Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

Επιστολή του υποψήφιου για την προεδρία του ΔΣ/Ε.Α.Α.Σ., Υπτγου ε.α. Δανιά Ευάγγελου προς τον Συνάδελφο








ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΤΟΥ ΥΠΤΓΟΥ ε.α ΔΑΝΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ


Αγαπητέ Συνάδελφε.
Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, στις εκλογές της 19ης Φεβρουαρίου του 2017 ,για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ της Ε.Α.Α.Σ, θα είμαι  εκ νέου υποψήφιος για Πρόεδρος του Δ.Σ αυτής. Η απόφασή μου αυτή εδράζεται στην ανιδιοτελή αγάπη μου και στη συνέχιση της προσφοράς μου προς τον ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ, αλλά και προς τις οικογένειες των εκλιπόντων ,γι’ αυτό ζητώ την στήριξή  σας . 

Γνωρίζετε πολύ καλά ότι εργάζομαι ανιδιοτελώς, για το καλό όλων μας, δεν είμαι καιροσκόπος, αλλά σταθερός στις αποφάσεις και τις απόψεις μου. Επιθυμώ να με στηρίξετε γι’ αυτό που είμαι και όχι γι’ αυτό που ορισμένοι θέλουν ή ήθελαν να είμαι.

Με γνωρίζετε από την περίοδο της ενεργού υπηρεσίας μου ,αλλά και ως Αντιπρόεδρο και ως Πρόεδρο της Ενώσεως και νομίζω ότι αναπτύξαμε μια πάρα πολύ καλή συνεργασία και αλληλοεκτίμηση. Είμαι ευγνώμων προς όλους τους συναδέλφους και προς εσάς προσωπικά, γιατί στις εκλογές του 2011 και του 2014 με τιμήσατε με την ψήφο τους και με  εκλέξατε Αντιπρόεδρο και πρόεδρο της Ενώσεως αντίστοιχα . Εάν και στις προσεχείς εκλογές με τιμήσετε και πάλι, με την ψήφο σας, κάτι που το ελπίζω θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου με ανιδιοτέλεια και εντελώς αλτρουιστικά, παίρνοντας δύναμη από την εκτίμηση και την αγάπη σας. Θα συνεχίσω με μεγαλύτερη δύναμη να μάχομαι και να υπερασπίζομαι τα δίκαια αιτήματά μας.

Πάντοτε σας κοιτούσα στα μάτια και ήμουν ειλικρινής μαζί σας, είμαι απ’ αυτούς που θέλουν την ΕΑΑΣ, Ν.Π.Δ.Δ, γιατί οι εν αποστρατεία Αξιωματικοί πρέπει να έχουν μία και μοναδική φωνή. Την φωνή της ΕΑΑΣ.  Η οποία πρέπει να είναι ΙΣΧΥΡΗ και ΔΥΝΑΜΙΚΗ.Ο  τρόπος εκλογής των μελών του Δ.Σ της Ενώσεως, με το κοινό ψηφοδέλτιο  αποκλείει ομαδοποιήσεις και τον κομματισμό γι’ αυτό πρέπει να εκλεγούν οι κατά την γνώμη σας ικανότεροι και οι οποίοι με την εμπειρία και τις γνώσεις τους θα της δώσουν την ώθηση που όλοι μας επιθυμούμε.

Οι εκλογές με την συμμετοχή μας, πρέπει να προκαλέσουν ΣΟΚ, σ’ αυτούς που μας θεωρούν δεδομένους, γι’ αυτό πρέπει να κατεβούμε μαζικά και δυναμικά. Άλλο να ψηφίζουν 6000 και άλλο 30.000,αλλιώς σε λαμβάνουν υπόψη όταν συζητάς ή διεκδικείς. Η συμμετοχή πρέπει να είναι εντυπωσιακή και το αποτέλεσμα των εκλογών προϊόν ελεύθερης βούλησης των ψηφοφόρων και όχι προϊόν συμφωνίας ή συναλλαγής, που δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα μας ως  στελεχών των ΕΔ &ΣΑ.

Συμμερίζομαι τις ανησυχίες των συναδέλφων, που με το πρόσχημα ότι η ΕΑΑΣ δεν κάνει τίποτα, ίδρυσαν με αποφάσεις του πρωτοδικείου, οργανώσεις σωματειακής  μορφής, έχω να τους πω ότι είναι καλοδεχούμενοι στην ΕΑΑΣ, με την προϋπόθεση συνδρομής στο έργο της και αν την θεωρούν ασθενή, να συστρατευθούν μαζί μας και όλοι μαζί θα βρούμε την συνισταμένη και την συνταγή που θα της δώσει την ώθηση, που όλοι μας επιθυμούμε, για τον σκοπό αυτό έχω αρθρογραφήσει στην Ε.Η.

Τέλος  είμαι από αυτούς που θέλουν την ένωση να διατηρήσει τον χαρακτήρα του Ν.Π.Δ.Δ. για ένα και μόνο λόγο την ΕΝΟΤΗΤΑ, γιατί το ισχύον νομικό πλαίσιο το εξασφαλίζει με τον τρόπο εκλογής των μελών του Δ.Σ. Αν επικρατήσουν άλλες απόψεις ,τότε φοβάμαι ότι θα έχουμε πολυδιάσπαση και δημιουργία ενώσεων όσων και τα πολιτικά κόμματα, οπότε χάνεται η ενιαία φωνή της ΕΑΑΣ.

Η ΕΑΑΣ είναι πέρα και πάνω από τα πολιτικά κόμματα και έτσι πρέπει να παραμείνει και το αποτέλεσμα των εκλογών να την καταστήσει πιο ΙΣΧΥΡΗ πιο ΔΥΝΑΜΙΚΗ και ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ.
Προσδοκώ εφόσον εκλεγώ και σε συνεργασία με τα νεοεκλεγέντα μέλη του Δ.Σ .να προσδώσουμε στην ΕΑΑΣ, το ΚΥΡΟΣ και την ΑΙΓΛΗ που της αρμόζει  βεβαίως και με την δική σας συνδρομή.
                 
     ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ οχι ΕΦΥΣΗΧΑΣΜΟΣ.
            Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
                                                             
                                                          Υπτγος ε.α Ε.Ν.Δανιάς.

                                               Πρόεδρος -Υποψήφιος Πρόεδρος της Ε.Α.Α.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου