Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Εκδηλώσεις προς τιμήν του Αρχιστράτηγου της Ελληνικής Επανάστασης Γ. Καραϊσκάκη.

Φωτογραφία του Δημήτρης Βαρέλης Περιφερειακός Σύμβουλος.

























Την Κυριακή 23 Ιουλίου, ολοκληρώθηκαν στην γενέτειρα του Αρχιστράτηγου Γεωργίου Καραϊσκάκη,  Σκουλικαριά Άρτας, οι 3ήμερες  εκδηλώσεις, προς απότιση φόρου τιμής στον Εθνικό μας Ήρωα. 
Την  Ε.Α.Α.Σ./ Παρ. Άρτας εκπροσώπησε ο Σχης(ΠΖ ε.α και περιφερειακός σύμβουλος Δημήτριος Βαρέλης, ο οποίος προέβη και στη κατάθεση του στεφάνου.

 Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν:
  . Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Άρτας κ.κ.Καλλίνικος 
  .  Ο Δήμαρχος του δήμου Γ. Καραϊσκάκη Περικλής Μίγδος
  . Ο Βουλευτής της ΝΔ, Γιώργος Στύλιος
  . Ο Αντιπεριφερειάρχης Άρτας Βασίλης Ψαθάς
  . Ο Διοικητής του ΚΕΝ Άρτας, Ανχης(ΠΖ) Φώτιος Καραμπάς
  . Ο Υδντης της Αστυνομίας Άρτας
  . Ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Άρτας
  .  Εκπρόσωποι των δήμων Άρτας και Ν. Σκουφά
  . Περιφερειακοί σύμβουλοι
  
Φωτογραφία του Περικλής Μίγδος.





Φωτογραφία του Περικλής Μίγδος.




























Μου αρέσει!
Σχολιάστε


Το μήνυμα του παραιτηθέντος Αρχηγού των Γαλλικών ΕΔ , προς τους Έλληνες Αρχηγούς ΓΕΣ - ΓΕΝ - ΓΕΑ και ΓΕΕΘΑ







«Δεν θα κάτσω να με γα@@σει ο Μακρόν», είπε ο Γάλλος ΑΓΕΕΘΑ και παραιτήθηκε























ΠΟΛΙΤΙΚΟΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ. ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ.

Με αφορμή την πρόσφατη παραίτηση του Αρχηγού των Γαλλικών ΕΔ στρατηγού Βιλιέρ, ίσως, επί τέλους, είναι καιρός το κράτος μας να εστιάσει με υπευθυνότητα στο ιδιαίτερα σημαντικό θέμα των πολιτικοστρατιωτικών σχέσεων (το οποίο δεν αφορά πρόσωπα αλλά είναι δομικού χαρακτήρος), με αποκλειστικό γνώμονα τα εθνικά συμφέροντα.

Η πρωτοκαθεδρία της πολιτικής και ο πολιτικός έλεγχος των ΕΔ είναι αυτονόητος για κάθε πολίτη με σώας τας φρένας αλλά και για κάθε στέλεχος των ΕΔ, το οποίο γαλουχείται ανάλογα εδώ και δεκαετίες και ενστερνίζεται ενσυνείδητα την εν λόγω αρχή. Πρότυπο της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων πολιτών αποτελούν αμετάκλητα οι ευνομούμενες Δημοκρατίες Δυτικού τύπου, ενώ παραμένει πάντοτε μία ισχνή κοινωνική μειοψηφία η οποία αντλεί τα οράματά της από γραφικά κράτη της Λατινικής Αμερικής, της Αφρικής και της Ασίας και η οποία θα υιοθετούσε κάθε μορφής και αποχρώσεως ολοκληρωτισμό ως το σωτήριο πολίτευμα της χώρας (στο όνομα πάντοτε του λαού…).

Η επιβαλλόμενη αποτελεσματική συνεργασία πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας (ιδιαίτερα σε κρίση και σε πόλεμο), απαιτεί μακρά και ουσιαστική καλλιέργεια από τον καιρό της ειρήνης, λόγω διαφοροποιήσεως αφετηριών, προσεγγίσεων, αντιλήψεων, γνωστικής και εμπειρικής υποδομής κ.λπ. των δύο πλευρών. Σε κάθε περίπτωση η επιβαλλόμενη πολιτική πρωτοκαθεδρία είναι αδιανόητο να εκφυλίζεται σε κομματικοποίηση των ΕΔ, σε ευνοιοκρατία ή και σε μετατροπή των στρατιωτικών σε «δημοσίους υπαλλήλους» (με την κακή έννοια), άνευ δυνατότητος αναλήψεως πρωτοβουλιών και υπό το πρόσχημα του «συνδρόμου της επταετίας», το οποίο έχει παρέλθει πλέον ανεπιστρεπτί. Φαινόμενα σαν και αυτά είναι ιδιαίτερα επιζήμια και δυστυχώς αυτοί που τα διαπράττουν (πολιτικοί και στρατιωτικοί), γνωρίζουν ότι δεν υπηρετούν τα εθνικά αλλά απλώς τα ιδιοτελή τους συμφέροντα.

Ο πολιτικός έλεγχος των ΕΔ, δεν απαλλάσσει την στρατιωτική 
ηγεσία από την ευθύνη των έργων (ειρήνης, κρίσεως, πολέμου) τα οποία έχει επωμισθεί στα πλαίσια της αποστολής των ΕΔ.  Τα εν λόγω έργα των ΕΔ καθορίζονται από την  πολιτική ηγεσία, στα πλαίσια των Εθνικών Συμφερόντων και της Εθνικής Στρατηγικής, έναντι των απειλών και προκλήσεων άμυνας και ασφάλειας της χώρας.

Η στρατιωτική ηγεσία οφείλει να εναρμονίζει την δομή των ΕΔ (σχήμα διοικήσεως και οργανώσεως, ποσότητα, ποιότητα και ποικιλία μέσων, Δόγμα, εκπαίδευση κ.λπ.), με τα έργα τα οποία αναθέτει η Πολιτεία στις ΕΔ, με ένα αποδεκτό ποσοστό ρίσκου, μέσω της εκάστοτε Στρατιωτικής Στρατηγικής. 
Εάν η εναρμόνιση αυτή, της δομής ΕΔ, με τα ανατεθέντα έργα, έναντι συγκεκριμένων απειλών και προκλήσεων άμυνας και ασφάλειας, υφ’ οιανδήποτε Στρατιωτική Στρατηγική, δημιουργεί μη αποδεκτό ρίσκο (π.χ. οι τύχες της χώρας βασίζονται σε παιγνίδι «ρωσικής ρουλέτας»), τότε η στρατιωτική ηγεσία οφείλει να το επισημάνει στην πολιτική της ηγεσία. 
Η  τελευταία θα πρέπει ή να αυξήσει τα διαθέσιμα μέσα (επίτευξη ουσιαστικής εθνικής αποτροπής), ή να επιτύχει (λίαν αμφίβολη περίπτωση) την διασφάλιση των υπαρξιακών και ζωτικών συμφερόντων με εξωτερική εξισορρόπηση (μέσω συμμάχων) ή να μεταβάλει κατάλληλα την αποστολή και τα έργα των ΕΔ (π.χ. λιγότερο απαιτητικά αλλά με κίνδυνο «εκπτώσεων», σε ζωτικά συμφέροντα).

Εάν παρά τις ιεραρχικού (δεοντολογικού) τύπου επισημάνσεις (ανακολουθίας μέσων και έργων) της στρατιωτικής ηγεσίας, η πολιτική ηγεσία εξακολουθεί να αδρανεί, καθιστώντας έτσι επισφαλή την προάσπιση ζωτικών συμφερόντων άμυνας και ασφάλειας της χώρας, τότε η τεχνοκρατικά αρμόδια Στρατιωτική Ηγεσία οφείλει δια της παραιτήσεώς της να καταστήσει γνωστό το πρόβλημα στον Ελληνικό λαό, διαφορετικά η σιωπή της ισοδυναμεί με αποδοχή των δεδομένων, γεγονός που την καθιστά συνυπεύθυνη.

Το εκπαιδευμένο και υψηλού φρονήματος έμψυχο δυναμικό των ΕΔ, το οποίο αναμένεται ότι θα πράξει το καθήκον του με όποια μέσα και αν διαθέτει, δεν είναι δυνατόν να ισοσταθμήσει τυχόν σημαντική διαφορά υλικής ισχύος (ποσότητα,  ποιότητα και ποικιλία μέσων, συστημάτων, όπλων, υλικού, υποδομών, υποστηρίξεως), ως προς τις εκάστοτε απειλές και προκλήσεις, κατά την  εκτέλεση των έργων του.

Αν και τα υπαρξιακά ή και ζωτικά συμφέροντα της Γαλλίας δεν απειλούνται άμεσα από συγκεκριμένη στρατιωτική απειλή, ο Γάλλος Αρχηγός ΕΔ παραιτήθηκε όταν η πολιτική ηγεσία του ζήτησε συγκριμένο ποσό περικοπών από τις ΕΔ, καθ’ όσον έκρινε ότι η αποτελεσματική εκτέλεση των έργων που έχει αναθέσει η Πολιτεία στις γαλλικές ΕΔ, δεν συμβαδίζει  με τις εν λόγω περικοπές, υφ’ οιανδήποτε ακολουθητέα Στρατιωτική Στρατηγική. 

Το παράδειγμά του ελπίζω να προβληματίσει και να εμπνεύσει κάθε στρατιωτική ηγεσία η οποία ούσα μόνη αρμόδια για την στρατιωτική εκτίμηση καταστάσεως και σχετική εισήγηση, ενδεχομένως αμφιταλαντεύεται ως προς το «δέον γενέσθαι».


Η χώρα μας ευρίσκεται υπό καθεστώς οικονομικής κρίσεως σε μία ιδιαίτερα ασταθή γειτονιά και αντιμετωπίζει σημαντικές και απτές απειλές και προκλήσεις άμυνας και ασφάλειας σε έναν συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο. 

Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει οι ενέργειες της πολιτικής ηγεσίας να αποδεικνύουν έμπρακτα ότι έχει κατανοήσει στον απαιτούμενο βαθμό πως η χώρα απειλείται, ενώ οι ενέργειες της στρατιωτικής ηγεσίας θα πρέπει να διασφαλίζουν την αποτελεσματική αντιμετώπιση κρίσεων και πολέμου, καθώς και ότι οι ΕΔ δεν θα καταστούν «αποδιοπομπαίος τράγος», δεχόμενες σιωπηρώς από τον καιρό της ειρήνης τυχόν σημαντική ανισομέρεια και ασυμβατότητα έργων και διαθεσίμων μέσων, έναντι των απειλών και προκλήσεων. 

Τέλος ο τρίτος και κυρίαρχος πυλώνας των Ελλήνων πολιτών θα πρέπει με ωριμότητα και αφού συνειδητοποιήσει ότι απειλούνται οι ζώντες αλλά και οι αγέννητοι Έλληνες, να προασπίσει το πρωταρχικό και αναφαίρετο δικαίωμά του στην άμυνα και την ασφάλεια της πατρίδος του, με την δυναμική πολύπλευρη σχετική συμμετοχή του, στα πλαίσια του δημοκρατικού μας πολιτεύματος και κρίνοντας ανάλογα αυτούς οι οποίοι φιλοδοξούν να τον κυβερνήσουν, όχι επί των εξαγγελιών τους αλλά επί των πεπραγμένων και εκ του αποτελέσματος.


Σ. Αργουζής 
Γ Γ ΕΛ.Ι.Σ.ΜΕ.

Αυτοί είναι οι νέοι μισθοί για τους Στρατιωτικούς και τους ενστόλους



Αυτοί είναι οι νέοι μισθοί για τους ενστόλους






Τις εκ βάθρων αλλαγές στη δομή των ειδικών μισθολογίων των Στρατιωτικών, των αστυνομικών, των λιμενικών, των πυροσβεστών, των ιατρών του ΕΣΥ, των πανεπιστημιακών καθηγητών, των διπλωματικών υπαλλήλων και πολλών άλλων κατηγοριών δημοσίων λειτουργών, οι οποίες επήλθαν με το ν. 4472/2017, αποκαλύπτει εγκύκλιος 77 σελίδων που απέστειλε ο Γιώργος Χουλιαράκης σε όλες τις συναρμόδιες για την εφαρμογή των σχετικών διατάξεων υπηρεσίες των Υπουργείων.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην εγκύκλιο, οι αλλαγές που προβλέπει ο νόμος 4472/2017 δεν προκαλούν μειώσεις αποδοχών για όσους δημόσιους λειτουργούς έχουν καταταγεί ή διοριστεί μέχρι 31/12/2016 αλλά μόνο για όσους έχουν καταταγεί/διοριστεί ή κατατάσσονται/διορίζονται από την 1η/1/2017 και μετά.
Όπως προκύπτει από την εγκύκλιο, με τα άρθρα 123-127 του ν. 4472/2017 το μισθολογικό καθεστώς των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος αναμορφώνεται , αναδρομικά από την 1η/1/2017 στα εξής σημεία:
1. Τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας κατατάσσονται σε 4 μισθολογικές κατηγορίες ανάλογα με την προέλευσή τους, το διοικητικό βαθμό και ταέτη υπηρεσίας:
Στην κατηγορία Α, στην οποία υπάρχουν 35 μισθολογικά κλιμάκια και οι βασικοί μισθοί κυμαίνονται από 1.155 ευρρώ έως 4.200 ευρώ το μήνα κατατάσσονται τα στελέχη που προέρχονται από τα Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΣΕΙ) ή από αντίστοιχες παραγωγικές σχολές Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας, του Λιμενικού, του Πυροσβεστικού Σώματος, οι απευθείας ή με διαγωνισμό κατατασσόμενοι στο Σώμα των Αξιωματικών και τα Κοινά Σώματα από την ονομασία τους ως αξιωματικών, οι αξιωματικοί ειδικών καθηκόντων της Ελληνικής Αστυνομίας πτυχιούχοι ΑΕΙ και οι αξιωματικοί Ειδικών Υπηρεσιών του Πυροσβεστικού Σώματος καθώς και της Ελληνικής Αστυνομίας και του Λιμενικού Σώματος.
Στην κατηγορία Β, στην οποία υπάρχουν 28 μισθολογικά κλιμάκια και οι βασικοί μισθοί κυμαίνονται από 985 έως 2.445 ευρώ το μήνα κατατάσσονται οι υπαξιωματικοί, ανθυπασπιστές και αξιωματικοί που προέρχονται από τις παραγωγικές Σχολές Υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων (ΑΣΣΥ), οι αξιωματικοί του ν.δ. 649/1970, οι υπαξιωματικοί, ανθυπαστυνόμοι και αντίστοιχοι και αξιωματικ9οί που προέρχονται από παραγωγικές ή μη σχολές των Σωμάτων Ασφαλείας καθώς οι αστυφύλακες, πυροσβέστες και λιμενοφύλακες των ίδιων Σωμάτων.
Στην κατηγορία Γ, στην οποία υπάρχουν 22 μιθολογικά κλιμάκια και οι βασικοί μισθοί κυμαίνονται από 939 έως 2.109 ευρώ το μήνα κατατάσσονται τα στελέχη με προέλευση από Ε-ΠΟΠ-ΟΠΥ-ΕΜΘ-ΕΠΥ καθώς και το προερχόμενο από την κατηγορία Δ’ Αστυνομικό προσωπικό.
Στην κατηγορία Δ, στην οποία υπάρχουν 18 μισθολογικά κλιμάκια και οι βασικοί μισθοί κυμαίνονται από 953 έως 1.686 ευρώ το μήνα κατατάσσονται οι ειδικοί φρουροί και οι συνοριοφύλακες της Ελληνικής Αστυνομίας.
2. Καταργούνται από την πλειοψηφία των αξιωματικών και υπαξιωματικών τα εξής επιδόματα:
Χρόνου Υπηρεσίας
Εξομάλυνσης
Ειδικής Απασχόλησης
Επιτελικής Ευθύνης
Ειδικών Συνθηκών.

3. Οι βασικοί μισθοί των υπηρετούντων στις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας ορίζονται σε μεγαλύτερο ύψος από το ισχύον σήμερα λόγω της ενσωμάτωσης του καταργούμενου χρονοεπιδόματος.

4. Στην πλειοψηφία των αξιωματικών και υπαξιωματικών θα καταβάλλονται πλέον μόνο ο βασικός μισθός και 2 επιδόματα:
Το επίδομα ιδιαίτερων συνθηκών εργασίας που διαφοροποιείται ανά διοικητικό βαθμό και προσαυξάνεται ανάλογα με την οικογενειακή κατάσταση των στελεχών.
Το επίδομα θέσης ευθύνης κλιμακούμενο από τον βαθμό του Ταγματάρχη και άνω, με προϋποθέσεις που θα καθοριστούν σε εγκύκλιο του ΓΛΚ.

5. Καταργείται το καθεστώς των μισθολογικών προαγωγών.
Προσωπική διαφορά

Αν από τις ρυθμίσεις των διατάξεων του νόμου αυτού προκύπτουν τακτικές μηνιαίες αποδοχές χαμηλότερες από αυτές που δικαιούνταν ο λειτουργός ή υπάλληλος στις 31-12-2016, η διαφορά διατηρείται ως «προσωπική». Για τον υπολογισμό της «προσωπικής διαφοράς» δεν λαμβάνεται υπόψη η οικογενειακή παροχή. Επίσης, για τον υπολογισμό της «προσωπικής διαφοράς» δεν λαμβάνονται υπόψη:
* το μηνιαίο επίδομα των 100 ευρώ το οποίο χορηγείται στα στελέχη που υπηρετούν ή είναι αποσπασμένα στο Νομό Εβρου και στους Νομούς Λέσβου, Χίου, Σάμου, Δωδεκανήσων και Σαμοθράκης, καθώς και στο ένστολο προσωπικό της Πολεμικής Αεροπορίας που υπηρετεί ή είναι αποσπασμένο στη Σκύρο.
* τα επιδόματα αναπηρίας και κινδύνου (πτητικό, πτώσεως αλεξιπτωτιστών, καταδυτικό, υποβρύχιων καταστροφέων, δυτών, εκκαθάρισης ναρκοπεδίων, ΕΚΑΜ, ΕΜΑΚ, ΜΑΤ, ανιχνευτών, εξουδετερωτών βομβών και εκρηκτικών μηχανισμών, συνοδών σκύλων που χρησιμοποιούνται για την ανίχνευση εκρηκτικών υλών και άλλων ελέγχων, ειδική αποζημίωση πυροτεχνουργών του υπουργείου Εθνικής Αμυνας, γραφείου λόγω ανικανότητας ένεκα παθήματος στην υπηρεσία) που παρέχονται στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.
Σε κάθε περίπτωση, η «προσωπική διαφορά» θα μειώνεται από οποιαδήποτε μελλοντική αύξηση των αποδοχών πλην της χορήγησης παροχών και επιδομάτων που εξαιρούνται της ανωτέρω σύγκρισης.
Ουσιαστικά, όσοι θα λαμβάνουν την «προσωπική διαφορά» θα εγκλωβιστούν στις ίδιες αποδοχές για πολλά χρόνια, καθώς, οι όποιες αυξήσεις χορηγούνται στους βασικούς τους μισθούς λόγω μετάβασης σε επόμενα μισθολογικά κλιμάκια ή λόγω βαθμολογικών προαγωγών απλώς θα μειώνουν την «προσωπική διαφορά». Με τον τρόπο αυτό θα χάνονται τα οφέλη από τις μισθολογικές προαγωγές και ωριμάνσεις.
Σε περίπτωση που από τις ρυθμίσεις των διατάξεων του νόμου αυτού προκύπτουν τακτικές μηνιαίες αποδοχές υψηλότερες από αυτές που ελάμβανε ο λειτουργός ή υπάλληλος στις 31-12-2016, η προκαλούμενη αύξηση καταβάλλεται σε μία δόση, αν δεν υπερβαίνει το ποσό των 20 ευρώ και σε 4 ισόποσες ετήσιες δόσεις αν υπερβαίνει το ποσό των 20 ευρώ.
Για τους… νέους

Για όσους κατατάχθηκαν για πρώτη φορά στις Ενοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας από την 1η-1-2017 μέχρι και σήμερα οι συνολικές αποδοχές τους, εφόσον με βάση τις διατάξεις των άρθρων 123-127 του ν. 4472/2017 για το νέο μισθολόγιο διαμορφώνονται σε χαμηλότερα επίπεδα από αυτά που λαμβάνουν σήμερα, θα περικοπούν κατά τα ποσά των αρνητικών διαφορών που προκύπτουν, καθώς αυτοί δεν δικαιούνται να λαμβάνουν την «προσωπική διαφορά», επειδή δεν ελάμβαναν αποδοχές στις 31-12-2016!
Οσοι θα καταταγούν από δω και στο εξής στις Ενοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας θα λαμβάνουν τις αποδοχές που προκύπτουν με βάση τις διατάξεις των άρθρων 123-127 του ν. 4472/2017 για το νέο μισθολόγιο, χωρίς να δικαιούνται την «προσωπική διαφορά».











http://www.enikonomia.gr/my-money/160950,aftoi-einai-oi-neoi-misthoi-gia-tous-enstolous.html




Πρόσκληση στην Λιτανεία της Ιεράς Εικόνας της Αγίας Παρασκευής στον Καλόβατο Άρτας



Γιορτάζει η Αγία Παρασκευή. Γιατί θεωρείται προστάτιδα των ματιών;



                   Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η 


Ο Δήμος Αρταίων και η Ιερά Μητρόπολη Νικοπόλεως και Πρεβέζης σας προσκαλούν στην Λιτανεία της Ιεράς Εικόνας της Αγίας Παρασκευής στον Καλόβατο Άρτας την Τρίτη 25 Ιουλίου 2017. Το πρόγραμμα έχει ως εξής: 

 Μέγας Εσπερινός ώρα 19:30. 
 Πέρας προσέλευσης επισήμων ώρα 20:15 
 Λιτανεία ώρα 20:45 

 Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΡΤΑΙΩΝ 
ΧΡΗΣΤΟΣ Κ. ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ


                                             Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ-ΠΡΕΒΕΖΗΣ  

                                                                  κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Εθνική Νέων Ανδρών, νίκησε το Ισραήλ με 65-56



Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Ελλάδα


Το τρίτο χρυσό της μετάλλιο πανηγύρισε η Εθνική Νέων Ανδρών, η οποία επικράτησε στον τελικό στα «Δύο Αοράκια» του Ηρακλείου Κρήτης Εθνική Νέων Ανδρών, και ανέβηκε ξανά στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου μετά το 2002 και το 2009.
Η ομάδα του Ηλία Παπαθεοδώρου υστέρησε μόνο στο πρώτο δεκάλεπτο, όπου βρέθηκε να χάνει με 16-9. Στη συνέχεια ανέβασε την απόδοσή της. Βελτιώθηκε αισθητά επιθετικά. Σκλήρυνε την άμυνα της και στο 30' βρέθηκε να προηγείται με 48-41. Στο 4ο δεκάλεπτο, η Εθνική δεν άλλαξε συνταγή. Διατήρησε τον έλεγχο του ματς και έφθασε στη νίκη με 65-56.
Τα στατιστικά των δύο ομάδων:
Ελλάδα: 10/33 δίποντα, 10/29 τρίποντα, 15/21 βολές, 42 ριμπάουντ, 12 ασίστ, 10 λάθη, 11 κλεψίματα, 3 κοψίματα.
Ισραήλ: 13/33 δίποντα, 7/26 τρίποντα, 9/14 βολές, 43 ριμπάουντ, 13 ασίστ, 13 λάθη, 4 κλεψίματα, 1 κόψιμο.
Τα δεκάλεπτα: 9-16, 26-23, 48-41, 65-56.
ΕΛΛΑΔΑ (Παπαθεοδώρου): Λούντζης 12 (2), Μιλεντίγιεβιτς, Κόνιαρης 15 (5 τρίπ., 6 ριμπ.), Φλιώνης 2, Καρράς 6, Σκουλίδας, Δίπλαρος 8 (1), Αγραβάνης, Χρηστίδης 9, Χαραλαμπόπουλος 10 (2 τρίπ., 10 ριμπ.), Μουράτος 3, Τάταρης.
ΙΣΡΑΗΛ (Κάτας): Άρτζι 7 (1 τρίπ., 8 ριμπ.), Μπένι, Ρούινα, Μόσκοβιτς, Μπλατ 10 (7 ασ., 6 λαθ.), Χούμπερ 4, Ραμπίνοβιτς, Σαπίρ, Ναβόν 7 (1), Κόπερμπεργκ 5 (7 ριμπ.), Νάτσια, Ζούσμαν 23 (5 τρίπ., 7 ριμπ.).
Δείτε το τελικό σκορ:

πηγή: http://www.enikos.gr/sports/527555/protathlitria-evropis-i-ellada

Κατέστρεψαν την ΑTE για να σωθούν τα πολιτικά κόμματα και να πληρώνει ο Ελληνικός λαός









 Τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον αμαρτωλό δανεισμό των κομμάτων τον έχει η Αγροτική Τράπεζα (χορήγησε πάνω από το 72% των δανείων) και λιγότερο οι άλλες τράπεζες. Στην περίπτωση της Αγροτικής Τράπεζας, της οποίας μέτοχος ήταν το Δημόσιο, η εκάστοτε κυβέρνηση έκανε ό,τι ήθελε. Από τότε που στήθηκε το μεγάλο κόλπο των δανείων των κομμάτων με αέρα κοπανιστό, επικεφαλής της τράπεζας τοποθετούνται σκληρά κομματικά στελέχη και έμπιστοι των αρχηγών των κομμάτων.

Όλο το σύστημα λειτουργεί όμορφα και ωραία, τα κόμματα, και ιδίως η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ, παίρνουν άνετα τα δάνεια που χρειάζονται και εκχωρούν στην τράπεζα την κρατική επιχορήγηση.
Αν χρειάζεται να κάνουν και καμία αθώα... κομπίνα, όπως, για παράδειγμα, να εκχωρούν όχι μόνο σε μία, αλλά σε περισσότερες τράπεζες την ίδια κρατική επιχορήγηση ως εγγύηση για νέο δάνειο, δεν έχουν κανένα νομικό ή ηθικό κώλυμα. Βεβαίως, αυτό απαγορεύεται σε κάθε κοινό θνητό, όμως ποιος θα ψάξει να μάθει, όταν πρόκειται για μεγάλα κόμματα, και μάλιστα εξουσίας, τα οποία ανά πάσα στιγμή μπορούν να πάψουν εκείνον που τοποθέτησαν τα ίδια επικεφαλής στην τράπεζα. Εξάλλου, είναι άνθρωπος της απολύτου εμπιστοσύνης τους. Και, για να μην ξεχνάμε, δάνεια μόνο με κόλπα μπορούν να πάρουν. Αν μπορούσαν αλλιώς, δεν θα χρεοκοπούσαν, ούτε θα σταματούσαν να πληρώνουν το προσωπικό των γραφείων, το ΙΚΑ κ.λπ.

Πήραν, λοιπόν, τα δάνεια και λειτουργούσαν ακόμα και με πολυτελή γραφεία (εξάλλου, από την τσέπη τους πλήρωναν τα ενοίκια;) και όσο τα ποσοστά τους είναι πάνω από 30% ούτε γάτα ούτε ζημιά. Ελέγχουν το παιχνίδι πλήρως και με διακομματική συναίνεση «αρμέγουν» την ΑΤΕ όποτε το επιθυμούν. Κάπως έτσι, το ανεξόφλητο ύψος των δανείων της ΑΤΕ έφτασε στα 96.800.000 ευρώ προς το ΠΑΣΟΚ και στα 105.000.000 ευρώ προς τη Νέα Δημοκρατία. 
Ήρθαν, όμως, τα καταραμένα Μνημόνια, τα ποσοστά των δύο κομμάτων, ιδίως του ΠΑΣΟΚ, καταβαραθρώνονται και η κρατική επιχορήγηση δεν φτάνει πλέον για τις εγγυήσεις. Χάνουν και την εξουσία, οπότε τα πράγματα στριμώχνουν ακόμα περισσότερο. Και για να καταλάβουμε αν τώρα τα κόμματα μπορούν να ξεπληρώσουν ή όχι τα δάνεια, θα χρησιμοποιήσουμε τη γνώμη του τελευταίου διοικητή της ΑΤΕ, πριν από τη μεταβίβασή της εν μία νυκτί στην Τράπεζα Πειραιώς.
Απάντηση με νόημα
Ο Θεόδωρος Πανταλάκης, καταθέτοντας στην εξεταστική επιτροπή για τα δάνεια των κομμάτων και των μέσων μαζικής ενημέρωσης, όταν ρωτήθηκε
πότε θα μπορέσουν να ξεπληρώσουν τα κόμματα, απάντησε με σαφήνεια: «Οταν θα επανέλθουν στην εξουσία». Άρα, ως τότε οι τράπεζες, και πρωτίστως η Πειραιώς, η οποία κληρονόμησε τα δάνεια των κομμάτων, θα πρέπει είτε να κάνουν υπομονή είτε να στραφούν στη νομική οδό για να διεκδικήσουν τα δανεικά, όπως κάνουν για κάθε κοινό θνητό. Και επειδή τα δύο πρώην μεγάλα κόμματα που εναλλάσσονταν στην εξουσία για δεκαετίες αντιλαμβάνονται το 2012 ότι κάτι μπορεί να μην πάει καλά, φροντίζουν να πάρουν τα μέτρα τους.

Το πρώτο που κάνουν, προς γενική κατάπληξη και σε αντίθεση με δηλώσεις και δεσμεύσεις του τότε πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, είναι να καταδικάσουν την ΑΤΕ σε εξαφάνιση, πληρώνοντας ακριβότερα την Πειραιώς για να την πάρει (το εγχείρημα κόστισε μόλις... 3,8 δισ. παραπάνω), παρά να την εξυγιάνουν με λιγότερο κόστος για τους φορολογούμενους πολίτες. Έτσι, και την Πειραιώς σώζουν και εξασφαλίζονται και τα ίδια. Και ο καχύποπτος της περασμένης Κυριακής θα σκεφτεί πως αυτά δεν γίνονται χωρίς ανταλλάγματα. Μπορεί να έχει άδικο, αλλά πώς θα σκεφτεί αλλιώς:

■ Όταν η Πειραιώς πήρε τζάμπα την ΑΤΕ, πληρώνοντας μόνο 95.000.000 ευρώ, ποσό που έβγαλε με την πώληση της ΑΤΕ Ασφαλιστικής και της θυγατρικής στη Ρουμανία και επιπλέον προικοδοτήθηκε με 7,4 δισ. ευρώ.
■ Όταν τα δάνεια των κομμάτων δεν πήγαν στην «κακή» τράπεζα της ΑΤΕ, αλλά ακολούθησαν το υγιές κομμάτι στην Πειραιώς και εκεί τα πάρκαραν με ασφάλεια.

Γιατί τα δύο κόμματα γνώριζαν πολύ καλά ότι, αν μεταφέρονταν ως μη εξυπηρετούμενα στην «κακή» Αγροτική, θα έπρεπε αμέσως να καταγγελθούν και να ξεκινήσουν οι διαδικασίες αναγκαστικής εκτέλεσης, πράγμα κομματάκι δύσκολο.
Έτσι, προτίμησαν τη ζεστή και φιλόξενη αγκαλιά της Πειραιώς, έστω και αν κόστισε κάτι παραπάνω, όχι σε αυτά, αλλά στους φορολογουμένους. Και για να μην πει κανείς ότι καλώς πήγαν στην Πειραιώς, θα αναφέρουμε ότι έγγραφο του Γενικού Συμβουλίου Χορηγήσεων της Αγροτικής Τράπεζας με ημερομηνία 24 Ιουλίου 2012, δηλαδή δύο μέρες πριν από την απόφαση διάσπασης της τράπεζας, αναφέρεται στην επιδείνωση της διαβάθμισης των κομμάτων ως πελατών-δανειοληπτών, καθώς και στο ότι δεν είχαν τηρηθεί οι όροι της συμφωνίας, τουτέστιν ήταν μπαταχτσήδες και τα δάνεια έπρεπε κανονικά να πάνε στην «κακή» ΑΤΕ. 
Και όλα φαίνεται να πηγαίνουν σύμφωνα με τους σχεδιασμούς, μέχρι που ο εισαγγελέας Καλούδης αρχίζει έρευνες και καταλήγει σε πόρισμα το οποίο παραδίδει στις 15 Μαρτίου 2013, με το οποίο κατηγορούνται 50 τραπεζικά στελέχη (37 της ΑΤΕ και 13 της Εθνικής) και 10 στελέχη των κομμάτων. Οι κατηγορίες είναι πολύ σοβαρές και ποινικού χαρακτήρα και αν η υπόθεση φτάσει στο ακροατήριο κανείς δεν μπορεί να προβλέψει την τελική ετυμηγορία.

Μέγας πανικός. Όχι μόνο γιατί δικά τους τραπεζικά στελέχη και στελέχη των κομμάτων τους κινδυνεύουν με αυστηρές ποινές, αλλά και γιατί μπορεί να παραβιαστεί η ομερτά, να ανοίξουν στόματα και άντε τότε να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, ιδίως σε μία εποχή που η οργή των πολιτών κατά των παλιών κομμάτων κοχλάζει.
Οι υποχρεώσεις 
■ Στις 29/02/2012, η Ν.Δ. εμφάνιζε δάνεια στην ΑΤΕ 106.430.000 ευρώ, στην ΕΤΕ 5.170.000 ευρώ, στην Πειραιώς 15.630.000 ευρώ, 2.000.000 ευρώ στην Attica Bank και 3.190.000 ευρώ στη Eurobank.
■ Το ΠΑΣΟΚ εμφάνιζε 92.290.000 ευρώ στην ΑΤΕ, 8.770.000 ευρώ στην ΕΤΕ, 6.150.000 ευρώ στην Πειραιώς, 5.200.000 ευρώ στην Attica Bank, 5.160.000 ευρώ στη Eurobank και 3.160.000 ευρώ στη Marfin Egnatia.
■ Το ΚΚΕ, 7.720.000 ευρώ στην Εθνική, 1.300.000 ευρώ στην Attica Bank και 1.950.000 ευρώ στη Marfin.
■ Ο ΣΥΝ (μετέπειτα ΣΥΡΙΖΑ) 8.040.000 ευρώ στην ΕΤΕ, 152.000 ευρώ στην Πειραιώς και 79.000 ευρώ στην Attica Bank.
Όλα αυτά με μοναδική εξασφάλιση τις κρατικές επιχορηγήσεις και με εξαίρεση το ΚΚΕ, το οποίο είχε υποθηκεύσει μέρος της ακίνητης περιουσίας του.
Η τροπολογία που αμνήστευε τους υπευθύνους!
Έτσι, λοιπόν, ξαφνικά, στις 4 Απριλίου 2013, βαθιά μεσάνυχτα, τρεις βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, οι Δημήτριος Χριστογιάννης, Δημήτριος Τσουμάνης και Διονύσης Σταμενίτης, λίγη ώρα προτού ολοκληρωθεί η συζήτηση του νομοσχεδίου, που είχε καταθέσει το υπουργείο Ανάπτυξης για «Διαμόρφωση φιλικού αναπτυξιακού περιβάλλοντος για τις στρατηγικές και ιδιωτικές επενδύσεις και άλλες διατάξεις», έφεραν προς ψήφιση την τροπολογία που αμνήστευε -αναδρομικά- τους τραπεζίτες.
Η τροπολογία ήταν: «Δεν συνιστά απιστία κατά την έννοια των άρθρων 256 και 390 του Ποινικού Κώδικα για τον πρόεδρο, τα μέλη του Δ.Σ. και τα στελέχη των τραπεζών η σύναψη δανείων πάσης φύσεως με νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως αυτός οριοθετείται κατά νόμο, καθώς και η εν γένει παροχή πιστώσεων σε αυτά, εφόσον πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις: 
α) υφίστανται αποφάσεις των θεσμοθετημένων εγκριτικών επιτροπών ή οργάνων κάθε τράπεζας και 
β) τηρήθηκαν, κατά τη χορήγησή τους, οι σχετικές κανονιστικές πράξεις της Τράπεζας της Ελλάδος», δηλαδή ήταν απολύτως φωτογραφικά.
Το πόρισμα Καλούδη
Και θα καταλάβουμε γιατί τόση πρεμούρα αν δούμε το πόρισμα Καλούδη με το οποίο αιτούνταν την άσκηση ποινικής δίωξης για το κακούργημα της ηθικής αυτουργίας σε απιστία των Ιωάννη Παπακωνσταντίνου, Ροβέρτου Σπυρόπουλου, Άννας Πολυχρόνη, Κωνσταντίνου Σημαιοφορίδη, Μενέλαου Δασκαλάκη, Αθανασίου Σκορδά και Νικολάου Σοφιανού. Σε ό,τι αφορά τους πρώην βουλευτές Κώστα Γείτονα, Τηλέμαχο Χυτήρη και Ανδρέα Μακρυπίδη, πρότεινε διαβίβαση της δικογραφίας στον Άρειο Πάγο, καθώς «φέρεται ότι τέλεσαν τις εν λόγω αξιόποινες πράξεις κατά την άσκηση των βουλευτικών καθηκόντων τους».

Μετά την απίστευτη αυτή τροπολογία, η υπόθεση τέθηκε αναγκαστικά στο αρχείο και, όπως είπε στη Βουλή ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης απαντώντας σε ερώτηση «διάταξη που να επαναφέρει ποινικές διατάξεις που έχουν ήδη τεθεί στο αρχείο δεν μπορεί να υπάρξει».

Και θα κλείσουμε με ένα ρητορικό ερώτημα το οποίο εμπεριέχει ένα ηθικό και πολιτικό ζήτημα.
Όσο ήταν ο Μιχάλης Σάλλας επικεφαλής της Πειραιώς, όλα καλά και ελεγχόμενα. Τώρα που έφυγε τι θα κάνουν τα δύο κόμματα αν οι νυν μέτοχοι, που ελέγχουν την Πειραιώς (ξένα funds) σκεφτούν να χρησιμοποιήσουν τα δάνεια ως μοχλό πίεσης για δικά τους συμφέροντα;
πηγή:http://www.dimokratianews.gr/content/76868/katestrepsan-tin-ate-gia-na-sothoyn-nd-pasok

Νέες συντάξεις δυο ταχυτήτων







Συνταξιούχοι δύο ταχυτήτων προκύπτουν από το 13% των νέων συντάξεων που έχουν εκδοθεί και βασίζονται στις αλλαγές του νόμου Κατρούγκαλου. Στην πρώτη ταχύτητα ανήκουν όσοι αμείβονταν με μηνιαίες μεικτές αποδοχές πάνω από 700 ευρώ, οι οποίοι θα δουν τη σύνταξή του μειωμένη-κλιμακωτά-έως και κατά 30% (για όσους αμείβονταν με περισσότερα από 1.300 ευρώ μεικτά). Στη δεύτερη ταχύτητα ανήκουν οι χαμηλοσυνταξιούχοι, όσοι, δηλαδή, αμείβονταν με μηνιαίες μεικτές αποδοχές κάτω από 700 ευρώ, οι οποίοι θα δουν αυξήσεις.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Realnews που αποκαλύπτει τις πρώτες οριστικές αποφάσεις νέων συντάξεων για αιτήσεις που υποβλήθηκαν από τις 13 Μαΐου 2016 έως τις 31 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους. Σύμφωνα με αυτές τις αποφάσεις, με τον νέο υπολογισμό καταγράφονται έως και 200 ευρώ τον μήνα υψηλότερες συντάξεις για τους χαμηλόμισθους και έως 300 ευρώ τον μήνα χαμηλότερες για τους υψηλόμισθους.
Οι διαφοροποιήσεις αυτές οφείλονται στο γεγονός ότι τα ποσοστά αναπλήρωσης για τους χαμηλόμισθους είναι γενναιόδωρα, σε σχέση με τα ποσοστά αναπλήρωσης που αφορούν τους υψηλόμισθους.
Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τον υπολογισμό των νέων συντάξεων- ο οποίος βρίσκεται σε εξέλιξη-είναι βέβαιο ότι θα πυροδοτήσουν εκ νέου την αντίδραση των δανειστών. Και αυτό διότι οι εκπρόσωποι των δανειστών είχαν εξαρχής υπογραμμίσει τη διαφωνία τους για τα υψηλά ποσοστά αναπλήρωσης σε εργαζόμενους με μισθούς που δεν υπερβαίνουν τα 700 ευρώ, ζητώντας την τροποποίηση της κλίμακας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία έκδοσης περίπου του 13% των «νέων συντάξεων», για αιτήσεις που κατατέθηκαν από τις 13 Μαΐου 2016 έως το τέλος του ίδιου χρόνου. Άλλωστε, η έκδοση του 10% αποτελούσε προυπόθεση για την εκταμίευση της δόσης των 7,7 δισ. ευρώ, ενώ η εκπλήρωση του 30% των αιτήσεων πήρε -με τη σύμφωνη γνώμη των δανειστών-μικρή παράταση έως το φθινόπωρο.
Οι χαμένοι
  • Ασφαλισμένοι στο Δημόσιο, Πανεπιστημιακής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, με υπηρεσία άνω των 30 ετών
  • Ασφαλισμένοι στο ΤΕΒΕ σε μεσαίες και υψηλές κατηγορίες
  • Ασφαλισμένοι στο Ταμείο Εμπόρων με περισσότερα από 30 χρόνια ασφάλισης
  • Ασφαλισμένοι στο Ταμείο Νομικών
  • Ασφαλισμένοι στο ΤΣΑΥ (γιατροί, υγειονομικοί κ.α)
  • Ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ με υψηλές αποδοχές (άνω των 1.500 ευρώ) και 30 χρόνια ασφάλισης
Οι κερδισμένοι
  • Ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ με 20 έως 30 χρόνια ασφάλισης
  • Ασφαλισμένοι στα πρώην ταμεία ΔΕΚΟ και τραπεζών
  • Ασφαλισμένοι στο πρώην Ταμείο Αυτοκινητιστών
  • Ασφαλισμένοι στο Δημόσιο, Υποχρεωτικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με λιγότερα από 30 χρόνια ασφάλισης
Πηγή: Realnews - http://www.huffingtonpost.gr/2017/07/22/oikonomia-nees-sintaxeis-dio-taxititon-diaforopoiiseis_n_17559494.html