Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

ΤΑΜΙΑΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ;;; Α ΠΑ ΠΑ ΠΑ ΠΑ ΠΑ….

πηγη: ΟΛΥΜΠΙΑ

ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠ’ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΟΤΙ ΤΑΜΙΑΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. Α ΠΑ ΠΑ ΠΑ ΠΑ ΠΑ….

Γράφει η Σοφία

Καθόμουν και σκεφτόμουν, τι θα έκανα αν ήμουν ταμίας κόμματος εξουσίας και με έλεγαν πχ Κωστάκη κι είχα θησαυρίσει -μαζί με τα συντρόφια- τσεπώνοντας  τις κρατικές επιχορηγήσεις.

Τι θα έκανα ο Κωστάκης;

Το ένα είναι χρήμα σε off shore. Το άλλο είναι χρήμα στην Ελβετία. Άσε την Λαγκάρντ να δίνει λίστες! Όσο οι σύντροφοι κι οι φίλοι είναι στην βουλή θα κάνουν μπουγάδα.

Το άλλο είναι ακίνητα.

Αλλά πώς θα δικαιολογηθώ αν έχω αγοράσει την Άρτα και τα Γιάννενα που λένε κι όλη την Αρκαδία;

Χμ… θα διόριζα στο δημόσιο όλους  γείτονες της εκλογικής μου περιοχής να τους έχω στο χέρι και μετά θα πέρναγα τα ακίνητα στο όνομά τους.

Τέλειο;;;;

Ποιος θα έψαχνε τους διορισθέντες μου αν δικαιολογούνται τα ακινητά τους;

Έτσι θα έφτιαχνα τον δικόν μου κομματικό στρατό με στρατιώτες  δεμένους από άρρηκτους “ιδεολογικούς δεσμούς”!

Κι άσε τον ΣΔΟΕ να τρέχει…. εξάλλου ο ΣΔΟΕ πάει όπου του πούμε! Κι όπου δεν του πούμε δεν πάει ποτέ!!!!!

Μην πάει το μυαλό σας σε κανέναν γνωστό…  Έτσι τα λέω. Εγώ δεν ήμουν ποτέ ταμίας κόμματος εξουσίας και δεν με έλεγαν ποτέ Κώστα.   Σκέφτομαι τι θα έκανα αν είχα που δεν έχω…

Αλλά ποιος θα σκεφτόταν να κάνει τέτοια πράγματα με τους γείτονές του; Κανείς! Όλα τέλεια πάντως. Λεφτά υπάρχουν… για κάποιους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου