Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

ΥΠΕΘΑ: Ο Κος Χουλιαράκης τους έχει τους κωδικούς. Δεν υπάρχει ασθενής με φυματίωση στις Ένοπλες Δυνάμεις (ΒΙΝΤΕΟ)



Κόντρα Καμμένου - Δαβάκη  για τα ισοδύναμα των ειδικών μισθολογίων



Ομιλία ΥΕΘΑ Πάνου Καμμένου στη Διαρκή Επιτροπή Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής

    «Λυπούμαι πάρα πολύ, διότι εσείς προσωπικά, κ. Δαβάκη, διαρρεύσατε σε δημοσιογράφους, στο «On Alert», ότι είχαμε θύματα φυματίωσης. Κανένα θύμα φυματίωσης δεν υπάρχει, ούτε ένα. Και το επαναλαμβάνετε σήμερα. 

    Κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, είμαι διατεθειμένος να κάνω όλες εκείνες τις αλλαγές τις οποίες, μέσα στο πλαίσιο της κοινοβουλευτικής διαδικασίας, θα συμφωνήσουμε, με μια πολιτική επεξεργασία του σχεδίου νόμου, το οποίο καλύπτει πάγιες ανάγκες και στο μεγαλύτερο μέρος του προτάσεις των Ενόπλων Δυνάμεων, στις οποίες δεν υπήρχε καν παρέμβαση της πολιτικής ηγεσίας.

    Στο πρώτο μέρος, δηλαδή, που αφορά την αλλαγή στις σχολές της Πολεμικής Αεροπορίας δεν έχει μπει ούτε ένα κόμμα ή μία τελεία από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας, παρά μόνο νομοτεχνικά, από στρατιωτικούς και αξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων, που χειρίζονται σ’ αυτή την υπηρεσία το νομοθετικό έργο.
    Θέλω, λοιπόν, σ’ αυτό να είμαστε απόλυτα σαφείς. Εμείς, αυτές τις διατάξεις που πρότεινε η ηγεσία της Πολεμικής Αεροπορίας, χωρίς να παρέμβουμε, τις φέρνουμε στην Επιτροπή να τις συζητήσουμε, να κάνουμε διάλογο και με τις ενώσεις των απόστρατων, αλλά και τις ενώσεις των ενδιαφερομένων. Έχει δίκιο, για παράδειγμα, η κ. Κανέλλη, στο θέμα της εξειδίκευσης ορισμένων κλάδων, γιατί πράγματι μπορεί οι προτάσεις που έχει κάνει η ηγεσία της Πολεμικής Αεροπορίας να τύχουν βελτιώσεων που αφορούν ειδικές ομάδες. 

    Το ίδιο θέλω να σας δεσμευθώ κ. Πρόεδρε και κύριοι συνάδελφοι, για όλο το νομοσχέδιο. Δεν μας έχει επιβάλλει κανείς να προσαρμοστούμε σε κάποια νομοθεσία. Το νομοσχέδιο, πράγματι, όπως ανέφερε ο εισηγητής της Ενώσεως Κεντρώων, είναι ένα σχέδιο νόμου για το οποίο φέρουμε όλη την ευθύνη και εγώ προσωπικά και ο Αναπληρωτής Υπουργός και η Κυβέρνηση, αλλά και η ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων, που φέρνει να λύσει θέματα που χρονίζουν από καιρό, για τα οποία τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων άκουγαν πάντα υποσχέσεις. Είναι όπως το «η Κύπρος είναι μακριά».

    Σε αυτό λοιπόν το πλαίσιο, θα δεχθώ όλες τις παρατηρήσεις. Παρακαλώ όμως, όσον αφορά τις τροπολογίες, όλους τους συναδέλφους, καταθέστε μας πιο έγκαιρα ή κοινοποιήστε μας έτσι ώστε να προλάβουμε στην περίπτωση που έχουν οικονομική επιβάρυνση, να έχουμε την Έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους για να μπορέσουμε να τις κάνουμε αποδεκτές. Είμαι διατεθειμένος να κάνουμε και αλλαγές, να κάνουμε αποδεκτές και τροπολογίες που αφορούν τα νομοσχέδια, όμως δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν προσωπικές επιθέσεις.

    Δεκατέσσερις φορές αναφέρθηκε ονομαστικά σε εμένα ο εισηγητής της Νέας Δημοκρατίας. Δεν καταλαβαίνω αυτό το μένος, εάν θέλετε να λύσετε τις διαφορές μαζί μου, πάμε να τις λύσουμε σε άλλο χώρο και όχι στην Επιτροπή. Δεν υπάρχει λόγος να εμπλέκετε τις Ένοπλες Δυνάμεις και δεν υπάρχει λόγος να εκφοβίζετε τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων με ψευδείς πληροφορίες, οι οποίες βλέπουν και το φως της δημοσιότητας. Δεν υπάρχει ασθενής από φυματίωση στις Ένοπλες Δυνάμεις. Το δε μαντού που αναφέρετε, αφορά σε θετικά αποτελέσματα σε περιπτώσεις που έχουν κάνει εμβολιασμό. Δηλαδή, εάν ένα παιδάκι κάνει τον εμβολιασμό και εν συνεχεία κάνει την εξέταση, λόγω του ότι έχει εμβολιαστεί, θα φαίνεται θετικό. Ασθενής δεν υπάρχει ούτε ένας. 

     Μην τρομάζουμε τις οικογένειες των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων. Όλα δε τα στελέχη είναι εμβολιασμένα, οι πάντες και η Ελληνική Αστυνομία και οι οικογένειές τους και τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων είναι όλοι εμβολιασμένοι. Δεν ήρθαν να μας κολλήσουν μεταδοτικές ασθένειες και εμείς είμαστε ένα απροστάτευτο κράτος. Όσα στελέχη πηγαίνουν και υπηρετούν σε υπηρεσίες φιλοξενίας μεταναστών και προσφύγων, έχουν περάσει από την υγειονομική επιτροπή, έχουν γίνει όλοι οι εμβολιασμοί και κανένας, μέχρι τώρα, δόξα σοι ο Θεός, δεν έχει ασθενήσει. Σε αντίθεση με το παρελθόν, όπου είχαμε περιπτώσεις, ιδίως στα στελέχη του Λιμενικού Σώματος, που έρχονταν για πρώτη φορά σε επαφή, όπου πράγματι υπήρχαν ασθένειες. Δεν υπάρχει τέτοιος φόβος και δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Δεν έχει ασθενήσει ούτε ένας και πήρα ενημέρωση τώρα από τον Διευθυντή του Υγειονομικού, υπεύθυνη ενημέρωση, την ώρα που το επαναλάβατε ξανά. 

     Δεύτερο θέμα, θα σας παρακαλέσω οποιοδήποτε θέμα αφορά τις Ένοπλες Δυνάμεις να το συζητάμε, αλλά μην εμπλέκετε τις Ένοπλες Δυνάμεις, όπως κάνετε επανειλημμένα με δημόσιες δηλώσεις. Όπως βλέπετε, δεν σας απαντάω, γιατί αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει προσωπικό στοιχείο. 

     Δεν είναι υπεύθυνες οι Ένοπλες Δυνάμεις για την προμήθεια πυροσβεστικών αεροσκαφών. Δεν είναι δική μας δουλειά, δεν είναι θέμα του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, κατόπιν εισηγήσεως της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, κάνει την προμήθεια, είτε ενοικιάζει είτε αγοράζει αεροπλάνα. Δεν είναι θέμα του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας να αγοράζει αεροπλάνα. Επί εποχής Βενιζέλου, είναι αλήθεια ότι κάποια στιγμή ανατέθηκε μέσω του Οργανισμού του ΝΑΤΟ, να γίνει ένας διαγωνισμός ενοικιάσεως. Ήταν η περίπτωση που επελέγη μια τουρκική εταιρεία για ρωσικά αεροσκάφη. Αυτή η υπόθεση είναι στον Εισαγγελέα ποινικής δίωξης και αντιμετώπισης της διαφθοράς, αυτή τη στιγμή, διότι η φερόμενη υπογραφή του Υπουργού δεν έχει μπει ποτέ.

    Κυρία Κανέλλη, αντιλαμβάνεστε ότι έχω επί τέσσερις ημέρες να απαντάω σε δημόσιες ανακοινώσεις του Τομεάρχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης γιατί δεν αγοράζω αεροπλάνα. Δεν είναι δική μου δουλειά. Ως προς τη συντήρηση εκείνων που έχει αναλάβει η Πολεμική Αεροπορία, για αεροπλάνα 40 ετών, κάνει ό,τι περισσότερο μπορεί. Δεν είναι όμως δουλειά της να παρεμβαίνει. 

    Θέλω να ξεκαθαρίσω δύο - τρία θέματα στην αρχή του νομοσχεδίου, τα οποία ετέθησαν από συναδέλφους και πράγματι αντιλαμβάνομαι ότι δεν έχουν γίνει κατανοητά με δική μας υπαιτιότητα. Όσον αφορά το θέμα της ΜΟΜΚΑ, δεν πάμε να ιδρύσουμε μια νέα δημόσια υπηρεσία, για να αντικαταστήσουμε τις εργολαβικές εταιρείες. Είναι άλλη η ΜΟΜΑ, που υπήρχε στο παρελθόν, πράγματι, έκανε δημόσιους δρόμους, εθνικές οδούς, μεγάλα έργα κ.λπ. και άλλο η οργανωμένη, πλέον, λειτουργία του Μηχανικού σε διακρατικό επίπεδο με τις υπηρεσίες του Πολεμικού Ναυτικού και της Πολεμικής Αεροπορίας, που θα αντιμετωπίσουν ανάγκες, που δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν αυτή τη στιγμή από τον ιδιωτικό τομέα.

    Θα σας παρακαλέσω πολύ, κύριοι και κυρίες συνάδελφοι, να επικοινωνήσετε με τη Δήμαρχο του Αη Στράτη. Θα σας αναφέρω ανθρώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, διαφορετικής πολιτικής προελεύσεως, όπως, τις αρχές της Ικαρίας, τις αρχές στο Παρανέστι, που κάναμε τη γέφυρα. Θα δείτε, ότι οι παρεμβάσεις μας αφορούν περιπτώσεις - και αυτές είναι οι περιπτώσεις, που θα παρεμβαίνει η ΜΟΜΚΑ - που είτε δεν μπορεί να στηριχθεί το έργο αυτό από τον ιδιώτη, είτε έχει εγκαταλειφθεί πάρα πολλά χρόνια, γιατί ήταν τόσο δύσκολο το έργο, σε απρόσβατες περιοχές, σε νησιωτικές περιοχές, σε ορεινές περιοχές, που εκεί πια το Μηχανικό - όπως είπατε πολύ σωστά - παρεμβαίνει πάντοτε, αλλά πιο οργανωμένα.

     Γιατί θέλουμε τη συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση; Γιατί υπάρχουν πολλά μέσα στη διάθεση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τα οποία δυστυχώς δεν έχουν προσωπικό για να τα χρησιμοποιήσει. 

    Στη Ρόδο, ο Δήμαρχος, έχει προμηθευτεί μηχανήματα ασφαλτοστρώσεως. Επί 15 χρόνια, δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ούτε μία ώρα. Δεν έχουν το προσωπικό να τα χρησιμοποιήσουν και το να τα πάρουν αυτά, με τη συμφωνία της ΜΟΜΚΑ και του Δήμου, οι Ένοπλες Δυνάμεις, που έχουν τα στελέχη, να γίνουν κάποιοι δρόμοι αντισταθμιστικά στη Ρόδο, που, πράγματι, οφείλουν να γίνουν - και θα τους έκανε ο Δήμος - και παράλληλα να γίνει κάποιο έργο στην Τήλο ή στη Χάλκη ή στη Σύμη ή σε κάποια άλλα νησιά των Δωδεκανήσων, αυτό είναι το έργο, που θέλουμε να κάνουμε. 

     Επίσης, να δώσουμε τη δυνατότητα σε παιδιά, που υπηρετούν τη θητεία τους για 9 μήνες στις Ένοπλες Δυνάμεις, είτε είναι αρχιτέκτονες, είτε είναι μηχανικοί, είτε είναι χειριστές βαρέων μηχανημάτων, να μπορούν με τη δυνατότητα της βραχείας κατάταξης για τρία χρόνια, να αποκτήσουν αυτό, που αποκτούσαν στο παρελθόν από τη ΜΟΜΑ, δηλαδή, μια επαγγελματική κατάρτιση τέτοια, που θα τους βοηθήσει αργότερα στην επαγγελματική τους δραστηριότητα. 

    Βεβαίως, δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσουμε εξοντωτικές μεθόδους, κ. Κανέλλη, δεν μπορώ να τους δώσω βαρέα και ανθυγιεινά, όπως δεν παίρνει βαρέα και ανθυγιεινά ο πιλότος του F16 ή ο μηχανικός, που δουλεύει εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο. Έτσι είναι οι Ένοπλες Δυνάμεις, αλλά δεν θα παράγουμε - να είστε βέβαιοι και σας διαβεβαιώνω γι’ αυτό - τη λογική στα έργα, που γίνονται για πολιτικούς λόγους, από την υπηρεσία αυτή και, βεβαίως, εκεί θα σταματήσουμε και δεν θα προχωρήσουμε.

    Γιατί το βάζουμε αυτό και στα έργα, τα οποία προβλέπονται στην περίφημη αξιοποίηση; Καταρχήν, η αξιοποίηση - επαναλαμβάνω - της περιουσίας έχει να κάνει μόνο με ενοικίαση. Άκουσα με προσοχή το σχόλιο του συναδέλφου από τη Ν.Δ., που είπε ότι το 5%, είναι λίγο. Πράγματι, είναι λίγο σε ορισμένες περιοχές, αλλά προσέξτε, ότι το 5%, είναι το ελάχιστο. Τι προβλέπεται; Το 5%, θα πρέπει να δοθεί από κάποιον ενδιαφερόμενο για να ενεργοποιηθεί ο δημόσιος διαγωνισμός στο διαδίκτυο, που θα είναι με ηλεκτρονικό bid. 

     Τι εννοώ; Το 5% το δίνει κάποιος ο οποίος ενδιαφέρεται να προχωρήσει στην ενοικίασή του και για 15  ημέρες στο διαδίκτυο ο ένας θα βλέπει τις προσφορές των άλλων και θα χτυπάνε 5,1%, 5,2%, 6%, 6,5%, 7%, 8%. Στην ελεύθερη αγορά, με διαδικασίες απόλυτα διαφανείς, θα υπάρχει η δυνατότητα πλειστηριασμού στην τιμή ενοικίασης του συγκεκριμένου κτιρίου, και βέβαια, θα υπάρχει ειδική μέριμνα, ώστε να μην μπαίνει σε διαγωνισμό, αν υπάρχει ένα έργο, που θα έχει δημόσιο όφελος.
    Κάναμε μια πολύ μεγάλη συζήτηση, κ. Κανέλλη, για το θέμα του στρατοπέδου της Θεσσαλονίκης, που αναφέρατε, όπου εκεί ήρθαν ο Δήμος, η Περιφέρεια και συζητήσαμε. Κάλεσα και τους τοπικούς Βουλευτές και την εκπρόσωπο της Αντιπολίτευσης, να έρθει στο Υπουργείο να συζητήσουμε. 

    Σε τέτοιες περιπτώσεις, όπου υπάρχει ένα τέτοιο αντιστάθμισμα αυτού του 5%, από τον δήμο ή την Περιφέρεια, βεβαίως και δεν πρόκειται να μπει σε διαγωνισμό και βεβαίως, θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε, προκειμένου οι χώροι αυτοί να δίνονται προς όφελος των πολιτών, είτε αυτό εξυπηρετεί το πράσινο είτε εξυπηρετεί τις ανάγκες και την ποιότητα της ζωής των πολιτών. 

    Επίσης, όσον αφορά στα νοσοκομεία έχουμε ένα θέμα όπου ζητάμε τη βοήθεια της Επιτροπής. Στέλνουμε γιατρούς στην Τήλο, στους Φούρνους κ.λπ. και δεν μπορούν να συνταγογραφήσουν. Αυτή τη στιγμή ένας γιατρός, ο οποίος πάει και αντιμετωπίζει ένα έκτακτο περιστατικό, δεν μπορεί να γράψει σε μια γιαγιά ή σε έναν παππού ένα φάρμακο. Εκεί θέλουμε να βοηθήσετε, ώστε να πειστούν και οι τοπικοί ιατρικοί σύλλογοι -  υπάρχουν σύλλογοι που συμφωνούν, όπως για παράδειγμα στη Σάμο - και εκεί που εξυπηρετούν απόλυτα αναγκαία προβλήματα στρατιωτικοί γιατροί να μπορούν τουλάχιστον να γράφουν ένα φάρμακο για να είναι αποτελεσματική η παρουσία τους. 

    Σε ό,τι αφορά τα θέματα της αξιοποίησης στα μετοχικά ταμεία, θέλω να σας διαβεβαιώσω, ότι αν διαβάσετε προσεκτικά το νομοσχέδιο - δεν έχω αντίρρηση να επαναδιατυπώσουμε κάπως - ότι η περιουσία και τα έσοδα που θα προκύπτουν από τα κίνητρα των μετοχικών ταμείων θα διατίθενται αποκλειστικά σε αυτά και στους σκοπούς τους. Δεν πρόκειται τα χρήματα των μετοχικών ταμείων να τα χρησιμοποιήσουμε οπουδήποτε αλλού. Γιατί βάζουμε και τον προϋπολογισμό στα άλλα ταμεία κ.ο.κ.; Διότι σκοπός μας αυτή τη στιγμή, με τη μισθολογική πίεση που έχουν υποστεί τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, είναι να δημιουργήσουμε κατοικίες. Όπως για παράδειγμα κάνουμε στον Έβρο, είτε από αντισταθμιστικά ωφελήματα μέχρι τώρα είτε ξεκινάμε να κάνουμε έργα τα οποία θα δίνουν τη δυνατότητα να βρίσκουν οικίες. Ξέρετε αυτή τη στιγμή στη Χίο δεν βρίσκουν αξιωματικοί και υπαξιωματικοί σπίτια να νοικιάσουν το καλοκαίρι. Είναι όλα με υψηλότατες τιμές. 

    Εδώ, λοιπόν, θα βρούμε τη λύση σε μια συζήτηση που θα κάνουμε και θα ακούσουμε και τις απόψεις σας. Θα βρούμε, όμως, μια λύση, η οποία θα είναι κοινά αποδεκτή και δεν θα ανατρέπει το θέμα της λειτουργίας των Ενόπλων Δυνάμεων. Θα απαντήσω σε όλες τις παρατηρήσεις που έχετε κάνει. 

    Κύριε Πρόεδρε, θα ήθελα να κάνω μια πρόταση σε εσάς. Συμφωνώ με τον κ. Λοβέρδο, ότι αν καλέσουμε τους 19 φορείς, δεν θα τελειώσουμε ούτε στις 2 το πρωί. Εγώ θα πρότεινα, από τα μετοχικά ταμεία και τα ταμεία του στόλου, ας επιλέξουν οι συνάδελφοι ποιον θέλουν απ’ όλους, ώστε να έρθει ένας από τα ταμεία. Του ΤΕΘΑ θέλετε, του Στρατού, του Ναυτικού, της Αεροπορίας; Ας έρθει ένας πρόεδρος.

    Έκανε ξεκάθαρη δήλωση ο κ. Χουλιαράκης και είπε ότι δεν έχει το νομοσχέδιο. Το νομοσχέδιο προβλέπεται να έρθει μέχρι το Σεπτέμβριο, θα γίνει νομοθετική ρύθμιση. Αν τους θέλετε εσείς, κ. Δαβάκη, για να ικανοποιηθείτε, πάρτε τους κωδικούς επισήμως.

    Για το θέμα της Αεροπορίας, θέλω να σας διαβεβαιώσω, ότι κάλεσα τον Αρχηγό της Πολεμικής Αεροπορίας και του έθεσα το θέμα του κλεισίματος του συγκεκριμένου ραντάρ. Για το συγκεκριμένο ραντάρ, ο Αρχηγός της Πολεμικής Αεροπορίας μου ανέφερε ότι δεν έχει πλέον λειτουργία. Πρέπει να κλείσει το ραντάρ της Αλεξανδρούπολης. Έχω ενημερωθεί από τον κ. Αρχηγό και γι’ αυτό δεν σας έχω απαντήσει ακόμη, ότι τα αιτήματα των στελεχών να πάνε σε κοντινές μονάδες, θα ικανοποιηθούν όλα. 

    Αντίθετα, στη νότια Ελλάδα δεν έχουν λόγο να πάνε. Σε κοντινές μονάδες όμως και σε ραντάρ που θέλουν να πάνε, πολύ ευχαρίστως και σας απαντώ επισήμως. Αυτό διερευνούμε, δεν υπάρχει μετάθεση στην νότια Ελλάδα. Δείτε το πάλι και σας διαβεβαιώνω, ότι για τη Θράκη ο σχεδιασμός που έχουμε, είναι να μετακινηθούν μονάδες προς τη Θράκη και τα νησιά, της κεντρικής Ελλάδας προς τη βόρεια Ελλάδα και από τη βόρεια Ελλάδα προς τη Θράκη, την Μακεδονία και τα νησιά, όπως επίσης και με ενίσχυση της Ηπείρου και του συνόλου της παραμεθόριου. 
    Σε αυτό θέλουμε τη συνεργασία των βουλευτών της Μακεδονίας και της Θράκης και αν υπάρχουν κάποιες άλλες προτάσεις, που μπορούν όμως να ικανοποιήσουν αιτήματα που δεν θα αντίκεινται στη λειτουργικότητα. Δηλαδή, δεν μπορώ να πείσω τον Αρχηγό της Αεροπορίας, να μην κλείσει μια μονάδα, η οποία δεν λειτουργεί πλέον και δεν θα έχει υπηρεσιακή ανάγκη. Μακάρι να βρούμε τον τρόπο, το προσωπικό - βεβαίως και με σεβασμό στις οικογένειες και με κοινωνικά κριτήρια - να δούμε πώς μπορεί να πάει σε κοντινές μονάδες, αλλά κάποιοι θα πάνε και σε άλλα ραντάρ. Τι να κάνουμε; Θα το δούμε, με πολύ μεγάλη θέληση να βρεθεί λύση.

    Σχετικά με το θέμα της περιουσίας, επειδή το ανέφεραν και άλλοι συνάδελφοι, εάν νομίζετε ότι υπάρχει καλύτερος τρόπος και πιο διαφανής, είμαι ανοιχτός να το συζητήσουμε, εάν πιστεύετε, ότι μπορούμε να διασφαλίσουμε, βέβαια, ότι δεν πρόκειται να πουληθεί τίποτε, γιατί για το ΤΑΙΠΕΔ δεν μπαίνει καν συζήτηση. Να βρούμε έναν πιο διαφανή, πιο γρήγορο τρόπο να γίνει η εκμετάλλευση αυτών των χώρων, ναι θα γίνει. Άκουσα και μια αμφισβήτηση για το αν θα μπορούν να γίνουν πάρκα.

    Θα σας πω ότι στην Αίγινα, έγινε μια εξαιρετική δουλειά με το Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μετατρέπεται η περιοχή της Πέρδικας, που δεν μπορεί να γίνει κατοικίες κλπ, με την εμπλοκή του Πολεμικού Ναυτικού, σε ένα υποθαλάσσιο πάρκο, το οποίο θα προσελκύσει κόσμο και θα σεβαστεί την ιδιαιτερότητα της περιοχής και σε όλους τους συναδέλφους λέω - γιατί ξέρω ότι υπάρχει και ιδιαίτερο ενδιαφέρον για κάθε περιοχή - ελάτε στο Υπουργείο και κάντε προτάσεις να δούμε μήπως υπάρχει μια καλύτερη λύση από αυτή που μας έχουν προτείνει. 

    Δεν πάμε να πουλήσουμε τίποτα, η εκμετάλλευση της περιουσίας μπορεί να αποδώσει και στην τοπική κοινωνία πολλαπλά απ’ ότι γινόταν μέχρι σήμερα. Το να μένουν ανεκμετάλλευτα και να μαραζώνουν δεν υπάρχει καμία χρήση σε αυτό. Τέλος, για αυτό το θέμα θέλω να σας πω ότι η πρώτη εισήγηση-και το λέω στους συναδέλφους της ΝΔ-είχε γίνει επί Υπουργίας Μεϊμαράκη. της περιουσίας με ενοικίαση και πριν καν υπάρξουν τα οικονομικά προβλήματα.

    Ευχαριστώ πολύ». 


        
    ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ