Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024

Πρωτοποριακή η Κυβέρνησή μας: - Ρωτάς και παίρνεις άμεσα για όλα τα θέματα απαντήσεις! - Έκανα ΤΡΕΙΣ Ερωτήσεις, για τα ανδρομικά και τις αυξήσεις και πήρα άμεσαΤΡΕΙΣ απαντήσεις - Δείτε τις αποδείξεις




ΘΕΜΑ: - Οι Κυβερνητικές απατεωνιές σε όλο της το μεγαλείο 

 Κυβέρνηση: 

- Καλησπέρα, πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω; 

-Έκανα  ΤΡΕΙΣ Ερωτήσεις και πήρα ΤΡΕΙΣ Απαντήσεις μέσα σε ΤΡΙΑ λεπτα, για τις  αυξήσεις και τον χρόνο χορήγησης των αναδρομικών σε όλους τους συνταξιούχους 

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ




1.000.000+ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

BETA

Ρωτήστε τον ψηφιακό βοηθό του gov.gr



Καλησπέρα, πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;

Ερώτηση:Πότε θα χορηγηθούν, στους συνταξιούχους, τα αναδρομικά των 23 μηνών, που αφορούν την Εισφορά Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (ΕΑΣ);

Απάντηση: Δεν έχω πληροφορίες σχετικά με τη χορήγηση των αναδρομικών των 23 μηνών που αφορούν την Εισφορά Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (ΕΑΣ). Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε με τον e-ΕΦΚΑ ή επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα τους. Πηγή: Σύνδεσμος
Καλησπέρα, πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
Ερώτηση: Τι ποσοστό αύξησης θα πάρουν οι συνταξιούχοι για το 2025;
Απάντηση: Δεν έχω πληροφορίες για το ποσοστό αύξησης των συντάξεων για το 2025. Για ενημερώσεις σχετικά με τις αυξήσεις των συντάξεων, παρακαλώ επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του e-ΕΦΚΑ ή επικοινωνήστε με τις αρμόδιες υπηρεσίες. Πηγή: Σύνδεσμος

Καλησπέρα, πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
Ερώτηση: Γιατί η κυβέρνηση δεν εφαρμόζει τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας και του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τα αναδρομικά των συνταξιούχων;
Απάντηση: Δεν μπορώ να σχολιάσω ή να δώσω γνώμη για τις αποφάσεις της κυβέρνησης ή για την εφαρμογή των αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας και του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του Ελεγκτικού Συνεδρίου ή να επικοινωνήσετε με τις αρμόδιες αρχές.
Πηγή: Σύνδεσμος

 

 Ορόσημο στον ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους αποτελεί ο πρώτος «Ψηφιακός Βοηθός» -«mAigov» Τεχνητής Νοημοσύνης που εγκαινιάζεται σήμερα στο gov.gr, για να διευκολύνει ακόμη περισσότερο την καθημερινότητα των πολιτών, απλουστεύοντας και επιταχύνοντας τη διάδρασή τους με το Δημόσιο Τομέα. Ο ψηφιακός βοηθός θα συνεισφέρει επίσης στην μεγαλύτερη εξοικείωση του μέσου πολίτη με το gov.gr και την ηλεκτρονική παροχή υπηρεσιών από το κράτος, το οποίο  αποτελεί μέρος της ευρύτερης ψηφιακής μετάβασης στην οικονομία του 21ου αιώνα.

Το mAigov εγκαινιάζεται  σε πιλοτική «Beta» λειτουργία, καθώς όπως συμβαίνει με όλες τις εφαρμογές ΤΝ τα υπολογιστικά συστήματα χρειάζονται χρόνο για να μαθαίνουν, ενώ συγχρόνως εξελίσσονται με βάση τα δεδομένα που εισάγουν οι χρήστες. H περίοδος αυτή επιτρέπει τη βελτίωση της εφαρμογής  με βάση τις ανάγκες και την ανταπόκριση των χρηστών.

Οι πολίτες μπορούν να συνομιλήσουν με τον «Ψηφιακό Βοηθό» τόσο από  το κινητό τους τηλέφωνο, όσο και από τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή. Υποβάλλουν το ερώτημά τους σε φυσική γλώσσα, γραπτά ή φωνητικά, ώστε ο «Ψηφιακός Βοηθός» να τους βοηθήσει να εντοπίσουν με τρόπο απλό και φιλικό την υπηρεσία που ψάχνουν, ενώ στο τέλος της «συνομιλίας» έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν την εφαρμογή. Η αναζήτηση πραγματοποιείται στις -έως σήμερα- 1.610  υπηρεσίες του gov.gr και τις 3.270 διοικητικές διαδικασίες του Εθνικού Μητρώου Διοικητικών Διαδικασιών «MITOS».  Επισημαίνεται ότι το μοντέλο έχει συλλογιστική και απαντάει με βάση τα στοιχεία που καταχωρούνται. Λαμβάνει υπόψη την αρχική ερώτηση και διατηρεί στη μνήμη του τη συνομιλία κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, διασφαλίζοντας τη βέλτιστη εμπειρία για κάθε χρήστη.

Το mAigov Beta παρέχει -αυτή τη στιγμή- τη δυνατότητα εξυπηρέτησης έως 240 συνομιλιών στα ελληνικά ανά λεπτό. O χρόνος αλληλεπίδρασης κάθε πολίτη με το σύστημα δεν υπερβαίνει τα 5 λεπτά ανά συνεδρία. Με στόχο να διασφαλιστεί μια καλή εμπειρία για τον τελικό χρήστη,  αλλά και η διαθεσιμότητα της υπηρεσίας για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό πολιτών, ειδικά το πρώτο διάστημα όπου αναμένεται αυξημένο ενδιαφέρον, το σύστημα του mAigov  περιλαμβάνει εξειδικευμένο μηχανισμό αναμονής (queueing). Μόλις καλυφθεί ο μέγιστος αριθμός ταυτόχρονων εξυπηρετούμενων χρηστών, ο αμέσως επόμενος οδηγείται σε ουρά αναμονής μέχρι να μπορέσει να εξυπηρετηθεί.   

Επισημαίνεται ότι για την υλοποίηση του έργου έχουν αξιοποιηθεί πόροι με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, οι οποίοι προβλέπονται για την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας. Αφορούν σε σύμβαση του ΥΨηΔ για cloud services, και την παρακολουθεί η Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ ΜΑΕ). 

Ανάδοχος του έργου είναι ο ΟΤΕ με υπεργολάβους την Accenture και τη UBITECH η οποία έκανε την υλοποίηση, ενώ τεχνολογικός πάροχος είναι η Microsoft με την τεχνολογία Azure Open AI.

Το πρώτο chatbot του ελληνικού Δημοσίου σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής που βασίζονται σε μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης και υπολογιστικού νέφους και υλοποιήθηκε σύμφωνα με το Πρότυπο Υπεύθυνης Τεχνητής Νοημοσύνης της Microsoft (Microsoft Responsible AI Standard) διασφαλίζοντας μεταξύ άλλων διαφάνεια, ισότητα και σεβασμό προς την ιδιωτικότητα των χρηστών και την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR).

Αναδημοσίευση πληροφοριών από το σχετικό Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.