Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ .......ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


πηγη: Defence point


Παρά τις περιορισμένες, σε σχέση με πριν μερικά χρόνια, πιστώσεις που διατίθενται για τα εξοπλιστικά προγράμματα των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων (αυτές που εγγράφονται στον προϋπολογισμό ως «δαπάνες εξυπηρέτησης της δημόσιας πίστης»), η απορρόφηση τους από τα Γενικά Επιτελεία εξελίσσεται με αξιοζήλευτη ομαλότητα και σταθερότητα και με σαφώς ταχύτερους ρυθμούς σε σχέση με το παρελθόν.
Με τη συνεργασία του Ινστιτούτου Αναλύσεων Ασφάλειας και Άμυνας (Ι.Α.Α.Α. / ISDA)
Απόδειξη αυτού είναι ότι στο μέσο του χρόνου (Ιούνιος) η απορρόφηση ανέρχεται στο περίπου 50% των πιστώσεων που έχει εγκρίνει για το 2013 το Υπουργείο Οικονομικών.
Μάλιστα σε σχέση με το παρελθόν το ΓΕΕΘΑ έχει αναπτύξει σύστημα καταγραφής και παρακολούθησης των δαπανών το οποίο επιτρέπει ανά πάσα στιγμή την ακριβή γνώση της εξέλιξης τους εντός των αυστηρών πλαισίων που έχει θέσει το Υπουργείο Οικονομικών.
Όπως είναι γνωστό για το 2013 το Υπουργείο Οικονομικών ενέκρινε στο πλαίσιο του προϋπολογισμού για το ίδιο έτος πιστώσεις ύψους 750 εκατ. ευρώ για την εξυπηρέτηση της δημόσιας πίστης.
Αναλυτικά η κατανομή κατά φορέα είναι η ακόλουθη (όλα τα ποσά σε ευρώ):
ΓΕΕΘΑ: 18.152.959
ΓΕΣ: 203.000.000
ΓΕΝ: 211.387.143
ΓΕΑ: 317.459.898
Γενικό σύνολο: 750.000.000
Από το γενικό σύνολο των 750 εκατ. ευρώ τα Γενικά Επιτελεία οφείλουν να καλύψουν τόσο τη χρηματοδότηση εν εξελίξει συμβάσεων (δηλαδή συμβάσεις που είχαν υπογραφεί παλαιότερα χρόνια και η οικονομική τους εξυπηρέτηση συνεχίζεται), αυτές που θα αποκαλέσουμε «τρέχουσες υποχρεώσεις», αλλά και τη χρηματοδότηση νέων προγραμμάτων, τα αποκαλούμενα «προγράμματα προς ενεργοποίηση».
Πρέπει να επισημανθεί ότι ως «προγράμματα προς ενεργοποίηση» χαρακτηρίζονται αυτά για τα οποία έχει γνωμοδοτήσει η αρμόδια επιτροπή της Βουλής των Ελλήνων και τα οποία όταν καλυφθούν από σύμβαση για την εκτέλεση τους μεταπίπτουν στις «τρέχουσες υποχρεώσεις». Θα συμπληρώσουμε επίσης, προκειμένου να αποφευχθούν οι λανθασμένες εντυπώσεις και η παραφιλολογία, ότι λόγω της σημαντικής μείωσης των αμυντικών δαπανών τα «προγράμματα προς ενεργοποίηση» σε σχεδόν ολοκληρωτικό βαθμό αφορούν τη συντήρηση και αξιοποίηση του υπάρχοντος κύριου και άλλου υλικού καθώς επίσης και την προμήθεια «αναλωσίμων» (πυρομαχικά, ανταλλακτικά, κ.λ.π.) που είναι άκρως απαραίτητα για την εκπαίδευση του προσωπικού και την επιχειρησιακή αξιοποίηση του υλικού.ν κατακλείδι:
>Για πρώτη φορά στα χρονικά η εξέλιξη των δαπανών «εξυπηρέτησης της δημόσιας πίστης»παρακολουθείται συνεχώς και συστηματικά όχι μόνο από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΓΔΟΣΥ) αλλά και από το ΓΕΕΘΑ και τα Γενικά Επιτελεία.
>Η εκ του σύνεγγυς παρακολούθηση της εξέλιξης των δαπανών από το ΓΕΕΘΑ επιτρέπει την παρέμβαση για την οριζόντια μετατόπιση πιστώσεων ώστε να εξυπηρετηθεί ο εθνικός επιχειρησιακός σχεδιασμός, φυσικά πάντα μέσα στα αυστηρά πλαίσια που καθορίζει το Υπουργείο Οικονομικών.
>Σε αντίθεση με σχεδόν όλες τις άλλες υπηρεσίες, οργανισμούς και φορείς του δημοσίου το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, το ΓΕΕΘΑ και τα Γενικά Επιτελεία των Κλάδων έχουν επιτύχει την ισορροπημένη, ομαλή και σταθερή απορρόφηση των πιστώσεων και τη συνεχή, σε αληθή χρόνο, παρακολούθηση τους. Αψευδής μάρτυς το ποσοστό του 45,75% που αντιπροσωπεύουν οι δεσμευθείσες πιστώσεις τόσο για τις «τρέχουσες υποχρεώσεις» όσο και τα «προγράμματα προς ενεργοποίηση» σε σχέση με το σύνολο των πιστώσεων που διέθεσε το Υπουργείο Οικονομικών (750 εκατ. ευρώ) που καταγράφηκε στο μέσο τους έτους.
Οι Ένοπλες Δυνάμεις απέδειξαν στην πράξει ότι έχουν προσαρμόσει το λογιστικό τους σύστημα απόλυτα στη σημερινή διαχειριστική – λογιστική πραγματικότητα και υλοποιούν τον προϋπολογισμό τους ομαλά και ισορροπημένα εντός του (ασφυκτικού) πλαισίου που καθορίζει το Υπουργείο Οικονομικών και δυστυχώς επιβάλλει η δημοσιονομική κατάσταση της χώρας.
Ή για το πούμε πιο ωμά. Από λογιστικής –διαχειριστικής άποψης οι Ένοπλες Δυνάμεις δεν αποτελούν «μαύρη» τρύπα για τα δημόσια οικονομικά ούτε παραγωγό ελλειμάτων. Το αντίθετο μάλιστα, μπορούν να αποτελέσουν το πρότυπο για τον στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα.
Από την άλλη πλευρά όμως η αντίληψη που θέλει οι πιστώσεις του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας να θεωρούνται το πρώτο και «εύκολο» θύμα περικοπών θα πρέπει να σταματήσει να κυριαρχεί στις σχετικές αποφάσεις. Το προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων αλλά και οι Ένοπλες Δυνάμεις ως οργανισμός κατέβαλλαν το μερίδιο (και μάλιστα παραπάνω από ότι τους αναλογούσε) στην προσπάθεια εξυγίανσης των δημοσιονομικών της χώρας.
Όμως πλέον αρχίζουμε και φθάνουμε (αν δεν έχουμε ήδη φθάσει) σε ένα όριο όπου οι συνεχώς μειούμενες πιστώσεις δεν μπορούν να αφήσουν ανεπηρέαστη την αμυντική ικανότητα της χώρας. Όσο και να βελτιωθεί η λογιστική – διαχειριστική ικανότητα (και κατά συνέπεια η ομαλή εξέλιξη του προϋπολογισμού), όσο μεγάλη και αν είναι η αγάπη προς την πατρίδα και το αίσθημα καθήκοντος του προσωπικού, η διάθεση των αναγκαίων οικονομικών πόρων για την εθνική άμυνα δεν μπορεί να υποκατασταθεί.
Αν στο πλαίσιο μίας κοντόφθαλμης λογικής υπονομεύσουμε την αμυντική ικανότητα της χώρας, δηλαδή την ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ, όχι μόνο θα αντιμετωπίσουμε πολύ σύντομα τις συνέπειες αλλά και είναι σίγουρο ότι θα αναγκαστούμε να δαπανήσουμε πολύ περισσότερα για να την αποκαταστήσουμε.
Μόνο που μέχρι τότε το «κακό» θα έχει συμβεί…

"Ανήθικοι Γερμανοί"

Πηγή: OnAlert  (εδώ)


 Έγγραφο φωτιά του ΓΕΣ για χρήματα που μας πήραν για εργασίες που δεν έκαναν!


Η γερμανική εταιρεία KMW κατασκευάστρια των αρμάτων μάχης Leopard πήρε χρήματα για εργασίες που δεν έκανε ποτέ και τώρα αρνείται να τα επιστρέψει! Οι Γερμανοί με το δάχτυλο μονίκως τεντωμένος προς τους “αναξιόπιστους” Έλληνες κάνουν ότι μπορούν για να “ρίξουν” την Ελλάδα για ένα ποσό της τάξεως των 352.000 ευρώ! Είναι δυνατόν; Κι όμως είναι!

Απαράδεκτοι Γερμανοί συνέχεια λοιπόν. Μετά το χθεσινό δημοσίευμα για τους τοκους που απαιτούν (!) για το πρόγραμμα των αρμάτων μάχης, το Onalert έχει στην διάθεσή του έγγραφη αναφορά του ΓΕΣ στην οποία αποκαλύπτεται ότι η KMW αρνείται να επιστρέψει τα χρήματα που πήρε για εργασίες που ποτέ δεν έκανε.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρει το έγγραφο του ΓΕΣ :

• “...η εταιρεία ΚΜ\Λ/ δεν αποδέχεται την επιστροφή του ποσού των 352.034,55€ με αντίστοιχη μείωση του συμβολαίου που της έχει ανατεθεί από την Β\Λ/Β (ΒΑΑΙΝΒνν) για την εργοστασιακή αξιοποίηση των αρμάτων LΕΟ 2Α4 στο πλαίσιο της Διακρατικής Συμφωνίας της 3ης Αυγ 2005, για τους λόγους που αναφέρονται σε αυτήν

• “Επί του υπόψη θέματος που αφορά στην εγκατάσταση εγχώριου συστήματος ενδοεπικοινωνίας (Σ/Ε) και σταθμού ασυρμάτου (Σ/Α) στα άρματα LΕΟ 2Α4 του Ελληνικού Στρατού αναφέρονται τα κάτωθι

α Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος της Ενδιάμεσης Λύσης προβλεπόταν η εγκατάσταση στα άρματα LΕΟ 2Α4 συστήματος ενδοεπικοινωνίας και σταθμού ασυρμάτου αντίστοιχου με αυτά που φέρουν τα άρματα LΕΟ 2ΗΕL .Απο τα ανωτέρω έχει υλοποιηθεί μέχρι σήμερα η προμήθεια και εγκατάσταση των Σ/Α σειράς \/ΡΟ 9310, εγχώριας κατασκευής, η οποία και υλοποιήθηκε από προσωπικό του Ελληνικού Στράτου Η προμήθεια του νέου Σ/Ε δεν υλοποιήθηκε και αντί αυτού τοποθετήθηκε στα άρματα το Σ/Ε VIC-1. Σε καμία εκ των δυο εργασιών εγκατάστασης υπήρξε εμπλοκή της εταιρείας ΚΜ\Λ/ καθ' οιονδήποτε τρόπο.


β Η εταιρεία ΚΜ\Λ/ συμφωνά με το (β) σχετικό συμβόλαιο ανέλαβε την εργοστασιακή αξιοποίηση των 183 αρμάτων LΕΟ 2Α4 που προμηθεύτηκε ο Ελληνικός Στρατός από τον Ομοσπονδιακό Στρατό της Γερμανίας μέσω της Διακρατικής Συμφωνίας της 3ης Αυγ 2005

• Στο υπόψη συμβόλαιο εργοστασιακής αξιοποίησης των αρμάτων συμπεριλαμβάνονταν και οι παρακάτω εργασίες.
Μελέτη εγκατάστασης ελληνικού συστήματος Σ/Ε και Σ/Α σε άρμα LΕΟ 2Α4, αξίας 583.048,88€.
Εγκατάσταση ελληνικού συστήματος Σ/Ε και Σ/Α σε 129 άρματα LΕΟ 2Α4 στη Γερμανία, αξίας 17.955,27€/ άρμα και συνολικά 2.316229,61€
Εγκατάσταση ελληνικού συστήματος Σ/Ε και Σ/Α σε 53 άρματα LΕΟ 2Α4 στην ΕλΧαδα. αξίας 15.226,32€/άρμα και συνολικά 806.994,76. 

δ. Το θέμα των εργασιών που δεν εκτελέστηκαν από την εταιρεία ΚΜ\Λ/ σε ότι αφορά το Σ/Ε και Σ/Α τέθηκε από την επιτροπή στην ΒΑΑΙΝΒνν και την εταιρεία στο 13° ΡΜΒ και ζητήθηκε από την ΒΑΑΙΝΒνν να το εξετάσει Από την εξέταση προέκυψε ότι το ποσό που αντιστοιχεί στο ανεκτέλεστο έργο ανέρχεται στα 352.034,55€ (17 955,27€-15 226,32€= 2.728.95€ Χ 129 άρματα= 352.034,55€) το οποίο και ζητήθηκε από την "επιτροπή να επιστραφεί στο λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου στη ΒΑΑΙΝΒνν, που τροφοδοτεί τις πληρωμές των συμβολαίων της διακρατικης Συμφωνίας

ε Από το 2007 και μέχρι σήμερα η εταιρεία ΚΜ\Λ/ δεν προέβει σε κάποια ενέργεια προς την ΒΑΑΙΝΒνν ή την ελληνική πλευρά αναφέροντας ότι υφίσταται πρόβλημα και ζητώντας διευκρινήσεις ή διευθετώντας με κάποιο τρόπο το θέμα του ανεκτέλεστου έργου. Αντ' αυτού προέβει στην παράδοση 182 συλλογών εγκατάστασης Σ/Ε και Σ/Α στο 304 ΠΕΒ τον Δεκ 2009, κοστολογώντας εκάστη συλλογή στην τιμή που αντιστοιχεί στη αναγραφόμενη στο συμβόλαιο για την τοποθέτηση των συσκευών στα 53 άρματα στην Ελλάδα (15 226,3?€) και στην συνολική αξία των 2.771.190,24€.
στ Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία τον Νοε 2006 έγινε η επίδειξη των εγκατεστημένων Σ/Ε και Σ/Α σε άρμα ίΕΟ 2Α4. Στο πρακτικό της συγκεκριμένης συνάντησης αναφέρεται ρητά ότι η εταιρεία θα παραδώσει στον Ελληνικό Στρατό ενέργεια που δεν έχει υλοποιήσει_μέχρι σήμερα^^τα παρακάτω έγγραφα
(1) Εγχειρίδιο εγκατάστασης Σ/Ε (\/νΊ5ΡΚ) και Σ/Α (σειρά νΡΧ 9200) σε άρμα LΕΟ 2Α4
(2) Κατάλογο ανταλλακτικών που απαιτούνται για την παραπάνω εγκατάσταση
(3) Ηλεκτρολογικά / μηχανολογικά σχέδια εγκατάστασης

ζ. Η εταιρεία μετά το 14ο ΡΜR και την απαίτηση της ελληνικής πλευράς για επιστροφή του ποσού για το ανεκτέλεστο έργο. απέστειλε επιστολή στη ΒΑΑΙΝΒνν μη δεχόμενη την επιστροφή αυτή και αξιώνοντας την καταβολή πλήρους του ποσού, σαν να έχει εκπληρώσει πλήρως τις συμβατικές της υποχρεώσεις προβάλλοντας δικαιολογίες που δεν στηρίζονται επί των αναφερομένων στα ισχύοντα συμβόλαια
2. Κατόπιν των παραπάνω εκτιμάται ότι δεν είναι δυνατό να γίνουν αποδεκτοί οι ισχυρισμοί που διατυπώνει η εταιρεία ΚΜ\Λ/ στην επιστολή της, για τους παρακάτω λόγους

α Η εταιρεία κατά τη σύναψη του συμβολαίου το 2005 κοστολόγησε την εγκατάσταση των Σ/Ε και Σ/Α στα 53 LΕΟ 2Α4 στην Ελλάδα, στην τιμή των 15.226,32 €, χωρίς να έχει εκπονηθεί την περίοδο εκείνη η μελέτη εγκατάστασρς και σαφώς η συλλογή εγκατάστασης των συστημάτων- συσκευών Ακολούθως, αν και δεν έχει εκτελέσει εργασίες τοποθέτησης, είτε στη Γερμανία είτε στην Ελλάδα, η εταιρεία κοστολογεί την συλλογή εγκατάστασης στην τιμή των 15.226 32€ λαμβάνοντας έτσι όλο το ποσό που αντιστοιχούσε στην εκτέλεση των εργασιών για τα 53 άρματα στην Ελλάδα και χωρίς να αναπροσαρμόσει την τιμή το 100% του ποσού για τα 129 άρματα στη Γερμανία. Και στις δυο εργασίες δεν προβλέπεται κόστος ανάπτυξης καθώς η μελέτη εγκατάστασης αλλά και ανάπτυξης της συλλογής εγκατάστασης καλύπτεται από το κόστος της μελέτης που καταβάλλεται χωριστά Συνεπώς η εταιρεία για τις υπηρεσίες που αναγράφονται στο συμβόλαιο έχει λάβει κανονικά τις πληρωμές της και στις προθεσμίες που προβλέπονται πλην όμως αυτή δεν έχει εκτελέσει αυτές στο ακέραιο

β Από το 2007 και μέχρι σήμερα πέραν της παράδοσης των συλλογών εγκατάστασης τον Δεκ 2009 στο 304 ΠΕΒ ουδέποτε ενόχλησε την ελληνική πλευρά και ιδιαίτερα την ΒΑΑΙΝΒνν σχετικά με την εκπλήρωση - ολοκλήρωση των ενεργειών που αφορούν στην εγκατάσταση των Σ/Ε και Σ/Α στα άρματα LΕΟ 2Α4
γ. Παρότι η εταιρεία έχει πληρωθεί για την εκπόνηση της μελέτης εγκατάστασης των Σ/Ε και Σ/Α ουδέποτε μέχρι σήμερα έχει υποβάλει στην ελληνική πλευρά τα συμφωνηθέντα στη σύσκεψη της 07 Νοε 2006 έγγραφα, όπως αναφέρεται στο παράρτημα 5 της (ε) σχετικής επιστολής της ΒΑΑΙΝΒνν Αντί αυτών απέστειλε μια παρουσίαση Μ5 Power Point, έναν κατάλογο με ανταλλακτικά για πληροφορία, ένα αντίγραφο τιμολογίου και ένα αντίγραφο των πρακτικών της συνάντησης, ενέργεια που εκτιμάται ότι είναι διαφορετική από τα συμφωνηθέντα μεταξύ της εταιρείας, της ΒΑΑΙΝΒνν και της επιτροπής.

3 Η συμπεριφορά της εταιρείας ΚΜ\Λ/ επί του συνκεκριυενου ζητήματος εκτιμάται
ότι δεν συνάδει με την υφιστάμενη η συναλλαγματικη-εμπορικη ηθική και
προτείνεται όπως το υπόψη θέμα τεθεί στην ΒΑΑΙΝΒνν για περαιτέρω ενέργειες
της συμφωνά με τη Γερμανική εμπορική νομοθεσία " 

Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2013 - Πρόγραμμα εκδηλώσεων

Πηγή: Δήμος Αρταίων (εδώ)


1/7/2013
Δευτέρα
Ρυθμική-Λάτιν-Ευρωπαiκοί Χοροί
Λαογραφικός Όμιλος Άρτας "Το Εργαστήρι"
Θέατρο Κάστρου
1/7/2013
Δευτέρα
Πολιτιστική Εκδήλωση 
Πολιτιστικός Σύλλογος "Παναγία Βλαχέρνα"
Βλαχέρνα



Ιστορικό Επετειολόγιο

Πηγή: army.gr (ΓΕΣ)

01/07/1913. Απελευθέρωση της Δράμας
Το 21ο Σύνταγμα Πεζικού της VΙΙ Μεραρχίας προελαύνει από το σιδηροδρομικό σταθμό Αγγίστας και απελευθερώνει τη Δράμα μετά από αγώνα, ενώ οι Βούλγαροι υποχωρούν προς τα ανατολικά και βόρεια, προβαίνοντας σε βανδαλισμούς.

Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Έξι υπουργοί Άμυνας σε 24 μήνες...


ΠΗΓΗ: ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ

Αυτό που έχει βιώσει το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας τους τελευταίους 24 μήνες, θα πρέπει να συνιστά παγκόσμιο ρεκόρ! Από τον Ιούνιο του 2011 έχουμε αλλάξει έξι υπουργούς (Βενιζέλος, Μπεγλίτης, Αβραμόπουλος, Φράγκος, Παναγιωτόπουλος, Αβραμόπουλος), οκτώ... αναπληρωτές και υφυπουργούς, δύο Α/ΓΕΕΘΑ, τέσσερεις Αρχηγούς Στρατού, τρεις Αρχηγούς Ναυτικού και Αεροπορίας και ουκ έστιν αριθμός στρατηγών, ναυάρχων και πτεράρχων.

Έχει αναρωτηθεί κανείς, από τους πολιτικούς μας ταγούς, τι επίπτωση έχουν όλες αυτές αλλαγές στην εύρυθμη λειτουργία του Στρατεύματος; Αν δε, συνυπολογίσουμε στο ίδιο διάστημα, τις ανηλεείς περικοπές στις λειτουργικές δαπάνες των Ενόπλων Δυνάμεων και τις απίστευτες μειώσεις στα εισοδήματα των στελεχών, καταλαβαίνει και ο αδαής ότι η Άμυνα και η Ασφάλεια της χώρας δεν τυγχάνει δυστυχώς της προσοχής που θα έπρεπε.

Του άφησε πολύ δουλειά ο Πάνος...

Για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο δεν έχουμε πολλά να πούμε. Ανήκει στο «βαρύ πυροβολικό» της ΝΔ, γνώστης του ΥΠΕΘΑ, αλλά ήλθε με βαριά καρδιά, μετά την επιμονή του Βαγγέλη Βενιζέλου να του πάρει με «το έτσι θέλω» το ΥΠΕΞ. Έχει πάντως πολύ δουλειά να κάνει, αφού - όπως μου λένε - ο προκάτοχος του Πάνος Παναγιωτόπουλος, άφησε στοίβες τους ανυπόγραφους φακέλους και πολλές εκκρεμότητες.

Βεβαίως - και αυτό πρέπει να το προσέξει ο νέος ΥΕΘΑ - το γενικό¬τερο κλίμα στις Ένοπλες Δυνάμεις και κυρίως στους αποστράτους είναι πολύ βαρύ και ουδεμία σχέση έχει με το αντίστοιχο της υπουργίας του την περίοδο Παπαδήμου. Η Φώφη Γεννηματά ήταν η έκπληξη του ανασχηματισμού, αφού αναλαμβάνει ένα χαρτοφυλάκιο παντελώς άγνωστο γι αυτήν! Τέλος ο νέος υφυπουργός Θανάσης Δαβάκης, βουλευτής Λακωνίας, διαθέτει τεράστια κοινοβουλευτική εμπειρία - έχει συμπληρώσει 20 χρόνια βουλευτής! - είναι άνθρωπος σεμνός, χαμηλών τόνων, και χαίρει εκτίμησης στο νεοδημοκρατικό στρατόπεδο. Μέχρι χθες όμως, ήταν τομεάρχης Πολιτισμού της ΝΔ.

Η στήλη εύχεται καλή επιτυχία και ελπίζουμε να ηρεμήσει επιτέλους το Υπουργείο, το οποίο δεν προλαβαίνει να στρώνει χαλιά για τις παραδόσεις - παραλαβές.

Για την απελθούσα πολιτική ηγεσία...

Φίλος της στήλης από την Λάρισα, μας υπενθύμισε τις δημόσιες δηλώσεις του πρώην ΥΕΘΑ Πάνου Παναγιωτόπουλου, ακριβώς τέτοια εβδομάδα πέρσι, στην πρώτη ενημερωτική επίσκεψή του στην 1η Στρατιά και στο ΑΤΑ. Είχε πει τότε, αναφερόμενος στις μισθολογικές περικοπές:

«Πρώτον θα παλέψουμε να μην υπάρξουν νέες περικοπές. Να αγωνιστούμε γι αυτό και να το πετύχουμε. Να το κλειδώσουμε πρώτα αυτό, γιατί είναι το πρώτο μεγάλο ζητούμενο. Και από εκεί και πέρα σιγά - σιγά, να προσπαθήσουμε να αποκαταστήσουμε βήμα - βήμα, πράγματα που έχουν χαθεί μέχρι σήμερα...».

Τελικά πέτυχε ακριβώς το αντίθετο! Να του ευχηθούμε καλή επιτυχία στον Πολιτισμό...

Όσο για τους πρώην υφυπουργούς Παναγιώτη Καράμπελα και Δημήτρη Ελευσινιώτη, παρότι οι άνθρωποι το πάλεψαν και έχουν να επιδείξουν έργο, θα μείνουν στην ιστορία ως οι υφυπουργοί με τη μηδενική παρουσία σε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα...

Ίσως αυτό να είναι αρετή τελικά, αλλά πάντως δεν εκτιμήθηκε...

Προβληματίστηκα αν θα έπρεπε να μπω στην κυβέρνηση...

Ούτε 24 ώρες δεν πρόλαβε να κάτσει στην καρέκλα του αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Άμυνας και υλοποιώντας (από την ανάποδη), την οδηγία του Πρωθυπουργού, έδωσε την πρώτη της διαδικτυακή μάλιστα, συνέντευξη.

Ο λόγος για την Φώφη Γεννηματά , που παραχώρησε συνέντευξη ,στον ιστότοπο αμυντικού ενδιαφέροντος onalert.gr. Συγκρατώ μερικές από τις θέσεις της υπουργού:

Πρώτον, «Έχω αποφασίσει να στηρίξω τους άνδρες και τις γυναίκες των Ενόπλων Δυνάμεων χωρίς διακρίσεις, γιατί έχουν προσφέρει πολλά...», είπε η υπουργός, λες και είναι θέμα απόφασης η στήριξη των στελεχών και όχι υποχρέωσης...

Δεύτερον, «Όπως θεωρούμε ως ΠΑΣΟΚ, ότι ο Ελληνικός λαός ότι είχε να δώσει το έδωσε, αυτό κατ' αντιστοιχία ισχύει και για τις Ένοπλες Δυνάμεις» συνέχισε η υπουργός, μόνο που στο Άμυνας δεν θα πρέπει να μιλάει ως εκπρόσωπος τύπου του ΠΑΣΟΚ...

Τρίτον, «εάν ήταν στο δικό μας χέρι, ποτέ το ΠΑΣΟΚ δεν θα προχώραγε σε μία τόσο βίαιη δημοσιονομική προσαρμογή, μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Αλλά δεν είχαμε ποτέ, την δυνατότητα επιλογής. Την επιλογή αυτή, μας την επέβαλλαν οι δανειστές μας», είπε με αφοπλιστική ειλικρίνεια η νέα υπουργός, αναφερόμενη στην περίοδο ΠΑΣΟΚ 2009-12. Μόνο που άλλα μας έλεγαν τότε, θυμάστε; Ότι οι περικοπές στα στελέχη θα είναι μικρές και προσωρινές, ότι θα βγαίναμε στις αγορές το 2011, κ.λπ., κ.λπ.

Τέταρτο, «υποχρεωθήκαμε να υλοποιήσουμε τιμωρητικές πολιτικές λιτότητας, τις οποίες έχουν αποφασίσει οι συντηρητικές δυνάμεις της Ευρώπης, οι οποίες δυστυχώς επικρατούν αυτή τη στιγμή», λες και αν επικρατούσαν οι σοσιαλιστικές δυνάμεις, δεν θα τους υποχρέωναν να πάρουν σκληρά μέτρα.

Αχ υπουργέ μου, οι δανειστές, είναι δανειστές και κοιτάνε το συμφέρον τους, οι κυβερνήσεις των κρατών κάνουνε την διαφορά και η κυβέρνηση του ΓΑΠ που όλοι εσείς συμμετείχατε, τα έκανε μαντάρα... Και το καλύτερο για το τέλος, «προβληματίστηκα αν έπρεπε να συμμετάσχω στην κυβέρνηση αλλά αποφάσισα ότι δεν μπορείς να μένεις στα μετόπισθεν και να περιμένεις την καταστροφή για να δικαιωθείς...». Ουδέν σχόλιο!

Ήθελε γραφείο πάνω από τον υπουργό...

Αστείες σκηνές διαδραματίστηκαν, στους διαδρόμους του υπουργείου Άμυνας, την περασμένη Τετάρτη και Πέμπτη. Η Φώφη Γεννηματά μπήκε φουριόζα στο υπουργείο, συνοδευόμενη από «ομάδα κρούσεως», που άνοιγε πόρτες γραφείων και «έπιανε χώρους». Η αναπληρωτής υπουργός δεν συμβιβάστηκε με το γραφείο και τους χώρους που κάλυπτε το επιτελείο του προκατόχου της (από το ΠΑΣΟΚ), υφυπουργού Δημήτρη Ελευσινιώτη και ζήτησε το πιο άνετο γραφείο, που βρίσκεται στον πέμπτο όροφο, πάνω από τον υπουργό και το οποίο κατείχε ο πρώην υφυπουργός Παναγιώτης Καράμπελας. Έτσι τα επιτελεία Καράμπελα - Ελευσινιώτη, αναγκάστηκαν να μεταφέρουν με τα καροτσάκια τους φακέλους από τη μια άκρη του υπουργείου στην άλλη, μπροστά στα έκπληκτα μάτια των ένστολων... Ηρεμία παιδιά!

(ΠΑΡΟΝ 30/06/2013 – Σ.Λ.)

ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ (ΒΙΝΤΕΟ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ



πηγη: ΟΛΥΜΠΙΑ


ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ (ΒΙΝΤΕΟ)



ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΖΑΜΒΙΚΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΠΤΙΣΤΕΙ

Πηγή: Dogma.gr (εδώ)

Ξένος βουλευτής βαπτίστηκε Χριστιανός στην Ελλάδα με νονούς δυο άλλους βουλευτες
Μια Ελληνίδα βουλευτής από το Νιού Χαμσάϊρ των Η.Π.Α. κι ένας βουλευτής από την Ουγκάντα ήταν οι νονοί του βουλευτή Ζαχαρία Χοσέ από την Μοζαμβίκη που αποφάσισε να βαπτιστεί Χριστιανός… στον Πειραιά. 

Μπορεί να ακούγεται απίστευτο είναι όμως πέρα για πέρα αληθινό. Τα βουλευτικά βαπτίσια πραγματοποιήθηκαν στο περιθώριο της 20ης συνόδου της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας όπου συμμετείχαν βουλευτές από 26 Κοινοβούλια.

Ο Βουλευτής Ζαχαρία Χοσέ είχε κατηχηθεί στη χώρα του από τον Μητροπολίτη Μοζαμβίκης κ. Ιωάννη. Αυτό όμως που ήθελε ήταν η βάπτιση του να γίνει στην Ελλάδα. 

Η ευκαιρία δόθηκε με την συνέλευση της ΔΣΟ. Το βράδυ της Παρασκευής λοιπόν, στον Ιερό Ναό των Αγίων Αναργύρων Καραβά, όπου υπάρχει βαπτιστήριο για ενήλικες τελέσθηκε αγρυπνία η οποία κατέληξε σε βάπτιση. Καθήκοντα αναδόχων ανέλαβαν δυο Βουλευτές.

Η Ελληνίδα Ευσταθία Μπούρα από το Κοινοβούλιο του Νιου Χαμσάϊρ των Η.Π.Α. και ο Θεόδωρος Σεκικούμπο, Βουλευτής στην Ουγκάντα. Στον Βουλευτή από την Μοζαμβίκη, δόθηκαν δύο ονόματα Θεόδωρος - Ζαχαρίας.