Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ;;;







«Γιατί η κυβέρνηση δεν υλοποιεί την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας; Μήπως η κυβέρνηση δεν προτίθεται να εφαρμόσει τις δικαστικές αποφάσεις, για ακύρωση των μειώσεων
στους μισθούς και στις συντάξεις των στρατιωτικών; 

Πώς πρέπει να αντιδράσουμε;



Aπάντηση:

Σχετικά με την απόφαση του ΣτΕ που αφορά τις περικοπές στους ενστόλους αυτή δεν έχει ακόμη καθαρογραφεί.

Αυτό μάλλον προβλέπεται να γίνει το αμέσως προσεχές διάστημα. Αρα, ακόμη δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε το ακριβές περιεχόμενό της. Σε κάθε περίπτωση, σχετικά με τη συμμόρφωση της Διοίκησης σε δικαστικές αποφάσεις, σαςπαραθέτουμε τα εξής: 

Σύμφωνα με το άρθρο 50 του Π. Δ 18/89 και το σχετικό σχόλιο «4. Οι διοικητικές αρχές, σε εκτέλεση της υποχρέωσής τους κατά το άρθρο 95 παρ. 5 του Συντάγματος, πρέπει να συμμορφώνονται ανάλογα με κάθε περίπτωση, με θετική ενέργεια προς το περιεχόμενο της απόφασης του Συμβουλίου, ή να απέχουν από κάθε ενέργεια που είναι αντίθετη προς όσα κρίθηκαν από αυτό. Ο παραβάτης, εκτός από τη δίωξη κατά το άρθρο 259 του Ποινικού Κώδικα,υπέχει και προσωπική ευθύνη για αποζημίωση. 5
.
 Οι αποφάσεις της Ολομελείας, ακυρωτικές και απορριπτικές, καθώς και των Τμημάτων, αποτελούν μεταξύ των διαδίκων δεδικασμένο που ισχύει και σε κάθε υπόθεση ή διαφορά ενώπιον δικαστικής ή άλλης αρχής». Από τα παραπάνω συνάγεται ότι η Διοίκηση έχει υποχρέωση όχι μόνο να θεωρήσει ως ανίσχυρη και μη υφιστάμενη νομικώς τη διοικητική πράξη που ακυρώθηκε, αλλά να προβεί σε θετικές ενέργειες για την αναμόρφωση της νομικής καταστάσεως που προέκυψε από την ακυρωθείσα πράξη, ανακαλούσα ή τροποποιούσα τις σχετικές, εκδοθείσες εν τω μεταξύ πράξεις ή εκδίδουσα άλλες με αναδρομική ισχύ για να αποκαταστήσει τα πράγματα στη θέση στην οποία θα ευρίσκοντο αν
εξαρχής δεν είχε εκδοθεί η ακυρωθείσα πράξη.

 Επίσης, σας συμβουλεύουμε να μη λαμβάνατε υπόψη σας τις διάφορε Κασσάνδρες που κυκλοφορούν περί μη καταβολής των χρημάτων ή περί καταβολής τους σε συγκεκριμένες κατηγορίες, παρά να εμμείνετε σε όσα προβλέπει η σχετική νομοθεσία,καθώς και να κάνετε υπομονή μέχρι την καθαρογραφή της απόφασης, από το κείμενο της οποίας θα προκύπτει σαφώς
ποια είναι η έκταση της αντισυνταγματικότητας της υπουργικής απόφασης. 
Επίσης, σύμφωνα με τον Ν. 3068/ 2002 (ΦΕΚ 274 Α΄/14-11-2002 ), κατοχυρώνεται και νομοθετικά η υποχρέωση συμμόρφωσης της διοίκησης προς τις δικαστικές αποφάσεις.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου αυτού,το Δημόσιο, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου έχουν υποχρέωση να συμμορφώνονται χωρίς καθυστέρηση προς τις δικαστικές αποφάσεις και να προβαίνουν σε όλες τις ενέργειες που επιβάλλονται για την εκπλήρωση της υποχρέωσης αυτής, καθώς και για την εκτέλεση των αποφάσεων.
Για τον έλεγχο της υποχρέωσης αυτής συνιστάται τριμελές συμβούλιο σε
κάθε ένα από τα ανώτατα δικαστικά σώματα (Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο,Συμβούλιο της Επικρατείας, Αρειος Πάγος και Ελεγκτικό Συνέδριο) αποτελούμενο από δικαστικούς λειτουργούς του οικείου σώματος και αρμόδιο να εξετάζει υποθέσεις της δικαιοδοσίας τους.

Το αρμόδιο τριμελές συμβούλιο, εάν μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου διαπιστώσει καθυστέ-
ρηση, παράλειψη, άρνηση συμμόρφωσης ή πλημμελή συμμόρφωση προς τα κριθέντα με δικαστική απόφαση, καλεί την αρχή που υποχρεούται σε συμμόρφωση να εκθέσει μέσα σε έναν μήνα τις απόψεις της και να υποβάλλει τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της. 

Ακολούθως, αν μετά τη σχετική έρευνα, διαγνώσει ότι η καθυστέρηση, παράλειψη, άρνηση συμμόρφωσης ή η πλημμελής συμμόρφωση προς τη δικαστική απόφαση είναι αδικαιολόγητη, καλεί την υπόχρεη προς τη συμμόρφωση αρχή να συμμορφωθεί προς την απόφαση μέσα σε εύλογη προθε-
σμία που το ίδιο ορίζει και η οποία δεν μπορεί να υπερβεί το τρίμηνο.

Αν η αρχή που υποχρεούται σε συμμόρφωση δεν συμμορφωθεί προς την απόφαση μέσα στην ταχθείσα προθεσμία, το τριμελές συμβούλιο βεβαιώνει τη μη συμμόρφωση της διοίκησης προς τη δικαστική απόφαση και προσδιορίζει ένα χρηματικό ποσό που πρέπει να καταβληθεί στον ενδιαφερό-
μενο, ως κύρωση για τη μη συμμόρφωση της διοίκησης προς τη δικαστική απόφαση.

Αν η παράλειψη συμμόρφωσης έγινε με σκοπό να προσπορίσει ο υπάλληλος στον εαυτό του ή σε άλλον παράνομο όφελος, τιμωρείται με την πειθαρχική ποινή της προσωρινής ή οριστικής παύσης.
Τέλος, στο άρθρο 232 Α ορίζεται ότι «1. Οποιος με πρόθεση δεν συμμορφώθηκε σε προσωρινή διαταγή δικαστή ή δικαστηρίου ή σε διάταξη δικαστικής αποφάσεως, με την οποία υποχρεώθηκε σε παράλειψη ή σε ανοχή ή σε πράξη που δεν μπορεί να γίνει από τρίτο πρόσωπο και η επιχείρησή της εξαρτάται αποκλειστικά από τη βούλησή του, [...] τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι (6) μηνών, αν η πράξη δεν τιμωρείται βαρύτερα με άλλη διάταξη».

Κρίναμε σκόπιμο να κάνουμε μια παράθεση των σχετικών νομοθετικών διατάξεων που αφορούν τόσο τις συνέπειες από την ακύρωση μιας διοικητικής πράξης, στην περίπτωσή μας της υπουργικής απόφασης για την αναδρομική περικοπή των μισθών των ενστόλων, όσο και τις συνέπειες από τη μη συμμόρφωσή της. Συνεπώς, ο νομοθέτης έχει προβλέψει και για τις δύο παραπάνω παραμέτρους. Βέβαια, αυτά πρέπει να τηρούνται και όχι να καταστρατηγούνται (βλ. περίπτωση καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών)

πηγή:paraskinio, 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΣΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ







Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΧΑΓΗΣ ΓΙΑ ΤΗΣ ΑΟΖ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΕΣ







sto-dikasthrio-ths-xaghs-gia-tis-aoz-kai-tis-braxonhsides



Γράφει ο Γιάννης Κοκκινίδης
Τελικά δεν ήταν μία απλή συνάντηση, η προχθεσινή συνεύρεση του έλληνα υπουργού Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλου με τον τούρκο ομόλογό του Ισμέτ Γιλμάζ , που έγινε στο περιθώριο της Συνόδου του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες. Θα ήταν λάθος να τη χαρακτηρίσει κάποιος ως μία «απλή τυπική συνάντηση » όπου ο Έλληνας υπουργός απλώς «τράβηξε το αυτί» στην Άγκυρα για τις αλλεπάλληλες αυθαιρεσίες της στο Αιγαίο που εγκυμονούν τεράστιους κινδύνους, όπως τονίσθηκε -όχι τυχαία- από τον Δημήτρη Αβραμόπουλο. Η συνομιλία τους δεν τελείωσε στις προειδοποιήσεις του έλληνα υπουργού Άμυνας.


Ίσως αυτή η συνάντηση σηματοδοτεί την αρχή σοβαρών εξελίξεων που θα ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες ,με επίκεντρο την επίλυση διαφορών στις ΑΟΖ και των ενστάσεων από την Άγκυρα στο ιδιοκτησιακό καθεστώς βραχονησίδων στο Αιγαίο. Βέβαια ενστάσεις μπορεί να έχει ο οποιοσδήποτε για το οτιδήποτε. Το σίγουρο είναι ότι η εύφλεκτη κατάσταση στο Αιγαίο δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο. Εξάλλου και οι οικονομίες των δύο χωρών , όσο και η ενεργειακή εξάρτηση της Ευρώπης δεν μπορούν να δώσουν χρόνο για ατέρμονες διεργασίες στο ξεκαθάρισμά των διαφορών.
Ωστόσο για να προχωρήσει το οτιδήποτε απαραίτητη προϋπόθεση είναι η Ελλάδα να έχει απέναντι έναν αξιόπιστο συνομιλητή, που δυστυχώς σε αυτό δεν έχει καμία παράδοση η Άγκυρα , κάτι το οποίο βέβαια προβληματίζει έντονα την Αθήνα. Ένα άλλο μείον είναι πως στη συγκεκριμένη αυτή χρονική στιγμή -ορόσημο η Αθήνα έχει έναν υπουργό Εξωτερικών ανύπαρκτο, «λίγο» που δεν κατέχει το αντικείμενο και μπορεί να κάνει ολέθρια λάθη για τη χώρα, σύμφωνα με Έλληνες αξιωματούχους που είναι σε θέση να γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις.
Η απόφαση στο να υπάρξουν δηλώσεις μετά τη συνάντηση των δύο υπουργών Άμυνας , όπως υποστήριξαν έγκυρες πηγές στο newpost.gr οι οποίες δεν μπορούν να αμφισβητηθούν, πάρθηκε στο δευτερόλεπτο. Δεν ήταν αποφασισμένο από πριν και ούτε προετοιμασμένες γεγονός που κάποιες λέξεις δεν προβλέφθηκε να «καμουφλαριστούν». Κανείς από τους δύο υπουργούς δεν γνώριζε βέβαια τι θα πει ο άλλος. Ο Αβραμόπουλος, προηγήθηκε στις δηλώσεις , δίνοντας έτσι ένα πλαίσιο στο οποίο θα κινούνταν αργότερα και οι δηλώσεις του Τούρκου ομολόγου του. Βέβαια πάντα υπήρχε ο κίνδυνος των δυσάρεστων εκπλήξεων.
Η αναφορά από τον Τούρκο υπουργό Άμυνας ότι πρέπει να επιλυθούν οι διαφορές του Αιγαίου (βραχονησίδες , ΑΟΖ , εθνικό Εναέριο χώρο) με το διεθνές δίκαιο παραπέμπει στο δικαστήριο της Χάγης. Ένα όργανο το οποίο δεν εφαρμόζει το αποκλειστικά το γράμμα του νόμου και βγάζει αποφάσεις με πολιτικό χαρακτήρα. Γεγονός που σίγουρα αποτελεί ένα μεγάλο ρίσκο για την Ελλάδα καθώς πολλοί καθηγητές εξωτερικής πολιτικής υποστηρίζουν ότι δεν πας στη Χάγη για να διαπραγματευτείς την ιδιοκτησία του σπιτιού σου.
Πέρα από αυτό, όμως, όλοι οι σχεδιασμοί ή οι προθέσεις για τη Χάγη μπορούν να ναυαγήσουν αίφνης στο Αιγαίο. Η Ελλάδα απαίτησε από χτες να σταματήσουν οι προκλήσεις . Τέρμα οι τουρκικές φρεγάτες στις Κυκλάδες και οι υπερπτήσεις τουρκικών αεροσκαφών πάνω από ελληνικά νησιά. Θα εφαρμοστεί άραγε; Και η Άγκυρα που έχει μεγάλη ανάγκη τα έσοδα από ον τουρισμό θα πρέπει να σβήσει τους κινητήρες των μαχητικών της και να τα κρατήσει στο έδαφος.
Ανεξάρτητα από το τι θα δοθεί στη δημοσιότητα η επίσκεψη του Δημήτρη Αβραμόπουλου που προγραμματίζεται να γίνει προσεχώς στην Τουρκία θα συζητηθούν πολλά «καυτά» θέματα και ορισμένα από αυτά αποτελούν «ταμπού». Σίγουρα ο Αβραμόπουλος θα πάει με προετοιμασμένες τις θέσεις της Ελλάδος μετά από συζητήσεις που θα υπάρξουν στο Μαξίμου και όλοι οι Έλληνες αξιωματούχοι ελπίζουν να είναι και οι σωστές καθώς θα λειτουργήσουν καταλυτικά και δεσμευτικά για το μέλλον της χώρας .
Έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι όσο εύκολα προγραμματίζεται το ταξίδι αυτό , άλλο τόσο εύκολα ματαιώνεται. Αν συνεχιστούν οι προκλήσεις στο Αιγαίο ο Αβραμόπουλος θα μείνει στην Αθήνα. Βέβαια το συγκεκριμένο ταξίδι το αναμένει και η Ουάσιγκτον , που επιθυμεί την ηρεμία στο Αιγαίο και όχι μόνο. Ο Έλληνας υπουργός Άμυνας αν θα βρεθεί στην Άγκυρα θα έχει συνομιλίες εκτός από τον Τούρκο ομόλογό του και με άλλα κυβερνητικά στελέχη της γειτονικής χώρας


πηγή: http://newpost.gr/post




Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ ;;;








Οι στρατιωτικοί και τα «αντίμετρα»


Έχουν αρχίσει να ζώνουν τα φίδια τους στρατιωτικούς με την αδικαιολόγητη πλέον καθυστέρηση της ανακοίνωσης της απόφασης του ΣτΕ για τις περικοπές.
Από βδομάδα σε βδομάδα πάει η αναβολή της ανακοίνωσης της απόφασης που υποτίθεται ότι έχει καθαρογραφεί αλλά δεν δίδεται στη δημοσιότητα.
Ποιο είναι το συμπέρασμα που έχουν βγάλει ακόμη και οι πιο αισιόδοξοι; Ότι δεν πρόκειται να πάρουν ούτε ένα ευρώ. Φαίνεται ότι η κυβέρνηση κερδίζει όσο χρόνο μπορεί ώστε να έχει ετοιμάσει τα “αντίμετρα” στην απόφαση του ΣτΕ . Τα οποία θα ακυρώνουν οποιοδήποτε οικονομικό κέρδος για τους αξιωματικούς. Υπάρχει και το προηγούμενο της Πορτογαλίας που θυμίζουμε ότι πήραν τους “παλιούς” μισθούς ένα μήνα και μετά μπήκαν σε νέο μισθολόγιο. Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο να συμβεί εδώ αλλά το ΓΕΕΘΑ δουλεύει εδώ και μήνες τα “αντίμετρα”. Πάντα χρήσιμος ο Κωσταράκος. Θυμίζουμε ότι με βάση όσα έχουν διαρρεύσει οι μισθοί των στρατιωτικών θα πρέπει να επιστρέψουν στα επίπεδα του καλοκαιριού του 2012.
πηγή:kontranews.gr

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Ε.Α.Α.Σ.: ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ – ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ – ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ




      Γράφει ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ν. ΔΑΝΙΑΣ Υποστράτηγος ε.α.Πρόεδρος ΔΣ/ΕΑΑΣ

     Αρχίσαμε με σύνεση και με βήμα ταχύ.Η διεξαγωγή των πρώτων συνεδριάσεων τουΔ.Σ ήταν
πολύ δυναμική, αποτέλεσμα της αγωνίας όλων των μελών του Δ.Σ για διάκριση αλλά και επιτυχία των σκοπών της Ε.Α.Α.Σ.
     Έχουμε καταγράψει και εξαγγείλει (βλ.Ε.Η, Απρ.ε.ε.σελ.14), ομαδοποιήσει και ιεραρχήσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα την Ε.Α.Α.Σ και πασχίζουμε για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπισή τους,με την βοήθεια βεβαίως των αρμοδίων φορέων τουΥΠ.ΕΘ.Α., ΥΠ.Πρ.ΠΟ., Γ.Ε.Σ.Μ.Τ.Σ., Ν.Ι.Μ.Τ.Σ.κ.α.
     Εκπονούμε σχέδια ενεργειών και κατανέμουμε υπευθυνότητες χειρισμών μεταξύ των μελών του Δ.Σ. Ήδη:

 1. Κατόπιν μυστικής ψηφοφορίας ανατέθηκαν τα καθήκοντα του Δντος Συμβούλου, στον Αντγο(ΠΒ) ε.α Κωνσταντίνο Σκαρμαλιωράκη, ο οποίος έχει και την όλη ευθύνη της γραμματειακής λειτουργίας της Ενώσεως.

 2. Αποφασίστηκε η συγκρότηση συντακτικής επιτροπής για την Ε.Η.και που αποτελείται από τους: 
     α.Τον Αντιπρόεδρο Υπτγο (ΤΧ) ε.α ΒασίλειοΡοζή,
     β.Αντγο (ΕΛ.ΑΣ)ε.α Ηλία Παρασκευόπουλο,
     γ.Υπτγο (ο) ε.α Απόστολο Παπαδόπουλο και
     δ.Σχη (ΕΜ) ε.α Νικόλαο Καίσαρη, ωςμέλη.

Την Ένωση θα εκπροσωπούν στον έντυποκαι ηλεκτρονικό τύπο ο ΠρόεδροςοΑντιπρόεδρος   

 3.Ομοίως αποφασίστηκε η συγκρότησητριμελούς επιτροπής αποτελούμενη απότους:
    α. Σχη ε.α Ν. Καίσαρη,
    β. Αστ. Υδντή Χρήστο Ντούφα και 
    γ. Αλχία Νέλλυ Καλαποθαράκου, για τηναγορά, διάθεση και χρέωση των αναλωσίμων και λοιπών υλικών.

4. Η Ευθύνη του γραφείου μελετών ανατέθηκε στους:
     Αντγο (Δ) Θωμά Καρανίσα και  
    Υπτγο (Ο)Απ. Παπαδόπουλο.

5  Η ευθύνη του γραφείου Δημοσίων Σχέσεων ανατέθηκε στον Ανχη (ΑΣ) ε.α Παντελή Κράγκαρη. Ο οποίος ανέλαβε και τα καθήκοντα του εκπροσώπου τύπου και της ιστοσελίδας.

6 . Η ευθύνη παρακολούθησης του γραφείου δαχειρίσεως υλικού ανατέθηκε στον Ανχη (ΠΖ) ε.α Ελ. Μπουικίδη.

7. Στον Ταξχο (ΠΖ) ε.α Δημήτριο Χατσίκα ανατέθηκε η ευθύνη του συνδέσμου με τα παραρτήματα.

8 .Στα γραφεία διαχειρίσεως χρηματικού και οικονομικού ελέγχου, δεν επέρχεται καμία διαφοροποίηση όπως και στο λογιστήριο της Ενώσεως.

9 .Η Ένωση θα εκπροσωπείται κατόπιν αποφάσεωςτου Δ.Σ :
    α.στο Ν.Ι.Μ.Τ.Σ από τον Πρόεδρο του Δ.Σ\ΕΑΑΣ
    β.στο Μ.Τ.Σ από τον Υπτγο Απ. Παπαδόπουλο της μέλος του ΔΣ/Ε.Α.Α.Σ.
    γ.στον ΕΚΟΕΜΣ από τον Αντιπρόεδρο Υπτγο ε.α .Ροζή και Ανχη ε.α Π.Κράγκαρη και στην
    δ.Λ.Α.Ε.Δ.απο τον Ταξχο ε.α Δ.Χατσίκα. 
    Για την νομιμοποίηση της εκπροσώπισης αναμένεται να δημοσιευτεί στην εφημερίδα τηςΚυβέρνησης η  σχετική απόφαση του Υ.ΕΘ.Α.

    ΕΥΝΟΗΤΟ βεβαίως τυγχάνει ότι είναι ευπρόσδεκτη η πάσης φύσεως εθελοντική προσφορά από μέρους των μελών μας για την επιτάχυνση επίτευξης των στόχων μας και εκπλήρωση των σκοπών της Ε.Α.Α.Σ

  Παράλληλα:            
 1 .Προωθούμε μακροχρόνιο πρόγραμμα βελτίωσηςτων στεγαστικών αναγκών της Ενώσεως γιατί η υφιστάμενη στεγαστική εικόνα δεν επαρκεί καθόσον τα μέλη του Δ.Σ δεν έχουν γραφεία για να μπορούν να εργαστούν αποδοτικά και απερίσπαστα ,ήδη για τονσκοπό αυτό έχουμε έλθει σε επαφή με τον Δντή τουΤ.ΕΘ.Α.

 2 .Ήλθαμε σε επαφή με τον Γεν. Δντή του Α.Ο.Ο.Α.και ζητήσαμε την διαρκή ενημέρωσή μας, για την εν συνεχεία ενημέρωσή σας. Ενημέρωση για θέματΑ.Ο.Ο.Α. μπορείτε και μέσω της Ιστοσελίδας του οργανισμού (www.aooa.gr). Επίσης του ζητήσαμε σε προσεχή τροποποίηση της νομοθεσίας του Α.Ο.Ο.Α. να προβλεφθεί στο Δ.Σ και θέση για μέλος της ΕΑΑΣ.
Το Αυτό θα ζητήσουμε και από τον Ο.Σ.Μ.Α.Ε.Σ., Τ.ΕΘ.Α. και από άλλους φορείς.

3. Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για βιωσιμότητα και αύξηση των πόρων του Μ.Τ.Σ.και του  ΕΚΟΕΜΣ.

4 .Θα είμαστε παρόντες όπου δεί για την διασφάλιση του ισχύοντος νομικού πλαισίου και της περιουσίας του Μ.Τ.Σ.

5  .Παρακολουθούμε την υπόθεση των αποφάσεων του Σ.τ.Ε.και του Ελ. Συν. και είμαστε εν εγρηγόρσει να αντιδράσουμε.
   Τέλος μην ξεχνάτε ότι η Ένωσή μας υπερασπιζόμενη τα συμφέροντά μας:
   α .Πέτυχε να διενεργηθεί οικονομικός έλεγχος στο Μ.Τ.Σ. η υπόθεση είναι στα χέρια της δικαιοσύνης και αναμένουμε την ετυμηγορία της.
  β.  Κατέθεσε αίτηση ακυρώσεως στο Σ.τ.Ε. και παρενέβει στο ελεγκτικό Συνέδριο και πέτυχε θετικές αποφάσεις τις οποίες αναμένουμε να καθοραγραφούν.
  γ. Έχει καταθέσει αγωγή για το κούρεμα των διαθεσίμων της.
 δ  .Η ενημέρωσή σας θα είναι συνεχής όπως σας το υποσχεθήκαμε.

TA EIΠΕ Ο ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΜΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΗ ΕΝΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ




Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος συναντήθηκε με τον Τούρκο ομόλογό του Ισμέτ Γιλμάζ στο περιθώριο της Συνόδου του Υπουργών Άμυνας του ΝΑΤΟ που πραγματοποιείται στις Βρυξέλλες.


Μετά τη συνάντησή των δύο Υπουργών έγιναν οι ακόλουθες δηλώσεις:


Δ. ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ: Συναντήθηκα σήμερα με το φίλο και συνάδελφό μου Ισμέτ Γιλμάζ, τον Υπουργό Αμύνης της Τουρκίας και τον ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

Ήταν μια μικρής διάρκειας, αλλά πάρα πολύ σημαντική συνάντηση, γιατί είχαμε την ευκαιρία, πρώτα από όλα, να ανανεώσουμε την αμοιβαία επιθυμία να συνεργαστούμε.

Και βέβαια, το κυριότερο, να δώσουμε τέλος σε μια μικρή περίοδο έντασης, η οποία παρατηρήθηκε τον τελευταίο καιρό και η οποία ενδεχομένως να μας οδηγούσε εκτός πορείας, με βάση τις κατευθύνσεις που έχουν δοθεί από τις κυβερνήσεις μας και που είχαν συμφωνηθεί στην τελευταία συνάντηση που έγινε στην Κωνσταντινούπολη πριν από ένα περίπου χρόνο.


Ένα είναι σίγουρο: θέλουμε να δουλέψουμε για την εγκαθίδρυση ενός περιβάλλοντος ασφάλειας και σταθερότητας. Οι δυο χώρες να συνεργαστούμε, ώστε σε αυτό το τόξο αστάθειας που εκτείνεται από την Τυνησία μέχρι την Ουκρανία να λειτουργήσουμε από κοινού ως παράγοντες σταθερότητας για την ευρύτερη περιοχή.

Είχαμε την ευκαιρία να αναφερθούμε και σε άλλα διμερή θέματα, που σχετίζονται με το Αιγαίο και με την υφαλοκρηπίδα και με όλα αυτά. Δεν είμαστε εδώ όμως εμείς για να τα λύσουμε. Αυτά θα πάρουν το χρόνο τους και σε κάποια στιγμή, είμαι βέβαιος ότι θα διευθετηθούν με βάση τις αρχές του διεθνούς δικαίου και της διεθνούς νομιμότητας.

Αυτό όμως που μπορούμε να κάνουμε είναι να διατηρήσουμε μια πολιτική ειρηνικών και καλών σχέσεων, και βέβαια τα δύο αμυντικά συστήματα μπορούν να συμβάλουν σε αυτό, αποφεύγοντας καταστάσεις που μπορούν να μας οδηγήσουν σε εκτροπή ή ακόμα και σε κλιμάκωση.

Είμαστε δυο γειτονικοί λαοί, έχουμε πάρα πολλά σημεία στα οποία μπορούμε να συμφωνήσουμε και με πολιτισμένο τρόπο μπορούμε να βρούμε και λύση σε όσα έχουμε καταλήξει ότι υπάρχουν μεταξύ μας όλον αυτό τον καιρό.

Θέλω να πιστεύω ότι το μέλλον είναι πολύ αισιόδοξο και συνεργασίες σαν και αυτές, τόσο ανάμεσα στα δύο υπουργεία, αλλά και διαπροσωπικές, με αποφασιστικότητα να συνεργαστούμε από κοινού για τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος ασφάλειας και συνεργασίας, θα ανοίξουν νέους δρόμους για τους δυο λαούς μας, που ήδη έχουν ανταποκριθεί σε αυτό το κάλεσμα.

Και όπως γνωρίζετε, έχουν αναπτυχθεί και οι οικονομικές και οι επενδυτικές και οι εμπορικές σχέσεις. Και βεβαίως πεδίον στο οποίο απεδείχθη αυτό, είναι το πεδίο του τουρισμού όπου πέρσι 1.500.000 Τούρκοι επισκέφτηκαν την Ελλάδα και φέτος αναμένονται περίπου 2.500.000 Έλληνες και Τούρκοι να ανταλλάξουν επισκέψεις.


Αυτό το κλίμα, λοιπόν, πρέπει να διατηρηθεί και να ενισχυθεί στο όνομα του κοινού μας σκοπού, που είναι να υπηρετήσουμε την ασφάλεια και τη σταθερότητα.

Ευχηθήκαμε, τέλος, να βρεθεί λύση και στο Κυπριακό. Και όπως χαρακτηριστικά είπα και στον κ. Γιλμάζ, την ώρα που το Κυπριακό θα λυθεί, τότε θα απελευθερωθεί μια τεράστια ενέργεια επ’ ωφελεία των διμερών μας σχέσεων σε όλους τους τομείς.

Και πάλι τον ευχαριστώ για τη σημερινή μας συνεργασία και βεβαίως αποδέχτηκα την πρόσκλησή του να τον επισκεφτώ σύντομα στην Τουρκία και στη συνέχεια ο κύριος Γιλμάζ να επισκεφτεί και αυτός την Αθήνα.

IΣΜΕΤ ΓΙΛΜΑΖΚατ’ αρχάς, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Υπουργό.

Η Ελλάδα είναι γειτονική μας χώρα, και για χρόνια, έχουμε ζήσει φιλικά και αδελφικά. Υπάρχουν βέβαια προβλήματα ανάμεσα στις δύο χώρες, αλλά η υπάρχουσα ατμόσφαιρα, μας λέει ότι ήλθε πλέον η ώρα για την επίλυσή τους.

Και στα βόρεια και στα νότια των δύο χωρών, υπάρχει κρίση. Την Ελλάδα και την Τουρκία πρέπει να τις μετατρέψουμε σε μια νησίδα σταθερότητας και ειρήνης. Το Αιγαίο Πέλαγος πρέπει να το μετατρέψουμε σε μια θάλασσα ειρήνης: να μην είναι μια θάλασσα που δημιουργεί προβλήματα, αλλά μια θάλασσα που να διασφαλίζει και για τις δύο χώρες την ειρήνη και να συμβάλει στην ανάπτυξη της οικονομίας τους και στην επίτευξη ευημερίας.

Οι πιο ισχυρές σχέσεις είναι αυτές μεταξύ των λαών, και όταν αυτές έχουν φθάσει σε ένα υψηλό επίπεδο, οι πολιτικοί είναι υποχρεωμένοι να εκπληρώνουν τις επιθυμίες τους. Αυτών λεχθέντων, το περασμένο έτος περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο Τούρκοι επισκέφθηκαν την Ελλάδα και φέτος περισσότεροι από δύο εκατομμύρια αναμένεται να την επισκεφθούν. Τουρίστες και από την Ελλάδα επισκέπτονται την Τουρκία. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφορές ανάμεσά στους λαούς μας είναι πολύ λίγες, ότι πολύ περισσότερα είναι τα κοινά μας σημεία και σε εμάς εμπίπτει να τα αναδεικνύουμε.

Εμείς λέμε: τώρα είναι η στιγμή της σταθερότητας και της ειρήνης. Σήμερα πρέπει να ενισχύσουμε αυτή την ειρηνική ατμόσφαιρα που υπάρχει ανάμεσά μας. Προβλήματα υπάρχουν ανάμεσα στις δύο χώρες. Δεν κλείνουμε τα μάτια μας σε αυτά.

Εκφράσαμε την πολιτική μας βούληση για την επίλυση του Κυπριακού προβλήματος σε πολύ σύντομο χρόνο, και παρέχουμε την υποστήριξή μας, όπως και η ελληνική πλευρά. Για τα προβλήματα στο Αιγαίο, πιστεύω ότι μπορούμε να τα λύσουμε σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο, λαμβάνοντας υπόψη τα συμφέροντα και των δύο χωρών μας.

Σε παλαιότερες εποχές, χώρες που πολέμησαν μεταξύ τους για τριάντα – πενήντα χρόνια, ήλθαν πιο κοντά και σήμερα συμπεριφέρονται σαν να είναι ένα κράτος. Ανάμεσα στις χώρες μας, δεν συνέβη κάτι τέτοιο. Γι’ αυτό το λόγο, είναι πιο εύκολο να έλθουν πιο κοντά και υπάρχει δυνατότητα οι δύο λαοί να εργαστούν από κοινού.

Προσκάλεσα τον αξιότιμο κύριο Υπουργό στην Τουρκία, κι εκείνος αποδέχθηκε την πρόσκληση και τον ευχαριστώ γι’ αυτό.

Θεωρούμε ότι μας βαραίνει η ευθύνη να προωθήσουμε ακόμη περαιτέρω την υφιστάμενη σχέση φιλίας. Εμείς στις επόμενες γενεές, θέλουμε να αφήσουμε ως παρακαταθήκη μια πολύ καλύτερη σχέση ανάμεσα στην Τουρκία και την Ελλάδα.


Ευχαριστώ πολύ.
πηγή:kranos.gr







ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ, ΣΥΜΒΑΣΗ , ΕΠΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΣΤΡΑΤΟ, ΑΣΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΛΙΜΕΝΙΚΟ




ΕΛ.ΑΣ: 250 συμβασιούχοι  

Στη σύναψη 250 συμβάσεων έργου προχωρεί η Ελληνική Αστυνομία για τη στελέχωση των Διευθύνσεων Αλλοδαπών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη, Ορεστιάδα, Ροδόπη, Λέσβο, Σάμο, Χίο, Δωδεκάνησα και Αχαΐα.

Οι θέσεις που θα καλυφθούν αφορούν 75 ψυχολόγους, 75 κοινωνικούς λειτουργούς και 100 μεταφραστές-διερμηνείς και η προθεσμία υποβολής αιτήσεων θα «τρέξει» μέσα στον Ιούνιο.

25 οπλίτες στον Στρατό


Στο μεταξύ, τη δυνατότητα τριετούς επανακατάταξης στις Ειδικές Δυνάμεις του Στρατού 
Ξηράς ως ΟΒΑ έχουν 25 οπλίτες ή έφεδροι ηλικίας έως 25 ετών.

ΕΛ.ΑΣ: 250 συμβασιούχοι & 25 οπλίτες στον Στρατό

Οι ενδιαφερόμενοι που διαθέτουν τα απαιτούμενα προσόντα υποχρεούνται να υποβάλουν τα δικαιολογητικά τους έως τις 27 Ιουνίου, ενώ σύμφωνα με τη σχετική ΚΥΑ επιτρέπεται η παράταση της επανακατάταξής τους για διάστημα έως 10 έτη.

ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ

Με γραπτή εξέταση και μόρια η κατάταξη 110 υπαξιωματικών
Διαγωνισμό κατάταξης 110 δόκιμων υπαξιωματικών προκήρυξε το υπουργείο Ναυτιλίας. Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι έως 28 ετών (έως 32 αν πρόκειται για εν ενεργεία λιμενοφύλακες), να διαθέτουν πτυχίο, καλή γνώση μιας ξένης γλώσσας και ανάστημα τουλάχιστον 1,70 μ. (οι άντρες) και 1,60 μ. (οι γυναίκες).

πηγή:  ethnos.gr,