Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018

Αυτός είναι ο πρώτος συνταξιούχος που δικαιώνεται και παίρνει δώρα και επιδόματα - ΒΙΝΤΕΟ






Ο Οδυσσέας Τσολογιάννης είναι ο πρώτος συνταξιούχος του ΙΚΑ που δικαιώθηκε από το Μονομελές Διοικητικό Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, το οποίο έκρινε παράνομη την κατάργηση των δώρων.
Το Δικαστήριο δικαίωσε το μέλος του Ενιαίου Δικτύου Συνταξιούχων με την επιστροφή 11.184,57 ευρώ που αντιστοιχεί μαζί με τους τόκους στην επιστροφή Δώρων Χριστουγέννων, Πάσχα και επιδόματος αδείας για το διάστημα 1/1/2012 έως 23/7/2015.
Παράλληλα το δικαστήριο αποφάσισε την αναδρομική επιστροφή της μείωσης που επιβλήθηκε με το νόμο 4093 σε άθροισμα κύριων και επικουρικών συντάξεων άνω των 1.000 ευρώ για συνολικό διάστημα 3,5 ετών.
Ωστόσο η υπόθεση θα κριθεί οριστικά στο Εφετείο όπου έχει προσφύγει ο ΕΦΚΑ για να μην πληρώσει το ποσό της πρωτόδικης απόφασης.
Δείτε τι δήλωσε στον ΑΝΤ1 ο κ. Τσολογιάννης:

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

ΑΝΥΕΘΑ: Έχει φτάσει η στιγμή για να αρχίσει η αποκατάσταση των αδικιών



Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας Παναγιώτης Ρήγας, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό ΓΕΑ Αντιπτέραρχο (Ι) Χρήστο Χριστοδούλου και την Ειδική Γραμματέα του Υπουργείου Καλλιόπη Παπαλεωνίδα, επισκέφθηκε σήμερα Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018, την έδρα της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας (ΕΜΥ) στο Ελληνικό.  


Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης ενημερώθηκε από τον Διοικητή της ΕΜΥ για τη λειτουργία και το έργο της ΕΜΥ, περιηγήθηκε στους χώρους του Εθνικού Μετεωρολογικού Κέντρου και της  Διεύθυνσης Πληροφορικής και Επικοινωνιών, ενώ τέλος είχε συνάντηση με το πολιτικό προσωπικό. 
Ο ΑΝΥΕΘΑ απευθυνόμενος στο προσωπικό της ΕΜΥ επισήμανε ότι η Υπηρεσία αποτελεί υπόδειγμα συνεργασίας στρατιωτικού και πολιτικού προσωπικού. Παράλληλα, υπογράμμισε την προσφορά της από την ίδρυσή της το 1931, που διαρκώς και αποφασιστικά παρέχει πολύτιμη υποστήριξη, όχι μόνο στην Πολεμική Αεροπορία και γενικότερα στις Ένοπλες Δυνάμεις, αλλά και στο σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, με την παροχή προγνώσεων στους τομείς της Ναυτιλίας, της Κλιματολογίας και της Αγρομετεωρολογίας.
«Με τον τρόπο αυτό – τόνισε- η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία, ο μόνος επίσημος κρατικός φορέας μετεωρολογικών προγνώσεων, ενισχύει διαχρονικά την εθνική οικονομία και βελτιώνει την καθημερινότητα του πολίτη».
Σε άλλο σημείο του χαιρετισμού του ανέφερε: 
«Αναγνωρίζουμε ότι τα προηγούμενα χρόνια, τα χρόνια της κρίσης, σηκώσατε, στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό, ένα βαρύ και μεγάλο φορτίο. Σήμερα, η Ελλάδα έχει πλέον καταφέρει να αλλάξει μονοπάτι. 
Βρισκόμαστε πλέον και τυπικά εκτός μνημονίων και έχει φτάσει η στιγμή για να αρχίσει η αποκατάσταση των αδικιών που υπέστησαν οι άνθρωποι της εργασίας και του μόχθου. Έχουμε πλέον τη δυνατότητα να μεριμνήσουμε για τη μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία, για όλους όσους σήκωσαν ένα δυσανάλογο βάρος την προηγούμενη περίοδο». 
Επίσης διαβεβαίωσε: 
«Είναι στις προθέσεις μας η ενδυνάμωση της Υπηρεσίας, τόσο σε προσωπικό όσο και σε υλικοτεχνικές υποδομές, καθώς και η θωράκιση του θεσμικού της ρόλου, ο οποίος δεν γίνεται, ούτε υπάρχει πρόθεση να αμφισβητηθεί.
Πιστεύουμε σε εσάς, μέλημά μας είναι η περαιτέρω βελτίωση των συνθηκών λειτουργίας της ΕΜΥ και η αναβάθμιση των πληροφοριακών της συστημάτων, έτσι ώστε να σας διευκολύνουμε όσο μπορούμε για να συνεχίσετε να ανταποκρίνεστε πλήρως στο υψηλό επιχειρησιακό και επιστημονικό έργο που επιτελείτε, αλλά και στις ανάγκες που έχετε.
Η πρόκληση της Κλιματικής Αλλαγής, αλλά και άλλες αναδυόμενες απειλές από ακραία καιρικά φαινόμενα, καθιστούν επιβεβλημένες την εύρυθμη λειτουργία, καθώς και την επιχειρησιακή και επιστημονική αρτιότητα της ΕΜΥ.  Παράλληλα, καθιστούν αυτονόητα αναγκαία τη συμβολή, τη συνεργασία και τον συντονισμό της Υπηρεσίας με το σύνολο των εμπλεκομένων φορέων ανά περίπτωση, προς όφελος του κοινωνικού συνόλου».

Ξεκινήσαμε τα προεόρτια της επερχόμενης οικονομικής Νίκης - Δικαίωσης, δίπλα στον Πρωτομάστορα!!







        Μετά το πέρας της συγκέντρωσης μας, για ενημέρωση - συζήτηση, "μεταναστεύσαμε!!" στον αύλειο χώρο του καφέ - ταβέρνα "Πρωτομάστορας", δίπλα στο ξακουστό και θρυλικό γιοφύρι της Άρτας, για να πανηγυρίσουμε την επερχόμενη οικονομική, δικαστική νίκη - δικαίωσή μας με τσίπουρα, μπύρες, γευστικές ποικιλίες και αστείρευτη διάθεση!

     Ομολογούμε ότι περάσαμε υπέροχα, άλλωστε η φτώχεια θέλει καλοπέραση!! 






































Απόφαση «βόμβα» για τις περικοπές συντάξεων-δώρων με τους νόμους του 2012!!



Απόφαση που ανατρέπει τα δεδομένα για την περικοπή σε δώρα και συντάξεις που προβλέπονταν με τους νόμους του 2012 εξέδωσε το Μονομελές Διοικητικό Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης.
Μετά την προσφυγή συνταξιούχου-μέλους του Ενιαίου Δικτύου Συνταξιούχων το δικαστήριο έκρινε με την υπ’ αριθ. 3037/2018 απόφαση του ότι παρανόμως κόπηκαν τα δώρα κύριας και επικουρικής σύνταξης του νόμου 4093/12, καθώς και η περικοπή στη σύνταξη του νόμου 4093/12 και του 4051/12 και ορίζει ότι ο ΕΦΚΑ και το ΕΤΕΑΕΠ οφείλουν να επιστρέψουν στον ενάγοντα αποζημίωση ύψους 6.689€ ο ΕΦΚΑ και 4.495€ το ΕΤΕΑΕΠ (σύνολο 11.184,57€).
Να σημειωθεί ότι εκκρεμούν πολλές ακόμη ανάλογες προσφυγές από μέλη του ΕΝΔΙΣΥ ενώ ακόμη εκκρεμεί η απόφαση του ΣΤΕ κατά του νόμου Κατρούγκαλου.
Διαβάστε την ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΔΩ

πηγή:https://www.dikastiko.gr/

Αλλαγές στο «χτίσιμο» του αφορολόγητου με ηλεκτρονικές συναλλαγές



Ποιες αλλαγές ετοιμάζει το ΥΠΟΙΚ για το 2019. Αυξάνονται τα όρια, ποιος φόρος περιμένει όσους δεν συμπληρώσουν τα ποσά

Μεταβολές επί της διαδικασίας «χτισίματος» του αφορολόγητου με πλαστικό χρήμα ή μέσω e-banking ετοιμάζει το υπουργείο Οικονομικών, για την επόμενη χρόνια. Μισθωτοί και συνταξιούχοι καλούνται να συγκεντρώνουν περισσότερες αποδείξεις από τις ηλεκτρονικές τους συναλλαγές, καθώς θα αυξηθεί το ποσοστό των απαιτούμενων e- δαπανών, βάσει του εισοδήματος τους.
Με βάση τα τωρινά δεδομένα, ένας μισθωτός με εισόδημα 10.000 ευρώ για να δικαιούται το αφορολόγητο ποσό, θα πρέπει κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους να πραγματοποιήσει με τη χρήση πλαστικού χρήματος δαπάνες 1.000 ευρώ. Το ΥΠΟΙΚ προσανατολίζεται να αυξήσει το ποσοστό, από 10% (1.000 ευρώ) σε 15%.
Επίσης, για εισόδημα από 10.001 έως 30.000 ευρώ, το ποσοστό θα αυξηθεί στο 20% από το 15% που είναι σήμερα. Σύμφωνα με το πλάνο που επεξεργάζεται το οικονομικό επιτελείο, προβλέπεται αύξηση 25% από 20% , για εισόδημα από 30.001, προκειμένου να «χτιστεί» αφορολόγητο από τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. 
Στη περίπτωση που δεν καλύπτεται το απαιτούμενο όριο δαπανών με πλαστικό χρήμα με το πραγματικό, στη διαφορά τους θα υπολογίζεται φορολογικός συντελεστής 22%. Έτσι στην περίπτωση που ένας φορολογούμενος με εισόδημα 30.000 ευρώ πραγματοποιήσει δαπάνες με πλαστικό χρήμα 3.000 ευρώ αντί για 4.000 ευρώ που απαιτούνται για να πάρει το αφορολόγητο τότε επί της διαφοράς των 1.000 ευρώ θα υπολογιστεί φόρος 22%. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι ο φορολογούμενος πρέπει να αποδώσει 220 ευρώ.

Οι εξαιρέσεις από την υποχρέωση ελάχιστων δαπανών με κάρτα

Από τις ελάχιστες δαπάνες με ηλεκτρονικές συναλλαγές, εξαιρούνται κάποιες κατηγορίες, μισθωτών και συνταξιούχων, που υποχρεούνται όμως να «χτίσουν» αφορολόγητο με χάρτινες αποδείξεις.
Πρόκειται για μισθωτούς και συνταξιούχους 70 ετών και άνω, τα άτομα με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω, όσους βρίσκονται σε δικαστική συμπαράσταση. Επίσης εξαιρούνται οι φορολογικοί κάτοικοι της ΕΕ ή του Ε.Ο.Χ. που υποχρεούνται σε υποβολή δήλωσης στην Ελλάδα και φορολογούνται με την κλίμακα από μισθωτή εργασία και συντάξεις.
πηγή:https://www.sofokleousin.gr/allages-sto-xtisimo-tou-aforologitou-me-ilektronikes-synallages

Οι τρεις χαμένες ευκαιρίες της Μεταπολίτευσης




Στο άρθρο αυτό θα αναφερθώ σε τρεις ιστορικές ευκαιρίες να αλλάξει η χώρα, οι οποίες χάθηκαν. Λέγοντας ‘Μεταπολίτευση’ εννοώ ολόκληρο το διάστημα από το 1974 μέχρι σήμερα. Ακόμη να διευκρινίσω ότι δεν περιλαμβάνω ελάσσονες χαμένες ευκαιρίες τις οποίες όλοι αναγνωρίζουν, π.χ. τη ματαίωση της επίλυσης του ασφαλιστικού ή του ανοίγματος σε ιδιωτικά πανεπιστήμια κ.ά. Τέτοιες επί μέρους αποτυχίες υπάρχουν αναρίθμητες.
Θα περιοριστώ σε ευκαιρίες στρατηγικού χαρακτήρα, δηλαδή δυνατότητες να αλλάξει ο διάχυτος τρόπος σκέψης και πράξης της χώρας, μεταβολές τις οποίες οι ηγεσίες μας υπήρξαν πολύ ‘μικρές’ για να εφαρμόσουν. Εννοείται ότι όσα γράφω αποτελούν υποκειμενική αποτίμηση. Άλλος θα εντόπιζε χαμένες ευκαιρίες που γι’ αυτόν θα ήταν σημαντικότερες. 
Α) Η πρώτη χρονολογικά ευκαιρία παρουσιάστηκε το 1980, με την είσοδο της χώρας στην τότε ΕΟΚ. Η συγκυρία έφερε την ανάληψη της εξουσίας μόλις ένα χρόνο μετά από το κόμμα το οποίο ανήγαγε τον λαϊκισμό σε επιστήμη.
Γιατί συσχετίζω τα δύο γεγονότα; Ως γνωστόν η Ελλάδα είχε ανέκαθεν πολύ καλούς θεσμούς αλλά φτωχή θεσμική συνείδηση. Ένα από τα θεμελιώδη (και μοιραία, όπως αποδείχθηκε) προβλήματά μας υπήρξε η ελλιπής εσωτερίκευση των θεσμών. Η καθολική ψηφοφορία (θεσπισμένη αρκετά νωρίτερα σε σύγκριση με πολλά δυτικοευρωπαϊκά κράτη), το Σύνταγμα, η ανεξαρτησία των δικαστών, το Συμβούλιο της Επικρατείας, είναι μερικοί από τους θεσμούς αυτούς, τους οποίους οι πολιτικοί μας κάνουν ό,τι μπορούν για να τους υπονομεύσουν. Πρόκειται για σημαντικούς κρίκους οι οποίοι συνδέουν τη χώρα μας με το Ευρωπαϊκό σύστημα πολιτικής και δικαίου˙ αν σε αυτά προστεθούν και οι καίριες πολιτικές επιλογές να συνταχθούμε με τις υγιείς δυνάμεις κατά τους δύο Παγκοσμίους Πολέμους, διαμορφώνεται με σαφήνεια η διαχρονική φιλοευρωπαϊκή και συνταγματική φιλοσοφία της πολιτικής ελίτ.
Έτσι, η ανέλπιστη (και ‘χατιρική’, από πολλές πλευρές) είσοδος στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα διέθετε την δύναμη να ολοκληρώσει τον εν λόγω προσανατολισμό, εμπεδώνοντας και ψυχολογικά τους θεσμούς. Με άλλα λόγια, η εναρμόνιση της νομοθεσίας και η συμμετοχή στα ευρωπαϊκά όργανα αποτελούσαν άριστη ευκαιρία να ξεφύγει η χώρα από τον πολιτικάντικο λαϊκισμό και από την βαλκανική μιζέρια. (Επρόκειτο για εποχές, ας θυμηθούμε, που δεν είχε εμφανισθεί ο λαϊκισμός στην Ευρώπη όπως σήμερα). Και έγινε ακριβώς το αντίθετο. Η Ελλάδα βυθίστηκε σε μια ανεπίτρεπτη πολιτική παλινδρόμηση,διασπάθισε το ευρωπαϊκό χρήμα, και μόλυνε ευρύτατα τις συνειδήσεις με τη νοοτροπία της ήσσονος προσπάθειας, της ασυδοσίας των δικαιωμάτων, του τερατώδους συνδικαλισμού.
Για να αντιληφθούμε ότι χάθηκε μια ιστορικού μεγέθους ευκαιρία θα πρέπει να θυμηθούμε (και οι νεότεροι να μάθουν) πως η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας του 1977-81 διέθετε έναν κεντροδεξιό και ευρωπαϊκό προσανατολισμό. Αν και το κόμμα αυτό είχε κληρονομήσει και τα φαυλοκρατικά στοιχεία της δεξιάς του παρελθόντος, η προετοιμασία για την είσοδο στην ΕΟΚ ανέδειξε τα πιο φιλοευρωπαϊκά και εκσυγχρονιστικά του στελέχη (εκτός του ότι επιστράτευσε και μη κομματικούς). Να θυμίσω μόνο ότι ο τότε υπουργός Υγείας Σπύρος Δοξιάδης είχε αρχίσει εκστρατεία περιορισμού του καπνίσματος, κάτι που υλοποιήθηκε τελικά 30 χρόνια αργότερα!1
Έτσι λοιπόν, κατά την εκτίμησή μου, αμέσως μόλις άνοιξε ένας δρόμος ιστορικής σημασίας υπονομεύθηκε από μέσα με αυτοκαταστροφικές πρακτικές, οι οποίες είχαν εξωραϊσθεί με τη ρητορική της εθνικής υπερηφάνειας και της λαϊκής κυριαρχίας, για μερικούς δε και με την επίκληση της ελληνικής ιδιαιτερότητας… 
Β) Η δεύτερη ιστορική στιγμή παρουσιάσθηκε αρκετά αργότερα, το 2004, με την ευκαιρία των Ολυμπιακών Αγώνων. Και άλλοι έχουν τονίσει την δυναμική την οποία τότε απέκτησε η χώρα και στην οποία δεν δόθηκε συνέχεια.
Κατ’ εμέ η έμφαση της ατμόσφαιρας των Ολυμπιακών Αγώνων δεν βρίσκεται, όπως συνήθως γράφεται, στην ανάκτηση της αυτοπεποίθησης ή στον κοσμοπολιτισμό ή στην διεθνή προβολή της χώρας. Προσωπικά θα έδινα προτεραιότητα στην καλλιέργεια του εθελοντισμού. Πρόκειται για έναν τομέα στον οποίο ως λαός είχαμε υστερήσει ανεπίτρεπτα.
Ο εθελοντισμός σχηματίζεται από δύο σημαντικούς άξονες, την αλληλεγγύη και την συνεργασία. Στην πρώτη έχουμε ανέκαθεν γενικά καλές επιδόσεις, αλλά σε βάση παρορμητική και ασυντόνιστη. Στη δεύτερη επικρατεί άθλια κατάσταση˙ η χώρα μας αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγή.
Δεν θα εκλείψει ποτέ η αλληλεγγύη από τους Έλληνες, το είδαμε και στην κρίση και στο προσφυγικό. Όσο και αν μας παρηγορεί, παρ’ όλα αυτά, απέχουμε ακόμη από το να δημιουργήσουμε δομές αλληλεγγύης οι οποίες να είναι οργανωμένες, μακροπρόθεσμες, και χωρίς διακρίσεις. Σε ό,τι αφορά, όμως, στη συνεργασία, υφίσταται χρόνιο ενδημικό πρόβλημα: ο ατομικισμός, η ασυνεννοησία, η διχόνοια, η ζηλοφθονία, η φιλοπρωτεία, κατατρώγουν κάθε καλή προσπάθεια και σπαταλούν τις άφθονες δυνάμεις που διαθέτει ο λαός μας.
Μια πολιτική ηγεσία η οποία έχει όραμα θα άρπαζε την ευκαιρία που της πρόσφερε ο ούριος άνεμος του ολυμπιακού εθελοντισμού (ο οποίος κυρίως διεκπεραιώθηκε από τη νέα γενιά, κάτι ακόμη πιο ελπιδοφόρο) προκειμένου να εμφυσήσει ένα νέο πνεύμα μέσω της παιδείας αλλά και κοινωνικών πρωτοβουλιών. Τέτοιες ευκαιρίες δεν παρουσιάζονται συχνά, όταν μάλιστα συνοδεύονται από ένα γενικότερο κλίμα ευφορίας. Αν είχε αξιοποιηθεί αυτή η ‘προίκα’, θα συμπορευόταν και η κτηθείσα αυτοπεποίθηση. Αλλά όταν η αυτοπεποίθηση δεν συνοδεύεται από κουλτούρα συνεργασίας, αποβαίνει κούφια καύχηση, ‘αέρας’, επικίνδυνη αυθάδεια. 
Γ) Η τρίτη χαμένη ευκαιρία άρχισε το 2010, όταν η ελληνική πολιτική τάξη βρέθηκε αντιμέτωπη με την ανάγκη μέτρων για την οικονομία. Γράφω ‘άρχισε’ επειδή υπήρξε ευκαιρία διαρκείας. Κανείς από τους πρωθυπουργούς της κρίσης δεν την άρπαξε για να αλλάξει τη χώρα.
Και εννοώ εδώ αυτό που πολλοί συμπολίτες ήλπιζαν, την διακομματική ή υπερκομματική κυβέρνηση. Η συγκεκριμένη κατάσταση της οικονομίας ήταν φανερό ότι ξεπερνούσε τις δυνατότητες οποιασδήποτε κυβέρνησης. Μόνο με συναινετικά μέτρα μπορούσε να αλλάξει η χώρα. Διότι, όπως έχει γίνει σαφές και στον πλέον αδαή, το ζητούμενο δεν ήταν η θεραπεία της οικονομίας, αλλά η αλλαγή της χώρας ολόκληρης.
Σε αντίθεση με τους απαισιόδοξους φρονώ πως οι νοοτροπίες του λαού μας αλλάζουν, όταν όμως συνοδεύονται από ξεκάθαρες και αποφασισμένες ηγεσίες. Αλλά στην πολιτική μας κουλτούρα είναι άγνωστη η συναίνεση.
Επιπλέον τα κόμματά μας είχαν ‘άνομο συμφέρον’ να μην σχηματίζουν κυβέρνηση συνεργασίας. Αν, με την βοήθεια ειδικών και εξωκομματικών, διορθωνόταν η δημόσια διοίκηση, βελτιωνόταν η αξιοκρατία στην δικαιοσύνη, εξυγιαινόταν η πανεπιστημιακή κοινότητα από τις αθλιότητές της κ.ο.κ., πώς θα μπορούσε να ‘κάνει παιγνίδι’ το όποιο κόμμα θα επανερχόταν στην εξουσία μετά την θητεία της κυβέρνησης συνεργασίας; Μια ‘θεραπεία’ της χώρας θα απογύμνωνε τα κόμματα από τα ‘πατήματα’ τα οποία διέθεταν για να κάνουν πράξη το πελατειακό κράτος.
Ουσιαστικά τα κόμματα που κυβέρνησαν κατά την διάρκεια της κρίσης ήθελαν όσο γίνεται πιο μακριά την αντιπολίτευση, αφού είχαν ήδη να αντιμετωπίσουν τους ενοχλητικούς δανειστές. Η εντύπωση την οποία εγώ αποκόμισα ήταν ότι από την αρχή της κρίσης προσέβλεπαν σε ένα ‘μακροβούτι’: προσδοκούσαν μια γρήγορη έξοδο από τα μέτρα λιτότητας για να συνεχίσουν αυτό που ήξεραν πάντα να κάνουν. Δεν ήθελαν μια καλύτερη χώρα επειδή κατόπιν θα αναγκάζονταν να αλλάξουν και τα ίδια, ώστε να μην τη χρησιμοποιούν ως λάφυρο. Και η έξοδος από τα μέτρα δεν ερχόταν ακριβώς επειδή σκέφτονταν έτσι!
*
Οι ιστορικές ευκαιρίες δεν επανέρχονται συχνά. Και όταν χάνονται ‘τιμωρούν’. Ένα αυτοκαταστροφικό κράτος δεν μπορεί να ελπίζει ότι θα του χαρίζονται συνεχώς ευκαιρίες τις οποίες το ίδιο δεν δημιουργεί. Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος είχε πει ότι «κανείς δεν μπορεί να βλάψει εκείνον ο οποίος δεν βλάπτει ο ίδιος τον εαυτό του».
Παρ’ όλα αυτά οι καιροί είναι ρευστοί. Τίποτε δεν μπορούμε να προβλέψουμε. Ο λαός μας διαθέτει εξαιρετικές ιδιότητες τις οποίες ξεδιπλώνει όταν βρεθεί εκτός Ελλάδος. Προσδοκούμε και εργαζόμαστε για αλλαγή νοοτροπίας ώστε όταν προκύψουν άλλες ευκαιρίες να τις αρπάξουμε. Ή και να αλλάξουμε χωρίς ευκαιρίες πλέον. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. 
1 Το ΠΑΣΟΚ ακύρωσε κάθε αντικαπνιστικό βήμα επειδή ήθελε να στηρίξει τα συνεταιριστικά καπνά… Να προσθέσω εδώ την ανάμνησή μου όταν φοιτητής το 1979 επισκέφθηκα την Φινλανδία. Στον σταθμό του τραίνου τα εισιτήρια εκδίδονταν σε υπολογιστές, με ρώτησαν δε αν προτιμώ θέση καπνιζόντων ή μη! Στην Ελλάδα οι δεκαετίες του 80 και του 90 πέρασαν μέσα στους ασφυκτικούς καπνούς των δημόσιων χώρων, ακόμη και των νοσοκομείων…

π. Βασίλειος ΘερμόςΨυχίατρος παιδιών καί εφήβων. Δρ. Θεολογικής Σχολής του Παν/μιου Αθηνών. Αναπληρωτής καθηγητής στην Ανωτάτη Εκκλησιαστική Ακαδημία Αθηνών
πηγή:https://www.huffingtonpost.gr/entry/oi-treis-chamenes-eekairies-tes-metapoliteeses_gr_5bb60625e4b01470d04f19e7?utm_hp_ref=gr-homepage

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

Τακτική Άσκηση Μετά Στρατευμάτων (ΤΑΜΣ) «ΤΧΗΣ (ΠΒ) ΜΙΝΩΤΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ», παρουσία του Αρχηγού ΓΕΣ






Την Κυριακή 07 Οκτωβρίου 2018, ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Στρατού, Αντιστράτηγος Αλκιβιάδης Στεφανής, παρακολούθησε την Τακτική Άσκηση Μετά Στρατευμάτων (ΤΑΜΣ) «ΤΧΗΣ (ΠΒ) ΜΙΝΩΤΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ», η οποία διεξήχθη στο πλαίσιο της Εθνικής Διακλαδικής Άσκησης «ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ - 2018», στην Περιοχή Ευθύνης της XIIης Μηχανοκίνητης Μεραρχίας Πεζικού «ΕΒΡΟΣ».
Η Άσκηση διεξήχθη στην περιοχή Καλύβες Έβρου και φέρει τιμητικά το όνομα του Ταγματάρχη Πυροβολικού Μινωτάκη Εμμανουήλ. Ο Ταγματάρχης Μινωτάκης, εκπροσωπώντας την Ελλάδα στην τριμερή Επιτροπή για την χάραξη των συνόρων, μετά την υπογραφή της Συνθήκης της Λωζάνης (1923), συνέβαλε καθοριστικά στη διατήρηση της περιοχής του Δέλτα Έβρου (100 χιλ. στρέμματα), εντός της ελληνικής επικράτειας.
Στη δραστηριότητα συμμετείχαν εκτός των ανδρών του Τάγματος Προκάλυψης και Εθνοφύλακες του Τάγματος Εθνοφυλακής (ΤΕΘ) Φερών.
O Αρχηγός, μετά το πέρας της ΤΑΜΣ, συνεχάρη όλους τους συμμετέχοντες, οι οποίοι εκτέλεσαν υποδειγματικά, μία υψηλών απαιτήσεων άσκηση. Επεσήμανε ότι Μόνιμο προσωπικό, Έφεδροι και Εθνοφύλακες της ΧΙΙ Μ/Κ ΜΠ, συνεχίζουν επάξια το έργο του Ταγματάρχη (ΠΒ) Μινωτάκη, διασφαλίζοντας την εδαφική ακεραιότητα της Πατρίδας μας.
Τόνισε τέλος, τη σημασία του επιθετικού πνεύματος, δείγμα του υψηλού ηθικού των Εθνοφυλάκων μας, οι οποίοι αποτελούν ισχυρή δύναμη αποτροπής στην περιοχή των συνόρων.
#ΕλληνικόςΣτρατός, #HellenicArmy, #ΕίμαστεΠαντού, #WeAreEverywhere, #Αποτρέπουμε, #WeDeter