Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Σκοτώθηκε και ο 12ος τούρκος κομάντο που είχε ανέβει στα Ίμια το μοιραίο εκείνο βράδυ...

Πηγή:  newpost.gr  (εδώ)


Έκλεισε ο «κύκλος του θανάτου» των Τούρκων κομάντο που είχαν ανέβει το μοιραίο βράδυ της 31 Ιανουαρίου του 1996 πάνω στα Ίμια υψώνοντας τη σημαία της κόκκινου ημισελήνου. Αυτοί που θα μπορούσαν σίγουρα να απαντήσουν για το εάν πυροβόλησαν κατά του ελληνικού ελικοπτέρου, πήραν το μυστικό μαζί τους. Σκοτώθηκαν όλοι. Ο τελευταίος από αυτούς, που ζούσε στη Σομαλία(!) εκτελέστηκε από αγνώστους δράστες.
Τυχαίο;
Παιχνίδι της μοίρας;
Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με βεβαιότητα και τεκμηριωμένα.
Ο Σααντετίν Ντογάν το δωδέκατο μέλος της ομάδας εκείνη (σύμφωνα με τα τουρκικά νέα), εργάζονταν τα τελευταία χρόνια ως διευθυντής της εταιρίας ασφαλείας Τσετίν που συνεργάζονταν με την Τουρκική αεροπορική εταιρία ΤΗΥ η οποία έχει παράρτημα στη Σομαλία. Σύμφωνα με ανακοίνωση των τουρκικών αεροπορικών αερογραμμών όχημα που μετέφερε προσωπικό της ΤΗΥ δέχθηκε ένοπλη επίθεση ενώ κινούνταν στην Σομαλία. Μεταξύ άλλων ο υπεύθυνος τύπου των ΤΗΥ Αλή Γκεντς, ανέφερε ότι ανάμεσα σε αυτούς που σκοτώθηκαν ήταν και ο υπεύθυνος ασφαλείας Σααντετίν Ντογάν- διευθυντής της εταιρίας ασφαλείας Τσετίν.
Να θυμίσουμε ότι δεκαεπτά μέρες μετά την κρίση των Ιμίωνοι 9 από τους 12 καταδρομείς που κατέλαβαν τα δυτικά Ίμια σκοτώθηκαν κατά την πτώση του ελικοπτέρου "70A Black Hawk" στο οποίο επέβαιναν συμμετέχοντας σε άσκηση . Ο τότε επικεφαλής της συγκεκριμένης 12μελούς ομάδας ο Ζεκί Σεν στάλθηκε από την Άγκυρα , μερικά χρόνια μετά, σε αποστολή του ΟΗΕ στη Γεωργία. Εκεί ο Σεν γνωρίστηκε με μια γυναίκα ονόματι Λεϊλά και άρχισαν να συζούν. Όταν επέστρεψε στην Τουρκία το Μάιο του 2003 την έφερε μαζί του . Γυρνώντας μια νύχτα από γιορτή που διοργάνωσε για τα γενέθλια της φίλης του στο ξενοδοχείο Ciragan, μαχαιρώθηκε στη καρδιά στην πλατεία Ταξίμ από τρία άτομα. Έτσι χάθηκε και το 10ο άτομο που ήξεραν το τι είχε γίνει εκείνο το βράδυ στα Ίμια.
Το 11ο μέλος ο Αλί Τουρκσέν πέθανε από διαρροή γκαζιού μέσα στο διαμέρισμά του...



ΣτΕ: ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΣΕ ΑΡΓΙΑ ΟΣΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΙΑΠΡΑΤΤΟΥΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ





ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ Η ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΔΙΑΤΑΞΗ

Συνταγματική και σύμφωνη με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) είναι η ισχύουσα διάταξη του Υπαλληλικού Κώδικα που προβλέπει ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι που διαπράττουν πειθαρχικό παράπτωμα θα τίθενται αυτομάτως σε αργία (αυτοδίκαιη θέση σε αργία), έκρινε η Ολομέλεια του Συμβουλίου Επικρατείας (ΣτΕ).

ΣτΕ: Αυτομάτως σε αργία όσοι δημόσιοι υπάλληλοι διαπράττουν πειθαρχικό παράπτωμα
Ειδικότερα, το άρθρο 103 του παλαιού Υπαλληλικού Κώδικα (Ν. 3528/2007) αναμορφώθηκε με τον νόμο 4093/2012 και αυστηροποιήθηκε ο θεσμός της αυτοδίκαιης αργίας των δημοσίων υπαλλήλων, έτσι ώστε «να επιτυγχάνεται η άμεση και έγκαιρη απομάκρυνση όσων διώκονται ή τιμωρούνται για σοβαρά ποινικά και πειθαρχικά παραπτώματα».

Σύμφωνα με τον Υπαλληλικό Κώδικα, ο υπάλληλος τίθεται αμέσως σε αργία μόλις ασκηθεί σε βάρος του πειθαρχική δίωξη ή παραπεμφθεί στο αρμόδιο πειθαρχικό συμβούλιο.
Η Ολομέλεια του Ανώτατου Ακυρωτικού Δικαστηρίου έκρινε ότι το μέτρο της αυτοδίκαιης αργίας επιβάλλεται σε βάρος των δημοσίων υπαλλήλων για λόγους δημοσίου συμφέροντος και εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας, ενώ «η κατάσταση σε αργία δεν επιφέρει τη λύση της υπαλληλικής σχέσεως, ούτε την απώλεια της οργανικής θέσεως ή του κατεχόμενου από τον υπάλληλο βαθμού, ούτε αποτελεί πράξη απολύσεως από την υπηρεσία».

Ακόμη, η αυτοδίκαιη θέση σε αργία «συνιστά προσωρινό διοικητικό μέτρο, το οποίο συνεπάγεται την για λόγους δημοσίου συμφέροντος διακοπή της ενεργού ασκήσεως των υπηρεσιακών καθηκόντων του υπαλλήλου κατά τη διάρκεια της εκκρεμότητας της πειθαρχικής ή ποινικής υποθέσεως», αλλά και η επιβολή του μέτρου της αυτοδίκαιης αργίας «δεν ισοδυναμεί από πλευράς εννόμων αποτελεσμάτων προς απόλυση ή υποβιβασμό».
Επίσης, στη δικαστική απόφαση αναφέρεται ότι οι υπάλληλοι που τίθενται σε αργία λαμβάνουν το 75% των αποδοχών τους και η όλη πειθαρχική διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί (σύμφωνα με τον νόμο) το πολύ μέσα σε τέσσερεις μήνες.


Η ισχύουσα διάταξη του άρθρου 103 του Υπαλληλικού Κώδικα δεν παραβιάζει τη συνταγματική αρχή της αναλογικότητας και το άρθρο 20 του συνταγματικού χάρτη που κατοχυρώνει το δικαίωμα της προηγούμενης ακροάσεως, αλλά ούτε και το άρθρο 6 της ΕΣΔΑ.

Την Ολομέλεια του ΣτΕ την απασχόλησε περίπτωση εκπαιδευτικού ο οποίος προσελήφθηκε στο Δημόσιο το 2000 και παράλληλα τη δωδεκαετία 2000-2012 δίδασκε και αλλού (Κέντρο Επιμόρφωσης) ως ωρομίσθιος καθηγητής με σύμβαση μίσθωσης εργασίας ορισμένου χρόνου, ενώ την τετραετία 2000-2004 δίδασκε και σε Σχολή. Για τις παράλληλες απασχολήσεις του δεν είχε λάβει την άδεια όπως προβλέπει ο νόμος για την πολυθεσία. Ακόμη, υπέβαλε ψευδώς δηλώσεις ότι δεν ενέπιπτε στις απαγορευτικές διατάξεις του νόμου περί πολυθεσίας.
πηγή:ethnos.gr

ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΜΕ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΤΖΑΜ




š ©  £ ¤ ‘  ¤ ™  Ÿ ¥   Ÿ › — Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Έγινε και αυτό το καταπληκτικό! Ενώ εδώ στην χώρα μας το ζήτημα της Αγίας Σοφίας Κωνσταντινούπολης και η επιδίωξη του νέου «σουλτάνου» της Τουρκίας, Ταΐπ Ερντογάν, να ξανακάνει το μεγάλο αυτό αρχιτεκτονικό σύμβολο της ελληνικής ορθοδοξίας, μουσουλμανικό τζαμί συναντά χαρακτηριστική αδιαφορία, στην ίδια την Τουρκία άρχισε εκστρατεία συλλογής υπογραφών να μην γίνει η Αγία Σοφία τζαμί και να παραμείνει έως έχει, δηλαδή σαν μουσείο και σαν προστατευόμενο πολιτιστικό μνημείο με μεγάλη διεθνή αξία.Τουρκικό δημοσίευμα (38)
Η είδηση αυτή που δημοσιεύεται στην τούρκικη εφημερίδα, Haber Türk, αναφέρει ότι το Ίδρυμα Ιστορίας της Τουρκίας συγκρότησε μια «Πλατφόρμα Προστασίας της Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Αγίας Σοφίας». Η Πλατφόρμα αυτή θα προβάλει τους λόγους για τους οποίους απαιτείται η Αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης να παραμείνει σαν μουσείο. Αλλά το εντυπωσιακό είναι πως εκτός από την εκστρατεία προβολής του μνημείου και της πολιτιστικής του άξιας, έχει αρχίσει και εκστρατεία συλλογής υπογράφων επώνυμων Τούρκων από τον χώρο της ιστορίας, του πολιτισμού και της διανόησης για να μην γίνει η Αγία Σοφία τζαμί. Μάλιστα η Επιτροπή που συγκροτήθηκε για τον σκοπό αυτό δίνει και συνέντευξη τύπου στην 28 Μάιου στην Κωνσταντινούπολη, στο Cezayır Lokanatsı, για να προβάλει τις θέσεις της να παραμείνει η Αγία Σοφία μουσείο και να μην γίνει τζαμί όπως εξεδήλωσε την πρόθεση ο Τούρκος πρωθυπουργός. Την εκστρατεία αυτή υπογράφουν οι γνωστοί Τούρκοι καθηγητές που είναι και οι οργανωτές της συνέντευξης τύπου, Engin Akarlı, Şevket Pamuk, Aydın Uğur, Uğur Tanyeli και ο πολύ γνωστός δημοσιογράφος και ιστορικός, Murat Belge.
Χωρίς να θέλουμε να υποβαθμίσουμε την προσπάθεια αυτή κάποιων Τούρκων διανοούμενων να αρχίσουν εκστρατεία για να παραμείνει η Αγία Σοφία μουσείο, δεν πρέπει να λησμονούμε πως το μεγάλο αυτό αρχιτεκτονικό θαύμα και σύμβολο του χριστιανισμού και της Ορθοδοξίας αποτελεί το μεγαλύτερο τουριστικό έσοδο της τουρκικής οικονομίας, γι’ αυτό και πολλοί, κυρίως οικονομικοί παράγοντες της Τουρκίας, είχαν από τη αρχή της δημοσιοποίησης της επιθυμίας του Ερντογάν να την ξανακάνει τζαμί, εκδηλώσει τις αντιρρήσεις τους επισημαίνοντας τις ζημιές που θα έχει η Τουρκία και κυρίως το πόσο θα βλάψει γενικότερα την τουριστική κίνηση καθώς ένα τέτοιο γεγονός θα δυσφημήσει την χώρα τους σε διεθνές επίπεδο. Πέραν τούτου, η κίνηση αυτή του Τούρκου πρωθυπουργού έχει εκληφθεί σε μέρος ενός γενικότερου σχεδίου περεταίρω εξισλαμισμού της Τουρκίας, μια προοπτική που όμως συναντά έντονες αντιδράσεις από πολλούς κύκλους, όπως άλλες θρησκευτικές μειονότητες και κυρίως τους Αλεβήτες, αλλά και από φιλοδημοκρατικούς κύκλους, καθώς και από τα κόμματα της κοσμικής αντιπολίτευσης.
Το ζήτημα όμως δεν είναι το τι κάνουν οι Τούρκοι για το τεράστιο αυτό θέμα που έχει προφανώς και μεγάλες διεθνείς διαστάσεις, αλλά το πώς έχει μέχρι σήμερα αντιδράσει η ελληνική πλευρά στην προοπτική να ξαναγίνει η Αγία Σοφία τζαμί. Εκτός από μερικά σκόρπια «ψελλίσματα» κάποιων κυβερνητικών παραγόντων, ουσιαστικά δεν υπήρξε καμία αντίδραση. Το γεγονός αυτό δείχνει για άλλη μια φορά το πως αντιμετωπίζουν οι κυβερνώντες αυτής της χώρας τέτοια θέματα που θα μπορούσαν να τα εκμεταλλευτούν διπλωματικά καθώς έχουν, όπως τονίσαμε και παραπάνω, διεθνείς διαστάσεις ειδικά για ένα παγκόσμιο σύμβολο του χριστιανισμού και της Ορθοδοξίας. Αλλά τι να περιμένει κανείς από ένα καθεστώς όπως το σημερινό ελληνικό αντιχριστιανικό και κατοχικό καθεστώς ;
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
πηγή:ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ: ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΗ ΕΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΘΡΑΚΗ !!







Γράμμα προς όλους τους Έλληνες



Με ένα γράμμα του προς όλους τους Έλληνες πολίτες προσπαθεί ένας δάσκαλος να ευαισθητοποιήσει για τις ανάγκες που έχουν οι Έλληνες της περιοχής αλλά και το πρόβλημα που αναδείχθηκε με την πρωτιά του μειονοτικού κόμματος σε Κομοτηνή και Ξάνθη στις ευρωεκλογές
Διαβάστε το γράμμα:
Προς: Τους Έλληνες συμπολίτες μας

Είναι γνωστό σε όλους πως το κράτος μας κάνει εδώ και χρόνια τα πάντα για να σώσει την αγαπημένη μας πατρίδα. Για να το επιτύχει αυτό έχει επιλέξει την οδό της οικονομικής μας εξαθλίωσης και παράλληλα της ψυχολογικής και ηθικής. Κάνει δηλαδή τα πάντα, για να μην κάνει τίποτα.

Την ίδια ώρα λοιπόν ,που στην ίδια χώρα οι περισσότεροι απογυμνώνονται οικονομικά (χάνοντας όλο και περισσότερα  στηρίγματα), σε κάποιους άλλους  χαρίζονται απλόχερα (με σχετική αμοιβαιότητα πάντα) χρηματικά πακέτα διόλου ευκαταφρόνητα τη σήμερον ημέρα.

Τώρα πολύ εύλογα θα αναρωτιέστε, ποιοι μπορεί να είναι αυτοί που καρπώνονται αυτά τα απλόχερα χαρισμένα δώρα. Κοιτάζοντας όμως κανείς για λίγο πια  το δέντρο και όχι το δάκτυλο, τότε χωρίς μεγάλη δυσκολία ξεκινά να αναζητά τον χρηματοδότη και όχι τον παραλήπτη.

Συνάδελφοι! Μπορεί για κάποιους από εσάς να είναι πολύ σημαντικό,  το ποια παράταξη θα κερδίσει τις εκλογές  ή το ποιος συνάδελφος θα μας αντιπροσωπεύσει στα εκπαιδευτικά συμβούλια. Για μένα όμως σημαντικότερο όλων αυτών είναι το κάτω από ποια σημαία θα ξυπνήσει αύριο η οικογένειά μου και κάτω από ποια σημαία θα αναπαύονται οι παππούδες μου.

Κύριοι και κυρίες, κατάγομαι από την Θράκη, από την πόλη της Κομοτηνής. Εκεί από την 14 Μαΐου του 1920 τιμούμε και γιορτάζουμε κάθε χρόνο την απελευθέρωσή μας από τον τουρκικό ζυγό. Ξέρετε,  μετά από τα παρακάτω , δεν θα 'ναι υπερβολή να δηλώσω πως ακόμη και μέχρι σήμερα ,το έτος 2013, ο τόπος μου διέπεται από κάποιας μορφής τουρκοκρατία.

Η Θράκη κατοικείται σήμερα από περίπου 350.000 ανθρώπους, Έλληνες, πολίτες. Γύρω στους 120.000 από αυτούς είναι μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα. Αυτοί λοιπόν αποτελούν και τη γνωστή ελληνική μουσουλμανική μειονότητα. Οι 60.000 από τους 120.000 είναι οι τουρκοφανείς (κοινωνική ομάδα που διασπάται σε αρκετές μικρότερες υποομάδες). Γύρω στους 20.000 είναι οι Ρομά και  40.000 οι Πομάκοι.
Εδώ και πολλές δεκαετίες η τουρκική αλυτρωτική πολιτική, με την κρατική ανοχή-προδοσία, στα πλαίσια μιας ανύπαρκτης (κυρίως από την απέναντι πλευρά) ελληνοτουρκικής φιλίας, θέτει τις βάσεις και σπέρνει τους σπόρους της πολύ μεθοδικά, έτσι ώστε την στιγμή του θέρους να μαζέψει ευκολότερα πολύ περισσότερους καρπούς.

Έτσι λοιπόν ακόμα και η πιο καλόβουλη προσπάθεια ερμηνείας των κινήσεων της Τουρκίας στη Θράκη, είναι αδύνατον και ουτοπικό να μην καταλήξει στις προ πολλών ετών μελετημένες και σταδιακά υλοποιημένες και υλοποιούμενες βλέπεις των γειτόνων.

Το σχέδιο έχει ως εξής. Τουρκοποίηση του συνόλου του μουσουλμανικού πληθυσμού, δημιουργία θρακικού ζητήματος ( καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπως του αυτοπροσδιορισμού), αίτημα για συνδιοίκηση, ανεξαρτητοποίηση και τελικά προσάρτηση. Και όλα αυτά, χωρίς να ανοίξει ρουθούνι, μόνο με την χρήση δημοψηφισμάτων.

Ποιο είναι λοιπόν το μέσο για να επιτευχθεί το σχέδιο; Η μη τουρκοφανής μουσουλμανική μειονότητα, η οποία ανέκαθεν και συστηματικά κακοποιείται από σύσσωμο το ελληνικό κράτος και αντιμετωπίζεται σαν κάτι ξένο, προβληματικό και εχθρικό.


Η λυσσαλέα και απρόσκοπτη γειτονική προπαγάνδα για την εμφύτευση τουρκικής συνείδησης στη μειονότητα και η παράλληλη και συστηματική αδιαφορία-κακοποίηση- προδοσία από μέρους της ελληνικής πολιτείας, σπρώχνουν όλο και πιο επικίνδυνα κοντά τη μειονότητα στην αγκαλιά της «μητέρας» Τουρκίας.

Επειδή είμαι λοιπόν και του επαγγέλματος γνωρίζω πως τα παραδείγματα είναι αυτά που μένουν. Παραπάνω μίλησα για χαρισμένα πακέτα χρημάτων από κάποιους σε  κάποιους άλλους και μάλιστα σας προκάλεσα να αναζητήσετε τον πομπό και όχι τον δέκτη.

500 ευρώ μηνιαίως είναι το ποσό που παρέχει ο ζάμπλουτος Τούρκος επιχειρηματίας Ομάρ Μπαμπά  για κάθε παιδί που εγκαταλείπει το ελληνικό σχολείο για να φοιτήσει σε ιδιωτικό μουσουλμανικό ιεροσπουδαστήριο, χάριν της ορθότερης εκμάθησης του Ισλάμ κάτω από τη σκέπη βέβαια της τουρκικής κυβέρνησης.

1000 ευρώ ετησίως για κάθε κεφάλι ανήλικου κοριτσιού που θα φορά την παραδοσιακή τούρκικη μαντίλα (η οποία θεωρείται χρόνια τώρα παρωχημένη στην γείτονα) παρέχει άτυπα το τουρκικό προξενείο.

Το πομακόπουλο που ουδεμία σχέση έχει με την τούρκικη κουλτούρα και γλώσσα καλείται να μάθει δίχως άλλη επιλογή  τρείς άγνωστες προς αυτό γλώσσες, από την πρώτη κιόλας δημοτικού. Και αυτό γιατί η ελληνική πολιτεία δείχνει να μην αναγνωρίζει το πομάκικο κομμάτι της μουσουλμανικής μειονότητας και με τη βία σπρώχνει το μικρό παιδί στην σύγχυση, στην αμάθεια και έπειτα στην τουρκοποίηση καθώς μέσα στα μειονοτικά σχολεία οι γλώσσες που διδάσκονται είναι τα τούρκικα, τα αραβικά και τα ελληνικά( καμία αναφορά στα πομάκικα).

Εδώ και χρόνια προσφέρονται δωρεάν δορυφορικά πιάτα (συνδεδεμένα άμεσα με τα τούρκικα ραδιοτηλεοπτικά μέσα) κυρίως στα ορεινά χωριά της Θράκης (πομακοχώρια) όπου μέχρι σήμερα το σήμα των ελληνικών δικτύων δεν έχει φτάσει ή είναι ανεπαρκές.

Στο κέντρο της Κομοτηνής εδώ και κάποια χρόνια δεσπόζει ,κάτω από τη σκέπη ενός νεόκτιστου και πολυτελούς κτηρίου, η μεγαλοπρεπής τούρκικη τράπεζα Ζιράατ Μπανκ η οποία δανείζει, επιλεκτικά σε μουσουλμάνους αλλά και συλλόγους που φωνάζουν ότι είναι τούρκικοι,   με χαμηλά επιτόκια 3% ενώ οι ελληνικές με 14%. Αποτέλεσμα αυτών είναι ο χριστιανός να πουλά και ο μουσουλμάνος (η τράπεζα στην ουσία) να αγοράζει γη.
Ο εγκληματικός (όχι μόνο για τη Θράκη) Καλλικράτης μετέτρεψε τους δήμους της Κομοτηνής σε τέσσερις, με αποτέλεσμα να μην ισχύει πλέον η κοινωνική ισορροπία στους πληθυσμούς των νέων δήμων και έτσι δυο από τους τέσσερις δήμους να έχουν για άρχοντα μουσουλμάνο, εκλεκτό εννοείται του τουρκικού προξενείου και έτοιμο να λειτουργήσει προς όφελος  του.

Η επίσης εγκληματική κομματική λίστα έφερε επικίνδυνα αποτελέσματα στην περιοχή. Τα κόμματα που είχαν αξιώσεις στην περιοχή είχαν ως πρώτο όνομα στη λίστα μουσουλμάνο ( εκλεκτό του προξενείου) με αποτέλεσμα δύο από τους τρείς βο«υ»λευτές του νομού Ροδόπης να είναι  τελικά από τους παραπάνω «εκλεκτούς».

Όπως φαίνεται τα παραδείγματα είναι πολλά και τα συναντά κανείς καθημερινά και σε όλα τα κομμάτια της κοινωνίας της Θράκης. Το ζήτημα είναι ότι εφόσον το επίσημο κράτος εδώ και δεκαετίες  κάνει τα πάντα για να μην κάνει τίποτα, ο κλήρος πέφτει μόνο σε εμάς τους πολίτες. Εύλογα θα διερωτάται κανείς τι μπορεί να κάνει για να βοηθήσει. Το λιγότερο αλλά συνάμα σημαντικότατο που μπορεί να κάνει κάποιος από εδώ είναι αρχικά να ενημερωθεί για το ζήτημα και έπειτα να μεταλαμπαδεύσει το ζήτημα ως «ιεραπόστολος» και να το γνωστοποιήσει σε όσο το δυνατό περισσότερους συμπολίτες μας.

Στόχος δεν είναι η ελληνοποίηση των Πομάκων. Στόχος είναι η συνειδησιακή τους αφύπνιση. Όταν ο Πομάκος νιώσει Πομάκος τότε αυτόματα θα νιώσει και θα είναι Έλληνας!
πηγή:parapolitika.gr,



Τρίτη 27 Μαΐου 2014

ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ






     Εκφράζουμε  τα θερμά μας συγχαρητήρια στους συναδέλφους που εκλέχθηκαν στις εκλογές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση  και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο τους.
     
       Με τις εκλογές αυτές αποδείξαμε περίτρανα ότι, όταν είμαστε ενωμένοι και αποφασισμένοι, μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας και στην προκειμένη περίπτωση οι συναντήσεις που πραγματοποιήσαμε με σκοπό την υποστήριξη των συναδέλφων, βρήκε μεγάλη ανταπόκριση, με αποτέλεσμα  να εκλεγεί το 70%  των υποψηφίων συναδέλφων.
       
       Η μεγάλη αυτή επιτυχία στέλνει ένα μεγάλο μήνυμα σ΄αυτούς που λεηλάτησαν τη ζωή μας, που μας στοχοποίησαν, που μας χλεύασαν και που ετοιμάζονται για νέα βίαια οικονομικά μέτρα στην περίπτωση που αναγκασθούν να εφαρμόσουν  την ευνοϊκή για μας απόφαση  του ΣτΕ. Ένα μήνυμα που λέει ότι το θηρίο με τους πάνω από 1.000.000 ψηφοφόρους ξύπνησε και διψάει για δικαιοσύνη και αποκατάσταση.
     

ΟΙ  ΕΚΛΕΓΕΝΤΕΣ  ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ 


Περιφέρεια Ηπείρου

   Σχης (ΠΖ) Βαρέλης Δημήτριος,  Περιφερειακός σύμβουλος με τον συνδυασμό ΑΞΙΟΒΙΩΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΗΠΕΙΡΟΥ.


ΔΗΜOΣ ΑΡΤΑΣ

 Δημοτικοί  Σύμβουλοι με τον συνδυασμό ΑΡΤΙΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.

  1.  Υπτγος   Μπαλάγκας Γεώργιος
  2.  Ανχης (ΠΖ) Μπουκουβάλας Γεώργιος,

  3. Αστυνόμος Λίλης  Γεώργιος

 Δημοτικοί Σύμβουλοι  με τον συνδυασμό ΑΡΤΙΝΩΝ ΟΡΑΜΑ   
     Ταξχος Γκούβας Θεόδωρος


ΔΗΜΟΣ Γ.ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ

    Ανχης Αρκουμάνης Νικηφόρος,  Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό ΡΑΔΟΒΥΖΙΑΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.

ΔΗΜΟΣ ΝΙΚ. ΣΚΟΥΦΑ

    Τχης  Αλέξης Σπυρίδων,  τοπικός σύμβουλος με τον συνδυασμό ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ


32.921 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΨΙΛΑ, ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΠΕΙΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΥΡΟΒΟΥΛΕΥΤΕΣ !!!!



eurokoinoboulio-L


Δείτε τι μισθό θα πάρουν οι νέοι ευρωβουλευτές



Πλούσιες απολαβές περιμένουν όσους εκλεγούν στις ευρωεκλογές 2014. Διαβάστε σε ποιο ποσό ανέρχονται οι μηνιαίες απολαβές ενός ευρωβουλευτή και ποια τα άλλα οφέλη που έχουν;
Νεκροταφείο ελεφάντων χαρακτηριζόταν το Ευρωκοινοβούλιο μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’90, καθώς λειτουργούσε περισσότερο ως «τιμητική αποστρατεία» για… ώριμους πολιτικούς. Αργότερα, ωστόσο, ο πολιτικός του ρόλος αναβαθμίστηκε. Οι εποχές αλλάζουν, όπως και οι ηλικίες των ευρωβουλευτών, με μια σταδιακή μετατόπιση σε νεότερους υποψηφίους. Ολοένα και περισσότερο η εκλογή στην Ευρωβουλή αντιμετωπίζεται ως «επένδυση» για μια καλή πολιτική ή άλλη καριέρα και όχι ως απόσυρση. Και μάλιστα μια επένδυση άμεσα επικερδής, αφού οι περισσότεροι ευρωβουλευτές επιστρέφουν με σημαντικές «οικονομίες» από την ευρωπαϊκή εμπειρία. Εάν θέλει κανείς να δει από κοντά τη «φυλή των ευρωβουλευτών», δεν έχει παρά να βρεθεί το ξημέρωμα της Δευτέρας στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Θα τους δει μεταξύ των επιβατών της πρώτης πτήσης για τις Βρυξέλλες (ή το Στρασβούργο, τις 12 εβδομάδες του έτους που η ολομέλεια γίνεται εκεί).
Η ευρωκοινοβουλευτική εβδομάδα ξεκινάει τη Δευτέρα το πρωί και ολοκληρώνεται την Πέμπτη το απόγευμα, ώστε ο ευρωβουλευτής να μπορεί να γυρίσει στη χώρα εκλογής του και να έρθει σε επαφή με το κόμμα και τους εκλογείς του. Βεβαίως, η επαφή αυτή είναι… προαιρετική και συχνά οι ευρωβουλευτές την αποφεύγουν. Στις Βρυξέλλες, το κτίριο του Ευρωκοινοβουλίου μοιάζει με μια τεράστια κυψέλη, γεμάτο ευρωβουλευτές, υπαλλήλους, αξιωματούχους, κυβερνητικά και πολιτικά στελέχη από κράτη – μέλη, εκπροσώπους μεγάλων επιχειρήσεων και λομπίστες μεγάλων ή μεσαίων συμφερόντων. Κάπως έτσι, η θητεία μπορεί να μετατραπεί σε ισχυρό εφαλτήριο για μια καλή, μετέπειτα καριέρα. «Οι Έλληνες ευρωβουλευτές είναι πίσω ακόμα σε αυτόν τον τομέα…», μας λέει εργαζόμενος στο Ευρωκοινοβούλιο με πολυετή εμπειρία. Στο παρελθόν, οι «δικοί μας» ευρωβουλευτές κινήθηκαν με την κλασική ελληνική νοοτροπία.
Πολλοί ήταν εκείνοι που ήθελαν να αποκτήσουν ένα κομπόδεμα και ένα κεραμίδι, αυτή τη φορά στη βελγική πρωτεύουσα. «Δεν είναι λίγοι εκείνοι οι ευρωβουλευτές, ιδιαίτερα παλαιότερα, που έκαναν οικονομίες για να βάλουν χρήματα στην άκρη. Στο παρελθόν, για παράδειγμα, ταξίδευαν σε οικονομική θέση στο αεροπλάνο και έπαιρναν αποζημίωση για διακεκριμένη. Τώρα, αυτό δεν γίνεται, γιατί χρειάζεται το εισιτήριο», μας αφηγούνται χαρακτηριστικά.
Πλούσιες απολαβές
Ποιες είναι οι αμοιβές ενός ευρωβουλευτή σήμερα; Ο μηνιαίος μισθός ανέρχεται σε 7.807,12 ευρώ και καταβάλλεται από τον προϋπολογισμό του Ευρωκοινοβουλίου. Οι καθαρές αποδοχές, μετά την αφαίρεση της φορολογικής παρακράτησης της Ε.Ε., είναι 6.083,91 ευρώ.
Εκτός του μισθού ο ευρωβουλευτής λαμβάνει ημερήσια αποζημίωση («αποζημίωση διαμονής»), ύψους 298 ευρώ για κάθε ημέρα που ασκεί τα υπηρεσιακά του καθήκοντα, εφόσον υπογράψει στην κατάσταση παρόντων. Το ποσό αυτό προορίζεται για να καλύψει στέγη, γεύματα και άλλες συναφείς δαπάνες. Εάν οι βουλευτές απουσιάζουν από τις μισές ονομαστικές ψηφοφορίες, η αποζημίωση μειώνεται στο ήμισυ. Για συνεδριάσεις εκτός της Ε.Ε., η αποζημίωση ανέρχεται σε 149 ευρώ (και πάλι εφόσον υπογράψει ο βουλευτής στην κατάσταση παρόντων) με επιπλέον επιστροφή του κόστους διαμονής. Προσθέστε σε αυτά την αποζημίωση γενικών εξόδων, ύψους 4.202 ευρώ μηνιαίως, η οποία αποσκοπεί στην κάλυψη εξόδων όπως η μίσθωση γραφείων και το κόστος διαχείρισης, τηλεφωνικά και ταχυδρομικά τέλη, υπολογιστές και τηλεφωνικές συσκευές.
Οι απουσίες… χρεώνονται
Η αποζημίωση μειώνεται κατά το ήμισυ για τους βουλευτές που απουσιάζουν αδικαιολόγητα τις μισές τουλάχιστον ημέρες των συνόδων της Ολομέλειας. Ας σημειωθεί πως το Κοινοβούλιο παρέχει στους βουλευτές εξοπλισμένα γραφεία τόσο στις Βρυξέλλες όσο και στο Στρασβούργο. Βεβαίως, τα αεροπορικά εισιτήρια από και προς την Ευρωβουλή είναι εξασφαλισμένα, μαζί με τα εισιτήρια για 24 ταξίδια τον χρόνο εντός της χώρας εκλογής και για αρκετά εκτός (μέχρι ποσού 4.148 ευρώ ετησίως). Εάν δεν σας φτάνουν όλα αυτά, συνυπολογίστε πως κάθε ευρωβουλευτής μπορεί να αξιοποιήσει μηνιαίως ποσό 19.364 ευρώ για απασχόληση προσωπικού και εκπόνηση μελετών. Το ποσό αυτό δεν διατίθεται απευθείας στον ευρωβουλευτή, για ευνόητους λόγους.
Το μηνιαίο πρόγραμμα
Πώς είναι ένας τυπικός μήνας του ευρωβουλευτή; Μία εργάσιμη εβδομάδα αφιερώνεται στη δουλειά των επιτροπών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την προετοιμασία των θεμάτων που θα έρθουν στην ολομέλεια. Μία εβδομάδα καταλαμβάνει η ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου. Η τρίτη εβδομάδα αξιοποιείται από τις κομματικές ομάδες του Ευρωκοινοβουλίου για συζήτηση των θέσεών τους, ενώ ακολουθεί η «πράσινη βδομάδα», οπότε οι ευρωβουλευτές είναι ελεύθεροι για να έρθουν σε επαφή με τις κοινωνίες. Ο κάθε ευρωβουλευτής συμμετέχει σε μία ή δύο νομοθετικές επιτροπές του Ευρωκοινοβουλίου και σε μία επιπλέον μεικτή κοινοβουλευτική επιτροπή με κάποια άλλη συνεργαζόμενη χώρα. Οι περισσότεροι ευρωβουλευτές, τις ημέρες εργασίας, κυκλοφορούν από συνεδρίαση σε συνεδρίαση, στα μεγάλα γυάλινα κτίρια των Βρυξελλών. Βεβαίως, η κινητικότητα δεν σημαίνει και συμμετοχή, πραγματική παραγωγή πολιτικής. Ένα αξιοσημείωτο ποσοστό των ευρωβουλευτών έχει διαχρονικά χαρακτηριστεί ως «τουρίστες», καθώς το κοινοβουλευτικό τους έργο είναι περιορισμένο. Έτσι κι αλλιώς, τα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου έχουν καλές σχέσεις με τα καταστήματα ταξιδιωτικών ειδών, καθώς βρίσκονται διαρκώς σε κίνηση. Αποτελούν μία από τις λεγόμενες «φυλές των αεροδρομίων».
πηγή:ΟΝGREECE.COM

ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΑΘΗΝΑ;




του Σαράντου Καργάκου*

Μου ζητήθηκε προ καιρού να έχω συμμετοχή σε μια συζήτηση για το υπό ανέγερση τζαμί σε μια πρωινή εκπομπή της Δημόσιας Τηλεοράσεως (Αλήθεια, κανείς αρμόδιος δεν σκέφθηκε τί σημαίνει ο όρος δημόσιος, όταν εκφέρεται κατά θηλυκού γένους;). Αρνήθηκα, προφασιζόμενος βαρηκοΐα.  Η κυρία, όμως, ήταν επίμων και μου πρότεινε να σταλεί συνεργείο στο σπίτι μου, όπου θα κάνω μια δήλωση με τις απόψεις μου και δεν θα υπάρξει πρόβλημα εμπλοκής σε διάλογο. Δέχθηκα με βαριά καρδιά. Το συνεργείο (δύο ευγενέστατοι κύριοι) ήλθαν στο σπίτι μου δύο ώρες ενωρίτερα και μου είπαν ότι η δήλωσή μου θα γίνει μόλις αρχίσει η εκπομπή. Με έζωσαν φίδια ανησυχίας και τους είπα να τηλεφωνήσουν ότι σε διάλογο δεν μετέχω λόγω βαρηκοΐας.
Φαίνεται, όμως, ότι οι δύο πολυθέλγητρες «συντονίστριες» ήσαν πιο βαρήκοες από εμένα και με ενέπλεξαν σ’ ένα διάλογο με πρόσωπα που μου ήσαν άγνωστα και που σε καμιά περίπτωση δεν είχα διάθεση ν’ αρχίσω διάλογο μαζί τους. Και όμως, ο  διάλογος άρχισε, οπότε αναγκάστηκα να εγκαλέσω στην τάξη έναν από τούς συζητητές και να του συστήσω ευπρέπεια· και ακολούθως, στρεφόμενος προς τίς χαριτόβρυτες «συντονίστριες», τους δήλωσα κοφτά ότι παραβιάζουν κατάφωρα τη δημοσιογραφική δεοντολογία, διότι –παρά τη ρητή δέσμευσή τους- με υποχρέωσαν να δημοσιοποιήσω κάτι που αποτελεί προσωπικό μου «δεδομένο».
 
Ακολούθως, παρακάλεσα τα δύο μέλη του συνεργείου να απέλθουν. Έτσι άφησα το πεδίο ελεύθερο στους συζητητές και στις «κυρίες» να πουν ό,τι θέλουν. Πρόφθασα, όμως, να πω μερικά πράγματα,  που είναι χρήσιμο να διαβασθούν, γιατί, όπως με πληροφόρησαν, κάποιος από το «συνεργείο» μου καταλόγισε φανατισμό και κάτι άλλο βαρύτερο.
 
Η δήλωσή μου -όπως την θυμάμαι- περιείχε τα ακόλουθα ερωτηματικά σημεία:
 
Πρώτον, σέβομαι τις θρησκευτικές ευαισθησίες και τις θρησκευτικές ανάγκες παντός ανθρώπου, αλλ’ αφελώς διερωτώμαι: σε ποιούς θα ανήκει θρησκευτικά το εν λόγω τζαμί; Στους Σουνίτες ἤ στους Σιίτες; Ή, μήπως, σε κάποια  άλλη  από τίς δεκάδες μουσουλμανικές σέχτες; Οι άνθρωποι αυτοί δεν μπορούν να μονοιάσουν στις χώρες τους και θα μονοιάσουν στην Ελλάδα; Μήπως υπάρχει κίνδυνος να έχουμε φαινόμενα Βαγδάτης;
 
Δεύτερον, εν ημέρες κρίσεως, όταν δεν έχουμε χρήματα να επισκευάσουμε και να αποκαταστήσουμε την Μητρόπολη (15 χρόνια είναι γιαπί), μας περισσεύουν λεφτά για να φτιάξουμε πολυτελές τζαμί;
 
Τρίτον, ποιά εκκλησία των Αθηνών διαθέτει την οικοπεδική έκταση που θα διαθέτει το υπό ανέγερση τζαμί; (Όπως με έχουν πληροφορήσει απόστρατοι αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού, στο οποίο ανήκε ο χώρος, πρόκειται για μια έκταση 20-23 στρεμμάτων. Ίσως να κάνουν λάθος. Αλλά το χώρο τον έχω επισκεφθεί και είναι εξαιρετικά ευρύς).
 
Τέταρτον, ο εισερχόμενος στην Αθήνα μέσω της Ιεράς Οδού και  της Λεωφόρου Καβάλας, πρώτα θα βλέπει το τζαμί και μετά την Ακρόπολη. Ποιά εντύπωση θα προκαλεί στον ξένον επισκέπτη, όταν θα βλέπει στις πύλες των Αθηνών το συναθροισμένο πλήθος των μουσουλμάνων; Αφήνω την απάντηση στον αναγνώστη.
 
Πέμπτον, πόσο κοστολογήθηκε η εκχωρηθείσα από το Πολεμικό Ναυτικό οικοπεδική έκταση; Και ποιοί ήσαν οι υπογράψαντες πολιτικοί και στρατιωτικοί; Μήπως κάποιος εξ αυτών φιλοξενείται ή πρέπει να φιλοξενηθεί στον Κορυδαλλό; Διότι, όπως, μου έχουν εκμυστηρευθεί παλαιοί αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού, η έκταση δόθηκε «μπίρ παρά». Στο ένα πέμπτο της αξίας της!
 
Έκτον, το και σοβαρότερο: Τι θα συμβεί αν κάποιος χριστιανός θρησκομανής ή κάποιος χουλιγκάνος,  ή (αυτό κυρίως) κάποιος προβοκάτορας γράψει κάποια νύκτα κάτι αισχρό για τη μουσουλμανική θρησκεία ή φτιάξει μια καρικατούρα του Μωάμεθ; Δεν θα ξεσηκωθεί εναντίον μας όλο το Ισλάμ; Εδώ οι εγχώριοι βάρβαροι δεν σέβονται τα πιο ιερά μας μνημεία, και θα σεβασθούν το τζαμί;
Μήπως κάτι τέτοιες βλακώδεις ή προβοκατόρικες ενέργειες, θα δίνουν το πρόσχημα στην Τουρκία (διότι αυτή ουσιαστικά θα είναι ο διαφεντευτής του τζαμιού), να επεμβαίνει στα εσωτερικά μας; Ας θυμηθούμε τι έγινε το 1955 με κάποια αισχρογραφήματα στη φερόμενη σαν οικία του Κεμάλ στη Θεσσαλονίκη. Ξεσηκώθηκαν τα άγνωμα πλήθη της Πόλης και αφάνισαν καθετί χριστιανικό στην Βασιλεύουσα. Από καταστήματα μέχρι τάφους.
 
Και κάτι που δεν πρόφθασα να πω: Ακούω να λέγεται ότι θα αναβαθμισθεί η περιοχή χάρη στο τζαμί. Οι λέγοντες αυτό, χωρίς να έχουν πρόθεση να κάνουν χιούμορ, αυτό τελικά πετυχαίνουν. Αν θέλουμε αναβάθμιση της περιοχής, θα μπορούσαμε στο χώρο αυτό να μεταφέρουμε τον κρυμμένο κάπου στο Ζάππειο ανδριάντα του Καραϊσκάκη, που έδωσε στο χώρο αυτό την πρώτη του μάχη στην Αττική (Μάχη Χαϊδαρίου, 6-8 Αυγούστου 1826) και ο οποίος την επόμενη χρονιά έδωσε τη ζωή του για την ελευθερία των Αθηνών.
 
Και κάτι σαν επίλογος: Διαλαλούμε “urbi et orbi” ότι η Αθήνα είναι η πόλη που γέννησε τη δημοκρατία. Αυτός που θεμελίωσε τη δημοκρατία ήταν ο Κλεισθένης. Ανδριάντας του Κλεισθένη δεν υπάρχει πουθενά στην Αθήνα. Μήπως είναι καιρός να στηθεί εκεί που πρόκειται να φτιαχτεί το τζαμί; Έτσι οι ξένοι (και οι εντόπιοι), που φθάνουν στην Αθήνα, θα θυμούνται ότι στην πόλη αυτή γεννήθηκε η δημοκρατία και όχι το... Ισλάμ!

* Ιστορικός, συγγραφέας
πηγή:EΛ.Κ.Ε.Δ.Α