Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

Επιδότηση διακοπών - Οι δικαιούχοι, οι προϋποθέσεις και όλες οι λεπτομέρειες για το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους»



Με την 9022/16.6.2020 κοινή υπουργική απόφαση παρέχονται λεπτομέρειες για το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους» έτους 2020.


Ειδικότερα, με την απόφαση γίνονται γνωστά τα εξής:

«Εγκρίνουμε την κατάρτιση του προγράμματος ενίσχυσης της ζήτησης του εγχώριου τουρισμού «Τουρισμός για όλους», έτους 2020, ως ακολούθως:


ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

1. Σκοπός του προτεινόμενου προγράμματος, είναι η ενίσχυση της ζήτησης του εγχώριου τουρισμού μέσω της επιδότησης διακοπών.

2. Για την ένταξη στο πρόγραμμα απαιτείται αίτηση, η οποία υποβάλλεται από τους δικαιούχους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου Τουρισμού www. tourism4all.gov.gr μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης.


ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

1. Ως «Δικαιούχοι» του προγράμματος «Τουρισμός για όλους», έτους 2020, ορίζονται φυσικά πρόσωπα άγαμα ή έγγαμα ή σε κατάσταση χηρείας ή πρόσωπα που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης ή βρίσκονται εν διαστάσει ή είναι διαζευγμένα, τα οποία έχουν υποβάλει Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων για το φορολογικό έτος 2018. Ειδικά για τους έγγαμους ή τα πρόσωπα που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, δικαιούχος είναι ο υπόχρεος σε υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος κατά το άρθρο 67 του ν. 4172/2013 ή ένας εκ των δύο, σε περίπτωση χωριστής δήλωσης.

2. Ως «Ωφελούμενοι» των δικαιούχων του προγράμματος «Τουρισμός για όλους», έτους 2020, ορίζονται:

α) τα άγαμα τέκνα του δικαιούχου με ημερομηνίες γέννησης από 31.12.2002 έως και 31.12.2017, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του Μητρώου Πολιτών.

β) τα τέκνα του δικαιούχου, ανεξαρτήτου ηλικίας, με ποσοστό νοητικής ή σωματικής αναπηρίας τουλάχιστον 67%, εφόσον είναι άγαμα, διαζευγμένα ή σε χηρεία.

γ) ο/η σύζυγος του δικαιούχου ή το πρόσωπο που έχει συνάψει σύμφωνο συμβίωσης με αυτόν.

δ) οι συνοδοί «Δικαιούχων» ή «Ωφελουμένων» των ως άνω περιπτώσεων β’ και γ’, ανηκόντων στην κατηγορία ατόμων με νοητική ή σωματική αναπηρία τουλάχιστον 67%, και μόνο στην περίπτωση που υπάρχει αναγκαιότητα συνοδείας και αυτή προκύπτει από τον νόμο και αποδεικνύεται από σχετική βεβαίωση, όπως αυτή προσδιορίζεται στα δικαιολογητικά συμμετοχής στη Δημόσια Πρόσκληση του άρθρου 6.

3. Για τους σκοπούς της παρούσας ως τέκνο νοείται κάθε φυσικό, νομιμοποιηθέν ή νομίμως αναγνωρισθέν ή υιοθετημένο τέκνο και γενικά κάθε τέκνο του οποίου ο δικαιούχος έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια.

4. Σε περιπτώσεις συζύγων ή τέκνων που αμφότεροι είναι δικαιούχοι του προγράμματος κατά την έννοια της παρ. 1 του παρόντος άρθρου, ο ένας εκλαμβάνεται ως ωφελούμενος του άλλου, εφόσον δηλωθεί στην αίτηση του άρθρου 7 της παρούσας, όπως η Δημόσια Πρόσκληση ορίσει.

5. Δεν θεωρούνται δικαιούχοι ωφελούμενοι του προγράμματος «Τουρισμός για όλους» έτους 2020:

α) οι επιλεγέντες ως δικαιούχοι ωφελούμενοι στο πλαίσιο του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού περιόδου 2019-2020 και 2020-2021 του ΟΑΕΔ, ανεξαρτήτως από το αν έκαναν χρήση της παροχής ή όχι.

β) οι επιλεγέντες ως δικαιούχοι ωφελούμενοι συναφούς παροχής από οποιονδήποτε άλλο φορέα για την ίδια χρονική περίοδο υλοποίησης του προγράμματος, ως αυτή ορίζεται στην παρ. 1 του άρθρου 3 της παρούσας.


ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ - ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ / ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ

1. Η διάρκεια του προγράμματος ορίζεται από 15.7.2020 έως 31.12.2020.

2. Η διάρκεια διαμονής των δικαιούχων ωφελουμένων του προγράμματος ορίζεται σε τέσσερις (4) διανυκτερεύσεις, σε συνεχόμενο διάστημα εντός της ανωτέρω χρονικής περιόδου, στον ίδιο πάροχο.

3. Οι δικαιούχοι του προγράμματος προκύπτουν κατόπιν ηλεκτρονικής κλήρωσης μεταξύ όσων πληρούν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις, σύμφωνα με τη Δημόσια Πρόσκληση. Στη διαδικασία της κλήρωσης μετέχει η αίτηση του δικαιούχου συμπεριλαμβανομένων των ωφελουμένων μελών του, εφόσον υπάρχουν.


ΔΙΑΤΑΚΤΙΚΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ (e-voucher) - ΥΨΟΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ

1. H «Διατακτική ταξιδίου», (εφεξής «e-voucher»), ενσωματώνει οικονομική αξία και ο σκοπός της είναι η καταχώριση από τον πάροχο στην ηλεκτρονική εφαρμογή του άρθρου 7 του μοναδικού κωδικού που αντιπροσωπεύει, προκειμένου να του καταβληθεί το ποσό επιδότησης του δικαιούχου σύμφωνα με τους όρους της Δημόσιας Πρόσκλησης του άρθρου 6.

2. Το e-voucher είναι προσωποποιημένο και εκδίδεται στο όνομα του δικαιούχου, ενώ αντιστοιχεί στο ποσό που δικαιούται ανάλογα με τα ωφελούμενα μέλη, εμπεριέχει δε, μοναδικό κωδικό και εκχωρείται στον πάροχο των υπηρεσιών για χρήση σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στη Δημόσια Πρόσκληση.

3. Το ύψος της οικονομικής αξίας του e-voucher, που αποτελεί την επιδότηση του δικαιούχου και των ωφελουμένων, προσδιορίζεται στη Δημόσια Πρόσκληση.

4. Η επιδότηση μέσω του e-voucher δίνει τη δυνατότητα στους δικαιούχους να επιλέγουν οι ίδιοι τους παρόχους διαμονής σύμφωνα με τις ανάγκες τους, και να εκχωρούν το e-voucher στους παρόχους για τις υπηρεσίες που λαμβάνουν κατόπιν υπογραφής προτυποποιημένης σύμβασης μεταξύ δικαιούχου και παρόχου, όπως ορίζεται στη Δημόσια Πρόκληση.


ΠΑΡΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Ως «Πάροχοι» όπως αυτοί προσδιορίζονται στη Δημόσια Πρόσκληση, νοούνται τα καταλύματα που δύνανται να προσφέρουν διαμονή σε φυσικά πρόσωπα.


ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΜΗΤΡΩΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΩΝ

1. Με Δημόσια Πρόσκληση που εκδίδεται εντός μηνός από τη δημοσίευση της παρούσας, προσκαλούνται οι πάροχοι και οι δικαιούχοι να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους».

2. Με τη Δημόσια Πρόσκληση ορίζονται: το ακριβές χρονικό διάστημα υλοποίησης του προγράμματος, το ποσό επιδότησης, οι προϋποθέσεις συμμετοχής, η προθεσμία και η διαδικασία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων και των απαιτουμένων δικαιολογητικών, η διαδικασία επιλογής Δικαιούχων Ωφελουμένων και Παρόχων, και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την υλοποίηση του προγράμματος.

3. Η Δημόσια Πρόσκληση αναρτάται στον ιστότοπο του Υπουργείου Τουρισμού (www.mintour.gov.gr ).

4. Η Δημόσια Πρόσκληση της παρ. 1 του παρόντος δύναται να συμπληρωθεί ή τροποποιηθεί με συμπληρωματικές Δημόσιες Προσκλήσεις, που εκδίδονται εντός των χρονικών ορίων υλοποίησης του προγράμματος.


ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ

1. Για την ένταξη στο Πρόγραμμα απαιτείται αίτηση, η οποία υποβάλλεται από τους δικαιούχους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου Τουρισμού www. tourism4all.gov.gr μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης. Για την υποβολή της αίτησης απαιτείται η προηγούμενη αυθεντικοποίηση (επαλήθευση της ταυτότητας) των δικαιούχων με τη χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet). Αιτήσεις που υποβάλλονται με διαφορετικό τρόπο ή υποβάλλονται εκτός της προθεσμίας που ορίζεται στη Δημόσια Πρόσκληση δεν λαμβάνονται υπόψη.

2. Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) για τα στοιχεία που περιέχονται σε αυτήν. Η ανακρίβεια των στοιχείων που δηλώνονται στην αίτηση επισύρει τις προβλεπόμενες ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.

3. Κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης, διατίθενται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης διαδικτυακές υπηρεσίες, προκειμένου για την άντληση και χορήγηση στο Υπουργείο Τουρισμού, από τα πληροφοριακά συστήματα της Α.Α.Δ.Ε., της Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε. και του Μητρώου Πολιτών του Υπουργείου Εσωτερικών, των εξής δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα του αιτούντος:

α) από τα πληροφοριακά συστήματα της Α.Α.Δ.Ε.:

i. Ένδειξη εκκαθαρισμένης φορολογικής δήλωσης για το ελεγχόμενο ως προς το εισοδηματικό κριτήριο φορολογικό έτος (0 ή 1),

ii. Ένδειξη εκκαθαρισμένης φορολογικής δήλωσης για το φορολογικό έτος που προηγείται του φορολογικού έτους της ανωτέρω περίπτωσης i΄ (0 ή 1),

iii. Εισόδημα σύμφωνα με τις προβλέψεις της παρούσας για τον ΑΦΜ του αιτούντος και των τυχόν υπολοίπων μελών της οικογενείας του και

β) από τα πληροφοριακά συστήματα «ΑΜΚΑ-ΕΜΑΕΣ» της Η.Δ.Ι.Κ.Α. Α.Ε. και του Μητρώου Πολιτών του Υπουργείου Εσωτερικών:

i. Τρέχουσα οικογενειακή κατάσταση με βάση τα στοιχεία του αιτούντος και της συζύγου ή ετέρου μέρους συμφώνου συμβίωσης, εφόσον υπάρχει

ii. Επιβεβαίωση λίστας ανήλικων εξαρτώμενων τέκνων του αιτούντος.

4. Με την υποβολή της αίτησης συμμετοχής παρέχεται η συγκατάθεση προς το Υπουργείο Τουρισμού για την επεξεργασία των ανωτέρω προσωπικών δεδομένων του αιτούντος και των ωφελουμένων μελών του, αποκλειστικά για τους σκοπούς ένταξης στο Πρόγραμμα της παρούσας.
Τα ανωτέρω δεδομένα διατηρούνται από το Υπουργείο Τουρισμού για δύο (2) έτη από την έκδοση του Οριστικού Μητρώου Δικαιούχων Ωφελουμένων και του Οριστικού Πίνακα Αποκλειομένων και σε κάθε περίπτωση μέχρι την ολοκλήρωση του προγράμματος.

5. Ο αιτών φέρει την ευθύνη της πλήρους και ορθής συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής του αίτησης. Διόρθωση, τροποποίηση ή συμπλήρωση της αίτησης, συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων δικαιολογητικών, έστω και συμπληρωματικών ή διευκρινιστικών, δεν επιτρέπεται.

6. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά των δικαιούχων επισυνάπτονται σε ψηφιακή μορφή στην ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής τους.

7. Μη επισύναψη στην ηλεκτρονική αίτηση των δικαιολογητικών που ορίζονται από τη Δημόσια Πρόσκληση καθώς και προκύπτουσα μη πλήρωση των όρων της Δημόσιας Πρόσκλησης και αναντιστοιχία των δηλουμένων στην αίτηση στοιχείων, επιφέρει αποκλεισμό του δικαιούχου ή ωφελούμενου αυτού από το Πρόγραμμα.


ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΜΗΤΡΩΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ

1. Η υποβολή αίτησης γίνεται εφόσον οι δικαιούχοι πληρούν τα οριζόμενα στη Δημόσια Πρόσκληση εισοδηματικά κριτήρια και σύμφωνα με τα δηλωθέντα στο προηγούμενο οικονομικό έτος εισοδήματα, όπως προκύπτουν από τη Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων για το φορολογικό έτος 2018. Ως οικογενειακό εισόδημα υπολογίζεται το ετήσιο συνολικό οικογενειακό εισόδημα που λαμβάνεται υπόψη για την επιβολή της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης του άρθρου 43Α του ν. 4172/2013 (Α΄ 167), ανεξάρτητα από την πηγή προέλευσής του.

2. Κρίσιμος χρόνος συνδρομής των κριτηρίων που λαμβάνονται υπόψη για την κατάρτιση του πίνακα των δικαιούχων είναι ο χρόνος λήξης της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής στη Δημόσια Πρόσκληση, εξαιρουμένου του εισοδηματικού κριτηρίου.

3. Ο έλεγχος των κριτηρίων συμμετοχής στο Πρόγραμμα διενεργείται με τη διασταύρωση των απαιτούμενων στοιχείων, τα οποία αντλούνται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σύμφωνα με τα άρθρα 47 και 48 του ν. 4623/2019 (Α΄ 134).

4. Με τη συμπλήρωση της προθεσμίας υποβολής των δηλώσεων οι δικαιούχοι κατατάσσονται σε Μητρώο Αιτήσεων Δικαιούχων Ωφελουμένων, στο οποίο αναγράφονται:
-ο Κωδικός Αριθμός Αίτησης της αίτησης συμμετοχής τους, τα τέσσερα τελευταία ψηφία του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου τους (ΑΦΜ) και τα τέσσερα τελευταία ψηφία του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισής τους (ΑΜΚΑ),

- τα τέσσερα τελευταία ψηφία του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) των ωφελούμενων μελών ανά δικαιούχο.

5. Για τους υποψήφιους που δεν πληρούν ή που δεν αποδεικνύεται ότι πληρούν τις προϋποθέσεις της παρ. 1 του άρθρου 2, όπως αυτές εξειδικεύονται από τη Δημόσια Πρόσκληση, ή που εντάσσονται στις περιπτώσεις της παρ. 5 του άρθρου 2 της παρούσας, συντάσσεται Πίνακας Αποκλειομένων, με αναφορά του λόγου αποκλεισμού τους.

6. Μέλη που δηλώθηκαν ως ωφελούμενα στην αίτηση, χωρίς να πληρούν τις προϋποθέσεις της παρ. 2 του άρθρου 2 της παρούσας, δεν λαμβάνονται υπόψη. Αποκλείονται επίσης αιτήσεις που έγιναν από ωφελούμενα μέλη με την ιδιότητά τους ως δικαιούχων και αντίστροφα.

7. Το προσωρινό Μητρώο Αιτήσεων Δικαιούχων Ωφελουμένων και ο προσωρινός Πίνακας Αποκλειομένων, αναρτώνται στον ιστότοπο του Υπουργείου Τουρισμού www.mintour.gov.gr και στην ηλεκτρονική www. tourism4all.gov.gr.

8. Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής έχουν δικαίωμα ηλεκτρονικής υποβολής προς το Υπουργείο Τουρισμού μίας και μόνο ένστασης μέσω της ανωτέρω ηλεκτρονικής εφαρμογής κατά των αποτελεσμάτων του προσωρινού Μητρώου Δικαιούχων Ωφελουμένων και του προσωρινού Πίνακα Αποκλειομένων εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριών (3) εργάσιμων ημερών από την επομένη ημέρα της δημοσίευσής τους στη διαδικτυακή πύλη του Υπουργείου Τουρισμού. Η διαδικασία για την υποβολή και την εξέταση των ενστάσεων καθορίζεται στη Δημόσια Πρόσκληση.

9. Κατόπιν εξέτασης των ενστάσεων από αρμόδια τριμελή Επιτροπή που θα συγκροτηθεί για τον σκοπό αυτό, καταρτίζεται: α) το Οριστικό Μητρώο Δικαιούχων Ωφελουμένων, μεταξύ των οποίων θα διεξαχθεί η ηλεκτρονική κλήρωση και β) ο οριστικός Πίνακας Αποκλειομένων, και αναρτώνται στον ιστότοπο του Υπουργείου Τουρισμού www.mintour.gov.gr και στην ηλεκτρονική εφαρμογή www.tourism4all.gov.gr.

10. Το οριστικό Μητρώο Δικαιούχων Ωφελουμένων για τους οποίους θα εκδοθεί e-voucher διαμορφώνεται με ηλεκτρονική κλήρωση μεταξύ των αιτήσεων από το ανωτέρω οριστικό Μητρώο, όπως η Δημόσια Πρόσκληση ορίζει.

11. Το οριστικό Μητρώο Δικαιούχων Ωφελουμένων και ο οριστικός Πίνακας Αποκλειομένων καταρτίζονται με απόφασή του Υπουργού Τουρισμού.


ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ

1. Οι αιτήσεις συμμετοχής των υποψηφίων παρόχων υποβάλλονται προς το Υπουργείο Τουρισμού αποκλειστικά στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου Τουρισμού μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης. Για την υποβολή της αίτησης απαιτείται η προηγούμενη αυθεντικοποίηση (επαλήθευση της ταυτότητας) των παρόχων με τη χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet). Αιτήσεις που υποβάλλονται με διαφορετικό τρόπο ή υποβάλλονται εκτός της προθεσμίας που ορίζεται στη Δημόσια Πρόσκληση δεν λαμβάνονται υπόψη. Λεπτομέρειες για τη συμπλήρωση και ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων καθώς και για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καθορίζονται με τη Δημόσια Πρόσκληση.

2. Η αίτηση επέχει θέση δήλωσης αποδοχής των όρων και των προϋποθέσεων του προγράμματος καθώς και δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) για τα στοιχεία που περιέχονται σε αυτήν. Η ανακρίβεια των στοιχείων που δηλώνονται στην αίτηση επισύρει τις προβλεπόμενες ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.

3. Οι πάροχοι φέρουν την ευθύνη της πλήρους και ορθής συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής τους αίτησης. Διόρθωση, τροποποίηση ή συμπλήρωση της αίτησης, συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων δικαιολογητικών, έστω και συμπληρωματικών ή διευκρινιστικών, δεν επιτρέπεται.

4. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά των παρόχων επισυνάπτονται σε ψηφιακή μορφή στην ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής τους. Μη επισύναψη στην ηλεκτρονική αίτηση των δικαιολογητικών που ορίζονται από τη Δημόσια Πρόσκληση καθώς και αναντιστοιχία των δηλουμένων στην αίτηση στοιχείων, επιφέρει αποκλεισμό του παρόχου από το Πρόγραμμα.

Οι πάροχοι οφείλουν να τηρούν πλήρη φάκελο με τα δικαιολογητικά σε φυσικό αρχείο στην έδρα της επιχείρησης μέχρι την αποπληρωμή τους από το πρόγραμμα και σε κάθε περίπτωση για δύο έτη.

5. Η υποβολή αίτησης συμμετοχής συνιστά εξουσιοδότηση προς το Υπουργείο Τουρισμού για τη χρήση και επεξεργασία των δεδομένων των παρόχων αποκλειστικά για τους σκοπούς της παρούσας.»


Δείτε όλη την απόφαση με τις λοιπές λεπτομέρειες στο φορολογικό αρχείο του κόμβου



Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/49410/epidothsh-diakopwn-oi-dikaioyxoi-oi-proypooeseis-kai-oles-oi-leptomereies-gia-to-programma-toyrismos-gia-oloys

Τουρκική μπότα και στο βόρειο Ιράκ – Στα άκρα οι σχέσεις με τη Βαγδάτη



Η προαναγγελθείσα εισβολή των Τούρκων στο βόρειο Ιράκ, με στόχο (ή μήπως πρόσχημα;) τους κούρδους αντάρτες του ΡΚΚ, άρχισε τα ξημερώματα της Τετάρτης, σε μία κίνηση που οδηγεί στα άκρα τις σχέσεις Αγκυρας – Βαγδάτης. 

Ηδη από την ιρακινή κυβέρνηση κλήθηκε ο τούρκος πρεσβευτής, προκειμένου να του επιδοθεί διάβημα διαμαρτυρίας για τους βομβαρδισμούς της τουρκικής αεροπορίας σε περιοχές του βορείου Ιράκ που προηγήθηκαν στις αρχές της εβδομάδας.

 Υπό τον τίτλο «Νύχια της Τίγρης» η στρατιωτική επιχείρηση, με τη συμμετοχή καταδρομέων υποστηριζόμενων από ελικόπτερα και μη επανδρωμένα αεροσκάφη, ξεκίνησε τα ξημερώματα, όπως ανακοίνωσε επισήμως το τουρκικό υπουργείο Αμυνας. 

Από το βράδυ της Κυριακής, τουρκικά μαχητικά βομβάρδισαν κουρδικές περιοχές στο Ιράκ «Η επιχείρηση “Νύχια της Τίγρης” άρχισε. Οι ηρωικοί καταδρομείς μας βρίσκονται στη Χαφτάνιν», ανέφερε στον επίσημο λογαριασμό του στο Τwitter το υπουργείο Αμυνας. 




 Η δικαιολόγηση της τουρκικής εισβολής στο Ιράκ εδράζεται στην πρόσφατη αναζωπύρωση των επιθέσεων ανταρτών εναντίον αστυνομικών τμημάτων και βάσεων του τουρκικού στρατού κοντά στα σύνορα με το Ιράκ. Η σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, όπως τη μετέδωσε το τουρκικό ρακτορείο Anadolu, έχει ως εξής:

 «Η επιχείρηση “Νύχια της Τίγρης” πραγματοποιείται ως μέρος των νόμιμων αμυντικών δικαιωμάτων μας, τα οποία απορρέουν από το διεθνές δίκαιο που προσανατολίζεται κατά του PKK και άλλων τρομοκρατικών στοιχείων, που πρόσφατα προσπάθησαν να αυξήσουν την παρενόχληση και τις επιθέσεις στο αστυνομικό μας τμήμα και στις περιοχές βάσης». 

Το ανησυχητικό συμπέρασμα από τη νέα επιχείρηση των Τούρκων στο έδαφος του Ιράκ (είχε προηγηθεί άλλη μία το 2019) είναι ότι αποδεικνύεται ξανά η ανεμπόδιστη δραστηριότητα των τουρκικών δυνάμεων στην ευρύτερη περιοχή, απουσία κάποιας ισχυρής δύναμης (βλ. ΗΠΑ) ή, έστω, ισορροπίας δυνάμεων.

 Ενδεικτικό του κλίματος που καλλιεργείται στη γείτονα, το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της Γενί Σαφάκ υπό τον τίτλο «Η Αθήνα θέλει πόλεμο». Η Ελλάδα ετοιμάζεται να θέσει σε εφαρμογή ένα «προβοκατόρικο σενάριο» που θα αυξήσει την ένταση τον Σεπτέμβριο, αναφέρει η τουρκική εφημερίδα, επικαλούμενη δημοσίευμα της «Καθημερινής» για τα τέσσερα σενάρια αποτροπής που έχει επεξεργαστεί η Αθήνα, «εν όψει της προαναγγελθείσης από την Αγκυρα κρίσης του ερχόμενου Σεπτεμβρίου». 

Η Αθήνα, γράφει η Γενί Σαφάκ, μπορεί να δώσει εντολή για πυρά παρενόχλησης προς τα πλοία–γεωτρύπανα ή να μπλοκάρει τις σεισμικές έρευνες και συγκεκριμένα τα ηλεκτρονικά συστήματα των καλωδίων που χρησιμοποιούνται για αυτές. text 

Όσο τα κρούσματα εμφανίζονται σε μη τουριστικές περιοχές, είναι σαν να μην υπάρχουν 



Πηγή: Protagon.gr

Το Κατάρ, φίλος της Τουρκίας, εγκατέστησε, στη Λιβύη, το Αμερικανικό πυραυλικό σύστημα αεράμυνας εδάφους-αέρος PATRIOT



Το κράτος του Κατάρ έχει στείλει το περιβόητο αμερικανικό πυραυλικό σύστημα αεράμυνας μεγάλου βεληνεκούς εδάφους-αέρος (PATRIOT) στη Λιβύη στον GNA που υποστηρίζεται από την Τουρκία και το πυραυλικό σύστημα έχει εγκατασταθεί επιτυχώς δυτικά της Σύρτης. 
Απεστάλη μέσω του στρατιωτικού μεταγωγικού αεροσκάφους C-17 της Πολεμικής Αεροπορίας Qatar Amiri .
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές το σύστημα τοποθετήθηκε μεταξύ Tawergha και Abu Qurain.
Eight Dead, Seven Missing in Sinking off of Libya
dimpenews.com

ΝΑΤΟ και Γαλλία κατά Τουρκίας: - Εμπλοκή με το τουρκικό πλοίο που έπλευσε στη Λιβύη αρνούμενο έλεγχο - Τι έκαναν οι Τούρκοι για να αποφύγουν τον εντοπισμό τους!




Το ΝΑΤΟ δεν πρέπει να κρύβει το κεφάλι του στην άμμο σχετικά με την πρόσφατη συμπεριφορά της Τουρκίας απέναντι στους συμμάχους, δήλωσε αξιωματούχος του υπουργείου Άμυνας της Γαλλίας (Τετάρτη 17 Ιουνίου), κατηγορώντας το τουρκικό ναυτικό ότι παρενόχλησε ένα γαλλικό πολεμικό πλοίο σε αποστολή του ΝΑΤΟ.
Ένας ανώτερος Τούρκος αξιωματούχος αρνήθηκε την κατηγορία, λέγοντας ότι «δεν υπήρξε κάτι τέτοιο».
Η καταγγελία της Γαλλίας ήρθε να επιβεβαιώσει όσα κατέγραψε και η ελληνική πλευρά, με τις υπόνοιες πλέον να πολλαπλασιάζονται σε σχέση με τον ρόλο της Τουρκίας στον πόλεμο της Λιβύης και την αποστολή όπλων - κόντρα στο εμπάργκο του ΟΗΕ. 
Οι υπουργοί Άμυνας του ΝΑΤΟ θα πραγματοποιήσουν μια διαδικτυακή συνάντηση αυτή την εβδομάδα εν μέσω αυξανόμενων εντάσεων μεταξύ Παρισιού και Άγκυρας. Οι δύο σύμμαχοι έχουν διαφωνήσει σχετικά με την κρίση στη Λιβύη, κατηγορώντας ο ένας τον άλλον ότι υποστηρίζουν αντίπαλες πλευρές στον εμφύλιο πόλεμο που συνεχίζεται.
Μιλώντας πριν από τη συνάντηση, ο Γάλλος αξιωματούχος του υπουργείου Άμυνας δήλωσε ότι ήρθε η ώρα το ΝΑΤΟ να κάνει μια ειλικρινή συζήτηση για την Τουρκία και τη συμπεριφορά της - όχι μόνο στη Λιβύη, αλλά και άλλα θέματα, όπως το γεγονός ότι η Άγκυρα αγοράζει ρωσικά αμυντικά συστήματα S-400 και μπλοκάρει τον αμυντικό σχεδιασμό του ΝΑΤΟ για τη Βαλτική και την Πολωνία.
«Έχουμε ζήσει πολύπλοκες στιγμές στη συμμαχία, αλλά δεν μπορούμε να είμαστε ”στρουθοκάμηλοι” και δεν μπορούμε να προσποιούμαστε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την συμπεριφορά της Τουρκίας στο ΝΑΤΟ. Πρέπει να το δούμε, να το πούμε και να το χειριστούμε», δήλωσε ο αξιωματούχος. Αποκαλώντας απαράδεκτη τη συμπεριφορά της Τουρκίας, ο ίδιος αξιωματούχος σχολίασε τον ρόλο της Άγκυρας σε σχέση με τη Λιβύη.



Η Τουρκία, η οποία υποστηρίζει τη διεθνώς αναγνωρισμένη κυβέρνηση στην Τρίπολη, έχει εξασφαλίσει στρατηγικές θέσεις μέσα στη Λιβύη, βοηθώντας την κυβέρνηση Σάρατζ να αποκρούσει μια επίθεση στην πρωτεύουσα από τον Εθνικό Στρατό της Λιβύης (LNA) του διοικητή Χαλίφα Χαφτάρ, ο οποίος υποστηρίζεται από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Αίγυπτο και τη Ρωσία.
Ο Γάλλος αξιωματούχος είπε ότι η απόφαση της Τουρκίας να στείλει περισσότερα όπλα και μισθοφόρους από τη Συρία στη Λιβύη, δεν συνέβαλε σε τίποτα για την επίτευξη της ειρήνης και στην πραγματικότητα πιέζει τη Ρωσία να αυξήσει και εκείνη αντίστοιχα τη συμμετοχή της.
Κατηγόρησε το τουρκικό ναυτικό ότι χρησιμοποίησε κώδικα κλήσης του ΝΑΤΟ ενώ συνόδευσε τουρκικά πλοία που είναι ύποπτα ότι έσπασαν το εμπάργκο όπλων του ΟΗΕ για να παραδώσουν όπλα στη Λιβύη.



Ανέφερε μια υπόθεση, όπου τουρκικά ναυτικά πλοία ενήργησαν επιθετικά προς ένα γαλλικό πολεμικό πλοίο, το οποίο στο πλαίσιο αποστολής του ΝΑΤΟ προσπάθησε να κάνει έλεγχο προκειμένου να διαπιστώσει εάν το τουρκικό πλοίο Cirkin διακινούσε όπλα στη Λιβύη. (Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η πληροφορία είχε μεταδοθεί το περασμένο σαββατοκύριακο σε εκπομπή του KRITI TV).
Γάλλοι αξιωματούχοι δήλωσαν ότι το Cirkin είχε απενεργοποιήσει το σύστημα εντοπισμού του, κάλυψε τον αριθμό ταυτότητάς του και αρνήθηκε να πει πού πήγαινε«Ήταν μια εξαιρετικά επιθετική πράξη και δεν μπορεί να γίνει δεκτή ως ενέργεια ενός συμμάχου που εργάζεται εντός του ΝΑΤΟ υπό τη διοίκηση του ΝΑΤΟ», δήλωσε ο Γάλλος αξιωματούχος.
Ο ανώτερος Τούρκος αξιωματούχος απέρριψε την κατηγορία, λέγοντας ότι οι γαλλικές δυνάμεις προσπάθησαν να ελέγξουν ένα τουρκικό πλοίο σε διεθνή ύδατα «και αυτό δεν επιτρέπεται» και ότι η Τουρκία δεν είχε προβεί σε προκλητική ή επιθετική δράση για να αποτρέψει τον έλεγχο. «Ωστόσο, περιμένουμε από τους συμμάχους να έχουν την ίδια κατανόηση και ευαισθησία απέναντι στο τουρκικό ναυτικό και την παρουσία του».

Απάντηση στην επίθεση του κ. Ρακιντζή , κατά των Στρατιωτικών Δικαστών. - Άγνοια ή κάτι άλλο;






Το άρθρο /σχόλιο του κ. Ρακιντζή «Είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι» βασίζεται σε εσφαλμένες παραδοχές και ανακριβή πληροφόρηση και προσβάλλει το χώρο της στρατιωτικής δικαιοσύνης.
«Λοχαγοί στρατιωτικής δικαιοσύνης» δεν υπάρχουν τουλάχιστον από το 1970 και μετά και ιδίως μετά την αλλαγή της νομοθεσίας του έτους 1995, όταν τέθηκαν σε ισχύ ο νέος Στρατιωτικός Ποινικός Κώδικας και Κώδικας Δικαστικού Σώματος Ενόπλων Δυνάμεων (ο οποίος αποτελεί ουσιαστικά αντιγραφή του Κώδικα Οργανισμού Δικαστηρίων και Κατάσταση Δικαστικών Λειτουργών των κοινών δικαστών).
Μήπως ο Αρχηγός του ΓΕΣ που αναφέρει ο κ. Λ. Ρακιντζής πρέπει να ζητήσει, για παράδειγμα, το μισθό του ιατροδικαστή που αμείβεται και αυτός με ειδικότατο και υψηλό μισθολόγιο και όχι τον μισθό που θα λάβουν οι στρατιωτικοί δικαστές;
Οι ομοιότητες μεταξύ των τακτικών ποινικών δικαστών και των στρατιωτικών δικαστών δεν είναι ελάχιστες αλλά πολλές, πραγματικά πάρα πολλές και εμφανείς σε όποιον μελετήσει τη σχετική νομοθεσία και την ιστορία του δικαστικού σώματος ενόπλων δυνάμεων, το οποίο δεν έχει, εδώ και 40 χρόνια, καμία απολύτως σχέση με τα παλαιά «διαρκή» και «έκτακτα» στρατοδικεία, στα οποία, σημειωτέον, πολλές φορές μετείχαν ή προήδρευαν εφέτες και αρεοπαγίτες εκ των τακτικών δικαστών!
Και οι διοικητικοί δικαστές, για παράδειγμα, δεν ασχολούνται με όλα τα είδη του δικαίου, αλλά αυτό δεν φαίνεται να ενοχλεί όσους αντιμετωπίζουν με επιφύλαξη της στρατιωτική δικαιοσύνη.
Εξάλλου και οι στρατιωτικοί δικαστές αντιμετωπίζουν το δημόσιο έλεγχο και μάλιστα καθημερινά, οι αποφάσεις τους αποσπούν επαίνους στα νομικά περιοδικά για την αιτιολόγησή τους και δεν δικάζουν «ορισμένα μόνο ποινικά αδικήματα» από «ορισμένο κύκλο στρατευμένων», όπως πιστεύει ο κ. Ρακιντζής, αλλά όλα τα ποινικά αδικήματα (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, βλ. άρθρο 193 ΣΠΚ), όλων των στρατιωτικών (από στρατιώτη μέχρι στρατηγό και τους αντιστοίχους όλων των Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων), συμπεριλαμβανομένων και όλων των στελεχών του Λιμενικού Σώματος, από Αντιναύαρχο μέχρι Λιμενοφύλακα! Μάλιστα το άρθρο 193 ΣΠΚ είναι υπό τροποποίηση και θα καταργηθούν και οι ελάχιστες εξαιρέσεις που ισχύουν σήμερα (η στρατιωτική δικαιοσύνη δεν θα μπορεί να δικάσει μόνο τα αδικήματα που με ειδικούς νόμους υπάγονται στα εφετεία).
Οι στρατιωτικοί δικαστές δεν διεξάγουν... ΕΔΕ (!), αυτό μάλιστα απαγορεύεται ρητά, ούτε κατέχουν στρατιωτικούς βαθμούς. Εξάλλου προβλέπεται απλώς μία «αντιστοιχία βαθμού» με τους βαθμούς των στρατιωτικών που εξυπηρετεί συγκεκριμένους δικονομικούς σκοπούς. Εάν θέλει λεπτομερή πληροφόρηση ο κ. Ρακιντζής, μπορώ να του την διαθέσω. Και φυσικά οι στρατιωτικοί δικαστές δεν «εξαντλούν συνήθως την ιεραρχία στα 55 χρόνια», αυτό αποτελεί άλλη μία εσφαλμένη αντίληψη του κ. Ρακιντζή για την στρατιωτική δικαιοσύνη.
Το Σύνταγμα του 1975 προβλέπει τη στρατιωτική δικαιοσύνη και μάλιστα με προσωπική και λειτουργική θωράκιση, η δε Αναθεώρηση του 2019 την διατήρησε και τη θωράκισε έτι περαιτέρω. Άρα δεν τίθεται θέμα παραβίασης της αρχής της ισότητος και δεν δικαιούται ο αξιωματικός των ενόπλων δυνάμεων και ο πυροσβέστης ή ο αστυνομικός, εξ αυτού του λόγου, να ζητήσει «μισθολογική εξίσωση» με το μισθό του στρατιωτικού δικαστή που αναμένεται στο άμεσο μέλλον να λάβει μισθό τακτικού δικαστή (μετά από 40 χρόνια από την αρχική συνταγματική πρόβλεψη του Συντάγματος 1975). Ο στρατιωτικός δικαστής δεν είναι «αξιωματικός» των ενόπλων δυνάμεων, ούτε φέρει στολή, ούτε και «στρατιωτικούς βαθμούς».Οι βαθμοί των στρατιωτικών δικαστών είναι: Πάρεδρος, Στρατιωτικός Δικαστής Δ’, Γ’, Β’ και Α’, και Αναθεωρητής Γ’, Β’ και Α’.
Ο στρατιωτικός δικαστής, τέλος, μπορεί εκ του Συντάγματος και της ποινικής νομοθεσίας, να δικάσει κάθε στρατιωτικό, να στερήσει την προσωπική του ελευθερία, να καταδικάσει ή να αθωώσει τον κάθε στρατιωτικό που δωσιδικεί σ′ αυτόν, και άρα έχει και πρέπει να έχει όλες τις προσωπικές και λειτουργικές εγγυήσεις των λοιπών ποινικών δικαστών, τη στιγμή, μάλιστα, που γι′ αυτό υπάρχει ρητή Συνταγματική πρόβλεψη εδώ και 40 χρόνια! Γι’ αυτό δεν απαιτείται άδεια από κανέναν, ούτε και συναίνεση, το δε Σύνταγμα δεν περιέχει «αντισυνταγματικές διατάξεις» ούτε και διατάξεις που παραβιάζουν την αρχή της ισότητας, και ο νοών νοείτο.
Αυτά προς το παρόν, εντελώς επιγραμματικά. Περαιτέρω στοιχεία και λεπτομερέστερη πληροφόρηση, στη διάθεση του κ. Ρακιντζή, εφόσον το επιθυμεί.
Με εκτίμηση, Β.Γ. Μακρής, στρατιωτικός δικαστής.

Είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι; - Επίθεση του Αρεοπαγίτη ε.τ. Λέανδρου Ρακιντζή, κατά των Στρατιωτικών Δικαστών




Είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι; Και κατά παράφραση της γνωστής ρήσης του Αστερίξ με τη σειρά μου ρωτώ, είναι τρελοί αυτοί οι πολιτικοί; Το ερώτημα αυτό μου ήλθε αυθόρμητα από αυτά, που αντιλαμβάνομαι ότι συμβαίνουν το τελευταίο χρονικό διάστημα από πράξεις ή παραλείψεις των πολιτικών κατά τη θέσπιση διαφόρων νόμων, που μπορεί να έχουν ένα πρόσκαιρο πολιτικό όφελος ή να ωφελούν κάποιους, αλλά μακροχρονίως η ζημία που θα προκληθεί στο κράτος ή τη κοινωνία είναι πολλαπλάσια μέχρι ανυπολόγιστη. Αναρωτιέμαι, γιατί βεβαίως δεν περιμένω οι πολιτικοί να είναι άριστοι σκακιστές, ώστε να προβλέπουν μελλοντικά γεγονότα, αλλά εάν αυτοί και οι σύμβουλοι τους είχαν απλά κοινή λογική, τότε θα μπορούσαν να προβλέψουν στοιχειωδώς τις συνέπειες.
Η απορία μου γεννήθηκε από κάποιες πράξεις ή παραλείψεις όλων των τελευταίων κυβερνήσεων, τις οποίες καταγράφω χωρίς διάθεση αντιπολιτεύσεως αλλά με τη φρούδα ελπίδα, ότι κάτι μπορεί να διασωθεί τη τελευταία στιγμή στη παρακάτω περίπτωση.
 Με την τελευταία αναθεώρηση του Συντάγματος του 2019 θεσπίσθηκε [άρθρο 96 παρ.5], ότι οι δικαστές της στρατιωτικής δικαιοσύνης εξομοιώνονται μισθολογικά με τους τακτικούς δικαστές. Φυσικά εκτός από τη λέξη δικαστές οι μεταξύ των δύο κλάδων ομοιότητες είναι ελάχιστες.
Οι τακτικοί δικαστές, γίνονται δικαστές με τυπικό προσόν να είναι δικηγόροι και τουλάχιστον 28 ετών, εισέρχονται στη Σχολή Δικαστών με πολύ δύσκολες εξετάσεις και τεράστιο συναγωνισμό, ασχολούνται με όλα τα είδη του δικαίου και με ποικιλία υποθέσεων, αντιμετωπίζουν το δημόσιο έλεγχο και συχνές μεταθέσεις σε επαρχιακές πόλεις ανά την επικράτεια, έχουν πολύ αργή εξέλιξη και προάγονται στο βαθμό του αρεοπαγίτη σε ηλικία άνω των εξήντα ετών.
Αντίθετα οι στρατιωτικοί δικαστές, που ως βασικό προσόν προβλέπεται μόνο το πτυχίο Νομικής, έχουν περιορισμένο αντικείμενο μόνο για ορισμένα ποινικά αδικήματα από ορισμένο κύκλο στρατευμένων, ενίοτε διεξάγουν ΕΔΕ, κατέχουν στρατιωτικούς βαθμούς και εξαντλούν την ιεραρχία τάχιστα συνήθως στα 55 χρόνια της ηλικίας τους, λαμβάνουν μισθό αξιωματικού με όλα τα πρόσθετα πλεονεκτήματα των αξιωματικών.
Το όλο ζήτημα προβλέπεται ,ότι θα ρυθμισθεί με ειδικό νόμο, που δεν έχει ακόμα δημοσιοποιηθεί. Όταν συζητείτο το ζήτημα στη Αναθεωρητική Βουλή άνευ αντιστάσεως, γιατί οι δικαστικές ενώσεις ασχολούντο με τα δικά τους εσωτερικά προβλήματα εξουσίας , δημοσίευσα στο Liberal .gr της 28-11-2019 άρθρο με τίτλο «Ένας θρίαμβος των στρατιωτικών δικαστών», που ανέλυα πλήρως το θέμα με τις επιπτώσεις του και πρότεινα λύσεις. Φυσικά δεν ακούστηκα, όπως γίνεται συνήθως με τις ανεξάρτητες φωνές. Επειδή το θέμα είναι εκκρεμές θα αναφερθώ μόνο στις επιπτώσεις, που θα υπάρξουν εάν δεν ενταχθούν οι στρατιωτικοί δικαστές, που είναι 103, στο Υπουργείο Δικαιοσύνης χωρίς αναφορά σε στρατιωτικούς βαθμούς αλλά σε δικαστικούς, άλλως με μία απλή νομοθετική ρύθμιση, που ορίζει μόνο τις αντιστοιχίες μισθού και βαθμού, δεν καταλύεται η υπέρτερη συνταγματική αρχή της ισότητας.
Βάση της αρχής της ισότητας θα επακολουθήσει η δικαστική διεκδίκηση μισθών και συντάξεων εκ μέρους των αξιωματικών των ενόπλων δυνάμεων, αστυνομίας και πυροσβεστικού σώματος και των αρυόντων από αυτούς συνταξιοδοτικό δικαίωμα. Δεν είναι δυνατόν ο λοχαγός στρατιωτικής δικαιοσύνης, που θα εξισωθεί μισθολογικά με πρωτοδίκη να παίρνει μισθό μεγαλύτερο από τον αρχηγό του ΓΕΣ και είναι βέβαιο ότι το ΣΤΕ θα αποκαταστήσει την ανισότητα επιδικάζοντας στον Α/ΓΕΣ αντίστοιχο μισθό ή ότι η κυβέρνηση θα αναγκασθεί να επανορθώσει νομοθετικά την ανισότητα μεταξύ ισόβαθμων αξιωματικών.. Νομίζω, ότι κανένας προϋπολογισμός του κράτους δεν θα αντέξει το πρόσθετο αυτό μισθολογικό και συνταξιοδοτικό κόστος.
Λέανδρος Τ. .Ρακιντζής
Αρεοπαγίτης ε.τ.

Συντάξεις/ Αναδρομικά: Πως ο ΕΦΚΑ μας κλέβει 1,843 δις ευρώ από τα αναδρομικά - Το τρικ της εξαπάτησης - Το ακριβές κόστος των διεκδικούμενων αναδρομικών




     1. Ο e-ΕΦΚΑ ισχυρίζεται πως, στην περίπτωση που η ολομέλεια του ΣτΕ αποφασίσει ότι, δεν ακυρώνει τις τελεσίδικες αποφάσεις που είχε εκδώσει για τους συνταξιούχους, τότε η κυβέρνηση υποχρεούται να: 
     α. Να χορηγήσει στο 100% τα δικαιούμενα αναδρομικά         β. Να επαναφέρει τις συντάξεις στα επίπεδα του Ιουλίου 2012

    2. Ισχυρίζεται επίσης ότι το κόστος για τα αναδρομικά, είναι δυσβάσταχτο για τα οικονομικά  του Κράτους, καθόσον, ανέρχονται στα 26,255 δις ευρώ. Αναλυτικά:
        α. Για την περίοδο, 01-1-2013 έως 09-6-2015 είναι 10,690 δις ευρώ
        β. Για την περίοδο, 10-6-2015 έως 11-5-2016, είναι 3,985 δις ευρώ
        γ. Για την περίοδο 12-5-2015 έως 31-12-2018, είναι 11,580 δις ευρώ   

    3.  Το ακριβές κόστος των διεκδικούμενων αναδρομικών, ανέρχεται στα 28,098 δις ευρώ και αυτό γιατί ο e-ΕΦΚΑ ξέχασε(;) να υπολογίσει την περίοδο από 01-8 -2012 μέχρι και  31-12- 2012, που ανέρχεται στα 1,843 δις ευρώ, καθόσον η απόφαση της ολομέλειας του ΣτΕ διέτασσε την επαναφορά των συντάξεων στα επίπεδα του Ιουλίου 2012. 
   4. Αναλυτικά: 10,690 δισ.+ 3,985 δις + 11,580 δις ευρώ + 1,843 δις ευρώ = 28,098 δις ευρώ

   5. Εάν αφαιρέσουμε τις κρατήσεις του φόρου 20% και της ασθενείας 6%, τότε το πραγματικό πληρωτέο ποσό που θα πρέπει να μας χορηγηθεί ανέρχεται στα 20,779 δις ευρώ