Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2019

Αναδρομικά έως και 18.000 ευρώ για τις κύριες συντάξεις του Δημοσίου - Μπόνους επιβράβευσης στους δικαστικούς επειδή καθυστερούσαν να εκδώσουν τις αποφάσεις - Αναλυτικοί πίνακες











Αναδρομικά και αυξήσεις σε κύριες και επικουρικές συντάξεις με συνολικά ποσά ως και 18.000 ευρώ δικαιούνται οι 500.000 συνταξιούχοι του Δημοσίου από την επιστροφή των μειώσεων που βγήκαν αντισυνταγματικές.
Για τις κύριες συντάξεις, τα αναδρομικά που δικαιούνται να πάρουν είναι:
1. Ως 15.790 ευρώ για συνταξιούχους δικαστικούς.
2. Ως 10.000 με 11.000 ευρώ για απόστρατους και συνταξιούχους άλλων ειδικών μισθολογίων, όπως καθηγητών, γιατρών.
3. Ως 7.940 ευρώ για πολιτικούς συνταξιούχους.
Τα αναδρομικά κλειδώνουν -εκτός απροόπτου- για ένα 10μηνο και αφορούν τις μειώσεις της ΕΑΣ στις κύριες συντάξεις τους και των νόμων 4051/12 και 4093/12 σε κύριες και επικουρικές.
Τα τελικά ποσά που έχουν λαμβάνειν περίπου 500.000 συνταξιούχοι του Δημοσίου αποκαλύπτει σήμερα, με νέους αναλυτικούς πίνακες, το ένθετο «Ασφάλιση και Συντάξεις».
Τα αναδρομικά για την επιστροφή των μειώσεων από τους νόμους 4051/12 και 4093/12, σε κύριες και επικουρικές, κρίνονται στη δίκη-σταθμό που θα γίνει στο Συμβούλιο της Επικρατείας στις 10 Ιανουαρίου του 2020.
 
Τα αναδρομικά από τη μείωση της ΕΑΣ έχουν ήδη κριθεί τελεσίδικα και μόνον για τις συντάξεις του Δημοσίου από το Ελεγκτικό Συνέδριο. 
Απομένει η συμμόρφωση της κυβέρνησης με τις αποφάσεις καθώς δεν υπάρχει καμία νομιμοποιητική βάση για τη διατήρηση της ΕΑΣ, που κρίθηκε αντισυνταγματική για τις συντάξεις του Δημοσίου.
Πέραν αυτών, υπάρχουν αυξήσεις και νέα αναδρομικά στις επικουρικές συντάξεις του Δημοσίου.
Οι αυξήσεις θα δοθούν από 1/1/2020 και θα αφορούν τις επικουρικές, που ήταν πάνω από τα 1.300 ευρώ σε άθροισμα με την κύρια σύνταξη και με αυτό το κριτήριο μειώθηκαν με το νόμο Κατρούγκαλου τον Ιούνιο του 2016 (βλ. σελ. 4-5).
Κρίνονται αναδρομικά 3ετίας για τα Δώρα των συντάξεων του Δημοσίου
Σε δίκη-πιλότο της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου θα κριθούν και τα Δώρα των συνταξιούχων του Δημοσίου. Η απόφαση αναμένεται στις αρχές του 2020. Από το αποτέλεσμα της δίκης θα εξαρτηθεί αν οι συνταξιούχοι του Δημοσίου δικαιούνται αναδρομικά Δώρων για 3 έτη, ή για μικρότερο διάστημα.
Σημειώνεται ότι με τις αποφάσεις που πήρε το ΣτΕ τον Ιούνιο του 2015 κρίθηκε αντισυνταγματική και η κατάργηση των Δώρων στις συντάξεις.
Το Ελεγκτικό Συνέδριο θα κρίνει, ωστόσο, μόνον για τα αναδρομικά των Δώρων στις συντάξεις του Δημοσίου.
Τα αναδρομικά για όλες τις κύριες συντάξεις του Δημοσίου πάνω από τα 1.000 ευρώ.
Στους πίνακες που δημοσιεύει το ένθετο «Ασφάλιση και Συντάξεις» παρουσιάζονται τα πλήρη – τελικά ποσά αναδρομικών για τις κύριες συντάξεις που λαμβάνουν 500.000 συνταξιούχοι του Δημοσίου λόγω γήρατος, αναπηρίας, ή λόγω θανάτου.
Τα ποσά που δικαιούνται οι συνταξιούχοι σύμφωνα με τους πίνακες του ενθέτου «Ασφάλιση και Συντάξεις» είναι:
1. Συνταξιούχος δικαστικός με αρχική (μικτή προ μειώσεων) κύρια σύνταξη στα 4.750 ευρώ, που σήμερα παίρνει 2.439 ευρώ πριν το φόρο, έχει λαμβάνειν αναδρομικά 665 ευρώ το μήνα από τη μείωση ΕΑΣ, 265 ευρώ το μήνα από τη μείωση του νόμου 4051 και 649 ευρώ το μήνα από τη μείωση του νόμου 4093. Συνολικά από τις τρείς μειώσεις μαζεύει 1.579 ευρώ αναδρομικά το μήνα, που σημαίνει ότι για 10 μήνες δικαιούται αναδρομικά 15.790 ευρώ.
2. Απόστρατος που είχε αρχική (μικτή προ μειώσεων) κύρια σύνταξη στα 3.600 ευρώ και σήμερα παίρνει 2.035 ευρώ πριν το φόρο, δικαιούται αναδρομικά 10.560 ευρώ για το 10μηνο.
3. Απόστρατος που είχε αρχική (μικτή προ μειώσεων) κύρια σύνταξη στα 1.954 ευρώ και σήμερα παίρνει 1.405 ευρώ πριν το φόρο, δικαιούται αναδρομικά 3.324 ευρώ για το 10μηνο.
4. Συνταξιούχος γιατρός που είχε αρχική (μικτή προ μειώσεων) κύρια σύνταξη στα 3.400 ευρώ και σήμερα παίρνει 1.959 ευρώ πριν το φόρο, δικαιούται αναδρομικά 9.660 ευρώ για το 10μηνο.
5. Συνταξιούχος υπάλληλος Π.Ε κατηγορίας που είχε αρχική (μικτή προ μειώσεων) κύρια σύνταξη στα 2.910 ευρώ και σήμερα παίρνει 1.734 ευρώ πριν το φόρο, έχει δικαιούται αναδρομικά 7.940 ευρώ για το 10μηνο.
6. Συνταξιούχος υπάλληλος που είχε αρχική (μικτή προ μειώσεων) κύρια σύνταξη στα 1.738 ευρώ και σήμερα παίρνει 1.284 ευρώ πριν το φόρο, δικαιούται αναδρομικά 2.860 ευρώ για το 10μηνο.
7. Συνταξιούχος που είχε αρχική (μικτή προ μειώσεων) κύρια σύνταξη στα 1.651 ευρώ και σήμερα παίρνει 1.274 ευρώ πριν το φόρο, δικαιούται αναδρομικά 2.260 ευρώ για το 10μηνο.
8. Συνταξιούχος που είχε αρχική (μικτή προ μειώσεων) κύρια σύνταξη στα 1.489 ευρώ και σήμερα παίρνει 1.171 ευρώ πριν το φόρο, δικαιούται αναδρομικά 1.940 ευρώ για το 10μηνο.
9. Συνταξιούχος που είχε αρχική (μικτή προ μειώσεων) κύρια σύνταξη στα 1.362 ευρώ και σήμερα παίρνει 1.122 ευρώ πριν το φόρο, δεν έχει αναδρομικά, από τη μείωση με την ΕΑΣ, γιατί η περικοπή επιβαλλόταν πάνω από τα 1.400 ευρώ. Τα αναδρομικά που δικαιούται είναι 4 ευρώ το μήνα από τη μείωση του νόμου 4051 και 133 ευρώ απ τη μείωση του νόμου 4093, δηλαδή συνολικά έχει λαμβάνειν 1.370 ευρώ για το 10μηνο





















ΚΕΔΙΣΑ: Πρόσκληση στην εκδήλωση: «Η Γεωπολιτική σκακιέρα της Ενέργειας και ο ρόλος της Ελλάδος»







Το Κέντρο Διεθνών Στρατηγικών Αναλύσεων-ΚΕΔΙΣΑ διοργανώνει εκδήλωση με θέμα: «Η Γεωπολιτική σκακιέρα της Ενέργειας και ο ρόλος της Ελλάδος» τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019 και ώρα 18.00-20.30 στο Amalia Hotel Athens (Αίθουσα Rose-Ισόγειο)  επί της Λεωφόρου Αμαλίας 10 (πλησίον σταθμού μετρό «Σύνταγμα»).
Η είσοδος είναι ελεύθερη
Στους φοιτητές θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης
Πρόγραμμα Εκδήλωσης
Προσέλευση: 17:30-18:00
Έναρξη: 18:00

Χαιρετισμός-Εισαγωγική Ομιλία
Ανδρέας Γ.Μπανούτσος, Ιδρυτής & Πρόεδρος Δ.Σ. ΚΕΔΙΣΑ

Πάνελ Ειδικών
Συντονίστρια
Ηρώ Ράντου (Δημοσιογράφος)
Ομιλητές
Κωστής Σταμπολής, Πρόεδρος & Εκτελεστικός Διευθυντής ΙΕΝΕ (Ινστιτούτο Ενέργειας Νοτιοανατολικής Ευρώπης)
Νικόλαος Φαραντούρης, Καθηγητής της Ευρωπαϊκής Έδρας Jean Monnet στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς 
Μαρίκα Καραγιάννη, Διδάκτωρ Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Ειδική Επιστήμων σε Ευρωπαϊκά & Διεθνή Ενεργειακά Θέματα, ΠΕΔιΣ-Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου 

Μετά το πέρας των ομιλιών θα ακολουθήσει συζήτηση

«Ασημένιος» στο Παγκόσμιο Κύπελλο ποδηλασίας του Χονγκ Κονγκ ο Χρήστος Βολικάκης



Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Χρήστος Βολικάκης στο Παγκόσμιο Κύπελλο ποδηλασίας πίστας που διεξήχθη στο Χονγκ Κονγκ, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τη μεγάλη κλάση του.

Ο Έλληνας πρωταθλητής, μπορεί να στάθηκε άτυχος στο όμνιουμ ωστόσο σήμερα κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο, αφού τερμάτισε στη δεύτερη θέση, πίσω μόνο από τον Ολλανδό Ρόι Έιφτινγκ. Την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο Αυστραλός Κόρμπιν Στρονγκ.
Αυτό ήταν το τρίτο Παγκόσμιο Κύπελλο της νέας σεζόν, καθώς έχουν προηγηθεί αυτά στο Μινσκ και στη Γλασκόβη, ενώ μετά τον Χονγκ Κονγκ ο Βολικάκης θα δοκιμαστεί στη Νέα Ζηλανδία και την Αυστραλία.
Ο Κρητικός αθλητής έχει μεγάλο στόχο την πρόκριση στους Ολυμπιακούς αγώνες του Τόκιο. Σε περίπτωση που τα καταφέρει θα είναι η τέταρτη συμμετοχή στην κορυφαία αθλητική διοργάνωση.








Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

O ΥΦΕΘΑ και πρώην Α/ΓΕΣ,Αλκιβιάδης Στεφανής,αναλαμβάνει την ευθύνη εκτός από το πολεμικό ναυτικό, το λιμενικό και τους συνοριοφύλακες - Τυχαίο;





Εντός την εβδομάδας αναμένεται να ανακοινωθεί, σύμφωνα το δελτίο ειδήσεων του Alpha, η απόφαση της κυβέρνησης να περάσουν στην αρμοδιότητα του υφυπουργού Άμυνας, Αλκιβιάδη Στεφανή, εκτός από το πολεμικό ναυτικό, το λιμενικό και οι συνοριοφύλακες.
Όπως αποκάλυψε, ο υφυπουργός Άμυνας αναλαμβάνει πλέον την ευθύνη για τις υπηρεσίες που μέχρι τώρα ανήκαν στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Πρόκειται για ένα «υπερυφυπουργείο», με τον κ. Στεφανή να είναι υπεύθυνος να συντονίσει το έργο του μεταναστευτικού - προσφυγικού.
Δείτε το βίντεο:






Πηγή:http://www.enikos.gr/society/687657/nees-plirofories-gia-to-prosfygiko-ston-stefani-oi-armodiotites-t

Βολές Πυροβολικού Μάχης στο Πεδίο Βολής Κρήτης - Υψηλό ηθικό, συνεχής ετοιμότητα, άρτια και άριστη επαγγελματική κατάρτιση των στελεχών, στην επιτυχή αντιμετώπιση των πολεμικών σεναρίων



Την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκαν στο Πεδίο Βολής Κρήτης βολές Πυροβολικού Μάχης, οπλικών συστημάτων M270 Multiple Launch Rocket System (MLRS) καθώς και RM-70 στο πλαίσιο εκπαιδεύσεως των Μονάδων Πυροβολικού Μάχης της 1ης Στρατιάς/EU-OHQ.
Τις βολές παρακολούθησαν ο Διοικητής 1ης ΣΤΡΑΤΙΑΣ/EU-OHQ, Αντιστράτηγος Κωνσταντίνο Φλώρος, ο Διευθυντής Πυροβολικού του ΓΕΣ Υποστράτηγος Δημοσθένης Βιτετζάκης καθώς και αντιπροσωπεία από το ΓΕΣ και το ΠΒΚ.
Από την επιτυχή αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών σεναρίων, τόσο ως προς τις διαδικασίες εκπομπής και ακρίβειας των πυρών, όσο και από τα αποτελέσματά τους φανερώνουν το υψηλό ηθικό, την συνεχή ετοιμότητα καθώς και την άρτια και άριστη επαγγελματική κατάρτιση των στελεχών που πηγάζει από την αυταπάρνηση και την υψηλή αίσθηση του καθήκοντος.
#ΕλληνικόςΣτρατός, #HellenicArmy

Πώς θα διαµορφωθεί από την επόµενη χρονιά το τοπίο σε µισθούς και συντάξεις - Οι 28 μεγάλες ανατροπές και οι αυξήσεις




Πώς θα διαµορφωθεί από την επόµενη χρονιά το τοπίο σε µισθούς και συντάξεις και ποιες παρεµβάσεις θα καθιερωθούν για τη διευθέτηση οφειλών. 
Μεγάλα κέρδη για ελεύθερους επαγγελµατίες και επιχειρήσεις. 
Για ποια προϊόντα µειώνεται ο ΦΠΑ, τι θα ισχύσει για ανείσπρακτες αποδοχές και παροχές σε είδος

Είκοσι οκτώ σηµαντικές αλλαγές στη φορολογία έρχονται µε το φορολογικό νοµοσχέδιο, το οποίο κατατέθηκε στη Βουλή και αναµένεται να ψηφιστεί έως τις 20 ∆εκεµβρίου.

Αυξήσεις σε µισθούς και συντάξεις, αλλά περιορισµένες για τα µεσαία εισοδήµατα µισθωτών και συνταξιούχωνλιγότεροι φόροι για τις επιχειρήσεις, µπλόκο στα αδήλωτα εισοδήµατα από Airbnb αλλά και σηµαντικές βελτιώσεις στην πάγια ρύθµιση οφειλών προς την Εφορία. Αυτές είναι µερικές από τις σηµαντικότερες αλλαγές που προβλέπει το φορολογικό νοµοσχέδιο.

Μισθωτοί-συνταξιούχοι

Η νέα φορολογική κλίµακα συνοδεύεται από αλλαγές και στην έκπτωση φόρου που οδηγεί στο αφορολόγητο όριο. Η νέα φορολογική κλίµακα έχει την εξής µορφή:

Εισόδηµα Συντελεστής
  • Εως 10.000 - 9% (από 22%)
  • 10.001-20.000  - 22%
  • 20.001-30.000 28% (από 29%)
  • 30.001-40.000 36% (από 37%)
  • 40.001+ 44% (από 45%)
Η έκπτωση φόρου για µισθωτούς - συνταξιούχους που οδηγεί σε αφορολόγητο όριο διαµορφώνεται ως εξής:
  • Αγαµος: 777 ευρώ, που συνεπάγεται αφορολόγητο όριο 8.636 ευρώ.
  • 2. Εγγαµος µε 1 παιδί: 810 ευρώ, για να προκύψει αφορολόγητο 9.000 ευρώ.
  • 3. Εγγαµος µε 2 παιδιά: 900 ευρώ, για να προκύψει αφορολόγητο όριο 10.000 ευρώ.
  • 4. Εγγαµος µε 3 παιδιά: 1.120 ευρώ, που οδηγεί σε αφορολόγητο 11.000 ευρώ.
  • 5. Εγγαµος µε 4 παιδιά: 1.340 ευρώ, που οδηγεί σε αφορολόγητο όριο 12.000 ευρώ.
  • 5. Για κάθε επιπλέον τέκνο η έκπτωση φόρου προσαυξάνεται κατά 220 ευρώ.
Τα ποσά της έκπτωσης φόρου θα δίνονται στο σύνολό τους για εισόδηµα από µισθούς ή συντάξεις έως 12.000 ευρώ. Για εισοδήµατα άνω των 12.000 ευρώ οι εκπτώσεις φόρου θα περιορίζονται κατά 20 ευρώ ανά 1.000 ευρώ επιπλέον εισοδήµατος. 
Από τον υπολογισµό του φόρου εισοδήµατος, µε βάση τα παραπάνω δεδοµένα, προκύπτουν µειώσεις στο φορολογικό βάρος για την πλειονότητα των µισθωτών και συνταξιούχων, που θα φανούν από την Πρωτοχρονιά µέσω της µείωσης της παρακράτησης φόρου εισοδήµατος. Η ελάφρυνση, ωστόσο, είναι περιορισµένη για τα µεσαία εισοδήµατα, δηλαδή για όσους έχουν ετήσιες αποδοχές από 20.000 έως και περίπου 50.000 ευρώ. Μάλιστα, οι µισθωτοί µε εισόδηµα σε αυτό το επίπεδο και µε ένα προστατευόµενο τέκνο δεν έχουν κανένα όφελος, ενώ σηµαντικό είναι το όφελος για όσους έχουν πολύ υψηλό εισόδηµα, δηλαδή πάνω από 80.000 ευρώ ετησίως.
Κερδισµένοι της νέας φορολογικής κλίµακας είναι όλοι οι ελεύθεροι επαγγελµατίες, καθώς η νέα φορολογική κλίµακα τους προσφέρει ελάφρυνση σε όλη την γκάµα των εισοδηµάτων


















Μπλόκο στο Αirbnb

Προβλέπεται ηλεκτρονικό λουκέτο για τις πλατφόρµες διαµοιρασµού κατοικιών τύπου Airbnb, εφόσον δεν συνεργαστούν µε τις ελληνικές φορολογικές Αρχές για την παροχή στοιχείων.
Θεσπίζεται το δικαίωµα της ΑΑ∆Ε να ζητά επίσηµα τα σχετικά στοιχεία και εφόσον δεν ανταποκριθούν οι πάροχοι υπηρεσιών πρόσβασης στο ∆ιαδίκτυο, θα εντέλλονται να «κατεβάσουν» τους σχετικούς ιστοτόπους. Αν οι πάροχοι Ιντερνετ δεν συµµορφωθούν, προβλέπεται πρόστιµο έως και 100.000 ευρώ

Αφορολόγητο και e-πληρωμές

Παραµένει η διάταξη για την παροχή του αφορολόγητου ορίου στους περιστασιακά εργαζόµενους και τους φορολογούµενους µε πενιχρά εισοδήµατα.
Επίσης το φορολογικό νοµοσχέδιο προβλέπει ότι:
Όσοι έχουν ετήσιο πραγµατικό εισόδηµα έως 6.000 ευρώ ή τεκµαρτό έως 9.500 ευρώ φορολογούνται µε την κλίµακα των µισθωτών, δηλαδή απολαµβάνουν αφορολόγητο όριο. Εξαιρούνται όσοι έχουν εισόδηµα από ακίνητα ή από επιχειρηµατική δραστηριότητα.
Εκτός από την εισφορά αλληλεγγύης θα αφαιρείται για τον υπολογισµό των ελάχιστων ηλεκτρονικών δαπανών και η δαπάνη για διατροφή συζύγου και παιδιών, εφόσον καταβάλλεται ηλεκτρονικά. Οχι µόνο οι µισθωτοί, αλλά και οι ελεύθεροι επαγγελµατίες και οι ιδιοκτήτες ακινήτων θα πρέπει από το νέο έτος να δαπανούν τουλάχιστον το 30% του εισοδήµατός τους µε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Εφόσον δαπανούν λιγότερα, τότε θα τους επιβάλλεται πρόσθετος φόρος 22% επί του ποσού της δαπάνης που υπολείπεται από το ελάχιστο απαιτούµενο.
Σε περίπτωση που έχουν πραγµατοποιηθεί δαπάνες που αφορούν καταβολές φόρου εισοδήµατος φυσικών προσώπων και ΕΝΦΙΑ, δανειακές υποχρεώσεις προς χρηµατοπιστωτικά ιδρύµατα και ενοίκια, οι οποίες υπερβαίνουν το 60% του πραγµατικού εισοδήµατος, το απαιτούµενο ποσοστό δαπανών περιορίζεται από το τριάντα τοις εκατό (30%) στο είκοσι τοις εκατό (20%) του πραγµατικού τους εισοδήµατος Στον φορολογούµενο του οποίου έχει κατασχεθεί ο λογαριασµός, το όριο δαπανών περιορίζεται στις πέντε χιλιάδες ευρώ (5.000€), ενώ προβλέπονται εξαιρέσεις για φορολογούµενους που έχουν αντικειµενικές δυσκολίες χρήσης ηλεκτρονικών µέσων πληρωµής, όπως είναι οι φορολογούµενοι άνω των 70 ετών και οι κάτοικοι µικρών οικισµών.

Διπλασιασμός δόσεων για χρέη

Παράλληλα επέρχονται και αλλαγές στην πάγια ρύθµιση οφειλών. Για τις τακτικές φορολογικές οφειλές οι δόσεις µπορούν ακόµη και να διπλασιαστούν, δηλαδή από τις 12 να φθάσουν έως και τις 24, ενώ για τις έκτακτες φορολογικές οφειλές µπορούν να φθάσουν έως και τις 48, αντί για έως 24 που ισχύουν σήµερα. Ο µέγιστος αριθµός των δόσεων ορίζεται µε βάση εισοδηµατικά κριτήρια. Οι φορολογούµενοι που θα επιλέγουν για τακτικές φορολογικές οφειλές, όπως είναι ο φόρος εισοδήµατος, περισσότερες από 12 δόσεις θα επιβαρύνονται µε αυξηµένο επιτόκιο κατά µία εκατοστιαία µονάδα. Το ίδιο θα γίνεται και για όσους επιλέγουν να εξοφλήσουν έκτακτες φορολογικές οφειλές, όπως είναι ο φόρος κληρονοµιάς, σε περισσότερες από 24 δόσεις.
Επιπλέον, µε διατάξεις του φορολογικού νοµοσχεδίου:
  • 1.  ∆ιαγράφονται όλες οι ληξιπρόθεσµες οφειλές ύψους έως 10 ευρώ προς τη φορολογική διοίκηση και θεσπίζεται περιοδική διαγραφή ποσών έως ένα ευρώ προκειµένου να µη δηµιουργείται διοικητικό κόστος για την προσπάθεια είσπραξης αυτών των αµελητέων ποσών.
  • 2.  Αυξάνεται η προθεσµία για την υποβολή δήλωσης φόρου κληρονοµιάς από τους έξι στους εννέα µήνες και θεσπίζονται διατάξεις για την πλήρη ηλεκτρονικοποίηση των διαδικασιών µεταβίβασης ακινήτων, δηλαδή της φορολογίας Κεφαλαίου.
  • 3.  Θεσπίζεται ανώτατο όριο δέσµευσης περιεχοµένου τραπεζικών λογαριασµών και θυρίδων στο 6πλάσιο του ποσού των διαφυγόντων εσόδων του ∆ηµοσίου από λαθρεµπόριο. - Θεσπίζονται νέες διαδικασίες για τον καθορισµό των αντικειµενικών αξιών, οι οποίες θα ευθυγραµµιστούν µε τις εµπορικές αξίες των ακινήτων.
  • 4.  Μειώνονται οι φόροι για παροχές σε είδος αλλά και στα stock options στους εργαζόµενους (στο 15% από 45% σήµερα), εφόσον διακρατηθούν για περισσότερους από 24 µήνες.
  • 5.  Καταργείται η εισφορά 0,6% στο leasing και το factoring.
  • 6.  Γίνονται διαγραφές ειδικού φόρου κατανάλωσης σε οινοπαραγωγούς από τον φόρο στο κρασί που καταργήθηκε.
  • 7.  Μειώνεται ο συντελεστής φορολογίας εισοδήµατος των επιχειρήσεων από το 28% που είναι σήµερα στο 24% για το 2019, ενισχύοντας µε αυτόν τον τρόπο µικρές και µεγάλες επιχειρήσεις, ενώ συνεχίζει να ισχύει η µείωση κατά 50% του φορολογικού συντελεστή του πρώτου κλιµακίου για τις νεοφυείς επιχειρήσεις για τα τρία πρώτα χρόνια λειτουργίας τους. Επισηµαίνεται ότι σταθερή βούληση αποτελεί η περαιτέρω µείωση του συντελεστή της φορολογίας εισοδήµατος των νοµικών προσώπων κατά τα επόµενα έτη, µε σκοπό η ελληνική οικονοµία να ανακτήσει την ανταγωνιστικότητά της πιο δυναµικά στο ευρωπαϊκό και το διεθνές οικονοµικό περιβάλλον.
  • 8.  Ερχεται καθιέρωση χαµηλού φορολογικού συντελεστή 10% για τα αγροτικά συνεταιριστικά σχήµατα, µε στόχο την ελάφρυνσή τους από τα φορολογικά βάρη και την ταυτόχρονη δυνατότητα ανάπτυξης του πρωτογενούς τοµέα της ελληνικής οικονοµίας, µέσω της σύστασης νέων αγροτικών σχηµάτων.
  • 9.  Μειώνεται η προκαταβολή φόρου εισοδήµατος στο 95% του φόρου που προκύπτει για τα νοµικά πρόσωπα (για το 2018).
  • Σαρωτικές αλλαγές από το 2020

Με άλλες διατάξεις του φορολογικού νοµοσχεδίου θεσπίζονται τα εξής:
  1. 1.  Απαλλαγή από την εισφορά αλληλεγγύης όλων των ΑµεΑ µε ποσοστό αναπηρίας από 80% και άνω, ανεξαρτήτως της µορφής της αναπηρίας.
  2. 2.  Μείωση του ΦΠΑ για τα βρεφικά είδη από το 24% στον µειωµένο συντελεστή 13%.
  3. 3.  Μείωση του ΦΠΑ για τα κράνη των µοτοσικλετιστών και τα παιδικά καθίσµατα από το 24% που είναι σήµερα στον µειωµένο συντελεστή 13%.
    1. 4.  Αλλαγή του τρόπου φορολόγησης των stock options, για τα οποία πλέον η υπεραξία από την άσκησή τους δεν θα προστίθεται στα λοιπά εισοδήµατα του φορολογουµένου, προκειµένου να υπαχθεί στη φορολόγηση µε βάση την κλίµακα, αλλά αντίθετα θα φορολογείται αυτοτελώς µε συντελεστή 15%.
    2. Οι καταβολές προς τους εργαζόµενους λόγω εξαγοράς ασφαλιστηρίου συµβολαίου τους εξαιτίας της συµµετοχής τους σε εθελουσία έξοδο, δεν αποτελούν πλέον πρόωρη εξαγορά και δεν φορολογούνται µε συντελεστή προσαυξηµένο κατά 50%.
    3. 6.  Αναγωγή των ανείσπρακτων δεδουλευµένων αποδοχών που εισπράττονται από το έτος 2014 και µετά και εφόσον αναγράφονται διακεκριµένα στην ετήσια βεβαίωση αποδοχών που χορηγείται στον δικαιούχο ή προκύπτει µε οποιοδήποτε πρόσφορο µέσο το έτος στο οποίο ανάγονται, σε φόρο µε βάση τις διατάξεις του έτους που ανάγονται.
    4. 7.  Εξορθολογίζονται οι παροχές σε είδος προς τους εργαζόµενους µε τη µορφή εταιρικού αυτοκινήτου, µε τη φορολόγησή τους κλιµακωτά µε βάση τη λιανική τιµή προ φόρων και µε νέους, δικαιότερους συντελεστές ανά κλιµάκιο και µε εξαίρεση από τη φορολόγηση ως εισοδήµατος των οχηµάτων που παραχωρούνται αποκλειστικά για επαγγελµατικούς σκοπούς και έχουν λιανική τιµή πώλησης προ φόρων έως 17.000 ευρώ.
    5. 8.  Όσον αφορά τις παροχές σε είδος µε τη µορφή δανείου, πλέον ως παροχή σε είδος δεν λογίζεται το σύνολο του ποσού του δανείου, αλλά η διαφορά των τόκων που προκύπτει µε βάση το επιτόκιο µε το οποίο βαρύνεται το δάνειο που λαµβάνει ο εργαζόµενος και του επιτοκίου µε το οποίο θα βαρυνόταν αν λάµβανε το δάνειο µε επιτόκιο ίσο µε το µέσο επιτόκιο της αγοράς.
    6. 9.  Γίνεται διασάφηση ότι η παροχή σε είδος προσµετράται στο εισόδηµα αυτού που τη λαµβάνει, κατά το τµήµα της που υπερβαίνει τα 300 ευρώ σε αξία.
    7. 10. Καταργείται η εισφορά 0,6% στις πιστώσεις factoring και leasing, µε στόχο τη µείωση του κόστους χρηµατοδότησης και συνεπώς λειτουργίας των µικροµεσαίων επιχειρήσεων







πηγή https://www.ethnos.gr/oikonomia/75088_misthoi-syntaxeis-oi-28-megales-anatropes-kai-ayxiseis-apo-forologiko


Η μόνη απάντηση απέναντι στις γιγαντωμένες τουρκικές διεκδικήσεις - Τα Εθνικά θέματα δεν προσφέρονται για επικοινωνιακή εκµετάλλευση.




Ας ξεκινήσουμε αποδεχόμενοι ότι τα εθνικά θέµατα δεν θα έπρεπε να προσφέρονται για κοµµατική ή προσωπική (διότι υπάρχει και αυτή στον καιρό των social media) επικοινωνιακή εκµετάλλευση

Εάν συμφωνούν σε κάτι όλοι όσοι αναµετρώνται µε τα εθνικά θέµατα, απ’ όπου και αν εκείνοι προέρχονται (πολιτικά µιλώντας), είναι ότι το ισοζύγιο στρατιωτικής ισχύος µεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας βαίνει, όσο περνούν τα χρόνια, επιδεινούµενο σε βάρος της χώρας µας. Παράλληλα, όµως, µε το ετεροβαρές ισοζύγιο που γιγαντώνεται υπέρ της Άγκυρας, γιγαντώνονται και οι τουρκικές διεκδικήσεις. ∆ιότι θεωρία γκρίζων ζωνών, όπως τη γνωρίζουµε σήµερα, δεν υπήρχε πριν από τη δεκαετία του 1990. Όσο για την καλούµενη τουρκική «Γαλάζια Πατρίδα», και εκείνη αποτελεί σχετικά καινοφανές φαινόµενο, καθότι χρησιµοποιήθηκε ως όρος για πρώτη φορά το 2006, προτού αποτυπωθεί σε χάρτες το 2011 και τελικώς κοινοποιηθεί στον ΟΗΕ ως επίσηµη τουρκική θέση µόλις πριν από δύο εβδοµάδες, στις 13 Νοεµβρίου.

Η τάση λοιπόν, θα έπρεπε να είναι εµφανής σε όλους. Και η τάση δυστυχώς δικαιολογεί, είτε µας αρέσει είτε όχι, ένα... κάθε πέρυσι και καλύτερα. Ο γέγονε γέγονε, όµως. Το ζήτηµα είναι τώρα τι κάνουµε απέναντι σε µια Τουρκία de facto αναθεωρητική, που εργαλειοποιεί ως εκβιαστικό χαρτί τις προσφυγικές/µεταναστευτικές ροές και γιγαντώνεται στρατιωτικά, διεκδικώντας παράλληλα ολοένα και µεγαλύτερα κοµµάτια από τις θαλάσσιες ζώνες των γειτόνων στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου.
Ο κατευνασμός έχει αποδειχθεί στην πράξη ότι δεν αποδίδει, διότι εάν απέδιδε κάποιος θα είχε εν τω µεταξύ κατευναστεί και αυτός σίγουρα δεν είναι η Τουρκία.
Ο εξωραϊσµός (που θέλει την Τουρκία να προσφέρει «πολύτιµο έργο» στο Προσφυγικό «φιλοξενώντας» στο έδαφός της περίπου 4 εκατ. πρόσφυγες) το µόνο που κάνει είναι να αποπροσανατολίζει. Τόσο οι γκρίζες ζώνες όσο και η «Γαλάζια Πατρίδα» προηγούνται, άλλωστε, κατά πολλά έτη της προσφυγικής κρίσης, όπως εκείνη έχει εξελιχθεί κυρίως από το 2015 και µετά.
Οι επιθετικές µεγαλοστοµίες από την άλλη µπορεί να ικανοποιούν τα όποια πολεµοχαρή ώτα, αλλά επί της ουσίας δεν έχουν καµία αποτρεπτική ισχύ. Εκτός και αν θεωρεί κανείς ότι επί υπουργίας Πάνου Καµµένου στο ΥΕΘΑ η Τουρκία τρόπον τινά... απετράπη, περιορίζοντας τις προκλήσεις της, πράγµα που προφανώς και δεν έγινε. Τουναντίον.
Τι απομένει λοιπόν; Πώς στεκόµαστε απέναντι σε µια αναθεωρητική Τουρκία; Με σοβαρότητα και µετρηµένα λόγια. Με περισσότερα έργα και λιγότερα λόγια. Με επίγνωση των πραγµατικών δεδοµένων και στοιχειώδη εθνική οµοψυχία. Αποδεχόµενοι ότι τα εθνικά θέµατα δεν θα έπρεπε να προσφέρονται για κοµµατική ή προσωπική (διότι υπάρχει και αυτή στον καιρό των social media) επικοινωνιακή εκµετάλλευση.









πηγή:https://www.ethnos.gr/apopseis/75062_i-moni-apantisi-apenanti-stis-gigantomenes-toyrkikes-diekdikiseis