Παρασκευή 6 Μαΐου 2022

Επίθεση του Βουλευτή της ΝΔ Άγγελου Τσιγκρή στον ΥΕΘΑ - Πότε επιτέλους θα γίνει ορθολογική κατανομή των κρατήσεων επί των εξοπλιστικών προγραμμάτων;


 Στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ο βουλευτής Αχαΐας της Νέας Δημοκρατίας Άγγελος Τσιγκρής, κατέθεσε Ερώτηση προς τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας με την οποία ζητά την ορθολογική κατανομή των πόρων από την κράτηση επί των εξοπλιστικών προγραμμάτων.

Σύμφωνα με την Ερώτηση του Αχαιού βουλευτή:

“Η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού (Ε.Α.Α.Σ.), με πρόσφατο υπόμνημά της, εκφράζει τις ανησυχίες της αναφορικά με τις επικείμενες αλλαγές που αφορούν στην κατανομή των πόρων που προέρχονται από την κράτηση του 4% επί των εξοπλιστικών προγραμμάτων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.

Συγκεκριμένα, η κράτηση του 4% που αποδίδεται στα Μετοχικά Ταμεία των Ενόπλων Δυνάμεων, έχει θεσμοθετηθεί ως αντιστάθμισμα στην απουσία εργοδοτικής εισφοράς, που ισχύει για το σύνολο των δημοσίων υπαλλήλων και των αστυνομικών.

Σημειώνεται ότι οι στρατιωτικοί δεν έχουν επικουρική ασφάλιση και δεν τους καταβάλλεται η εργοδοτική εισφορά του 3%.

Σύμφωνα με την Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού, η κατανομή των πόρων είναι απαραίτητο να πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

α) Τα ποσά που η Πολιτεία καθορίζει να μοιράζονται με βάση την αρχή της ισονομίας στους αποστράτους, αντί εργοδοτικής εισφοράς, αντισταθμίζοντας τη μη θεσμοθετημένη επικουρική σύνταξη των στρατιωτικών.

β) Τα ποσά να διανέμονται αναλόγως του αριθμού των ατόμων που εξυπηρετεί ο κάθε φορέας.

γ) Οι πόροι από την κράτηση επί των εξοπλιστικών προγραμμάτων, να μοιράζονται σε όλα τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, ανεξαρτήτως κλάδου”.

Συγκεκριμένα, ο Αχαιός βουλευτής ρωτάει τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας: 

α) Σε ποιες ενέργειες θα προβεί με σκοπό τη δικαιότερη κατανομή των πόρων που προέρχονται από την κράτηση 4% επί των εξοπλιστικών προγραμμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και

 β) Πότε αναμένεται η εφαρμογή των προτεινόμενων μεταρρυθμίσεων._



πηγή:https://aigiovoice.gr/o-angelos-tsigkris-zita-orthologiki-katanomi-ton-kratiseon-epi-ton-exoplistikon-programmaton/

Πέμπτη 5 Μαΐου 2022

ΜΑΡΦΙΝ 5 Μαΐου 2010:- Ένα έγκλημα χωρίς τιμωρία - "Παιδιά δικά μας" ήταν οι δράστες, άλλωστε οι μολότοφ δε σκοτώνουν!


 

Δεν ήταν τέσσερα θύματα μιας τυφλής βίας, όπως υποστηρίζουν άκριτα και άστοχα κάποιοι. Ήταν θύματα στοχευμένης βίας με συγκεκριμένο ιδεολογικό πρόσημο.

Δεν ήταν μόνον αυτοί που πέταξαν τις μολότοφ. Ήταν και αυτοί που επιδοκίμαζαν την πράξη τους και κυρίως αυτοί που εμπόδιζαν τα πυροσβεστικά οχήματα να προσεγγίσουν τον τόπο της φωτιάς. Ήταν ένα έγκλημα στου οποίου τη διάπραξη πολλοί συνετέλεσαν.

Κακώς αποδίδουμε τις ευθύνες μόνον στους άγνωστους φυσικούς αυτουργούς. Υπήρχαν και οι δεκάδες, για να μην πω εκατοντάδες, ηθικοί αυτουργοί της αποτρόπαιης δολοφονίας τεσσάρων ανθρώπων, οι οποίοι για κακή τους τύχη βρισκόταν στη «λάθος πλευρά», για να θυμηθούμε και τι είπε ο τέως πρωθυπουργός.

Η πολιτική ταυτότητα των δραστών πολύ συγκεκριμένη. Ανήκαν όλοι σε εκδοχές της επαναστατικής Αριστεράς. Και για αυτόν τον λόγο το συγκεκριμένο έγκλημα άργησε να αναδειχθεί σε ένα κορυφαίο στην απέχθεια και αποκρουστικότητα του, πολιτικό γεγονός.

"Παιδιά δικά μας" ήταν οι δράστες, άλλωστε οι μολότοφ δε σκοτώνουν, όπως δήλωσε με κυνισμό κορυφαίο στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ. Του διέφυγαν οι τέσσερις νεκροί της ΜARFIN.

Ας αναλογιστεί ο αναγνώστης τι θα γινόταν αν οι δράστες ήταν ακροδεξιοί και τα θύματα ανήκαν στην Αριστερά. Πόσοι δρόμοι και πόσες πλατείες θα έπαιρναν τα ονόματα τους. Πόσα τραγούδια θα γραφόταν από τους «προοδευτικούς» καλλιτέχνες στη μνήμη τους. Και πιθανόν οι τραγικοί οικείοι τους να γινόταν αγωνιστικές τηλεπερσόνες.

Οι γονείς των τριών νεκρών βιώνουν τον πόνο τους μέσα στη σιωπή και στη διακριτικότητα, μακριά από τα φώτα μιας νοσηρής δημοσιότητας. Το πένθος τους συνοδεύεται από την αξιοπρέπεια. Ουδείς ασχολήθηκε μαζί τους γιατί αυτοί δεν το επέτρεψαν. Γιατί αυτοί δεν το επεδίωξαν και δεν το προκάλεσαν. Δε θέλησαν να γίνουν περιφερόμενα σύμβολα.

Τα κόμματα που δεν ανήκουν στην Αριστερά άργησαν δραματικά να εκτιμήσουν τις πολιτικές διαστάσεις αυτής της δολοφονίας. Εδώ και μόλις δύο χρόνια γίνονται εκδηλώσεις μνήμης, με την επίσημη συμμετοχή της Πολιτείας, χωρίς τυμπανοκρουσίες και λαϊκές κινητοποιήσεις.

Πάντως, στο μεγαλύτερο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας υπάρχει η στιφή γεύση του γεγονότος πως οι δολοφόνοι κυκλοφορούν, μετά από έντεκα χρόνια, ελεύθεροι.

Ουδείς πιστεύει πως η επανεξέταση της υπόθεσης, μετά από τόσο καιρό, μπορεί κάπου να οδηγήσει. Υπόνοιες ή υποψίες μπορεί να υπάρχουν. Δύσκολα όμως τεκμηριώνονται στην αίθουσα του δικαστηρίου. Άλλωστε, αυτός ο πολιτικός χώρος, σαν τους μαφιόζους, εύκολα τρομοκρατεί και απειλεί παράγοντες της δίκης. Τα έχουμε ζήσει.

Ελπίζω η πολιτική ηγεσία σήμερα να τιμήσει τη μνήμη των τεσσάρων συνανθρώπων μας που η εγγενής βία ενός κομματιού της Αριστεράς τους στέρησε τη ζωή.





πηγή:https://www.liberal.gr/apopsi/tous-nekrous-tis-marfin-den-tha-tous-xechasoume-pote/375135

Πρωθυπουργός: - Είμαι αποφασισμένος να διορθώσουμε τις αδικίες του χθες - Επιστρέφουμε το 60% όλων των πρόσθετων επιβαρύνσεων στην ηλεκτρική κατανάλωση - Όλα τα νέα μέτρα


 Αγαπητοί μου συμπολίτες,

Η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία και ο πόλεμος που συνεχίζεται εκεί χτυπά ολόκληρο τον κόσμο, την Ευρώπη αλλά και τη χώρα μας. Και διεξάγεται όχι μόνο με πυραύλους και βόμβες, αλλά και με όπλο την ενέργεια και την τιμή του φυσικού αερίου, που έχει σκαρφαλώσει σε πρωτοφανή ύψη.

Αυτή είναι που προκαλεί διαδοχικές ανατιμήσεις και ιδίως στο ηλεκτρικό ρεύμα. Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζεται στη ρίζα του μόνο με ενιαία ευρωπαϊκή απάντηση.

Όμως, σε αντίθεση με τις πρωτοβουλίες που πήρε για το Ταμείο Ανάκαμψης, εδώ η Ευρώπη εμφανίζεται -μέχρι σήμερα τουλάχιστον- κατώτερη των περιστάσεων. Και, δυστυχώς, η λύση της αργεί. Γι’ αυτό και η Ελλάδα συνεχίζει να την διεκδικεί αλλά στο μεταξύ δεν αδρανεί. Δεν θα την περιμένει. Γιατί πρώτος εγώ αισθάνομαι ότι οι δυσκολίες των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών μας δεν μπορούν να περιμένουν άλλο.

Με απόφασή μου, λοιπόν, δρομολογείται ένα νέο Εθνικό Πρόγραμμα Στήριξης, με σταθερό προσανατολισμό τους πιο αδύναμους. Αυτήν τη φορά, όμως, και με μέτρα σημαντικής ανακούφισης για τη μεσαία τάξη.

Βοηθήσαμε πολύ τα ευάλωτα νοικοκυριά, που είχαν χαμηλές καταναλώσεις. Αλλά είναι αλήθεια πως όσοι χρησιμοποίησαν λίγο περισσότερο ρεύμα -γιατί έπρεπε, για παράδειγμα, να θερμανθούν με κλιματιστικό ή έχουν μία μικρή δεύτερη κατοικία- βλέπουν υπέρογκες αυξήσεις στους λογαριασμούς τους. Με την κρατική στήριξη, αν και μεγάλη, να αποδεικνύεται μικρή για να σηκώσει το βάρος τους.

Αυτό από σήμερα αλλάζει. Είμαι αποφασισμένος να διορθώσουμε τις αδικίες του χθες, να οργανώσουμε καλύτερα την άμυνα του σήμερα, αλλά και να αποτρέψουμε κινδύνους του αύριο.

Το νέο μας Πρόγραμμα παρεμβαίνει σε τέσσερα πεδία: 

Πρώτον, η πολιτεία επιστρέφει στον ατομικό τραπεζικό λογαριασμό κάθε ιδιοκτήτη ή ενοικιαστή πρώτης κατοικίας το 60% όλων των πρόσθετων επιβαρύνσεων που έχει υποστεί, αναδρομικά από τον Δεκέμβριο έως και τον Μάιο. Το όριο της έκτακτης αυτής αποζημίωσης θα είναι τα 600 ευρώ και θα αφορά όλους τους συμπολίτες μας με ετήσιο εισόδημα έως και 45.000 ευρώ.

Ταυτόχρονα, για τον Μάιο και τον Ιούνιο θα καλύπτεται κατά 50% η όποια αύξηση στην κατανάλωση και πέραν των 300 KWh. Ενώ, επιπλέον, η νέα έκπτωση θα αφορά και τις μη κύριες κατοικίες, και μάλιστα για το σύνολο της μηνιαίας κατανάλωσης.

Δεύτερον, όπως έχω δηλώσει, οι επιχειρήσεις παραγωγής ρεύματος θα κληθούν να καταβάλουν το δικό τους μέρισμα αλληλεγγύης στην κοινωνία, που δοκιμάζεται από την ακρίβεια. Με βάση, λοιπόν, το τελικό πόρισμα της Ανεξάρτητης Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, που αναμένεται τις αμέσως επόμενες μέρες, τα πρόσθετα συγκυριακά έσοδά τους θα φορολογηθούν με ένα ειδικό τέλος ύψους 90%.

Πρόκειται, άλλωστε, για ποσά τα οποία θα διατεθούν για να ανακουφίσουν ελληνικά νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Γιατί είναι ώρες δράσης της πολιτείας αλλά και ώρες ευθύνης όλων μας.

Τρίτον, ανεξάρτητα από τις ευρωπαϊκές αποφάσεις, η ελληνική κυβέρνηση, με δική της πρωτοβουλία, δρομολογεί από τον Ιούλιο ένα σύστημα που αποσυνδέει τις διεθνείς αυξήσεις του φυσικού αερίου από τους λογαριασμούς ρεύματος στη χώρα. Η διάρκεια αυτού του σχήματος θα έχει ορίζοντα έως και ένα χρόνο.

Με απλά λόγια, και με μία διπλή κρατική παρέμβαση τόσο στη χονδρική όσο και στη λιανική αγορά ενέργειας, θέτουμε ένα έμμεσο πλαφόν. Και, ταυτόχρονα, σταθεροποιούμε τις τιμές που φτάνουν στον καταναλωτή. Αναστέλλεται έτσι ουσιαστικά η ρήτρα αναπροσαρμογής. Και «κόβονται μαχαίρι» τα υπερέσοδα των εταιρειών ενέργειας.

Η πρωτοβουλία είναι δίκαιη, τεκμηριωμένη και κοστολογημένη. Και, το κυριότερο, δεν δημιουργεί προβλήματα ανταγωνισμού που θα μπορούσαν να αμφισβητήσουν νομικά τα θετικά αποτελέσματά της για τους καταναλωτές.

Τέλος, μετατρέπουμε την εξοικονόμηση ενέργειας σε «ασπίδα» κάθε πολίτη και κάθε επιχείρησης απέναντι στους εκβιασμούς όσων ποντάρουν στην άσκοπη σπατάλη της.

Τις επόμενες εβδομάδες ξεκινά το πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – αλλάζω συσκευή», που πριμοδοτεί γενναία την απόσυρση των παλιών, ενεργοβόρων κλιματιστικών και ψυγείων. Ενώ το φθινόπωρο, παράλληλα με το πρόγραμμα «Εξοικονομώ» των κατοικιών, δρομολογείται και το «Εξοικονομώ για Επιχειρήσεις». Ένα σχέδιο που θα επιτρέπει, μεταξύ άλλων, την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών μονάδων στις στέγες των κτηρίων τους.

Η φθηνότερη ενέργεια όμως είναι αυτή που δεν καταναλώνεται ποτέ. Συνεπώς, μικρές αλλαγές στις συνήθειες μας, όπως μικρές αλλαγές στις ρυθμίσεις των κλιματιστικών μας, θα φέρουν αμέσως και χαμηλότερους λογαριασμούς. Ετσι βοηθούμε και το περιβάλλον αλλά και το πορτοφόλι μας.

Συμπολίτες μου,

Για να καταλήξω σε αυτές τις τέσσερις παρεμβάσεις χρειάστηκε χρόνος και μελέτη. Γιατί ένα τέτοιο πολυεπίπεδο πρόγραμμα πράγματι ήταν μία σύνθετη άσκηση, με πολλές τεχνικές, οικονομικές, ακόμη και πολιτικές παραμέτρους.

Διαμορφώθηκε, ωστόσο, σε άμεσο ρεαλιστικό σχέδιο χάρη στη συνεπή και συνετή πολιτική που προηγήθηκε. Είναι αυτή που έφερε χαμηλότερο έλλειμμα το 2021 και θετικές διεθνείς αξιολογήσεις. Και τώρα χρηματοδοτεί την νέα πρωτοβουλία μας, μαζί με τους πόρους από τα έσοδα των παραγωγών ρεύματος.

Μακάρι να μπορέσουμε να πετύχουμε και ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, ώστε να μειωθεί η επιβάρυνση στον κρατικό προϋπολογισμό. Αλλά δεν πρόκειται να περιμένω μέχρι το αργοκίνητο ευρωπαϊκό υπερωκεάνιο να αλλάξει πορεία.

Θα είμαι, ωστόσο, ειλικρινής: όσο διαρκεί ο πόλεμος, καμία εθνική στήριξη δεν θα μπορεί να απορροφήσει όλες τις αυξήσεις και να κρατήσει τις τιμές ενέργειας εκεί που ήταν πριν την κρίση. Όποιος ισχυρίζεται ότι μπορεί να το κάνει, σας λέει ψέματα.

Ήδη από το φθινόπωρο, άλλωστε, το κράτος απορροφά μέρος των αυξήσεων, ενισχύοντας ταυτόχρονα, όσο μπορεί, το διαθέσιμο εισόδημα με νέες, μόνιμες μειώσεις φόρων και εισφορών. Αυτές τις μέρες, μάλιστα, οκτώ στους δέκα συμπολίτες μας θα κληθούν να πληρώσουν ακόμα χαμηλότερο ΕΝΦΙΑ.

Και τώρα, η νέα δέσμη παρεμβάσεων θα απορροφήσει το 70% έως 80% της αύξησης στην τιμή της κιλοβατώρας για τα νοικοκυριά, τις επιχειρήσεις και τους αγρότες μας. Με ορίζοντα τους επόμενους 12 μήνες και με παρεμβάσεις σε όλα τα μέτωπα.

Η πολιτεία οφείλει να στέκεται δίπλα στους πολίτες όταν βρίσκονται αντιμέτωποι με βίαιες αλλαγές που μόνοι τους δεν μπορούν να διαχειριστούν. Το κάναμε στη διάρκεια της πανδημίας, το κάνουμε και τώρα, με την ενεργειακή κρίση.

Ένα κράτος που προστατεύει την κοινωνία, επιμερίζοντας δίκαια το κόστος κάθε αναγκαστικής προσαρμογής. Αλλά και μία πολιτεία που μάχεται για να αναπτύσσεται η χώρα ώστε τους καρπούς της συλλογικής προόδου να τους γεύονται όλοι οι πολίτες. Αυτό είναι το όραμά μου και αυτό υπηρετώ με συνέπεια, κάθε μέρα.

Σας ευχαριστώ

Το άδικο των ισχυρών - Το casus belli - Η ισχύς του διεθνούς δικαίου






Χρόνια τώρα, η Ελλάδα επισηµαίνει ότι η επέκταση των χωρικών υδάτων είναι αποκλειστικό δικαίωμα της χώρας και casus belli δεν χωρούν στη διεθνή νομιμότητα. Αυτό είναι σχεδόν αληθές. Η επέκταση των χωρικών υδάτων είναι δικαίωμα κάθε χώρας, αλλά ύστερα από συζήτηση με τις όμορες χώρες. 

Είναι περιοχές που ο κανόνας των 12 ναυτικών μιλίων δεν εφαρμόζεται. Για παράδειγμα, η Λέσβος απέχει από τις τουρκικές ακτές 6 μίλια. Γενικώς υπάρχουν πολλές παράμετροι, ακόμη και διεθνούς ναυσιπλοΐας, που πρέπει να συνεκτιμηθούν. Χώρες με καλή θέληση καταλήγουν σε συμφωνία, όπως έκανε η Ελλάδα με την Ιταλία πριν από μερικά χρόνια και επεκτείναμε πέρυσι τα χωρικά ύδατα των νησιών του Ιονίου.

Σε γενικές γραμμές, πάντως, η Ελλάδα έχει δίκιο: η επέκταση των χωρικών υδάτων είναι δικαίωμά μας και σε όποιον δεν αρέσει ξιδάκι ή έστω Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης. Το casus belli της Τουρκίας είναι απολίτιστο, ανήθικο και προπαντός παράνομο. Σύμφωνα με το (έστω) πρόπλασμα διεθνούς δικαίου που έχουμε, κάθε χώρα πρέπει να ασκεί τα κυριαρχικά της δικαιώματα. Τσαμπουκάδες ή απειλές πολέμου δεν πρέπει να υπάρχουν.

Ας σκεφθούμε τώρα το εξής σενάριο. Τη δεκαετία του ’70, την ώρα που ο Κωνσταντίνος Καραμανλής όργωνε την Ευρώπη για να εντάξει την Ελλάδα στην ΕΟΚ, να έλεγε ο Ετσεβίτ ή ο Ντεμιρέλ ότι η ένταξη της Ελλάδας πλήττει τα βασικά συμφέροντα ασφάλειας της Τουρκίας, διότι «ποιος ξέρει; Μπορεί η ΕΟΚ να γίνει Ε.Ε., κατόπιν να συναφθεί και κανένα αμυντικό πρωτόκολλο και να έχουμε το αεροπλανοφόρο “Σαρλ ντε Γκωλ” να αλωνίζει στην Ανατολική Μεσόγειο. Γι’ αυτό η Ελλάδα, κάποτε μέρος του οθωμανικού χώρου, πρέπει να σκεφθεί δυο φορές πριν κάνει αίτηση ένταξης. Οι ένοπλες δυνάμεις της Τουρκίας είναι σε ετοιμότητα, για να αποτρέψουν κάθε απειλή ασφάλειας της χώρας». Τι θα λέγαμε τότε; Θα ήταν λογική μια τέτοια τουρκική απαίτηση;

Το περίεργο είναι ότι οι «πολέμαρχοι των καναλιών», εκείνοι που θέλουν επέκταση των χωρικών υδάτων «εδώ και τώρα», χωρίς καν την προαπαιτούμενη συζήτηση που προβλέπει το διεθνές δίκιο, βρίσκουν λογική την απαίτηση της Ρωσίας να διαφεντεύει το μέλλον κυρίαρχων χωρών στη γειτονιά της. Δηλώνουν «εγώ είμαι κατά της εισβολής» αλλά δίνουν και κάποιο δίκιο στον Πούτιν, ο οποίος ένιωθε «περικυκλωμένος» από μια νατοϊκή Ουκρανία, ασχέτως αν πολλές δυτικές χώρες –με πρώτη τη Γερμανία– δεν ήθελαν καν να σκέφτονται το ενδεχόμενο.

Δυστυχώς, η ισχύς του διεθνούς δικαίου είναι περιορισμένη, με αποτέλεσμα να κυριαρχεί το άδικο των ισχυρών. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους χειροκροτάμε, ειδικώς στη γειτονιά μας, όπου ακμάζει ο αναθεωρητισμός με διά-φορες δικαιολογίες.



ΠΗΓΉ:https://www.kathimerini.gr/opinion/561839395/to-adiko-ton-ischyron/

Κακά μαντάτα αλλά για ποιους; - Τι σημαίνει στην πράξη ένα ευρωπαϊκό εμπάργκο στο ρωσικό πετρέλαιο


 Κακά μαντάτα όχι μόνο για τους Ρώσους, αλλά και για την δική μας τσέπη. Πώς θα επηρεαστούν οι τιμές σε καύσιμα και τρόφιμα.

Η εκτελεστική επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ενωσης πρότεινε τη σταδιακή κατάργηση των εισαγωγών ρωσικού πετρελαίου εντός έξι μηνών.

Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο σκληρό μέτρο στο πλαίσιο της προσπάθειας που κάνει η Ευρώπη προκειμένου να σταματήσει να πληρώνει τη Ρωσία με 850 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα για ενέργεια και να πλήξει κατά αυτόν τον τρόπο τα οικονομικά του Κρεμλίνου ως τιμωρία για την εισβολή στην Ουκρανία.

Αλλά η αποκοπή μιας εξάρτησης δεκαετιών από το ρωσικό πετρέλαιο και φυσικό αέριο δεν είναι απλή υπόθεση για το μπλοκ των 27 εθνών. Εξάλλου, η Ουγγαρία η Σλοβακία, η Τσεχία, η Βουλγαρία και άλλες χώρες που βασίζονται τόσο πολύ στο ρωσικό πετρέλαιο, δεν συμφωνούν με το προωθούμενο μποϊκοτάζ.

Τι σημαίνουν, όμως, στην πράξη οι κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο για τους ανθρώπους στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο;

Πόσα πληρώνει η Ευρώπη στη Ρωσία για ενέργεια

Το φυσικό αέριο και το πετρέλαιο συνεχίζουν να ρέουν ακόμη και όταν οι κυβερνήσεις καταγγέλλουν τον πόλεμο. Η ΕΕ στέλνει 450 εκατομμύρια δολάρια ημερησίως στη Ρωσία για πετρέλαιο και 400 εκατομμύρια δολάρια ημερησίως για φυσικό αέριο, σύμφωνα με υπολογισμούς αναλυτών της δεξαμενής σκέψης Bruegel στις Βρυξέλλες.

Αυτό σημαίνει ότι τα ενεργειακά έσοδα ενισχύουν τον προϋπολογισμό του Κρεμλίνου, αυξάνοντας τα αποθέματα ξένου συναλλάγματος που θα μπορούσαν να βοηθήσουν τη Ρωσία να στηρίξει το ρούβλι και εν μέρει να αντισταθμίσει τις δυτικές κυρώσεις, οι οποίες έχουν παγώσει μεγάλο μέρος των ρωσικών συναλλαγματικών αποθεμάτων εκτός Ρωσίας.

Πόσο ρωσικό πετρέλαιο φτάνει στην Ευρώπη

Η Ευρώπη είναι ο μεγαλύτερος αγοραστής ρωσικού αργού, λαμβάνοντας 138 εκατομμύρια τόνους το 2020 από τις συνολικές εξαγωγές 260 εκατομμυρίων τόνων της Ρωσίας - το 53%, σύμφωνα με τη Στατιστική Επιθεώρηση της ΒΡ για την Παγκόσμια Ενέργεια. Η Ευρώπη, η οποία εισάγει σχεδόν όλο το αργό της, προμηθεύεται το ένα τέταρτο των αναγκών της από τη Ρωσία.

Το πετρέλαιο διυλίζεται σε καύσιμο για θέρμανση και οδήγηση καθώς και ως πρώτη ύλη για τη βιομηχανία.

Γιατί η Ε.Ε εστιάζει στο πετρέλαιο αντί για το φυσικό αέριο

Είναι πιο δύσκολο να βρεθούν εναλλακτικές πηγές φυσικού αερίου, επειδή έρχεται κυρίως μέσω αγωγών. Θα ήταν ευκολότερο να βρεθούν άλλες πηγές για το πετρέλαιο, το οποίο μεταφέρεται κυρίως με δεξαμενόπλοια και διακινείται παγκοσμίως.

Επομένως, ένα μποϊκοτάζ φυσικού αερίου είναι εκτός συζήτησης προς το παρόν. Οι μεγαλύτεροι χρήστες του αερίου, όπως η Γερμανία, λένε ότι μια άμεση διακοπή θα μπορούσε να κοστίσει θέσεις εργασίας, με τις βιομηχανικές ενώσεις να προειδοποιούν για ενδεχόμενη παύση λειτουργίας σε επιχειρήσεις γυαλιού και μετάλλων.

Η διακοπή τόσο του φυσικού αερίου όσο και του πετρελαίου πιθανότατα θα προκαλέσει ύφεση στην Ευρώπη, λένε οι οικονομολόγοι.

Τι μπορεί να συμβεί όταν σταματήσουν οι προμήθειες πετρελαίου από τη Ρωσία.

Η Ευρώπη εισήγαγε 3,8 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα από τη Ρωσία πριν από τον πόλεμο. Θεωρητικά, οι ευρωπαίοι πελάτες θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν αυτά τα βαρέλια από προμηθευτές στη Μέση Ανατολή, των οποίων οι εξαγωγές τώρα πηγαίνουν κυρίως στην Ασία, καθώς και από τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Λατινική Αμερική και την Αφρική. Εν τω μεταξύ, το φθηνότερο ρωσικό πετρέλαιο θα μπορούσε να αντικαταστήσει τις αποστολές της Μέσης Ανατολής στην Ασία.

Αλλά θα χρειαζόταν χρόνος για να γίνει αυτή η προσαρμογή. Νέες προμήθειες θα έπρεπε να βρεθούν από αλλού. Αρκετά μεγάλα διυλιστήρια στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη βασίζονται στο πετρέλαιο από έναν αγωγό της σοβιετικής εποχής και θα έπρεπε να βρουν έναν άλλο τρόπο για να πάρουν πετρέλαιο για την παραγωγή βενζίνης και άλλων προϊόντων.

Σύμφωνα με τους αναλυτές του Bruegel αυτό σημαίνει ότι οι ευρωπαϊκές χώρες θα πρέπει να είναι έτοιμες να επιβάλουν μέτρα για τη μείωση της χρήσης καυσίμων, όπως η δωρεάν παροχή των δημόσιων συγκοινωνιών και η παροχή κινήτρων για την κοινή χρήση ενός αυτοκινήτου από πολλά άτομα.

Εάν αυτά τα μέτρα δεν λειτουργήσουν, θα χρειαστούν πιο σκληρά, όπως η απαγόρευση οδήγησης σε μονούς-ζυγούς αριθμούς πινακίδων κυκλοφορίας. Παρόμοια μέτρα ελήφθησαν κατά τη διάρκεια του εμπάργκο πετρελαίου του ΟΠΕΚ το 1973, όταν η Γερμανία επέβαλε τις «Κυριακές χωρίς αυτοκίνητα».

Η Ρωσία, εξάλλου, είναι ένας σημαντικός προμηθευτής καυσίμου ντίζελ για φορτηγά και αγροτικό εξοπλισμό της Ευρώπης, πράγμα που σημαίνει ότι η τιμή του επηρεάζει τις αντίστοιχες τιμές για ένα ευρύ φάσμα τροφίμων και αγαθών.

Τι θα συμβεί στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου

Πιθανότατα οι τιμές του πετρελαίου θα ανέβουν για όλους, επειδή το πετρέλαιο είναι ένα παγκόσμιο εμπόρευμα. Αυτό θα σήμαινε υψηλότερες τιμές στην αντλία αλλά και για τη θέρμανση των σπιτιών, λιγότερο διαθέσιμο εισόδημα για τους καταναλωτές και καθυστέρηση της οικονομικής ανάκαμψης από την πανδημία του κορονοϊού.

Η Ρωσία πιθανότατα θα παράγει και θα εξάγει λιγότερο πετρέλαιο, αφού θα χάσει τον μεγαλύτερο πελάτη της, την Ευρώπη. Ολες οι εξαγωγές της Ρωσίας δεν μπορούν απλώς να ανακατευθυνθούν από την κοντινή Ευρώπη στη μακρινή Ασία, λόγω ναυτιλιακών και υλικοτεχνικών περιορισμών. Μια τέτοια εξέλιξη θα σήμαινε, ακόμη, μια σημαντική αναδιάταξη των ροών αργού πετρελαίου στον κόσμο.

Οι αγοραστές στην Ινδία και την Κίνα μπορεί να αποφύγουν το ρωσικό πετρέλαιο εάν αυτό σημαίνει πιθανές κυρώσεις και προβλήματα με τη Δύση. Και οι δυτικοί πελάτες αποφεύγουν ήδη το ρωσικό πετρέλαιο επειδή δεν θέλουν να συνδέονται με τη χώρα ή δεν μπορούν να βρουν ασφαλιστές ή τράπεζες πρόθυμες να χειριστούν συναλλαγές με τη Μόσχα.

Από την άλλη πλευρά, ορισμένοι Ασιάτες πελάτες ίσως βρουν την ευκαιρία να αγοράσουν ρωσικό πετρέλαιο με έκπτωση. Ειδικά αν οι πωλήσεις γίνονται εκτός λογιστικών βιβλίων, όπως φαίνεται να συμβαίνει σε ορισμένες περιπτώσεις.

Το καρτέλ πετρελαίου του ΟΠΕΚ υπό την ηγεσία της Σαουδικής Αραβίας - το οποίο καθορίζει τα επίπεδα παραγωγής μαζί με συμμαχικά μη μέλη όπως η Ρωσία - έχει καταστήσει σαφές ότι δεν θα αυξήσει την παραγωγή για να αντισταθμίσει τυχόν απώλεια εφοδιασμού από τη Ρωσία λόγω μποϊκοτάζ.

Η Rystad Energy αναμένει απώλεια 1,5-2 εκατομμυρίων βαρελιών την ημέρα και εκτιμά ότι το πετρέλαιο θα φτάσει τα 120-130 δολάρια το βαρέλι μέχρι το τέλος του έτους.

Ενα ηπιότερο σενάριο, σύμφωνα με το οποίο το μεγαλύτερο μέρος του ρωσικού πετρελαίου που αποφεύγει η Ευρώπη θα καταλήξει σε άλλες ενεργοβόρες χώρες που δεν συμμετέχουν στις κυρώσεις, προβλέπει απώλεια 1 εκατομμυρίου βαρελιών την ημέρα. Σε αυτή την περίπτωση οι τιμές του πετρελαίου θα πέσουν σε κάτω από τα 100 δολάρια μέχρι τον Ιούνιο και θα συνεχίσουν να πέφτουν στα 60 δολάρια μέχρι το τέλος του έτους.

Πόσο θα κοστίσει το εμπάργκο στη Ρωσία

Η επιβολή εμπάργκο στο ρωσικό πετρέλαιο θα κόστιζε πολύ στο Κρεμλίνο, από την στιγμή που η ενέργεια αποτελεί τον κύριο πυλώνα του προϋπολογισμού του. Η ρωσική κυβέρνηση έλαβε κατά μέσο όρο το 43% των εσόδων της από το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο μεταξύ 2011 και 2020.

Κι, όμως, δεν είναι τόσο απλό.

Η τιμή του βασικού σημείου αναφοράς των ρωσικών εξαγωγών στην Ευρώπη -του αργού πετρελαίου Urals- μειώθηκε κατά 35 δολάρια ανά βαρέλι σε σύγκριση με το διεθνές σημείο αναφοράς, το Brent.

Ομως, λόγω των γενικά υψηλότερων τιμών του πετρελαίου, οι απώλειες εσόδων της Ρωσίας είναι μέχρι στιγμής περιορισμένες. Αυτά τα κέρδη σε ξένο νόμισμα βοηθούν στη στήριξη της ρωσικής οικονομίας εν μέσω σαρωτικών κυρώσεων.

«Το σταδιακό εμπάργκο της ΕΕ στο ρωσικό πετρέλαιο είναι ένα επικίνδυνο στοίχημα, καθώς βραχυπρόθεσμα μπορεί να αφήσει υψηλά τα ρωσικά έσοδα ενώ συνεπάγεται αρνητικές συνέπειες για την ΕΕ και την παγκόσμια οικονομία όσον αφορά τις υψηλότερες τιμές», εξηγεί ο εμπειρογνώμονας ενεργειακής πολιτικής του Bruegel, Σίμον Ταλιαπιέτρα.

Κάτι τέτοιο, μάλιστα, μπορεί να εξοργίσει τη Ρωσία ακόμη περισσότερο, οδηγώντας την να διακόψει τις προμήθειες φυσικού αερίου ως αντίποινα.






πηγή:https://www.huffingtonpost.gr/entry/ti-semainei-sten-praxe-ena-eeropaiko-emparyko-sto-rosiko-petrelaio_gr_6272899be4b00fbab6289755?utm_source=Sailthru&utm_medium=email&utm_campaign=%CE%A4%CE%BF%20Newsletter%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CE%A0%CE%AD%CE%BC%CF%80%CF%84%CE%B7%205%20%CE%9C%CE%B1%CF%8A%CE%BF%CF%85&utm_term=gr-daily-brief

Τετάρτη 4 Μαΐου 2022

Απόφαση Βόμβα, για την κυβέρνηση από την του Αρείου Πάγου - Αντισυνταγματικές οι μισθολογικές περικοπές του νόμο 4093/2012 - Δεν χορηγήθηκαν τα κανονικά αναδρομικά!




Η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου έκρινε αντισυνταγματικές τις μισθολογικές περικοπές των γιατρών του ΕΣΥ που έγιναν σύμφωνα με το νόμο 4093/2012.

Συγκεκριμένα, με την 3/2022 απόφασή της έκρινε ότι παράνομα καταβάλλονταν μειωμένες οι αποδοχές στους ιατρούς ΕΣΥ (Πρωτοβάθμια Υγεία) λόγω των περικοπών που επέβαλε ο νόμος 4093/2012 (έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013−2016)

Πριν την απόφαση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου είχαν προηγηθεί δικαστικές αποφάσεις Πρωτοδικείων και Εφετείων που δικαίωναν τους γιατρούς, ήδη από το 2017.

Ειδικότερα, η Ολομέλεια του Α.Π. αποφάνθηκε ότι ο νόμος 4093/2012 δεν είναι σύμφωνος με το Σύνταγμα και επομένως δεν πρέπει να εφαρμοσθεί, καθώς:

α) Δεν προέβη σε «εκτιμήσεις για τις επιπτώσεις από τις εν λόγω μειώσεις», ούτε «αν το αναμενόμενο οικονομικό όφελος που θα προκύψει από τις μειώσεις είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο από τις επιπτώσεις των μειώσεων». Δηλαδή νομοθετήθηκαν μειώσεις που μπορούσαν να προκαλέσουν συνολικά ζημία αντί για όφελος και πιθανότατα προκάλεσαν ζημία.

β) Δεν εξετάστηκε από τον νόμο «αν θα μπορούσαν να ληφθούν άλλα μέτρα ισοδύναμου αποτελέσματος» ως προς τη μείωση των δημοσίων δαπανών, αλλά με μικρότερο κόστος για τους γιατρούς του ΕΣΥ.

γ) Δεν εξετάστηκε αν οι αποδοχές των γιατρών του ΕΣΥ παραμένουν μετά τις νέες μειώσεις επαρκείς για την αντιμετώπιση του κόστους αξιοπρεπούς διαβίωσής τους και ανάλογες της αποστολής που τους έχει ανατεθεί με το άρθρο 5 παρ. 5 του Συντάγματος.

Παράλληλα, η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου απέρριψε την αναίρεση της πρώτης ΔΥΠΕ και επικύρωσε τις αποφάσεις των δικαστηρίων της ουσίας, επί αγωγών που κατέθεσε και υποστήριξε η δικηγορική εταιρεία «Γιάννης Τουτζιαράκης και Συνεργάτες».

Με αφορμή την εν λόγω απόφαση ο κ. Τουτζιαράκης σε δήλωσή του αναφέρει:

«Οι λόγοι για τους οποίους όλα τα ανώτατα δικαστήρια έκριναν τις διατάξεις και τις περικοπές του νόμου 4093/2012 ως αντίθετες με το Σύνταγμα και μη εφαρμοστέες, αποτελούν προπατορικό και υπερκομματικό αμάρτημα και βαραίνουν και το ισχύον μισθολόγιο του νόμου 4472/2017.

Και το ισχύον μισθολόγιο καταλήγει σε καθαρές αμοιβές των ιατρών ΕΣΥ ίδιες ή και μικρότερες, χωρίς να έχει υπάρξει συμμόρφωση προς τις υποδείξεις όλων των ανώτατων δικαστηρίων της χώρας.

Χωρίς δηλαδή να υπάρξει σοβαρή εκτίμηση αν οι επιπτώσεις από το μειωμένο επίπεδο μισθών επιφέρουν τελικά οικονομική ζημία αντί για όφελος ή αν οι μη επαρκείς αποδοχές οδηγούν σε υπονόμευση της συνταγματικής υποχρέωσης να εξασφαλίζεται η παροχή υπηρεσιών υγείας υψηλού επιπέδου (ΣτΕ 3802/2014, Ολομέλεια, 9/2016 και 2381/2016)»




πηγή:https://www.sofokleousin.gr/ar-pagos-antisyntagmatikes-oi-perikopes-ton-apodoxon-ton-giatron-

ΑΑΔΕ: - Εκατοντάδες καταγγελίες κατά εφοριακών - Δωροληψία, η απιστία παράβαση καθήκοντος αναξιοπρεπής/ ανάρμοστη συμπεριφορά!


 

Εκατοντάδες καταγγελίες υποβλήθηκαν το 2021 σε βάρος εφοριακών υπαλλήλων για παραβατική συμπεριφορά ενώ δεκάδες είναι οι υπάλληλοι των φορολογικών υπηρεσιών που παραπέμφθηκαν στα πειθαρχικά συμβούλια ή στη δικαιοσύνη, ορισμένοι εκ των οποίων καταδικάστηκαν.

Στο πλαίσιο αυτό, για 2022 η ΑΑΔΕ έχει προγραμματίσει σειρά ελέγχων από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων προκειμένου να εντοπίσει κρούσματα διαφθοράς, αξιοποιώντας καταγγελίες πολιτών ή πληροφορίες που κατέχει η υπηρεσία.

Ειδικότερα, για εφοριακούς και τελωνειακούς υπαλλήλους, το Επιχειρησιακό Σχέδιο της ΑΑΔΕ προβλέπει:

  • Τη διενέργεια 40 εσωτερικών ελέγχων (κατ’ ελάχιστο μέχρι το στάδιο σύνταξης των αντίστοιχων προσωρινών εκθέσεων) σε διαδικασίες και λειτουργίες των Υπηρεσιών της ΑΑΔΕ.

  • Τη διενέργεια 80 ελέγχων περιουσιακής κατάστασης προϊσταμένων και υπαλλήλων.  

  • Τη διενέργεια 30 επιτόπιων αιφνιδιαστικών ελέγχων στις Υπηρεσίες.  

  • Τη διενέργεια 100 ελέγχων για εντοπισμό ποινικών αδικημάτων και πειθαρχικών παραπτωμάτων υπαλλήλων της ΑΑΔΕ. 

  • Την αξιολόγηση και διεκπεραίωση τουλάχιστον του 90% του συνόλου των καταγγελιών που περιέρχονται σε γνώση της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων.  

  • Τη διενέργεια 11 στοχευμένων οικονομικών και διαχειριστικών ελέγχων δημοσίων υπολόγων και δημοσίων διαχειρίσεων.

  • Τη διενέργεια 4 διαχειριστικών ελέγχων ανά Φορολογική Περιφέρεια.

Τι έγινε το 2021

Αποστολή της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων αποτελεί: ο εντοπισμός και η άμεση και αποτελεσματική διερεύνηση και εξιχνίαση υποθέσεων διαφθοράς, με τη συλλογή, επεξεργασία και αξιοποίηση πληροφοριών και στοιχείων που αφορούν στην εμπλοκή υπαλλήλων της ΑΑΔΕ σε συγκεκριμένα ποινικά αδικήματα και πειθαρχικά παραπτώματα, η διασφάλιση της νόμιμης και αξιοπρεπούς συμπεριφοράς του προσωπικού της ΑΑΔΕ, και ο έλεγχος της περιουσιακής κατάστασης των υπαλλήλων (εν ενεργεία και συνταξιούχων) της ΑΑΔΕ.

Σύμφωνα με την ΑΑΔΕ, ενδεικτικά Πειθαρχικά Παραπτώματα αποτελούν η παράβαση καθήκοντος κατά τον ΠΚ ή άλλους ειδικούς ποινικούς νόμους, η αναξιοπρεπής ή ανάρμοστη ή ανάξια για υπάλληλο συμπεριφορά εντός ή εκτός της υπηρεσίας. Ενδεικτικά Ποινικά Αδικήματα αποτελούν η δωροληψία, η απιστία και η πορνογραφία.

Στο πλαίσιο αυτό, διενεργούνται όλες οι απαραίτητες διαδικασίες (διοικητική έρευνα, ένορκη διοικητική εξέταση, προκαταρκτική εξέταση, στοχευμένοι ή δειγματοληπτικοί έλεγχοι περιουσιακής κατάστασης Προϊσταμένων και υπαλλήλων της ΑΑΔΕ κ.λπ.).

Το 2021 συγκεκριμένα, ολοκληρώθηκαν 29 έλεγχοι περιουσιακής κατάστασης Προϊσταμένων και 56 έλεγχοι περιουσιακής κατάστασης υπαλλήλων.

Από τους ανωτέρω 85 ελέγχους δεν δικαιολογείται απόκτηση περιουσιακών στοιχείων για 4 υπαλλήλους. Οι υποθέσεις τους διαβιβάσθηκαν στο Ελεγκτικό Συνέδριο για καταλογισμό υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου. 

Επίσης το 2021 διενεργήθηκαν 103 έλεγχοι για εντοπισμό ποινικών αδικημάτων και πειθαρχικών παραπτωμάτων υπαλλήλων, και παράλληλα διενεργήθηκαν 35 επιτόπιοι έλεγχοι στις κατά τόπους Υπηρεσίες από Οικονομικούς Επιθεωρητές για την τήρηση των διατάξεων νόμων, κανονιστικών αποφάσεων και εγκυκλίων διαταγών, με σκοπό την πρόληψη και αποκάλυψη τυχόν παραβατικής συμπεριφοράς των υπαλλήλων της ΑΑΔΕ.

Από τους ελέγχους αυτούς, στους 31 προέκυψαν ποινικά αδικήματα και πειθαρχικά παραπτώματα, για συνολικά 73 υπαλλήλους και οι υποθέσεις τους διαβιβάστηκαν στις αρμόδιες Υπηρεσίες (Εισαγγελία, Δ/ νση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, κ.λπ.), για τις κατά νόμο ενέργειές τους.

Αναφορικά με τους στοχευμένους οικονομικούς και διαχειριστικούς ελέγχους δημοσίων υπολόγων και δημοσίων διαχειρίσεων, καταλογισμών των ευθυνομένων, οικονομικών και διαχειριστικών ελέγχων υποθέσεων που ανάγονται σε χρόνο πριν την 22/03/2017, καταλογισμών αυτών και εκκρεμών καταλογισμών κατά την ως άνω ημερομηνία, καθώς και επανεξετάσεων φορολογικών υποθέσεων σε ήδη διενεργηθέντες ελέγχους, αποκλειστικά για τη διακρίβωση ποινικών αδικημάτων και πειθαρχικών παραπτωμάτων που διαπράττουν ή συμμετέχουν σε αυτά υπάλληλοι της ΑΑΔΕ, το 2021 διενεργήθηκαν 12 σχετικοί έλεγχοι.

Η Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων κατά το έτος 2021, υποδέχτηκε 234 καταγγελίες-αναφορές-πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες καταγγέλλεται, αναφέρεται ή αναγράφεται, ότι έχουν τελεσθεί πειθαρχικά παραπτώματα ή ποινικά αδικήματα, εκ μέρους υπαλλήλων της ΑΑΔΕ.

Από το σύνολο των προαναφερθεισών καταγγελιών, εξετάσθηκαν και αξιολογήθηκαν (εντός του 2021) 232 καταγγελίες, με το ποσοστό εξετασθεισών καταγγελιών να διαμορφώνεται σε 99,1%.

Ακόμη, το 2021 παραπέμφθηκαν 51 υπάλληλοι ενώπιον του Πειθαρχικού Συμβουλίου της ΑΑΔΕ.

Αναφορικά με τις υποθέσεις διαφθοράς, σημειώνεται ειδικότερα ότι για τις υποθέσεις που ξεκίνησαν βάσει πορισματικών εκθέσεων, 2 υπάλληλοι παραπέμφθηκαν στο Πειθαρχικό Συμβούλιο (εκκρεμεί 1 ερώτημα θέσης ή όχι σε δυνητική αργία ενώπιον του αρμόδιου Πειθαρχικού Συμβουλίου). Αναφέρεται επίσης ότι, 2  υπάλληλοι απολύθηκαν λόγω εκτέλεσης πειθαρχικής ποινής οριστικής παύσης.

Περαιτέρω και όσον αφορά στις υποθέσεις που ξεκίνησαν βάσει της γνωστοποίησης της ποινικής δίωξης από την αρμόδια εισαγγελία, αναφέρεται ότι, 4 υπάλληλοι παραπέμφθηκαν ενώπιον του αρμόδιου Πειθαρχικού Συμβουλίου για τα πειθαρχικά παραπτώματα της αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς, της παράβασης καθήκοντος κατά τον ΠΚ και της απόκτησης οικονομικού οφέλους.

Στο πλαίσιο των ανωτέρω υποθέσεων, 1 υπάλληλος έχει τεθεί σε δυνητική αργία, 2 υπάλληλοι σε υποχρεωτική αργία, 1 υπάλληλος τέθηκε σε αυτοδίκαιη αργία, ενώ για 2 υπαλλήλους εκκρεμεί ερώτημα θέσης ή μη σε δυνητική αργία ενώπιον του Πειθαρχικού Συμβουλίου. Αναφέρεται επίσης ότι, ένας υπάλληλος εξέπεσε αυτοδίκαια από την Υπηρεσία, λόγω αμετάκλητης καταδικαστικής ποινικής απόφασης.


πηγή:https://www.sofokleousin.gr/ekatontades-kataggelies-se-varos-eforiakon-dekades-oi-katadikasth