Κάποτε σε μια γειτονιά των Δυτικών προαστίων, ζούσε ένα καλοβαλμένο «αγόρι» (σε λίγο θα διευκρινισθεί προς τι τα εισαγωγικά), που κυκλοφορούσε με πολύ κοντά και πολύ εφαρμοστά σορτσάκια και πολύ στενά μπλουζάκια.
Tου Υπτγου ε.α. Χρήστου Μπολώση
«Ζαφείρης» το κανονικό του, «Ζαφειράκης» τα καλλιτεχνικό του. Ο Ζαφειράκης λοιπόν, τα βραδάκια έβγαινε στην πόρτα της αυλής του σπιτιού του και έπιανε κουβέντα με την τοπική αλαναρία, που έσπαγε πλάκα. Και έσπαγε πλάκα, διότι ο Ζαφειράκης ήταν αυτό που τότε αποκαλούσαμε «πο@@τη» ή «πο@@@@ρα». Να γιατί μπήκανε τα εισαγωγικά στο «αγόρι»
Τα χρόνια στήσανε χορό όμως, όπως τραγουδούσε ο μεγάλος Μπιθικώτσης, ήγουν (‘’δηλαδή’’ παναπεί αυτό το ‘’ήγουν’’. Άκου ‘’ήγουν’’…) τα χρόνια πέρασαν όπως κυλάει το νερό στ’ αυλάκι (πολύ καλό αυτό και να θυμηθώ να το πω στα παιδιά στο καφενείο…). Ο κόσμος άλλαξε και αλλάξανε και οι μέχρι τότε γνωστές ορολογίες. Έτσι ο «πο@@της», έγινε «ωθούμενος εκ των όπισθεν» (όρος που δεν έπιασε), ύστερα είχαμε το «πισωγλέντης», που επίσης δεν περπάτησε για να φθάσουμε στις μέρες μας που τους αποκαλούμε, με απόλυτο σεβασμό και αν θέλουμε ας κάνουμε κι΄ αλλιώς, «γκέι» και «ΛΟΑΤΚΙ», όρος που τείνει να γίνει ισότιμος με αυτόν του «Ακαδημαϊκού» ή του Νομπελίστα».
Μία κλασική εικόνα του έχοντος το «κουσούρι», κατά τον Μακαριστό Εθνάρχη Χριστόδουλο, είχε θαυμάσια ενσαρκώσει ο Σταύρος Παράβας, ερμηνεύοντας τον «Φίφη» σε σειρά κινηματογραφικών ταινιών.
Παρεμπιπτόντως ο Απόστολος Παύλος, στην Α΄ προς Κορινθίους επιστολή του, τους χαρακτήρισε «αρσενοκοίτες» και ότι η πράξη τους αυτή είναι άξια θανάτου.
Διότι φίλοι μου σήμερα το να είσαι γκέι ή μία από τις 70 τόσες παραλλαγές είναι τίτλος τιμής που σου ανοίγει όλες τις πόρτες για κοινωνική καταξίωση (καλό κι΄ αυτό. Να θυμηθώ να το γράψω κι΄ αλλού).
Οι γκέι λοιπόν είναι οι πρώτοι, ενώ οι μέχρι χθες φυσιολογικοί είναι σκοταδιστές, όπως χαρακτηρίστηκε και ο Σεβασμιότατος Μεσογαίας Νικόλαος από προοδευτική εφημερίδα. Ο Νικόλαος, ο οποίος σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Αστροφυσική στὸ Harvard (Master of Arts) και Μηχανολογία στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασσαχουσέττης (ΜΙΤ). Έχει διδακτορικές σπουδές στο κοινό πρόγραμμα Harvard και ΜΙΤ στον τομέα της Βιοϊατρικής Τεχνολογίας (Βιορευστοδυναμική, Μαθηματική Φυσιολογία, Αιμοδυναμική της καρδιάς και των αγγείων). Εργάστηκε ως ερευνητής και επιστημονικός συνεργάτης στο Αγγειολογικό Εργαστήριο του New England Deaconess Hospital, στο Τμήμα Αναισθησιολογίας του Massachusetts General Hospital και στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Boston Children’s Hospital. Διετέλεσε επιστημονικός σύμβουλος μεγάλων εταιρειών σε θέματα Διαστημικής Ιατρικής Τεχνολογίας. Σπούδασε στη Θεολογική Σχολή του Τιμίου Σταυρού της Βοστώνης, όπου έλαβε τους τίτλους Master of Theological Studies και Master of Theology και στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, όπου ανακηρύχθηκε διδάκτορας στον τομέα της Βιοηθικής. Ο Νικόλαος λοιπόν σκοταδιστής και φωτεινά μυαλά οι συντάκτες της εφημερίδας…
Ακόμη οι αρνούμενοι να γίνουν ή να αποδεχτούν τους γκέι με τους όρους που αυτοί θέτουν (τεκνοθεσίες, βαφτίσια κ.λπ.) είναι εκτός από σκοταδιστές και νεοναζί και ακροδεξιοί (ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το «ακροδεξιός» είναι μομφή και το «ακροαριστερός» παράσημο).
Ουδείς λοιπόν έχει δικαίωμα να διατυπώσει αντίθετη γνώμη, διότι έτσι γουστάρει βρε αδελφέ. Όχι. Οι πάντες πρέπει να σιωπούν ή να συμφωνούν με το γκουβέρνο. Οι πάντες, πλην των βουλευτών της ΝΔ, οι οποίοι διατυπώνουν ελεύθερα την γνώμη τους χωρίς όμως να θυμίζουν αγέλη προβάτων.
Για να μας πείσουν ότι πρέπει ντε και καλά να δεχθούμε τον γάμο του Παυλάρα με τον Πετράκη, σκαρφίζονται διάφορα που νομίζουν ότι είναι ακλόνητα επιχειρήματα. Έτσι προσφάτως η κα Ντόρα Μπακογιάννη δήλωσε σε τηλεοπτική εκπομπή: «Αν ζούσε η Μαρίκα (εννοεί την μητέρα της) νομίζω πως θα έλεγε ”Ναι” στην υιοθεσία παιδιών από τα ομόφυλα ζευγάρια. Η μάνα μου ήταν ένας παραδοσιακός άνθρωπος. Και εγώ είμαι…». Εδώ είναι που λένε, «θου Κύριε φυλακή τω στόματί μου», διότι αν υπήρξε ένας παραδοσιακός άνθρωπος, γνήσιος και όχι όπως θέλει να μας τον πλασάρει η κα Μπακογιάννη, αυτή ήταν η μακαρίτισσα η Μαρίκα Μητσοτάκη.
Ο σοφός λαός έχει πει: «Γυνή η τους γλουτούς κινεί, ή φιλήδονος εστί ή την φύση παραβιάζει». Αφού λοιπόν η σεισοπυγίς γυνή παραβιάζει την φύση, πόσο μάλλον ο παραπάνω Πετράκης.
Ο αλησμόνητος Τζίμης Πανούσης σε μια παλιά τηλεοπτική συνέντευξή του δήλωνε ομοφυλόφιλος, χωρίς βέβαια να είναι και να μη χαίρονται οι διάφοροι ΛΟΑΤΚΙ. Κατά την διάρκεια της εκπομπής λοιπόν, δήθεν τον παίρνει ανήσυχη η μητέρα του και τον ρωτά έντρομη (φαίνεται δεν ήταν προοδευτική και παραδοσιακή αυτή) και τον ρωτά αν είναι στ’ αλήθεια ομοφυλόφιλος και αν πονάει. Και ο μεγάλο Τζιμάκος την καθησυχάζει λέγοντας:
Μην ανησυχείς ρε μάνα. Δεν είναι τίποτα. Σαν να κάνεις κακά προ τα μέσα είναι…
Τέλος, ένας κορυφαίος ερμηνευτής δημοτικών τραγουδιών, όπως μου διηγείτο ο φίλος Α.Μ., όταν έμαθε ότι ο γιός του την κουνάει την αχλαδιά, όπως έλεγαν στις παλιές Ελληνικές ταινίες, του φώναξε:
Ρε δε μου γινόσουνα κλέφτης. Ρε δε μου γινόσουνα λωποδύτης. Ρε πο@@@@@ πήγες να μου γίνεις;
Άλλος σκοταδιστής ο Σόλων, ο οποίος αντιμετώπισε όπως παρακάτω την ομοφυλοφιλία:
Έλα μωρέ και ποιος είναι ο Σόλων; Κάνας νεοναζί θα είναι…
Βέβαια υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που το «κουσούρι» είναι θέμα ορμονών και διαφόρων ιατρικών παραγόντων, οπότε τότε πάμε πάσο. Υπάρχει όμως και η περίπτωση που αναφέρει ο μεγάλος μας Νίκος Τσιφόρος: «Το κακό ξεκίνησε τότε που ο Τοτός ήταν δύο χρονών και φόρεσε τα τακούνια της μαμάς του και αντί να τούρθει ένας ξεγυρισμένος φούσκος όλοι φώναξαν μπράβο μπράβο»…
Αυτά και καλό βόλι στους «δεξιούς» βουλευτές της ΝΔ και η στήλη σας κάνει δώρα ένα βιντεάκι και ο Θεός να βάλει το χέρι Του.
Υστερόγραφο:
Το παρακάτω κείμενο άσχετο με τους ΛΟΑΤΚΙ (μη τα φορτώνουμε όλα σ’ αυτούς) αλλά εξαιρετικά επίκαιρο, το έστειλε ο φίλος μου Ηρακλής Β., από ένα πανέμορφο νησί του Αιγαίου:
Ελλάς το μεγαλείο σου!
80 γιοι και θυγατέρες πανεπιστημιακών δασκάλων, κρατούν ομήρους 350.000 φοιτητές.
Πανεπιστήμιο Αθηνών: διόρισαν ή “εξέλεξαν” 44 παιδιά τους
Αριστοτέλειο: στους 189, οι 69 συγγενείς
Πελοποννήσου: 10 ζευγάρια καθηγητών
Ιατρική Σχολή: οι μισοί έχουν διορίσει εξαδέλφια και ανίψια
Διαβάστε ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα από την ανάρτηση του Νίκου Φελέκη με πεπραγμένα του ζεύγους Χριστινάκη να φρίξετε. Βρώμα και δυσωδία.
Είναι οι ίδιοι καθηγητές και τα σόγια τους, που πολεμούν με λύσσα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια μαζί με τους τενεκέδες φοιτητές και τα δήθεν προοδευτικά κόμματα της αντιπολίτευσης:
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Α.Ε.Ι.
Πριν πολλά χρόνια στο τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών κοσμήτωρ ήταν η Ελένη Χριστινάκη, καθηγητής ο Παναγιώτης Χριστινάκης.
Από κει και πέρα παρακολουθήστε την πορεία της οικογένειας:
Η κόρη Ειρήνη Χριστινάκη έλαβε διδακτορικό τον Αύγουστο του 2004 από τον πατέρα της Παναγιώτη Χριστινάκη, τότε Πρόεδρο του Τμήματος που ήταν επιβλέπων του διδακτορικού της, έχοντας αποτύχει στις προσπάθειές της για διδακτορικό στη Νομική Αθηνών και στη Νομική Θράκης. Σε λίγους μήνες εκλέγεται… κατ΄ ευθείαν επίκουρη καθηγήτρια, παρακάμπτοντας το νόμο που απαιτεί κάποια χρόνια διδασκαλίας σε ΑΕΙ μετά την απόκτηση του διδακτορικού. Χαρακτηρίστηκε διεθνούς κύρους επιστήμων (!!!) και, άκουσον άκουσον, μέσα σε τρία χρόνια το 2008 σε ηλικία 35 ετών (!) γίνεται τακτική ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ (!!!), παρακάμπτοντας πάλι το νόμο.
Στη συνέχεια ο γαμπρός Χριστινάκη, Αθανάσιος Γλάρος και σύζυγος της Ειρήνης Χριστινάκη, εκλέγεται επίκουρος καθηγητής στο ίδιο Τμήμα. Ο αδελφός του γαμπρού Χριστινάκη, Γεώργιος Γλάρος ετοιμάζεται και αυτός για άλλη θέση στο ίδιο Τμήμα.
Η άλλη κόρη του Χριστινάκη, Όλγα Χριστινάκη, ετοιμάζεται και αυτή για τη Σχολή και πήρε θέμα διδακτορικού με επιβλέπουσα την αδελφή της, Ειρήνη Χριστινάκη.
Ο άλλος γιός Χριστινάκη, Επαμεινώνδας Χριστινάκης, πτυχιούχος Παιδαγωγικής Ακαδημίας, δάσκαλος στην Κύπρο, χωρίς πτυχίο Θεολογίας και χωρίς μάστερ που είναι απαραίτητο, γίνεται και αυτός υποψήφιος διδάκτωρ και στην επιβλέπουσα επιτροπή ορίζεται πάλι ο καθηγητής Χριστινάκης.
Αυτά…