Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ : ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ



 ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ  
Ν. Π. Δ. Δ.
Γραφεία: Ι. Παπαρρηγοπούλου & Π.Π. Γερμανού
Πλατεία Κλαυθμώνος – 105 61 Αθήνα
Τηλ.: 210 33 10 430 –210  33 10 431 – FAX: 210 33 10 429
                                                                                                          12-01-2015                           
 Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η   ΥΠ.  ΑΡΙΘ. 01/15

Ανακοίνωση του Συντονιστικού που αφορά Ενέργεια στο ΣτΕ προς Διεκδίκηση των Οφειλομένων Αναδρομικών


Το Συντονιστικό Συμβούλιο των Ενώσεων Αποστράτων Αξιωματικών καθώς και η Ε.Α.Α.Σ. – Ε.Α.Α.Ν. – Ε.Α.Α.Α. ατομικά για τον εαυτό της η καθεμία σε συνεργασία με το Νομικό μας Σύμβουλο Θωμά Καρανίσα, στα πλαίσια των συνεχιζόμενων προσπαθειών που καταβάλλει για την προάσπιση των συμφερόντων των μελών του και τη δυναμική διεκδίκηση των οφειλομένων αναδρομικών ποσών των μηνιαίων συντάξεων κατ’ εφαρμογή της υπ’ αριθμ. 2192/2014 αποφάσεως της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, κατέθεσε σήμερα (12-1-2014) ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετική Αίτηση για την Ακύρωση  της υπ’ αριθμ. πρωτ. Οικ 2/88371/ΔΕΠ/17.11.2014/ (ΦΕΚ Β 3093/18-11-2014) Κοινής Αποφάσεως του Υπουργού Οικονομικών, του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, του Υπουργού Δημόσιας Τάξεως και Προστασίας του πολίτη και του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου με τίτλο «Καταβολή αναπροσαρμοσμένων αποδοχών και συντάξεων καθώς και διαφοράς αποδοχών και συντάξεων προς τα στελέχη των Ένοπλων Δυνάμεων, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, εν ενεργεία και συνταξιούχους».

Με την ενέργεια αυτή και εξαντλώντας την φαρέτρα των νομικών μας όπλων στην παρούσα φάση επιδιώκουμε να ακυρωθεί η ειρημένη ΚΥΑ, που εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων του άρθρου 86 του Ν 4307/2014 για την μερική καταβολή σε ποσοστό 50% των οφειλομένων αναπροσαρμοσμένων συντάξεων και της διαφοράς συντάξεων προς τα μέλη μας, ο οποίος νόμος έρχεται σε ευθεία αντίθεση με το περιεχόμενο και το διατακτικό της υπ’ αριθμ. 2192/2014 αποφάσεως της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας που μας δικαιώνει πλήρως. 
Υποστράτηγος  .ε.α.       Ε.Δανιάς                      Πρόεδρος ΕΑΑΣ
Αντιστράτηγος .  ε.α.     Κ.Σκαρμαλιωράκης      Διευθύνων Σύμβουλος ΕΑΑΣ
Αντιναύαρχος   Π.Ν. ε.α. Σ.Περβαινάς Πρόεδρος ΕΑΑΝ και του  Συντονιστικού
Αντιπλοίαρχος (Ε)Π.Ν.ε.α. Γ.Γεωργακόπουλος  Διευθύνων Σύμβουλος ΕΑΑΝ
Αντιπτέραρχος (Ι) Π.Α. ε.α. Κ.Ιατρίδης               Πρόεδρος ΕΑΑΑ
Αντισμήναρχος (Ρ) Π.Α.ε.α.Ι.Κρανιάς                 Διευθύνων Σύμβουλος ΕΑΑΑ
                                             
 Για την ακρίβεια
Ο Πρόεδρος του Συντονιστικού
Αντιναύαρχος Π.Ν.ε.α. Σ.Περβαινάς – Πρόεδρος της ΕΑΑΝ

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΩΡΑ… ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ !!!


Αγαλμα ελευθεριας  

Μετά τις περίφημες δηλώσεις του Ταΐπ Ερντογάν ότι δεν ανακαλύψε ο Χριστόφορος Κολοβός την Αμερική, αλλά πριν από αυτόν μουσουλμάνοι είχαν ανακαλύψει την νέα ήπειρο, τώρα έρχονται και άλλες τουρκικές δηλώσεις ότι και το άγαλμα της Ελευθερίας που δεσπόζει στην είσοδο της Νέας Υόρκης σαν το πρώτο μνημείο της νέας ηπείρου, είναι… τουρκικό δημιούργημα.

Έτσι το γνωστό άγαλμα της Ελευθερίας, σύμβολο των Ηνωμένων Πολιτειών που δεσπόζει στην θαλάσσια περιοχή της Νέας Υόρκης και είναι το πρώτο μεγάλο δημιούργημα που αντικρίζουν όσοι φτάνουν με πλοία από την Ευρώπη, το διεκδικούν οι Τούρκοι σαν δικό τους δημιούργημα και μάλιστα έχουν και την απαίτηση να τους πληρώσουν τους… τόκους από τον σφετερισμό της τουρκικής αυτής δημιουργίας. 


Φωτο1

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα των τουρκικών εφημερίδων, Milliyet και Sabah, ο Τούρκος ποιητής και συγγραφέας, Sunay Akın, σε συνέντευξη που έδωσε σε μια αμερικανική εφημερίδα υποστήριξε ότι το άγαλμα της Ελευθερίας ήταν μια τουρκική έμπνευση την οποία σφετερίστηκε το 1874 ο γνωστός Γάλλος γλύπτης, Φρεντερίκ Μπαρτολντί, που άρχισε να εργάζεται στο Παρίσι για την κατασκευή του. Σύμφωνα με τον Τούρκο διανοούμενο, η ιδέα αυτή του αγάλματος ανήκει στους Τούρκους γλύπτες, Abdülaziz και Abdülmecit, που σκόπευαν να τοποθετήσουν το άγαλμα στο λιμάνι της Αλεξανδρέττας σαν τον γνωστό κολοσσό της Ρόδου, ο οποίος ήταν και η αρχική έμπνευση για την κατασκευή του αγάλματος. Μάλιστα δεν είναι τυχαίο, όπως ισχυρίζονται οι Τούρκοι, ότι το άγαλμα έχει στραμμένη την πλάτη του προς την Δύση και το πρόσωπο του να κοιτάζει προς την Ανατολή. Αυτό σημαίνει ότι ο η ιδέα του αγάλματος έρχεται από την Ανατολή, (δηλαδή από την… Τουρκία), ενώ η Δύση έκλεψε την ιδέα. Το εκπληκτικό σε όλα αυτά είναι ότι σύμφωνα με τον Sunay Akın, η Τουρκία δικαιούται μια μεγάλη αποζημίωση για την εκμετάλλευση του αγάλματος, ενός τουρκικού δημιούργηματος από τους Αμερικανούς, και καλεί τους Τούρκους της Αμερικής να ενωθούν και να προσφύγουν σε δικαστήρια για την διεκδίκηση αποζημίωσης για την κλοπή της… πνευματικής τους δημιουργίας.

Για την πραγματική ιστορία του αγάλματος διαβάζουμε ότι η ιδέα του αγάλματος ανήκει στον Γάλλο ιστορικό, Εντουάρ ντε Λαμπουλέ, ο οποίος πρότεινε να κατασκευαστεί ένα μνημείο προς τιμήν της γαλλοαμερικανικής φιλίας. Την προτομή του αγάλματος την είχε δει από τη μορφή του Φωτοφόρου Απόλλωνος και η βάση του αγάλματος βασίζεται στον Κολοσσό της Ρόδου. Το 1874, ο Φρεντερίκ Μπαρτολντί, έμπειρος γλύπτης, άρχισε να εργάζεται στο Παρίσι για την κατασκευή του ενώ τη στατική δομή του μελέτησε ο Γουστάβος Άιφελ. Όταν τελείωσε, το αμερικανικό Κογκρέσο αποφάσισε να τοποθετηθεί στη συγκεκριμένη νησίδα από όπου είναι ορατό σε όποιον μπαίνει ή βγαίνει από το λιμάνι της Νέας Υόρκης. Εγκαινιάστηκε στις 28 Οκτωβρίου του 1886. Το άγαλμα ζυγίζει 225 τόνους και καλύπτεται από περίβλημα χαλκού. Το ύψος του, χωρίς τη βάση, είναι 46,5 μέτρα, ενώ με τη βάση διπλασιάζεται. Στο εσωτερικό του 168 σκαλιά επιτρέπουν την άνοδο στην κεφαλή του αγάλματος και άλλα 58 στο χέρι του που κρατάει τον πυρσό.

Σε λίγο δεν μένει παρά να δούμε τους Τούρκους να φωνάζουν πως η… Ακρόπολη είναι τουρκικό κτίσμα και ότι εμείς έχουμε ιδιοποιηθεί αυτή την τουρκική περιουσία στο ιστορικό βράχο!!!

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Οι επόμενες γενιές ή θα μας αποθεώνουν ή θα μας καταριούνται




Ο Μικρός Όμηρος

Τα ψέματα τελειώνουν. Σε δεκαπέντε ημέρες έρχεται η ώρα για:

Να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας.
Να ψηφίσουμε για μια φορά, για πρώτη ίσως, με γνώμονα τα συμφέροντα της χώρας κι όχι τις ατομικές μας επιδιώξεις.
Να αλλάξουμε τα πάντα. Πρώτα-πρώτα τα 9/10 των βουλευτών. Τέτοια εκπροσώπηση δεν αξίζει κανένας λαός. Οι εκλογές του 2012 έφεραν στο Κοινοβούλιο ανθρώπους, που εκτός από τον εαυτό τους και την παρέα τους δεν εκπροσωπούν κανέναν άλλο.

Η θρασύτητα, η χυδαιότητα, ο οπορτουνισμός κυριάρχησαν.
Δεν είναι υπερβολή να πούμε, πως αν τυχαία επιλέγαμε από τον τηλεφωνικό κατάλογο 300 άτομα, με τις κατ’ αντιστοιχία ίδιες πολιτικές πεποιθήσεις, η σύνθεση αναμφίβολα θα είναι ποιοτικότερη.

Είναι η ώρα που τα προγράμματα και οι θέσεις κάθε κόμματος μπαίνουν στην άκρη. Οι περισσότεροι έχουν αποφασίσει. Οι αναποφάσιστοι θα το πράξουν μέσα στις επόμενες λίγες μέρες. Είναι αστικός μύθος ο ψηφοφόρος που αποφασίζει στην κάλπη, ενώ το πιτσιρίκι του τον τραβάει από τα ρούχα για να παίξει στο προαύλιο του σχολείου.

Προς τα πού θα κινηθούν οι αναποφάσιστοι είναι το ερώτημα.
Ένα σημαντικό τμήμα, όπως έχουν δείξει διαχρονικά όλες οι κοινωνικές έρευνες πηγαίνει με τον διαφαινόμενο νικητή. Μόνο και μόνο για να μην είναι με τους ηττημένους. Δίχως άλλο επιχείρημα.

Στη διαμάχη φόβου έναντι ελπίδας, είθισται να επικρατεί η δεύτερη.

Στην περίπτωση μας πολλοί ψηφοφόροι δεν αντέχουν άλλο φόβο. Τράφηκαν για χρόνια με διλήμματα.

Οπότε την κούρσα θα την κερδίσει όποιος δώσει πειστικά το όραμα του για την ελληνική κοινωνία του 2020, για το μέλλον των παιδιών αυτής της χώρας.

Και τα ονόματα ασφαλώς παίζουν το ρόλο τους, αλλά οι πολιτικές μεταγραφές από μόνες τους δεν έκριναν κανένα αποτέλεσμα.
Ούτε οι προεκλογικές καμπάνιες, ούτε τα ευφάνταστα σποτ.
Αυτά είναι επικοινωνιακά τεχνάσματα για λαούς πολύ λιγότερο πολιτικοποιημένους από τον δικό μας.
Τη μάχη θα την κρίνει ο λαός, με το δικό του αισθητήριο. Ο αγρότης, ο κάτοικος των μεγάλων πόλεων, ο «καθημερινός» άνθρωπος.

Όλοι εμείς που πριν ψηφίσουμε, οφείλουμε να σκεφτούμε τις επόμενες γενεές.

Οι οποίες ή θα μας αποθεώνουν ή θα μας καταριούνται.

Μέση λύση, μέση οδός, αυτή τη φορά δεν υπάρχει.

πηγή:antinews.gr,

Όταν κοιμάσαι με το Διάβολο μην αναρωτιέσαι γιατί ξύπνησες στην κόλαση












     Του Προφήτη
Στη μνήμη του Wolinski
Πραγματική ιστορία. Ένας από εκείνους τους επιδειξίες του Lifestyle είχε πάρει για κατοικίδιο έναν πύθωνα. Ο πύθωνας μεγαλώνοντας άρχισε μιαν εποχή, όταν εκείνος ξάπλωνε στο σαλόνι βλέποντας τηλεόραση, να πηγαίνει, να ξεκουλουριάζεται και να ευθυγραμμίζεται παράλληλα, δίπλα του στον καναπέ.
Ευτυχώς ο ελαφρόμυαλος είχε φίλο έναν κτηνίατρο στον οποίο μια μέρα ανέφερε τυχαία το γεγονός. Ο κτηνίατρος, με αδιάφορο τόνο, του επέβαλε το βράδυ που θα γυρίσει σπίτι να μην ξαπλώσει στον καναπέ, δήθεν γιατί ο πύθωνας αρρωσταίνει όταν ευθυγραμμίζεται, και το επόμενο πρωί, πρώτο πράγμα, να πάει το φίδι στο ιατρείο για να του κάνει μια θεραπευτική ένεση.
Το επόμενο πρωί ο ιδιοκτήτης τού πήγε το φίδι και ο κτηνίατρος αμέσως το εξαπέστειλε με μια δηλητηριώδη ένεση στον αγύριστο των ερπετών. Εξηγώντας στον ανύποπτο αφελή ότι ευθυγραμμιζόμενο το φίδι παράλληλα στον ξαπλωμένο ιδιοκτήτη τον «μετρούσε», κάνοντας δοκιμές για να τον καταπιεί.
Η Ευρώπη εκτρέφει επί χρόνια το φίδι που θα καταπιεί αυτήν και τον πολιτισμό της. Το οποίο κάνει δοκιμές μετρώντας τις ηθικές και υλικές της αντιστάσεις. Επιτίθεται παρατεταμένα και εντεινόμενα σε όλους τους πυρήνες της πολιτισμικής υπόστασης της Ευρώπης, η οποία στοιχειοθετείται κυρίως από την επικρατούσα χριστιανική της θρησκευτική παράδοση.
Κεντρική επιδίωξη των μουσουλμάνων τα τελευταία χρόνια υπήρξε η μεθοδική υπονόμευση των εορτασμών των Χριστουγέννων ανά την Ευρώπη, με τελικό σκοπό την κατάργηση τους και την εκθεμελίωση της χριστιανικής ταυτότητας. Ξεκίνησαν με την πίεση να καταργηθούν τα χριστουγεννιάτικα δέντρα στις πλατείες, τάχα γιατί ενοχλούσαν τη δική τους θρησκευτική ταυτότητα, βρίσκοντας συμπαραστάτες την άθρησκη Αριστερά.
Εκμεταλλεύτηκαν την ηττοπαθή διάθεση των γηγενών «να μην πληγωθούν τα αισθήματα των μουσουλμάνων», συνδυασμένη με την τάση αθεΐας στην Ευρώπη από την διάχυση του μηδενισμού, για να εκλείψει η αναφορά των Χριστουγέννων από την εορταστική καθημερινότητα.
Οι Ευρωπαίοι πλέον φοβούνται, ντρέπονται ή αδιαφορούν να ευχηθούν ο ένας στον άλλον με θέρμη «Καλά Χριστούγεννα». Αντικατέστησαν την ισχυρού μηνύματος ευχή τις γιορτινές ήμερες με το εξοργιστικά άχρωμο «Καλές Γιορτές». Λες και γιορτάζεται η Γιορτή Μπύρας του Μονάχου ή μια πανήγυρη για την ίδρυση ενός συλλόγου εκδοροσφαγέων.
Εφέτος το Ισλάμ προχώρησε σε ανοιχτή τρομοκρατία. Η Ευρώπη γιόρτασε τα περασμένα Χριστούγεννα υπό καθεστώς πολιορκίας. Στη Γαλλία μετά από δύο επιθέσεις κατά αθώων πολιτών, εκτός από την θέση του κρατικού μηχανισμού σε κατάσταση «ύψιστου συναγερμού» ο στρατός είχε διαταχτεί να περιπολεί στους δημόσιους χώρους.
Επιθέσεις που, μετά και την αιματηρή ομηρία πολιτών από τζιχαντιστή στο Σύδνεϋ της Αυστραλίας, είχαν θέσει όλες τις δυτικοευρωπαϊκές χώρες σε κατάσταση εμφανούς ή αφανούς συναγερμού. Με τη Βρετανία να λαμβάνει έκτακτα αστυνομικά μέτρα για να αποτρέψει τυχόν επίθεση τρομοκράτη από εκείνους που χαρακτηρίζονται «μοναχικοί λύκοι». Μια Βρετανία όπου το 9% του πληθυσμού είναι πλέον μουσουλμάνοι και όπου το 2014 πιο δημοφιλές όνομα για βαπτιζόμενα αγόρια έγινε το "Μοχάμεντ", εκτοπίζοντας τα παραδοσιακά βρετανικά «Όλιβερ» και «Τζακ» - ιδιαίτερα στο Λονδίνο το όνομα κάνει θραύση.
Η ισλαμική, τρομοκρατική εκστρατεία κατά της Χριστιανικής Ευρώπης κλιμακώνεται δραματικά με επίκεντρο τη Γαλλία, με τριπλή επίθεση. Στη Νταμαρτέν και το εβραϊκό παντοπωλείο στο Παρίσι. Κυρίως όμως το μακελειό στο περιοδικό Charlie Hebdo, επίθεση την ευθύνη της οποίας ανέλαβε επίσημα η Αλ Καϊντα της Υεμένης για «προσβολή της τιμής του προφήτη Μωάμεθ», με το οποίο πέρασαν σε επίθεση κατά της ελευθερίας του λόγου και της κριτικής. Επίθεση στο δικαίωμα να λέμε και να πράττουμε ό,τι θέλουμε στον τόπο μας. Ήτοι, στο δικαίωμα να κάνουμε κουμάντο στο σπίτι μας.
Αν θυμάστε, όλοι οι εθνικοαπελευθερωτικοί αγώνες, οι πόλεμοι και οι επαναστάσεις που θεμελίωσαν τα ευρωπαϊκά έθνη-κράτη έγιναν ακριβώς γι’ αυτό το δικαίωμα. Συνεπώς, τα ευρωπαϊκά κράτη αν δεν αλλάξουν άρδην μυαλά και πορεία οδεύουν προς την κατάσταση «κλινικώς νεκρά». Όποιος κρίνει υπερβολική τη διατύπωση ας ψάξει εκείνον το Δανό γελοιογράφο που κρύβεται μονίμως επειδή σχεδίασε σατιρικά σκίτσα του Μωάμεθ.
Κυρίως όμως ας δει την απύθμενη γελοιότητα της κυρίαρχης αντίδρασης των Ευρωπαίων στην τρομοκρατική εκτέλεση του Charlie Hebdo : «Je Suis Charlie». Έξοχα. Ένας κλινικά νεκρός θα παρουσίαζε εντονότερα αντανακλαστικά.
Είναι γνωστή η ειρωνική περιγραφή τής εθελότυφλης δειλίας «Μάς φτύνουνε; Όχι, ψιχαλίζει».
Η Ευρώπη και ευρύτερα ο λεγόμενος Δυτικός Κόσμος δέχεται γενικευμένη επίθεση από το Ισλάμ και περί άλλων τυρβάζει . Στις επιθέσεις το Δεκέμβριο στη Γαλλία οι δράστες φώναζαν "Ο Θεός είναι μεγάλος" (Allahu Akbar), την ισχυρότερη επίκληση των μουσουλμάνων. Όμως οι γαλλικές αρχές ανακοίνωναν ότι επρόκειτο για «ψυχικά διαταραγμένους».
Και τώρα, με δεκαεφτά ανθρώπους νεκρούς από δράστες γνωστούς τζιχαντιστές, που είχαν γυρίσει όλη τη Μέση Ανατολή εκπαιδευόμενοι και εκπαιδεύοντας για πόλεμο κατά της Δύσης, πάλι οι «ομιλούσες κεφαλές» και οι κατευθυνόμενες γραφίδες ψελλίζουν ότι δεν πρέπει να συγχέουμε τους δράστες με τους μετριοπαθείς μουσουλμάνους, ότι πρόκειται για μία φανατική ισλαμική μειοψηφία και άλλα ψοφοδεή. Για να μη χαθεί η φθηνή εργασία και η καταναλωτική μάζα που αντιπροσωπεύει για τις ευρωπαϊκές, ηγετικές οικονομικοπολιτικές τάξεις το αλλότριο για όλες τις ευρωπαϊκές κοινωνίες μουσουλμανικό πλήθος.
Βεβαίως η πλειοψηφία των μουσουλμανικού θρησκεύματος δεν είναι εγκληματίες. Αλλά ψαχνό και κόκκαλο πάνε πάντα μαζί. Και σε κοινωνικό επίπεδο δεν υπάρχει αυτός που θα λειτουργήσει ως χασάπης για να τα διαχωρίσει και να κρατήσει για την Ευρώπη μόνο το «ψαχνό», τους φιλήσυχους.
Μ’ άλλα λόγια, όταν αποδέχεσαι μαζικούς μουσουλμανικούς πληθυσμούς στο έδαφός σου μπορεί στους εκατό να έχεις ενενήντα μετριοπαθείς. Αλλά θα έχεις σίγουρα και δέκα φανατικούς. Αυτοί οι φανατικοί, οι οργισμένες και μαχητικές μειοψηφίες, είναι που θα πολεμήσουν λυσσαλέα για να σε καταστρέψουν. Και όταν σού επιβληθούν οι φανατικοί θα γίνουν και οι «μετριοπαθείς» δυνάστες σου.
Θα είναι δικαίωση για το δίδαγμα του ασύμμετρου πολέμου ότι μακροπρόθεσμα η πίστη, η αφοσίωση και η αυτοθυσία αποδεικνύονται κίνητρα πολύ πιο ισχυρά από οποιαδήποτε δύναμη πυρός. Οι μουσουλμάνοι πολεμούν και πεθαίνουν για χάρη των πιστεύω τους – όπως έκαναν κάποτε και οι Ευρωπαίοι. Ξένοι και μακριά από την πατρίδα τους δεν έχασαν την ταυτότητα και τις αξίες τους. Τις έχασαν αντίθετα οι αυτόχθονες, αν και στον τόπο τους. Οι έξυπνοι μουσουλμάνοι το «έπιασαν», ο Τούρκος υπουργός Bayraktar δήλωσε πέρυσι ότι «ο Χριστιανισμός δεν αποτελεί πλέον θρησκεία, αλλά κουλτούρα».
Τα παιδιά στην Ευρώπη έπαψαν να διδάσκονται στα σχολεία για τους ήρωες, στους οποίους οφείλουν την ελευθερία και την ποιότητα της ζωής που απολαμβάνουν, οι περισσότεροι των οποίων διακρίθηκαν ακριβώς σε πολέμους κατά του Ισλάμ. Έπαψαν να έχουν ως πρότυπα αυτούς και έχουν τον Justin Bieber. Έπαψαν να διδάσκονται τι τα περιμένει αν ανοίξουν την πόρτα σε αυτόν που τα μισεί θανάσιμα. Που μισεί κάθε πτυχή της ζωής τους, χωρίς απαραίτητα να σφάλει γι’ αυτό σε όλα, όπως για παράδειγμα τον υπέρτατο κοινωνικό εκφυλισμό των ομοφυλόφιλων γάμων.
Είναι άλλο σοφά να μην προτιμάς τον πόλεμο και άλλο να λησμονείς τον Ηρόδοτο, σαφή από τον 5ο π.Χ. αιώνα ακόμα : «Πόλεμος πάντων μέν πατήρ ἐστι, …τούς δέ ἀνθρώπους, τούς μέν δούλους ἐποίησε, τούς δέ ἐλευθέρους». Η Ευρώπη δηλητηριάζεται από την φοβική εμμονή στην πάση θυσία αποφυγή του μίσους και των συγκρούσεων. Τη δηλητηρίασε το αντίδοτο για το υποτιθέμενο δηλητήριο.
Η «πολιτική ορθότητα» συνέθλιψε την αυθόρμητη και θαρραλέα έκφραση του είναι της, αίφνης το να είσαι λευκός, χριστιανός, και ευρωπαίος έγινε κατάπτυστη ταυτότητα. Και την έκανε να ξεχάσει την αλήθεια με την οποία πορευόταν δεκατέσσερεις αιώνες, από όταν οι πρώτοι Άραβες εμφανίστηκαν με τις ίδιες ακριβώς διαθέσεις όπως και σήμερα έξω από τα τείχη της Κωνσταντινούπολης, αλλά βρήκαν απέναντί τους γίγαντες σαν τον Ηράκλειο. Ότι κουλτούρες και θρησκείες, ειδικά το Ισλάμ, μάχονται μέχρις επικρατήσεως. Γι’ αυτό η Ευρώπη επέλεξε να γίνει αυτό που ειρωνικά επιτιμούν αυτοί που θέλουν να την κατακτήσουν, «Χριστιανικό Φρούριο», άλλως θα είχε από τότε ανοίξει τις θύρες.
Εν κατακλείδι, η Ευρώπη ξέχασε τον Ηράκλειτο : Ό,τι έρπει εξουσιάζεται με χτυπήματα.
Αν ο Κάρολος Μαρτέλ στεκόταν στο Πουατιέ απέναντι στους Άραβες και τους έλεγε με νάζι σαν της Μπριζίτ Μπαρντό «Je Suis Charlie», αντί να τους συντρίψει με το σιδερόφρακτο ιππικό, το κύμα του επελαύνοντος τότε Αραβικού Ισλαμισμού θα είχε κατακτήσει όλη την Ευρώπη.
Αν ο Γιαν Σομπιέσκι έξω από τη Βιέννη έλεγε με την ένρινη χροιά της Εντιθ Πιαφ στους Τούρκους «Je Suis Charlie», η πριγκίπισσα Σίσσυ θα λεγόταν Εμινέ, και αντί να παίζει με άλλες ξανθούλες στα λιβάδια του Τιρόλο θα εξυπηρετούσε Οθωμανούς κλεισμένη στο χαρέμι.
Και αν ο τελευταίος Έλληνας βασιλέας, ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, δεν είχε με την αυτοθυσία του αφήσει στο Γένος ανυπέρβλητο υπόδειγμα αντίστασης μέχρις εσχάτων στο σαρικοφόρο σκότος και υποθήκη εξέγερσης για απαλλαγή απ’ το ζόφο τους, το όνομά μου θα ήταν Αχμέτ.
πηγή:antinews.gr

Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Τα χαρακτηριστικά των πολιτικών που γίνονται Μεγάλοι ηγέτες!

Αν και υπάρχουν θεωρητικές διαφωνίες σχετικά με το τι ακριβώς είναι η ηγεσία, οι περισσότεροι από εμάς θα συμφωνούσαν ότι πρακτικά είναι αυτό που κάνει τη διαφορά σε οργανισμούς και οργανώσεις. Η ηγεσία αποτελεί τη λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Τα σχολεία, το κράτος, οι εταιρείες κλπ. λειτουργούν καλύτερα όταν έχουν καλή ηγεσία.
Γράφει η Δρ Λίζα Βάρβογλη, Ph.D. Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια, Νευροψυχολόγος (greekpsychologypages.blogspot.gr)


Γιατί είναι θεωρητικά δύσκολος ο ορισμός της καλής ηγεσίας;


Η απάντηση είναι απλή: η ηγεσία προκύπτει ως απάντηση σε μια ανάγκη. Τελικά, προκύπτει από την αβεβαιότητα και τους κινδύνους που ενέχονται στην ανθρώπινη ζωή.

Είναι δύσκολο να γενικεύσουμε για την ηγεσία, μια που είναι διαφορετική η καλή ηγεσία ανάλογα με την περίσταση, τις κοινωνικές συνθήκες και την ιστορική εποχή: η σωστή ηγεσία την ώρα της μάχης έχει πολλές διαφορές από την καλή ηγεσία σε μια εταιρεία.

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο η ηγεσία είναι έννοια που δύσκολα ορίζεται είναι επειδή συχνά ψάχνουμε να τη βρούμε σε ένα άτομο. Στην πραγματικότητα δεν είναι ένα πράγμα και δε βρίσκεται σε έναν άνθρωπο, αλλά υπάρχει μόνο στις σχέσεις και τις αντιλήψεις των οπαδών.

Δεν έχει σημασία πόσο χαρισματικό είναι ένα άτομο, αν δεν υπάρχει κάποιο άλλο το οποίο να μπορεί να επηρεαστεί να δράσει από τον αρχηγό. Η ηγεσία ενέχει τη συλλογικότητα και δεν περιορίζεται στο ατομικό στοιχείο.

Χαρισματικοί ηγέτες και δυσκολίες

Όταν υπάρχουν δυσκολίες και προβλήματα, ο κόσμος ζητάει περισσότερη ηγεσία, το οποίο σημαίνει καλύτερη ηγεσία. Για πολλούς αυτό είναι ταυτόσημο με τους χαρισματικούς ηγέτες, κάτι που αναγνωρίζουμε όταν το βλέπουμε αλλά δυσκολευόμαστε να περιγράψουμε.

Μεγάλες κινηματογραφικές ταινίες όπως ο Ρόκι, ο Νονός, κλπ επικεντρώνονται στη χαρισματική ηγεσία και μας κάνουν να σκεφτόμαστε ότι αν είχαμε καλύτερους αρχηγούς θα λύνονταν όλα μας τα προβλήματα.

Όμως, δεν πρόκειται για κάτι απλό. Από τη μια αναζητάμε χαρισματικούς ηγέτες, από την άλλη δυσπιστούμε απέναντι τους. Υπάρχουν περιπτώσεις στην ιστορία όπου οι χαρισματικοί ηγέτες οδήγησαν στην καταστροφή.

Τελικά έχει σημασία το χάρισμα;

Ναι, σε μερικές περιπτώσεις. Οι χαρισματικοί ηγέτες μπορούν να εμπνεύσουν τους οπαδούς τους και να δημιουργήσουν μια αίσθηση ευφορίας και διάθεση για αλλαγές και βελτιώσεις. Από την άλλη, υπάρχουν και περιπτώσεις όπου κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο. Η χαρισματική ηγεσία φαίνεται να χρειάζεται όταν υπάρχει αβεβαιότητα και δυσκολίες.

Τι κάνουν οι χαρισματικοί ηγέτες;

Είτε πρόκειται για αρχηγούς πολιτικών κομμάτων, είτε θρησκευτικούς ηγέτες, είτε μάνατζερ, οι χαρισματικοί ηγέτες έχουν ένα κοινό μοτίβο συμπεριφοράς:
  • Έχουν την ικανότητα να μεταφέρουν μεγάλες ιδέες σε απλά μηνύματα
  • Επικοινωνούν χρησιμοποιώντας σύμβολα, αναλογίες, μεταφορές και ιστορίες, ώστε όλοι να τους καταλαβαίνουν
  • Είναι αισιόδοξοι
  • Ρισκάρουν
  • Αμφισβητούν το κατεστημένο
  • Δημιουργούν όραμα
  • Καθιερώνουν αξίες για όλους
  • Βοηθούν τους άλλους ν' αναλάβουν δράση
  • Η συμπεριφορά τους αποτελεί μοντέλο για τους οπαδούς τους
  • Ενθαρρύνουν τους οπαδούς

    Οι χαρισματικοί ηγέτες κάνουν τα παραπάνω συνέχεια, με μικρούς και μεγάλους τρόπους. Προσθετικά, οι πράξεις τους αλλάζουν τη στάση του κοινού, τις αντιδράσεις κα την μεθοδολογία μέσα σε οργανισμούς και οργανώσεις. Με αυτή την έννοια, οι χαρισματικοί ηγέτες αποτελούν τον καταλύτη για αλλαγές.

    Τα στάδια της χαρισματικής ηγεσίας
  • Υπάρχουν τέσσερα στάδια για τη δημιουργία χαρισματικής ηγεσίας:
  • Αντιλαμβάνονται τις ευκαιρίες και δημιουργούν όραμα: αυτοί οι ηγέτες έχουν μια ιδιαίτερη ικανότητα να 'οσμίζονται' τις ανάγκες που υπάρχουν καθώς και να εντοπίζουν ακριβώς τα προβλήματα της παρούσας κατάστασης και τις ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες. Ο συνδυασμός των παραπάνω οδηγεί σε ένα όραμα του μέλλοντος.

    Αναπτύσσουν ξεκάθαρα το όραμα: αυτοί οι ηγέτες έχουν ιδιαίτερη αίσθηση του στρατηγικού οράματος και την ικανότητα να ανακοινώσουν την ουσία και τη βιωσιμότητά του σε μεγάλες ομάδες ανθρώπων.

    Δημιουργούν εμπιστοσύνη για το όραμα: οι οπαδοί θα πρέπει να επιθυμούν και να υποστηρίζουν τους στόχους του ηγέτη και για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται κάτι παραπάνω από εξαναγκασμός.
    Ο ηγέτης θα πρέπει δημιουργήσει εμπιστοσύνη γύρω από την εικόνα και τις ικανότητές του, καθώς και σχετικά με τη δυνατότητα πραγματοποίησης του οράματός τους και των επιμέρων στόχων που οδηγούν σε αυτό. Αυτό πραγματοποιείται με προσωπικό ρίσκο, ειδικές γνώσεις και αυτοθυσία.

    Κατορθώνουν να πραγματοποιήσουν το όραμα: αυτοί οι ηγέτες χρησιμοποιούν το προσωπικό τους παράδειγμα και τις πράξεις τους ως μοντέλο προς μίμηση, βασίζονται σε πρωτότυπες τακτικές και χρησιμοποιούν στρατηγικές ενδυνάμωσης για να δείξουν πώς μπορεί να επιτευχθεί το όραμά τους και πώς μπορεί να διατηρηθούν τα κίνητρα των οπαδών του για την πραγματοποίηση των στόχων αυτών.

    Η σκοτεινή πλευρά της χαρισματικής ηγεσίας: το χάρισμα δεν εγγυάται την επιτυχία
  • Οι χαρισματικοί ηγέτες σκιαγραφούνται ως ήρωες ή 'μαγικοί' ηγέτες που μπορούν να κατορθώσουν το ακατόρθωτο σε διάφορους τομείς. Αυτοί οι ηγέτες εμπνέουν πίστη, εμπιστοσύνη και πεποίθηση ότι έχουν τις ικανότητες να τα καταφέρουν.
    Όμως, τίποτα από αυτά δεν εγγυάται ότι η αποστολή που έχουν αναλάβει είναι σωστή, ηθική, ή πετυχημένη. Αυτοί οι ηγέτες μπορεί να γίνουν καταλύτες για την καταστροφή και τα αποτελέσματα να είναι αρνητικά για πολύ κόσμο.

    Φανατικοί θρησκευτικοί ή πολιτικοί ηγέτες έχουν κάνει περισσότερο κακό παρά καλό στην ανθρωπότητα. Οι σημερινοί άνθρωποι θα πρέπει να μπορούν να αντλήσουν από τα διδάγματα της ιστορίας και να μην ακολουθούν φανατικά διάφορα 'χαρισματικά' άτομα που κατά καιρούς εμφανίζονται στο προσκήνιο, χωρίς να ελέγξουν την ορθότητα των απόψεων και των οραμάτων που εκφράζουν.

  • Σε πολλές περιπτώσεις τα προβλήματα είναι τέτοια που δε χρειάζεται ένας 'λυτρωτής' να μας σώσει, αλλά, μπορούμε οι ίδιο, με κοινή λογική, συνεργασία και συντονισμένη προσπάθεια να βρούμε λύσεις σε αυτά που μας απασχολούν
    .

πηγή:boro.gr

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Αρνήθηκαν να εγκαταλείψουν την θέση τους, παρά το γεγονός πως υπήρχε βόμβα !!



Την 09 Ιανουαρίου 2010 έγινε ένα περιστατικό που αποδεικνύει την αθάνατη ελληνική λεβεντιά. Στις 19:43, άγνωστος τηλεφώνησε στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία και προειδοποίησε: "Άκου προσεκτικά" είπε και τόνισε: "Σε 17 λεπτά θα εκραγεί βόμβα στην Βουλή. Δεν είναι φάρσα".
Η Αστυνομία ειδοποιεί τους τρεις Ευζώνους για την επικείμενη τρομοκρατική επίθεση, λίγα λεπτά πριν από την έκρηξη της βόμβας. Τα τρία μέλη της προεδρικής φρουράς επέλεξαν να παραμείνουν στις θέσεις τους, μπροστά στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη. Ο παρατηρητής φρουράς που είχε ήδη ενημερωθεί ότι υπάρχει βόμβα πλησίασε εσπευσμένα τους δύο Ευζώνους, τους ενημέρωσε και τους ρώτησε εάν θέλουν να απομακρυνθούν. Εκείνοι με ένα νεύμα των ματιών τους του απάντησαν "όχι"! 
Ο λοχίας των δύο Ευζώνων στάθηκε ανάμεσά τους, καθώς το φυλάκιο του βρισκόταν σε απόσταση μόλις πέντε μέτρων από την θέση που είχαν δώσει ως σημείο τοποθέτησης της βόμβας οι τρομοκράτες. 
Στις 20:00, η βόμβα εξερράγη σε πρασιά πίσω από το φυλάκιο του Αρχιλοχία στον προαύλιο χώρο της Βουλής. Από την έκρηξη, αντικείμενα εκσφενδονίστηκαν σε απόσταση δεκάδων μέτρων και σημειώθηκαν μικρές υλικές ζημίες στο φυλάκιο του Λοχία των Ευζώνων.
Η βόμβα ήταν μέτριας προς μικρής ισχύος.... Οι τρεις ΛΕΒΕΝΤΕΣ της Προεδρικής Φρουράς ήταν: ο 19χρονος Μάριος Θεοδώρου από την Λειβαδιά, ο 21χρονος Βασίλης Βερνίκος από την Νάξο και ο Γιάννης Ανδρεάκος 28 ετών από την Μάνη.

πηγή:difencenews.gr

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

ΤΟ ΣτΕ απειλεί το ΥΠΟΙΚ με πρόστιμα για τα αναδρομικά των Στρατιωτικών και Ενστόλων





Με άμεση επιβολή κυρώσεων (πιθανότατα προστίμου) απειλούνται πλέον η κυβέρνηση και το ελληνικό Δημόσιο επειδή δεν έχουν συμμορφωθεί μέχρι σήμερα πλήρως (αλλά μόνο εν μέρει) στις δικαστικές αποφάσεις που τον περασμένο Ιούνιο δικαίωσαν τους Στρατιωτικούς, Αστυνομικούς, Λιμενικούς, Πυροσβέστες κ.λπ.).

ΠΗΡΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟ 50%

Με απόφαση του υπουργείου Οικονομικών επιστράφηκε μόνο το 50% των αναδρομικών που δικαιούνται οι Στρατιωτικοί και οι ένστολοι και μάλιστα σε 36 δόσεις, ενώ υπήρξε και μερική αποκατάσταση των αποδοχών τους καθώς καλύφθηκαν μόνο κατά το ήμισυ οι μισθολογικές τους απώλειες


Χθες συζητήθηκαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας, σε «κεκλεισμένων των θυρών» συνεδρίαση ειδικής επιτροπής του ανώτατου δικαστηρίου υπό τον πρόεδρό του Σ. Ρίζο, οι αιτήσεις διαφόρων ενώσεων και ομοσπονδιών επιμέρους κλάδων των Στρατιωτικών και ενστόλων, με τις οποίες επιδιώκεται να αναγνωριστεί δικαστικά το γεγονός ότι δεν έχουν εκτελεστεί όπως πρέπει οι αποφάσεις της Ολομέλειας ΣτΕ που στις 13/6/14 έκριναν αντισυνταγματικές και άκυρες τις τελευταίες περικοπές που επήλθαν στις αποδοχές τους με τον Ν. 4093/12.

Στη συνεδρίαση, όπου παρέστησαν νομικοί εκπρόσωποι των Στρατιωτικών και ενστόλων αλλά και του Δημοσίου, εξηγήθηκε αναλυτικά ότι με, βάση τις αποφάσεις του ΣτΕ, το κράτος όφειλε να προβεί σε άμεση νομοθετική ρύθμιση με την οποία θα προβλεπόταν αφενός η ταχεία καταβολή των αναδρομικών (από 1ης/8/12 μέχρι και τον Ιούνιο 2014) για τα αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά των αντισυνταγματικών περικοπών και αφετέρου η επιστροφή των αποδοχών (και συντάξεών τους) στα επίπεδα του Ιουλίου 2012. 

Εντούτοις με τις διατάξεις που ψηφίστηκαν περίπου προ 2μήνου, το υπουργείο Οικονομικών επέτρεψε να επιστραφεί μόνο το 50% των αναδρομικών που δικαιούνται οι ένστολοι και μάλιστα σε 36 δόσεις (σε βάθος 3ετίας), ενώ προέβλεψε τη μερική αύξηση των αποδοχών τους, αποκαθιστώντας μόνο κατά το ήμισυ τις απώλειες που είχαν.

Ετσι το Δημόσιο θα είχε μόνο από τα αναδρομικά όφελος 347,6 εκατ. ευρώ από τους Στρατιωτικούς και ενστόλους και 67,1 εκατ. ευρώ από τους δικαστικούς λειτουργούς, στους οποίους υπήρξε αντίστοιχη μείωση (κατά 50%) των αναδρομικών (μολονότι αρχικά είχε ψηφιστεί στη Βουλή η επιστροφή του συνολικού ποσού).

«Μπλόκο»
Ηδη οι δικαστικοί έχουν «μπλοκάρει» την παραγραφή των αξιώσεών τους, ενώ προχωρούν σε «μπαράζ» αγωγών για τα υπόλοιπα αναδρομικά, αλλά και την υλοποίηση άλλων αποφάσεων του «Μισθοδικείου», με τις οποίες αναγνωρίστηκε η επέκταση και σε αυτούς του αφορολογήτου 25% που ισχύει για τους βουλευτές, εν όψει της συνταγματικής ισοκυρίας και ισοτιμίας των τριών εξουσιών. 

Ανάλογες κινήσεις εξετάζουν οι Στρατιωτικοί και οι ένστολοι, για να υποβάλουν πιθανότατα μπαράζ αποζημιωτικών αγωγών κατά του Δημοσίου, για να λάβουν έντοκα τα 347,6 εκατ. ευρώ που τους οφείλονται για τα αναδρομικά και την απώλεια ποσού 182,8 εκατ. € ετησίως από τις αποδοχές που δεν επανήλθαν στο επίπεδο του Ιουλίου 2012.

Στην «κεκλεισμένων των θυρών» συνεδρίαση ενώπιον της 3μελούς επιτροπής οι εκπρόσωποι του Δημοσίου επανέλαβαν τους επιτακτικούς λόγους δημοσίου συμφέροντος που σχετίζονται με τη δημοσιονομική κατάσταση της χώρας και οι οποίοι επέβαλαν να δοθεί μέρος των οφειλομένων, αφού θα υπήρχε πρόβλημα στην εκτέλεση των προϋπολογισμών.

Οι εκπρόσωποι των Στρατιωτικών και  ενστόλων χρησιμοποίησαν ως νομικά «όπλα» τις προγενέστερες αποφάσεις της επιτροπής του ΣτΕ, που έχει δεχθεί ότι η συμμόρφωση στις δικαστικές αποφάσεις πρέπει να είναι πλήρης και κατά το δυνατόν άμεση, χωρίς να μπορεί το κράτος να αδρανεί επικαλούμενο λόγους που δεν στηρίζονται στο Σύνταγμα.


έθνος - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ