Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

3 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ !!! EΚΛΟΓΕΣ ΕΑΑΣ , ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ - ΨΗΦΙΖΩ -ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ !!!!!





Εκλογές ΕΑΑΣ - 23 Φεβρουαρίου 2014 (BINTEO)


     
         



ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ

       
  Η καθολική συμμετοχή μας θα είναι η καλύτερη και ισχυρότερη απάντηση, σ΄αυτούς που μας λεηλάτησαν, που μας συκοφάντησαν και μας θεωρούν δεδομένους.

          Πιθανή αποχή μας από την ψηφοφορία,θα ξανανοίξει την όρεξη των
των δημίων μας, για επιβολή νέων δυσβάσταχτων μέτρων.

          Θα πρέπει να κάνουμε πράξη το ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ 


                   ΟΙ      ΚΑΙΡΟΙ    ΟΥ      ΜΕΝΕΤΟΙ
           

           


Κάντε κλικ στις παρακάτω φωτό για μεγένθυση ή για αναπαραγωγή του σχετικού βίντεο:
ΒΙΝΤΕΟ: ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΑΑΣ 23 ΦΕΒ 2014ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ

1 σχόλιο:

  1. Κάθε χώρα έχει θεσπίσει μία σειρά από νόμους που στόχο έχουν να εξασφαλίσουν την προσφορά της κοινωνίας σε ανθρώπους που για δεκαετίες την υπηρέτησαν. Επομένως είναι δικαίωμά μου να μου αποδίδεται αυτό μέσω της ΕΑΑΣ γιατί αυτή με την σειρά της έχει την ευθύνη γιαυτό, η οποία απορρέει απο το νόμο.Πληρώνω τις θεσπισμένες κρατήσεις και έχω το δικαίωμα των όποιων παροχών..Τώρα δεν βλέπω καμία υποχρέωση για συμμετοχή σε "εκλογική διαδικασία" αφού: 1ον οι παροχές μου δεν αλλάζουν.. 2ον κανείς δεν έχει πάρει θέση σε θεσμικά προβλήματα που αντιμετωπίζω.. 3ον το σύστημα εκλογής ΔΣ στην ένωση καθώς και η τοποθέτηση ΔΣ στα παραρτήματα δεν με εκφράζει ως άνθρωπο..4ον θεωρώ οτι το εκλέγειν όσο και το εκλέγεσθαι είναι αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε μέλους, του κάθε νόμιμου πολίτη, επομένως η αφαίρεση του δικαιώματος του εκλέγεσθαι καταπατά τα νόμιμα δικαιώματά μου..Αρα η μη συμμετοχή μου δίνει ΔΥΜΑΜΗ μόνο σε μένα.. ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή