Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021

Αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης προς την κυβέρνηση: "Σεβαστείτε τη ζωή του ... Κουφοντίνα και ας μη σεβάστηκε τις ζωές των άλλων" - Δείτε την ανάρτησή του και σχολιασμούς που έλαβε


 




Η ζωή του καταδικασμένου για τρομοκρατία Δημήτρη Κουφοντίνα, σύμφωνα με τους γιατρούς, κρέμεται από μία κλωστή. Απευθύνω, αυτήν την ύστατη ώρα, έκκληση στην κυβέρνηση να αλλάξει τη στάση της, για να μην κοπεί.
Η ανθρώπινη ζωή σε ένα κράτος δικαίου αποτελεί ύψιστο αγαθό. Ακόμα και όταν πρόκειται για καταδικασμένους επειδή δεν τη σεβάστηκαν.
Η Δημοκρατία, άλλωστε, είναι ισχυρή όταν έχει νόμους που ισχύουν για όλους και δεν εκδικείται.
Soula Filou, Γιώργος Πουλικάκος και 10 χιλ. ακόμη
4,8 χιλ. σχόλια
893 κοινοποιήσεις
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

Σχόλια

Εμφάνιση προηγούμενων σχολίων
Παλιότερα

  • Η θέση σου είναι στο 3% και το αποδεικνύεις κάθε μέρα! 
    Μπράβο
    7
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Γελαδισταν προβατισταν ψηφοφορισταν .στατσακιδιατισταν
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Αναρωτιέμαι τι θα έλεγε η Μάγδα Φύσσα αν ακριβώς σε αυτό το μήνυμα , άλλαζε μόνο το όνομα και στη θέση αυτού του Κουφοντινα ήταν αυτό του Ρουπακιά. Θλίψη για την ανακοίνωση. Διότι μάνες κύριε Τσίπρα μου είναι πολλές.
    12
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Μόνος του πήρε την απόφαση να κάνει απεργεία πείνας (Δημοκρατικά) και εμείς τον αφήνουμε να εκφράσει την άποψή του ελεύθερα......όπως ορίζει η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ........κύριε Αλέξη.......ΕΝΤΑΞΕΙ!!!!
    6
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
    1 απάντηση
  • Σταματα να κυνηγάς ψήφους... αφού το βλέπεις δεν κλείνει η ψαλίδα.
    4
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
    1 απάντηση
  • Έλεος Αυτοί που τον βλέπουν από ψηλά τη γνώμη μπορεί να έχουν.????????????????
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Νομίζω ότι η δικαιοσύνη πρέπει να μην δέχεται παρεμβάσεις από κανέναν, και ειδικά από αρχηγούς κομμάτων. Η κάθε ζωή είναι πολύτιμη και αυτές που χάθηκαν είχαν αξία, αλλά και αυτές που κινδυνεύουν να χαθούν. ΌΧΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ. ΜΌΝΟ ΤΥΡΙΣΗ ΤΩΝ ΝΌΜΩΝ.
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
    1 απάντηση
  • Η έκκληση να αποτανθεί στον ίδιο τον Κουφοντίνα, αυτός είναι που θέτει την ζωή του σε κίνδυνο.
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 58 λ.
    1 απάντηση
  • Υπήρχε καλύτερος τρόπος για να αλλάξει η ατζέντα (Λιγνάδης-Μενδώνη κτλ.) και να ξεφύγει από την κρίση η Κυβέρνηση;
    Υπήρχε καλύτερος τρόπος για να συσπειρωθούν οι ψηφοφόροι της Δεξιάς ενώ είχαν αρχίσει να υπάρχουν εσωτερικοί τριγμοί;
    Υπήρχε καλύτερος … 
    Δείτε περισσότερα
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 58 λ.
  • το κράτος Δικαίου, τον δίκασε σε ισόβια κάθειρξη για τα τρομοκρατικα εγκλήματα που διέπραξε και τις ζωές που αφαίρεσε.το κράτος Δικαίου δεν του αφαίρεσε την ζωή ώς αντιποινο. Η επιλογή του τρομοκρατη- δολοφόνου Κουφοντίνα σε απεργία πείνας και δίψας, … 
    Δείτε περισσότερα
    11
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 56 λ.
    5 απαντήσεις
  • Αυτός σεβάστηκε την ζωή των ανθρώπων που σκότωσε????? Καμία ανοχή σε τέρατα Κουφοντινα. Για τους γονείς, τα παιδιά που έμειναν πίσω να θρηνουν για μια ζωή τι τους λες Alexis Tsipras????? 😡😡😡
    6
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 52 λ.
  • Σε συμπαθω αλλα εχουμε πιο σοβαρα προβληματα απ' αυτα τπυ κουφοντινα και του Λιγναδη εδω η χωρα και ο λαος της πειναει αλλα δεν βλεπω να ενδιαφερει κανεναν λεω εγω τωρα!!!!!!
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 44 λ.
  • Καμιά λύπηση σε έναν αισχρό δολοφόνο που αφαιρούσε τη ζωή συνανθρώπων του
    Και πολύ περισσότερο όταν ο ίδιος δεν ζήτησε ποτέ συγνώμη από τους συγγενείς των νεκρών
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 39 λ.
  • Ρε λουκούμια έτσι κι αλλιώς με τόσους φόνους έπρεπε να είχε εκτελεστεί
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 38 λ.
    1 απάντηση
  • Δυστυχώς,εκδίκηση μου φαίνεται!
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 36 λ.
  • Τα κολλημένα υπανθρωπα, ακόλουθοι ενός τιποτενιου αχαστου. Είσαστε για λύπηση. Χωρίς αξίες, χωρίς ήθος. Μηδενικά.
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 34 λ.
  • Το να απαιτείς "τα δικαιώματα σου" από το Αστικό Κράτος που προσπάθησες να καταλύσεις με την επαναστατική σου δράση, είναι τουλάχιστον επαναστατικός ξεπεσμός.
    Να ζήσουμε να μην τον θυμόμαστε όταν έρθει η ώρα η καλή
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 33 λ.
  • ΟΣΟΙ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕ ς ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ...... ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ Ο ΡΟΥΠΑΚΙΑ ς ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑς ΤΙ ΘΑ ΛΕΝΕ ΕΔΩ ΟΙ ΤΣΙΠΡΑΙΟΙ..
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 33 λ.
    1 απάντηση
  • Μαζεψε τους αξεστους αναρχικούς που ταΐζεις γιατί εκτίθεσαι... Και εκτίθεσαι άσχημα... Παρτο αλλιώς!!! Ειναι δολοφόνος και έχει μπει ισόβια... Να πεθάνει εκει μέσα... Και δεν καταλαβαίνω γιατί τον θέλεις έξω με τοσο μενος... Κρύβεις κάτι??? Εισαι συνερ… 
    Δείτε περισσότερα
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 33 λ.
    1 απάντηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου