Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ !!

πηγη: ΟΛΥΜΠΙΑ


Απο τον Αγγελο
Έκανα τα πρώτα μου βήματα,και ο πατέρας κρατούσε το χέρι μου
Έκανα τα πρώτα μου βήματα, στον δρόμο μου για να γίνω άντρας ! 
Σε όλη αυτή τη γη, με το πρώτο μου ζευγάρι παπούτσια 
σε όλη αυτή τη γη,που ποτέ δεν θέλω να χάσω !           
ΗΖΩΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ, ΚΑΙ ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ                                                                                       
Αυτή είναι το μέρος, Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ !!                                                                                                           
Η ζωή μου είναι εδώ, και εδώ θέλω να πεθάνω                                    
Αυτή είναι το μέρος, η πατρίδα μου !    
Είδα το πρόσωπο ενός γέρου να πεθαίνει  
Έμαθα να ακούω, να αγαπώ την πατρίδα μου !                                                                                                 
Η ζωή είναι ένα βουητό, στο φως του ήλιου ή στη βροχή, ό,τι παγώσει, η άνοιξη του δίνει ζωή και πάλι !        
Η ζωή μου είναι εδώ και εδώ θέλω να πεθάνω, αυτή είναι το μέρος η πατρίδα μου !                                             
Στο πέταγμα των αετών,βλέπω την ελευθερία μου, πράγματα που αγαπώ, θέλω να αποδώσω σκηνές   
Λίμνες που ακτινοβολούν, ακτές γαλήνιας θάλασσας
Αυτή είναι η κληρονομιά που οι πατέρες μου , μου άφησαν !!    
Η ζωή μου είναι εδώ και εδώ θέλω να πεθάνω, αυτή είναι το μέρος, η πατρίδα μου!                                                                                                     




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου