Άμεση ήταν η απάντηση του ΙΚΑ, σε ερωτήματα που θέσαμε, μέσω μηνύματος, σχετικά με προβλήματα, που αντιμετώπιζαν συνάδελφοι, τόσο για την θεώρηση των βιβλιαρίων υγείας, όσο και για τον έλεγχο της ασφαλιστικής ικανότητας.
Διαβάστε τις απαντήσεις και στην περίπτωση που κάποιοι συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε.
ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΚΑ
Σε απάντηση του μηνύματός σας, σας γνωρίζουμε τα εξής:
1. Για την είσοδό σας στην Υπηρεσία θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον Κωδικό Χρήστη και το Συνθηματικό που ορίσατε και να βεβαιωθείτε ότι προσπαθείτε την είσοδο στην σωστή υπηρεσία:
Α. Η ηλεκτρονική υπηρεσία Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://apps.ika.gr/eInsuranceStatement
Β. Η ηλεκτρονική υπηρεσία Ηλεκτρονική Παρακολούθηση της Πορείας της Αίτησης
Συνταξιοδότησης βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://apps.ika.gr/ePensionApplicationProgress
Γ. Η ηλεκτρονική υπηρεσία Ασφαλιστική Ικανότητα βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.ika.gr/gr/infopages/asfaccount/asfikan.cfm
Δ. Η ηλεκτρονική υπηρεσίας Απογραφή και Απόδοση Ασφαλιστικής Ικανότητας Έμμεσα Ασφαλισμένων βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.ika.gr/gr/infopages/asfaccount/apografi_melwn.cfm
2. Η είσοδος στην ηλεκτρονική υπηρεσία 'κλειδώνει' για 30 λεπτά μετά από 5 ανεπιτυχείς προσπάθειες. Αν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο, επιχειρείστε εκ νέου είσοδο στον λογαριασμό σας μετά από 30 λεπτά.
3. Η ηλεκτρονική υπηρεσία κάνει διάκριση πεζών/κεφαλαίων. Βεβαιωθείτε ότι πληκτρολογείτε σωστά τον κωδικό χρήστη και το συνθηματικό που ορίσατε κατά την εγγραφή σας, καθώς και τον κλειδάριθμο που σας δόθηκε από το σύστημα. Επίσης, ελέγξτε την γλώσσα του πληκτρολογίου για να διασφαλίσετε ότι δε πληκτρολογείτε ελληνικούς χαρακτήρες αντί για λατινικούς και αντίστροφα.
4. Έχετε τη δυνατότητα να ορίσετε νέο συνθηματικό, μέσω της επιλογής Απώλεια Συνθηματικού της υπηρεσίας Πιστοποίηση Ασφαλισμένου μέσω ΤΑΧΙSNET στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://apps.ika.gr/eApplicationInsuredCertified/passLost.xhtml
5. Σε περίπτωση απώλειας του Κωδικού χρήστη προβλέπεται η διαδικασία Επανεγγραφή Χρήστη (με διαφορετικό κωδικό χρήστη), μέσω της εφαρμογής Πιστοποίηση Ασφαλισμένου μέσω ΤΑΧΙSNEΤ. https://apps.ika.gr/gsis-ika-consumer/indexRe.xhtml
ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ