Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

Αλβανοί "τουρίστες" και Έλληνες "επενδυτές"... - Οι "συνήθεις ύποπτοι" της ... και οι αυτόκλητοι υπερασπιστές της εργατικής τάξης και του Έθνους!


 

Του Κώστα Στούπα 


Οι ιδιοκτήτες της γερμανικής BioNTech, Ουγούρ Σαχίν και Οζλεμ Τουρεσί,  που μαζί με την Pfizer κατάφεραν να ανακαλύψουν και να κυκλοφορήσουν το εμβόλιο για τον "κορονοϊό", είναι παιδιά ενός Τούρκου μετανάστη ο οποίος εργαζόταν στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία.

Ο επικεφαλής της αμερικάνικης Pfizer Αλβέρτος Μπουρλά είναι Έλληνας εβραϊκής καταγωγής ο οποίος μεγάλωσε και σπούδασε στη Θεσσαλονίκη.

Περιπτώσεις  σαν τις παραπάνω αν δεν ήταν πραγματικότητα θα μπορούσαν να είναι σενάριο προπαγανδιστικής διαφήμισης για τα καλά της παγκοσμιοποίησης και της μετανάστευσης.

Ούτε τα παιδιά του Τούρκου μετανάστη ούτε ο εβραίος "κτηνίατρος", όπως αποκαλούν υποτιμητικά διάφοροι "ψεκασμένοι" του αντιεμβολιαστικού "παραληρήματος"  τον Έλληνα μάνατζερ, θα είχαν καταφέρει αυτά που κατάφεραν αν προσπαθούσαν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους στην Τουρκία ή την Ελλάδα.

Η BioNTech, που ιδρύθηκε από το ζευγάρι των τουρκικής καταγωγής Γερμανών, είναι εισηγμένη στο Nasdaq και χθες είχε αξία περί τα 25  δισ. δολάρια. Όσα δισεκατομμύρια και αν έχουν κερδίσει οι ιδρυτές της εταιρείας, η γερμανική και η παγκόσμια οικονομία έχουν κερδίσει πολύ περισσότερα από την ύπαρξη και λειτουργία της.

Μόνο το γεγονός πως το "κλείδωμα" της παγκόσμιας οικονομίας μπορεί να τελειώσει μερικούς μήνες νωρίτερα σημαίνει τρισεκατομμύρια όφελος.

Οι επιχειρηματίες μοιάζουν με τις μέλισσες. Μπορεί ο ιδιοτελής σκοπός για τον οποίο φτερουγίζουν όλη μέρα να είναι η αποταμίευση μερικών κιλών μελιού ανά κυψέλη, ο  πλούτος όμως που παράγουν για όλους αφορά κατ’ αναλογία  χιλιάδες τόνους γεωργικής και ζωικής παραγωγής...

Πριν λίγες μέρες ο γιος ενός σκοπιανού, αλβανικής καταγωγής, που ξεκίνησε σαν μετανάστης στη Γερμανία τη δεκαετία του ’70, μέσω του ομίλου που έχει έδρα στην Ολλανδία, έδειξε ενδιαφέρον να επενδύσει στην Ελλάδα μέσω μιας γερμανικής εταιρείας που κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι συνήθεις "ελληνάκοι" που ως επί το πλείστον είναι κρατικοδίαιτοι "ανησύχησαν" μήπως πρόκειται για οικονομική διείσδυση με γεωπολιτικές σκοπιμότητες.

Κάποιοι άλλοι δημοσιοποίησαν τις υποψίες τους για την πιθανή πρόθεση εκμετάλλευσης ευρωπαϊκών κονδυλίων από το πρόγραμμα NextGeneration.  Επί της ουσίας οι τελευταίοι ανησυχούν μήπως τα λεφτά του Γερμανού φορολογούμενου (με την έννοια της αναλογίας εισφορών στον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό) επενδυθούν στην Ελλάδα σε τεχνολογία αιχμής αντί για την Τουρκία, όπου συνήθως οδεύουν...

Οι "συνήθεις ύποπτοι" της ελληνικής αριστεράς που χτίζουν ακίνητα και..."περιφέρειες" με ευρωπαϊκές  επιδοτήσεις, ανησυχούν για την εκμετάλλευση των εργαζομένων ενώ κάποιοι υπερπατριώτες  βλέπουν το ζήτημα από τη σκοπιά του πληγωμένου γονιδιακού εγωισμού...

Κατ’ αρχήν η εταιρεία θα κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα και όχι  τορπίλες για τα ελληνικά υποβρύχια ή πυραύλους για τα ελληνικά αεροπλάνα. Δεν χρειάζεται λοιπόν να ανησυχούμε μήπως υπάρξει σαμποτάζ στην αμυντική ικανότητα των γερμανικών μας υποβρυχίων που κράτησαν τον Ερντογάν στα τούρκικα παράλια.

Ακόμη αν κυρίως προσβλέπουν στην εκμετάλλευση των ευρωπαϊκών κονδυλίων γιατί να μην τα εκμεταλλευτούν μέσω Ελλάδας και να πράξουν μέσω κάποιας άλλης χώρας της Ε.Ε.;

Τα περί εκμετάλλευσης της μισθωτής εργασίας και του εθνικού γονιδιώματος ανήκουν αμφότερα στις αυταπάτες του περασμένου αιώνα τις οποίες η ανθρωπότητα πλήρωσε ακριβά.

Η άποψη της στήλης είναι πως το ενδιαφέρον για την επένδυση 100 εκατ. για τη δημιουργία μονάδας παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τη χώρα μας η οποία δεν πρέπει να χαθεί.

Επιπλέον, η μονάδα της Next e.GO Mobile του Nazif Destani  μαζί με τη Sunlight που πρωτοπορεί στην ανάπτυξη και παραγωγή μπαταριών αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να αποτελέσουν έναν ενδιαφέροντα συνδυασμό ανασύνταξης της ελληνικής παραγωγής σε έναν τομέα τεχνολογικής αιχμής αυτή την περίοδο.

H λειτουργία μιας μονάδας σαν αυτή μπορεί να αποτελέσει καλή βάση για τους κλάδους  παραγωγής έλασης και διέλασης αλουμινίου ή επεξεργασίας χαλκού που υπάρχουν στη χώρα και συντηρούνται μέσω εξαγωγών.

Η έλευση της Πεσινέ π.χ. πριν από πολλές δεκαετίες στάθηκε αφορμή για τη δημιουργία ενός ολόκληρου κλάδου κουφωμάτων αλουμινίου που είναι από τους μεγαλύτερους στην Ευρώπη. Είναι άγνωστος χωρίς εξαγωγές γιατί αποτελείται κυρίως από εκατοντάδες μικρές βιοτεχνίες.

Μιλάμε για εκατοντάδες δισεκατομμύρια προστιθέμενης αξίας πάνω στην αλουμίνα και το αλουμίνιο που παρήγαγε η μονάδα της Πεσινέ που σήμερα έχει περάσει στον όμιλο Μυτιληναίου.

Οι ίδιοι που θεωρούν την επένδυση "ύποπτη" ή αδιάφορη λόγω του μεγέθους θα εξέφραζαν το ραγιάδικο "θαυμασμό" ή αντίστοιχη  αγανάκτηση αν αυτή ελάμβανε χώρα στην Τουρκία.

Πριν λίγες μέρες π.χ. η Volvo ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να προχωρήσει στη συναρμολόγηση ηλεκτροκινητήρων στο εργοστάσιο  του Σκόβντε στη Σουηδία.

Η σχετική επένδυση για τα επόμενα χρόνια ανέρχεται σε 700 εκατομμύρια σουηδικές κορώνες, δηλαδή περίπου 68 εκατομμύρια ευρώ.

Δεν πρόκειται για μια μικρή επένδυση λοιπόν αλλά για μια στρατηγική επένδυση  η παρουσία της οποίας στην Ελλάδα θα αποτελέσει κίνητρο και για άλλες παρόμοιες συμπληρωματικές ή παραπληρωματικές...

Ανάλογες ειδήσεις όπως άλλωστε και η επένδυση της Microsoft, της  Hellix μοιάζουν απίστευτες για μια χώρα σαν την Ελλάδα. Μένει να ακούσουμε πως σε κάποιο από τα ναυπηγεία που σάπιζαν θα κατασκευάζονται τηλεκατευθυνόμενα "αόρατα" μίνι υποβρύχια και ανάλογης τεχνολογίας  τορπίλες...

Αυτό που χρειάζεται είναι να "βραχυκυκλωθεί" η γραφειοκρατία του ελληνικού δημοσίου, να υπερκερασθεί η αργοπορία της δικαιοσύνης και κυρίως να κρατηθούν μακριά "Κουτσούμπες", οι "Κασιδιάρηδες" και όλοι οι άλλοι αυτόκλητοι υπερασπιστές της εργατικής τάξης και του έθνους.




πηγή:https://www.blogger.com/blog/post/edit/2505827783245542673/6426415468441186157