Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023

Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Χρ. Σπίρτζης: - Τα τρένα επί ΣΥΡΙΖΑ ήταν ασφαλή - ΔΕΝ αισθάνομαι ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ φταίει- Οι ευθύνες δεν είναι διαχρονικές, είναι προσωποποιημένες


 

Σημεία από την τοποθέτηση του βουλευτή Α΄ Ανατολικής Αττικής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Χρ. Σπίρτζη, στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ

•Εκφράζω την οδύνη μου για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, θερμά συλλυπητήρια στις οικογένειες των λουλουδιών που χάθηκαν και τον ελληνικό λαό που πενθεί.

•Τα τρένα επί ΣΥΡΙΖΑ ήταν ασφαλή. Υπήρχε προσωπικό, υπήρχαν μηχανοδηγοί, υπήρχαν κλειδούχοι, υπήρχε το παλιό σύστημα τηλεδιοίκησης, υπήρχε και δευτεροβάθμιο σύστημα στην Καρόλου το οποίο σταμάτησε το 2019.

•Το δυστύχημα στα Τέμπη δεν θα γινόταν αν ίσχυε σήμερα στον ΟΣΕ ό,τι ίσχυε μέχρι το 2019. Αποδομήθηκε όλο το σύστημα του ΟΣΕ μέσα στα τέσσερα χρόνια διακυβέρνησης της χώρας από τη Νέα Δημοκρατία.

•Όλες αυτές τις ημέρες, μέσα στο θρήνο, υπάρχει η στοχευμένη προπαγάνδα “που είναι ο Σπίρτζης;”. Δεν έχω κρυφτεί ποτέ και δεν έχω λόγο να κρυφτώ. Όταν βλέπεις να σπαράζουν οι μανάδες και οι πατεράδες, δεν είναι δυνατόν να βγαίνεις για τηλε-καυγάδες στα κανάλια με τον Άδωνι Γεωργιάδη.

•Το “όλοι φταίνε” δεν ισχύει, εγώ δεν αισθάνομαι ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ φταίει και υπάρχουν τα στοιχεία που το αποδεικνύουν αυτό.

•Οι ευθύνες δεν είναι διαχρονικές, είναι προσωποποιημένες. Η Δικαιοσύνη θα τα βρει όλα… Εγώ θα παρακαλέσω τον κύριο Μητσοτάκη να μου κάνει τη χάρη να στείλει άλλη μία επιστολή στον κύριο Ντογιάκο και να ερευνηθούν όλες οι συμβάσεις επί ΣΥΡΙΖΑ.

•Είναι δυνατόν να υπάρχει διπλή γραμμή και να γίνεται μετωπική σύγκρουση; Μέχρι το 2018 η γραμμή ήταν μονή και δεν είχε σημειωθεί τέτοιο πρωτοφανές δυστύχημα.

•Όταν είσαι υπουργός και ενημερώνεσαι ότι υπάρχει ζήτημα ασφάλειας, σταματάς τη συγκοινωνία μέχρι να το αποκαταστήσεις. Εγώ το έκανα αυτό όταν σταμάτησα τη λειτουργία του ΤΡΑΜ επειδή έμαθα ότι ενδέχεται να μην έχει γίνει μελέτη.

•Αναθεωρήσαν την σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για άλλα, και γλίτωσε 600 εκατ. η Hellenic Train, αλλά ένα τερματικό δε νοιάστηκε να πάει κανείς να δει ότι λείπει από την επιτήρηση.

•Στη Λάρισα, υπήρχε και δεύτερο σύστημα τηλεδιοίκησης που υπέστη βλάβη το 2019 και κάηκε και δεν το έφτιαξε κανείς. Γιατί δεν το έφτιαξε κανείς; 9,5 δισ. απευθείας αναθέσεις έκαναν…

•Επί ΣΥΡΙΖΑ υπήρχαν στη Λάρισα 25 σταθμάρχες, τώρα υπάρχουν 10, ένας εκ των οποίων ο σταθμάρχης που είχε βάρδια το βράδυ του τραγικού δυστυχήματος.

•Το 2020 χωρίστηκε η Καρόλου σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Hellenic Train. Ανά πάσα στιγμή μπορούσαμε να δούμε που είναι το τρένο, σε όλο το δίκτυο. Υπάρχει gps σε κάθε τρένο, υπάρχει εφαρμογή της Vodafone, όταν λειτουργούσαν μαζί ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ επικοινωνούσαν οι μεν του ΟΣΕ με τους σταθμάρχες και οι δε με τους μηχανοδηγούς. Τώρα ο ΟΣΕ, δεν το έβλεπε.

•Ήταν έτοιμο το GSMR, η κινητή τηλεφωνία των τρένων. Τελείωσε το 2018, έγιναν εκπαιδεύσεις σε όλο το προσωπικό. Έμενε να γίνει μόνο η πιστοποίηση στο Ικόνιο-Θριάσιο η οποία 4 χρόνια δεν έγινε. Αν λειτουργούσε, θα άκουγαν όλοι τον μηχανοδηγό, οι σταθμάρχες, τα πλησιέστερα τρένα, το τρένο που κατέβαινε. Γιατί δεν λειτούργησε τέσσερα χρόνια;

Επιτροπή Ανταγωνισμού: - 361% ακριβότερα , πωλούνται στην Ελλάδα τα προϊόντα πολυεθνικών κολοσσών - Ληστεύουν τα νοικοκυριά ,στα ράφια των σούπερ μάρκετ


 Ακριβότερα έως 361% από τη φθηνότερη χώρα της Ευρώπης πωλούνται στην Ελλάδα τα απορρυπαντικά ρούχων των πολυεθνικών κολοσσών Unilever και Procter & Gamble.

Την διαπίστωση έκανε η Επιτροπή Ανταγωνισμού η οποία πραγματοποίησε έρευνα τιμών στα απορρυπαντικά Skip και Ariel που διατίθενται σε κάψουλες και σε σκόνη πλυντηρίου. Αυτό που διαπίστωσε η επιτροπή είναι ότι η τιμή του απορρυπαντικού ανά κάψουλα στην Ελλάδα είναι 0,49 ευρώ στη μεγάλη και οικονομικότερη συσκευασία, την ώρα που στην Ιρλανδία, μια από τις φθηνότερες χώρες μαζί με τη Σουηδία και τη Γερμανία, το αντίστοιχο προϊόν κοστίζει 0,21 ευρώ.

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού προχώρησε στην έρευνα τιμών και στη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων διότι από τον Ιούλιο και μετά καταγράφηκε σημαντική αύξηση του πληθωρισμού στα «προϊόντα καθαρισμού σπιτιού» στην Ελλάδα έναντι της Ευρωζώνης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat μέχρι και τον Ιούνιο η απόκλιση ήταν μικρή, με την αύξηση να είναι 5,7% στην Ευρωζώνη και 5,8% στην Ελλάδα. Από τον επόμενο μήνα η ψαλίδα άρχισε να ανοίγει. Τον Ιούλιο η αύξηση ήταν 7,3% για την Ευρωζώνη και 8,1% στην Ελλάδα, ενώ τον Αύγουστο τα ποσοστά ήταν 8,2% και 11,4%. Τον Νοέμβριο του 2022 η αύξηση της τιμής των απορρυπαντικών στην Ελλάδα είχε φτάσει στο 13,4% και τον επόμενο μήνα σκαρφάλωσε στο 15,9%.

Με τη δημοσιοποίηση των στοιχείων η Επιτροπή Ανταγωνισμού στοχεύει και να προκαλέσει μείωση των τιμών από την πλευρά των εταιρειών, καθώς η αποκάλυψη ότι οι τιμές στην Ελλάδα είναι μεγαλύτερες σε σύγκριση με αυτές των χωρών όπου οι πολίτες έχουν μεγαλύτερο εισόδημα ίσως οδηγήσει σε αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής των πολυεθνικών.

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δεν δημοσιοποίησε τα συμπεράσματα της για τις αιτίες που οδηγούν τις τιμές των απορρυπαντικών στα ύψη. Ωστόσο, αυτό δεν αποκλείει το ενδεχόμενο έρευνας για πρακτικές καρτέλ από τις δύο μεγάλες εταιρείες. Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, τρεις από τις κύριες αιτίες είναι το μικρό μέγεθος της ελληνικής αγοράς που δεν δημιουργεί κίνητρο για μεγάλο ανταγωνισμό στις τιμές, η χαμηλή διείσδυση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και η μικρή εγχώρια παραγωγή.

Μολονότι η Επιτροπή Ανταγωνισμού αποφεύγει την ερμηνεία του φαινομένου των υψηλών τιμών στα απορρυπαντικά, οι υπόλοιπες παρατηρήσεις της έχουν μεγάλο ενδιαφέρον.

– Η Ελλάδα κατατάσσεται στις χώρες όπου οι τιμές είναι υψηλές ανεξαρτήτως του μεγέθους της συσκευασίας. Η γεωγραφική θέση δεν φαίνεται να επηρεάζει, καθώς η πιο απομακρυσμένη Κύπρος έχει φθηνότερες τιμές σε σύγκριση με τη χώρα μας.

– Όταν πρόκειται για τις κάψουλες, στην Ελλάδα όσο μικρότερη είναι η συσκευασία, τόσο υψηλότερη είναι η τιμή ανά τεμάχιο. Στη συσκευασία των 14 τεμαχίων η τιμή είναι 0,66 ευρώ το τεμάχιο, ενώ σε αυτή των 54 τεμαχίων είναι 0,44 ευρώ. Στην Ολλανδία για παράδειγμα η τιμή ανά τεμάχιο δεν διαφοροποιείται.

– Οι κάψουλες Ariel είναι ακριβότερες στην Ελλάδα από 130,2% έως 270,57% σε σύγκριση με τη φθηνότερη ευρωπαϊκή χώρα. Η σκόνη πλυντηρίου πωλείται ακριβότερα από 94% έως 172% με τη μεγαλύτερη απόκλιση να εντοπίζεται στις μικρές συσκευασίες.

– Οι κάψουλες Skip πωλούνται στην Ελλάδα ακριβότερα από 113,92% έως 301,1% σε σύγκριση με τη φθηνότερη χώρα, ενώ στην περίπτωση της σκόνης πλυντηρίου πωλούνται ακριβότερα από 160% έως 361%.

Η έρευνα διεξήχθη την περίοδο 9-15 Ιανουαρίου 2023 και οι τιμές είναι πριν την εφαρμογή οποιασδήποτε έκπτωσης.





πηγή:https://www.zougla.gr/money/article/listevoun-ta-nikokiria-sta-rafia-ton-souper-market





Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 10 Μαρτίου 2023, 14:12

Εξαιρετικά Επείγον "Εφαρμόστε Κωδικό Σταθμάρχης": - "Εξαφανίστε τις δηλώσεις Σπίρτζη γιατί προκαλεί ζημιά στο κόμμα"


 

Στον ΣΥΡΙΖΑ βρίσκονται σε μεγάλη απόγνωση μετά την τραγωδία των Τεμπών, αφού τα στελέχη της πρώτης γραμμής της Κουμουνδούρου εμπλέκονται με τον ένα ή τον άλλον τρόπο στη διαχρονική απαξίωση των σιδηροδρόμων. 

Για αυτό και δεν μπορούν να αρθρώσουν αξιόπιστο πολιτικό λόγο, ειδικά οι «πασοκογενείς», τους οποίους ο κ. Τσίπρας χρησιμοποιεί ως βαρέα όπλα του κόμματός του. 

Οι Γιάννης Ραγκούσης και Χρήστος Σπίρτζης είναι ιδιαιτέρως «μουδιασμένοι» το τελευταίο χρονικό διάστημα, παρά το γεγονός ότι ο κ. Ραγκούσης ως αρμόδιος τομεάρχης Μεταφορών επιχείρησε με τον Νίκο Παππά να διαδραματίσουν ρόλο «σερίφη» τις πρώτες ώρες μετά το τραγικό δυστύχημα. 

Ο μεν πρώτος, ο κ. Ραγκούσης, ειδικά μετά τις αποκαλύψεις της «P» για την απόσπαση υπαλλήλου στο γραφείο του από την ήδη υποστελεχωμένη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, είναι προφανέστατα σε δύσκολη θέση. 

Ο δε Χρήστος Σπίρτζης είναι σε «τηλεοπτική καραντίνα», καθώς ως υπουργός Μεταφορών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ήξερε τα πάντα για τις ελλείψεις σε υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό στον ΟΣΕ.

 Ειδικά για τον Χρήστο Σπίρτζη οι πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει ρητή εντολή από το γραφείο του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ να μην εμφανίζεται πουθενά αυτό το διάστημα και για όσο διαρκεί η κρίση με την τραγωδία των Τεμπών. 

Πού πήγε το κείμενο; 

Κατά περίεργο τρόπο, την Τετάρτη εμφανίστηκαν κάποιες δηλώσεις του κ. Σπίρτζη σε μέσα ενημέρωσης φιλικά προς το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και μάλιστα παρουσιάστηκαν ως δηλώσεις Σπίρτζη που κατακεραυνώνουν την κυβέρνηση και τον Μητσοτάκη.

 Έτσι λοιπόν το efsyn.gr φιλοξένησε τις οργισμένες απαντήσεις του Χρήστου Σπίρτζη υπό τον τίτλο «O “εξαφανισμένος” Σπίρτζης κατακεραυνώνει τη Νέα Δημοκρατία». Ένα κείμενο «ηχηρό» που περιλάμβανε απαντήσεις του κ. Σπίρτζη και με τις οποίες το σάιτ επιχειρούσε να μας πείσει ότι δεν είναι καθόλου εξαφανισμένος και ότι περνάει στην... αντεπίθεση! Μέχρις εδώ τίποτα το περίεργο. 

Όμως, λίγες ώρες μετά, όπως μπορείτε να δείτε από το σχετικό print screen, το άρθρο με τις δήθεν δηλώσεις-φωτιά του κ. Σπίρτζη είχε εξαφανιστεί από τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα! Έγινε delete από το διαχειριστικό δηλαδή. Σε απλά ελληνικά, εξαφανίστηκε το άρθρο του «εξαφανισμένου» Χρήστου Σπίρτζη. 

Προφανώς υπήρξε εντολή από το γραφείο του Αλέξη Τσίπρα να εξαφανιστούν από παντού οι όποιες δηλώσεις του κ. Σπίρτζη, αφού ακόμη και η παραμικρή παρουσία του στον δημόσιο διάλογο ρίχνει λάδι στη φωτιά δημιουργώντας μέγα πρόβλημα στο κόμμα. 

Τραγελαφικές καταστάσεις που μαρτυρούν την κατάσταση πανικού στην οποία έχει περιέλθει η Κουμουνδούρου. 

Αξίζει να σημειώσουμε ότι διόλου τυχαία ακόμη και ο Κώστας Γενιδούνιας, μέλος της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ και πρόεδρος των Μηχανοδηγών ΟΣΕ, αναγνώρισε δημοσίως διαχρονικές πολιτικές ευθύνες και για την προηγούμενη κυβέρνηση, γεγονός που καθιστά προβληματική τη ρητορική του ΣΥΡΙΖΑ ότι για όλα φταίει η «κακιά ΝΔ»



πηγή:https://www.political.gr/wp-content/uploads/2023/03/POLITICAL-590.pdf

Πέμπτη 9 Μαρτίου 2023

Συνέβη σαν Σήμερα το 1941 - Η Εαρινή Επίθεση των Ιταλών - Το θρυλικό ύψωμα 731 - Η πανωλεθρία των Ιταλών και ο ταπεινωμένος Μουσολίνι


 Ήταν η τρίτη και τελευταία φάση του Ελληνοϊταλικού Πολέμου, που είχε ξεκινήσει στις 28 Οκτωβρίου 1940 με την ιταλική εισβολή στα ελληνοαλβανικά σύνορα (πρώτη φάση). Από τις 14 Νοεμβρίου ο ελληνικός στρατός είχε περάσει στην αντεπίθεση και στα τέλη του 1940 είχε καταλάβει σχεδόν όλη τη Βόρειο Ήπειρο (δεύτερη φάση).

Με την κατάληψη της Κλεισούρας (10 Ιανουαρίου 1941) το μέτωπο σταθεροποιήθηκε όλο το χειμώνα σε μια γραμμή που ξεκινούσε από το Πόγραδετς στη λίμνη Αχρίδα και κατέληγε στο Ιόνιο Πέλαγος στα βόρεια της Χειμάρρας. Ο Μουσολίνι, που είχε ξεκινήσει στις 28 Οκτωβρίου 1940 για ένα «στρατιωτικό πικ-νικ» στην Ελλάδα, αντιμετώπιζε τη χλεύη των συμμάχων του Γερμανών και τη διακύβευση του κύρους του φασισμού.

Χρειαζόταν επειγόντως την αναστροφή της κατάστασης με μια στρατιωτική επιτυχία. Κατ' αρχάς φόρτωσε την αποτυχία στον επικεφαλής των ιταλικών δυνάμεων στην Αλβανία στρατηγό Σόντου και τον αντικατέστησε με τον αρχηγό του Γενικού Επιτελείου στρατάρχη Ούγκο Καβαλέρο. Στη συνέχεια διέταξε τους επιτελείς του να εκπονήσουν σχέδια για την ιταλική αντεπίθεση, που θα διηύθυνε ο ίδιος (1 Ιανουαρίου 1941). Γνώριζε ότι ο Χίτλερ είχε λάβει την απόφαση να επιτεθεί στην Ελλάδα (Σχέδιο Μαρίτα) και ήθελε να τον προλάβει και να καταλάβει πρώτος αυτός τη χώρας μας. Μία ιταλική επιτυχία θα έθετε υπό τον έλεγχο του Άξονα το σύνολο των Βαλκανίων και θα εξοικονομούσε γερμανικές δυνάμεις για την Επιχείρηση Μπαρμπαρόσα (εισβολή στη Σοβιετική Ένωση).

Ο Ντούτσε άρχισε να ενισχύει τις δυνάμεις του στην Αλβανία με πρόσθετες μεραρχίες, που έφθασαν την παραμονή της επίθεσης στις 25, έναντι των 12 που θα παρέτασε η Ελλάδα. Ο αρχιστράτηγος Παπάγος και το επιτελείο του είχαν πολύ καλή πληροφόρηση για τις κινήσεις των Ιταλών από την Ιντέλιτζενς Σέρβις. Δεν μπορούσαν να μετακινήσουν περισσότερες δυνάμεις στο μέτωπο, γιατί έπρεπε να ενισχυθεί και η μακεδονική μεθόριος, λόγω της αναμενόμενης γερμανικής επίθεσης. Το επιτελείο πόνταρε πολύ στο ηθικό των Ελλήνων στρατιωτών, που παρέμενε ακμαιότατο, όπως και στις πρώτες μέρες του πολέμου.

Το πρωί της 2ας Μαρτίου 1941 ο Μουσολίνι πέταξε με αεροπλάνο από το Μπάρι στα Τίρανα για να αναλάβει προσωπικά ο ίδιος τη διεύθυνση της επιχείρησης Πριμαβέρα (Άνοιξη), όπως ονομάστηκε η ιταλική επίθεση. Τις επόμενες μέρες επισκέφθηκε όλες τις μεραρχίες του μετώπου συνέφαγε με στρατιώτες και αξιωματικούς και προσπάθησε να τους ανυψώσει το ηθικό. Τους τόνισε ότι μια νίκη θα είχε εξαιρετική σημασία για τη δόξα και το γόητρο της Ιταλίας. Στις 4:30 π.μ. της 9ης Μαρτίου 1941 ο Μουσολίνι έλαβε θέση στο προκεχωρημένο παρατηρητήριο της Ρεχόβα για να παρακολουθήσει ως άλλος Ξέρξης τον θρίαμβο των στρατιωτών του. Ποτέ άλλοτε κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου ανώτατος στρατιωτικός ηγέτης δεν βρέθηκε τόσο κοντά στην πρώτη γραμμή της μάχης. Στις 6:30 το πρωί δίνει το σύνθημα της επίθεσης, που ξεκινά με μπαράζ πυροβολικού κατά των ελληνικών θέσεων σε όλο το μήκος του μετώπου.

Τρεις ώρες αργότερα αρχίζουν οι καθαυτό επιχειρήσεις, με την προσβολή των ελληνικών θέσεων στη διάβαση της Κλεισούρας. Σε ένα μέτωπο μόλις πέντε χιλιομέτρων, οι Ιταλοί επιτέθηκαν με 7 μεραρχίες και 156 τηλεβόλα, ενώ είχαν στη διάθεσή τους 400 αεροπλάνα. Μια προέλαση των ιταλικών δυνάμεων θα προκαλούσε μεγάλο ρήγμα στις ελληνικές θέσεις και θα άνοιγε τον δρόμο για τα Γιάννινα. Ο ίδιος ο Ντούτσε εξέδιδε συνεχώς διαταγές προς τον στρατηγό Ούγκο Καβαλέρο, τους σωματάρχες και τους διοικητές των μονάδων.

Οι μάχες που δόθηκαν ήταν σκληρές και συχνά εκ του συστάδην, με ξιφολόγχες και χειροβομβίδες. Οι αλλεπάλληλες εφορμήσεις των Ιταλών για την κατάληψη των στρατηγικών υψωμάτων γύρω από την Κλεισούρα αποκρούονταν με επιτυχία από τους αμυνομένους. Ο Μουσολίνι αντικαθιστούσε αμέσως τις αποδεκατισμένες μεραρχίες του με νέες, αδιαφορώντας για τις ανθρώπινες ζωές.

Ιδιαίτερες στιγμές ηρωισμού, αλλά και φρίκης καταγράφηκαν στο Ύψωμα 731 του βουνού Τρεμπεσίνα. Από τις 9 έως τις 19 Μαρτίου οι άνδρες του 5ου Συντάγματος Πεζικού που το υπερασπίζονταν δέχθηκαν πάνω από 18 επιθέσεις από τους Ιταλούς. Το βουνό, γεμάτο καστανιές, στην κυριολεξία ανασκάφηκε από τους βομβαρδισμούς και έγινε «κρανίου τόπος». Οι μαχητές του αναγκάστηκαν να καλύπτονται πίσω από πτώματα ιταλών στρατιωτών. Στο τέλος, με την κραυγή «ΑΕΡΑ» και εφ' όπλου λόγχη, οι Έλληνες φαντάροι απώθησαν τους επιτιθέμενους Ιταλούς, γράφοντας σελίδες δόξας και μεγαλείου.

Μέρα με τη μέρα, ο Μουσολίνι έβλεπε ξεκάθαρα ότι η επιχείρηση Πριμαβέρα εξελισσόταν σ' ένα μεγαλοπρεπέστατο φιάσκο. Το συνειδητοποίησε πλήρως το πρωί της 21ης Μαρτίου 1941, όταν κάλεσε τον φίλο του στρατηγό Πίκολο για να του ανακοινώσει ότι θα εγκαταλείψει το μέτωπο. «Σε κάλεσα εδώ επειδή αποφάσισα να γυρίσω αύριο στη Ρώμη… Μου έρχεται εμετός μέσα σε αυτή την ατμόσφαιρα» και στη συνέχεια, γεμάτος οργή, ξέσπασε κατά των αξιωματικών του: «Με εξαπάτησαν, δεν κάναμε ούτε ένα βήμα προς τα εμπρός. Τους περιφρονώ βαθύτατα!». Την ίδια μέρα, ο Υπουργός Εξωτερικών της Μεγάλης Βρετανίας, Άντονι Ίντεν τηλεγραφούσε στον πρωθυπουργό Αλέξανδρο Κορυζή, προκειμένου να τον συγχαρεί για την «περίλαμπρον ελληνικήν νίκην». Το πρωί της 22ας Μαρτίου ένας τσακισμένος και ταπεινωμένος Μουσολίνι έπαιρνε τον δρόμο της επιστροφής για τη Ρώμη. Ο στρατός είχε υποστεί πανωλεθρία, με 12.000 νεκρούς και 3.000 τραυματίες. Οι απώλειες της ελληνικής πλευράς ανήλθαν σε 1.200 νεκρούς και 4.000 τραυματίες.

Το τέλος του Ελληνοϊταλικού πολέμου δεν υπήρξε αποτέλεσμα μιας νέας αποφασιστικής σύγκρουσης μεταξύ των δύο πλευρών, αλλά της γερμανικής εισβολής στην Ελλάδα από τις 6 Απριλίου 1941. Στις 12 Απριλίου το Ελληνικό Γενικό Επιτελείο, θορυβημένο από την ταχύτατη προέλαση των Γερμανών, διέταξε την οπισθοχώρηση από την Αλβανία. Οι Ιταλοί κατέλαβαν την Κορυτσά (14 Απριλίου) και έφτασαν στις Πρέσπες (19 Απριλίου). Μετά τη συνθηκολόγηση της 20ης Απριλίου, πέρασαν σε Ελληνικό έδαφος τρεις μέρες αργότερα. Μόνο τότε ο Μουσολίνι ξεκίνησε να κομπάζει για το ιταλικό Mare Nostrum.


Πηγή: https://www.sansimera.gr/articles/423?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=sinevi_san_simera&utm_term=2023-03-09

© SanSimera.gr



gr

Κυβέρνηση: "Κάηκε" κάθε σενάριο για εκλογές:- Καταθέτει ΑΜΕΣΑ 10 νομοσχέδια στη Βουλή


 Για πλούσιο νομοθετικό έργο εντός των επόμενων εβδομάδων έκανε λόγο ο πρωθυπουργός στη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, κλείνοντας με έμμεσο τρόπο -όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο- τα σενάρια εκλογών πριν το Πάσχα.

Νέα δεδομένα στο πολιτικό σκηνικό έχει δημιουργήσει η εθνική τραγωδία στα  Τέμπη

Το απρόσμενα φριχτό γεγονός, που βύθισε στο πένθος τη χώρα, γεμίζοντας με πόνο και οργή τους πολίτες, έχει αλλάξει τους αρχικούς σχεδιασμούς του Μεγάρου Μαξίμου ειδικά σε ό,τι αφορά την ημερομηνία των πρώτων εκλογών. Κάτι που επιβεβαιώθηκε και στη σημερινή συνεΣτην ατζέντα της συνεδρίασης βρέθηκε αποκλειστικά και μόνο το δυστύχημα -με τον πρωθυπουργό να υποστηρίζει πως "φταίμε όλοι" (σ.σ. οι πολιτικοί) και πως η έρευνα για το δυστύχημα θα γίνει με απόλυτη διαφάνεια- χωρίς να γίνεται οποιαδήποτε αναφορά στις εκλογές.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, σύμφωνα με πηγές, ανέφερε ότι "έχουμε πλούσιο νομοθετικό έργο στις επόμενες εβδομάδες" κάνοντας λόγο για περίπου 10 νομοσχέδια που θα περάσουν από τη Βουλή.

Γεγονός που σημαίνει πως η Βουλή θα πρέπει να παραμείνει ανοικτή για τουλάχιστον κάποιες εβδομάδες ακόμη, άρα το σενάριο των εκλογών της 9ης Απριλίου -όπως ήταν αναμενόμενο- θα πρέπει να θεωρείται ότι "κάηκε" οριστικά.

Επιπλέον, όσον αφορά τα Τέμπη είπε ότι την επόμενη εβδομάδα θα ανακοινωθεί η στήριξη στις οικογένειες των θυμάτων με σεμνό τρόπο.

Τέλος, σε ό,τι αφορά τη νέα αύξηση στον κατώτατο μισθό, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι ανακοινώσεις θα γίνουν μέχρι τέλη της επόμενης.δρίαση του υπουργικού συμβουλίου.



πηγή:https://www.news247.gr/ekloges/kaike-kathe-senario-gia-ekloges-i-kyvernisi-fernei-10-nomoschedia-sti-voyli.9966790.html?utm_source=News247&utm_medium=MintaXasete_article&utm_campaign=24MediaWidget&utm_term=Pos1

Χρήστος Γκόκας Βουλευτής ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ: - Το δήθεν επιτελικό κράτος των αρίστων, είναι επιτελικό χάος - Με φιέστες ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ ανταγωνίζονται για την ταχύτητα των τρένων και όχι για τη διασφάλιση της Ασφάλειας Επιβατών και Εργαζομένων. -


 

Σημεία Ομιλίας Χρήστου Γκόκα, Βουλευτή ΠΑΣΟΚ- Κίνημα Αλλαγής, στο Σ/Ν του Υπουργείου Δικαιοσύνης  με θέμα «Αναδιάταξη περιφερειών και αποκέντρωση αρμοδιοτήτων των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων, οργάνωση της τηλεματικής συνεδρίασης, μετατροπή μεταβατικών εδρών και ίδρυση δικαστικών γραφείων τηλεματικής – Λοιπές επείγουσες ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης» 

Αυτονόητο χρέος μας, με σεβασμό στη μνήμη των θυμάτων της Τραγωδίας των Τεμπών, η αποκάλυψη της αλήθειας, η απόδοση δικαίου και η διασφάλιση ότι αυτό δεν θα ξανασυμβεί.

  • Κατ΄ αρχάς θα ήθελα να εκφράσω και από το βήμα της Βουλής τα θερμά μου συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων, που έχασαν άδικα τη ζωή τους, μάλιστα πολλοί ήταν νέα παιδιά, στην τραγωδία των Τεμπών, στο σιδηροδρομικό δυστύχημα, με δεκάδες νεκρούς. Επίσης θέλω να ευχηθώ γρήγορη και καλή ανάρρωση στους τραυματίες.
  • Το ελάχιστο και αυτονόητο χρέος μας, με σεβασμό στη νωπή μνήμη των θυμάτων, αφορά στην αποκάλυψη της αληθείας και στην απόδοση του δικαίου και της ευθύνης σε όλα τα επίπεδα. Αλλά και στην υποχρέωσή μας να κάνουμε ότι πρέπει για να μη ξανασυμβεί τίποτα.
  • Μέσα από μια σε βάθος διαδικασία διερεύνησης, από ειδικούς πραγματογνώμονες, με μια πραγματικά Ανεξάρτητη Επιτροπή. Και σ΄ αυτό η Κυβέρνηση θα πρέπει να ανταποκριθεί με ευθύνη και όχι με λογική επικοινωνιακής διαχείρισης της τραγωδίας.
  • Αλλά και μέσα από το έργο της Δικαιοσύνης που εμείς εμπιστευόμαστε ότι θα το επιτελέσει ανεξάρτητα και ανεπηρέαστα. Και αποτελούν απρέπεια και ασέβεια τουλάχιστον, «οι εντολές» του Πρωθυπουργού προς τη Δικαιοσύνη.
  • Η Κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός, αντί να αναλάβουν τις ευθύνες τους επικαλούνται μετά από 4 χρόνια διακυβέρνησης, διαχρονικές παθογένειες, και εκφράζουν μια καθυστερημένη Συγγνώμη. Η προσπάθεια αποπροσανατολισμού, με διάφορους τρόπους μικροπολιτικής, δεν μπορεί να κρύψει συγκεκριμένες ευθύνες, παραλείψεις, αδράνειες και αστοχίες στην τετραετή διακυβέρνηση.

Όταν όπως αποδείχθηκε με το δήθεν επιτελικό κράτος των αρίστων, στην πραγματικότητα με το επιτελικό χάος, αντί για ασφαλείς μεταφορές, καταλήξαμε να μην υπάρχει μια ασφαλιστική δικλείδα απέναντι στο όποιο λάθος ή στην όποια αστοχία. Όταν η τεχνολογία εδώ και χρόνια, δίνει αυτή τη δυνατότητα, και που λειτουργεί σε άλλες χώρες, αλλά και όταν , αφού δεν διασφαλίσαμε αυτή τη δυνατότητα, δεν έχουμε προνοήσει για την εφαρμογή άλλων μέτρων, με περισσότερο προσωπικό, κατάλληλο, καταρτισμένο. 

Όταν οι Ευρωπαϊκές χώρες προωθούν τις σιδηροδρομικές μεταφορές, ως ένα μέσο φιλικό και το πιο οικολογικό, με την ασφάλεια, όμως που παρέχουν τα σύγχρονα συστήματα ελέγχου.

  • Υπάρχουν συγκεκριμένα δεδομένα, αλλά και ερωτηματικά που είτε δεν απαντήθηκαν, όταν έμπαιναν στη συζήτηση, κάτι που πολλές φορές έγινε από την πλευρά μας, αποδοκιμάζοντας μάλιστα ο πρώην Υπουργός αναφορές σε θέματα ασφάλειας, για την λειτουργία των σιδηροδρόμων, του δικτύου και των τρένων, αλλά και γενικότερα του τομέα μεταφορών, όπως οι αερομεταφορές, αλλά και οι οδικές μεταφορές, και καταφεύγοντας στην προσφιλή τακτική της σύγκρισης με την προηγούμενη περίοδο της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, που προφανώς έχει και αυτή τις ευθύνες που της αναλογούν.
  • Έχουμε μιλήσει πολλές φορές για την ανάγκη αναβάθμισης του υπάρχοντος δικτύου, με ηλεκτροκίνηση, συστήματα Σηματοδότησης και Τηλεδιοίκησης, αλλά και του Συστήματος ελέγχου του ETCS για τις γραμμές υψηλών ταχυτήτων, αλλά και το σύστημα ERTMS (Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης της Σιδηροδρομι8κής Κυκλοφορίας).Ζητήσαμε τα χρονοδιαγράμματα, που ποτέ δεν δόθηκαν 
  • Σε πολλά τμήματα του δικτύου, όπως το συγκεκριμένο τμήμα που έγινε το δυστύχημα, δεν λειτουργεί, κανένα  σύστημα σηματοδότησης, ούτε σύστημα τηλεδιοίκησης, Και ενώ έχει στοιχειώσει η περίφημη Σύμβαση 717 του 2014 για το έργο «Ανάταξη και Αναβάθμιση του Συστήματος Σηματοδότησης – Τηλεδιοίκησης Αθήνα –Θεσσαλονίκη» (41,3 εκατ. €).
  • Από το 2016 είχε διαπιστωθεί η ανάγκη Συμπληρωματικής Σύμβασης, ετοιμάστηκε το 2018, αλλά δεν υπογράφηκε, κάτι που έγινε τελικά στις αρχές του 2021 (Σ.Σ. 717/1- 13,3 εκατ. €). Ακόμα όμως το έργο, δεν έχει ολοκληρωθεί. Η προθεσμία αφορά στο τέλος του 2023 και είναι αμφίβολο ότι θα τελειώσει τότε.
  • Προκύπτουν σοβαρά ερωτηματικά για τις μεγάλες ευθύνες που υπάρχουν. Για ολιγωρίες και καθυστερήσεις στα έργα, αλλά και για τις ελλείψεις προσωπικού. Και παρά τις επιστολές και αναφορές των εργαζομένων.
  • Θα πρέπει αυτή η υπόθεση να διερευνηθεί. Με το σύστημα τηλεδιοίκησης η Τραγωδία θα είχε αποφευχθεί.
  • Το παλιό σύστημα τηλεδιοίκησης, λειτούργησε από το 2000 έως το 2011, και στη συνέχεια σταδιακά κατέληξε να μη λειτουργεί από το 2017-2018.
  • Έχουμε επίσης μιλήσει για τις ανάγκες προσωπικού, και εξειδικευμένου προσωπικού, για σταθμάρχες και κλειδούχους. Που κατέληξε η Κυβέρνηση; Στο τέλος της θητείας (12ος/2022) να προκηρύσσει πολύ λιγότερες θέσεις (36 σταθμάρχες και 34 κλειδούχους), ενώ τον 2ο του 2023, προχωρά σε αναθέσεις υπηρεσιών για 73 θέσεις σταθμαρχών. Τα συμπεράσματα είναι προφανή. Τα κενά είναι ακόμα περισσότερα.
  • Έχουμε μιλήσει για τα τρένα, της Hellenic Train, τα ETR 470, και τα ατυχήματα που έφεραν το πρόστιμο των 300.000 από τη ΡΑΣ, τον 12ο /2022, και θέματα των εργαζομένων, αλλά και για τη σκανδαλώδη σύμβαση για τις άγονες γραμμές, με τη μείωση του ύψους των επενδύσεων από την πλευρά της εταιρείας στο 10% της αρχικά συμφωνηθείσας (Ν. 4953/2022).
  • Είναι επίσης γνωστή η παραπομπή της χώρας μας το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για παραβίαση της ΕΕ34/2012 για τη Δημιουργία Ενιαίου Ευρωπαϊκού Σιδηροδρομικού Χώρου, που άπτεται και θεμάτων ασφάλειας.
  • Για τον Ενιαίο Φορέα Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων (Ν. 5014/2023), διαφωνήσαμε  γιατί συγκροτείται από τον Υπουργό και λειτουργεί υπό την εποπτεία και τον έλεγχο του. Χωρίς διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια. Προτείναμε τη σύσταση μιας Ανεξάρτητης Αρχής (συνταγματικά μη κατοχυρωμένη)
  • Ενώ η καταγγελία του Προέδρου της Επιτροπής της Σύμβασης ETCS επί γραμμής (10005/07) αγνοήθηκε (Αθήνα-Θεσσαλονίκη).
  • Ένα άλλο χαρακτηριστικό αφορά στην κατάτμηση του έργου και γεωγραφικά, αλλά και όσον αφορά στο τεχνικό αντικείμενο (υποδομή, επιδομή, συστήματα ηλεκτροκίνησης, τηλεδιοίκησης, σηματοδότης, κ.λπ.).
  • Που είχαμε ή έχουμε καταλήξει:

Με διάφορες φιέστες ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ.

Ανταγωνίζονται αυτά τα χρόνια για την ταχύτητα των τρένων 

και όχι για τη διασφάλιση της Ασφάλειας Επιβατών και Εργαζομένων.

  • Οι παρατάσεις και οι συμπληρωματικές Συμβάσεις, δικαστικές προσφυγές, κόντρες μεταξύ εταιριών κ.λπ. είναι δυστυχώς συνηθισμένες καταστάσεις στην Ιστορία  των Σιδηροδρομικών έργων, που δεν έχουν αντιμετωπισθεί με το κατάλληλο νομικό και θεσμικό πλαίσιο μέχρι σήμερα.
  • Από την πλευρά μας καταθέτουμε τις εξής προτάσεις, για μια πρώτη σειρά πρωτοβουλιών για το θέμα του σιδηροδρομικού δικτύου και της ασφάλειάς του:
  • Άμεση εγκατάσταση φωτοσήμανσης στο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου Λάρισα-Θεσσαλονίκη,
  • Ενίσχυση και κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού με αξιοκρατικές διαδικασίες,
  • Αναδιάταξη όλου του πλέγματος οργάνωσης των σιδηροδρόμων σε νέα υγιή βάση,
  • Απευθείας επικοινωνία και συνεργασία ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ,
  • Περιφρούρηση της περιουσίας του ΟΣΕ από δολιοφθορές ή βανδαλισμούς, με εθνική συνεννόηση, με πλαίσιο και κανόνες που θα διασφαλίζουν τη Διαφάνεια, την Αξιοκρατία, το Δημόσιο Συμφέρον.
  • Όσον αφορά στο Νομοσχέδιο, έχει καλυφθεί από την εισηγήτριά μας, είμαστε θετικοί επί της αρχής.
  • Ως ΠΑΣΟΚ- Κίνημα Αλλαγής πιστεύουμε ότι, τα δικαστήρια τηλεματικής και η εν γένει ψηφιοποίηση της δικαιοσύνης, πρέπει να διευκολύνουν τη γενικότερη λειτουργία της Δικαιοσύνης. Με συγκεκριμένο σχέδιο και προγραμματισμό, και την ανάλογη ευθύνη να δώσουμε τη δυνατότητα στη σύγχρονη τεχνολογία να διευκολύνει την καθημερινότητα των πολιτών, των επαγγελματιών και των εργαζομένων. Και πάντως πάνω απ’ όλα με την τεχνολογία να διασφαλίσουμε την ασφάλεια για όλους. Παντού, όπως και στον Τομέα των Μεταφορών, σεβόμενοι πραγματικά τη μνήμη όσων άδικα έχασαν τη ζωή τους, αλλά και την οδύνη των οικογενειών τους. 

Βασικό σύνθημα της αριστεράς, στα συλλαλητήρια για την τραγωδία στα Τέμπη - "Δικά τους τα κέρδη, δικοί μας οι νεκροί"










 Ν
Νομίζω πως η φράση «η Ελλάδα σαν χώρα δεν σ’ αφήνει ποτέ να πλήξεις», έπαψε να ισχύει εδώ και καιρό. Υπάρχουν ορισμένα πράγματα, φαινόμενα που είναι αφόρητα προβλέψιμα και πληκτικά. Φαινόμενα που δικαιώνουν τη βασική φιλοσοφική μεθοδολογική αρχή της αιτίας και αποτελέσματος. Φαινόμενα, τα οποία γνωρίζουμε πως θα συμβούν, πριν ακόμη γίνουν. Όχι, δεν πρόκειται για άσκηση πρόβλεψης στο φλιτζάνι του καφέ, στο οποίο επιδίδονται καλοπροαίρετες γυναίκες τις ώρες της σχόλης, ούτε για συνεδρία με χαρτιά Ταρό, προκειμένου να απαντηθεί το ερώτημα της πίστης και αφοσίωσης του ερωτικού αντικειμένου ευφάνταστης νεαρής ή και μεσόκοπης αγγελοκρουσμένης. 

Όλοι πλέον γνωρίζουν πως από τη στιγμή που κάποιο δίκαιο αίτημα ή το αίσθημα της οργής και της αγανάκτησης περάσει στα χέρια της αριστεράς και των «μετωπικών» σχηματισμών των παρακολουθημάτων της, τότε ο περιβόητος «αγώνας για δικαίωση», θα μετατραπεί σε χάος, ταραχές, καταστροφές, με αναπόφευκτη κατάληξη τον εκφυλισμό. Αυτό είναι ένα δομικό πρόβλημα του μεταπολιτευτικού, πολιτικού συστήματος της χώρας και μια πικρή διαπίστωση εκείνων που θυμούνται και δεν έχουν επιλεκτική μνήμη. 

Το είδαμε πολλές φορές από τα «Δεκεμβριανά» του 2008 μέχρι τις μέρες μας και το έχουν αντιληφθεί ακόμη και οι πιο δύσπιστοι συμπολίτες μας. Σχεδόν όλοι, με εξαίρεση, βέβαια, εκείνους που υποδαυλίζουν ενσυνείδητα αυτές τις ταραχές, ελπίζοντας να αποκομίσουν πολιτικά οφέλη. 

Αυτό είδαμε χθες, σε διάφορες πόλεις της χώρας, όταν συγκεντρώθηκαν χιλιάδες άνθρωποι για να τιμήσουν τη μνήμη των αδικοχαμένων συνανθρώπων και συμπολιτών μας στο τραγικό δυστύχημα των Τεμπών. 

Οι εν λόγω συγκεντρώσεις, όμως, είχαν κι ένα ακόμη χαρακτηριστικό. Διοργανωτές ήταν ορισμένες κοινωνικές οργανώσεις με μακρά ιστορία στη χώρα μας. Για παράδειγμα η ΑΔΕΔΥ, η οποία εκπροσωπεί τους δημοσίους υπαλλήλους. Η εν λόγω δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση, κάλεσε σε απεργία και συγκέντρωση. Κοντολογίς, οι δημόσιοι υπάλληλοι έκαναν απεργία και συγκέντρωση για τα λάθη και τις παραλείψεις ενός δημόσιου οργανισμού, στον οποίο εργάζονται δημόσιοι υπάλληλοι, οι οποίοι ενέχονται στο τραγικό δυστύχημα. Και τι ζητούν τελικά; Να μην γίνει αξιολόγηση; Να μην αναζητηθούν πρόσφορες συνεργασίες σε λειτουργικό, οργανωτικό και επιχειρησιακό επίπεδο με τον μπαμπούλα των ιδιωτικοποιήσεων; Τα είχαμε τα χαΐρια τους κι ας κάνουν τώρα τους αδικημένους. Ας τους θυμίσει κάποιος πως στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί. 

Το βασικό σύνθημα πολλών συγκεντρώσεων ήταν «Δικά τους τα κέρδη, δικοί μας οι νεκροί». Ακούγεται ωραίο, αλλά πόσο αληθινό είναι; Ποιοι είναι αυτοί που έχουν κέρδη και σε ποιον ανήκουν οι νεκροί; Αν, φερ’ ειπείν, εννοούν πως κέρδη έχουν ο ΟΣΕ, δηλαδή το ελληνικό δημόσιο, κατά το νόμο υπεύθυνος για τη διαχείριση των δικτύων, προκύπτουν ορισμένα ερωτήματα: 

Πώς γίνεται οι δημόσιοι υπάλληλοι να στρέφονται κατά του ίδιου τους του εαυτού; Γιατί οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ είναι δημόσιοι υπάλληλοι και μάλιστα από τους πιο καλομαθημένους. 

Οι σιδηροδρομικοί που έχασαν τη ζωή τους στο δυστύχημα, τελικά, σε «ποια παράταξη» μετράνε; Σε εκείνη που έχει κέρδη ή σε εκείνη που έχει μόνο νεκρούς; Θα πει κανείς, συνθήματα είναι, μην περιμένεις να ικανοποιούν τις απαιτήσεις της στοιχειώδους λογικής. Δεν αντιλέγω, απλά βαρέθηκα το δούλεμα και τον εκβιασμό των συναισθημάτων, με στόχο τη διαιώνιση βαριά νοσούντων συστημάτων, δικτύων συμφερόντων και ανεξέλεγκτης διαφθοράς. 

Δεν θα δυσκολευτεί να συμφωνήσει κανείς με την άποψη πως κάτι (μάλλον πολλά) δεν πάει καλά με τον ΟΣΕ. Προκύπτει, ωστόσο, το ερώτημα: Πώς γίνεται αυτοί που με κάθε αφορμή ξεσηκώνονται κατά της αξιολόγησης και με «μπροστάρηδες» τις απαξιωμένες συνδικαλιστικές τους ηγεσίες, κάνουν αγώνα για τη μη εφαρμογή της, σήμερα να μιλούν για ασφαλείς σιδηροδρομικές μεταφορές; Πιστεύουν ότι όλοι κάνουν τέλεια τη δουλειά τους και δεν χρειάζεται διαρκής αξιολόγηση; Τότε πώς εξηγούν τα μοιραία και ολέθρια λάθη των συναδέλφων τους; Τι προτείνουν αντί της αξιολόγησης; Μα, τα γνωστά προσλήψεις, αυξήσεις μισθών κ.λπ. Μόνο που δεν μας λένε για ποιο λόγο να τους δώσουμε αυξήσεις με ποιο κριτήριο; Μήπως με βάση τον αριθμό των ατυχημάτων και των θυμάτων τους; 

Στις χθεσινές συγκεντρώσεις συμμετείχαν χιλιάδες πολιτών, οι οποίοι με αισθήματα αγνά και άδολα, κατέληξαν έρμαια των μηχανισμών, φανερών και κρυφών, που στόχευαν εξ αρχής στη δημιουργία ταραχών. 

Οδεύοντας προς τις εκλογές, η εκμετάλλευση της δίκαιης οργής των πολιτών θα ενταθεί. Θα γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης και από εκείνους που ευελπιστούν σε κομματικά-εκλογικά οφέλη, αλλά και από ένα σκοτεινό δίκτυο συμφερόντων και διαπλοκής που έχει στηθεί γύρω από διάφορους δημόσιους οργανισμούς και απομυζεί τον κόπο του ελληνικού λαού και τις κοινοτικές επιδοτήσεις. Είναι εκείνος ο συνδυασμός που κρατάει τη χώρα πίσω, που τη θέλει έρμαιο της υστέρησης, της αναποτελεσματικότητας, της φεουδαρχικής αντίληψης και του κοτσαμπασισμού. Θα τους αφήσουμε; 

Υ.Γ. Η καταστροφή του μνημείου των νεκρών της Marfin αποδεικνύει για άλλη μια φορά πως δεν χωρούν όλοι στο «εικονοστάσι των ηρώων» της ημεδαπής αριστεράς. Διχαστικοί και τοξικοί ακόμη και στο θάνατο. 






πηγή:https://www.liberal.gr/d-triantafyllidis/hroniko-proanaggelthenton-tarahon