Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

Σοφία Νικολάου: Χρυσαυγίτη Παύλο Πολάκη, ανέχτηκα πολλές προσωπικές προσβολές και επιθέσεις. - Αντέχω γιατί σε έχω.


 

Δεν χρειαζόταν η Καθαρή Δευτέρα για να καταλάβουμε πόσο βρόμικος, άθλιος κι επικίνδυνος άνθρωπος είναι ο Πολάκης. Ο τιποτένιος δεν δίστασε να δημοσιοποιήσει στο Facebook την ακριβή διεύθυνση του σπιτιού μου, στο οποίο μένω με τον σύζυγό και τα δύο μου παιδιά. Με καθιστά δηλαδή άμεσο στόχο για κάθε τρελό ακόλουθο του κ. Πολάκη ή τρομοκράτες και ποινικούς.
Αυτές τις τακτικές ακολουθεί ο φαιοκόκκινος φασίστας βουλευτής.
Να τον χαίρονται στον ΣΥΡΙΖΑ.
Δηλώνω ότι τον καθιστώ υπεύθυνο αν συμβεί οτιδήποτε σε εμένα και την οικογένειά μου.
Χρυσαυγίτη Παύλο Πολάκη, ανέχτηκα πολλές προσωπικές προσβολές και επιθέσεις. Αντέχω γιατί σε έχω.
Αλλά τώρα που θέτεις σε κίνδυνο την οικογένειά μου σου δηλώνω ότι θα κάνω τα πάντα για να σε σβήσω πολιτικά
#πολακης #Σύριζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου