Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2025

Εγώ γκαντέμης; - ΒΙΝΤΕΟ


 ● Αυτό εδώ τον ταυτίζει με τυφώνα.



● Το προφητικό εικαστικό με το ηφαίστειο της Σαντορίνης κυκλοφόρησε στα τέλη του 2020, όταν μας κλειδαμπάρωνε με πρόσχημα τον κορονοϊό


● Κι όμως, αυτή η εικόνα δεν είναι κατασκευασμένη από εχθρούς της κυβερνήσεως. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε αναρτήσει βίντεο στο ΤikΤok με το οποίο απευθυνόταν σε όσους τον αποκαλούν «γκαντέμη» και αποπειράτο να τους ακυρώσει, επικαλούμενος τις ευχές του σε ελληνικές ομάδες μπάσκετ που προκρίθηκαν. Δείτε το στο παρακάτω βίντεο





https://www.dimokratia.gr/iremologio/588079/iremologio-deyteras-03-02-2025/

Έγκλημα Τεμπών: - Σοκάρει η Καρυστιανού: - «Τώρα Κινδυνεύει και η Ζωή μας»


 

Συνέντευξη στη «Θεσσαλονίκη»

Μια συγκλονιστική συνέντευξη παραχώρησε η πρόεδρος του συλλόγου «Τέμπη 2023» Μαρία Καρυστιανού, στην εφημερίδα «Θεσσαλονίκη», που κυκλοφόρησε προχθές, και έστειλε ένα μήνυμα που προκαλεί τρόμο! «Οσο πιο βαθιά μπαίνουμε σε αυτή τη βρόμικη υπόθεση κινδυνεύει η ζωή μας» είπε στους δημοσιογράφους Δημήτρη Καρεκλίδη και Χριστίνα Χαλεπλίδου, συνεχίζοντας: «Ηξερα ότι είμαστε πολλοί, αλλά ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μου η παρουσία τόσου κόσμου στα συλλαλητήρια όλης της χώρας, αλλά και του εξωτερικού».

Η Μαρία Καρυστιανού ζήτησε δικαίωση μαζί με τους συγγενείς των θυμάτων και τις ψυχές των 57 ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους στο τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, καταλογίζει σοβαρά ατοπήματα στην κυβέρνηση, στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στον τέως πρόεδρο της Βουλής Κώστα Τασούλα, στον τρόπο που έχει λειτουργήσει μέχρι στιγμής η Δικαιοσύνη και το πολιτικό σύστημα. Η ίδια σημειώνει ότι «η δημοκρατία με την τωρινή κυβέρνηση ψυχορραγεί, είναι στα τελευταία της».

«Υπάρχει κίνδυνος να πέσουν στα μαλακά»

Αναφερόμενη στις τελευταίες αποκαλύψεις για τη μοιραία σύγκρουση και την έκρηξη, η κυρία Καρυστιανού ανέφερε: «Η υπόθεσή μας δεν μπορεί να αρχειοθετηθεί με τέτοια στοιχεία που έχουμε, αλλά υπάρχει ο πολύ μεγάλος κίνδυνος να πέσει στα μαλακά, υπάρχει κίνδυνος να μην αποδοθούν ευθύνες μέχρι εκεί που πρέπει. Γιατί δεν φταίει ο σταθμάρχης για τις συμβάσεις που δεν λειτούργησαν, για την υποβάθμιση του προσωπικού, την κακοδιαχείριση και την κακοσυντήρηση – από άλλα χέρια περνούσαν, άλλοι υπέγραφαν, έπαιρναν το ρίσκο γι’ αυτά. Κι ο σταθμάρχης φταίει, αλλά καθένας πρέπει να τιμωρηθεί με βάση τις ευθύνες του. Μην ξεχνάμε ότι δύο άνθρωποι που ενεπλάκησαν στα ηχητικά και ήταν μάρτυρες-κλειδιά σκοτώθηκαν μυστηριωδώς. Κανένας δεν το έχει ερευνήσει αυτό». Η εφημερίδα «Θεσσαλονίκη» εντυπωσίασε στο πρώτο φύλλο της με την πλούσια θεματολογία και τις αποκαλύψεις της, και αναμένεται ανάλογη συνέχεια κάθε Σάββατο.




πηγή:https://www.dimokratia.gr/politiki/588101/sokarei-i-karystianoy-kindyneyei-i-zoi-mas/

Επικοινωνίες - Άκουσες Κωνσταντίνε μου τι λένε τα πουλάκια;


 Οι επιστήμονες λένε ότι ο άνθρωπος είναι κοινωνικό ον. Δηλαδή από τη φύση του θέλει να ζει μαζί με άλλους, εξόν και πάσχουν από ψώρα καθόσον όπως λέει ο σοφός λαός, πλην ειδικών περιπτώσεων, που δεν είναι σοφός, «όλοι όλοι αντάμα και ο ψωριάρης χώρια». Αλλά αυτή είναι εξαίρεση και εμείς την αγνοούμε και περνάμε στο κανόνα.

  • Γράφει ο Υπτγος ε.α. Χρήστος Μπολώσης

Πάντα λοιπόν οι άνθρωποι ήθελαν να ζούνε μαζί, εκτός και όταν ήταν τσακωμένοι. Αυτός είναι ο κανόνας και εμείς τον αγνοούμε, διότι αν δεν τον αγνοήσουμε, ούτε τηλέφωνο θα εφευρεθεί ούτε τίποτα.

Και όλα αυτά συνέβαιναν όταν οι άνθρωποι, τα κοινωνικά όντα που λέγαμε, είναι κοντά. Όταν όμως απομακρυνθούν αλλήλων και μερικοί φεύγουν σε μέρη αλαργινά τι γίνεται; Τίποτα. Στα αρχαία χρόνια δεν γινόταν τίποτα. Έλεγε π.χ ο ένας:

  • Θα σου τηλεφωνήσω όταν φτάσω. Απαντούσε ο άλλος 
  • Πώς ρε κι’ αφόσον δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα το τηλέφωνο;
  • Ορθόν και δε το σκέβηκα

Και η συζήτηση τερματιζόταν εκεί.

Έχετε διαβάσει το ποίημα «Του νεκρού αδελφού» να σας σηκωθεί η τρίχα κάγκελο από την τρομάρα; Αν όχι κακώς και να το διαβάσετε. Σε μια στιγμή η αδερφή είχε πάει να βρει τον αδελφό της ο οποίος όμως είχε εγκαταλείψει τον μάταιο τούτο κόσμο και δεν το είχε πει κανενός. Και να πως έχει η υπόθεση. Πρόκειται για την ιστορία μίας οικογένειας με εννιά γιους και μία κόρη. Η μοναχοκόρη (η Αρετή) παντρεύεται σε ξένο τόπο, ενώ τα αδέλφια της πεθαίνουν. Η μάνα μένει ολομόναχη και ένας από τους νεκρούς της γιους (ο Κωνσταντίνος) σηκώνεται από τον τάφο και φέρνει πίσω την κόρη, αφού νωρίτερα είχε συνηγορήσει θερμά να παντρευτεί στα ξένα (στην Βαβυλώνα) της είχε ορκιστεί, αν την χρειασθεί, να την φέρει πίσω.

Όταν λοιπόν ο Κωνσταντής πάει στα ξένα, στη Βαβυλώνα (Η Wikipedia, αναφέρει σχετικώς:  Η Βαβυλώνα, ήταν αρχαία περίφημη πόλη που για ολόκληρους αιώνες ήταν η πρωτεύουσα του Βαβυλωνιακού κράτους. Ήταν κτισμένη πάνω στις δύο όχθες του ποταμού Ευφράτη, στην επαρχία της Βαβυλωνίας του σημερινού Ιράκ περίπου 85 χιλιόμετρα νότια της σημερινής πρωτεύουσας της χώρας Βαγδάτης στην πόλη Χιλάχ. Περιτριγυρισμένη από ένα τεράστιο τείχος, που είχε συνολικό μήκος 85 χλμ., ύψος που έφθανε τα 50 μ. και κάπου τριακόσιους εξήντα πύργους σε απόσταση πενήντα μέτρων ο ένας από τον άλλον, υπήρξε η μεγαλύτερη οχυρωμένη πόλη ολόκληρης της Ανατολής).

 Εκεί λοιπόν, είχε λημεριάσει η Αρετή και αν ήταν  σήμερα θα την είχε κάνει με ελαφρά πηδηματάκια, τόσος χαμός που γίνεται εκεί πέρα και θα έψαχνε αναλυτές να την ενημερώσουν. 

Βρίσκει το λοιπόν την Αρετή ο Κωνσταντής, αλλά επειδή αυτή δεν ήταν μούσμουλο ψυλλιάστηκε ότι κάτι δεν πάει καλά. Κάτι αδυνατίσματα του Κωνσταντή, κάτι πεσμένα μαλλιά, κάτι μυρωδιές από λιβάνια, την πονήρεψαν αλλά δεν έδωσε σημασία (Θα κάνει δίαιτα, σκέφτηκε, διότι είχε γίνει σαν παιδοβούβαλο). Όμως τα πουλάκια που συνόδευαν τους ταξιδιώτες άρχισαν τις μουρμούρες. Η Αρετή δεν ανησύχησε (Θα είναι Fake news,  σκέφτηκε), αλλά την ερώτησή της την έκανε:

  • Άκουσες Κωνσταντίνε μου τι λένε τα πουλάκια;

Η συνέχεια παρακάτω, που σας έχω ολόκληρο το ποίημα, αλλά μη το διαβάσετε βράδυ, να μην αγριευτείτε

Τα πουλάκια λοιπόν που άκουσαν της συζήτηση περί τα τηλέφωνα τη μετέφεραν αυτούσια στους επιστήμονες και τους ρώτησαν:

  • Ρε σεις τι κάθεστε και ξυνόσαστε; Γιατί δεν βάζετε τον απαυτό σας κάτω να ανακαλύψετε το τηλέφωνο να μπορούν να μιλάνε οι άνθρωποι και να τα κονομάει ο ΟΤΕ και η Τέλεκομ που μπήκε αφεντικό του;

Οι επιστήμονες ξανακάθισαν και συνέχισαν να ξύνονται και μετά από ένα χρόνο είπαν:

  • Συγγνώμη αλλά το τηλέφωνο δεν μπορέσαμε να το εφεύρουμε ακόμη. Μίαν ετέραν φοράν 
  • Και τι κάνατε ένα χρόνο ρε; 
  • Σας παρακαλώ και να λείπουν τα «ρε». Ανακαλύψαμε τις πιλάλες.
  • Ποιες πιλάτες ρε σεις; Με γυμναστική θα επικοινωνούν οι αθρώποι;
  • Συγγνώμη κύρια πουλάκια, αλλά μάλλον δεν ακούτε καλώς μετά τας οκτώ. Να πώς δουλεύει το σύστημα. Νικάμε που λέτε τους πέρσες στο Μαραθώνα, πλακώνει τις πιλάλες ο Φειδιππίδης  και σε τρεις τέσσερις ώρες, φτάνει το νέο στην Αθήνα, αλλά ήταν απροπόνητος και μόλις έφτασε είπε «νενικήκαμεν» και πόθανε, εκεί στα σκαλάκια του Μαξίμου, δίπλα στον Πίνατς. Τουτέστιν έσκασε.

Τα πουλάκια στραβωμουτσουνιάσανε και είπαν στους ανθρώπους: «Α παρατάτε μας ρε.  Βρείτε τα μόνοι σας». 

Τα πράγματα σκούρυναν και οι επιστήμονες τα χρειάστηκαν. «Ρε δεν θες να μας πάρουμε με τις πέτρες», σκεφτήκανε και ξαναρχίσαν να σκέφτονται. Πάνω στη σκέψη τη πολλή, πετάγεται ένας από αυτούς 

  • Το βρήκα! Θ’ ανάψουμε φωτιές.  
  • Τι φωτιές ρε, θα μας μπαγλαρώσει ο Κικίλιας, ώσπου να πεις κύμινο.
  • Όχι ρε, δεν λέω τέτοιες φωτιές που πιάνουνε τυχαία (εδώ κάποιος ξερόβηξε και δεν ξέρω γιατί) και τον άλλο χρόνο γεμίζουμε ανεμογεννήτριες. Λέω οργανωμένα πράγματα και εξηγούμαι. Θα φτιάξουμε λοφάκια (τούμπες θα τις πούμε), θα βάζουμε εκπαιδευμένους που θα ανάβουν φωτιές με τέτοιο τρόπο που να μεταδίδουν μηνύματα. Κάθε δύο τρία χιλιόμετρα, στήνουμε  και μία τούμπα και να το δίκτυο του ΟΤΕ έτοιμο.
  •  Ποιού ΟΤΕ ρε; Τι είναι αυτό;
  • Έτσι θα το πούνε μετά από 2.500 χρόνια. Εμείς θα τις λέμε Φρυκτωρίες.

Το πράγμα όμως δεν πολυάρεσε στα κοινωνικά όντα.

  • Άντε φύγε από δω ρε που θα σηκώνουμε λόφους, θα κουβαλάμε ξύλα και τέτοια. Βρείτε ρε κάτι καλύτερο.

 Τότε πέταξε πάνω από τους επιστήμονες ένα περιστέρι, που τους κουτσούλισε κιόλας.

  • Το βρήκα, φώναξε κάποιος, να εκπαιδεύσουμε περιστέρια.
  • Τι ρε θα τα μάθουμε να μιλάνε; είπε κάποιος εξυπνάκιας.
  • Όχι. Θα τα μάθουμε να πηγαίνουν όπου τα στέλνουμε 
  • Και πώς θα γίνει αυτό ρε; 
  • Ρε δεν έχετε ακούσει το τραγούδι του Γιάννη Σπανού σε στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου που λέει: «Θα σου στείλω περιστέρι, με μια παραγγελιά…».
  • Ρε πας καλά; είπε ο Στούμπος ο αλλήθωρος. Αυτό θα γραφτεί το 1969 ρε σύ.

Ο προλαλήσας σε μια στιγμή κόμπιασε αλλά μετά συνέχισε.

  • Να πώς και παρακαλώ να λείπουν οι διακοπές και οι εξυπνάδες.  Θα πιάσουμε περιστέρια, από αυτά τα μεγάλα τα ψωμομέενα, τα νευρώδη, θα τα βάλουμε να λημεριάσουν εδώ κοντά μας, να μας γνωρίσουν και να μας συνηθίσουν. Τώρα φεύγει ο στρατός μας και παγαίνει να πολεμήσει μακριά κι’ αλάργα. Θα κουβαλάει μαζί του  και δυό λόχους περιστέρια από τα εκπαιδευμένα και όταν θα θέλει να στείλει μήνυμα,  θα το γράφει σε ένα πάπυρο, θα τον δένει στο πόδι των περιστεριών και θα τ’ αμολάει. Το περιστέρι επιθυμεί να γυρίσει στη φωλιά του οπότε «καλώς το κι’ ας άργησε».

 Το κακό, ήταν ότι η μέθοδος αυτή, δεν παρείχε ασφάλεια,  καθόσον υπήρχαν κάποιοι που ντουφεκάγανε τα περιστέρια και κάποιοι άλλοι, πριν εφευρεθεί το ντουφέκι,  που τα σφεντονιάζανε με τα λάστιχα, να τα κάνουνε το μεσημέρι με πιλάφι.

Είδανε λοιπόν τα κοινωνικά όντα ότι με τα πτηνά δεν γινόταν δουλειά και στριμώξανε ξανά τους επιστήμονες.

  • Ρε θα κάνετε δουλειά σωστή; Ρε βρείτε κάνα τελέφωνο, κάνα τελέγραφο, κάτι τέλος πάντων, διότι τα περιστέρια και μας έχουν καταχ….σει και τα αποτελέσματα είναι πενιχρότατα.

Οι επιστήμονες τότε τα χρειάστηκαν διότι φοβήθηκαν ότι εκτός από την φάπα που ήταν επικειμένη θα τους έκοβαν και την επιδότηση και τόριξαν στη σκέψη. Και να δεις που βρήκαν λύση.

Και φτάνουμε στο 1793. Μέχρι τότε όλο και κάτι βρίσκανε αλλά το μεγάλο μπαμ γίνεται τότε όταν οι αδελφοί Chappe επινόησαν του Σημαφόρους, το οποίον πάνω σ’ έναν στύλο βάζανε κάτι κινητούς βραχίονες που ανάλογα με την θέση που έπαιρναν  σχημάτιζαν και ένα γράμμα. Τρέχα γύρευε δηλαδή.

Το 1837, οι Cooke και Wheatstone, εφευρίσκουν τον τηλέγραφο, ενώ ο Morse, παρουσιάζει τον δικό του τηλέγραφο.

Και από ‘κει και πέρα άντε να τους μαζέψεις τους επιστήμονες. Γκράχαμ Μπέλ, Γουλιέλμος Μαρκόνι, Τόμας Έντισον  και πολλοί άλλοι βάζουν το λιθαράκι τους (ή την κοτρώνα τους) και φτάνουμε στο σήμερα.

Σήμερα το κινητό τηλέφωνο (μάλλον «φορητό» έπρεπε να το λέμε), έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Γιορτάζει ό φίλος σου; Πάνε εκείνες οι φασαριόζικες και μπελαλίδικες επισκέψεις. Τώρα τον παίρνεις ένα τηλέφωνο και μάλιστα πουλώντας του και εκδούλευση του λες «χρόνια πολλά και δεν το κρατάω το τηλέφωνο διότι, μέρα που είναι, θα έχει σπάσει. Άντε γεια» και καθάρισες. Μερικοί καταφεύγουν και στο μήνυμα.  «Πολύχρονος» και, έτσι, πάλι καθάρισες. 

Ακόμη με το κινητό ανταλλάσσονται και πνευματοδέστατοι διάλογοι, όπως οι παρακάτω:

-Έλα πού είσαι ;

-Στο μετρό. Φτάνω σε 2 λεπτά.

– Καλά, τα λέμε. Ή

– Μαμά βγάλε τα μακαρόνια με τον κυμά από το ψυγείο να ξεπαγώσουν.

Και άλλα παρεμφερή, χωρίς βέβαια να παραβλέπονται και τα σοβαρά τηλεφωνήματα, αλλά αυτά μάλλον είναι σταγόνα στον ωκεανό.

Στο παρακάτω σχήμα, βλέπετε μια αναπαράσταση των διαβιβάσεων  και των διαβιβαστών,  από το 450 π.Χ. μέχρι σήμερα. Το έργο αυτό, βρίσκεται στην Σχολή Αξιωματικών Διαβιβάσεων στο Χαϊδάρι



πηγή:https://www.dimokratia.gr/apopseis/588118/epikoinonies/

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2025

Για την αποτρεπτική ισχύ της χώρας μας


 Του Δημήτρη Γαρούφα*

Μου δόθηκε η δυνατότητα αυτές τις μέρες να συζητήσω με φίλους και συναδέλφους, να ακούσω τις σκέψεις και τις ανησυχίες τους, αυτά που πιστεύουν και θέλουν οι κάτοικοι της Μακεδονίας. Παντού υπάρχουν η ίδια ανησυχία και θυμός για την προκλητικότητα της Τουρκίας αλλά και έκδηλη πικρία και σκεπτικισμός για τη δική μας στάση, με ανησυχία για το μέλλον. «Μας μιλούν για κανόνες Διεθνούς Δικαίου, αλλά ο Ερντογάν τούς γράφει στα παλιά του τα παπούτσια και κάνει αυτό που θέλει», «Η Ε.Ε καταδικάζει την Τουρκία, αλλά μέτρα εναντίον της δεν παίρνει. Εμείς θα μείνουμε με τα ψηφίσματα στο χέρι και η Τουρκία θα δημιουργεί τετελεσμένα γεγονότα», «Φοβάμαι ότι με τα ευχολόγια θα πάθουμε ό,τι πάθαμε το 1974 στην Κύπρο», «Αν σήμερα υποχωρήσουμε σε ό,τι ζητούν οι Τούρκοι, αύριο θα ζητήσουν περισσότερα» ήταν μερικές από τις απόψεις φίλων.

Είναι από τις λίγες φορές που οι πολίτες προβληματίζονται για την πορεία των εθνικών μας θεμάτων. Έχουν την αίσθηση ότι ο πολιτικός κόσμος αποφεύγει να πει ολόκληρη την αλήθεια στους πολίτες, οι οποίοι πλέον διαισθάνονται κάποια πράγματα με την κοινή λογική. Κανείς δεν θέλει πόλεμο με την Τουρκία, αλλά οι πολίτες κατανοούν καλύτερα από κάποιους πολιτικούς μας ότι για να έχει αποτρεπτική ισχύ η χώρα μας χρειάζεται και ισχυρές συμμαχίες, αλλά κυρίως ισχυρές ένοπλες δυνάμεις. Γιατί καλές οι συμμαχίες και τα ψηφίσματα διεθνών οργανισμών αλλά την κρίσιμη ώρα θα είμαστε μόνοι μας, όπως μόνοι μας βρεθήκαμε κι άλλες φορές. Και το Ισραήλ έχει πολύ πιο ισχυρές συμμαχίες από εμάς, αλλά την εθνική του ακεραιότητα και την ανεξαρτησία τις διασφαλίζει μόνο του και με τα όπλα όταν χρειάζεται.

Φίλος, πρώην υπουργός γειτονικής χώρας με ελληνική καταγωγή, που με επισκέφθηκε στο δικηγορικό μου γραφείο πριν από καιρό, μου έλεγε με έμφαση: «Προσέξτε αυτό που ξέφυγε από τα χείλη του πρωθυπουργού της Βουλγαρίας πριν από χρόνια. Ότι στηρίζουν όλοι την Ελλάδα, αλλά πρέπει μόνη της η Ελλάδα να βρει τρόπο να αντιμετωπίσει την Τουρκία που έγινε περιφερειακή δύναμη. Όλοι καταδικάζουν την Τουρκία, αλλά δεν κάνουν τίποτα περισσότερο γιατί υπάρχουν και άλλα συμφέροντα και ισχυρή επιρροή της Τουρκίας και στα Βαλκάνια».

Νομίζω πως ήλθε η ώρα η χώρα μας να αντιμετωπίσει κατάματα την αλήθεια. Η Τουρκία θα συνεχίσει να συμπεριφέρεται προκλητικά και θα αξιοποιήσει κάθε ευκαιρία δημιουργίας τετελεσμένων γεγονότων και ασφυκτικής πίεσης να διαπραγματευτούμε απευθείας από μειονεκτική θέση. Κανείς μας δεν θέλει πόλεμο, αλλά, για να έχουμε αποτρεπτική ισχύ έναντι της Τουρκίας, δεν αρκούν τα ψηφίσματα και οι δηλώσεις ξένων ηγετών. Πρέπει αυτά τα ψηφίσματα και οι δηλώσεις συμπαράστασης να συνοδεύονται από πραγματικές κυρώσεις προς την Τουρκία και να έχουμε ισχυρές Ένοπλες Δυνάμεις, ενώ ταυτόχρονα να δείχνουμε αποφασισμένοι να τις χρησιμοποιήσουμε όταν χρειαστεί για να διαφυλαχθεί η πατρίδα μας. Μόνο έτσι θα έχουμε πραγματική αποτρεπτική ισχύ, ενώ προσφέρουν κάκιστη υπηρεσία στη χώρα όσοι καλλιεργούν κλίμα ηττοπάθειας και ενδοτισμού με την έννοια παραχώρησης κυριαρχικών δικαιωμάτων συνεκμετάλλευσης στο Αιγαίο, γιατί αν σήμερα ζητούν οικονομική συνεκμετάλλευση οι Τούρκοι, αύριο θα ζητήσουν περισσότερα.

Οι πολίτες είναι αδιάφοροι πλέον στις δηλώσεις καταδίκης της τουρκικής επιθετικότητας, διότι αυτές οι δηλώσεις και τα ψηφίσματα δεν λειτουργούν αποτρεπτικά. Δεν αισθάνεται κανένα κόστος από αυτά η Τουρκία, ενώ και οι δικοί μας πολιτικοί, αντί θριαμβολογιών για τα ευχολόγια ξένων χωρών, θα έπρεπε σιωπηρά και με ψυχραιμία, με ευρεία συναίνεση (γιατί πρόκειται για εθνικό θέμα), να ενισχύσουν την αποτρεπτική ισχύ της χώρας, κάνοντας αυτό που πρέπει και κυρίως δημιουργώντας πανίσχυρες ένοπλες δυνάμεις καλώντας και τους Έλληνες εφοπλιστές να συνδράμουν γενναία.

Τελειώνοντας θα ήθελα να υπενθυμίσω στην με ευρεία έννοια ηγεσία της χώρας τον Θουκυδίδη που από τα βάθη της ιστορίας μας υπενθυμίζει μια διαχρονική αρχή (σε μετάφραση Ε. Βενιζέλου), ότι «κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ότι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ότι του επιβάλλει η αδυναμία του».

*Δικηγόρος – πρώην πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης



πηγή:https://www.antinews.gr/63969/antitheseis/gia-tin-apotreptiki-ischy-tis-choras-mas/