Αποσπάσματα από την συνέντευξη στο CNN Greece
Αναφερθήκατε στην παραχολογία. Ακούσαμε και αυτές τις προτάσεις οι οποίες γίνονται και από στελέχη του κόμματος ΕΛΑΣ για την φορολογία του υπερπλούτου. Ακούμε τις τελευταίες μέρες τις προτάσεις που κάνει και το κόμμα Τσίπρα και το ΠΑΣΟΚ για τα εισιτήρια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Πώς σας φαίνονται όλες αυτές οι προτάσεις, θα υιοθετήσετε κάποιες;
Ακούστε να δείτε. Καταρχάς για να υιοθετήσεις προτάσεις πρέπει να πατάνε σε κάποια δεδομένα.
Εμείς παρακολουθούμε εκθέσεις ιδεών. Ιδιαίτερα μάλιστα δεν σας κρύβω ότι είμαι έκπληκτος από όσα ακούγονται εντελώς πρόχειρα και ακοστολόγητα κυρίαρχα από τον νέο κόμμα του κυρίου Τσίπρα, την Ελλάς.
Βλέπουμε ανθρώπους οι οποίοι επαναλαμβάνουν πολιτικά και επικοινωνιακά λάθη τα οποία είχαμε δει στο ΣΥΡΙΖΑ κατά το παρελθόν.
Εμάς μέριμνά μας είναι να λύσουμε προβλήματα, να βοηθήσουμε τον Έλληνα στο μέτρο των δυνατοτήτων της ελληνικής οικονομίας, όμως και ταυτόχρονα να μην ξαναμπλέξει η πατρίδα. Δυστυχώς το πάθημα φαίνεται ότι για κάποιους δεν έχει γίνει μάθημα. Βλέπουμε έναν λαϊκιστικό οικονομικό διαγκωνισμό μεταξύ ΠΑΣΟΚ, Τσίπρα και κομμάτων της άκρας δεξιάς.
Ποιος θα πει το περισσότερο. Μα προφανώς εδώ καταλαβαίνουν οι πολίτες ότι όλα αυτά περισσότερο περιπλέκουν την κατάσταση παρά βοηθούν. Είδαμε έναν λαϊκισμό γύρω από τα εισιτήρια, για τους νέους.
Αφού λοιπόν ο κ. Τσίπρας ήθελε να κάνει κάτι τέτοιο, γιατί δεν το έκανε κατά τη διάρκεια των δικών του ετών διακυβέρνησης. Και αντίθετα, αύξησε τις τιμές των εισιτηρίων. Ο οικονομικός λαϊκισμός, αν θέλετε τη γνώμη μου, επειδή οδήγησε και πρόσφατα σε περιπέτειες και σας το λέω όχι τόσο με το καπέλο του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών πλέον, αλλά και ενός δημοσιογράφου που για χρόνια παρακολούθησε και κάλυψε όλες αυτές τις οικονομικές εξελίξεις, είναι ότι χειρότερο,
Και αυτό πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε. Νομίζω ότι τα κόμματα της αντιπολίτευσης, ακοστολόγητα, αυτή τη στιγμή κρίνονται ιδιαίτερα αρνητικά από τους πολίτες. Γιατί έχει έρθει η ώρα όπου πλέον πρέπει να πουν και κάτι.
Καλή η αντιπολίτευση, καλό το Μητσοτάκη σήκω-φύγε, όμως το θέμα είναι τι θα το ακολουθήσει αυτό. Αν είναι πάλι να ζήσουμε μια new age βαρουφακιάδα, νομίζω ότι οι πολίτες δεν θα πάρουν.
Βλέπετε τι σας λένε κ.Υπουργέ, ότι πολλές φορές, στα χαρτιά και στα νούμερα, η οικονομία πάει καλά. Αλλά για αυτό το οποίο ζει ο Έλληνας πολίτης, ο οποίος πληρώνει το συγκεκριμένο ενοίκιο, πηγαίνει στο σούπερ μάρκετ στο οποίο συνεχώς αυξάνονται οι τιμές σε όλα τα βασικά αγαθά, αυτά δεν έχουν κανένα νόημα.
Δεν είμαι εδώ για να ωραιοποιήσω καταστάσεις και νομίζω ότι μου το αναγνωρίσατε λέγοντας ότι από την αρχή της θητείας μου βγήκα και ξεκαθάρισα κάποια πράγματα τα οποία μπορεί να μην είναι και τόσο δημοφιλή.
Δεν είμαι εδώ για να παρουσιάσω κάτι το ειδυλλιακό. Από την άλλη πλευρά όμως ας θυμηθούμε πώς ήταν η Ελλάδα που παραλάβαμε και ας θυμηθούμε πώς είναι η Ελλάδα που είμαστε σήμερα. Πάνω από 560.000 Έλληνες έχουν μπει στην αγορά εργασίας. Δεν μπορώ να δεχθώ το αφήγημα επί ΣΥΡΙΖΑ ότι ήταν καλύτερα.
Είναι fake news. Επί ΣΥΡΙΖΑ δεν ήταν καλύτερα. Όταν ο Έλληνας συνωστιζόταν στα γραφεία ευρέσεως εργασίας στον ΟΑΕΔ τότε, ΔΥΠΑ σήμερα για να βρει δουλειά και δεν έβρισκε δεν ήταν καλύτερα.
Αντιλαμβάνομαι ότι ίσως να υπάρχει μια κόπωση από την επταετή διακυβέρνηση. Ίσως οι πολίτες και πολύ καλά κάνουν και διεκδικούν το παραπάνω. Έτσι είναι οι κοινωνίες και έτσι οφείλουν να είναι.
Από την άλλη πλευρά όμως δεν δέχομαι ότι η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει αποτύχει. Αντιθέτως η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έφερε περισσότερους Έλληνες στην αγορά εργασίας, έφερε ανάπτυξη διαρκείας, έφερε δημοσιονομική ευστάθεια και αν κιόλας λέει κάποιος ο Μαρκόπουλος από τη θέση του είναι ο προπαγανδιστής των οικονομικών της Νέας Δημοκρατίας και της κυβέρνησης, εγώ θα θυμίσω τους επαίνους που υπάρχουν στην ελληνική οικονομία από όλους τους διεθνείς οίκους αξιολόγησης, από όλα τα έγκυρα διεθνή μέσα ενημέρωση στον οικονομικό χώρο.
Εδώ λοιπόν έχουμε με τη βοήθεια του πολίτη, με τη θυσία του πολίτη και με τον αγώνα του αλλά και με μια χρηστή οικονομική διαχείριση ένα εθνικό «success story», το οποίο δεν πρέπει να το διαταράξουμε με προσεγγίσεις λαϊκιστικές στον χώρο της οικονομίας.
.jpg)
.jpg)




