Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ;





Αποτέλεσμα εικόνας για τσαντες λουι βιτονΑποτέλεσμα εικόνας για φωτο εικονες φτωχου και πλουσιου


ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ;

• Τα παιδιά της εξαδέλφης μου είναι από καιρό άνεργα.
  Τι με νοιάζει; Τα δικά μου δουλεύουν.

• Το αγοράκι του γείτονα λιποθύμησε σήμερα στο σχολείο από την πείνα.
   Τι με νοιάζει; Τα δικά μου είναι χορτάτα.

• Το απέναντί μας ζευγάρι μετανάστευσε για αναζήτηση εργασίας.
Τι με νοιάζει; Εμείς μένουμε Ελλάδα.

• Στην γειτονιά μας πενταμελή οικογένεια την πέταξαν στο δρόμο, γιατί δεν είχε να πληρώσει την δόση του στεγαστικού και τώρα κοιμάται στο δρόμο.
Τι με νοιάζει; Εμείς δεν έχουμε δάνειο και ζούμε σε όμορφο διαμέρισμα.

• Απολύθηκε ένας φίλος, δημόσιος υπάλληλος.
Τι με νοιάζει; Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος.

• Αυτοκτόνησε ένας επαγγελματίας στον παρακάτω δρόμο για χρέη.
Τι με νοιάζει; Δεν χρωστάω πουθενά.

• Το πρωί η αστυνομία πέρασε χειροπέδες στον αποκάτω μας για οφειλές προς το Δημόσιο που αδυνατούσε να πληρώσει.
Τι με νοιάζει; Πληρώνω τους φόρους μου.

• Έκλεισε το μαγαζάκι στην γωνία.
Τι με νοιάζει; Δεν έχω μαγαζί.

• Από το μπαλκόνι μου βλέπω να ψάχνουν στα σκουπίδια για φαγητό.
Τι με νοιάζει; Εμείς τρώμε καλά.

• Οι αποδοχές στρατιωτικών και αστυνομικών μετατράπηκαν σε μισθούς πείνας.
 Τι με νοιάζει; Δεν ανήκω στις ΕΔ και τα ΣΑ.

• Συνέλαβαν έναν γνωστό μας για Χρυσαυγίτη, γιατί είχε ένα σουγιαδάκι στο σπίτι του.
  Τι με νοιάζει; Εγώ έχω μόνον νυχοκόπτη.

ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΣΑΝΤΑ
LOUIS VUITTON 
ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ

.Δημητρης Βαλασιδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου