Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2020

Εκλογές Ε.Α.Α.Σ: Απάντηση του Αντγου ε.α.Ροζή Βασιλείου, στον συνυποψήφιο για την Προεδρία της Ε.Α.Α.Σ, Αντγο ε.α.Κουτρη Σταύρου













Αγαπητοί  κ. Πρόεδροι - μέλη των ΤΣ/Παραρτημάτων/ΕΑΑΣ -Συνάδελφοι,  καλησπέρα σας.
Πληροφορήθηκα ότι λάβατε επιστολή του υποψήφιου Προέδρου για το νέο ΔΣ/ΕΑΑΣ, Αντγου ε.α. Κουτρη Σταύρου με θέμα, απάντηση του κ. Κουτρη στο κ.Ροζή.
Σας αποστέλλω συνημμένα ανταπάντηση επί αυτής και παρακαλώ όπως τύχη της ανάλογης μεταχείρισης, όπως αυτή του κ. Κουτρη για λόγους ίσης μεταχείρισης.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και συγγνώμη για τη ταλαιπωρία, που πιθανόν προκύπτει.

Με τιμή
Αντγος ε.α. Ροζής Βασίλειος




AΠΑΝΤΗΣΗ ΑΝΤΓΟΥ ε.α. ΡΟΖΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΤΓΟ ε.α. ΣΤΑΥΡΟ ΚΟΥΤΡΗ

Δημοσιεύθηκε στο έγκριτο ArmyVoice, επιστολή του Αντγου ε.α .Σταύρου Κουτρή με τίτλο <<Ηχηρή απάντηση στον Ροζή από τον Σταύρο Κουτρή υποψήφιο για το αξίωμα του προέδρου της ΕΑΑΣ την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου >> όπου αναφέρθηκε το όνομά μου και στο τίτλο και στο περιεχόμενο της επιστολής.

Είχα γράψει σε ανάλογη επιστολή απάντησης προς το υποψήφιο μέλος για το ΔΣ/ΕΑΑΣ Ταξχο Νικολόπουλο Βασίλειο ότι <<Δεν θα ασχοληθώ άλλο επί της ¨απάντησης ¨σας και δεν θα απαντήσω σε ότι και αν γράψετε, εάν δεν λάβω πρώτα τις απαντήσεις σας επί όλων των θεμάτων που έθεσα ευθαρσώς και δημοσίως…>>
Το ίδιο θα έπραττα και για εσάς κ. Κουτρή, αλλά δυστυχώς διαπιστώνω στην επιστολή σας επιμελώς στρογγυλεύματα, υπεκφυγές, μισές αλήθειες, ή αποκρύψεις πράξεων και γεγονότων και αναφορά του ονόματος μου που με αναγκάζουν να απαντήσω σε μερικά από τα γραφόμενα σας, καθόσον τα υπόλοιπα έχουν αναλυτικά αναλυθεί  εκ μέρους μου με δημόσιες τοποθετήσεις  καθώς  και με την απάντηση μου στην πανομοιότυπη σχεδόν επιστολή του κ. Νικολόπουλου.

Κ, Κουτρή δε θα μακρηγορήσω και δε μπω καν στην ουσία των όσων, πραγματικά προσπαθείτε να απαντήσετε – απολογηθείτε, καθόσον δεν εισέρχεστε στην ουσία των όσων έγραψα προσωπικά δημοσίως και φυσικά ουδόλως απαντάτε επί  όλων αυτών, αλλά και επί των διαδόσεων και φημών γενικά  και αορίστως. 
Φυσικά, όχι εκπορευόμενες από εμένα. 
Θα αναφερθώ όμως στα παρακάτω τέσσερα (4) θέματα και μάλιστα,σκέφθηκα πολύ αν θα έπρεπε να το αναφέρω, αλλά δεν μου αφήσατε κανένα περιθώριο  με τη  μισή αλήθεια επί αυτού.

1. Γράφετε κ. Κουτρή ότι  <<Επιδίωξα και συναντήθηκα με τον συνυποψήφιό μου κ. Ροζή …>>.

Σας διαψεύδω κ. Κουτρή.  Ποτέ δε με πήρατε τηλέφωνο κ.Κουτρή για να συναντηθούμε, εκτός και αν πήρατε…λάθος αριθμό. Η συνάντηση μας έγινε κατόπιν δικής μου πρωτοβουλίας σε καφέ των βορείων προαστίων και κατόπιν δικού μου τηλεφωνήματος. Ευτυχώς για μένα και δυστυχώς για εσάς η τεχνολογία της κινητής τηλεφωνίας αποδεικνύει. ποιος πήρε ποιόν και πότε. Τελεία και παύλα.

2. Γράφετε κ. Κουτρή ότι[F1] <<Μάλιστα ο υποψήφιος για την Προεδρία κ.Ροζής κάνοντας χρήση των μέσων της ΕΑΑΣ απέστειλε προς τα Παραρτήματα κείμενο 15 ερωτημάτων…>>
κ. Κουτρήτο κείμενο δημοσιεύθηκε πρώτα στη προσωπική μου σελίδα στο f.b. και επειδή ήμουν εκτός Αθηνών, λόγω περιοδείας μου σε Παραρτήματα, παρακάλεσα συνάδελφό μου στην ΕΑΑΣ να το αντιγράψει από τη σελίδα μου χωρίς να του δώσω τους κωδικούς του mail μου (ποτέ δεν τους έχω δώσει και δεν τους γνωρίζει κανείς) λέγοντας του να το στείλει από την ΕΑΑΣ. Εύκολα αποδεικνύεται τούτο από το χρόνο δημοσίευσης και αποστολής από τα  δύο ηλεκτρονικά μέσα. Να έχουμε να λέμε λοιπόν για δημιουργία εντυπώσεων!!! Αυτό είναι το πρόβλημα , από που στάλθηκε ή σας ενόχλησε το περιεχόμενο;

3. Γράφετε κ. Κουτρή ότι[F2] <<; Πώς τολμούν να διοχετεύουν στους συναδέλφους το ψεύδος ότι ως Δκτης της ΣΣΕ απαγόρευσα στους Ευέλπιδες να τραγουδούν το εμβατήριο της Μακεδονίας;>>  
Με αναγκάζετε κ. Κουτρή να σας διαψεύσω προς το χειρότερο με αυτή την απάντηση σας, που δεν προήλθε καν από δικό μου ερώτημα, αλλά αισθανθήκατε την ανάγκη να απαντήσετε, μη λέγοντας όμως  τη πραγματική αλήθεια.  Κάτι στρογγυλέψατε ή ξεχάσατε και υπεκφεύγετε λέγοντας τη μισή αλήθεια . Η μισή αλήθεια κ. Κουτρή πολλές φορές είναι χειρότερη και από το μεγαλύτερο ψέμα. Τούτο το γράφω γιατί πραγματικά δε γνωρίζω  αν αυτό που γράφετε είναι αληθές αλλά επειδή αναφερθήκατε στο υπόψη θέμα λέγοντας τη μισή αλήθεια, αποκρύπτοντας πράξεις και γεγονότα ,που ενώ τα γνώριζα από πολύ καιρό ποτέ δε τα χρησιμοποίησα, είμαι πλέον αναγκασμένος να τα φέρω στο φως της δημοσιότητας. 

Το ερώτημα λοιπόν είναι:
 Τιμωρήσατε ως Δκτης ΣΣΕ, Εύελπι γιό συναδέλφου με 20ήμερη αυστηρά φυλάκιση γιατί τραγούδησε  το εμβατήριο της Μακεδονίας; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

4. Γράφετε κ. Κουτρή για τα Εξοπλιστικά Προγράμματα   ότι << Το ποσό του 4% επί της αξίας ενός εξοπλιστικού προγράμματος καταβάλλεται από τον προμηθευτή, σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία, δεν επιβαρύνει τον Προϋπολογισμό ή τον Έλληνα φορολογούμενο και δεν αποτελεί κοινωνικό πόρο.
Αλήθεια κ Κουτρή, αν ένα προϊόν  κοστίζει σε ένα προμηθευτή 86 ευρώ και θέλει να έχει κέρδος 10 ευρώ, δηλαδή τελική τιμή πώλησης 96 ευρώ και γνωρίζοντας πως σε αυτό το ποσό θα έχει 4% κρατήσεις δε θα το κάνει 100 για  να πάρει τα 96 που προσδοκά;  
Απλά μαθηματικά κ. Κουτρή; 
Και μην επικαλεστείτε το νόμο  γιατί γνωρίζετε από αγορά και πολύ καλά μάλιστα. Μήπως και για τους λεγόμενους <<κοινωνικούς πόρους>>  οι Στρατιωτικοί εξαιρέθηκαν από το ασφαλιστικό νόμο Σιούφα 1990 - 1993 και είναι η ασφαλιστική συνεισφορά εργοδότη - κράτους;  
Αν δε γνωρίζετε μην εκτίθεστε με αστειότητες.
Αυτά τα ολίγα κ. Κουτρή. Δεν θα ασχοληθώ άλλο επί της <<απάντησης>>σας και δεν θα απαντήσω σε ότι και αν γράψετε από εδώ και πέρα., 
ΚΟΥΡΑΣΑΜΕ τους συναδέλφους.

Οι συνάδελφοι και νου και κρίση διαθέτουν και ασφαλώς με νηφαλιότητα και αντικειμενικά κριτήρια θα αποδώσουν ¨τα Καίσαρος Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ¨


Αντγοςε.α. Ροζής Βασίλειος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου