Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2023

Υποψήφια βουλευτής της ΝΔ κ. Νικολάου: Χρυσαυγίτη Παύλο Πολάκη, ανέχτηκα πολλές προσωπικές προσβολές και επιθέσεις. - Αν έχεις τα κότσια να έρθεις στα δικαστήρια, χωρίς την ασυλία σου .. - Τα παντελόνια είναι δύσκολο ρούχο και δεν μπορεί να τα φοράει όποιος δεν τα αντέχει.


 

Δεν χρειαζόταν η Καθαρή Δευτέρα για να καταλάβουμε πόσο βρόμικος, άθλιος κι επικίνδυνος άνθρωπος είναι ο Πολάκης. Ο τιποτένιος δεν δίστασε να δημοσιοποιήσει στο Facebook την ακριβή διεύθυνση του σπιτιού μου, στο οποίο μένω με τον σύζυγό και τα δύο μου παιδιά. Με καθιστά δηλαδή άμεσο στόχο για κάθε τρελό ακόλουθο του κ. Πολάκη ή τρομοκράτες και ποινικούς.
Αυτές τις τακτικές ακολουθεί ο φαιοκόκκινος φασίστας βουλευτής.
Να τον χαίρονται στον ΣΥΡΙΖΑ.
Δηλώνω ότι τον καθιστώ υπεύθυνο αν συμβεί οτιδήποτε σε εμένα και την οικογένειά μου.
Χρυσαυγίτη Παύλο Πολάκη, ανέχτηκα πολλές προσωπικές προσβολές και επιθέσεις. Αντέχω γιατί σε έχω.
Αλλά τώρα που θέτεις σε κίνδυνο την οικογένειά μου σου δηλώνω ότι θα κάνω τα πάντα για να σε σβήσω πολιτικά
#πολακης #Σύριζα

Το προσωπικό μένος του Πολάκη εναντίον μου, δεν σταματά ούτε τώρα που διαγράφεται από τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί κατάλαβαν ότι ο χρυσαυγιτισμός του εθνικού πέτσακα δεν έχει τέλος.
Με κατηγορεί γιατί αγόρασα σπίτι επειδή το 2021 και το 2022 γεννήθηκαν τα δύο μου παιδιά και ήθελα μετα από 20 και πλέον χρόνια δικηγορίας να τους εξασφαλίσω μια καλύτερη ζωή.
Αγόρασα αυτό το σπίτι πουλώντας άλλο στο Κολωνάκι και παίρνοντας υψηλότατο δάνειο το οποίο και θα εξυπηρετώ για πολλά χρόνια.
Όλα τα περιουσιακά μου στοιχεία είναι καταγεγραμμένα στα Πόθεν Έσχες που καταθέτω και που ελέγχομαι γι' αυτά.
Είμαι πολλά χρόνια επιτυχημένη δικηγόρος, με μεγάλο γραφείο στο κέντρο της Αθήνας. Δεν είχα ούτε έχω ανάγκη το μισθό της Γενικής Γραμματέως Αντεγκληματικής Πολιτικής.
Δόξα τω Θεώ εργάζομαι από 20 ετών και μπορώ με το κεφάλι ψηλά να περπατώ στους δρόμους.
Ο Πολάκης και οι άθλιοι συκοφάντες της ίδιας υποστάθμης θα βρουν στη δικαιοσύνη τις απαντήσεις που τους αξίζουν.

Αν έχει τα κότσια ας έρθει στα δικαστήρια χωρίς την ασυλία του να αναμετρηθούμε. Γιατί τα παντελόνια είναι δύσκολο ρούχο και δεν μπορεί να τα φοράει όποιος δεν τα αντέχει.

Ο ΠΡΩΗΝ Τομεάρχης Διαφάνειας ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλει: - 'Παρουσιάζω το συμβόλαιο αγοράς ακινήτου από τη Σοφία Νικολάου στο πιο ακριβό Σημείο στο Π. Ψυχικό. - Άκου ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ!!! ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ μόνη σου μέχρι την Τρίτη !


 

Σε συνέχεια της ανάρτησης που έκανα την Παρασκευή (φωτό 1) και επειδή ό,τι λέω, το πραγματοποιώ...
Επειδή ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται και "ξεπλένεται" (φωτό 2), κάτι που δεν πρόκειται να επιτρέψω καθώς το σκάνδαλο της ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗΣ Νικολάου ήταν η πρώτη μεγάλη υπόθεση διασπάθισης δημοσίου χρηματος που αποκάλυψε ο Τομέας Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ υπό την καθοδήγησή μου (φωτό 3):
Παρουσιάζω σήμερα ως ΠΡΩΗΝ Τομεάρχης Διαφάνειας (για να μην κατηγορηθώ ΚΑΙ για αντιποίηση αρχής...) το συμβόλαιο αγοράς ακινήτου από τη Σοφία Νικολάου στο πιο ακριβό σημείο (οδός Καμελίων) της πιο ακριβής περιοχής της Αθήνας (Π. Ψυχικό).
Συγκεκριμένα, τον Νοέμβριο του 2021, δηλαδή λίγους μήνες μετά τις απευθείας αναθέσεις που έκανε η συγκεκριμένη κυρία ως Γ.Γ.Α.Π από 30-3-2020 έως 30-3-2021, οι οποίες ΖΗΜΙΩΣΑΝ το Δημόσιο κατά 2.000.000 ευρώ, η ίδια ΑΓΟΡΑΣΕ οικόπεδο 551τ.μ με ΔΙΩΡΟΦΗ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ με υπόγειο συνολικής επιφάνειας 355,15 τ.μ (!!!) στο Παλαιό Ψυχικό, με αναγραφόμενο τίμημα συμβολαίου 850.000€ (φωτό 4, 5, 6, 7, 8, 9).
Σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς και τις εκτιμήσεις μεσιτών, η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ αξία του συγκεκριμένου ακινήτου φθάνει το ποσό των 1.500.000 ευρώ!!
Μετά την αγορά του ακινήτου, η Νικολάου προέβη σε ριζική, ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΗ, ανακαίνιση, που ανέλαβε το αρχιτεκτονικό γραφείο ML (φωτό 10) και η οποία διήρκεσε περίπου 8 μήνες και κόστισε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 350.000 ευρώ (1.000€/τ.μ), όπως επιβεβαιώνουν και οι περίοικοι (ακόμα και το Π. Ψυχικό μας βοηθούσε για να απαλλαγούμε από τη συμμορία της ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΑΕ...)!!!
Το μόνο σίγουρο είναι πως από το μισθό της γενικής γραμματέως αυτή η αγορά και ανακαίνιση ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ !!!
Καλή Σαρακοστή σε όλους!
Καλή επιτυχία στα νέα σου καθήκοντα φίλε και σύντροφε Γιάννη Ραγκούση.
(…Για τα άλλα στις συνεδριάσεις των οργάνων )
Σε συνέχεια της ανάρτησης που έκανα την Παρασκευή (φωτό 1) και επειδή ό,τι λέω, το πραγματοποιώ...

Επειδή ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται και "ξεπλένεται"


Δείτε περισσότερα

Tομεάρχης Οικονομικών του ΣΥΡΙΖΑ: - Δεδομένη και σεβαστή η απόφαση για τον βουλευτή Νίκο Παππά


 «Θα κριθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το αν οι δημοσκοπήσεις ανταποκρίνονται ή όχι στην πραγματικότητα, αφού πολλές φορές είτε στην Ελλάδα, είτε σε άλλες χώρες έχουν πέσει έξω» τόνισε στην εκπομπή του ΑΝΤ1, Στούντιο με Θέα, ο βουλευτής Β΄ Πειραιά και αν. τομεάρχης Οικονομικών του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Τρύφων Αλεξιάδης.

Σε ό,τι αφορά τις εκλογές, είπε πως ο κόσμος πρέπει να αποφασίσει με κριτήριο αν το κόμμα που ψηφίζει μπορεί να σχηματίσει κυβέρνηση, «διότι υπάρχουν κόμματα που αρνούνται τις συνεργασίες».

«Κυβέρνηση θα σχηματιστεί αν υπάρχει προγραμματική συμφωνία. Εμείς είμαστε αυτής της λογικής, για αυτό φέραμε και για αυτό στηρίζουμε την απλή αναλογική, και λέμε στον κόσμο να μην ψηφίσει κόμματα που θα φέρουν ξανά κυβέρνηση Μητσοτάκη». Εξήγησε δε ότι δεν έχει νόημα η ψήφος σε κόμματα που αρνούνται την ικανότητα να κυβερνήσει πολιτικός σχηματισμός της Αριστεράς, που να μπορεί να φέρει προοδευτικές και αριστερές πολιτικές σε διάφορα πεδία, αλλά «δεν τους νοιάζει ποια θα είναι η κυβέρνηση της χώρας και άμεσα ή έμμεσα θα φέρουν ξανά κυβέρνηση Μητσοτάκη…»

Για την απόφαση του δικαστηρίου για τον Νίκο Παππά είπε «πολιτική απόφαση, δεδομένη και σεβαστή, αλλά όλοι κρινόμαστε…».

«Η ΝΔ και άλλα κόμματα θα έχουν αυτή την απόφαση σημαία μέχρι τις εκλογές. Εμείς θα έχουμε σημαία τα 280 εκατομμύρια που προσέθεσε ο κ. Παππάς στα έσοδα του Δημοσίου», δήλωσε επιδεικνύοντας επίσημα έγγραφα με καταγεγραμμένα τα ποσά:

https://bit.ly/3ZmmNIthttps://bit.ly/3SxSkEUhttps://bit.ly/3EE0E0ihttps://bit.ly/3Z2RJh8

«Τον παρέπεμψαν επειδή εφάρμοσε τον νόμο και το Σύνταγμα. Την ώρα που άλλες υποθέσεις με αδιευκρίνιστα ποσά και άλλες περίεργες καταστάσεις δεν φτάνουν καν στη Δικαιοσύνη», συμπλήρωσε.


Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2023

Συμβούλιο της Επικρατείας: - Αντισυνταγματικός ο νόμος,4589/2019 του ΣΥΡΙΖΑ , για τους εκπαιδευτικούς

 



ΜΕ ΤΗΝ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 166/2023 ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ, ΤΟ ΣΤΕ (ΤΜΗΜΑ Γ´) ΑΠΟΦΑΝΘΗΚΕ ΟΤΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΙΣΟΤΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!!


ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΥΡΙΖΑ 4589/2019 (ΑΡΘΡΟ 61, ΠΑΡΑΓΡ.4, περίπτωση ζ) ΠΟΥ ΠΡΟΕΒΛΕΠΕ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.


Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΡΑΠΕΜΦΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΕ ΛΟΓΩ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ. ΙΔΟΥ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗΣ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ (ΣΚΕΨΗ 13) ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ 166/2023 ΤΟΥ Γ’ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΕ.


“13. Επειδή, με βάση τα ανωτέρω το Τμήμα άγεται σε αντισυνταγματικότητα της διατάξεως του άρθρου 61 παρ. 4 περ. ζ΄ του ν. 4589/2019, σύμφωνα με την οποία η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στις ιδιωτικές σχολικές μονάδες μοριοδοτείται κατ’ εξαίρεση. Σύμφωνα, όμως, με τα οριζόμενα στην παράγραφο 5 του άρθρου 100 του Συντάγματος, η οποία προστέθηκε με το από 6.4.2001 Ψήφισμα της Ζ΄ Αναθεωρητικής Βουλής (Α΄ 84), το ζήτημα της αντιθέσεως ή μη προς το Σύνταγμα της εν λόγω διατάξεως τυπικού νόμου πρέπει να παραπεμφθεί προς επίλυση στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας,“.


166-2023-ΣΤΕ-ΤΜΗΜΑ-ΓΛήψη



πηγή:
https://enypekk.gr/2023/02/25/alexis-mitropoulos-proedros-enypekk-apofasi-stathmos-tou-ste/

Σύνεση, ταλέντο, ανιδιοτέλεια

 

Ανήκω σε μια γενιά που άκουσε πάμπολλες φορές κάτω από μπαλκόνια την κραυγή «Σώσε την Ελλάδα»! Συχνά η κραυγή ήταν υποβολιμαία (ίσως και πληρωμένη), κάποτε μπορεί να ξεπηδούσε και αυθόρμητα. Παραλλάζει με τους καιρούς η κραυγή, χωρίς να παύει η επένδυση των ελπίδων στον έναν ενσαρκωτή των προσδοκιών του πλήθους. «Μαζί σου, για μια Ελλάδα νέα»!

Αυτός ο ένας, κάθε φορά, είναι όλοι μαζί οι κρατικοί θεσμοί προσωποποιημένοι: τα υπουργεία και οι υπηρεσίες που θα λειτουργήσουν αποδοτικά, η οικονομία που θα ανακάμψει, η παιδεία που θα βγει από το τέλμα. Ο ένας, που ρητορεύει στο μπαλκόνι, είναι η ασφάλιση του αδύναμου μεροκαματιάρη, τα νοσοκομεία της ανθρωπιάς που μας λείπουν, η σύνταξη του εξευτελισμένου απόμαχου, η προστασία του αγρότη από τα μεσάζοντα αρπαχτικά του μόχθου του.

Παράξενο πάντρεμα της πίστης σε απρόσωπους θεσμούς με την προσήλωση στο πρόσωπο του ενός, του ηγέτη. Θέλουμε να έχει πρόσωπο το απρόσωπο κράτος, να επενδύσει ο ηγέτης την ετερότητα των χαρισμάτων του σε κάθε σπόνδυλο της παραλυμένης και διεφθαρμένης κρατικής μηχανής. Παλιμπαιδισμός κοινωνιών που προσβλέπουν στην εξουσία σαν σε υποκατάστατο του πατέρα-αφέντη, της μητέρας- τροφού. Χαμένη ολότελα η κοινωνική δυναμική και η κοινωνική ευθύνη, η επίγνωση ότι το κράτος είμαστε εμείς: εμείς και οι θεσμοί, η λειτουργία τους είναι οι δικές μας σχέσεις κοινωνίας ή ακοινωνησίας. Και κανένας ηγέτης δεν μπορεί να μας υποκαταστήσει σε αυτό το άθλημα, σε αυτή την ευθύνη.

Πώς να σώσει την Ελλάδα έστω και ο κορυφαίος των χαρισματικών; Εστω κι αν βρει να μαζέψει γύρω του τους πλέον ικανούς και αδιάφθορους επιτελείς, ποιος θα εφαρμόσει τους επιτελικούς σχεδιασμούς του; Πώς να λειτουργήσουν θεσμοί στην υπηρεσία του πολίτη, όταν σε κάθε κομβική άρθρωση των θεσμών φλεγμαίνει το σιχαμερό απόστημα των συνδικαλισμένων εγωκεντρισμών, ο αδιάντροπος χρηματισμός του εκτελεστή της κυβερνητικής πολιτικής, ο παγιωμένος εθισμός στη ραστώνη;

Κι όμως, η ανορθόλογη προσωποποίηση των θεσμών, η ταύτισή τους με τον έναν ηγέτη, που θα τους μεταμορφώσει σαν με ραβδάκι μαγικό, συνεχίζει να είναι ο άξονας του συλλογικού αποπροσανατολισμού μας. Στις γκρίνιες μας φταίνε, αόριστα και γενικά, οι θεσμοί – φταίει η Παιδεία, φταίει η οικογένεια, φταίνε οι πολιτικοί, φταίει η πνευματική ηγεσία. Στις ελπίδες μας οι θεσμοί ταυτίζονται με τον έναν ηγέτη. Έτσι ο εαυτός μας, το κοινωνικό μας σώμα, μένει πάντοτε απέξω και ξορκίζει φαντάσματα. Αποκλείεται κάθε ενδεχόμενο κοινωνικής αφύπνισης, συλλογικής ενεργοποίησης.

Ρουτίνα οι διαδηλώσεις στο κέντρο της Αθήνας: Εκατοντάδες (ή και μόνο δεκάδες) διαδηλωτές, πειθήνιο κοπάδι πίσω από κουρασμένες ή βαριεστημένες ντουντούκες. Η διαδήλωση δεν γεννάει κραυγή, δεν ανασταίνει έκρηξη διαμαρτυρίας. Η ντουντούκα υπαγορεύει χιλιοφθαρμένα συνθήματα και το κοπάδι τα μηρυκάζει: Είναι αιτήματα που αξιώνουν προστασία, κάποτε και υπαγορευμένη οργή για τον «σαδιστή πατέρα»: το κράτος. Όλες οι διαδηλώσεις ζητάνε να συναντήσουν τον υπουργό ή και τον πρωθυπουργό, τον ένα που προσωποποιεί τη θεσμική λειτουργία. Και όταν η πρόσβαση στο πρόσωπο αποκλείεται, τότε ξυπνάει το μένος για το φάντασμα του θεσμού: αορίστως το «κράτος».

Το φάντασμα είναι εκεί, απέναντι, θωρακισμένο με κράνος, ασπίδα και ρόπαλο – είναι το κράτος, ο θεσμός που κωφεύει στο αίτημά μας. Δεν είναι το παιδί το κοντινό μας, ο συμπολίτης ή ο γείτονας, που βγάζει κι αυτός πικρό μεροκάματο στην αστυνομία. Είναι το κράτος, που αρνείται να με «σώσει», δηλαδή να βολέψει την καταναλωτική μου σιγουριά, το κράτος, που διαπλέκεται με ικανότερους από μένα στην καταλήστευση του κοινού κορβανά.

Στο παραισθησιογόνο παιχνίδι, ταύτισης των θεσμών με τους διαχειριστές της λειτουργίας τους, εκβάλλει η κάθε ατομική ανασφάλεια: η ασυνείδητη ορμέμφυτη επιθυμία να καταβροχθίσει κανιβαλικά το νήπιο τη μητέρα-τροφό, ο «πολίτης» το κράτος. Η λογική παρακάμπτεται και καταργείται. Πόσων πολιτών τα δικαιώματα καταπατήθηκαν, για να διοριστεί με κομματική αυθαιρεσία ο συγκεκριμένος διαδηλωτής, που τώρα διαδηλώνει το «δικαίωμά» του να πληρώνεται ως υπεράριθμος από τον φορολογούμενο μόχθο των θυμάτων του;

Δεν ενοχλείται ο διαδηλωτής, που το συνδικαλιστικό αφεντικό του μισθοδοτείται και προάγεται χωρίς ποτέ να εργαστεί. Ούτε που χρησιμοποιεί τη διαδήλωση των υποτελών του, για να κερδίσει ο ίδιος κομματικά πόστα ή και το βουλευτικό αξίωμα. Αυτό που κυρίως ενοχλεί (ίσως και ανεπίγνωστα) τον κάθε εξεγειρόμενο «πολίτη», είναι η ατομική του ατυχία ή ανικανότητα να βρίσκεται κι αυτός στους «αποπάνω»: σε αυτούς που καρπώνονται τα εκατομμύρια από τα δημόσια έργα, τα ευρωπαϊκά «προγράμματα», από τις θέσεις «ειδικών συμβούλων» στους δημόσιους οργανισμούς, των μανδαρίνων που παρέχουν λαδωμένη «προστασία» στον βιοπαλαιστή φορολογούμενο.

Καημός η ευαισθησία για τη χαμένη δυνατότητα ιστορικής επιβίωσης του Ελληνισμού, έγνοια και πόνος για τα αναρίθμητα θύματα της κρατικής διαστροφής και διαφθοράς. Πίκρα των ανθρώπων που φεύγουν από τη ζωή με το σαράκι στα σωθικά της βασανιστικής εθνικής ανημπόριας, καημός για τα χιλιάδες Ελληνόπουλα που τα «μεταρρυθμίζει» κάθε τόσο ο κάθε επιβήτορας των θεσμών της εκπαίδευσης, τους στραμπουλάει την ψυχή, τα αποκόβει από τη γλώσσα, τη μέθεξη στον Αισχύλο, στον Ρωμανό τον Μελωδό, στον Παπαδιαμάντη.

Τελικά οι διαδηλώσεις διαιωνίζουν την αυτοχειρία, τις απαιτήσεις από ένα κράτος-φάντασμα. Στον ελάχιστο ρεαλισμό, ποιος θα μας χειραγωγήσει;

Το ψυχολογικό σύνδρομο της αριστεράς κατά της αριστείας




Προσπαθώ να θυμηθώ πώς συμπεριφερόμουν στην ηλικία των φοιτητών που εισέβαλαν στο γραφείο της καθηγήτριας Ψυχολογίας του Αριστοτελείου απαιτώντας την αναβαθμολόγηση των γραπτών όσων είχαν αποτύχει. Σημειωτέον ότι δεν υπήρξα άριστος ούτε ως μαθητής ούτε ως φοιτητής. Μάλλον μέτριος με εκλάμψεις αριστείας όποτε κάποιο μάθημα κέντριζε το ενδιαφέρον μου. Αδιαφορούσα για τους βαθμούς, φρόντιζα όμως πάντα να ανταποκρίνομαι στις απαιτήσεις της φοιτητικής αξιοπρέπειας. Μία από τις τραυματικές εμπειρίες μου ήταν η προφορική εξέταση που είχα περάσει σε προπτυχιακό μάθημα για τον «Πρίγκιπα του Χόμπουργκ» του Χάινριχ φον Κλάιστ. Δεν είχα παρακολουθήσει τη διδασκαλία και το πέρασα στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου. Ο καθηγητής με υποδέχθηκε στο γραφείο του και το πρώτο πράγμα που πρόσεξα ήταν το μικρό κόκκινο παράσημο της Λεγεώνας της Τιμής στο πέτο του. Ήταν ένας στεγνός τυπικός Γάλλος, που περιφρονεί ό,τι δεν είναι σαν κι αυτόν. Με άφησε να αναπτύξω τις θέσεις μου για το έργο. Ήταν ο καιρός που διάβαζα Φουκώ και είχα στηρίξει την ανάλυσή μου στον Φουκώ. Οταν τέλειωσα, χωρίς να με διακόψει ούτε στιγμή, με το ίδιο ύφος μού ανακοίνωσε: «Κύριε, δεν μπορώ να σας μάθω σε μισή ώρα ό,τι δεν διδαχθήκατε έναν ολόκληρο χρόνο που δεν παρακολουθούσατε τα μαθήματά μου». Έβαλα την ουρά κάτω απ’ τα σκέλια και απεχώρησα. Τελικά το μάθημα το πέρασα, αφού ήταν διπλό. Το άλλο μισό ήταν για τον Ιβ Μπονφουά, όπου πήρα βαθμό αρκετά ψηλό για να ισοσκελίσω την απώλεια από τον Κλάιστ. Δεν σκέφτηκα ούτε να διαπραγματευθώ ούτε να διαμαρτυρηθώ. Και αναρωτιέμαι ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στον εαυτό μου της δεκαετίας του εβδομήντα και στους σημερινούς φοιτητές του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.

Δεν είναι η απόσταση ανάμεσα στο Παρίσι και στη Θεσσαλονίκη. Εξάλλου, τότε σπούδαζα στη Nanterre από όπου ξεκίνησε ο Μάης του ’68. Ναι, ο Μάης του ’68, με τους χρησμούς του Λοξία που όρισαν τη μοίρα της γενιάς μου. «Η μοίρα σου είναι να σκοτώσεις τον πατέρα σου». Τα υπόλοιπα έπονται. «Απαγορεύεται το απαγορεύεται». «Οχι στον πατριαρχικό πολιτισμό». Ολ’ αυτά, και πολλά άλλα ακόμη, πέντε δεκαετίες μετά, αφού έχουν αποτύχει ως πολιτικές προτάσεις, έχουν μεταλλαχθεί σε ψυχολογικό σύνδρομο. Το επεισόδιο στο Αριστοτέλειο με θύμα την καθηγήτρια Ψυχολογίας δεν είναι πολιτικό γεγονός. Είναι ο ψυχολογικός σπασμός μιας κοινότητας ατόμων. Μια κοινωνική ασθένεια την οποία η καθ’ ημάς Αριστερά προσπαθεί να τη μεταλλάξει σε πολιτική πρακτική. Τα παιδιά που κατέλαβαν το γραφείο της καθηγήτριας Ψυχολογίας πίστευαν ότι παρεμβαίνουν στην πολιτική ζωή της χώρας. Αφού η αριστεία είναι στίγμα κοινωνικής διάκρισης, τότε το αντίθετό της σηματοδοτεί την κοινωνική δικαιοσύνη.

Το ερώτημα είναι για ποιον λόγο η σημερινή Αριστερά έχει ταυτίσει την κοινωνική της πρακτική με την αντιπαλότητα απέναντι στην αριστεία. Καμία σχέση με την παράδοση της αριστερής σκέψης, που αντιμετώπιζε την αριστεία ως προϋπόθεση των κοινωνικών αγώνων. Το προλεταριάτο κατά Μαρξ ήταν οι άριστοι της βιομηχανικής κοινωνίας. Αυτοί παρήγαν την υπεραξία που την καρπωνόταν το κεφάλαιο. Το προλεταριάτο δεν υπάρχει πια. Είναι ένα ιστορικό κειμήλιο. Προσπαθεί να το αξιοποιήσει η σημερινή Αριστερά, όχι μόνον η δική μας, μετουσιώνοντάς το στους μετανάστες και στης γης τους κολασμένους. Οι οποίοι, όμως, δεν έχουν καμία σχέση με την παραγωγή οικονομικής ή κοινωνικής αξίας.

Γιατί αντιπαλεύονται την αριστεία; Παραγνωρίζοντας ότι η αριστεία είναι η εκδοχή της εν δυνάμει πραγματικότητας. Διά της αριστείας η πραγματικότητα μπορεί να απελευθερωθεί από τις δουλείες της. Τα παιδιά που απαιτούσαν καλύτερο βαθμό απ’ ό,τι άξιζαν, στην πραγματικότητα πάλευαν για την υποδούλωση στις συνθήκες ενός πανεπιστημίου καταδικασμένου να παράγει διπλώματα αντί για γνώση. Και αν ήσαν φοιτητές Ιατρικής ή υποψήφιοι πολιτικοί μηχανικοί;

Δεν αρκεί η πανεπιστημιακή αστυνομία –αν και όποτε λειτουργήσει– για να προστατεύσει την καθηγήτρια, ή μάλλον την αξιοπρέπεια του ιδρύματος. Για να γεννηθούν αυτές οι ομάδες χρειάστηκαν δεκαετίες ψυχολογικής υποστήριξης. Η αντιπαλότητα απέναντι στην αριστεία δεν είναι πολιτικό ζήτημα. Είναι καθαρά ψυχολογικό σύνδρομο, από το οποίο η ελληνική κοινωνία πρέπει να θεραπευθεί.


πηγή:https://www.kathimerini.gr/opinion/562295074/to-psychologiko-syndromo-kata-tis-aristeias/

Η τελευταία μαντινάδα του Παύλου Πολάκη - “Μαχαίρι μέσα στην καρδιά/ ετσά ναι η προδοσία/ στον Χάρο στέλνε οριστικά/ αγάπες και φιλία”


 


Ο Αλέξης Τσίπρας είχε δεχθεί αρκετές φορές εισηγήσεις να διαγράψει τον Παύλο Πολάκη. Δεν το έκανε γιατί από τη μία είχε προσωπικό δεσμό μαζί του και από την άλλη τον φόβο ότι επηρεάζει και γοητεύει ένα 4%-5% του κόμματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στην Κουμουνδούρου είχαν «μετρήσει» με δημοσκόπηση, εδώ και πάνω από έναν χρόνο, το κόστος που θα είχε η διαγραφή Πολάκη και είχαν καταλήξει ότι θα ήταν σημαντικό – σημαντικότερο από εκείνο που προκαλούσε με την θορυβώδη παρουσία του.

Για αυτό και ο Αλ. Τσίπρας τον κάλυπτε, σε συνεντεύξεις και στη Βουλή, κάθε φορά που του ζητούταν να πάρει θέση για κάποια από τις ακρότητες του βουλευτή Χανίων, επειδή π.χ. είπε «κόμμα δωσίλογων τη ΝΔ» ή επειδή εξέφραζε αμφιβολίες για τα εμβόλια.

Του είχε ζητήσει, χωρίς αποτέλεσμα και κατ’ επανάληψη, ο ίδιος και μέσω τρίτων, να αυτοσυγκρατηθεί για να μη δίνει επιχειρήματα στο αντιΣΥΡΙΖΑ μέτωπο και για να μην στρέφει την επικαιρότητα στα εσωκομματικά τους.

Στις προσπάθειές του να προσκαλέσει στελέχη της κεντροαριστεράς συνάντησε συχνά άρνηση με το επιχείρημα, προσχηματικό ή πραγματικό, της αδυναμίας συνύπαρξης στο ίδιο κόμμα με τον Π. Πολάκη.

Αρκετά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ έχουν ασκήσει κριτική στον πρώην αν. υπουργό Υγείας, κυρίως για το ύφος και λιγότερο για την ουσία των παρεμβάσεών του, ενώ οι περισσότεροι τον παραδέχονται για τις αποκαλύψεις του (Πάτσης,  Νικολάου κοκ).

Τι άλλαξε και ο Αλ. Τσίπρας τον πετάει έξω από τα ψηφοδέλτια;

Η εισαγγελική παρέμβαση ήταν καταλυτική. Μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να απονομιμοποίησε επίσημα και κεντρικά τους δικαστές του Ειδικού Δικαστηρίου, αμφισβητώντας την καταδικαστική απόφασή τους για τον Ν. Παππά, αλλά ο Π. Πολάκης πήγε πολλά μέτρα παραπέρα ξεπερνώντας όχι μόνο το πολιτικό αλλά και το νομικό μέτρο.

Ζητώντας, ως εν αναμονή υπουργός «εκκαθαρίσεις» δημοσιογράφων, δικαστών και τραπεζιτών, με ονόματα και διευθύνσεις, υποχρέωσε τη Δικαιοσύνη να αντιδράσει υποχρεώνοντας τον Αλ. Τσίπρα να τον εγκαταλείψει.

Σίγουρα είχε επιβαρύνει τη θέση του επειδή για πρώτη φορά, στην τελευταία συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας, στράφηκε κατά της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ, εκβιάζοντας ότι δεν θα είναι υποψήφιος αν δεν έμπαινε ένας εκλεκτός του στο ψηφοδέλτιο Χανίων.

Και οπωσδήποτε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ χρειάζεται μια μικρή νίκη στη μάχη του κέντρου από τη στιγμή που οι δημοσκοπήσεις (και αυτές που θεωρεί έγκυρες) δείχνουν ότι ο Κ. Μητσοτάκης υπερέχει σημαντικά στο μεσαίο χώρο, ενώ τα ψηφοδέλτια που ανακοινώθηκαν δεν έκαναν την εντύπωση που επεδίωκε ως προς το άνοιγμα στη σοσιαλδημοκρατία.

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης άργησε να καταλάβει ότι ο Π. Πολάκης θα του δημιουργεί συνεχώς προβλήματα κάνοντας μεγάλη φασαρία μέχρι τις κάλπες, ενώ δεν είναι σίγουρο ότι θέλει και μπορεί να καθαρίσει με τον πολακισμό.

Ο Π. Πολάκης εξέφραζε με τον πιο αυθεντικό τρόπο μια κουλτούρα ρεβανσισμού, αντιθεσμικότητας, και μισαλλοδοξίας, ομνύοντας στον Άρη Βελουχιώτη και ακούγοντας τον ύμνο του ΕΑΜ.

Βρίζοντας, απειλώντας και τραμπουκίζοντας, έφτιαχνε εμφυλιοπολεμική ατμόσφαιρα υποσχόμενος ένα μεγάλο γιουρούσι και κατάληψη του Μεγάρου Μαξίμου με ρεσάλτο για μια δεύτερη φορά που θα είναι αλλιώς και όχι όπως όταν «πήραν την κυβέρνηση αλλά όχι την εξουσία».

Το πρόγραμμά του περιελάμβανε δεύτερη σχολή δικαστών, κρατικοποίηση μίας τουλάχιστον συστημικής τράπεζας, εκτός από τη ΔΕΗ, και άλλες «μεταρρυθμίσεις» εκτός ευρωπαϊκού πλαισίου.

Όπως συχνά συμβαίνει με όσους συνηθίζουν στην ατιμωρησία και πιστεύουν στην παντοδυναμία τους, πέρασε το όριο και θα αναγκαστεί να παρακολουθήσει την ΣΥΡΙΖΑϊκή πεντοζάλη από τον πάγκο μουρμουρίζοντας ίσως μια από τις αγαπημένες του μαντινάδες:

“Μαχαίρι μέσα στην καρδιά/ ετσά ναι η προδοσία/ στον Χάρο στέλνε οριστικά/ αγάπες και φιλία”



πηγή:https://www.kathimerini.gr/politics/562297783/aggeliki-spanoy-i-teleytaia-mpalothia-toy-payloy-polaki/