Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

Εκλογές Ε.Α.Α.Σ: Οι απόψεις και το βιογραφικό του υποψήφιου για το Δ.Σ./Ε.Α.Α.Σ, Ανχη(ΠΖ) Δημητρίου Λαγοπάτη








Αξιότιμοι συνάδελφοι,

Σας ενημερώνω ότι θα είμαι υποψήφιος στις επικείμενες εκλογές για την ανάδειξη του ΔΣ/ΕΑΑΣ, που θα πραγματοποιηθούν στις 23-02-2020. Από το 2019 μέχρι και σήμερα διατελώ εκλεγμένο μέλος στο ΔΣ/ ΣΑΑΥΣ. 
ΣΑΣ ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε στις προηγούμενες εκλογές του 2016 όπου με αναδείξατε αναπληρωματικό μέλος του ΔΣ/ΕΑΑΣ. Ζητώ να με στηρίξετε και αυτή τη φορά αν με θεωρείτε ικανό και αξιόπιστο, ώστε να υπερασπιστώ τα δικαιώματα του κλάδου μας. Παρακάτω σας παραθέτω το βιογραφικό μου σημείωμα.

Βιογραφικό σημείωμα

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΒΙΟΣ

Γεννήθηκα στην Άρτα την 11η Απριλίου 1953. Αρχικά, φοιτούσα στη Σχολή Ηλεκτρονικών "Πάλμερ" στην Αθήνα, εν συνεχεία όμως διέκοψα τη φοίτησή μου καθόσον την 1η Απριλίου 1972 κατατάχθηκα στη ΣΜΥ -που τότε έδρευε στη Σάμο-, από όπου αποφοίτησα το έτος 1973.

Έκτοτε υπηρετούσα στο Πεζικό, ώσπου παραιτήθηκα από την Υπηρεσία κατόπιν αιτήσεώς μου το έτος 2003, καθότι είχα υποστεί σοβαρό τραυματισμό σε τροχαίο δυστύχημα.

Για τις υπηρεσίες μου στην πατρίδα τιμήθηκα με τα εξής μετάλλια:
1. Μετάλλιο Ευδοκίμου Υπηρεσίας Α' Τάξης (ΜΣΑ Α')
2. Μετάλλιο Στρατιωτικής Αξίας Β' Τάξης (ΜΣΑΒ' Τ) με την 08/2002 ΕΔΥΕΘΑ
3. Μετάλλιο Ευδοκίμου Διοικήσεως Γ' Τάξης (ΔΕΔ Γ') με την 01/2001 ΕΔΥΕΘΑ
4. Παράσημο του Χρυσού Σταυρού του Τάγματος της Τιμής (ΧΣΤ) με την 124/2007 ΕΔΥΕΘΑ από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κάρολο Παπούλια.

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΒΙΟΣ

Είμαι νυμφευμένος εδώ και 42 χρόνια με την Ευαγγελία, μια αξιόλογη σύζυγο και μητέρα, η οποία στάθηκε στο πλευρό μου στήριγμα στους εκάστοτε κλυδωνισμούς της τύχης που αντιμετωπίσαμε. Αποκτήσαμε τέσσερα παιδιά, για τα οποία έχω την τιμή και την υπερηφάνεια να αισθάνομαι ευτυχής πατέρας, καθώς επέτυχαν τους ακαδημαϊκούς τους στόχους, την επαγγελματική τους αποκατάσταση, ώστε πλέον να είναι ανεξάρτητα και κυρίως ευτυχισμένα.

Πλέον, ως συνταξιούχος, ασχολούμαι ερασιτεχνικώς με την αλιεία, η οποία για εμένα αποτελεί έναν δημιουργικό και συνάμα αναζωογονητικό τρόπο αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου μου. Και κυρίως, αφιερώνω την κάθε μου στιγμή στα αγαπημένα μου εγγόνια.

Αγαπητοί συνάδελφοι, εκτιμώ ότι τόσο ο δημόσιος όσο και ο ιδιωτικός βίος που μέχρι στιγμής διήγαγα, καθώς και το ήθος που επέδειξα μέσω της προσφοράς μου στον Ελληνικό Στρατό ενόσω υπηρετούσα, μου επιτρέπουν να διεκδικήσω την ψήφο σας στις εκλογές της ΕΑΑΣ.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη στήριξή σας.
Ευτυχείτε και υγιαίνετε.

Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ

Μεθ' υπολήψεως,
Λαγοπάτης Δημήτριος
Υποψήφιο μέλος του ΔΣ/ ΕΑΑΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου