Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

Η εισήγηση του Eurogroup - Τι ζητούν οι δανειστές





Αποτέλεσμα εικόνας για eurogroup photoΑποτέλεσμα εικόνας για eurogroup photo






Βρυξέλλες, του Θάνου Αθανασίου
Το Real.gr φέρνει στο φως την εισήγηση του Eurogroup προς τους ηγέτες των 19 κρατών - μελών της Ευρωζώνης.

Πρόκειται για ένα κείμενο 4 σελίδων, το οποίο, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει νομοθετικά προαπαιτούμενα, την έξοδο της Ελλάδας από την Ευρωζώνη στην περίπτωση που δεν πετύχουν οι διαπραγματεύσεις (αναφορά που γίνεται στην τελευταία σελίδα της εισήγησης) και ένα ταμείο εγγυήσεων του Δημοσίου ύψους 50 δισ. ευρώ.






Αναλυτικά το κείμενο:
To Eurogroup υπογραμμίζει την αδήριτη ανάγκη να οικοδομηθεί εκ νέου η εμπιστοσύνη με τις ελληνικές αρχές ως προαπαιτούμενο για μία δυνητικά μελλοντική συμφωνία σε ένα νέο πρόγραμμα του ESM. Σε αυτό το πλαίσιο, είναι σημαντικό οι ελληνικές αρχές να κάνουν κτήμα τους το πρόγραμμα. Η επιτυχής εφαρμογή του προγράμματος θα πρέπει να κριθεί από τις δεσμεύσεις στις πολιτικές.

Το Eurogroup αναμένει τη συνεχιζόμενη και πλήρη εμπλοκή του ΔΝΤ [και καλωσορίζει την πρόθεση της Ελλάδας να αναζητήσει την πλήρη εμπλοκή του ΔΝΤ στον τεχνικό έλεγχο και τη χρηματοδότηση του προγράμματος]. Αυτό είναι μία προϋπόθεση ώστε το Eurogroup να συμφωνήσει σε ένα νέο πρόγραμμα του ESM.

Δεδομένης της ανάγκης να οικοδομηθεί εκ νέου η εμπιστοσύνη με την Ελλάδα, το Eurogroup καλωσορίζει τις δεσμεύσεις της ελληνικής κυβέρνησης να νομοθετήσει, χωρίς καθυστέρηση, μέχρι τις 15 Ιουλίου, ένα πρώτο σύνολο μέτρων. Αυτά τα μέτρα, τα οποία θα παρθούν με πλήρη προηγούμενη συμφωνία των θεσμών, θα περιλαμβάνουν:

• Τη βελτιστοποίηση του συστήματος ΦΠΑ και τη διεύρυνση της φορολογικής βάσης για την αύξηση των εσόδων.

• Προκαταβολικά μέτρα για τη βελτίωση της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας του συνταξιοδοτικού συστήματος ως μέρος μίας συνολικής μεταρρύθμισης του συστήματος των συντάξεων.

• Την Υιοθέτηση ενός νέου κώδικα του δικαστικού αστικού κώδικα, που σημαίνει βασικές μεταρρυθμίσεις και προσαρμογές το σύστημα αστικής δικαιοσύνης, οι οποίες θα επιταχύνουν σημαντικά τη διαδικασία απονομής δικαιοσύνης και θα μειώσει το κόστος της.

• Την εξασφάλιση της πλήρους ανεξαρτησίας της ΕΛΣΤΑΤ.

• Πλήρη εφαρμογή των σχετικών προβλέψεων της Συνθήκης για τη Σταθερότητα, το Συντονισμό και τη Διακυβέρνηση στην Οικονομική και Νομισματική Ένωση, ειδικά με το να τεθεί το Δημοσιονομικό Συμβούλιο σε λειτουργία προτού οριστικοποιηθεί το Μνημόνιο Κατανόησης [και με την εισαγωγή αυτόματων περικοπών σε δαπάνες εάν υπάρξουν αποκλίσεις από φιλόδοξους στόχους στο πρωτογενές πλεόνασμα μετά από εισήγηση του Δημοσιονομικού Συμβουλίου, η οποία θα υπόκειται στην έγκριση των θεσμών.]

• Υιοθέτηση του BRRD το αργότερο μία εβδομάδα με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Αμεσα και μόνο μετά την νομική εφαρμογή των παραπάνω μέτρων και την έγκριση των δεσμεύσεων από την ελληνική βουλή μπορεί να υπάρξει μια εντολή προς τους θεσμούς να ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις για ένα Μemorandum of Understanding (MoU).

Aυτή η απόφαση θα ληφθεί υπό την αίρεση ότι οι εθνικές διαδικασίες έχουν ολοκληρωθεί και οι προϋποθέσεις του Άρθρου 13 της συνθήκης του ESM εκπληρώνονται στη βάση της αξιολόγησης του Άρθρου 13 παράγραφος 1.

Για να υπάρξει μια βάση επιτυχημένης ολοκλήρωσης του MoU οι μεταρρυθμίσεις που προτείνει η Ελλάδα πρέπει να ενισχυθούν και να λάβουν υπόψη την σοβαρή επιδείνωση της οικονομικής και δημοσιονομικής θέσης της χώρας τον τελευταίο χρόνο.

Η Ελληνική κυβέρνηση πρέπει να δεσμευθεί να ενισχύσει τις προτάσεις σε πεδία που υποδεικνύουν οι θεσμοί με ένα ικανοποιητικό χρονοδιάγραμμα για την νομοθέτησης και εφαρμογή, στα οποία συμπεριλαμβάνονται διαρθρωτικά και ποσοτικά ορόσημα, ώστε να υπάρχει σαφήνεια στην κατεύθυνση των πολιτικών σε μεσοπρόθεσμο διάστημα.

Πρέπει σε συμφωνία με τους θεσμούς:
-Να προχωρήσουν σε φιλόδοξες μεταρρυθμίσεις στο ασφαλιστικό και να συγκεκριμενοποιήσουν πολιτικές που θα αντισταθμίσουν πλήρως το δημοσιονομικό αντίκτυπο από τις αποφάσεις του ΣτΕ. Να εφαρμόσουν τη ρήτρα μηδενικού ελλείμματος ή να εφαρμόσουν (συμφωνημένες από κοινού) εναλλακτικές πολιτικές έως τον Οκτώβριο του 2015.

- Να υιοθετήσουν μεταρρυθμίσεις στην αγορά εργασίας με ένα σαφές χρονοδιάγραμμα για την εφαρμογή του toolkit Iτου ΟΟΣΑ, συμπεριλαμβανομένων των Κυριακών, της ιδιοκτησίας των φαρμακείων, γάλακτος, αρτοποιείων {επόμενο βήμα θα είναι οι τα προϊόντα εκτός φαρμακείου}, όπως επίσης και το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων που είναι κρίσιμα από μακροοικονομικής άποψης (πχ θαλάσσιες μεταφορές). Σε ό,τι αφορά το toolkit II του ΟΟΣΑ η μεταποίηση πρέπει να συμπεριληφθεί στα prior actions.

-Στην ενεργειακή αγορά να προχωρήσει στην ιδιωτικοποίηση του ΑΔΜΗΕ {εκτός αν μπορούν να βρεθούν εναλλακτικά μέτρα που θα έχουν αντίστοιχο αποτέλεσμα στον ανταγωνισμό, όπως έχει συμφωνηθεί με τους θεσμούς}.

- Στην αγορά εργασίας να αναλάβει τολμηρές αναθεωρήσεις στις συλλογικές διαπραγματεύσεις και τις μαζικές απολύσεις σε συνάρτηση με το χρονοδιάγραμμα και την οπτική που θα συμφωνηθεί με τους θεσμούς (επιπροσθέτως οι ελληνικές αρχές θα εκσυγχρονίσουν τη νομοθεσία που αφορά τις μαζικές απολύσεις σε συνάρτηση με τις βέλτιστές πρακτικές). 

Με βάση αυτές τις αναθεωρήσεις οι πολιτικές για την αγορά εργασίας πρέπει να ευθυγραμμιστούν με τις βέλτιστες ευρωπαϊκές και διεθνείς πρακτικές και δεν πρέπει να επιστρέψουν σε παλαιές πολιτικές οι οποίες δεν προωθούν τη διατηρήσιμη ανάπτυξη.

- Να υιοθετήσει τα απαραίτητα μέτρα για να ισχυροποιήσει τον χρηματοοικονομικό κλάδο, συμπεριλαμβανομένων αποφασιστικών ενεργειών στα κόκκινα δάνεια αλλά και μέτρων για την ενίσχυση της «διακυβέρνησης» του ΤΧΣ και των τραπεζών, ειδικότερα μέσω της εξάλειψης πολιτικών παρεμβάσεων ιδιαίτερα στη διαδικασία διορισμών.

Εκτος από αυτά η ελληνικές αρχές πρέπει να αναλάβουν τις εξής δράσεις:

* να αναπτύξουν ένα σημαντικά αναβαθμισμένο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων με βελτιωμένη διακυβέρνηση.
[Οι ελληνικές αρχές θα καλέσουν ένα ανεξάρτητο φορέα να αξιολογήσει την τιμή των assets που θα πουληθούν και θα ερευνήσουν τον καλύτερο τρόπο να βελτιωθεί περαιτέρω η ανεξαρτησία του ΤΑΙΠΕΔ με την εμπλοκή της Κομισιόν]

Ή

[Επιπλέον πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία [αξίας 50 δισ. ευρώ] θα μεταφερθούν σε ένα υφιστάμενο εξωτερικό και ανεξάρτητο fund όπως το Institution of Growth του Λουξεμβούργου ώστε να ιδιωτικοποιηθεί εν καιρώ και να μειώσει το χρέος. Ένα τέτοιο fund θα το διαχειρίζονται οι ελληνικές αρχές υπό την εποπτεία των αρμόδιων ευρωπαϊκών θεσμών]

* Σε ευθυγράμμιση με τις φιλοδοξίες της ελληνικής πλευράς να εκσυγχρονίσει και σημαντικά να ενισχύσει την ελληνική διοίκηση και να βάλει σε ισχύ ένα πρόγραμμα, υπό την αιγίδα της Κομισιόν, για μια βελτίωση της αποδοτικότητας και από-πολιτικοποίηση της δημόσιας διοίκησης. Μια πρώτη πρόταση θα πρέπει να υπάρξει ως τις 20 Ιουλίου μετά από συζητήσεις με τους θεσμούς.

Η Ελληνική κυβέρνηση δεσμεύεται να μειώσει περαιτέρω το κόστος της ελληνικής δημόσιας διοίκησης, σε εναρμόνιση με το χρονοδιάγραμμα που έχει συμφωνηθεί με τους θεσμούς.

- - Να εναρμονίσει πλήρως τις μεθόδους συνεργασίας της με τους θεσμούς, συμπεριλαμβανομένης και της αναγκαίας επί τόπου εργασίας στην Αθήνα και να βελτιώσει την εφαρμογή και τον έλεγχο του προγράμματος. Η κυβέρνηση θα πρέπει να διαβουλευτεί και να συμφωνήσει με τους θεσμούς σε όλη τη νομοθεσία στα σχετικά πεδία σε κατάλληλο χρόνο προτού την καταθέσει για δημόσια διαβούλευση ή στην βουλή.
 
Το Eurogroup τονίζει και πάλι, ότι η εφαρμογή είναι το κλειδί κι ότι σε αυτό το πλαίσιο καλωσορίζει την πρόθεση των ελληνικών αρχών να ζητήσουν μέχρι τις 20 Ιουλίου τη στήριξη από τους θεσμούς και τα κράτη μέλη για τεχνική βοήθεια και ζητάει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να συντονίσει την υποστήριξη από την Ευρώπη.

- [τέλος, να τροποποιήσει ή να αναπληρώσει νομοθετήματα ανατροπής προηγούμενων μεταρρυθμίσεων του 2015, τα οποία δεν συμφωνήθηκαν με τους θεσμούς και αντίκεινται στο πλαίσιο της ανακοίνωσης της 20ης Φεβρουαρίου του Eurogroup.]

Οι ανωτέρω δεσμεύσεις συνιστούν ελάχιστες απαιτήσεις για την έναρξη των διαπραγματεύσεων με τις ελληνικές αρχές. Ωστόσο, το Eurogroup ξεκαθάρισε ότι η έναρξη των διαπραγματεύσεων δεν προκαθορίζει μια πιθανή τελική συμφωνία για πρόγραμμα του ESM, κάτι που θα πρέπει να βασιστεί σε μια απόφαση πάνω σε όλο το πακέτο (συμπεριλαμβανομένων των αναγκών για χρηματοδότηση, της βιωσιμότητας του χρέους και πιθανής χρηματοδότησης-γέφυρα).

Το Eurogroup σημειώνει τις πιθανές ανάγκες του προγράμματος ως μεταξύ €82 και €86 δισ., όπως εκτιμάται από τους θεσμούς. Το Eurogroup καλεί τους θεσμούς να εξετάσουν δυνατότητες ώστε να μειωθεί η καμπύλη της χρηματοδότησης, μέσω ενός εναλλακτικού δημοσιονομικού δρόμου ή μέσω περισσότερων ιδιωτικοποιήσεων. Η αποκατάσταση της πρόσβασης στις αγορές, η οποία είναι ένας από τους στόχους κάθε χρηματοδοτικού προγράμματος βοήθειας, μειώνει τις ανάγκες για χρήση ολόκληρου του σχεδίου χρηματοδότησης. 

Το Eurogroup λαμβάνει υπόψη τις επείγουσες χρηματοδοτικές ανάγκες της Ελλάδας, κάτι που υπογραμμίζει την ανάγκη για γρήγορη πρόοδο στην επίτευξη μιας απόφασης πάνω σε ένα νέο Μνημόνιο Κατανόησης: αυτές υπολογίζονται στο ποσό των €7 δισ. μέχρι τις 20 Ιουλίου και σε επιπρόσθετα €5 δισ. μέχρι τα μέσα Αυγούστου.

Το Eurogroup αναγνωρίζει τη σημασία του γεγονότος, ότι το 
Ελληνικό κράτος πρέπει να αποπληρώσει τα ληξιπρόθεσμα χρέη του προς το ΔΝΤ και την Τράπεζα της Ελλάδος και να εκπληρώσει τις δανειακές του υποχρεώσεις τις επόμενες εβδομάδες ώστε να υπάρξουν οι προϋποθέσεις για μία κανονική ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων. Ο κίνδυνος της μη- άμεσης ολοκλήρωσης των διαπραγματεύσεων βαρύνει πλήρως την Ελλάδα. Το Eurogroup θα συζητήσει αυτά τα ζητήματα υπό τη μορφή του κατεπείγοντος.

Δεδομένων των άμεσων προκλήσεων στον ελληνικό χρηματοδοτικό τομέα, η συνολική σχεδίαση ενός πιθανού νέου προγράμματος του ESM θα πρέπει να συμπεριλάβει και την εγκαθίδρυση ενός κεφαλαίου ασφαλείας από 10 έως 25 δισ. ευρώ για τον τραπεζικό τομέα, έτσι ώστε να αντιμετωπιστούν πιθανές ανάγκες ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών και κόστη εκκαθαρίσεων, από τα οποία τα 10 δισ. θα διατεθούν άμεσα σε έναν χωριστό λογαριασμό του ESM.

To Eurogroup γνωρίζει ότι η γρήγορη απόφαση για ένα νέο πρόγραμμα είναι προϋπόθεση ώστε να ανοίξουν και πάλι οι ελληνικές τράπεζες, ώστε έτσι να αποφευχθεί η άνοδος στο συνολικό σχεδιασμό χρηματοδότησης. Η ΕΚΤ/SSM θα κάνουν αναλυτική αξιολόγηση μετά το καλοκαίρι. το συνολικό μαξιλάρι θα εξυπηρετήσει πιθανές ελλείψεις κεφαλαίων μετά την πλήρη αξιολόγσηη και αφού το νομικό καθεστώς υιοθετηθεί.

Υπάρχουν σοβαρές ανησυχίες αναφορικά με τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους. Αυτό οφείλεται στη χαλάρωση πολιτικών τους τελευταίους δώδεκα μήνες, οι οποίες οδήγησαν στην πρόσφατη χειροτέρευση του εσωτερικού μακροοικονομικού και οικονομικού περιβάλλοντος. 
Το Eurogroup θυμάται ότι τα κράτη μέλη της ευρωζώνης έχουν , τα τελευταία χρόνια, υιοθετήσει σημαντικό πακέτο μέτρων για τη στήριξη της βιωσιμότητας του Ελληνικού χρέους, τα οποία εξομάλυναν το μονοπάτι εξυπηρέτησης και μείωσαν σημαντικά το κόστος.

[Απέναντι σε αυτή την εικόνα και στο πλαίσιο ενός πιθανού μελλοντικού προγράμματος του ESM και σε ευθυγράμμιση με το πνεύμα της δήλωσης του Eurogroup το Νοέμβριο του 2012, το Eurogroup δηλώνει έτοιμο να εξετάσει πιθανά νέα μέτρα για να εξομαλύνει ακόμα περισσότερο την εξυπηρέτηση του, αν είναι απαραίτητο, να εξασφαλίσει ότι η μεικτές χρηματοδοτικές ανάγκες παραμένουν σε βιώσιμα επίπεδα. 

Αυτά τα μέτρα περιλαμβάνουν πιθανή μεγαλύτερη περίοδο χάριτος και αποπληρωμής και θα υπόκεινται στον όρο της πλήρους εφαρμογής των μέτρων που θα συμφωνηθούν σε ένα νέο πιθανό πρόγραμμα μεταξύ των ελληνικών αρχών και των θεσμών και θα εξεταστούν μετά την θετική ολοκλήρωση της πρώτης αξιολόγησης].

Το Eurogroup τονίζει ότι [ονομαστικό] κούρεμα χρέους δεν μπορεί να γίνει.

Οι ελληνικές αρχές επαναλαμβάνουν την κατηγορηματική τους δέσμευση να τιμήσουν τις οικονομικές υποχρεώσεις τους σε όλους τους πιστωτές πλήρως και έγκαιρα.

[Αν όλες οι απαραίτητοι όροι που περιλαμβάνονται στο παρόν έγγραφο καλυφθούν το Eurogroup και το συμβούλιο του ESM μπορεί, σύμφωνα με το το Αρθρο 13.2 της συνθήκης του ESM να ζητήσει από τους θεσμούς να διαπραγματευτούν ένα νέο πρόγραμμα του ESM, αν τα προαπαιτούμενα του Αρθρου 13 της συνθήκης του ESM καλυφθούν στη βάση της αξιολόγησης που αναφέρεται στο άρθρο 13.1]

[Σε περίπτωση που δεν βρεθεί συμφωνία, στην Ελλάδα πρέπει να προσφερθούν γρήγορες διαπραγματεύσεις για ένα time-out από την ευρωζώνη, με πιθανή αναδιάρθρωση χρέους]




πηγή:Real.gr



ΑΡΚΑΣ: ΤΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ;;





Ο Αρκάς δεν άφησε ασχολίαστη την στάση της Φινλανδίας στο χθεσινό Eurogroup απέναντι στην Ελλάδα. 
Στην ιστοσελίδα του στο Facebook, ο σκιτσογράφος Αρκάς ανέβασε σκίτσο, στο οποίο ο Άγιος Βασίλης να προσφέρει ένα δώρο σε ένα παιδί ζητώντας ως αντάλλαγμα «εγγυήσεις».

Κλειστές Τράπεζες και Φοροδοξίες: Γνωρίζετε ότι...




Η διατήρηση τραπεζικής θυρίδας αποτελεί σύμβαση μίσθωσης όπου ο πελάτης αποκτά έναντι μισθώματος την κατοχή και χρήση ενός χώρου για την τοποθέτηση πραγμάτων επί των οποίων η τράπεζα ούτε αποκτά κυριότητα ούτε μπορεί να ασκήσει οιαδήποτε εξουσία ή έλεγχο.


• Κατά τη διάρκεια της τραπεζικής αργίας εκπίπτουν από τα ακαθάριστα έσοδα του επιτηδευματία ή του νομικού προσώπου τα τιμολόγια άνω των 500 ευρώ που έχουν εκδοθεί έως και την 28.06.2015 (για αγορά αγαθών ή λήψη υπηρεσιών) ακόμα και αν δεν εξοφλούνται μέσω τραπέζης. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 23 (β) του Ν. 4172/2013, κάθε δαπάνη που αφορά σε αγορά αγαθών ή λήψη υπηρεσιών αξίας άνω των 500 ευρώ εκπίπτει εφόσον η τμηματική ή η ολική εξόφληση γίνει μέσω τραπέζης.
• Αποτελούν εκπεστέα δαπάνη, ακόμη και εάν έχουν καταβληθεί μετρητοίς, οι μισθοί, τα ημερομίσθια και οι αμοιβές διευθυντών ή μελών του Δ.Σ. εταιρείας ή κάθε άλλου νομικού προσώπου ή οντότητας, καθώς και τα μισθώματα ακινήτων, καθότι δεν αφορούν τυπικώς σε λήψη υπηρεσιών. Συνεπώς, γι’ αυτές τις δαπάνες δεν λαμβάνεται υπ’ όψιν το όριο των 500 ευρώ. Ομοια είναι και η αντιμετώπιση των τόκων και των συναφών εξόδων καθ’ όσον δεν εμπεριέχουν τα εννοιολογικά γνωρίσματα της παροχής υπηρεσίας.
• Η τήρηση τραπεζικού λογαριασμού φέρει τον χαρακτήρα ανώμαλης παρακαταθήκης. Πρόκειται, δηλαδή, για μια σύμβαση όπου ο θεματοφύλακας (δηλαδή η τράπεζα) αποκτά την κυριότητα των κατατιθεμένων χρημάτων και έχει την εξουσία να τα διαχειριστεί, έχοντας όμως την υποχρέωση να τα επιστρέψει όταν γίνουν απαιτητά.
• Αντίθετα, η διατήρηση της τραπεζικής θυρίδας αποτελεί σύμβαση μίσθωσης όπου ο πελάτης αποκτά έναντι μισθώματος την κατοχή και χρήση ενός χώρου για την τοποθέτηση πραγμάτων επί των οποίων η τράπεζα ούτε αποκτά κυριότητα ούτε μπορεί να ασκήσει οιαδήποτε εξουσία ή έλεγχο.
• Το Ταμείο Εγγύησης Καταθέσεων & Επενδύσεων (ΤΕΚΕ) έχει ορίσει ως ανώτατο όριο αποζημίωσης τις 100.000 ευρώ ανά καταθέτη και ανά τράπεζα. Σημειώνεται πως για τον υπολογισμό της αποζημίωσης από το ΤΕΚΕ, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές από δάνεια συμψηφίζονται με το συνολικό υπόλοιπο των καταθέσεων.
• Αλλοδαπή εταιρεία ιδιοκτήτρια ακινήτου στην Ελλάδα έχει υποχρέωση υποβολής μηδενικής δήλωσης φόρου εισοδήματος ακόμα και αν δεν αποκτά εισόδημα στην Ελλάδα. Για τις εταιρείες αυτές το εισόδημα από ακίνητα θεωρείται εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα, ανεξαρτήτως της ύπαρξης ή όχι σύμβασης αποφυγής διπλής φορολογίας μεταξύ της χώρας στην οποία έχει έδρα το αλλοδαπό νομικό πρόσωπο και της Ελλάδας. Η αλλοδαπή εταιρεία μπορεί να εκπέσει δαπάνες που γίνονται προς το συμφέρον της επιχείρησης. Τα πρόσωπα αυτά από την 01.01.2014 έχουν υποχρέωση τήρησης βιβλίων και στοιχείων.
• Τα εισοδήματα του αλλοδαπού προσωπικού των εγκατεστημένων στην Ελλάδα γραφείων του α.ν. 89/1967, που δεν προκύπτουν στην Ελλάδα και δεν υπόκεινται σε φορολογία σύμφωνα με τον ΚΦΕ, δηλώνονται στους κωδ. 781-782 του εντύπου Ε1. Για την αιτιολόγηση του ποσού διατηρείται το παραστατικό εισαγωγής χρηματικών κεφαλαίων σε τραπεζικό λογαριασμό που εδρεύει στην Ελλάδα.

• Επιμηκύνθηκε η περίοδος εξέτασης των ενδικοφανών προσφυγών από την Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης από 90 σε 120 ημέρες.

• Το ποσό των αποδείξεων που προσκομίζεται για τη μείωση του φόρου εισοδήματος (το οποίο ανέρχεται σε ποσοστό 10% του δηλούμενου και φορολογούμενου εισοδήματος) γίνεται αποδεκτό ακόμα και στις περιπτώσεις υποβολής εκπρόθεσμης ή τροποποιητικής δήλωσης.

• Οταν ένα νομικό πρόσωπο (εξαιρουμένων των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων) έχει δανείσει ή παρέχει εγγυήσεις για πιστώσεις άλλου νομικού προσώπου και το ύψος του δανείου και των εγγυήσεων (αθροιστικά) υπερβαίνει το 50% του ενεργητικού του δανειολήπτη, τότε τα δύο αυτά νομικά πρόσωπα θεωρούνται συνδεδεμένα και οι μεταξύ τους συναλλαγές εμπίπτουν στις διατάξεις περί ενδοομιλικών συναλλαγών (τεκμηρίωση ύψους συναλλαγών κ.ά.).

• Η σχέση του αποκλειστικού ή κύριου προμηθευτή εμπορευμάτων ή παροχής υπηρεσιών δεν συνιστά από μόνη της σχέση σύνδεσης για σκοπούς εφαρμογής των διατάξεων περί ενδοομιλικών συναλλαγών.

• Τα μερίσματα που καταβάλλονται σε μέτοχους, καθώς και οι αμοιβές που λαμβάνουν τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων δεν αποτελούν ενδοομιλικές συναλλαγές και επομένως δεν αποτελούν αντικείμενο του φακέλου τεκμηρίωσης ενδοομιλικών συναλλαγών.

• Ενα φυσικό πρόσωπο ακόμα και αν ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα (ατομική επιχείρηση) δεν έχει σε καμία περίπτωση υποχρέωση κατάρτισης φακέλου τεκμηρίωσης και υποβολής συνοπτικού πίνακα πληροφοριών για τις συναλλαγές του με συνδεδεμένα πρόσωπα.

Πηγή: Grant Thornton
Έντυπη

Κλείνουν σύνορα και υψώνουν τείχη στους πρόσφυγες











Ρωγμές υφίσταται η Ζώνη Σένγκεν, καθώς οι ευρωπαϊκές χώρες ορθώνουν τείχη, νοητά και πραγματικά. Αυτή την εβδομάδα εγκρίθηκε από την ουγγρική Βουλή με μεγάλη πλειοψηφία η κατασκευή ενός τείχους μήκους 175 χλμ. και ύψους τεσσάρων μέτρων στα σύνορα με τη Σερβία. Στο όνομα της ασφάλειας, το σχέδιο αποτελεί ένα ακόμη οχυρωματικό έργο στις παρυφές της Ε.Ε., όπου αποδυναμώνονται καθημερινά τα θεμέλια του επονομαζόμενου Χώρου Σένγκεν, που πλησιάζει στην 30ή επέτειο από τη θέσπισή του.

 Στη Γαλλία, την Αυστρία και την Ελβετία εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο κλεισίματος των συνόρων, ενώ 25 χρόνια μετά την κατάρρευση του υπαρκτού σοσιαλισμού, η Ουγγαρία θέλει να ανοικοδομήσει το φυσικό της σύνορο με τη Σερβία, αυτήν τη φορά για να μπλοκάρει την πρόσβαση χιλιάδων αιτούντων άσυλο στην Ε.Ε.

Το συγκεκριμένο σύνορο είναι από τις τελευταίες ανοιχτές χερσαίες διόδους στην ήπειρο, όπου καταφεύγουν όσοι πρόσφυγες εγκαταλείπουν τους πολέμους της Μέσης Ανατολής και τις δοκιμαζόμενες οικονομίες της Νότιας Ευρώπης. Ετσι φεύγουν από την Ελλάδα, τη Βουλγαρία, την ΠΓΔΜ, το Κόσοβο και τη Σερβία με προορισμό κάποια βορειοευρωπαϊκή χώρα. Η Frontex έχει καταγράψει 43.360 παράνομα περιστατικά στα Βαλκάνια το 2014, ενώ ο αντίστοιχος αριθμός το 2012 ήταν 6.400. Φέτος έχουν αναφερθεί 50.000 περιστατικά και τα μισά εξ αυτών προέρχονταν από το Κόσοβο.

Χωρίς διαβούλευση

Με πληθυσμό 10 εκατ. η Ουγγαρία βρίσκεται πλέον στο προσκήνιο μιας ακόμη ανθρωπιστικής κρίσης στην Ε.Ε., καθώς πέρυσι ο αριθμός των αιτούντων άσυλο στη χώρα έφτασε τις 50.000 και φέτος έχει ήδη ξεπεραστεί ο αριθμός αυτός. «Είμαι σοκαρισμένος και έκπληκτος», δήλωσε ο Σέρβος πρωθυπουργός Αλεξάντερ Βούτσιτς, σχολιάζοντας τα ουγγρικά σχέδια, ενώ αποδοκίμασε την απροθυμία της Βουδαπέστης να διαβουλευτεί με το Βελιγράδι επί του ζητήματος. Η Ουγγαρία ήταν μεταξύ των πλέον εχθρικών χωρών απέναντι στην απόφαση της Ε.Ε. για κατανομή 40.000 προσφύγων από την Ελλάδα και την Ιταλία στις υπόλοιπες χώρες των «28», με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, όπως η οικονομική κατάσταση.

Μαζί με την Ελλάδα, η Ιταλία βιώνει τη μεγαλύτερη εισροή μεταναστευτικών ροών τα τελευταία δύο χρόνια. Η Ρώμη βρίσκεται σε τροχιά σύγκρουσης με τους γείτονές της, τη Γαλλία, την Αυστρία και την Ελβετία, που απειλούν να κλείσουν τα σύνορά τους με την Ιταλία για να εμποδίσουν τους μετανάστες να προωθηθούν στην Ε.Ε. Εκατοντάδες εξ αυτών είναι παγιδευμένοι στα γαλλο-ιταλικά σύνορα κοντά στη Βεντιμίλια, επιβαρύνοντας τις διμερείς σχέσεις. Ο Γάλλος υπουργός Εσωτερικών Μπερνάρ Καζνέφ επιμένει να επικαλείται τη ρύθμιση του Δουβλίνου, που προβλέπει ότι οι αιτούντες άσυλο πρέπει να παραμένουν στην πρώτη χώρα εισόδου στην Ε.Ε., διάταξη η οποία υποχρέωσε Ελλάδα και Ιταλία να επωμιστούν το μεγαλύτερο βάρος των μεταναστευτικών ροών. 


Η Αυστρία ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι θα εγκαινιάσει συνοριακούς ελέγχους με την Ιταλία, ενώ θορυβημένη εμφανίζεται και η Ελβετία, η οποία δεν είναι μέλος της Ε.Ε. αλλά συμμετέχει στη Ζώνη Σένγκεν. Τρεις μέρες μετά την ανακοίνωση της Βιέννης, οι Ελβετικές αρχές κατήγγειλαν ότι πολλαπλασιάστηκαν οι είσοδοι προσφύγων στην Ελβετία. Η χώρα δεν είναι άλλωστε κατάλληλα εξοπλισμένη για την υποδοχή προσφύγων. Το 2014, 23.765 άνθρωποι κατέθεσαν αίτηση ασύλου, ενώ τα κέντρα φιλοξενίας έχουν χωρητικότητα μόλις 2.000 ατόμων. Ηδη το Λαϊκό Κόμμα, το μεγαλύτερο της Ελβετίας, έχει ζητήσει να τεθεί ένα τέλος στην υποδοχή προσφύγων, απαιτώντας την αναστολή του νόμου περί ασύλου για τουλάχιστον ένα χρόνο.

πηγή:kathimerini.gr

Εσείς τρακόσοι του Ελληνικού Κοινοβουλίου.

Αποτέλεσμα εικόνας για foto 300 spartanΑποτέλεσμα εικόνας για φωτογραφιες της βουλης των ελληνων με βουλευτες
Ω!!!  εσείς τρακόσοι του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
-Εσείς που ζητιανέψατε τις ψήφους των συμπολιτών σας για να εξασφαλίσετε τα βουλευτικά έδρανα υποσχόμενοι ότι θα αγωνισθείτε για το «καλό του τόπου».
-Εσείς που βγαίνατε σε μπαλκόνια και ταράτσες για να πείσετε με φτηνούς δεκάρικους λόγους το «κοινό» σας ότι είστε ικανοί να υπερασπιστείτε τα συμφέροντα του.
-Εσείς που για να μη χάσετε την βολική σας καρέκλα δεν διστάσατε να «αλλαξοπιστήσετε», να πουλήσετε ιδανικά και ψηφοφόρους, και να μεταπηδήσετε από το ένα κόμμα στο άλλο σαν τους ποδοσφαιριστές που πάνε όπου πληρώνουν καλύτερα.
-Εσείς που ζητάτε από τους πολίτες να πληρώνουν σαράντα χρόνια εισφορές για να εισπράξουν (αν εισπράξουν) μια κουτσουρεμένη σύνταξη ενώ εσείς με μια θητεία στη Βουλή εισπράττετε σύνταξη και εφάπαξ. (Αλήθεια ποιος σας τα πληρώνει αυτά;;; Σίγουρα όχι εσείς από το «υστέρημά σας».
Αποδείξετε ότι:
– Είστε απόγονοι των άλλων τριακοσίων που κάποτε δόξασαν την Πατρίδα
-Αγωνίζεστε για το καλό του τόπου.
-Είστε ικανοί να υπερασπιστείτε τα συμφέροντα των πολιτών και της Χώρας.
-Είστε άξιοι να βρείτε μια κοινή γλώσσα να μιλάτε μεταξύ σας και να   συνεννοείστε.
Αποφασίστε να:
-Αυτοτιμωρηθείτε, αυτομαστιγωθείτε, κάντε έστω ένα «χαρακίρι» για όλα τα δεινά που έχετε επιφέρει στον Ελληνικό Λαό.
-Αναγνωρίσετε τα ολέθρια λάθη σας.
-Καταργείστε τα προνόμια σας, τις συντάξεις και τα εφ άπαξ και περιοριστείτε στις παροχές των επαγγελματικών σας ταμείων αν βέβαια έχετε εργαστεί σε κάποιο παραγωγικό τομέα της οικονομίας.
-Για όσους το βιογραφικό δεν περιέχει ούτε μια μέρα εργασίας, ας παρατήσουν την πολιτική και να εργαστούν. Ποτέ δεν είναι αργά και η εργασία δεν είναι ντροπή.
-Το «καλό του τόπου» είναι θυσία, εθελοντισμός και αποτέλεσμα. Όχι επάγγελμα.
πηγή:aienaristeyein.com,

Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

Φωνές από το παρελθόν, φάρος για το σήμερα… Θουκυδίδης & Περικλής



Αποτέλεσμα εικόνας για φωτογραφιες της βουλης των ελληνων με βουλευτες




«Άριστοι είναι εκείνοι – είτε πρόκειται για πολιτεία είτε πρόκειται για ανθρώπους – που δεν κλονίζεται το ηθικό τους από τις συμφορές, εκείνοι που δείχνουν την μεγαλύτερη αποφασιστικότητα στη δράση» (Θουκυδίδου Ιστορία, Β΄64).
Ιωάννης Σ. Θεοδωράτος
Δημοσιογράφος –Αμυντικός αναλυτής
Ο Περικλής (495-429 π.Χ.) πέθανε από τον λοιμό που έπληξε την πόλη των Αθηνών σε μια κρίσιμη ιστορική συγκυρία. Ο Θουκυδίδης που είχε επίσης προσβληθεί από τη θανατηφόρα επιδημία και επέζησε, μας διέσωσε στο Β’ Βιβλίο της Ιστορίας ορισμένες διαχρονικές συμβουλές του μεγάλου Αθηναίου πολιτικού, οι οποίες όμως ταιριάζουν απόλυτα με την παρούσα κατάσταση. Ακούμε συνέχεια για προτάσεις εξόδου από την οικονομική κρίση, τον σύγχρονο «οικονομικό λιμό» (με – ι που σημαίνει πείνα και όχι με –οι που υποδηλώνει ασθένεια), οι οποίες εστιάζουν σε μειώσεις, ικετεύουν σε προσελκύσεις επενδύσεων και εναποθέτουν τα πάντα σε μια απροσδιόριστης και γενικής σημασίας ευχή για ανάπτυξη.
Την ίδια στιγμή όλοι όσοι απεύχονται τα δυσάρεστα (χρεοκοπία, οικονομική κατάρρευση, επιστροφή στη δραχμή) συμφωνούν ότι πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία. Το ότι όμως αυτό πρακτικά σημαίνει αλλαγή του τρόπου με τον οποίο σκεπτόμαστε και αντιμετωπίζουμε τα πράγματα, ουδείς δεν έχει κατορθώσει να κωδικοποιήσει και να τον παρουσιάσει πειστικά στην κοινωνία, στους πολίτες.
Κι όμως η λύση-πρόταση για την νέα Ελλάδα βρίσκεται «θαμμένη», μα πάντα ζωντανή και διαχρονικά αειθαλής στο κείμενο του Θουκυδίδη, μέσα στις υπέροχες δημηγορίες του Περικλή: «Πιστεύω ότι αν μια πολιτεία βρίσκεται, στο σύνολό της, σε ακμή, εξυπηρετεί πολύ καλύτερα τους πολίτες, παρά όταν οι πολίτες ευτυχούν ο καθένας, αλλά η πολιτεία στο σύνολό της δυστυχεί» (Β’ 60).
Με αυτά τα απλά λόγια σκιαγραφείται ο πυρήνας της νέας κοινωνικής συνείδησης που πρέπει να ενστερνισθούμε ως πολίτες. Δηλαδή είναι προτιμότερο οι πολίτες να αναλαμβάνουν – επιμερίζονται τα οικονομικά βάρη, αντί να τα αποφεύγουν ευημερώντας εντός μιας χρεοκοπημένης κρατικής οντότητας. Γιατί «Όσο κι αν ένας ιδιώτης ευτυχεί στις ιδιωτικές του υποθέσεις, καταστρέφεται κι ο ίδιος μαζί με την πατρίδα του, αν καταστραφεί εκείνη. Αν όμως δυστυχήσει, ενώ η πατρίδα του ευημερεί έχει πολλές ελπίδες να σωθεί» (Β’ 60).
Η σύγχρονη Ελληνική Δημοκρατία, για να περισωθεί το έθνος, πρέπει να μεταλλαχθεί πάνω σε μια νέα εθνική-κοινωνική-πολιτική βάση, λαμβάνοντας το οξυγόνο που χρειάζεται για να αναζωογονηθεί, από τη διαπαιδαγώγηση των πολιτών. Το «εγώ» μας χρεοκόπησε προτού εκτιναχθούν τα spreads και υπογράψουμε τα μνημόνια. Αποτύχαμε γιατί διαφθαρήκαμε πρώτα σε ατομικό και μετά σε συλλογικό επίπεδο, αφού μολυνθήκαμε από τον λοιμό της εγωπάθειας. Ο ηθικός λοιμός έστρωσε τον δρόμο στην προέλαση του οικονομικού λιμού. Τίποτε δεν είναι τυχαίο.
Μας χωρίζουν 2.444 χρόνια από τον θάνατο του Περικλή από τον θανατηφόρο λοιμό. Ο μεγάλος πολιτικός λίγο πριν πεθάνει αναφέρθηκε στα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ο ηγέτης, προκειμένου να μπορεί να ηγηθεί της χώρας και να την οδηγήσει στις κρίσιμες στιγμές λέγοντας: «Είμαι φιλόπατρις και ανώτερος χρημάτων. Εκείνος που ξέρει τι πρέπει να γίνει και όμως δεν έχει την ικανότητα να πείσει τους άλλους, είναι σαν να μην ξέρει τίποτε. Όποιος έχει και τα δύο αυτά χαρίσματα αλλά δεν έχει φιλοπατρία, δεν μπορεί να δώσει τις συμβουλές που πρέπει. Αν έχει και φιλοπατρία, αλλά δεν είναι ανώτερος χρημάτων, τότε μπορεί τα πάντα να πουλήσει για χρήματα» (Β΄ 60).
Ο αληθινός ηγέτης οφείλει να καθοδηγεί τον λαό και να του «εξηγεί την αλήθεια», όσο σκληρή και αν είναι, χωρίς να τον παραπλανά με ψεύτικες εύηχες ελπίδες.

Αρκετές φορές στηλιτεύσαμε από το βήμα αυτό – ποτέ κακοπροαίρετα – την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα, απευθυνόμενοι ιδιαίτερα σε εκείνους που έχουν την εξουσία αλλά δεν διοικούν, παρά μόνο προΐστανται. Η παρούσα δημοσίευση γίνεται σε μια κρίσιμη χρονικά συγκυρία καθώς απευθύνεται σε όλους μας αλλά και στον καθένα ξεχωριστά, θέλοντας να εκφράσω ευθέως την τελευταία (μα όχι έσχατη) προειδοποίηση για τα όσα συμβαίνουν γύρω μας, όπως και για εκείνα που η όψη τους ήδη σκιαγραφείται στον ορίζοντα του μέλλοντος.
Αν ψάχνουμε να βρούμε τους υπαίτιους της «τρέχουσας συμφοράς» μας, μπορούμε εύκολα να τους δακτυλοδείξουμε και στη συνέχεια να τους ρίψουμε στον πολιτικό Καιάδα, με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας. Αυτό όμως δεν θα εξάγνιζε όλους εμάς, τους υπέροχους συνενόχους μέσω της ψήφου, που πρώτοι πρέπει να «στείλουμε στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας» το πιο σκοτεινό μέρος του πολιτικού εαυτού μας, το οποίο μας οδήγησε στο κατώφλι του χάους. Με το δικό μας χέρι παραδώσαμε δημοκρατικά την εξουσία σε όλους εκείνους, που από το 1974 μέχρι σήμερα ως κυβερνήτες με τη δική μας στήριξη, πράττουν σαν να μη γνωρίζουν τι σημαίνει η πολυσύνθετη λέξη Ευθύνη…
Κι όταν η οργή ξεχειλίζει και ο λαός αρχίζει να αντιλαμβάνεται πως δεν έφτασε το τέλος της Μεταπολίτευσης μόνο, αλλά κινδυνεύουμε να γίνουμε μάρτυρες της κατάρρευσης του νέο-ελληνικού κράτους, 194 χρόνια μετά από την Εθνεγερσία, τότε για μια ακόμη φορά ως Ερινύες προβάλλουν από τις ξεχασμένες – όχι λησμονημένες – σελίδες της Ιστορίας μας, τα φαντάσματα της εθνικής μας κακοδαιμονίας.
Για μια ακόμη φορά ο «Μέγας Θουκυδίδης» συνδέει το παρόν με το παρελθόν δείχνοντας ότι η συνέχεια αυτής της φυλής δεν είναι μόνο στο αίμα, αλλά – αλλοίμονο – στην απαράλλακτη νοοτροπία. Μέσα από τα λόγια του Κλέωνος δανειζόμαστε την ουσία των διαχρονικά επίκαιρων μαστιγωτικών εκφράσεων και τις εξαπολύουμε στους σύγχρονους Έλληνες πολίτες:
«… Εσείς είστε η αιτία του κακού (σ.σ. απευθυνόμενους στους Αθηναίους πολίτες), γιατί θεσπίσατε κακούς για το αγώνισμα (σ.σ. εννοεί την πολιτική) κανόνες και συνηθίζετε να είστε θεατές των λόγων και ακροατές των πράξεων. Όταν εξετάζετε τα όσα πρέπει να γίνουν, νομίζετε πως μπορούν να γίνουν μόνο και μόνο επειδή σας το ανέπτυξαν με ωραία λόγια κι όταν εξετάζετε τα όσα έχουν συμβεί, τα κρίνετε περισσότερο με βάση τα όσα ακούτε από επιτήδειους ρήτορες, παρά με τα όσα είδατε να γίνονται μπροστά στα μάτια σας.
»Είστε οι πρώτοι και καλύτεροι στο να γοητεύεστε με καινούρια σχήματα λόγου και στο ν’ αντιδράτε σε δοκιμασμένα επιχειρήματα. Είστε δούλοι κάθε παραδοξολογίας και περιφρονείτε καθετί το συνηθισμένο…. Θα έλεγε κανείς ότι είστε σε αναζήτηση ενός άλλου κόσμου από εκείνον στον οποίον ζούμε και ότι δεν μπορείτε να κρίνετε σύμφωνα με την πραγματικότητα. Σας παρασύρει η ευχαρίστηση που προκαλούν τα ωραία λόγια και μοιάζετε περισσότερο με ανθρώπους που παρακολουθούν μια συζήτηση σοφιστών, παρά με πολίτες που συσκέπτονται για τα ζητήματα της πολιτείας». Μας θυμίζει μήπως κάτι;
Όποτε το κράτος δυσλειτουργεί ο λαός, οι πολίτες συνιστούν το αίτιο. Από εκεί ας αναζητήσουμε το φάρμακο της θεραπείας, αρχίζοντας από την ίαση του εαυτού μας, έτσι ώστε κύτταρο προς κύτταρο, πολίτη προς πολίτη, το κράτος μας να δώσει την μάχη στις ρίζες του και όχι στα κλαδιά.
Σήμερα περισσότερο από ποτέ χρειαζόμαστε ηγέτες που θα έχουν ως πρότυπο τον Περικλή και όχι τον Αλκιβιάδη! Μετά από το δημοψήφισμα ο ελληνικός λαός συνεχίζει να αναζητά τον «εκφωνητή της νέας εθνικής πολιτικής πρότασης», ενώ ελλείψει τέτοιου παραμένει έρμαιο των δημαγωγών και των πωλητών πλαστών ελπίδων.

πηγή:Defence point.gr

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ



Αποτέλεσμα εικόνας για φωτο ενοπλων δυναμεωνΑποτέλεσμα εικόνας για φωτο ενοπλων δυναμεων σε παρελαση


       Με την πρόταση που κατέθεσε προς ψήφιση η Κυβέρνηση, 
αντιγράφοντας αυτά που έπρατταν  και οι προηγούμενες συγκυβερνήσεις, θυσιάζει  τις Ένοπλες Δυνάμεις, τα Σώματα Ασφαλείας και τους Απόστρατους,   στον βωμό της εύκολης και χωρίς αντίδραση λύση, υποθηκεύοντας την ασφάλεια της Ελλάδας,καθόσον είναι  ορατός ο κίνδυνος να γίνουμε βορά στις ορέξεις των "καλών" γειτόνων,   καθόσον στο πακέτο μέτρων προβλέπονται τα παρακάτω:
      1.  Η μείωση των προμηθειών αλλά και του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, δηλαδή απολύσεις !!
      2. Περικοπές στις συντάξεις γιατί:
         α. Παγώνουν τα όρια για την μηνιαία καταβολή της βασικής σύνταξης σε ονομαστικούς όρους μέχρι το 2021, δηλαδή μη εφαρμογή των αποφάσεων του ΣτΕ και του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
         β. Αυξάνεται η εισφορά των συνταξιούχων υπέρ του κλάδου υγείας από το 4% στο 6% κατά μέσω όρο και επεκτείνεται και στις επικουρικές συντάξεις.
         γ. Οι αρχές θα εφαρμόσουν, νομοθεσία για τον εξορθολογισμό των ειδικών μισθολογίων, έως τα τέλη Νοεμβρίου 2015) 

     3. Μείωση των μερισμάτων, καθόσον προβλέπεται η ενσωμάτωση του ΜΤΣ στο ΕΤΕΑ (Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης), που είναι ελλειμματικό και για να επιβιώσει χρηματοδοτείται, μέχρι τώρα, γενναία από τον Κρατικό προϋπολογισμό. Η  εφαρμογή της ρήτρας μηδενικού ελλείμματος,από τον Οκτώβριο, θα έχει ως αποτέλεσμα οι εισφορές των ε.ε. στελεχών να μοιράζονται και στους συνταξιούχους των  άλλων επικουρικών ταμείων. 
    
     ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ   



 3. Δημοσιονομικά διαρθρωτικά μέτρα

 Μείωση των αμυντικών δαπανών κατά 100 εκατ. ευρώ το 2015 και 200 εκατ. το 2016, μέσω στοχευμένων κινήσεων, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των προμηθειών αλλά και του προσωπικού,

 4. Μεταρρύθμιση του συνταξιοδοτικού συστήματος

Υιοθετείται νομοθεσία ώστε οι πρόωρες συνταξιοδοτήσεων από το Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων να επιβαρύνονται με ετήσιο πρόστιμο, για όσους θίγονται από την επέκταση της ηλικίας συνταξιοδότησης, που ισοδυναμεί με το 10%, πάνω από την τρέχουσα ποινή του 6%.

Ενσωμάτωση στο ΕΤΕΑ (Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης) για όλα τα επικουρικά συνταξιοδοτικά ταμεία ώστε να διασφαλιστεί ότι, αρχής γενομένης από 1ης Ιανουαρίου 2015 όλα τα επικουρικά συνταξιοδοτικά ταμεία θα χρηματοδοτούνται μόνον από τις δικές τους συνεισφορές.

Παγώνουν τα όρια για την μηνιαία καταβολή της βασικής συντάξης σε ονομαστικούς όρους μέχρι το 2021.


Αυξάνεται η εισφορά των συνταξιούχων υπέρ του κλάδου υγείας από το 4% στο 6% κατά μέσω όρο και επεκτείνεται και στις επικουρικές συντάξεις.


Σταδιακή κατάργηση όλων των κρατικών χρηματοδοτικών εξαιρέσεων και εναρμόνιση στους κανόνες συμμετοχής για όλα τα συνταξιοδοτικά ταμεία στη δομή ή τις εισφορές του ΙΚΑ από 1 Ιουλίου του 2015.


 Κατάργηση όλων των φόρων υπέρ τρίτων που χρηματοδοτούν συντάξεις και αντιστάθμιση από τη μείωση των παροχών ή την αύξηση των εισφορών σε ισχύ από 31ης Οκτωβρίου 2015


5. Δημόσια Διοίκηση, Δικαιοσύνη και Πάταξη της Διαφθοράς



    Εφαρμογή νόμου ώστε να υπάρξει:
 Μεταρρύθμιση του ενιαίου μισθολογίου, αρχής γενομένης την 1η Ιανουαρίου 2016, που θα θέτει τις βασικές παραμέτρους με ουδέτερο δημοσιονομικό χαρακτήρα και σε συμμόρφωση με τον συμφωνηθέντα μισθολογικό προϋπολογισμό και με ορθή εφαρμογή σε όλο το πλαίσιο του δημοσίου τομέα, συμπεριλαμβανομένης της χαλάρωσης του μισθολογικού βάρους σε όλο το μισθολογικό φάσμα και σύνδεσή του με τις εργασιακές ικανότητες, την απόδοση και την υπευθυνότητα του προσωπικού. (Οι αρχές θα εφαρμόσουν, επίσης, νομοθεσία για τον εξορθολογισμό των ειδικών μισθολογίων, έως τα τέλη Νοεμβρίου 2015),