Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022

Συντάξεις: Λάθος επανυπολογισμός σύνταξης - Κατάθεση Ένστασης/Προσφυγής/Καταγγελίας στη Γενική Διεύθυνση Συντάξεων Δημόσιου Τομέα - 3 Υποδείγματα

 


     Σε συνέχεια της χθεσινής μου ανάρτησης με τίτλο : <<Αποκλειστική Αποκάλυψη για τις Συντάξεις: - Και 3ο κρυφό "κλέψιμο" από τον αλάνθαστο μαθηματικό τύπο! - Πως αυξάνουν την προσωπική διαφορά - Δείτε αν ανήκετε στα "θύματα" και τις αδιάσειστες αποδείξεις>> προτείνω σε όσους συναδέλφους  έχουν διαπιστώσει λάθη στον επανυπολογισμό της σύνταξής τους και θέλουν να προβούν σε: Κατάθεση Ένστασης/Προσφυγής/Καταγγελίας  στη Γενική Διεύθυνση Συντάξεων Δημόσιου Τομέα,  τρία υποδείγματα για τρεις διαφορετικές περιπτώσεις

  


  Περίπτωση 1η με αρνητική προσωπική διαφορά

email αποστολής στην Γενική Διεύθυνση Συντάξεων Δημόσιου Τομέα:                      tm.daponsynt.enst@efka.gov.gr


Σας διαβιβάζω την παρακάτω Ένσταση/Προσφυγή/Καταγγελία, και σας παρακαλώ να την διαβιβάσετε στην εταιρεία INTRACOM/INTRASOFT, που έχει αναλάβει το έργο επανυπολογισμού  των συντάξεων, καθόσον δεν συμφωνώ με τον τρόπο υπολογισμού της σύνταξής μου.

Επίσης σας παρακαλώ να μου γνωστοποιήσετε την διαβίβαση της καταγγελίας μου 

 

 

Με εκτίμηση 

.....................



 ΘΕΜΑ: Ένσταση/Προσφυγή/Καταγγελία 


Προσωπικά  στοιχεία 

Ονοματεπώνυμο: ...................

 ΑΦΜ: .................................

. ΑΜΚΑ: ..............................

Τηλ: email eaas ....προτείνεται το  email του παραρτήματος της Ε.Α.Α.Σ καθώς η απάντηση για την διαβίβαση της καταγγελίας είναι άμεση 

 

       1. Σας γνωρίζω ότι ο επανυπολογισμός της σύνταξής μου, με βάση τον ν. 4670/2020, είναι λανθασμένος καθόσον, η νέα  ανταποδοτική μου σύνταξη  έχει τα παρακάτω λάθη:

          

         (α) Η νέα ανταποδοτική μου σύνταξη, αυξήθηκε κατά  ..... ευρώ και από τα ..... ανήλθε στα .....ευρώ. Εάν από την προκύψασα  αύξηση αφαιρέσουμε την θετική προσωπική διαφορά, ύψους .....,  που μου είχε υπολογισθεί  με τον ν. 4387/16 το τελικό καθαρό ποσό αύξησης ανέρχεται στα ...... ευρώ.

        (β). Στο μηνιαίο μου ενημερωτικό σημείωμα πληρωμής σύνταξης,  η αρνητική προσωπική διαφορά ανέρχεται στα ........ ευρώ και όχι  στα  ..... ευρώ όπως έπρεπε να είναι. Το ποσό που μου έχει αφαιρεθεί είναι ..........

   

        (γ). Το Δεκέμβριο του 2018, το προ φόρου ποσό σύνταξής μου, με υπολογισμό/σύγκριση βάσει της παρ. 2α, άρθρο 14 (παλαιό ποσό), ήταν ...... ευρώ και όχι .... ευρώ που αναγράφεται εσφαλμένα, στο μηνιαίο μου ενημερωτικό σημείωμα. Συνολική απώλεια  ........

   

       (δ). Η νέα αρνητική προσωπική μου διαφορά, σύμφωνα με τα 1(β) και 1(γ)  είναι ..........

      (ε). Η ετήσια αύξηση στην σύνταξή μου, θα έπρεπε να είναι ......  ευρώ και όχι στα ....... που λανθασμένα έχετε υπολογίσει

   2. Επίσης σας γνωρίζω ότι:

        

       α.  Υπάρχουν συνταξιούχοι των Ενόπλων Δυνάμεων που λαμβάνουν λαμβάνουν μεγαλύτερη πληρωτέα σύνταξη παρ΄ ότι έχουμε την ίδια προέλευση και τον ίδιο συντάξιμο χρόνο. 

        β. Υπάρχει μεγάλος αριθμός συνταξιούχων με την ίδια προέλευση αλλά με μικρότερο βαθμό και  λιγότερα συντάξιμα χρόνια που τον Δεκέμβριο του 2018 έλαβαν πολύ περισσότερα αναδρομικά από εμένα.

       γ. Εάν χρειαστείτε αποδείξεις μπορώ να σας αποστείλω τα μηνιαία ενημερωτικά σημειώματα σύνταξης καθώς και τις ετήσιες βεβαιώσεις συντάξεών τους.

   

   3. Σας παρακαλώ για:

                

       α. Την διόρθωση των λαθών, την χορήγηση της δικαιούμενης, από τον ν.4670/20,  κανονικής αύξησης, καθώς και τα δικαιούμενα αναδρομικά από το 2020 

      β. Να μου γνωστοποιήσετε αναλυτικά τον τρόπο επανυπολογισμού της σύνταξης μου και επίσης να μου αποστείλετε την οφειλόμενη πράξη αναπροσαρμογής της σύνταξής μου, σε συνδυασμό με το άρθρο 34 του ΠΔ169/2007  

    

     4. Σας ενημερώνω πως εάν δεν  προβείτε στην άμεση ενημέρωσή μου, στο χρονικό διάστημα που προβλέπει το άρθρο 10 παρ. 3 του Συντάγματος και  το άρθρο 107 παρ.1 περ. 1γ του Ν. 4057/2012   θα προβώ στην κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς κατά παντός υπευθύνου, καθώς και κάθε άλλου ένδικου μέσου που προβλέπεται από τους νόμους , τόσο για την καθυστέρηση, όσο και για τον λάθος επανυπολογισμό της σύνταξής μου.

 


 

Με εκτίμηση 

...............................

-----------------------------------------------------------------------------------------


 Περίπτωση 2η με αρνητική προσωπική διαφορά

email αποστολής στην Γενική Διεύθυνση Συντάξεων Δημόσιου Τομέα:                      tm.daponsynt.enst@efka.gov.gr


Σας διαβιβάζω την παρακάτω Ένσταση/Προσφυγή/Καταγγελία, και σας παρακαλώ να την διαβιβάσετε στην εταιρεία INTRACOM/INTRASOFT, που έχει αναλάβει το έργο επανυπολογισμού  των συντάξεων, καθόσον δεν συμφωνώ με τον τρόπο υπολογισμού της σύνταξής μου.

Επίσης σας παρακαλώ να μου γνωστοποιήσετε την διαβίβαση της καταγγελίας μου 

 

 

Με εκτίμηση 

.....................




ΘΕΜΑ: Ένσταση/Προσφυγή/Καταγγελία 

   Προσωπικά στοιχεία:  
   
   Ονοματεπώνυμο: 

   ΑΦΜ: 
   ΑΜΚΑ: 
   Διεύθυνση: 
   Τηλ: 
    email: eaas ...... προτείνεται το  email του παραρτήματος της Ε.Α.Α.Σ καθώς η απάντηση για την διαβίβαση της καταγγελίας είναι άμεση

     


  1. Σας γνωρίζω ότι ο επανυπολογισμός της σύνταξής μου  με βάση τους  νόμους 4387/2016 και  4670/2020, είναι λανθασμένος καθόσον:

 

           (α). Έχουν αλλοιωθεί στο μηνιαίο ενημερωτικό σημείωμα Δεκεμβρίου 2018 οι κρατήσεις  του ν. 4093/12  από ...... ευρώ σε ...... και της υγειονομικής περίθαλψης από  ...... σε ...... ευρώ. Συνολική απώλεια ..... ευρώ μηνιαίως.  

           (β)  Η ανταποδοτική μου σύνταξη ανέρχεται στα .... ευρώ και όχι στα .... ευρώ. Απώλεια .........ευρώ μηνιαίως

           (γ)  Η προσωπική μου διαφορά είναι ..... ευρώ και όχι ..... ευρώ   


      2. Σας παρακαλώ για:

          α. Την διόρθωση των λαθών και την χορήγησης της δικαιούμενης, από τον ν.4670/20, προβλεπόμενης σύνταξης

      β. Να μου γνωστοποιήσετε αναλυτικά τον τρόπο επανυπολογισμού της σύνταξης μου και επίσης να μου αποστείλετε την οφειλόμενη πράξη αναπροσαρμογής της σύνταξής μου, σε συνδυασμό με το άρθρο 34 του ΠΔ169/2007  

    

     3. Σας ενημερώνω πως εάν δεν  προβείτε στην άμεση ενημέρωσή μου, στο χρονικό διάστημα που προβλέπει το άρθρο 10 παρ. 3 του Συντάγματος και  το άρθρο 107 παρ.1 περ. 1γ του Ν. 4057/2012   θα προβώ στην κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς κατά παντός υπευθύνου, καθώς και κάθε άλλου ένδικου μέσου που προβλέπεται από τους νόμους , τόσο για την καθυστέρηση, όσο και για τον λάθος επανυπολογισμό της σύνταξής μου.



    Με εκτίμηση 

    

    

-------------------------------------------------------------------------------------


Περίπτωση 3η με αρνητική προσωπική διαφορά και διαγραφή των τριών χρόνων ασφάλισης του νόμου Κονδύλη 


email αποστολής στην Γενική Διεύθυνση Συντάξεων Δημόσιου Τομέα:                     tm.daponsynt.enst@efka.gov.gr


Σας διαβιβάζω την παρακάτω Ένσταση/Προσφυγή/Καταγγελία, και σας παρακαλώ να την διαβιβάσετε στην εταιρεία INTRACOM/INTRASOFT, που έχει αναλάβει το έργο επανυπολογισμού  των συντάξεων, καθόσον δεν συμφωνώ με τον τρόπο υπολογισμού της σύνταξής μου.

Επίσης σας παρακαλώ να μου γνωστοποιήσετε την διαβίβαση της καταγγελίας μου 

 

 

Με εκτίμηση 

....................



ΘΕΜΑ: Ένσταση/Προσφυγή/Καταγγελία 

Προσωπικά  στοιχεία 

Ονοματεπώνυμο: ...................

 ΑΦΜ: .................................

. ΑΜΚΑ: ..............................

Τηλ: email eaas ....προτείνεται το  email του παραρτήματος της Ε.Α.Α.Σ καθώς η απάντηση για την διαβίβαση της καταγγελίας είναι άμεση 

 


       1. Σας γνωρίζω ότι ο επανυπολογισμός της σύνταξής μου  με βάση τους  νόμους 4387/2016 και  4670/2020, δεν είναι σωστός καθόσον η νέα  ανταποδοτική μου σύνταξη  έχει τα παρακάτω λάθη:

           (α). Μου μειώσατε, κατά τρία χρόνια, τον πραγματικό χρόνο ασφάλισης, αφαιρώντας μου τα πλασματικά χρόνια Κονδύλη. Στην εκδοθείσα, το ...... από το ΓΛΚ συνταξιοδοτική πράξη αναγράφεται ως χρόνος ασφάλισης 34 χρόνια, 7 μήνες και 13 ημέρες και όχι 31 χρόνια, 7 μήνες και 13 ημέρες.

          (β).  Αποτέλεσμα της παραπάνω ενέργειας σας ήταν:

                 1./ Η μείωση της ανταποποδοτικής μου σύνταξης κατά ....... ευρώ                             2./ Η αύξηση της  προσωπική μου διαφοράς από τα ..... ευρώ να ανέλθει στα ........... ευρώ 

         

     2. Σας παρακαλώ για:

                

       α. Την διόρθωση των λαθών, την χορήγηση της δικαιούμενης, από τον ν.4670/20, προβλεπόμενης αύξησης

      β. Να μου γνωστοποιήσετε αναλυτικά τον τρόπο επανυπολογισμού της σύνταξης μου και επίσης να μου αποστείλετε την οφειλόμενη πράξη αναπροσαρμογής της σύνταξής μου, σε συνδυασμό με το άρθρο 34 του ΠΔ169/2007  

    

     3. Σας ενημερώνω πως εάν δεν  προβείτε στην άμεση ενημέρωσή μου, στο χρονικό διάστημα που προβλέπει το άρθρο 10 παρ. 3 του Συντάγματος και  το άρθρο 107 παρ.1 περ. 1γ του Ν. 4057/2012   θα προβώ στην κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς κατά παντός υπευθύνου, καθώς και κάθε άλλου ένδικου μέσου που προβλέπεται από τους νόμους , τόσο για την καθυστέρηση, όσο και για τον λάθος επανυπολογισμό της σύνταξής μου.

    Με εκτίμηση 

    .................................


------------------------------------------------------------------------------------

ΧΘΕΣΙΝΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Αποκλειστική Αποκάλυψη για τις Συντάξεις: - Και 3ο κρυφό "κλέψιμο" από τον αλάνθαστο μαθηματικό τύπο! - Πως αυξάνουν την προσωπική διαφορά - Δείτε αν ανήκετε στα "θύματα" και τις αδιάσειστες αποδείξεις

Στη προσπάθειά μου να βρω μιαν άκρη στον αλάθητο, κατά τον Υπουργό εργασίας, μαθηματικό τύπο επανυπολοισμού των συντάξεων μου προξένησε εντύπωση ότι στην1η από τις 3 κάθετες στήλες που έχει το μηνιαίο ενημερωτικό σημείωμα πληρωμής σύνταξης δεν αναφέρεται(!!) ο νόμος της παρ. 2α, άρθρο 14. 

   Ψάχνοντας βρήκα ότι αφορούσε τον ν. 4387/16, το μηνιαίο ενημερωτικό σημείωμα  Δεκεμβρίου του 2018 και διαπίστωσα, κάνοντας αντιπαραβολή στις κρατήσεις, πως οι 4  μνημονιακές μειώσεις και η υγειονομική περίθαλψη είχαν αλλοιωθεί(!!), με αποτέλεσμα ο συνάδελφος να έχει αυξημένη προσωπική διαφορά κατά 54,59 ευρώ!

    Από τον έλεγχο που έκανα σε πολλά μηνιαία ενημερωτικά σημειώματα πληρωμής σύνταξης διαπίστωσα πως αυτό το λάθος υπάρχει σε πολλούς συναδέλφους

   Προφανώς τόσο η σημερινή όσο και η προηγούμενη κυβέρνηση, θεώρησαν πως δεν θα αποκαλυφθεί η απάτη αλλοίωσης των μνημονιακών κρατήσεων καθόσον πόνταραν με σιγουριά  σ΄ αυτό που είχε πει ο  πατερούλης Στάλιν: "Το όπλο των πολιτικών είναι η λήθη των λαών" και είχε απόλυτο δίκιο γιατί, πόσοι από εμάς κάθισαν να διαβάσουν τα επίμαχα σημεία των νόμων 4387/16 και 4670/20 και στη  συνέχεια να προβούν στον σχολαστικό  έλεγχο επανυπολογισμού των συντάξεων; 

   Προτείνω σε όλους να προβούν στον απαιτούμενο έλεγχο και εάν διαπιστώσουν ότι ανήκουν στα "θύματα", να περιμένουν μέχρι  αύριο γιατί  θα δημοσιεύσω με ποια ενέργεια αποκαθίσταται γρήγορα το "κλέψιμο" καθόσον υπάρχουν συνάδελφοι που έχουν ήδη δικαιωθεί

  Η παρούσα δημοσίευση είναι εξαιρετικά αφιερωμένη στους συναδέλφους που αυτοπροβάλλονται ως ειδικοί πάνω στις συντάξεις και  ισχυρίζονται, όπου βρεθούν και όπου σταθούν, πως και οι δύο  επανυπολογισμοί των συντάξεων ήταν αλάνθαστοι και πως οι ίδιοι έχουν πάρει τις σωστές αυξήσεις


--------------------------------------------------------------------------------------

ΒΗΜΑΤΑ ΕΠΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ 

Βήμα 1ο. Ελέγχουμε εάν ο πραγματικός χρόνος ασφάλισης και συντάξιμος μισθός, που αναγράφονται στη 2η σελίδα του μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος είναι σωστός καθόσον έχουν διαπιστωθεί, μετά από καταγγελίες συναδέλφων, λάθη με μειωμένο συντάξιμο χρόνο. Υπόψιν ότι στον επανυπολογισμό των συντάξεων λαμβάνονται υπόψιν ακόμα και οι μέρες!  

   Βήμα 2ο:  Βρίσκουμε το δικαιούμενο ποσοστό αύξησης της ανταποδοτικής σύνταξης ανατρέχοντας στον πίνακα που είναι παρακάτω Επειδή στο 99,9% των συνταξιούχων ο πραγματικός χρόνος ασφάλισης, προσμετράτε σε έτη, μήνες και ημέρες για να βρούμε το πραγματικό, συνολικό ποσοστό, θα πρέπει να προσθέσουμε Το ποσοστό των μηνών και ημερών, κάνοντας αναγωγή μεταξύ του ανώτερου και  κατώτερου ποσοστού αύξησης. 

  Βήμα 3ο:  Υπολογίζουμε την νέα ανταποδοτική σύνταξη με το προκύψαν νέο ποσοστό αύξησης, στο οποίο θα πρέπει να αναγράφονται και όλα τα δεκαδικά ψηφία  Εδώ ο ΕΦΚΑ/INTRACOM αφαιρεί ένα μικρό δεκαδικό ποσοστό  το οποίο αυτόματα μειώνει την ανταποδοτική σύνταξη.
  Βήμα 4ο:  Αφαιρούμε το ποσό της αύξησης από την προσωπική διαφορά. Εδώ γίνεται στους περισσότερους η μεγάλη κλοπή καθόσον:
             α.  Στην νέα αρνητική προσωπική διαφορά εξαφανίζεται ένα μεγάλο ποσό με αποτέλεσμα ο συνάδελφος να λαμβάνει μικρότερο ποσό αύξησης.
             β.  Στην νέα συνεχιζόμενη θετική προσωπική διαφορά, δεν αφαιρείται ολόκληρο το νέο δικαιούμενο ποσό αύξησης αλλά μικρότερο. Αυτή η ενέργεια του ΕΦΚΑ/INTRACOM, έχει ως αποτέλεσμα να μεγαλώνει τον χρόνο μηδενισμού της προσωπικής διαφοράς  

 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου