Κυριακή 20 Απριλίου 2014

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΚΛΑΒΙΑ








20140418-163812.jpg

ΧΤΥΠΟΥΝ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!!!!


7moXoL


Η άρνηση της Τουρκίας στην πρόταση του ΥΕΘΑ Αβραμόπουλου για την παροχή βοηθείας στην ανεύρεση (δήθεν )της σορού του Τούρκου πιλότου που «κατέπεσε» στο Αιγαίο το 1996 μόνο τυχαία δεν είναι !
Να θυμίσουμε ότι Η Ελλάδα τότε δεν χάριζε κάστανα και οι όποιες Παραβιάσεις-Παραβάσεις είχαν και τα «ατυχήματα «τους.
Η Ελλάδα συμμετείχε ενεργά στις Ασκήσεις της Κύπρου και μάλιστα Ελληνικά Μαχητικά προσγειωνόταν στη Αεροπορική βάση της Κύπρου.. (Πράγμα αδιανόητο σήμερα )
Αν αναφερθούμε σε Ναυτικό και Αεροπορία δεν υπήρχε καν σύγκριση ,άσχετα αν αυτό οι Έλληνες πολιτικοί κοντόφθαλμοι , δεν το έλαβαν ποτέ σοβαρά υπόψιν !
Η Τουρκία σήμερα είναι στριμωγμένη αλλά και ισχυρή στη Θάλασσα ενώ στο αέρα υπερέχει σε αριθμό μαχητικών …αλλά όχι και σε προσωπικό που να μπορεί να σταθεί απέναντι σε αντίπαλο ισοδύναμων δυνάμεων !
Όμως κλείνει τις πληγές της και με το PKK στη γωνία και χωρίς στρατιωτική δράση ,αν και κρατά αρκετές δυνάμεις στα ανατολικά της Χώρας ,μπορεί να αποδεσμεύσει όποτε θελήσει δυνάμεις αρκετές και χωρίς να κινδυνεύει από Χώρες που συνορεύει όπως η Συρία και το Ιράκ !
Τα κομμάτια του παζλ αρχίσουν να κουμπώνουν και δεν είναι τυχαία τα γεγονότα !
Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα από την Αρχή και εδώ πρέπει να αποβάλουμε τις όποιες ευαισθησίες μας που έχει ο καθένας μας και να δούμε τα πράγματα κατάματα !
Έχουμε δώσει όλες τις «τρύπες του Αιγαίου» σε όποιον θέλει να ελέγξει με το πρόσχημα δήθεν της ανθρωπιστικής βοήθειας στους Λαθρομετανάστες όποια υπηρεσία θέλει και να καταγράψει προσωπικό ,αντιδράσεις και μέσα .
Υπάρχει κάποιος Αξιωματικός του Λ/Σ σήμερα που να μην γνωρίζει ότι εκτός των άλλων η αποβίβαση σε σημεία των νησιών μας απο λαθρομετανάστες γίνονται και ως πρόβες καταγραφής και μελλοντικής απόβασης Κομάντος ;
Υπάρχει κάποιος Αξιωματικός ή Στέλεχος της ΕΥΠ που να μην γνωρίζει ότι εκτός των ταλαίπωρων λαθρομεταναστών υπάρχουν και πράκτορες της ΜΙΤ σε κάθε καραβιά πεινασμένων που εν συνεχεία διασκορπίζονται στα κέντρα κράτησης ,όπου συγκεκριμένη κοινότητα επισκέπτεται και τα επιθεωρεί χωρίς καμιά αρμοδιότητα ;
Υπάρχει κανείς σοβαρός Αξιωματούχος που να μην γνωρίζει τι ακριβώς γίνεται στη Θράκη ;
Υπάρχει κανείς σοβαρός επιστήμονας που να πιστεύει ότι η Τουρκία είναι μια Χώρα που έχει τα μέσα, αλλά και τις γνώσεις για να βρει και να ανασύρει τη σορό του Πιλότου μετά από ολόκληρα 18 χρόνια ;
Πιστεύει κανείς σοβαρός στην Ελληνική Κυβέρνηση ότι η Τουρκία ξοδεύει χρόνο ,χρήμα και σκάφη για να βρει και να ανασύρει τη σορό του Τούρκου επειδή δήθεν λέει το υποσχέθηκε ο Ερντογάν στη κόρη του χαμένου Πιλότου;
Η αφορμή έχει δοθεί η πρόφαση θα είναι δήθεν ανθρωπιστική και εμείς θα βρεθούμε στη μέση !
Η Τουρκία δεν μπόρεσε να βρει τους πιλότους που έπεσαν από την Κατάρριψη του F-4 στις ακτές της Συρίας με το RADAR να καταγράφει ακριβώς το σημείο και χρειάστηκε η συνδρομή των Αμερικανών με βαθυσκάφος και θα βρει στα νερά του Αιγαίου μετά από 18χρόνια μια συντριβή ενός μαχητικού με τα ρεύματα να το έχουν μεταφέρει που μόνο ένας Θεός ξέρει ;
Οι καθημερινές πτήσεις των Κατασκοπευτικών-Καταγραφικών αεροσκαφών CN-235 στο Αιγαίο πρέπει να μας χτυπάνε τα καμπανάκια .
Ας όψονται όμως κάποιοι στο Πολεμικό Ναυτικό που κατέβασαν πριν την ώρα τους τα Ναυτικής συνεργασίας του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού ,αλλά δεν είναι της Παρούσης …Θα έρθει όμως η ώρα τους και για κάτι Φρεγάτες που ήταν «έτοιμες» !
Η Ελλάδα αντιμετωπίζει δύο πολύ σοβαρά προβλήματα :
α.Δεν έχουμε στόχο και στρατηγική
β. Ούτε ξέρουμε με ποιους… είμαστε και τι ακριβώς θέλουμε !
Η Ρωσία είναι στριμωγμένη και δεν πρόκειται να μας βοηθήσει όπως κάποιοι άστοχα πιστεύουν …
Η Τουρκία δεν πρόκειται να κλείσει τα Στενά αποκλείοντας τον Ρωσικό Στόλο που θα έχει αποκλειστεί ούτως ή άλλως στη Μαύρη Θάλασσα από τα Πολεμικά του ΝΑΤΟ ,που θα εναλλάσσονται στη Μαύρη Θάλασσα.
H Τουρκία δεν κινδυνεύει από την Συρία ή Άλλες Χώρες γιατί έχει τις (Συστοιχίες A/A Patriot ) στα σύνορά της ,που στο τέλος οι Σύμμαχοι θα παρακαλάνε να τους πάρει για κοψοχρονιά (η Κινέζικη Απειλή πέτυχε ),αλλά και η κατάρριψη του Συριακού μαχητικού απέδειξε ότι η Συρία δεν πρόκειται να προχωρήσει σε κλιμάκωση αν και είχε και το λόγο και την ευκαιρία !
Ο Ερντογάν έκλεισε το πρόβλημα του στο εσωτερικό του με τις Δημοτικές εκλογές και ελέγχοντας την δικαιοσύνη αποφυλακίζει έμπειρους Στρατιωτικούς που δεν έχουν αποστρατευτεί ποτέ με αίτηση τους, δίνοντας το δικαίωμα να επανέλθουν στην ενέργεια !
Εμείς είμαστε οι επόμενοι στη Λίστα και σίγουρα δεν πιστεύει κανείς ότι οι Ευρωπαίοι θα πολεμήσουν για εμάς επειδή ανήκωμεν είς την Ε.Ε
Η έρευνα είναι η αφορμή …Ίσως κάποιοι να αποφάσισαν πως ήρθε η ώρα να βγάλουμε να πετρέλαια του Αιγαίου ,αλλά αυτό να ξέρετε ότι θα έχει τη μέθοδο του «ΣΟΚ» και η Ελλάδα δυστυχώς έχει αποδείξει ότι μαθαίνει και γρήγορα και δεν αντιδρά !
Εδώ όμως δεν πρόκειται για κόψιμο των Συντάξεων αλλά τον ακρωτηριασμό της Πατρίδος και δεν θα είναι τόσο εύκολα τα πράγματα ,αν και το σχέδιο του Ανθελληνισμού έχει μπει σε ενέργεια χρόνια τώρα !
Δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτε και κανέναν αν αποφασίσουμε ότι θα αντιδράσουμε με ότι έχουμε και αν προετοιμάσουμε τον Λαό για αυτό που θα έρθει !
Πρώτα από όλα όμως πρέπει να το πιστέψουμε εμείς και να το κάνουμε γνωστό σε όλους φίλους Συμμάχους και Εχθρούς , παίρνοντας βέβαια και τα κατάλληλα μέτρα !
Ίσως να είναι και η ώρα να ενώσουμε το ΥΠΕΞ και Άμυνας ώστε να λειτουργούν απο κοινού γιατί σήμερα αν το Άμυνας είναι σε υψηλό επίπεδο ακόμη και σε προσωπικό επίπεδο σχέσεων με Ηγέτες άλλων χωρών , δεν συμβαίνει το ίδιο και με το ΥΠΕΞ !
Χρειάζεται στρατηγική ,σχεδιασμός και εναλλακτικά Στρατιωτικά σχέδια έτοιμα …Τώρα ! (Γιατί απλά τα γεγονότα όταν έρθουν θα μας παρασύρουν πρίν το καταλάβουμε )
*Μακρυγιάννης Χρήστος
Ανώτερος Αξιωματικός ε.α
πηγή:ΟΛΥΜΠΙΑ

Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Η διαδικασία και τα μυστήρια της αφής του Αγίου Φωτός

Πηγή:  newpost.gr  (εδώ)



Ο χρόνος για την αφή και μεταφορά του Αγίου Φωτός από τα Ιεροσόλυμα μετράει αντίστροφα... H τελετή της αφής, όπως κάθε χρόνο, άρχισε στις 12ενώ το απόγευμα το Άγιο Φως αναμένεται να φτάσει στην Αθήνα, προκειμένου να μεταφερθεί σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. 
Η ιστορία του Αγίου Φωτός
Η τελετή αφής του Αγίου Φωτός είναι μία από τις εντονότερες και πιο ιερές στιγμές της Χριστιανοσύνης, με την ιστορία της να χάνεται πίσω στους αιώνες και να περιβάλλεται από μυστήριο.
Oι πρώτες αναφορές για την τελετή ανάγονται στον 2ο αιώνα μ.Χ. και μιλούν για μια απλή συμβολική αναπαράσταση και τίποτε άλλο. Αυτή η ιστορία κράτησε χρόνια. Μέχρι που έφτασαν διάφοροι Φράγκοι παπάδες και τυ­χοδιώκτες, σαν εκείνο τον απερίγραπτο (και μεταγενέστερο βεβαίως) καλόγε­ρο, τον Κουκούπετρο, που διαβάζαμε στα σχολικά βιβλία. Αυτοί κατάλαβαν πως η υπόθεση κρύβει χρυσάφι και το γύρισαν στα. θαύματα! Μάλιστα, για να μαζέψουν κόσμο για τις σταυροφορίες, επικαλούνταν και το «θαύμα» του Αγίου Φωτός! Έτσι, η απλή τελετή με τον συμβολισμό της έδωσε τη θέση της στη δεισιδαιμονία και τον σκοταδισμό.
Οι Άραβες του Ααρούν Αλ Ρασίντ παρέδωσαν στους παπι­κούς καλογήρους τα προσκυνήματα των Αγίων Τόπων (μαζί με τα σχετικά προνόμια, που σήμαιναν και πολύ χρυσάφι) στα χρό­νια του Καρλομάγνου (768-814 μ.Χ.). Όταν πέθανε ο χαλίφης, το 889 μ.Χ., τα προνόμια των καλογήρων καταργήθηκαν.
Το 1118 μ.Χ. ο Άραβας κυρίαρχος Σαλάχ Ελ Ντιν παραχώρησε στους ορθόδοξους μοναχούς τα προσκυνήματα των Αγίων Τόπων. Ο Ελ Ντιν όριζε ότι «ο πατριάρχης των Ελλήνων θα είναι ο κύριος του Καμαρέ (ναού του Παναγίου Τάφου) και αυτός θα παίρνει από τον τάφο του Ικάς το Άγιον Φως για να το μοιράζει στους Ναζωραίους (χριστιανούς)».
Έτσι πέρασε στους Έλληνες η δικαιοδοσία του Αγίου Φωτός και ο έλεγχος αυτής της «χρυσοτόκου τελετής», όπως τη χαρα­κτηρίζει ο ιστορικός Κυριάκος Σιμόπουλος. Και βεβαίως άρχισε και το παραμύθιασμα των χιλιάδων «χατζήδων», που ψάχνουν τη σωτηρία της ψυχής τους ταξιδεύοντας στους Αγίους Τόπους.
Όταν ο έλεγχος των προσκυνημάτων αποδόθηκε στους ορθοδόξους, συνε­χίστηκε το ίδιο βιολί της εκμετάλλευ­σης των πιστών. Με μια διαφορά: διά­φοροι Λατίνοι συγ­γραφείς και περιηγητές κατήγγελλαν τους ορθοδόξους ρασοφόρους για θεομπαιξία ξεχνώντας πως αυτοί ήταν οι πρώτοι διδάξαντες στο «άθλημα» αυτό. Κι όσο κι αν φώναζαν με­γάλες μορφές της Εκκλησίας, τ' αυτί των «φρουρών του Παναγίου Τάφου» δεν ί­δρωνε.
Τον 18ο αιώνα έχουμε μια διαφωτιστική αναφορά για το ι­στορικό της «θαυματουργού καθόδου του Αγίου Φωτός» από τον ιησουίτη μισιονάριο (απεσταλμένο) Du Bernart. Το 1771 έ­στειλε από το Κάιρο υπόμνημα στον άμεσο προϊστάμενο του καθολικό επίσκοπο της Τουλούζης. Στο πρώτο μέρος αναφέ­ρεται στο ιστορικό της τελετής, σημειώνει πως ήταν εφεύρε­ση των Λατίνων βασιλιάδων της Ιερουσαλήμ στα χρόνια των σταυροφοριών και προσθέτει πώς στη συνέχεια αξιοποιήθηκε από τους ορθόδοξους ιερείς.
Η προετοιμασία και η τελετή της αφής
Η τελετή της αφής αποτελείται από τρία στάδια: τη λιτανεία, την είσοδο του Πατριάρχη στον Πανάγιο Τάφο και τις προσευχές του για να βγει το Άγιο Φως.
Το Μεγάλο Σάββατο το πρωί πριν από την τελετή της αφής, πραγματοποιείται πρώτα ένας εξονυχιστικός έλεγχος στον Πανάγιο Τάφο, τον οποίο αμέσως μετά τον σφραγίζουν με μελισσοκέρι. Ο έλεγχος γίνεται, προκειμένου να επιβεβαιωθεί πως μέσα στον Πανάγιο Τάφο δεν υπάρχει κάτι που θα μπορούσε να προκαλέσει φωτιά. Αφού σφραγιστεί, οι αρχές τοποθετούν πάνω στο κερί τις σφραγίδες τους.
Για τον έλεγχο έντονο ενδιαφέρον δείχνουν και τα άλλα δόγματα, τα οποία έχουν αποκτήσει δικαιώματα στον Πανάγιο Τάφο. Το ενδιαφέρον αυτό δεν είναι τυχαίο, καθώς εάν μια χρονιά τύχει να μην βγάλει το Άγιο Φως ο Ορθόδοξος Πατριάρχης, τότε θα αναλάβουν το προβάδισμα της τελετής του Αγίου Φωτός άλλοι.
Ο συγκεκριμένος έλεγχος αρχίζει στις 10 το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου και ολοκληρώνεται στις 11, ενώ κατά τη διάρκειά του, Ορθόδοξοι Άραβες νέοι διαδηλώνουν μέσα στον Ιερό Ναό υπέρ των ορθοδόξων δικαιωμάτων. Να σημειωθεί ότι τον έλεγχο του Παναγίου Τάφου παρακολουθούν εκπρόσωποι των Αρμενίων και άλλων δογμάτων.
Σύμφωνα λοιπόν με την παράδοση, το μεσημέρι του Μεγάλου Σαββάτου ο Ορθόδοξος Πατριάρχης με τη συνοδεία του -αρχιερείς, ιερείς και διακόνους- αλλά και τον αρμένιο Πατριάρχη μπαίνει στον Ιερό Ναό της Αναστάσεως, ενώ οι καμπάνες χτυπούν πένθιμα.
Από την εσωτερική είσοδο του Ναού του Αποστόλου Ιακώβου μπαίνει ο Πατριάρχης στο Ιερό Βήμα του Καθολικού και κάθεται στον πατριαρχικό θρόνο. Από αυτό το σημείο περνάνε και ασπάζονται το χέρι του Πατριάρχη οι εκπρόσωποι των Αρμενίων, των Αράβων, των Κοπτών και άλλων για να τους δοθεί το Άγιο Φως. Σύμφωνα με τα προνόμια, αν δεν ασπαστούν το χέρι του Ορθόδοξου Πατριάρχη δεν έχουν το δικαίωμα να λάβουν το Άγιο Φως από τα χέρια του. Αμέσως μετά αρχίζει η Ιερή Λιτανεία η οποία περιφέρεται τρεις φορές γύρω από τον Πανάγιο Τάφο και μετά ο Πατριάρχης σταματάει μπροστά στον Πανάγιο Τάφο όπου βρίσκονται και οι επίσημοι.
Μετά τη Λιτανεία αποσφραγίζεται ο Πανάγιος Τάφος και ο Πατριάρχης βγάζει την αρχιερατική στολή του και μένει μόνο με το λευκό στιχάριο. Στη συνέχεια, ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων λαμβάνει τους σβηστούς πυρσούς και εισέρχεται μαζί με τον Δραγουμάνο των Αρμενίων στο Ιερό Κουβούκλιο. Όλα τα καντήλια είναι σβηστά και υποτίθεται πως τίποτα δεν είναι αναμμένο στον Ιερό Ναό. Έπειτα, ο Πατριάρχης μπαίνει στον Πανάγιο Τάφο για να προσευχηθεί.
Η τέλεσή της αποτελεί προνόμιο του ελληνορθόδοξου Πατριάρχη Ιεροσολύμων που επαναλαμβάνεται κάθε Μεγάλο Σάββατο μεσημέρι στη λειτουργία της Αναστάσεως, στον Πανάγιο Τάφο του Χριστού. Την παρακολουθούν χριστιανοί από όλα τα δόγματα αλλά και αλλόθρησκοι.Αν και η πιο συνηθισμένη αναφορά για το «Άγιο Φως» περιλαμβάνει την αυτανάφλεξη των κεριών, εντούτοις, σύμφωνα με μαρτυρίες πιστών, το Άγιο Φως είναι ένα σύνθετο φαινόμενο το οποίο εμφανίζεται στο θώλο εντός του Ναού της Αναστάσεως αλλά και κατ΄ άλλους έξω από αυτόν. Εμφανίζεται σαν λευκογάλανες οριζόντιες ταινιώδεις αστραπές, περιστρεφόμενες ανταύγειες ή κινούμενες φλόγες που κανείς δεν γνωρίζει από που προέρχονται. Στον Ναό δεν υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα και ηλεκτροφωτισμός. Μαρτυρίες αναφέρουν ότι πολλές λαμπάδες των πιστών και κανδήλες ανάβουν μόνες τους, ενώ η φλόγα δεν τους καίει τα πρώτα λεπτά. Ορισμένα βίντεο δείχνουν ιερείς ή πιστούς να κινούν το κερί κοντά στα γένια τους ή στα χέρια τους και να μην παθαίνουν τίποτα.
Το Άγιο Φως, αμέσως μετά την αφή του, ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων το μεταδίδει στους εκπροσώπους άλλων εκκλησιών και στους πιστούς που παρευρίσκονται στον Ναό του Παναγίου Τάφου. 
Το 1988 μετά από πρωτοβουλία του Ιάκωβου Οικονομίδη, ιδιοκτήτη ταξιδιωτικού πρακτορείου (σήμερα έχει τον τίτλο Μέγας Αρχων Ρεφερενδάριος και έχει χριστεί Μεγαλόσταυρος) και σε συνεργασία με τον Θόδωρο Τσακιρίδη (μετέπειτα πρόεδρο των Ολυμπιακών Αερογραμμών) και με τον έξαρχο Ειρηναίο (μετέπειτα πατριάρχη Ιεροσολύμων) καθιερώθηκε η μεταφορά του Αγίου Φωτός στην Ελλάδα με αεροπλάνο αμέσως μετά τη λήψη του από τον Πανάγιο Τάφο. Την οργάνωση της μεταφοράς του Αγίου Φωτός ανέλαβε το ταξιδιωτικό γραφείο του Ιάκωβου Οικονομίδη Ζ Tours από το 1988 έως το 2002 (με εξαίρεση το 1988), καθώς στη συνέχεια την οργάνωση της μεταφοράς ανέλαβε το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών.
Φέτος, το Άγιο Φως θα το μεταφέρει από το Ισραήλ στην Αθήνα ο υφυπουργός Εξωτερικών, Κυριάκος Γεροντόπουλος, και αναμένεται να φτάσει στις 18.30 το απόγευμα, όπου θα γίνει η τελετή υποδοχής με «τιμές αρχηγού κράτους». Αμέσως μετά την άφιξή του, δύο αεροσκάφη θα αναχωρήσουν προς περιοχές του Αιγαίου και του Ιονίου, μεταφέροντας το Άγιο Φως σε Ιωάννινα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Μύκονο, Σάμο, Κω, Μυτιλήνη με προγραμματισμένη ώρα άφιξης στον τελευταίο προορισμό για κάθε τομέα, κατά προσέγγιση τις 22:30.
Παράλληλα, προκειμένου να γίνει η μεταφορά και σε άλλους προορισμούς- Ηράκλειο, Χίο, Σαντορίνη, Καβάλα και Θεσσαλονίκη- μετατίθεται αργότερα, κατά μία περίπου ώρα, η αναχώρηση σε προγραμματισμένες αεροπορικές πτήσεις. Έτσι, από τα αεροδρόμια φθάνει στις πόλεις της επικράτειας και από εκεί, στις εκκλησίες, για να φωτίσει την Ανάσταση του Κυρίου και να φτάσει από χέρι σε χέρι σε κάθε σπίτι.

ΠΟΣΟΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ. Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ!!!!!










Image



Πόσοι και ποιοι θα πάρουν τελικά το 500άρικο - Ο απόλυτος παραλογισμός με παραδείγματα


Πάσχα τέλος χωρίς δώρο για τους στρατιωτικούς για άλλη μια χρονιά. Χωρίς καν να γίνει προσπάθεια για να πληρωθούν παραμονή του Πάσχα. Τι έχουν να περιμένουν; Κάποιοι την 9η Μαϊου για να λάβουν το “επίδομα” των 500 ευρώ. Πόσοι και ποιοι θα είναι αυτοί; Τα στοιχεία δεν δικαιώνουν τους κυβερνητικούς βουλευτές και κάποιους υποψήφιους ευωβουλευτές που δηλώνουν ότι …”οι στρατιωτικοί θα πάρουν πίσω τα λεφτά τους”. Το είπε πρόσφατα κυρία υποψήφια ευρωβουλευτής, πρώην -πλέον- δημοσιογράφος.

Πόσοι λοιπόν έχουν να αναμένουν τουλάχιστον τα 500 ευρώ;

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που υπάρχουν μόλις 34.000 στρατιωτικοί θα το βάλουν στην τσέπη.

Ποιοι;

Οι αξιωματικοί των ανώτερων βαθμίδων δεν έχουν να λάβουν τίποτα.
Είναι ζήτημα αν θα περισσέψει …πλεόνασμα για έγγαμους υπολοχαγούς χωρίς παιδιά,οι οποίοι έχουν μισθό 1472 ευρώ ή ένας άγαμος Λοχαγός που λαμβάνει 1517 ευρώ μισθό. Το μήνυμα σ΄ όσους στρατιωτικούς επέλεξαν να παντρευτούν και να κάνουν παιδιά είναι …χάσατε. Σε μια χώρα που το πρόβλημα υπογεννητικότητας έχει πάρει δραματικές διαστάσεις, αυτό είναι το κυβερνητικό μήνυμα προς τους στρατιωτικούς.


“Ατόφιο” 500άρικο θα λάβουν σίγουρα μόνο οι άγαμοι ΕΠΟΠ  και οι υπαξιωματικοί των πολύ χαμηλών βαθμών, μέχρι τον βαθμό του λοχία που προέρχονται από ΣΜΥ, ο οποίος έχει μεικτές αποδοχές 1.110 ευρώ. 

Άλλο παράδειγμα παραλογισμού;

Λοχίας ΕΠΟΠ που έχει περισσότερα χρόνια υπηρεσία παίρνει μισθό αρχιλοχία, δηλαδή 1.337 ευρώ. Αν είναι έγγαμος με ένα τέκνο, έχει αποδοχές 1.426 ευρώ, οπότε η οικονομική ενίσχυση που θα πάρει θα είναι ακόμη μικρότερη. 


Όσο για τους αξιωματικούς που προέρχονται από τη Σχολή Ευελπίδων και τις αντίστοιχες του Ναυτικού και της Αεροπορίας, οι κατώτεροι από αυτούς θα έχουν μια ελάχιστη (έως συμβολική) χρηματική ενίσχυση. Ένας άγαμος ανθυπολοχαγός, για παράδειγμα, έχει μεικτές αποδοχές 1.355 ευρώ, ενώ ο έγγαμος συνάδελφός του έχει 1.405. 


Απλά συγχαρητήρια σ΄ όσους σκέφθηκαν αυτό το τρόπο διανομής του πλεονάσματος!

πηγη:onalert

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

TOYΡΚΙΚΟ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΘΡΑΣΟΣ: "Εμείς σας παραβιάζουμε εσείς "λοκάρετε" τα αεροσκάφη μας"!!





AEROMAXIAImage



Πολλά είναι τα σημάδια που δείχνουν ότι η κυβέρνηση Ερντογάν κάτι σχεδιάζει στο Αιγαίο πιεζόμενη, παρά την νίκη της στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από κάποιες καταστάσεις και προβλήματα.Ισως δε να αντιδρά στις ΗΠΑ με ”εξαγωγή” έντασης στο Αιγαιο!
Δεν είναι μόνο οι προκλήσεις που σήμερα και προχθές προκάλεσε μετά από πάρα πολλούς μήνες στον εναέριο χώρο του Αιγαίου, ούτε οι προκλήσεις στην θάλασσα που αυξήθηκαν τελευταία.

Αυτό που έχουν κατά γράψει και ξένες διπλωματικές αποστολές στην Αθήνα και την Άγκυρα είναι ότι η Τουρκία έχει μεθοδικά στήσει ένα σκηνικό κλιμακούμενης έντασης με δημοσιοποιούμενες ”διαμαρτυρίες” της ότι δήθεν ελληνικά μαχητικά ή αντιαεροπορικά συστήματα παρενοχλούν ή εγκλωβίζουν δικά της στρατιωτικά αεροσκάφη – κρύβοντας φυσικά πως όταν συμβαίνει πρόκειται για μια διαδικασία αναγνώρισης /αναχαίτισης ”άγνωστου ίχνους” σε περιοχές που η Ελλάδα έχει δικαιοδοσία ή κυριαρχία.Στήνει δηλαδή όλο και πιο συστηματικά ένα σκηνικό έντασης με ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα…

Η ”δοκιμή αντίδρασης

Ο ”ιστος” που στήνει είναι περίτεχνος, εκτιμούν αναλυτές, και περιλαμβάνει πολλά: Όπως αυτό που συνέβη με τις αερομαχίες που προκάλεσαν προχθές 4 οπλισμένα αεροσκάφη της στο Βόρειο Αιγαίο ( Λήμνος και Σαμοθράκη) όταν αντέδρασαν νευρικά στην αναχαίτιση- για να δείξουν, κατά μια εκτίμηση, την ενόχλησή της επειδή ο Αμερικανός Αεροπορικός Ακόλουθος επισκέφθηκε την βάση στην Λήμνο και διανυκτέρευσε μάλιστα στο νησί. (Μια άλλη,πιο ”επιχειρησιακή” εκτίμηση είναι ότι οι Τούρκοι ήθελαν με τον συγκεκριμένο σχηματισμό και την πτήση να κάνουν ”δοκιμή αντίδρασης”).

Πως βάζει τα …θεμέλια μιας προβοκάτσιας

Έτσι το Αρχηγείο του Τουρκικού Γενικού Επιτελείου γνωστοποίησε – όπως αναφέρεται σε είδηση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του NTV και μεταδόθηκε από το ίδιο κανάλι σήμερα – πως τουρκικά πολεμικά αεροσκάφη παρενοχλήθηκαν επί 19 λεπτά στη θάλασσα του Αιγαίου από ελληνικά αεροσκάφη.
Μάλιστα η Κρατική Τουρκική Τηλεόραση με σχόλιό της σπεύδει να επιβεβαιώσει ότι κάτι …στήνεται στο Αιγαίο, αφού σημειώνει για το θέμα ότι: <<Το κλείδωμα (σ.σ. εγκλωβισμός) ενός πολεμικού αεροσκάφους στο ραντάρ ενός άλλου θεωρείται εντελώς εχθρική συμπεριφορά.Είναι αναπόφευκτο -αναφέρει βάζοντας τα …θεμέλια μιας προβοκάτσιας- ένα “θερμό επεισόδιο” σε περίπτωση που ληφθεί σοβαρά υπόψη αυτή η απειλή>>.

Και η γνωστή ”καραμέλα” περί δήθεν καταρρίψεως τουρκικού F-16.

Και για να ”δέσει” το ΄όλο σκηνικό που πάνε να στήσουν προφανώς με …προβοκάτσια, η κρατική τηλεόραση προσθέτει την γνωστή ”καραμέλα” περί δήθεν καταρρίψεως τουρκικού F-16 από ελληνικό Mirage 2000 το 1996:<<Σε μια παρόμοια ένταση που σημειώθηκε στις 8 Οκτωβρίου του 1996, ελληνικό Mirage 2000 είχε πλήξει τουρκικό διθέσιο F-16D στα ανατολικά της Χίου με αποτέλεσμα να πέσει μάρτυρας ο ένας από τους δυο Τούρκους πιλότους>>…(Η Ελλάδα πάντως δια των Υπουργών Εξωτερικών και Αμυνας κ.κ. Βενιζέλου και Αβραμόπουλου αναφέρθηκε σε πτώση αεροσκάφους , ενώ προσφέρθηκε να βοηθήσει τις έρευνες για τον εντοπισμό των συντριμμιών έστω και 18 χρόνια μετά…

Το <<λάθος>>με τα Φάντομ…

Στην ανακοίνωση του Αρχηγείου του Γενικού Επιτελείου της Τουρκίας αναφέρθηκαν συγκεκριμένα τα εξής :

«Σε αεροσκάφη μας F-4 και F-16 που εκτελούσαν εκπαιδευτική πτήση στο διεθνή εναέριο χώρο του Αιγαίου έγινε παρενόχληση επί 19 λεπτά με εγκλωβισμό ραντάρ από ελληνικά F-16».

Εδώ αξίζει να σημειώσουμε πως οι Τούρκοι στην ανακοίνωσή τους έχουν ένα (σκόπιμο;) ”λαθάκι” : Ενώ και τα 4 αεροσκάφη τους ήταν F-16 όπως μας διαβεβαίωσε αρμόδια πηγή του ΓΕΕΘΑ , στην τουρκική ανακοίνωση τα δυο αναφέρονται – όπως είδατε- ως Φάντομ (F-4) .
<<Ας λένε>>,ειπώθηκε χαρακτηριστικά.<<Ήταν όλα F-16>>.

Η ενημέρωση ΗΠΑ ,ΝΑΤΟ, ΕΕ κλπ

Στρατιωτική πηγή που γνωρίζει άριστα το διεθνές σκέλος των τουρκικών προκλήσεων στο Αιγαίο και την όποια συνάρτησή τους είτε με εσωτερικά προβλήματα της Άγκυρας είτε με προσπάθεια εκβιασμού της Ελλάδας ή και της Δύσης ( ΗΠΑ, ΝΑΤΟ,ΕΕ, κ.ο.κ. )με ”εξαγωγή” έντασης στο Αιγαίο ή αλλού, ανέφερε ότι << αυτοί που πρέπει να ενημερώνονται θεσμικά για οποιαδήποτε αύξηση της παραβατικής συμπεριφοράς της Τουρκίας, ενημερώνονται πάραυτα>>.

”Ψαλιδι” στις αερομαχίες λόγω κρίσης φαντάζονται οι Τούρκοι

Να σημειωθεί ακόμα ότι χθες στην ιστοσελίδα της Hurriyet Daily News και με τίτλο «Τούρκικα και ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη σε πρώτη αερομαχία μετά από 27 μήνες», καταχωρίζεται ανταπόκριση από την Αθήνα όπου αναφέρονται τα της εμπλοκής σε αερομαχία σε Λήμνο και Σαμοθράκη, για πρώτη φορά από τον Ιανουάριο του 2012.Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι Τούρκοι αποδίδουν τη σημαντική μείωση των αερομαχιών (ουσιαστικά τις μη εμπλοκές για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα) στην οικονομική κρίση που πλήττει την Ελλάδα.Κάτι που έχουν υποστηρίξει ξανά- για εσωτερική κατανάλωση.

Ωστόσο σύμφωνα με ελληνικές πηγές από την πλευρά της Πολεμικής Αεροπορίας , δεν έχει αλλάξει τίποτα και οι αναγνωρίσεις /αναχαιτίσεις γίνονται πάντα με τον ίδιο τρόπο – απλώς,λένε, οι Τούρκοι δεν αντιδρούν στην διαδικασία και έτσι δεν υπήρχαν εμπλοκές. Μάλιστα εδώ και λίγο καιρό,όπως έχει αποκαλύψει το OnAlert, τα ελληνικά μαχητικά αναχαιτίζουν κανονικά και τα στρατιωτικά αεροσκάφη αναγνώρισης ( και ηλεκτρονικού πολέμου CN-235) αλλά και πιο πρόσφατα και τα ελικόπτερα που απονηώνονται από πλοία και κάνουν ασκήσεις.

Αντιδρούν στις ΗΠΑ με ”εξαγωγή” έντασης στο Αιγαιο;

Κατά ορισμένες πηγές οι Τούρκοι είχαν ”μαζευτεί” και δεν αντιδρούσαν στις αναχαιτίσεις μετά από συστάσεις των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ- κάτι που μπορεί να είχε επιχειρηθεί και προς την ελληνική πλευρά.
Τώρα από πολλά φαίνεται ότι οι Τούρκοι θέλουν να ”αντιδράσουν” στο στρεσάρισμα που τους κάνουν οι ΗΠΑ για την τακτική τους στο Συριακό (χημικά,ροή όπλων κλπ) στο ιρανικό και άλλα θέματα της Μέσης Ανατολής, όπως και σε εξοπλιστικά ( αντιαεροπορικά Κίνα) και προσπαθούν να ”εξάγουν” πρόβλημα στο Αιγαιο

Ας τα βλέπουν αυτά και οι σύμμαχοιπηγη

Το ελληνικό βλήμα «ΜΑΚΕΔΩΝ»

Πηγή: Defencenet.gr

Βλήμα cuise υψηλών επιδόσεων πέτυχε να κατασκευάσει η ελληνική βιομηχανία!



Πριν από 15 χρόνια η Πολεμική Αεροπορία αιτήθηκε από τις ΗΠΑ την απόκτηση του cruise βλήματος ΑGM-158 JASSM στο πλαίσιο της αγοράς των 50 F-16C/D Block 52+.
To βλήμα θα ολοκλήρωνε με ιδανικό τρόπο ένα αεροσκάφος που είχε επιλεγεί λόγω της ικανότητάς του να πραγματοποιεί κρούση σε βάθος, έστω και αν υπολειπόταν από το F-15H που ήταν ο μεγάλος χαμένος του διαγωνισμού για το ΝΜΑ της εποχής.
Η απάντηση "πάγωσε" της Αεροπορία: "ΟΧΙ". Και την πάγωσε γιατί οι Αμερικανοί κατά την διάρκεια των συζητήσεων για το Νέο Μαχητικό όχι απλά δεν αρνούντο την προοπτική απόκτησής του από την ΠΑ αλλά τόνιζαν ότι αν επιλεγεί αμερικανικό αεροσκάφος το JASSM θα "έδενε" απόλυτα μαζί του. Και τώρα δεν έδιναν άδεια εξαγωγής στο όπλο για το οποίο είχε γίνει η αγορά των συγκεκριμένων μαχητικών...
Εν πάση περιπτώσει ήταν μία ακομα προμήθεια όπου πρώτα πήραμε τον φορέα και εν συνεχεία αναζητούσαμε τα όπλα του φορέα!
Η κατάληξη ηταν να γίνει στην θέση των JASSM επιλογή των SCALP-EG και να δοθει στα Mirage 2000-5 δυνατότητα εκτέλεσης υποστρατηγικών αποστολών που δεν έχει το αεροσκάφος, λόγω περιορισμένης εμβελειας.
Εν πάση περιπτώσει αυτά ανήκουν στην ιστορία. Τώρα η ΠΑ χρειάζεται πολύ περισσότερα από τα κάπου 92 βλήματα SCALP για να κτυπήσει δυνατά και σε βάθος τον εθχρό με επαναλαμβανόμενες βολές.
Με απλά λόγια χρειαζόμαστε ένα αποτελεσματικό βλήμα cruise με ακτίνα δράσεις 300- 500 χλμ και συμβατό με τα αμερικανικά μαχητικά που αποτελούν την πλειοψηφία του αεροπορικού στόλου.
Ευτυχώς σήμερα η τεχνολογία κατασκευής βλημάτων cruise έχει διαχυθεί και χώρες που πριν 30 χρόνια ήταν αδύνατον να προχωρήσουν σε ένα τέτοιο πρόγραμμα τώρα μπορούν να το υλοποιήσουν.
Από τον Μάιο του 2011 ένα άρθρο του περιοδικού ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ενημερωνε ότι υπήρχε ένa τέτοιο project σε εξέλιξη από μια μικρή αλλά δυναμική ελληνική εταιρεία
Οι μηχανικοί της ελληνικής εταιρείας BSK Defense είχαν ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός πρωτότυπου που θα μπορούσε στην πορεία να εξελιχτεί σε ένα επιχειρησιακό βλήμα cruise.
Το ελληνικό βλήμα με τον κωδικό «ΜΑΚΕΔΩΝ» ενσωματώνει πρωτοποριακή σχεδίαση με άτρακτο τραπεζοειδούς διατομής κατασκευασμένη από ανθρακονήματα και ενισχύσεις από Kevlar.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η άτρακτος του βλήματος θα υποστηρίζεται από ένα εσωτερικό πλαίσιο κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και αλουμίνιο. Το πλαίσιο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μπορεί να δεχτεί διαφόρων ειδών εκρηκτικές κεφάλες ανάλογα με τις επιχειρησιακές απαιτήσεις με μεγαλύτερη αυτή των 200 κιλών. 
Το συνολικό βάρος του βλήματος «ΜΑΚΕΔΩΝ» είναι 550 κιλά, το μήκος του 4,5 μέτρα, το πλάτος 0,51 μέτρα, το ύψος του 0,47 μέτρα, ενώ το εκπέτασμα των ανακλινόμενων πτερύγων είναι 2,7 μέτρα. Τα τελευταία είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και, ουσιαστικά, πριν από την ανάπτυξή τους βρίσκονται εντός σχισμής στις δύο πλευρές της ατράκτου του βλήματος. 
Τι σημαίνουν αυτές οι διαστάσεις: Δυνατότητα ανάρτησης μέχρι και τεσσάρων βλημάτων σε ένα μαχητικό και προσβολή πολλαπλών στόχων σε μία αποστολή! Χωρίς περιορισμό ως προς τον αριθμό τους, αφου το χαμηλό κόστος σημαίνει ότι θα μπορούσε να υπάρξει εύκολα μαι προμήθεια 200-300 βλημάτων σε πρώτη φάση.
Η ανάπτυξή τους γίνεται με ένα μηχανικό σύστημα το οποίο συνδέεται με τον υπολογιστή πτήσης του βλήματος. Ο υπολογιστής πτήσης του βλήματος είναι ο Phoenix-U Plus οποίος βασίζεται στην τεχνολογία της υπάρχουσας οικογένειας υπολογιστών πτήσης Phoenix την οποία έχει επίσης αναπτύξει η εταιρεία BSK Defense και διαθέτει δυνατότητες εισαγωγής τρισδιάστατου ψηφιακού χάρτη καθώς και τη διαχείριση και αποθήκευση των δεδομένων πριν και κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Ο νέος υπολογιστής επιτρέπει στο βλήμα την εκτέλεση κύκλων γύρω από την περιοχή του στόχου (Loitering) για όσο χρονικό διάστημα χρειαστεί. 
Επίσης, μπορεί να διαχειριστεί και να αποστείλει δεδομένα στοχοποίησης σε πραγματικό χρόνο και να δεχτεί δεδομένα διόρθωσης όσον αφορά στον στόχο και την πορεία του βλήματος. Στο σύστημα αυτό είναι προσαρμοσμένοι οι αισθητήρες πτήσης, το σύστημα GPS-INS, το υψομετρικό ραντάρ και η βάση δεδομένων. Το βλήμα προωθείται από τον υπό ανάπτυξη από την εταιρεία  BSK Defense κινητήρα VRJ-1400A.
Το μήκος του κινητήρα VRJ-1400A είναι 110 εκατ., η διάμετρός του 32 εκατ., το βάρος του 35 κιλά, και η ώση που παράγει 440 λίβρες. Ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί στις 30.000-65.000 στροφές το λεπτό, η θερμοκρασία των αερίων που παράγει είναι 900οC.
Χάρις σε αυτόν τον κινητήρα το ΜΑΚΕΔΩΝ επιτυγχάνει ταχύτητα πλεύσης 950 χλμ./ώρα, ενώ η εμβέλεια της εναέρια εκτοξευόμενης έκδοσης του βλήματος φτάνει αρχικά τα 300 χλμ. και η αυτονομία του τα 40 λεπτά. Σε δεύτερη φάση το βλήμα μπορεί να ξεπεράσει εύκολα τα 500 χλμ ως εμβέλεια.
Από τα χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα είναι το πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα διαχείρισης καθώς και o υπολογιστής ελέγχου λειτουργίας του, γεγονός που προσδίνει στον κινητήρα VRJ-1400A χαρακτηριστικά plug and run.
Επιπλέον ο κινητήρας έχει τη δυνατότητα να εφοδιαστεί με το σύστημα μετάκαυσης που έχει ήδη αναπτύξει και δοκιμάσει η εταιρεία. Η χρήση του μετακαυστήρα επιτρέπει στο βλήμα την αύξηση της ταχύτητας του η οποία μπορεί να φτάσει τα 1.110-1.200 χλμ./ώρα. 
Αναφορικά με το ηλεκτροοπτικό σύστημα εντοπισμού και πρόσκτησης του στόχου καθώς και με το σύστημα καθοδήγησης του βλήματος προς τον στόχο, η πλέον αποτελεσματική επιλογή όπως έχει αποδείξει η διεθνής πρακτική είναι ο συνδυασμός ενός αισθητήρα IIR/CCD και η ζεύξη δεδομένων.
Βασικό στοιχείο της σχεδίασης του βλήματος είναι η επαύξηση της ακρίβειάς του και γι’ αυτό το λόγο προτιμήθηκε η εγκατάσταση ενός αισθητήρα IIR/CCD στο ρύγχος του «ΜΑΚΕΔΩΝ» σε συνδυασμό με την διασύνδεση του βλήματος με τον χρήστη δηλ. το αεροσκάφος που φέρει το βλήμα μέσω ζεύξης δεδομένων ώστε ο πιλότος να μπορεί να παρεμβαίνει στην πτήση του «ΜΑΚΕΔΩΝ» μέχρι και την τελευταία στιγμή (Man in the Loop) ώστε να αυξηθεί η πιθανότητα επιτυχίας.
Ο ηλεκτροοπτικός αισθητήρας μπορεί να κατασκευαστεί από την Miltech Hellas SA, η οποία πρόσφατα παρουσίασε την νέα θερμική κάμερα 3ης+ γενιάς την οποία έχει αναπτύξει με ιδίους πόρους.

Συνέχεια άρθρου: εδώ






Ω γλυκύ μου έαρ…