Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Λύση στο θρίλερ με τους μαθητές του 3ου Λυκείου Άρτας




Λύση στο θρίλερ με τους μαθητές στην Άρτα





Επιλύθηκε το θέμα σχετικά με την εκπαιδευτική εκδρομή των σαράντα τεσσάρων μαθητριών και μαθητών της Β’ Λυκείου του 3ου Λυκείου Άρτας και των τεσσάρων εκπαιδευτικών συνοδών στο Cern της Ελβετίας, όπως αναφέρει το υπουργείο Παιδείας σε ανακοίνωση που εξέδωσε. Η αποστολή σήμερα το πρωί αναχώρησε για την Ανκόνα, απ’ όπου θα επιστρέψει με το πλοίο της γραμμής στην Ηγουμενίτσα, επεξηγεί το υπουργείο.
Το πρόβλημα προέκυψε επειδή το ταξιδιωτικό γραφείο που υπέγραψε σύμβαση με το λύκειο για την τετραήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη, δεν τήρησε τις υποχρεώσεις του, αναφορικά με τη διαμονή και τα εισιτήρια επιστροφής.
«Η λύση βρέθηκε χθες το απόγευμα» αναφέρει η ανακοίνωση «όταν σε άριστη συνεργασία με τους αρμοδίους, η αποστολή διέμεινε κανονικά στο ξενοδοχείο και σήμερα το πρωί αναχώρησε για την Ανκόνα, απ’ όπου θα επιστρέψει με το πλοίο της γραμμής στην Ηγουμενίτσα».
Εξάλλου, η ηγεσία του υπουργείου, σε επικοινωνία με τον διευθυντή της δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Άρτας Κωνσταντίνο Δημητρίου, διέταξε τη διενέργεια όλων των νόμιμων ενεργειών, προκειμένου να καταλογιστούν οι ευθύνες στο εν λόγω ταξιδιωτικό γραφείο.
Το υπουργείο, καταλήγει η ανακοίνωση, από την καινούρια σχολική χρονιά, προτίθεται να επανεξετάσει το θέμα των σχολικών εκδρομών, «διασφαλίζοντας ότι τα ταξιδιωτικά πρακτορεία που θα αναλαμβάνουν την μεταφορά και τη διαμονή των μαθητών θα είναι πιστοποιημένα, οι δε μαθητές πλήρως ασφαλισμένοι με συμβόλαια που θα επισυνάπτονται στα ταξιδιωτικά έγγραφα».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Άρτα: 211 χρόνια από το ολοκαύτωμα 1400 Σουλιωτών











Επετειακή εκδήλωση για τα 211 χρόνια από τη μάχη του Σέλτσου και την τελευταία θυσία των 1.400 Σουλιωτών και Ροδοβιζινών το 1804, που έπεσαν στον γκρεμό δίπλα από την Ιερά Μονή Σέλτσου στην Κοιλάδα του Αχελώου, για να μην παραδοθούν ύστερα από πολύμηνη πολιορκία στα στρατεύματα του Αλή-Πασά, πραγματοποιήθηκε το πρωί στον μαρτυρικό τόπο.

Το ολοκαύτωμα των Σουλιωτών το ζοφερό διήμερο της 22ας και της 23ης Απριλίου του 1804, χαρακτηρίζεται ως ένα δεύτερο Ζάλογγο, τραγικότερο και υπέρτερο ίσως, σχετικά άγνωστο στο ευρύ κοινό.

Από τους περίπου 1.400 Σουλιώτες που κατέφθασαν στην Ιερά Μονή που υπήρχε στο Σέλτσο, διασώθηκαν μόνο 65 μαχητές. Για να τιμηθεί η ημέρα της ανείπωτης αυτής θυσίας, η Αδελφότητα Πηγιωτών Άρτας και ο σύλλογος γυναικών δήμου Γ. Καραϊσκάκη «Η Λένω Μπότσαρη», με τη συνδρομή και του δήμου Γ. Καραϊσκάκη, πραγματοποίησαν μια λιτή εκδήλωση το πρωί, στον ιερό χώρο της Μονής.

Πλήθος κόσμου προσήλθε για να προσκυνήσει στο Μοναστήρι της Κοιμήσεως, αλλά και να αποδώσει ελάχιστο φόρο τιμής στους Σουλιώτες που μαρτύρησαν.
Μετά την τέλεση Θείας Λειτουργίας ακολούθησε επιμνημόσυνη δέηση, ενώ οι παρευρισκόμενοι έριξαν στεφάνια στο βάραθρο της Γκούρας, τον «Πέτακα», πίσω από την Μονή, εκεί όπου έπεσαν τα 250 και πλέον γυναικόπαιδα των Σουλιωτών.

Ο Γάλλος ιστορικός Πουκεβίλ αναφέρει: «Η φάλαγξ [1148] των αρχηγών Κίτσου και Νότη Μπότσαρη -που γνωρίζω- βαδίζει προς Σέλτσο. Οι Σουλιώται χωρίς εφόδια, άσιτοι, κυκλωμένοι, θέλουν έξοδον ή θάνατος ήρωος.

Ξιφήρεις 300 ακάλυπτοι σαρώνουν το παν πλην γέφυρας Κοράκου. Ο Νότης πίπτει με 5 πληγάς. Σχεδόν όλοι οι άνδρες φονεύονται. Αι γυναίκες μαχόμεναι φωνάζουν ΘΑΝΑΤΟΣ. Υπερδιακόσιοι και παιδιά πηδούν και πνίγονται στον Αχελώο. Χαλασμός. Μόνο 10 και ο Κίτσος σώζονται»

πηγή:antenna.gr,

ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ο ΤΡΟΠΑΠΟΦΟΡΟΣ, ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ



Εορτή του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου του Τροπαιοφόρου


Ο Άγιος Γεώργιος (280 - 23 Απριλίου 303) ήταν στρατιώτης της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και αργότερα αγιοποιήθηκε ως χριστιανός μάρτυρας. Αποκαλούμενος από την Ορθόδοξη Εκκλησία Μεγαλομάρτυς καιΤροπαιοφόρος, είναι από τους δημοφιλέστερους αγίους σε ολόκληρο το χριστιανικό κόσμο. Η μνήμη του τιμάται στις 23 Απριλίου ή για τις Εκκλησίες που πηγαίνουν σύμφωνα με το Ιουλιανό ημερολόγιο, όπου εάν η ημέρα συμπέσει πριν την Ανάσταση, μετατίθεται τη Δευτέρα της Διακαινησίμου. Ο Άγιος Γεώργιος θεωρείται Άγιος της Καθολικής, της Αγγλικανικής, της Ορθόδοξης, της Λουθηρανικής και της Αρμενικής Εκκλησίας.

Πρώτα Χρόνια

Οι ακριβείς λεπτομέρειες γύρω από την γέννησή του δεν βρίσκουν σύμφωνους όλους τους ιστορικούς. Φαίνεται να γεννήθηκε μεταξύ των ετών 275-285 μ.Χ., πιθανώς στην περιοχή της Αρμενίας, από τον ΈλληναΣυγκλητικό Γερόντιο, στρατηλάτη στο αξίωμα κατά τους χρόνους του αυτοκράτορα Διοκλητιανού. Κατά την αγιογραφία ο πατέρας του Γεωργίου, καταγόταν από πλούσια και επίσημη γενιά της Καππαδοκίας. Εκεί, κατά μία εξιστόρηση, σε ένα μοναστήρι της περιοχής, ο Γεώργιος δέχθηκε το Μυστήριο του Βαπτίσματος και έγινε μέλος της Εκκλησίας. Σε παλαιό χειρόγραφο αναφέρεται ότι γεννήθηκε στη Σεβαστούπολη της Μικρής Αρμενίας, αρχικά ήταν ειδωλολάτρης και αργότερα έγινε χριστιανός. Η μητέρα του ονομαζόταν Πολυχρονία, ήταν χριστιανή και καταγόταν από το γνωστό Λύδδα (Διάσπολη) της Παλαιστίνης. Όπως αναφέρουν οι χριστιανικές πηγές, η οικογένεια του Αγίου, όταν εκείνος ήταν σε μικρή ηλικία, μετοίκησε στη Λύδδα, λόγω του θανάτου του πατρός του.

Ανέλιξη

Σε νεαρή ηλικία ο Γεώργιος κατατάχθηκε στο ρωμαϊκό στρατό. Διακρίθηκε για την τόλμη και τον ηρωισμό του και έλαβε το αξίωμα του Τριβούνου. Λίγο αργότερα ο αυτοκράτορας Διοκλητιανός τον έκανε Δούκα (διοικητή) με τον τίτλο του Κόμητος (συνταγματάρχη) στο τάγμα τον Ανικιώρων της αυτοκρατορικής φρουράς· «πολλάκις πρότερον μεγαλοπρεπώς διαπρέψας του των σχολών μετά ταύτα πρώτου τάγματος κόμης κατ' εκλογήν προεβλήθη».

Μαρτύριο

Το 303 μ.Χ. όταν άρχισαν οι διωγμοί του Διοκλητιανού, ο Γεώργιος δε δίστασε να ομολογήσει τη χριστιανική του πίστη προκαλώντας το μένος του Διοκλητιανού γιατί κατείχε μεγάλο αξίωμα και ήταν αγαπημένος του. Αρχικά του έταξε πλούτη, γη και δούλους για να αλλαξοπιστήσει και όταν ο Γεώργιος αρνήθηκε τον υπέβαλε σε μια σειρά φρικτών βασανιστηρίων. Η χριστιανική παράδοση περιγράφει ότι αφού τον λόγχισαν, ξέσκισαν τις σάρκες του με ειδικό τροχό από μαχαίρια. Έπειτα, τον έριξαν σε λάκκο με βραστό ασβέστη και κατόπιν τον ανάγκασαν να βαδίσει με πυρωμένα μεταλλικά παπούτσια. Σύμφωνα με την χριστιανική παράδοση από όλες αυτές τις δοκιμασίες ο Θεός τον κράτησε θαυματουργά ζωντανό.
Ο Γεώργιος τελικά μαρτύρησε με αποκεφαλισμό, την Παρασκευή 23 Απριλίου του έτους 303 μ.Χ. Κατά τον υπολογισμό του χριστιανού ιστορικού και απολογητή Αγίου Ευσεβίου, η ημέρα αυτή αντιστοιχούσε στην Παρασκευή της Διακαινησίμου του Πάσχα. Οι χριστιανοί πήραν το λείψανό του και το έθαψαν μαζί με αυτό της μητέρας του, η οποία μαρτύρησε την ίδια ή την επόμενη ημέρα. Σύμφωνα με την χριστιανική παράδοση, ο πιστός υπηρέτης του Γεωργίου, Πασικράτης, εκτελώντας την επιθυμία του, παρέλαβε το λείψανο του Γεωργίου, μαζί με αυτό της μητέρας του και τα μετέφερε στη Λύδδα της Παλαιστίνης. Από εκεί οι Σταυροφόροι τα μετέφεραν στη Δύση.
Η πίστη του Γεωργίου φαίνεται να γίνεται αφορμή να βαπτιστούν χριστιανοί οι στρατιωτικοί Ανατόλιος και Πρωτολέων, Βίκτωρ και Ακίνδυνος, Ζωτικός και Ζήνωνας, Χριστοφόρος και Σεβιριανός, Θεωνάς, Καισάριος και Αντώνιος, των οποίων τη μνήμη εορτάζει η Εκκλησία στις 20 Απριλίου και η βασίλισσα Αλεξάνδρα, σύζυγος του Διοκλητιανού, μαζί με τους δούλους της Απολλώ, Ισαάκιο και Κοδράτο, των οποίων η μνήμη τιμάται στις 21 Απριλίου.
Μετά το μαρτυρικό θάνατο του Γεωργίου μαρτύρησαν και οι συνδέσμιοί του Ευσέβιος, Νέων, Λεόντιος, Λογγίνος και άλλοι τέσσερις μαζί. Τη μνήμη τους τιμά η Εκκλησία στις 23 Απριλίου. Βλέπουμε ότι με κέντρο την ημέρα του μαρτυρίου του Αγίου Γεωργίου δημιουργείται μέσα στο λειτουργικό χρόνο της Εκκλησίας ένας εορτολογικός κύκλος, ο οποίος καλλιεργείται περισσότερο από τα Τυπικά της Κωνσταντινούπολης, που ξεκινά στις 20 Απριλίου και τελειώνει στις 24 Απριλίου. Ο εορτολογικός αυτός κύκλος δείχνει την περίοπτη θέση του Αγίου Γεωργίου στη ζωή της Εκκλησίας. Από την υμνογραφία της Ορθόδοξης Εκκλησίας κοσμείται με τα επίθετα «ο μαργαρίτης ο πολύτιμος», «ο αριστεύς ο θείος», «ο λέων ο ένδοξος», «ο αστήρ ο πολύφωτος», «του Χριστού οπλίτης», «της ουρανίου στρατιάς ο συνόμιλος».

Ο Άγιος στην Παράδοση

Πρώτος τη βιογραφία του έγραψε ο Πάπας Γελάς στο Acta Sancti Georgii (496), ενώ ακολούθησε ο Άγιος Ανδρέας από την Κρήτη. Η συριακή Εκκλησία από τον 4ο αιώνα τον κρατούσε σε μεγάλη εκτίμηση. Λόγω της ιπποτικής του συμπεριφοράς, ο Άγιος Γεώργιος έγινε δημοφιλής στην Ευρώπη κατά το 10ο αιώνα, με αποτέλεσμα κατά το 15ο αιώνα η γιορτή του να είναι ίση σε σημασία και δημοφιλία με αυτή των Χριστουγέννων. Στο Συμβούλιο της Οξφόρδης το1222, η ημέρα του Αγίου Γεωργίου κηρύχθηκε επίσημη αργία και το 14ο αιώνα έγινε προστάτης Άγιος της χώρας. Είναι επίσης ο προστάτης Άγιος της Μόσχας, της Αραγονίας, της Γεωργίας και της Καταλονίας, ενώ μέχρι το 18ο αιώνα ήταν και της Πορτογαλίας. Ο Άγιος Γεώργιος, όντας προστάτης Άγιος της Αγγλίας και έφιππος, θεωρείτο από το σχετικό θρύλο και ως προστάτης Άγιος των ιπποτών της Στρογγυλής Τράπεζας.

Ο Άγιος Γεώργιος θεωρείται προστάτης του Πεζικού και του Στρατού Ξηράς, ενώ είναι και ο προστάτης Άγιος της Αγγλίας. Επίσης, θεωρούνταν Άγιος προστάτης των Σταυροφόρων και των Προσκόπων. Ως τροπαιοφόρος (στρατιωτικός) άγιος και ελευθερωτής συγκεντρώνει πολλές θαυμάσιες διηγήσεις και παραδόσεις, από τις οποίες η σπουδαιότερη είναι αυτή που μιλάει για το φόνο του δράκοντα και της σωτηρίας της βασιλοπούλας. Το θηρίο αυτό φυλούσε το νερό μιας πηγής κοντά στη Σιλήνα στη Λιβύη και το άφηνε να τρέχει μόνον όταν έβρισκε κάποιον άνθρωπο να φάει. Οι κάτοικοι της περιοχής όριζαν με κλήρο το θύμα του δράκοντα. Ολόκληροι στρατοί είχαν αντιταχθεί με αυτό το τέρας, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ο κλήρος έφερε και τη σειρά της βασιλοπούλας, την οποία έσωσε ο Άγιος Γεώργιος φονεύοντας το δράκο.


Σε πολλά μέρη της ελληνικής επικράτειας ο μήνας Απρίλιος, που συμβαίνει να εορτάζεται η μνήμη του Μεγαλομάρτυρα Αγίου Γεωργίου, ονομάζεται και "Αϊγιώργης", ή "Αϊγιωργίτης".
Χαρακτηριστική, επίσης, είναι η σύγχρονη εκδοχή της γνωστής αρχαίας παροιμίας , στην οποία ο Άγιος αντικατέστησε την Αθηνά: «Άγιε μου Γιώργη βόηθα με, κούνα και συ το χέρι σου».
Σημαντικότερα από τα ελληνικά έθιμα στη μνήμη του Αγίου είναι αυτά της Θράκης, όπου την παραμονή της εορτής μαζεύουν τσουκνίδες και τις βάζουν στην πόρτα του σπιτιού, γιατί "τη νύχτα λένε πως βγαίνει το "τζάντι" (= δαιμόνιο) και παίρνει το "ούρι" (= ευτυχία του σπιτιού)", καθώς και της Σύμης, όπου ομοίως την παραμονή ανάβουν φωτιές και πηδούν τραγουδώντας τον ακόλουθο στίχο: «έξω ψύλλοι και κοριοί και μεγάλοι ποντικοί» που είχε να κάνει με την καθαριότητα και το ασβέστωμα του σπιτιού που γίνεται την παραμονή.

Απολυτίκιο

Απολυτίκιο (Ἦχος δ')
Ὡς τῶν αἰχμαλώτων ἐλευθερωτής,
καὶ τῶν πτωχῶν ὑπερασπιστής,
ἀσθενούντων ἰατρός, βασιλέων ὑπέρμαχος,
Τροπαιοφόρε Μεγαλομάρτυς Γεώργιε,
πρέσβευε Χριστῷ τῷ Θεῷ,
σωθῆναι τὰς ψυχὰς ἡμῶν.
Τ


πηγήel.wikipedia.org,



Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Γιατί η Δύση εξισλαμίζει την Ελλάδα


Αποτέλεσμα εικόνας για φωτο  εικονες για το ισλαμ

















«Αν βουληθείς να μαρνηθείς και να μαλησμονήσεις, σε Τούρκικα σπαθιά σε δω, σε Καταλάνου χέρια. Αράπηδες σε σέρνουσι και Τούρκοι να σε δέσουν, κι σ’ όχλο Σαρακίνικο τρεις μαχαιριές σε δώσουν», Ελληνικό μεσαιωνικό δημώδες
Στο χαοτικό κλίμα που προκλήθηκε από την άφιξη εκατοντάδων χιλιάδων εξαθλιωμένων Ελλήνων προσφύγων τον Σεπτέμβριο του 1922 στην Αθήνα , το πρώτο μέτρο της επαναστατικής επιτροπής που ανέλαβε την εξουσία στις 15 Σεπτεμβρίου του 1922, ήταν η επίταξη δημοσίων και ιδιωτικών κτιρίων, για την προσωρινή εγκατάσταση των προσφύγων. 
Το μέτρο της επίταξης - όπως κωδικοποιήθηκε και επεκτάθηκε με τα νομοθετικά διατάγματα της 11ης Νοεμβρίου 1922 «Περί επιτάξεως ακινήτων δι’ εγκατάστασιν προσφύγων» και της 22ας Νοεμβρίου 1922 «Περί επιτάξεως κατοικουμένων ή οπωσδήποτε χρησιμοποιουμένων ακινήτων» ήταν η αρχή για τις πρώτες προστριβές ανάμεσα στους παλιούς και τους νέους κατοίκους της πόλης. Η επίταξη και η αναγκαστική συγκατοίκηση γηγενών και προσφύγων στα ίδια σπίτια, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και διαμαρτυρίες από την πλευρά των γηγενών. 
Εκατοντάδες Αθηναϊκά σπίτια, ιδιοκτησίας υποστηρικτών του Βασιλέως Κωνσταντίνου ως επί τω πλείστον, επιτάχτηκαν για να στεγαστούν οι πρόσφυγες. Σε κάθε δωμάτιο των μεγάλων Αθηναϊκών αρχοντικών τοποθετήθηκε και από μια οικογένεια προσφύγων, ενώ οι ιδιοκτήτες των περιορίστηκαν και αυτοί σε ένα δωμάτιο της οικίας των. Το ψυχολογικό σοκ στην αυτιστική Αθηναϊκή κοινωνία του μεσοπολέμου από το μέτρο της αναγκαστικής κατάσχεσης ήταν ισχυρότατο. Μέχρι εκείνη την στιγμή, οι θαμώνες του Ζαχαράτου πίστευαν αφελώς, ότι ο Σαγγάριος και το Εσκί Σεχίρ ευρίσκοντο πολύ μακριά από το Σύνταγμα, ώστε να δύνανται τα πολεμικά γεγονότα να επηρεάσουν την καθημερινότητα τους. Αδυνατούσαν να πιστέψουν αυτό που τους συνέβαινε. Εν μια νυκτί, βρήκαν εαυτούς να συγκατοικούν στο ίδιο τους το σπίτι με αλλά πενήντα άγνωστα σε αυτούς άτομα, ενώ οι τυχεροί που τα σπίτια τους δεν είχαν ακόμη επιταχθεί ζούσαν με την αγωνιά της εμφάνισης των στρατιωτών στην εξώπορτα που θα θυροκολλούσαν το χαρτί της επίταξης. 
Στα επόμενα είκοσι χρόνια οι Ελληνικοί προσφυγικοί πληθυσμοί, θα απωθηθούν στις παραγκουπόλεις της Κοκκινιάς και θα είναι η πληθυσμιακή ομάδα που θα βιώσει πλήρως την φρίκη και τις συνέπειες της κατοχής. Ενώ παρακολουθούν τα παιδιά τους να πεθαίνουν από την πείνα, ο μόνος δρόμος που τους απομένει είναι η κοινωνική ρήξη και ο πολίτικος ριζοσπαστισμός. Ο Δεκέμβριος του 1944 και ο εμφύλιος ήταν το φυσιολογικό επακόλουθο της μικρασιατικής καταστροφής και της προσφυγιάς. Τρία χρόνια αργότερα, το 1947 κατά την διάρκεια του εμφύλιου πολέμου, ο Ελληνικός Στρατός άρχισε συστηματικές επιχειρήσεις διάσωσης - εκκενώσεως, του πληθυσμού, εκατοντάδων χωριών στην Μακεδονία και την Ήπειρο, με σκοπό να αποκόψει τους αντάρτες του Δημοκρατικού Στρατού από τον τοπικό εφοδιασμό και ταυτόχρονα να τους στερήσει την δυνατότητα της βίαιης και αναγκαστικής στρατολόγησης νέων μαχητών στην οποία είχε επιδοθεί, λόγω της άρνησης των νέων να ενταχθούν στις αντάρτικες μονάδες του. 
Οκτακόσιες χιλιάδες εσωτερικοί πρόσφυγες από τα Ελληνικά χωριά, οι λεγόμενοι «ανταρτόπληκτοι», μεταφέρονται  στην Αθήνα και στις άλλες πόλεις της χώρας, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα εκ νέου όπως και το 1922 μια αφάνταστη εσωτερική προσφυγική τραγωδία, ελάχιστα γνωστή σήμερα, με απελπισμένους ανθρώπους στερουμένων βασικών εφοδίων επιβίωσης να περιφέρονται  στις παρυφές των πόλεων. 

Μέσα σε 25 χρόνια ο κοινωνικός ιστός της χώρας θα διαρραγεί ανεπανόρθωτα δυο φόρες. Η μικρασιατική καταστροφή και ο εμφύλιος πόλεμος, θα είναι το αποτέλεσμα της ανικανότητας των πολιτικών ελίτ που αδυνατούν να κατανοούσουν τα γεωπολιτικά δεδομένα της εποχής τους λόγω της μικρόνοιας τους, των προσωπικών τους συμφερόντων, του ανύπαρκτου μορφωτικού τους επίπεδου και των ιδεοληπτικών εμμονών τους.
Η εισροή αλλοεθνών πληθυσμών σήμερα στην Ελλάδα ομοιάζει φυσικά με το 1922 μόνο ως προς την ανικανότητα του πολιτικού συστήματος να χειρισθεί τα «νέα δεδομένα» και να αντιληφθεί τις μελλοντικές συνέπειες και το βάρος των πράξεων του επειδή προσποιείται ότι δεν κατανοεί την καλοσχεδιασμένη εποίκιση της χώρας από τις ορδές των ανθρώπων με διαφορετικά εθνολογικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά, που μετασχηματίζουν σταδιακά την Ελλάδα σε χαλιφάτο μέσω ενός καλά γεωπολιτικού οργανωμένου σχεδίου από την Ευρωπαϊκή Ένωση, τις ΗΠΑ και την Τουρκία. 
Τελικός στόχος: να εποικίσουν με μουσουλμάνους τα Βαλκάνια ώστε να εξουδετερωθούν οι φιλορωσικοί ορθόδοξοι πληθυσμοί στα πλαίσια των γεωπολιτικών σχεδιασμών της νέας τάξης πραγμάτων. Η Γερμανική προτεσταντική ηθική βασίζεται στην εκδίκηση και την τιμωρία των εχθρών. Το Γερμανικό «αίσθημα αποκατάστασης δικαιοσύνης» ικανοποιήθηκε μόνο στην περίπτωση της Γιουγκοσλαβίας, ενώ διατηρεί ακόμα ανοιχτούς λογαριασμούς με την Ρωσία που κάποια στιγμή θα πρέπει να κλείσουν με τον «θρίαμβο της Γερμανικής πολίτικης» στην Ευρώπη. Τα πολιτικό έργο της σφαγής των Αρμενίων και των Ελλήνων από τους Τούρκους, σχεδιάστηκε το 1915 από τον Αυτοκράτορα της Γερμανίας Γουλιέλμο Κάιζερ με σκοπό να διακοπεί η ρωσική διείσδυση προς τον Καύκασο και τα πετρέλαια της Μέσης Ανατολής. Η ίδια η πολιτική ολοκληρώνεται σήμερα, μετά 100 χρόνια με την σφαγή 15 εκατομμυρίων ορθοδόξων στην Συρία και το Ιράκ, μέσα από την ανιαρή συμμαχία των σουνιτών ισλαμιστών με την Δύση.
Εδώ θα πρέπει να αναφερθεί ότι σε αυτές τις γενικές πολιτικές γραμμές σχεδιάστηκε από τους Γερμανούς η πρωτοφανούς αγριότητας για τα δεδομένα της κατοχής σφαγή του Διστόμου, η οποία υλοποιήθηκε από τους μουσουλμάνους του Παλαιστινιακού τάγματος του Μεγάλου Μουφτή της Ιερουσαλήμ Χουσεΐν, που στρατοπέδευε στο Λαύριο, οι στρατιώτες του οποίου εχρησιμοποιούντο από την Βέρμαχτ για τις «σκληρές» Γερμανικές εκκαθαριστικές επιχειρήσεις αντιποίνων στην Στερεά Ελλάδα, με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιούσαν τους Γερμανοντυμένους και Ιταλοντυμένους μουσουλμάνους Τσάμηδες στην Θεσπρωτία.
 Ο σημερινός μουσουλμανικός εποικισμός της Ελλάδας άρχισε και εντατικοποιήθηκε από τα φιλογερμανικά πολιτικά συστήματα των προηγούμενων μνημονιακών κυβερνήσεων, μέσω της συνειδητής επιλογής του οικονομικού μοντέλου ανάπτυξης «εισαγόμενης εργασίας και δανεισμού». Ταυτόχρονα, όλοι μαζί διαρρήγνυαν τα ιμάτια των υπέρ της ανάγκης δημιουργίας τεμένους στον ιερό χώρο του Βοτανικού, πράξη βέβαια που νομιμοποιεί πολιτικά την εισβολή των παρανόμως εισερχόμενων.
Στην ανώριμη Ελληνική κοινωνία, η ρηχή και υπερφίαλη πολιτική τάξη των τηλεοπτικών παραθύρων είναι ανίκανη να αποκαταστήσει μελλοντικά τις κοινωνικές και οικονομικές ισορροπίες αναίμακτα.
Οι νεοεισερχόμενοι πληθυσμοί στην Ελλάδα θα διεκδικήσουν το μερίδιο τους στην διανομή της οικονομικής και πολιτισμικής «πίτας» στην χώρα μας που διαθέτει παραγωγική και πνευματική βάση «μηδενικού αθροίσματος». Τα αποτέλεσμα θα είναι μόνο αίμα, δάκρυα και ερείπια. Ο « Ήλιος του Αλλάχ και της Δύσης» στην Συρία, στο Ιράκ, στην Βοσνία, στον Λίβανο και στην Αφρική φωτίζουν στους Έλληνες πολιτικούς τον δρόμο.
πηγή:dimokratianews.gr

Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Τουρκία: Από τους 137.722 μετανάστες που μας "έστειλε" πήρε πίσω μόλις τους 3.838


Αποτέλεσμα εικόνας για foto λαθρομεταναστων

Από το 2002 και την έναρξη του ελληνο-τουρκικού Πρωτοκόλλου Επανεισδοχής η Ελλάδα ζήτησε την επιστροφή σε τουρκικό έδαφος 137.722 ατόμων που πέρασαν παράτυπα τα χερσαία και θαλάσσια σύνορα, αλλά η Τουρκία έκανε δεκτά τα 13.314 αιτήματα, και παρέλαβε τελικά μόλις 3.838.
Τα στοιχεία για την πορεία εφαρμογής του Πρωτοκόλλου διαβιβαστηκαν στη Βουλή από το υπουργείο Εξωτερικών στις 17 Απριλίου, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου
πηγή:voicenews.gr

ΕΡΕΥΝΑ ΟΟΣΑ: ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ OI ΕΡΓΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΛΑΟΙ




Αποτέλεσμα εικόνας για φωτο ΚΤΙΡΙΟΥ ΟΟΣΑΑποτέλεσμα εικόνας για φωτο ΚΤΙΡΙΟΥ ΟΟΣΑ



Και δεν είναι μόνο η Ελλάδα το θέμα. Η έρευνα για το ποιοι και πόσο εργάζονται οι λαοί σπάει τα στερεότυπα αφού οι εργατικοί κατά τα άλλα βορειοευρωπαίοι έρχονται τελευταίοι και στις πρώτες θέσεις πλασάρονται λαοί που μάλλον έχουν τη φήμη του τεμπέλη!


Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα από τον ΟΟΣΑ η ανάλυση των στοιχείων για τις ώρες πραγματικής εργασίας για το 2015 σε παγκόσμιο επίπεδο οι πλέον εργατικοί κάτοικοι του πλανήτη είναι οι Μεξικάνοι! Με βάση την ίδια έρευνα εκείνοι που εργάζονται λιγότερο μέσα στο χρόνο είναι οι Ολλανδοί!
Οι Έλληνες έρχονται τρίτοι ενώ οι Γερμανοί μια θέση πριν το τέλος. Κάπως έτσι ο μύθος του τεμπέλη Έλληνα τον οποίο καλούνται να πληρώσουν οι Ευρωπαίοι για να πηγαίνει στα μπουζούκια (το έχουμε ακούσει αυτό και από πολιτικούς βορειοευρωπαϊκών χωρών) κάθε άλλο παρά ισχύει. Όπως δεν ισχύει και ο μύθος που θέλει τους Μεξικανούς να κοιμούνται τη μισή μέρα... Μάλλον Γερμανοί και Ολλανδοί έχουν περισσότερες ώρες για... siesta.
Ιδού λοιπόν τα αποτελέσματα της έρευνας με την πρώτη πεντάδα να περιλαμβάνει χώρες όπως το Μεξικό, τη Χιλή, την Ελλάδα, την Κορέα και τη Ρωσία και την τελευταία χώρες όπως τη Γαλλία, τη Δανία, τη Γερμανία, την Ολλανδία και τη Νορβηγία.
 
 .......ΟΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΙ
Μεξικό 2.237 ώρες
Κορέα 2.163 ώρες
Ελλάδα 2.037 ώρες
Χιλή 2.015 ώρες
Ρωσία 1980 ώρες

...ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ

Γαλλία 1.489 ώρες
Δανία 1.411 ώρες
Νορβηγία 1.408 ώρες
Γερμανία 1.388 ώρες
Ολλανδία 1.380 ώρες

πηγή: Newsit.gr,


Extreme Άρτα


Η Άρτα σίγουρα είναι μια από τις πιο όμορφες πόλεις της Ελλάδας.  


      

    Με απέραντη ιστορία, με τον Άραχθο να δημιουργεί τοπία εκπληκτικής ομορφιάς και μέσα στην πόλη και στην απίστευτη φύση που ξανοίγεται γύρω της, με τα γεφύρια της και την παραδοσιακή της αρχιτεκτονική, σαφώς και ξεχωρίζει ως προορισμός. Ένας λόγος παραπάνω, που μπορεί κάποιος να απολαύσει extreme sports σε όλη αυτήν την ομορφιά! Η Άρτα είναι το ορμητήριο, το πιο κατάλληλο ορμητήριο, για να κάνει κάποιος παραπέντε, ράφτιγκ και καγιάκ στον σμαραγδένιο Άραχθο, να κάνει ορειβασία θαυμάζοντας παράλληλα μοναδικά τοπία, να κάνει ιππασία και moto cross, αλλά και να απολαύσει ψάρεμα και κολύμπι στην κοντινή, μαγευτική Κορωνησία, ένα ψαροχώρι απίστευτης ομορφιάς. Ελάτε να γνωρίσουμε την extreme Άρτα!

Παραπέντε στο Γρίμποβο

Το ιστορικό Γρίμποβο, πέρα από τα εκπληκτικά του τοπία, έχει και τρεις οργανωμένες πίστες για να απολαύσει κάποιος αεροπτερισμό. Βρίσκεται στους πρόποδες του βουνού Γκιλμπερίνα , και όποιος θέλει όχι μόνον μπορεί να χρησιμοποιήσει τις πίστες, αλλά και να μυηθεί από έμπειρους εκπαιδευτές σε αυτό το εκπληκτικό πέταγμα ου αετού! Αλλά και στον λόφο της Περάνθης υπάρχει οργανωμένη πίστα, και μπορεί κάποιος με ασφάλεια να έρθει σε επαφή με τον κόσμο της πτήσης. Οι πιο έμπειροι φυσικά κάνουν ελεύθερο παραπέντε στην μαγεμένη επικράτεια των Τζουμέρκων, με την άγρια ομορφιά!


Δαμάζοντας τον Άραχθο

Ο Άραχθος είναι ένα από τα πιο αγαπημένα ποτάμια για καγιάκ και ράφτιγκ, γιατί προσφέρει πολλές διαδρομές, με διαφορετική δυσκολία και μοναδικά τοπία, ανάμεσα σε δάση αλλά και αρχέγονα, πέτρινα περάσματα. Μια από τις πιο αγαπημένες διαδρομές είναι από το γεφύρι της Πλάκας ως το χωριό Σκούπα. Μια πιο δύσκολη διαδρομή, που προσφέρει εκπληκτικές εικόνες, είναι αυτή που ξεκινάει από την Γέφυρα Πολιτσάς, στο Αμπελοχώρι, και καταλήγει στην Πλάκα. Πρόκειται ουσιαστικά για το ομορφότερο κομμάτι του Άραχθου, με τον καταρράκτη της Κλίφκης να είναι πραγματικά μαγευτικός, ενώ οι ορθοπλαγιές υψώνονται έως και 700 μέτρα, δημιουργώντας απερίγραπτα τοπία!


Αλλά και κατακτώντας τις κορυφές

Η Άρτα μπορεί να γίνει ένα εκπληκτικό ορμητήριο για να γνωρίσει κάποιος την ορεινή επικράτεια που ανοίγεται γύρω. Πολύ ενδιαφέρουσες ορειβατικές διαδρομές υπάρχουν και στα Τζουμέρκα, και στο Ξηροβούνι, αλλά καις το Γαβρόνο και τον Κοκκινόλακκο. Η κορυφογραμμή των Τζουμέρκων είναι από τις πιο επιβλητικές στην Ελλάδα, ενώ τα οργανωμένα καταφύγια, όπως αυτό στους Μελισσουργούς προσφέρουν την απαραίτητη ξεκούραση. Διαδρομές προς την Γραμμενίτσα και την Ροδαυγή, μοναδικά τοπία με καταρράκτες όπως το Καταφίδι και μυστηριακά σπήλαια, είναι το έπαθλο για όσους βάλουν τα σκληροτράχηλα μποτάκια τους και αφήσουν την ασφάλεια της ασφάλτου!


Για τους λάτρεις της ταχύτητας

Στην Φιλοθέη της Άρτας υπάρχει μια πολύ οργανωμένη πίστα moto cross, όπου μάλιστα πραγματοποιούνται κάθε χρόνο και πανελλήνιοι αγώνες. Οι λάτρεις των δύο τροχών δίνουν εδώ κάθε χρόνο το ραντεβού τους για να δαμάσουν τις μηχανές τους, αλλά και να απολαύσουν τις εκπληκτικές διαδρομές μέσα από το δάσος. 

Χρήσιμες Πληροφορίες

Υπεραστικό ΚΤΕΛ Άρτας 2681027348
Αστικό ΚΤΕΛ 2681028314
Ράδιο Ταξί 2681078333/78332 



Πηγή: http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=391603&catid=24