκού και 400 λίβρες αλουμινίου, ατσάλι και πλαστικό.
Υπάρχουν πάνω από 6.000 μεμονωμένα κύτταρα ιόντων λιθίου μέσα. Για να φτιάξετε κάθε μπαταρία BEV, θα πρέπει να επεξεργαστείτε 25.000 λίβρες αλάτι για λίθιο, 30.000 λίβρες μεταλλεύματος για κοβάλτιο, 5.000 λίβρες ρητίνης για νικέλιο και 25.000 λίβρες μεταλλεύματος από χαλκό. Συνολικά, πρέπει να ξεθάψεις 500.000 λίβρες χώμα για μια μπαταρία."
Απλά διαβάστε το! !!!
Ίσως η καλύτερη ανάρτηση που δημοσιεύτηκε ποτέ με θέμα τις "μηδενικές εκπομπές ρύπων".»
Το "Going Green-cars" μπορεί να ακούγεται σαν ένα ουτοπικό ιδανικό, αλλά αν κοιτάξετε το κρυμμένο και ενσωματωμένο κόστος με ρεαλιστικό και αμερόληπτο τρόπο, θα διαπιστώσετε ότι το ηλεκτρικά αυτοκίνητα που μας πλασάρουν κάνουν μεγαλύτερη ζημιά στο περιβάλλον της γης από ό,τι φαίνεται.
ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΙΟ ΑΝ ΕΚΛΕΓΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΘΕΜΑΤΑ!
(Τα παραπάνω τα επεξεργάστηκα από το θαυμάσιο κείμενο του Γιάννη Τσιανάκα και από προηγούμενες σχετικές μου αναρτήσεις που έλαβαν τεράστια δημοσιότητα.