Τρίτη 2 Ιουνίου 2020

Αγώνες για τη Δόξα του Σουλίου. - Εκστρατεία στην Ήπειρο. - Η νίκη των Σουλιωτών σε Κιάφα και Ναυαρίκο - Η καταστροφική μάχη στο Πέτα








Αγώνες για τη Δόξα του Σουλίου.
 Εκστρατεία στην Ήπειρο. Η νίκη των Σουλιωτών σε Κιάφα-Ναυαρίκο (17 Ιουνίου 1822) και η καταστροφή στο Πέτα (4 Ιουλίου 1822)


Γράφει : Ο Γιώργος Γκορέζης*
e-mail  : ggorezis@yahoo.gr
web     : ggore.wordpress.com

Μετά την εξουδετέρωση και καταστροφή του Αλή Πασά, ο Χουρσίτ Πασάς κυρίευσε ολόκληρη την Ήπειρο, εκτός από το Σούλι. Αφού απέτυχαν οι προσπάθειες συμβιβασμού του με τους Σουλιώτες, ο Χουρσίτ αποφάσισε να αναβάλει τη κάθοδο του στη Νότια Ελλάδα, και να εκστρατεύσει εναντίον του Σουλίου με όλες του τις πολεμικές δυνάμεις, που υπερέβαιναν τους 14.000 πεζούς και αρκετό ιππικό.
      
Οι Σουλιώτες μόλις κατόρθωσαν να αντιτάξουν χιλίους πολεμιστές. Τους διαίρεσαν σε τρία σώματα, και με αρχηγούς τους Νότη Μπότσαρη στο πρώτο Σώμα, Διαμαντή Ζέρβα στο Δεύτερο και τους Δράκο, Δαγκλή και Γούση στο τρίτο, κατέλαβαν το Στενό του Αγίου Νικολάου, τη διάβαση του Ζαβρούχου και τη διάβαση του Μαμάκου, απαγορεύοντας στον εχθρό να προσεγγίσει τον τόπο τους. Ο Νότης Μπότσαρης, δεχθείς ισχυρή πίεση του εχθρού, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον Αγ. Νικόλαο και να πιάσει θέσεις στα υψώματα πίσω από την Κιάφα. Ο Ζέρβας, πιεσθείς κινδύνευσε να αιχμαλωτιστεί, και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη διάβαση Ζαβρούχου. Ο Δράκος πρόλαβε να καταλάβει την περιτειχισμένη εκκλησία Αγίου Δονάτου στη θέση ράχη Κούγκι, μέχρι την οποία είχαν προχωρήσει οι εχθρικές δυνάμεις. Μετά από αιφνιδιαστική επίθεση του Δράκου, οι Τούρκοι ετράπησαν σε φυγή.
      
Ο Χουρσίτ, που αφίχθηκε την επομένη μέρα, έδωσε διαταγή να κινηθεί όλος ο στρατός κατά του Ναυαρίκου και της Κιάφας. Στις 17 Ιουνίου 1822 ο Βρυώνης και ο Μουχουδάρης με 6.000 τουρκαλβανούς επιτίθενται στο Ναυαρίκο, ο δε Αλβανός αρχηγός Μπότας επιτίθεται στην Κιάφα. Ο Κίτσος Τζαβέλας διακρίνεται στις επιχειρήσεις για την άμυνα της Κιάφας, και ο Σ. Τρικούπης εκφράζει τον ηρωισμό των Σουλιωτών με τη παροιμιώδη φράση « Εάν η υπερέχουσα ανδρεία των Σουλιωτών δεν ήταν πανταχόθεν γνωστή, τα περί ων ο λόγος της εποχής αυτής κατορθώματα ήρκουν να το μαρτυρήσωσι ». Οι επανειλημμένες επιθέσεις των τούρκων προσκρούουν στον ηρωισμό των Σουλιωτών και αποτυγχάνουν. Ο Χουρσίτ αφήνει τον Ομέρ Βρυώνη γενικό αρχηγό της Ηπείρου και ο ίδιος γύρισε στην Λάρισα. 
     
Ο Μαυροκορδάτος που είχε την προεδρία του εκτελεστικού από τις αρχές του 1822 διαπίστωσε ότι θα ήταν προς όφελος των Ελλήνων να διατηρηθεί η αντίσταση των Σουλιωτών, που απασχολούσε μεγάλες τουρκικές δυνάμεις, και προσπάθησε να μεταφερθεί το θέατρο του πολέμου στην Ήπειρο, για να ανακουφιστούν οι περιοχές του Μοριά και της Ρούμελης. Στις 23 του Απρίλη ψηφίστηκε διάταγμα και συγκροτήθηκε ένα Σύνταγμα Πεζικού από πέντε Λόχους. Συγκροτήθηκε επίσης μια διλοχία από εκατόν είκοσι φιλέλληνες, όλοι σχεδόν αξιωματικοί, με διοικητή τον Ιταλό Συνταγματάρχη Αντρέα Δάνια. Οργανώθηκε ακόμη και μία πυροβολαρχία με δύο κανόνια και διοικητή το Γάλλο Συνταγματάρχη Ολιβιέ Βουτιέ. Αρχηγός δε και διοικητής ολόκληρου του τακτικού στρατού που επρόκειτο να εκστρατεύσει στην Ήπειρο  τοποθετήθηκε ο Γερμανός Στρατηγός Κάρολος Νόρμαν.
    
Στις 22  Μαϊου  το Στράτευμα του Μαυροκορδάτου μπάρκαρε σε πλοία που θα τον μετέφεραν στο Μεσολόγγι, μαζί του δε πήρε το Μάρκο Μπότσαρη και τον Θοδωράκη Γρίβα, όπως επίσης και τον Κυριακούλη Μαυρομιχάλη. Στις 8 Ιουνίου έφθασε από το Μεσολόγγι στο Κομπότι Άρτας και κατασκήνωσε στην κορυφή του υψώματος. Ελάχιστοι τοπικοί αρχηγοί δέχτηκαν καθ’ οδόν να τον ενισχύσουν, και τα σώματα τους, που δεν ξεπερνούσαν τις 3.000  άνδρες, στρατοπέδευσαν στην πλαγιά του Κομποτίου προς την Άρτα. Ο τουρκικός στρατός είχε στη διάθεση του πάνω από 15.000 πεζούς και αρκετό ιππικό.     
     
Μετά από τουρκική επίθεση στο Κομπότι, που ήταν κατά κάποιο τρόπο αναγνωριστική κρούση, ακολούθησε γενικότερη αποφασιστική επίθεση κατά του ελληνικού Στρατοπέδου. Ο τακτικός στρατός και οι φιλέλληνες είχαν ταχθεί στις δύο λοφοσειρές, ανάμεσα από τις οποίες βρίσκεται το χωρίο Πέτα. Στο κέντρο της πρώτης σειράς τοποθετήθηκε ο τακτικός στρατός με τον Ταρέλλα, ενισχυμένος με δύο κανόνια και δέκα πυροβολητές. Η διλοχία των φιλελλήνων με το Δάνια έπιασε θέσεις στο αριστερό, που ήταν και το πιθανότερο σημείο τουρκικής επίθεσης. Στο δεξιό πήραν θέση οι Επτανήσιοι με τον Σπύρο Πανά. Στα υψώματα που βρίσκονταν πίσω από το χωριό έμειναν για εφεδρεία τα άτακτα ελληνικά σώματα, με το Βαρνακιώτη στο κέντρο, τον Μπότσαρη αριστερά και δεξιά τον Γώγο με τον Βλαχόπουλο, ενώ λίγο πιο πίσω έπιασαν θέσεις ο Ίσκος, ο Γάτσος και ο Δημοτσέλιος.  Όλες αυτές οι δυνάμεις των Eλλήνων δεν ξεπερνούσαν τις 2.000, με το πολυαριθμότερο μέρος τα σώματα των ατάκτων, που ήταν εφεδρεία.
     
Ο στρατός αυτός έμεινε ανοχύρωτος, επειδή οι φιλέλληνες και οι τακτικοί που είχαν ταχθεί στην πρώτη σειρά, θεωρούσαν ταπεινωτικό για τον ηρωισμό τους να χτίσουν ταμπούρια, όπως έκαναν τα άτακτα πολεμικά σώματα. Ο οπλαρχηγός Γώγος εις μάτην υπέδειξε και στον αρχηγό των φιλελλήνων και στον αρχηγό του τακτικού Συνταγματάρχη Ταρέλλα να οχυρωθούν. Πήρε την απάντηση: « Ξέρουμε και εμείς να πολεμάμε καπετάν Γώγο! ».
     
Η Τουρκική επίθεση άρχισε με κρούση στο Κομπότι. Τη νύχτα της 3ης προς 4η Ιουλίου, τουρκικός στρατός από 8.000 άνδρες βγήκε από την Άρτα με αρχηγούς τους πασάδες Μεχμέτ Ρεσίτ και Ισμαήλ Πλιάσα. Μονάδες του τουρκικού στρατού τράβηξαν προς το Κομπότι, ενώ η κύρια δύναμη κατευθύνθηκε στο Πέτα. Λίγο πριν ξημερώσει ο τουρκικός στρατός, με πρωτοπορία το ιππικό, κινείται κυκλωτικά προς τις γραμμές των φιλελλήνων.
     
Ο αγώνας για κάθε σπιθαμή εδάφους παίρνει άγρια μορφή. Οι ντελήδες ορμούν κατά των πυροβολητών, που με κανένα τρόπο δεν εγκαταλείπουν τα πυροβόλα τους. Δίπλα τους οι τακτικοί στρώνονται στο έδαφος κατακρεουργημένοι από τις σπάθες του ιππικού, τους αντικαθιστούν οι επόμενοι, που πέφτουν και αυτοί νεκροί. Οι Επτανήσιοι επίσης, συσπειρωμένοι γύρω από τους αρχηγούς τους, μπαίνουν και αυτοί στο μακάβριο χορό, προξενούν σημαντικές απώλειες στα μαινόμενα στίφη των Τουρκαλβανών, αλλά τελικά, ο ένας μετά τον άλλο στρώνονται νεκροί στο έδαφος. Οι Τούρκοι κατορθώνουν να διασπάσουν τις γραμμές των τακτικών και να διασκορπίσουν τους ηρωικούς αυτούς μαχητές. Θα σκοτώνονταν όλοι αν δεν κατέφθανε ο οπλαρχηγός Γώγος με τους άνδρες του, που κτύπησαν τους τούρκους και διευκόλυναν την διαφυγή τους. Ανάμεσα τους σοβαρά τραυματισμένος και ο στρατηγός Νόρμαν.
     
Τραγικότερη η θέση των φιλελλήνων, που απομονώθηκαν στο Πέτα. Ο Συνταγματάρχης Δάνιας, βλέποντας ότι ο αγώνας ήταν άνισος, έδωσε εντολή για υποχώρηση προς το Κομπότι, βλέποντας όμως ότι πέφτει πάνω σε μεγάλη δύναμη Τούρκων, ξαναγυρίζει προς το Πέτα. Οι φιλέλληνες, πιεζόμενοι τώρα από όλα τα μέρη, δεν σκέφτονταν πλέον παρά πως θα πουλήσουν ακριβότερα τη ζωή τους. Σκηνές άφθαστου ηρωισμού και δραματικού μεγαλείου ακολουθούν. Είκοσι Τόσκηδες ρίχνονται συγχρόνως κατά του Συνταγματάρχη Δάνια, τον ανατρέπουν, τον κτυπούν όλοι μαζί, και του παίρνουν το κεφάλι. Έντεκα Πολωνοί με τον αξιωματικό Μαρζέφσκι, έχοντας εξαντλήσει τα πυρομαχικά τους, ανεβαίνουν στη στέγη μιας εκκλησίας. Οι τούρκοι ανεβαίνουν στην εκκλησία, και ο αγώνας συνεχίζεται σώμα προς σώμα, με τις γροθιές και τα δόντια. Τελικά και οι δώδεκα Πολωνοί σκοτώθηκαν, αφού έστρωσαν το έδαφος γύρω τους με τουρκικά κορμιά. Ο Γάλλος λοχαγός Μονιάκ, τραυματισμένος στην κνήμη, στηρίζεται στον κορμό μιας ελιάς, όταν ολόκληρο μπουλούκι ρίχνεται εναντίον του. Θέλουν να τον παραδώσουν ζωντανό στον Πασά, υπολογίζοντας ότι θα πάρουν γερό μπαξίσι. Όμως οι φοβεροί σπαθισμοί του Μονιάκ ρίχνουν τους τούρκους γύρω του στο χώμα, με κραυγές λύσσας και πόνου. Τότε κάποιος πηγαίνει πίσω του και τον πυροβολεί από τα νώτα. Και τότε οι τουρκαλβανοί ρίχνονται πάνω του και του παίρνουν το κεφάλι.
     
Τώρα οι περισσότεροι φιλέλληνες κείτονται άψυχοι στο πεδίο της μάχης. Μόνο δύο λοχαγοί, ο Γερμανός Χέλμαν και ο Βέλγος Ανναί, μ’ όλο που είναι τραυματισμένοι, κατορθώνουν με είκοσι πέντε άλλους, να ανοίξουν δρόμο με τα σπαθιά, και να προχωρήσουν προς ορεινή διάβαση που ήταν αφύλακτη. Και την τραγικότερη τύχη είχαν όσοι πιάστηκαν αιχμάλωτοι. Φορτώθηκαν τα κεφάλια των σκοτωμένων συντρόφων τους και τα μετέφεραν στην Άρτα.
     
Η τύχη του ελληνικού στρατού στο Κομπότι και το Πέτα ήταν κάτι πολύ σοβαρότερο από μια απλή ήττα. Τα δύο τρίτα από το σώμα των φιλελλήνων και ο αρχηγός τους, οι μισοί από τους Επτανησίους, καθώς και το τρίτο του τακτικού στρατού με το Συνταγματάρχη του έπεσαν στο πεδίο της μάχης, ενώ τα άτακτα σώματα διαλύθηκαν και σκορπίστηκαν. Έτσι η εκστρατεία της Ηπείρου κατέληξε σε ολοκληρωτική καταστροφή.

*Ο Γιώργος Γκορέζης είναι υποστράτηγος ε.α., αρθρογράφος, συγγραφέας, ιστορικός ερευνητής. Διετέλεσε πρόεδρος της Διεθνούς Επιτροπής Στρατιωτικής Ιστορίας.




Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

Υπολογίστε πόσο φόρο θα πληρώσετε εάν σας «πιάσουν» τα τεκμήρια



Περισσότερο φόρο κινδυνεύουν να πληρώσουν όσοι φορολογούμενοι πέσουν στην παγίδα των τεκμηρίων, αφού το ύψος του φόρου στην περίπτωση αυτή υπολογίζεται με βάση το τεκμαρτό εισόδημα και όχι εκείνο που δηλώνεται.
Το τεκμαρτό εισόδημα, δηλαδή το ποσό φορολογητέου εισοδήματος που προκύπτει με βάση τα τεκμήρια της Εφορίας, συγκρίνεται με το συνολικό ετήσιο πραγματικό δηλωθέν εισόδημα του φορολογουμένου από όλες τις πηγές (με το άθροισμα των επιμέρους εισοδημάτων από μισθούς, συντάξεις, επιδόματα, ακίνητα, επιχειρήσεις, αγροτικές εκμεταλλεύσεις κ.λπ.).

Σε περίπτωση κατά την οποία το τεκμαρτό εισόδημα είναι μεγαλύτερο του πραγματικού, ο υπολογισμός του φόρου γίνεται πιο πολύπλοκος. Συγκεκριμένα:

1) Γίνεται πρώτα υπολογισμός του φόρου στο πραγματικό εισόδημα.

2) Στη συνέχεια, υπολογίζεται ο φόρος επί της διαφορά που προκύπτει ανάμεσα στο δηλούμενο και το τεκμαρτό εισόδημα.
Η φορολογική μεταχείριση του πρόσθετου εισοδήματος που προκύπτει από τα τεκμήρια εξαρτάται από το είδος των εισοδημάτων που δηλώνει ο φορολογούμενος. Εάν το μεγαλύτερο μέρος (πάνω από το μισό) του δηλούμενου εισοδήματος προέρχεται από μισθούς, τότε και το πρόσθετο τεκμαρτό εισόδημα φορολογείται ως εισόδημα από μισθούς. Αντίστοιχα εάν προέρχεται από επιχειρηματική δραστηριότητα, τότε και το πρόσθετο εισόδημα φορολογείται ως επιχειρηματικό κέρδος.
Πιο αναλυτικά:
α)) Η πρόσθετη διαφορά φορολογητέου εισοδήματος χαρακτηρίζεται ως εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα, εφόσον τουλάχιστον το 50,01% του συνολικού πραγματικού εισοδήματος προέρχεται από επιχειρηματική δραστηριότητα (ατομική επιχείρηση-ελευθέριο επάγγελμα) ή/και ακίνητη περιουσία ή/και αγροτική δραστηριότητα.
Σε κάθε τέτοια περίπτωση, η πρόσθετη διαφορά εισοδήματος φορολογείται με την βασική κλίμακα φόρου εισοδήματος, δηλαδή με συντελεστές που ανέρχονται σε 22% μέχρι τα 20.000 ευρώ, 29% από τα 20.001 έως τα 30.000 ευρώ, 37% από τα 30.001 έως τα 40.000 ευρώ και 45% πάνω από τα 40.000 ευρώ.
Προσοχή: Αν το πραγματικό εισόδημα προέρχεται στο σύνολό του από επιχειρηματική δραστηριότητα, τότε ο φόρος υπολογίζεται απ' ευθείας επί του αθροίσματος πραγματικού εισοδήματος και "προστιθέμενης διαφοράς τεκμηρίων", με την κλίμακα συντελεστών που περιγράψαμε παραπάνω.
β) Η πρόσθετη διαφορά φορολογητέου εισοδήματος χαρακτηρίζεται ως εισόδημα από γεωργική δραστηριότητα, εφόσον τουλάχιστον το 50,01% του συνολικού δηλωθέντος εισοδήματος προέρχεται από γεωργική δραστηριότητα. Σε κάθε τέτοια περίπτωση, η πρόσθετη διαφορά εισοδήματος φορολογείται με την βασική κλίμακα φόρου εισοδήματος, δηλαδή με συντελεστές που ανέρχονται σε 22% μέχρι τα 20.000 ευρώ, 29% από τα 20.001 έως τα 30.000 ευρώ, 37% από τα 30.001 έως τα 40.000 ευρώ και 45% πάνω από τα 40.000 ευρώ.
Προσοχή: Αν το πραγματικό εισόδημα προέρχεται στο σύνολό του από αγροτική δραστηριότητα, τότε ο φόρος υπολογίζεται απ' ευθείας επί του αθροίσματος πραγματικού εισοδήματος και "προστιθέμενης διαφοράς τεκμηρίων" και με την κλίμακα συντελεστών που περιγράψαμε παραπάνω. Επίσης, αν το πραγματικό εισόδημα στο σύνολό του προέρχεται από αγροτική δραστηριότητα ασκούμενη από κατά κύριο επάγγελμα αγρότη, τότε ο φόρος υπολογίζεται απ' ευθείας επί του αθροίσματος πραγματικού εισοδήματος και "προστιθέμενης διαφοράς τεκμηρίων" με την κλίμακα συντελεστών που περιγράψαμε παραπάνω αλλά και με αφαίρεση έκπτωσης φόρου έως 1.900-2.100 ευρώ από τον φόρο που προκύπτει βάσει της κλίμακας.
γ) Η πρόσθετη διαφορά φορολογητέου εισοδήματος χαρακτηρίζεται ως εισόδημα από μισθούς ή συντάξεις, για το οποίο ισχύει φορολόγηση με την κλίμακα που αναφέραμε στις προηγούμενες παραγράφους αλλά ταυτόχρονα και έκπτωση φόρου έως 1.900 - 2.100 ευρώ, εφόσον ο φορολογούμενος:
αα) έχει αποκτήσει εισόδημα που προέρχεται είτε αποκλειστικά ή κατά ποσοστό άνω του 50% από μισθούς ή συντάξεις ή δεν έχει εισόδημα από καμία κατηγορία ή είναι εγγεγραμμένος στο μητρώο ανέργων του Ο.Α.Ε.Δ.. Αν το πραγματικό εισόδημα που έχει αποκτήσει προέρχεται εξ' ολοκλήρου από μισθούς ή συντάξεις, τότε ο φόρος υπολογίζεται απ' ευθείας επί του αθροίσματος πραγματικού εισοδήματος και "προστιθέμενης διαφοράς τεκμηρίων" με την κλίμακα συντελεστών που περιγράψαμε παραπάνω και με αφαίρεση έκπτωσης φόρου έως 1.900-2.100 ευρώ από τον φόρο που προκύπτει βάσει της κλίμακας.
ββ) έχει αποκτήσει εισόδημα μόνο από ακίνητα και το τεκμαρτό του εισόδημα δεν υπερβαίνει το ποσό των 9.500 ευρώ
γγ) έχει αποκτήσει πραγματικό εισόδημα έως 6.000 ευρώ από περιστασιακή απασχόληση και το συνολικό τεκμαρτό του εισόδημα δεν υπερβαίνει το ποσό των 9.500 ευρώ.
Στον παρακάτω οδηγό μπορείτε να υπολογίσετε το ύψος του φόρου για κάθε είδος εισοδήματος ανάλογα με την πηγή.
Εισάγετε το εισόδημα που αποκτήσατε από κάθε πηγή και προχωρήστε στο επόμενο βήμα. Εάν δεν έχετε εισόδημα από κάποια πηγή, μην συμπληρώσετε τίποτα στο κελί και προχωρήστε στο επόμενο βήμα. Στο εισόδημα επιβάλλεται και εισφορά αλληλεγγύης (δείτε ΕΔΩ). Το αποτέλεσμα δίνει το φόρο που αναλογεί με βάση τα εισοδήματά σας. Εάν είστε μισθωτοί ή συνταξιούχοι, αφαιρείτε τον φόρο που έχει παρακρατηθεί για να δείτε εάν θα έχετε επιστροφή ή θα πρέπει να πληρώσετε.

Υπολογισμός Φόρου 2019

Σημείωση: Εάν δεν έχετε εισόδημα από τη συγκεκριμένη πηγή, κάντε κλικ στο “επόμενο”












Από τον Νεοέλληνα στον Νεομουσουλμάνο




Του Ηλία Παπαδόπουλου
Το 2001 ο τότε πρωθυπουργός της Ελλάδος, Κωνσταντίνος Σημίτης, κήρυξε τον πολυπολιτισμό στην χώρα. Ο ίδιος, η κυβέρνησή του και όλα τα κόμματα από τότε μας έλεγαν ότι πολυπολιτισμός είναι η κατάσταση που υπάρχει στην Ευρώπη. Αν θέλουμε, λοιπόν, να είμαστε Ευρωπαίοι, πρέπει να έχουμε και μείς πολύ- πολιτισμό. Αφού ο πολύς-πολιτισμός είναι καλό πράμα και τον έχουν οι Ευρωπαίοι, άρα πρέπει να τον έχουμε και εμείς. Με αυτή την απλοϊκή λογική σκέψης που ακολουθεί την λογική με τον αστυνόμο και το μπουζούκι, οι προεξάρχοντες της ελληνικής πολιτείας εμπαίζουν και γαλουχούν το Έθνος.
Οι αριστερίζοντες συνάνθρωποί μας προσπαθούν να μας προκαλέσουν τύψεις και να επικαλέσουν το θυμικό μας, λέγοντας μας ότι όλοι τους είναι άνθρωποι, όμως το ιδεολόγημα αυτό ενέχει την αντικατάσταση του πολίτη, γίνεται μια συνειδητή αντικατάσταση της έννοιας του πολίτη από την έννοια του ανθρώπου, ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν τα ίδια δικαιώματα που έχουν οι πολίτες. Ως εξ αυτού, ακούγονται διατυπώσεις του τύπου «η γη δεν ανήκει σε κανέναν», «το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του» και πρωθυπουργικές απορίες περί του αν έχει η θάλασσα σύνορα. Επομένως, οι άνθρωποι μπορούν να πάνε παντού, αφού πρέπει να έχουν και τα ίδια δικαιώματα παντού. Και κάπως έτσι παρουσιάζονται στους πολίτες οι μεταναστευτικές ροές από τους αριστερούς μέχρι και τους δεξιούς κομματικούς μηχανισμούς. Παρόλα αυτά οι ίδιοι άνθρωποι δεν ασχολούνται με την αποκατάσταση και απόδοση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που διατυμπανίζουν στις χώρες από τις οποίες προέρχονται οι μετανάστες και οι λαθρομετανάστες.
Κατά την δεκαετία 2010-2020, παρατηρήθηκε σε διάφορες πόλεις της Ελλάδος (Διδυμότειχο, Δράμα, Σέρρες, Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Ρόδος, κ.ά.) μια μαζική προσπάθεια αναστήλωσης διαφόρων μουσουλμανικών τόπων λατρείας. Το 2006 η ελληνική βουλή ενέκρινε την κατασκευή μουσουλμανικού τεμένους στον Βοτανικό. Το 2013 υπήρξε και η σχετική υπουργική απόφαση για το εν λόγω τέμενος.
Αξίζει να ειπωθεί ότι αυτό το συγκεκριμένο μουσουλμανικό τέμενος εδράζεται σε οικόπεδο που ανήκει στο ελληνικό πολεμικό Ναυτικό(!). Έχει μεγάλες χέρσες εκτάσεις γύρω του, γεγονός που θέτει τις βάσεις για τη δημιουργία μουσουλμανικής πόλης στο κέντρο της ελληνικής πρωτεύουσας. Σημειώνεται ότι ένα μουσουλμανικό τέμενος δεν αποτελεί απλώς χώρο εκτέλεσης θρησκευτικών καθηκόντων. Συνήθως τριγύρω από τον κύριο χώρο λατρείας υπάρχουν συμπληρωματικοί χώροι και αίθουσες διδασκαλίας και κατήχησης. Καθότι το Ισλάμ δεν γνωρίζει τον διαχωρισμό κοσμικού και θρησκευτικού τομέα , τότε θα γίνεται και πολιτική καθοδήγηση των πιστών. Και αυτό θα γίνεται με την ελληνική χρηματοδότηση. «Τα τζαμιά είναι οι στρατώνες μας, οι τρούλοι είναι οι ασπίδες μας, οι μιναρέδες είναι οι ξιφολόγχες μας, οι πιστοί είναι ο στρατός μας». Αυτά είναι τα δημόσια λόγια του τέως δημάρχου Κωνσταντινουπόλεως και νυν προέδρου της Τουρκίας.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι με πόρους της Γ΄ Χρηματοδοτικής Περιόδου (2007-2013) έχουν αποκατασταθεί 12 οθωμανικά μνημεία (προϋπολογισμός 13,5 εκατ. ευρώ) σε όλη τη χώρα, ενώ σήμερα εκτελούνται στο Αιγαίο, τη Θράκη, τη Μακεδονία και την Κρήτη, εννέα έργα προϋπολογισμού 12 εκατ. ευρώ, με κορυφαίο το έργο της αποκατάστασης του Τεμένους Βαγιαζήτ στο Διδυμότειχο (2.110.000 ευρώ). Και όλα αυτά συμβαίνουν με την παράλληλη έξωθεν προγραμματισμένη εισβολή Αλλογενών, αλλοφύλων και αλλοθρήσκων από την Τουρκία και οσονούπω από την Αφρική μέσω της Κρήτης (λόγω της συμφωνίας για την επιτήρηση του εμπάργκο όπλων της Λιβύης).
Η Ελλάς βρίσκεται στα όρια του ισλαμικού κόσμου (Αλβανία, Σκόπια, Τουρκία, Αίγυπτος) ξεκομμένη από την «βαθιά» Ευρώπη. Βρίσκεται ακριβώς στην ίδια θέση που βρισκόταν πριν 1.000 χρόνια. «Πολεμάται» εκ των έσω από μια αντιπροσωπευτική ελίτ που νομίζει ότι μπορεί να ανασκευάζει και να αποδομεί το Έθνος και τον πολιτισμό του, κατά το δοκούν και έξωθεν, από τους συνήθεις και κατά καιρούς γνωστούς εχθρούς του.
Ο μετα-εθνικός συνταγματικός πατριωτισμός[1] του Habermas προσκρούει στην πραγματικότητα και ειδικά στην ευρωπαϊκή και όχι τόσο στην πολυεθνική αμερικάνικη (λόγω του melting pot) εξαιτίας των βαθιά ριζωμένων μακραίωνων εθνικών πεποιθήσεων. Η νεοφερμένη αυτή ιδέα δεν βρίσκει εφαρμογή στην ζωντανή δημοκρατία η οποία αποτελεί ένα «συμβόλαιο» των τεθνεότων, των ζώντων και των αγέννητων, δηλαδή των κατεχόντων της ιδιοσυγκρασίας που πολύ σωστά ο Ηρόδοτος συνοψίζει στη φράση «το ελληνικόν εόν όμαιμόν τε και ομόγλωσσον και θεών ιδρύματα κοινά και θυσίαι ήθεά τε ομότροπα» (Ηρόδοτος, Ουρανία 144). Δηλαδή: «υπάρχει και το ελληνικό έθνος από το ίδιο αίμα και με την ίδια γλώσσα μ΄ εμάς, με το οποίο έχουμε κοινά ιερά των θεών και κοινές θυσίες και ήθη κοινά» (μετάφραση Άγγελου Βλάχου, «Γαλαξίας» 1971).
Η Μεγάλη Βρετανία είναι από τις χώρες στις οποίες ζουν εκατομμύρια μουσουλμάνοι διαφόρων εθνικοτήτων. Το Μπέρμιγχαμ είναι χαρακτηριστική περίπτωση πόλης όπου υπάρχει μια παράλληλη κοινωνία μέσα στην δεύτερη μεγαλύτερη πόλη. Στην περιοχή Small Heath, ακμάζει η μουσουλμανική πλειοψηφία (οι Χριστιανοί Βρετανοί είναι μειονότητα πλέον). Επιπλέον, ασκείται ελεύθερα η σαρία, και αυτό αποτελεί απόδειξη ότι το κοσμικό και το θρησκευτικό στοιχείο είναι ένα και το αυτό για τους ακολούθους του Μωάμεθ. Η κατήχηση συνεχίζεται στα τζαμιά, όμως ξεκινά από τα ισλαμικά σχολεία τα οποία πλέον διαχωρίζουν τα αγόρια από τα κορίτσια (π.χ. Preston Muslim Girls High School, Manchester Islamic High School for Girls etc.). Τα ισλαμικά δικαστήρια (The Islamic Shari’a Council, Muslim Arbitration Tribunal), έχουν εν πολλοίς αντικαταστήσει τα δημόσια δικαστήρια του Ηνωμένου Βασιλείου όσον αφορά τους μουσουλμάνους. Το 2014 ήρθε στο φως της δημοσιότητας η υπόθεση βίας που ασκούνταν σε μη μουσουλμάνους μαθητές και καθηγητές σε δημόσια σχολεία της χώρας όπως το Golden Hillock School και το Oldknow School, υπόθεση γνωστή ως «Τhe Trojan Horse Affair», που συντάραξε την βρετανική κοινωνία.
Στην Ελλάδα όπως φαίνεται, το πρώτο βήμα είναι η αναστήλωση των υπαρχόντων τζαμιών με την δικαιολογία της πολιτισμικής διάσωσης. Είναι πιο πιθανό τα αναστηλωθέντα μουσουλμανικά τεμένη να είναι η σφραγίδα της ύπαρξης μουσουλμανικής κοινότητας σε όλη την Ελλάδα. Μετά τις εγκληματικές λαθραίες εισβολές που συνέβαιναν εδώ και δεκαετίες και ειδικά την πενταετία 2015-2020, πλέον η Ελλάδα θα έχει αποκτήσει και τα τζαμιά και τους πιστούς τους δημιουργώντας μια παράλληλη κοινωνία και μια παράλληλη πολιτεία αργότερα. Το πρόβλημα είναι ότι η ελληνική κοινωνία ακόμη δεν το έχει κατανοήσει το φαινόμενο αυτό που η ελληνική πολιτεία προωθεί. Δυστυχώς οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ δυσκολεύονται να καταλάβουν ότι οι Σταυροφορίες πλέον έγιναν Ισλαμοφορίες!
Το 2003 ο μεταναστευτικός νόμος Σημίτη προσπάθησε να μας εξηγήσει ότι είναι ο πιο προοδευτικός μεταναστευτικός νόμος της Ευρώπης που επιτρέπει την συμβίωση μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών, το προστάδιο δηλαδή του πολυπολιτισμού. Μας εξηγούσαν τότε ότι σιγά σιγά θα ενσωματώνονταν στην κοινωνία αρμονικά. Το ιδεολόγημα αυτό υιοθετήθηκε και από τις μετέπειτα κυβερνήσεις ώσπου η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το είχε κάνει και σλόγκαν. Οι κυβερνήσεις, δηλαδή τα πολιτικά κόμματα αγνοούν τους ανθρώπους ως φορείς πολιτισμού και τους αντιμετωπίζουν λογιστικά ως αριθμούς. Αυτό δεν μπορεί να συμβαίνει παρά μόνο στα χαρτιά και όχι στην αληθινή ζωή.
Ωστόσο, η θλιβερή πραγματικότητα είναι ότι πρέπει μάλλον να εξελληνιστούν οι Έλληνες οι οποίοι δεν είναι άμοιροι ευθυνών. Ο καθείς εξ ημών οφείλει να διατηρήσει την παράδοση, την πίστη, τον πολιτισμό και όλες τις αξίες που οι πρόγονοι μας από αρχαιοτάτων χρόνων μας έχουν μεταλαμπαδεύσει, ώστε και εμείς με την σειρά μας να την μεταδώσουμε στους συνεχιστές του ελληνισμού. Αυτό έγκειται στην ατομική ευθύνη και προσπάθεια. Είναι δικό μας χρέος, του καθενός ξεχωριστά, να λάβει και να μεταδώσει την γνώση. Η από-εθνοποίηση της Ελλάδος έχει μπει στο στόχαστρο διαφόρων ελληνόφωνων, όμως οι ελληνόφρονες αντιστέκονται και θα αντιστέκονται ώσπου να ξαναλάμψει η αλήθεια και να διεκδικήσουμε και πάλι το μερτικό μας στον ήλιο όπως σωστά επισημαίνει ο μεγάλος Οδυσσέας Ελύτης.
[1] Ο Habermas µετέτρεψε την έννοια του “συνταγµατικού πατριωτισµού” του Sternberger σε πολιτική πρόταση για την οικοδόµηση µιας δηµοκρατικής κοινωνίας. Σύμφωνα με την δική του εκδοχή, η αίσθηση της κοινότητας σήµερα προϋποθέτει ως θεµέλιο κοινά κοινωνικά και πολιτικά δικαιώµατα. ∆ηλαδή, η αίσθηση της συµµετοχής σε µια κοινωνία και η ταύτιση µε αυτήν στο πλαίσιο των σύγχρονων δηµοκρατιών δεν µπορεί να βασίζονται σε κοινά πολιτισµικά χαρακτηριστικά αλλά πρέπει και µπορούν να βασίζονται στην αποδοχή και υποστήριξη κοινών συνταγµατικά κατοχυρωµένων αξιών σε ένα κράτος, το οποίο ως πολιτικό σχήµα δεν µπορεί να ταυτίζεται µε ένα “έθνος”.



Έλληνες συνταξιούχοι: Oι φτωχότεροι και οι γηραιότεροι στην Ευρωζώνη! - Αναλυτικά στοιχεία





• Συντάξεις κάτω από 700 ευρώ λαμβάνουν 1.124.905 συνταξιούχοι!
• Το 94,8% των συνταξιούχων (2.368.696) είναι άνω των 55 ετών!
• Το 5,2% (132.966) είναι κάτω των 55 ετών!
• Η μέση κύρια σύνταξη έχει πέσει στα 724,47 ευρώ και είναι η χαμηλότερη σε ΟΛΕΣ τις χώρες της ΟΝΕ!
• Η μέση επικουρική σύνταξη ανέρχεται στα 172,38 ευρώ,
• Το μέσο μέρισμα ανέρχεται στα 98,61 ευρώ!
• Συντάξεις κάτω των 500 ευρώ λαμβάνουν 616.231 συνταξιούχοι!

Αποκαλυπτικά στοιχεία
του Υπουργείου Εργασίας («ΗΛΙΟΣ»)
για τον μήνα Μάρτιο 2020 !
Άκρως αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του Ενιαίου Συστήματος Ελέγχου και Πληρωμών των Συντάξεων «ΗΛΙΟΣ» του Υπουργείου Εργασίας για τον μήνα Μάρτιο 2020, που ξεκίνησε πάλι να εκδίδει τις Εκθέσεις του.
Ταυτόχρονα αποτελούν και αποστομωτική απάντηση στους δανειστές και τους Έλληνες μνημονιακούς πολιτικούς και επιστήμονες, που ακόμη και σήμερα επιμένουν ότι στην Ελλάδα οι ασφαλισμένοι συνεχίζουν να επιλέγουν δήθεν τη συνταξιοδότησή τους σε πολύ νεαρή ηλικία.
Τα ευρήματα όμως του συστήματος «ΗΛΙΟΣ» που δημοσιεύθηκαν εχθές για τον Μάρτιο του 2020, διαψεύδουν οικτρά και καταρρίπτουν το πάγιο επιχείρημά τους για τη θέσπιση σκληρών παρεμβάσεων στις αλυσιδωτές περικοπές όλων των συνταξιοδοτικών παροχών.
Από τα σχετικά στοιχεία (πίνακας 2.3 σελ. 5-6 της Έκθεσης και Πίνακες Σ.21 και Σ.23) προκύπτει ότι:
α-το 94,8% των συνταξιούχων (2.368.696) είναι άνω των 55 ετών (βλ. και Πίνακα Σ.23 Παραρτήματος),
β-το 5,2% (132.966) είναι κάτω των 55 ετών,
γ-η μέση κύρια σύνταξη έχει πέσει στα 724,47 ευρώ και είναι η χαμηλότερη σε ΟΛΕΣ τις χώρες της ΟΝΕ (βλ. Πίνακας 3.1 σελ. 7 Έκθεσης)!
δ-η μέση επικουρική σύνταξη ανέρχεται στα 172,38 ευρώ και
ε-το μέσο μέρισμα ανέρχεται στα 98,61 ευρώ!
στ– συντάξεις κάτω από 700 ευρώ λαμβάνουν 1.124.905 συνταξιούχοι!
ζ-συντάξεις κάτω των 500 ευρώ λαμβάνουν 616.231 συνταξιούχοι! Επίσης από τη μελέτη των επιμέρους στοιχείων ανά ηλικία και των Πινάκων του Παραρτήματος προκύπτει ότι οι συντάξεις των νέων σε ηλικία συνταξιούχων είναι οι χαμηλότερες, αφού αφορούν κυρίως συντάξεις λόγω θανάτου (συζύγων και κυρίως τέκνων) και αναπηρίας (λόγω εργατικού ατυχήματος ή επαγγελματικής ασθένειας).
Ιδού τα στοιχεία!
Κατανομή Ηλικιών Συνταξιούχων
Αναφορικά με το ύψος των συντάξεων, αυτές παραμένουν καθηλωμένες, αφού, όπως φαίνεται στον παρακάτω Πίνακα Σ.13 «Κατανομή συντάξεων ανά κατηγορία σύνταξης-Δαπάνη», η μέση κύρια σύνταξη ανέρχεται στα 724,47 ευρώ, η μέση επικουρική στα 172,38 και το μέσο μέρισμα στα 98,61 ευρώ!
Η ΕΝΥΠΕΚΚ, μετά και τα ανωτέρω στοιχεία, καλεί πολιτικούς και επιστήμονες να καταλήγουν σε συμπεράσματα και παρατηρήσεις, αφού προηγουμένως έχουν μελετήσει τα ανωτέρω επίσημα στοιχεία από το ΥΠΕΚΑΚΑ, όσο δύσκολο κι αν είναι με τις διάφορες κατανομές (γεωγραφική, ηλικιακή, φύλου, εθνικότητας κ.λπ.) που σκοπό έχουν μόνο τη σύγχυση και την παραπλάνηση

Η απέραντη σκλαβιά των Ελλήνων - Ποιο είναι το τεράστιο "σκλαβωτικό" σύστημα




Του Γιάννη Νικολή
Σε πολλούς η άποψη ότι μεγάλο μέρος των Ελλήνων βρίσκεται σε καθεστώς σκλαβιάς μοιάζει αδιανόητη. "Εμείς" (οι Έλληνες) λένε (σκέπτονται) πολλοί επαναστατήσαμε εναντίον των Τούρκων μετά τη δουλεία 400 ετών. Αγωνιστήκαμε εναντίον των Ναζί και των Βουλγάρων για την ελευθερία μας, κάνουμε συχνά εκλογές, πώς είναι δυνατόν να είμαστε σκλαβωμένοι;
Οι προσεγγίσεις αυτού του τύπου είναι τουλάχιστον αφελείς. Κανένας κατακτητής και υποδουλωτής δεν ονομάζει τον εαυτό του ως τέτοιο (κατακτητή ή υποδουλωτή). Εννοείται ότι ούτε οι Οθωμανοί ούτε βέβαια οι Ναζί ούτε οι Βούλγαροι ονόμαζαν ή θεωρούσαν τον εαυτό τους ως κατακτητές. Αντιθέτως παρουσίαζαν τον εαυτό τους ως ελευθερωτές από τους Άγγλους ή τους Έλληνες. Καμιά ομάδα και δύναμη ακόμη κι’ όταν εξουσιάζει στυγνά δεν ονομάζει τον εαυτό της κατακτητή.
Δεν έχει λόγο να το κάνει προσδίδοντας μια ηθική απαξία στον εαυτό της. Οι απόλυτοι καταπιεστές της Σταλινικής Περιόδου στη Σοβιετία, αλλά και οι κοντινοί μας άγριοι κολεκτιβιστές στην Αλβανία του Χότζα μιλούσαν για κοινωνική απελευθέρωση. Έχουν ανάγκη πάντα οι σκλαβωτές να περιγράφουν τον εαυτό τους ως απε- "ελευθερωτή" για να του δίνουν και μια ηθική υπόσταση. Αν αποκαλυφθεί η καταπίεσή τους τότε καταρρέουν καθώς χάνουν τα ηθικά ερείσματα.
Και η ελληνική χούντα των συνταγματαρχών δεν μιλούσε για καταπίεση και σκλαβιά αλλά για "ελευθερία" των Ελλήνων από τον κομμουνιστικό κίνδυνο. Και ο Ανδρέας Παπανδρέου μιλούσε για "κοινωνική απελευθέρωση". Πάντα έτσι κάνουν αυτοί που στερούν ελευθερίες στο όνομα της "κοινωνικής προσφοράς".
Στην Ελλάδα σήμερα ένα τεράστιο "σκλαβωτικό" σύστημα είναι πάνω στους ώμους στις πλάτες και τα μυαλά των Ελλήνων. Και κυρίως εκείνων που εργάζονται πραγματικά. Αυτών δηλαδή που παράγουν ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες. Δηλαδή αυτών (των πραγματικά εργαζομένων πολιτών) που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες εμπορεύονται στην διεθνοποιημένη αγορά.
Ας δούμε όμως τους πυλώνες της Σκλαβιάς των Ελλήνων:
-Πολύπλοκη Νομοθεσία
-Υπερβολική φορολογία
-Τεράστια Γραφειοκρατία (και Ηλεκτρονική)
-Κρατική Παιδεία
-Κρατική Υγεία
-Κρατικό Ασφαλιστικό Σύστημα
-Τεράστιο Κράτος-Σοβιετικών Διαστάσεων
-Κομματάνθρωποι 
-Τεράστιος αριθμός ανθρώπων και επιχειρήσεων που εξαρτώνται από το κράτος
-Διαπλοκή media και κράτους
-"Εργατικά Συνδικάτα"
-ΜΚΟ.
Πιθανόν ο κατάλογος δεν είναι πλήρης. Δίνει όμως μια αρχική εικόνα της εκτενέστατης σκλαβιάς των Ελλήνων. Και είναι φυσικά αδύνατον να περιγραφεί ο κάθε πυλώνας διεξοδικά. Υπάρχει όμως η φιλοδοξία να περιγραφεί το κάθε επιμέρους σημείο της σκλαβιάς σταδιακά, μέσα από τις σελίδες του Capital.  Εδώ θα αναφερθούμε πολύ σύντομα στην πολύπλοκη νομοθεσία, τη σκληρή και υπερβολική φορολογία, τους κομματανθρώπους και τις ΜΚΟ  ως πυλώνες της "αδήλωτης" αλλά σκληρής σκλαβιάς των Ελλήνων. 
Η πολύπλοκη και ακατανόητη νομοθεσία, μοιάζει  αθώα. Όμως όταν οι νόμοι χρειάζονται διαρκώς ερμηνείες και αλλάζουν διαρκώς είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. Στην ουσία "σκλαβώνει" αυτούς που θέλουν να κάνουν "δουλειές" καθώς βρίσκονται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο και ρευστό πεδίο ως προς τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματά τους. Κρατιστές και κολεκτιβιστές φυσικά εκμεταλλεύονται την πολύπλοκη, αντιφατική και δυσνόητη νομοθεσία δια της οποία η κάθε επιχείρηση, αλλά και ο κάθε πολίτης είναι στην ουσία στο έλεος κάθε γραφειοκράτη κρατιστή ή κολεκτιβιστή που μπορεί να τους "τυλίξει" σε μια κόλλα χαρτί. Ο καθένας καταλαβαίνει τη συνέχεια ως προς την σκλαβιά που συνεπάγεται…
Η ηγεσία των κρατιστών φρόντισε βέβαια δια της νομοθεσίας να δώσει και πλήρη ασυλία στα μέλη της υψηλής ηγεσίας της για όποια κακοδιαχείριση. Είναι γνωστός ο δίκαιος και "νόμιμος" νόμος περί ευθύνης υπουργών…
Η υπερβολική φορολογία είναι γνωστή σε όλους όσους εργάζονται στην ελεύθερη αγορά. Ξέρουν ότι οι κρατικές υπηρεσίες είναι αμείλικτες ως προς το να "πάρουν" (να αφαιρέσουν ή να ληστέψουν) το όποιο θετικό αποτέλεσμα της εργασίας των άλλων… των πραγματικά εργαζομένων…
Ας πάμε και στην άλλη σκληρή σκλαβιά στους κομματάνθρωπους. Όλοι μας τους ξέρουμε. Είναι αυτοί που πουλάνε εξυπηρετήσεις διασυνδεόμενοι με τις κομματικές και κραττικές-κυβερνητικές ιεραρχίες. Είναι αυτοί που φροντίζουν να "ανεβαίνουν" οι "άριστοι"… δηλαδή αυτοί που επιλέγονται "αξιοκρατικά"… Είναι και ο λόγος που σήμερα πανεπιστήμια και ΤΕΙ έχουν γεμίσει με μεταπτυχιακά και διδακτορικά αμφίβολης αξίας που όμως δίνουν μόρια καθώς απαιτούν οι γραφές των δίκαιων νόμων… για την άνοδο στην ιεραρχία των υπηρεσιών του κράτους.
Ας πούμε και δυο λόγια  για τις ΜΚΟ των "αλληλέγγυων και ανθρωπιστών". Ποιος ξέρει μέχρι τώρα τις κρατικές χρηματοδοτήσεις, τα μέλη, τη διοίκηση και τις δράσεις των "φιλεύσπλαχνων" ΜΚΟ. Κανείς στην ουσία. Κατά καιρούς ακούγονται διάφορα ονόματα πολιτικών οι οποίοι δια κάποιων αχυρανθρώπων φτιάχνουν ΜΚΟ και εισπράττουν χρήμα που το κράτος μαζεύει από τους πραγματικά εργαζόμενους και κάνουν τις δουλειές τους… Το χρήμα μπορεί να είναι και από διεθνείς οργανισμούς αλλά αυτό δεν αλλάζει καθόλου την φαύλη διαδικασία.
Ήδη είναι εμφανής η απέραντη σκλαβιά των Ελλήνων. Μια σκλαβιά που πέφτει βαριά  σ’ όλους τους δημιουργικούς ανθρώπους όλους τους πραγματικά εργαζόμενους. Αυτούς από τους οποίους διαρκώς απαιτεί το κράτος και διαρκώς εισπράττει για να τα δίνει στην κομματική του πελατεία. Και αυτήν την πελατεία την έχει κάνει τόσο πολυπληθή ώστε σήμερα να αποτελεί την πλειοψηφία των πολιτών. Γεγονός που σημαίνει ότι όλο και λιγότεροι πρέπει να εργάζονται όλο και πιο σκληρά για να τρέφεται και να αυξάνει η γνωστή "κοινωνική πλειοψηφία" του πελατειακού Ελλαδιστάν.
Και ενώ όλα αυτά συμβαίνουν μπροστά στα μάτια μας ταυτόχρονα είναι και δυσδιάκριτα. Οι κρατιστές και οι κολεκτιβιστές καταφέρνουν να κρύβουν την πραγματικότητα ως προς το ποιος παράγει τον πλούτο της κοινωνίας. Υποβαθμίζουν συνεχώς της σημασία των επιχειρήσεων και τους ανθρώπους που παράγουν εμπορεύσιμα αγαθά και αναδεικνύουν τον δημοσιοϋπαλληλισμό. Κρύβουν επιμελέστατα το ποιοι τελικά πληρώνουν τους φόρους ισχυριζόμενοι ότι τους πληρώνουν όλοι αναλογικά. Ενώ απλώς η κομματική "κοινωνική πλειοψηφία" καρπώνεται τους φόρους με κάποιου είδους απομμείωση στις προσόδους της (μισθούς κλπ) που ονομάζει δική της φορολογία.
Το χειρότερο όμως είναι ότι ουδέποτε στην Ελλάδα τέθηκε το μεγάλο ζητούμενο, που δεν μπορεί να είναι άλλο από το:  ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
* O κ. Γιάννης Νικολής είναι Ψυχίατρος, Ψυχαναλυτής Ομάδας, Διδάκτωρ Ψυχιατρικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και ιδρυτής της Λέσχης Φιλελεύθερου Προβληματισμού στη Θεσσαλονίκη. Πρόσφατα ίδρυσε το "ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ" εγκαταλείποντας την κρατική υγεία και εξέδωσε το νέο του βιβλίο υπό τον τίτλο "ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ στην ΕΛΛΑΔΑ της ΚΡΙΣΗΣ" από τις εκδόσεις "Θερμαϊκός
 



Υπουργός Εξωτερικών: Η Τουρκία αποπειράται βήμα - βήμα να σφετεριστεί κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας - Η Ελλάδα ήταν και παραμένει απολύτως προετοιμασμένη για να αντιμετωπίσει την πρόκληση




«Η δημοσίευση, στην τουρκική Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, σειράς αιτήσεων για χορήγηση από την τουρκική κυβέρνηση άδειας έρευνας και εκμετάλλευσης στην κρατική εταιρεία πετρελαίων της Τουρκίας σε περιοχές ελληνικής υφαλοκρηπίδας εντάσσεται στο πλαίσιο σειράς ενεργειών με τις οποίες η Τουρκία αποπειράται βήμα - βήμα να σφετεριστεί κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας.
Αποτελεί παρακολούθημα του ανυπόστατου τουρκο-λιβυκού μνημονίου.
Οι παράνομες ενέργειες της Τουρκίας δεν παράγουν έννομα αποτελέσματα.
Αδυνατούν να θίξουν τα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας, που εδράζονται στο Διεθνές Δίκαιο και στο Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας.
Να είμαστε σαφείς. Οι θέσεις μας σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα και για τις συνέπειες της τουρκικής παραβατικότητας είναι δεδομένες. Έχουν γνωστοποιηθεί προς την Τουρκία επανειλημμένα.
Η Ελλάδα ήταν και παραμένει απολύτως προετοιμασμένη για να αντιμετωπίσει και αυτήν την πρόκληση, εφόσον η Τουρκία αποφασίσει τελικά να την υλοποιήσει».



Υπουργός εργασίας, για συντάξεις και αναδρομικά:"Ο ρόλος μου είναι να είμαι χρήσιμος και όχι ευχάριστος" - Τι απάντησε στην ερώτηση: Αν πρέπει να γίνουν αγωγές, για την τελική δικαίωση - Δείτε τα επίμαχα σημεία, αυτολεξεί, των δηλώσεων που έκανε - Βίντεο









       Κατά την διάρκεια της συνέντευξής του, στην εκπομπή του ΣΚΑΪ "Καλημέρα", ο Υπουργός εργασίας κ. Βρούτσης απαντώντας στην ερώτηση καλεσμένου της εκπομπής, για την πρόσφατη απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σχετικά με την δικαίωση πατέρα ανήλικου τέκνου, απάντησε αυτολεξεί τα εξής:
  
    ΕΡΩΤΗΣΗ από τον εργατολόγο κ. Γεώργιο Μπούρλο:  Σε σχέση με την συμμόρφωση της πολιτείας, στην απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, για τους πατέρες των ανηλίκων, αν θα πρέπει πλέον να προσφεύγουν, όπως γινόταν στο παρελθόν, ή αν θα συμμορφωθεί η πολιτεία και θα χορηγεί τις συντάξεις αυτές;
    Συνέχεια στην ΕΡΩΤΗΣΗ  από τον δημοσιογράφο κ. Γιώργο Αυτιά: Μπράβο για τους πατεράδες. Το μάθατε αυτό;
   ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Γνωρίζω κ. Αυτιά. Γνωρίζω. Θα τα πούμε, μετά το διάλειμμα

   Προτροπή από τον δημοσιογράφο κ. Γιώργο Αυτιά: Πείτε το τώρα, για να σας ελευθερώσουμε μιά και καλή, μιά που σας ταλαιπωρήσαμε τόσο χρονικό διάστημα ......

   ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Επειδή στη ζωή μου και στην πολιτική μου λειτουργία, έχω μάθει να λειτουργώ πάντα συντεταγμένα. 
Η απόφαση αυτή βρίσκεται στα χέρια των υπηρεσιών, του Υπουργείου εργασίας και συγκεκριμένα στην κοινωνική ασφάλιση.
Δεν θέλω να μιλήσω, πριν πάρω και την άποψη της υπηρεσίας
Είμαι πάντα προσεκτικός διότι θέλω να φυλάω πάντα, το σύνολο του ασφαλιστικού.
Αυτός είναι ο ρόλος μου.
Να είμαι χρήσιμος και όχι ευχάριστος.
Γιατί πολύ εύκολα μπορώ να βγω και να πετάξω κάτι πολύ καλό.
Που να ακούγεται ως ευαισθησία και ως καλοσύνη του Βρούτση.
Ο ρόλος μου δεν είναι αυτός.
Αλλά την ίδια στιγμή, κάθε φορά, που κάνεις αυτή την εξαγγελία, κάτι χάνει το ασφαλιστικό σύστημα και θέλω να είμαι πάρα πολύ προσεκτικός. Και η απάντησή μου θα δοθεί συντεταγμένα μετά την εισήγηση των υπηρεσιών του Υπουργείου

     Από τις απαντήσεις του Υπουργού εργασίας, τεκμαίρονται αβίαστα τα παρακάτω:
     α. Δεν είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης, να εφαρμόσει την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σε όσους δεν έχουν κάνει αγωγές. 
     β. Δεν είναι, όπως δεν ήταν ποτέ, στις προθέσεις της εκάστοτε κυβέρνησης, η πιστή εφαρμογή των αποφάσεων των Ανωτάτων Δικαστηρίων. Άλλωστε, όπως είναι γνωστό σε όλους μας, η ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, έγραφε στις αποφάσεις της για τα ειδικά μισθολόγια ότι: "Στην περίπτωση που το Κράτος, δεν εφαρμόσει τις αποφάσεις που εκδίδει, να προσφεύγουμε αρμοδίως στα Δικαστήρια." Δηλαδή οι συνταξιούχοι στο Ελεγκτικό Συνέδριο και οι εν ενεργεία στα Διοικητικά Δικαστήρια.
     γ. Όπως αποδεικνύεται περίτρανα από το  έγγραφο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, οι εκάστοτε κυβερνώντες γνωρίζουν, για τις τελεσίδικες και υποχρεωτικά εκτελεστές αποφάσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου, αλλά "σφυρίζουν" αδιάφορα στις προτάσεις του ΓΛΚ, καθόσον έχουν έλθει σε μια άτυπη συμφωνία, με τους δικαστές του Ελεγκτικού Συνεδρίου, οι οποίοι καθυστερούν να εκδώσουν τις αποφάσεις τους, για όσους έχουν κάνει αγωγές.  Αυτή η συμφωνία βολεύει την εκάστοτε κυβέρνηση, καθόσον το οικονομικό κόστος διαχέεται σε μεγάλο βάθος χρόνου!
     δ.  Η πολυαναμενόμενη απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, δεν αφορά τα ειδικά μισθολόγια, καθόσον οι αποφάσεις 2192-2196 έχουν εκδοθεί το 2014. Ο κ. Βρούτσης στην πιλοτική δίκη που είχε προκαλέσει το 2014, για τις εν λόγω αποφάσεις, υπέστη πανωλεθρία, από το ΣτΕ και για τον λόγο αυτό δεν τόλμησε να επιχειρήσει, για δεύτερη φορά, να μας εντάξει στην πιλοτική δίκη.
     ε. Η μόνιμη επωδός του κ. Υπουργού, που δηλώνει συνεχώς ότι, η κυβέρνηση θα σεβαστεί  τις αποφάσεις των δικαστηρίων, αφορούν μόνο τις αποφάσεις των μισθοδικείων για τους δικαστικούς, τις οποίες εφαρμόζει άμεσα! 
    στ. Εάν δεν υπήρχαν κάποιοι, "γραφικοί και αιθεροβάμονες, όπως μας χαρακτήριζαν κάποιοι, φανατικοί οπαδοί του καναπέ, να προβούν στην κατάθεση αγωγών, τότε δεν θα παίρναμε ούτε "σάλιο"
     ζ.  Το συμπέρασμα είναι ότι ΜΟΝΟ οι αγωγές, έστω και με καθυστέρηση, μας σώζουν   
        





Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ από το 29:30 στο:https://www.youtube.com/watch?v=MUOpC8qdckQ


 Το έγγραφο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους