Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ !!!!!








ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΥΠΕΞ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΜΥΝΑΣ;

Εικονική επιχείρηση τουρκικών ειδικών δυνάμεων με βαθιά διείσδυση στη Σάμο σημειώθηκε σήμερα το μεσημέρι. Το τουρκικό ελικόπτερο πέταξε στη ΒΑ περιοχή του νησιού της Σάμου στις 14:35 στα 3.000 μέτρα ύψος δοκιμάζοντας την ετοιμότητα του ελληνικού δικτύου Αεράμυνας.
Άφωνοι έμειναν οι κάτοικοι της Σάμου στο άκουσμα του χαρακτηριστικού ήχου ενός τουρκικού ελικοπτέρου ειδικών επιχειρήσεων το οποίο πέταξε σε ύψος μόλις 3000 μέτρων  πάνω από  το έδαφος του ακριτικού νησιού.
Λόγω και της φοράς του ανέμου ο ήχος του ελικόπτερου ήταν εκκωφαντικός με αποτέλεσμα να ανησυχήσουν διακρίνοντας κιόλας εν συνεχεία ορισμένοι τα τουρκικά εθνόσημα.
Όπως αναφέρει το ΓΕΕΘΑ:
      Τουρκικό ελικόπτερο AS-532 Cougar, το οποίο εισήλθε στο FIR ΑΘΗΝΩΝ στις 14:33,  πραγματοποίησε υπέρπτηση άνωθεν ΒΑ άκρου ν. Σάμου στις 14:35 σε ύψος 10.000 ποδών. Το ελικόπτερο εξήλθε του FIR ΑΘΗΝΩΝ στις 14:37.
     Το εν λόγω ελικόπτερο αναγνωρίσθηκε, σύμφωνα με τους διεθνούς κανόνες και κατά πάγια πρακτική.
Όλα δείχνουν ότι επρόκειτο για άσκηση διείσδυσης ειδικών δυνάμεων καθως το ελικόπτερο ήταν Cougar AS 532AL CSAR ειδικών επιχειρήσεων της τουρκικής Αεροπορίας και όχι του Ναυτικού (όπως είχε εκτιμηθεί αρχικά) που μπορεί να είχε απογειωθεί απο κάποια παραπλέουσα  τουρκική φρεγάτα. Η τουρκική Αεροπορία διαθέτει 20 ελικόπτερα AS 532UL/AL Cougar Mk1 εκ των οποίων τα 14 είναι "-UL" και τα υπόλοιπα 6 "-AL". .
Το γεγονός αυτό, ότι δηλαδή ήταν ελικόπτερο της Αεροπορίας και όχι του Ναυτικού  καταδεικνύει από μόνο  την ιδιαίτερη «ποιότητα» της πρόκλησης. Επρόκειτο  για διατεταγμένη πτήση με στόχο την υπέρπτηση πάνω από τη Σάμο συνέχεια των χθεσινών 19 παραβιάσεων του Εθνικού Εναέριου Χώρου αριθμός παραβιάσεων μέσα σε μια ημέρα που έχει να συμβεί πολλά χρόνια.
Το τουρκικό σχέδιο όμως δεν εξαντλήθηκε μόνο με την υπέρπτηση του ελικοπτέρου.
Το Cougar κατά τη διάρκεια της πτήσης του υποστήριζαν τουλάχιστον 12 τουρκικά μαχητικά με ιδιαίτερα μεγάλο αριθμό των οπλισμένων αεροσκαφών - 6 στον αριθμό- τα οποία πραγματοποίησαν 3 παραβάσεις του FIR Αθηνών και 3 παραβιάσεις  του Εθνικού Εναέριου Χώρου.
Όπως είχαμε αναφέρει και εχθές το γεγονός δεν είναι άσχετο με την ανάληψη της προεδρίας της ΕΕ από την Ελλάδα και τους φόβους των Τούρκων ότι η Αθήνα θα επιχειρήσει κινήσεις στο Αιγαίο -καθόλα νόμιμες προς το διεθνές δίκαιο βέβαια- αναφορικά με την ΑΟΖ.
Είναι κάτι που είχε πρωτοδιατυπώσει στις 2 Ιανουαρίου μέσω δημοσιεύματος της τουρκικής φιλοκυβερνητικής εφημερίδας «Yeni Şafak».
Όπως είχε υποστηρίξει τότε  η «Yeni Safak», με την ανάληψη της ελληνικής προεδρίας υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η ελληνική πλευρά να αδράξει την ευκαιρία  για να προχωρήσει στην επίσημη αναγνώριση της ΑΟΖ, που σχετίζεται με την ύπαρξη και εκμετάλλευση των τεραστίων ενεργειακών κοιτασμάτων στο Αιγαίο και στην ανατολική Μεσόγειο στην ευρύτερη περιοχή της Κύπρου.
«Η Τουρκία δεν πρόκειται να επιτρέψει με κανένα τρόπο να συμβεί αυτό. Η Τουρκία θα συνεχίσει απτόητη τις έρευνες για την ανακάλυψη με την προοπτική άμεσης εκμετάλλευσης των ενεργειακών κοιτασμάτων στην ανατολική Μεσόγειο και σε δεύτερη φάση και στο Αιγαίο», επισημαίνει η εφημερίδα.


πηγη: Defencenet

ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΧΗΜΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ!!!!







ΦΟΒΟΙ ΓΙΑ ΠΕΡΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ

Στα διεθνή ύδατα ανοικτά της Κρήτης αναμένεται να εξελιχθεί πάνω σε ειδικά δεξαμενόπλοια η καταστροφή του χημικού οπλοστασίου της Συρίας. Η αποκάλυψη-βόμβα που αγγίζει και την Κρήτη, έρχεται μέσω του BBC το οποίο ακολουθεί βήμα προς βήμα τη διαδικασία μεταφοράς και καταστροφής του οπλοστασίου που έχει ξεκινήσει ήδη υπό τον συντονισμό των Ηνωμένων Εθνών και του Οργανισμού για την Απαγόρευση Χρήσης Χημικών Όπλων.
Έλληνες και ξένοι επιστήμονες δεν κρύβουν την ανησυχία τους για τις επιπτώσεις στην ευρύτερη περιοχή, από τα κατάλοιπα της διαδικασίας, τα οποία αναμένεται να καταλήξουν στη θάλασσα. Για σοβαρό κίνδυνο κάνει μάλιστα λόγο ο καθηγητής του Πολυτεχνείου Κρήτης Ευάγγελος Γιδαράκος, που κρούει τον κώδωνα του κινδύνου προς τις ελληνικές Αρχές που εμφανίζονται αμέτοχες σε αυτή τη διαδικασία.
Σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ των Βρετανών, τα χημικά όπλα θα μεταφορτωθούν σε σκάφος του πολεμικού ναυτικού των Η.Π.Α.
Πάνω στο CAPE RAY και σε ειδική δεξαμενή από τιτάνιο το φορτίο των χημικών θα καταστραφεί με τη μέθοδο της υδρόλυσης στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Μάλτας – Λιβύης – Κρήτης, η οποία υποδεικνύεται με τον αριθμό 4 στο χάρτη που παρουσιάζει το BBC
Σύμφωνα με το έγκυρο βρετανικό δίκτυο, το πρώτο φορτίο απέπλευσε ήδη από το λιμάνι «Λαττάκεια» της Συρίας, χθες, με το πλοίο «Ark Futura», συνοδευόμενο από Ρωσικά και Κινεζικά πολεμικά πλοία.
Σύμφωνα με το σχέδιο, το πλοίο θα φτάσει στην Ιταλία και το τοξικό φορτίο του θα μεταφερθεί σε πλοίο του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού, το οποίο θα το μεταφέρει στα διεθνή ύδατα μεταξύ Ιταλίας-Ελλάδος, όπου και θα καταστραφεί, χωρίς να δίδονται περαιτέρω διευκρινίσεις. Η διαδικασία για την τμηματική καταστροφή του χημικού οπλοστασίου της Συρίας αναμένεται να διαρκέσει περισσότερο από δύο μήνες.
«Τα συγκεκριμένα χημικά αυτά είναι μείγματα επικίνδυνων και τοξικών ουσιών που δεν είναι σε θέση να αδρανοποιηθούν μόνο με τη χρήση αυτής της μεθόδου, ώστε να μην προκαλέσουν καταστροφές στους ζώντες οργανισμούς», υπογραμμίζει ο κ Γιδαράκος.
Η συγκεκριμένη ζώνη μεταξύ Αδριατικής και Μεσογείου είχε γίνει «νεκροταφείο χημικών» από την ιταλική μαφία, η οποία βύθισε μέσα σε μία 20ετία στην Αδριατική περίπου 30 πλοία με διαφόρου τύπων απόβλητα χημικών βιομηχανιών, όπως αποκαλύφθηκε τα τελευταία χρόνια.
» Καμπανάκι κινδύνου από τους ειδικούς μετά από δημοσίευμα του “BBC”
neakriti.gr
πηγη: Defencenet

ΠΟΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ;;;;






Η βρετανική εφημερίδα Sun σε πρόσφατη δημοσκόπηση της, ρώτησε τους αναγνώστες της ποιες χώρες έχουν τις πιο ωραίες γυναίκες στο στρατό. 

Οι απαντήσεις του κοινού της εφημερίδας εκπλήσουν, καθώς κάποιες επιλογές μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι ούτε εμείς τις περιμέναμε! Η Ελλάδα βρίσκεται στην 5η θεση, πάνω ακόμη και από το Ηνωμένο Βασίλειο όπου έγινε και η συγκεκριμένη δημοσκόπηση!

Δείτε τους πιο ωραίους στρατούς στο φωτορεπορτάζ που ακολουθεί!

Στην 20η θέση (φωτογραφία παραπάνω) η Ινδονησία


19η θέση - Μεξικό





18η θέση - Λιβύη




17η θέση - Κολομβία




16η θέση - Σάντα Λουτσία




15η θέση - Παλαιστίνη




14η θέση - Κίνα




13η θέση - Αυστραλία




12η θέση - Πακιστάν




11η θέση - ΗΠΑ




10η θέση - Σουηδία




9η θέση - Σερβία




8η θέση - Φινλανδία




7η θέση - Ηνωμένο Βασίλειο




6η θέση - Ισραήλ




5η θέση - Ελλάδα




4η θέση - Πολωνία




3η θέση - Ρωσία




2η θέση - Η φανταστική χώρα απο την οποία "κατάγεται" ο χαρακτήρας της ταινίας Δικτάτορας (διαβαστε το σχετικό άρθρο εδώ) του Σάσα Μπάρον Κοέν (βρετανικό χιούμορ!)




1η θέση - Ρουμανία



πηγη:On Alert

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

ΑΓΡΙΟΣ "ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ" ΑΠΟ ΑΓΚΥΡΑ ΜΕ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ


ΤΡΕΛΟΣ "ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ" ΑΠΟ ΑΓΚΥΡΑ > Εισβολή δεκάδων τουρκικών σκαφών στην περιοχή της Ζουράφας - Φωτό & video


Συστηματική παραβίαση των Εθνικών Χωρικών Υδάτων μας σημειώνεται τα τελευταία 24ωρα, χωρίς να υπάρξει η παραμικρή αντίδραση από την Ακτοφυλακή ή το Πολεμικό Ναυτικό, από τουρκικά περιπολικά σκάφη της Ακτοφυλακής και του Ναυτικού τα οποια συνοδεύουν αλιευτικά στην περιοχή της Ζουράφας.
Τα τουρκικά πλοία φτάνουν μέχρι λίγες εκατοντάδες μέτρα από τον βράχο που καθορίζει την ελληνική κυριαρχία στο βορειοανατολικό Αιγαίο.

Είναι σαφές ότι η κυβέρνηση δεν θέλει να προκαλέσει έστω και στο ελάχιστο την Άγκυρα με αποτέλεσμα οι κάτοικοι των ακριτικών περιοχών να αισθάνονται στο έλεος των τουρκικών "τσαμπουκάδων".
Όπως αποδεικνύει και η φωτό που λήφθηκε σήμερα από την οθόνη ραντάρ ελληνικού αλιτευτικού σκάφους, τα τουρκικά πλοία φτάνoynν σε απόσταση μόις μισού μιλίου από την Ζουράφα, δημιουργώντας τετελεσμένα σε ότι αφορά τις τουρκικές διεκδικήσεις. Προσέξτε την πυκνότητα των τουρκικών ιχνών εντός των 6 μιλίων των ελληνικών χωρικών υδάτων που καθορίζονται από το σταυρόνημα επάνω δεξιά.

Τα ελληνικά αλιευτικά απροστάτευτα έχουν αποχωρήσει από την περιοχή αφού τα τουρκικά συνεχώς σκρινάρουν τα σκάφη μας και απάντηση από την ελληνική πλευρά δεν υπάρχει.
Η βραχονησίδα Ζουράφα βρίσκεται ανατολικά της Σαμοθράκης σε περιοχή που πιθανολογείται παρουσία μεγάλου κοιτάσματος πετρελαίου,άλλωστε η ονομασία "λαδόξερα" οφείλεται στην ελαιώδη ουσία που αναβλύζει συχνά πέριξ της βραχονησίδας.
Όμως εκτός από την πιθανή παρουσία κοιτασμάτων υδρογοναθράκων η Ζουράφα έχει πολύ μεγάλη σημασία ακόμα ένα λόγο:
Η κυριαρχία μας επί της βραχονησίδας επεκτείνει σημαντικά την ζώνη ελληνικής θαλάσσιας κυριαρχίας δηλαδή τα χωρικά ύδατα και την ελληνική υφαλοκρηπίδα.

EΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΕΕΘΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ




Έρευνα και στο ΓΕΕΘΑ για όσους μετείχαν σε επιτροπές εξοπλιστικών


Μετά τις αποκαλύψεις Κάντα, από κόσκινο περνούν όλες οι συμβάσεις τού παρελθόντος. Στο στόχαστρο μπαίνουν και όσοι καθόριζαν τα μέλη που είχαν λόγο στις αγορές. Ο κίνδυνος να μετατραπεί η υπόθεση σε κυνήγι μαγισσών

Τη δική του κάθαρση κάνει το ΓΕΕΘΑ διερευνώντας με μεγάλη διακριτικότητα τα εξοπλιστικά προγράμματα του παρελθόντος και τα πρόσωπα που συνδέθηκαν με αυτά. Η έρευνα στρέφεται κυρίως στους αξιωματικούς, οι οποίοι... συστηματικά τοποθετούνταν ως μέλη επιτροπών που είχαν να κάνουν με εξοπλισμούς.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, η έρευνα δεν θα σταματήσει στον εντοπισμό ονομάτων που εμφανίζονται να επαναλαμβάνονται στις συνθέσεις επιτροπών, αλλά θα προχωρήσει και στον προσδιορισμό εκείνων που φρόντιζαν να συγκρατούνται οι επιτροπές με τα ίδια πρόσωπα στις καθοριστικές θέσεις. Τα συμπεράσματα από την έρευνα θα δείξουν κατά πόσο θα προκύψουν πληροφορίες που θα είναι αξιοποιήσιμες από τη δικαστική διαδικασία.

Στόχος είναι να μην αφεθούν να πλανώνται σκιές που να βαρύνουν το στρατιωτικό προσωπικό. Η στρατιωτική ηγεσία έχει την πεποίθηση ότι αυτοί που ενεπλάκησαν σε παρατυπίες ή παρανομίες αποτελούν μια μικρή μερίδα αξιωματικών και ως εκ τούτου οι πράξεις τους δεν πρέπει να έχουν αντανάκλαση στο σύνολο των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων.

Ως το κόκαλο

Στρατιωτικοί κύκλοι τόνιζαν ότι η διαδικασία που τέθηκε σε κίνηση με τις αποκαλύψεις του Αντ. Κάντα πρέπει να φτάσει μέχρι το κόκαλο, ώστε να έλθουν όλα στο φως. Επισήμαιναν όμως ότι σε καμία περίπτωση αυτό δεν πρέπει να εξελιχθεί σε «κυνήγι μαγισσών», διότι τότε η έρευνα θα οδηγηθεί σε λάθος δρόμο και η αλήθεια, σε μεγάλο βαθμό, μπορεί να συσκοτιστεί.

Στο μεταξύ, όσον αφορά την απολογία του Αντ. Κάντα, οι γνώστες του κυκλώματος των εξοπλισμών ανέφεραν ότι ο ίδιος δεν έχει κατονομάσει κανέναν πολιτικό, ενώ από τα μέσα της δεκαετίας του '90, οπότε ιδρύθηκε η Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών, τον αποφασιστικό λόγο στις επιλογές των οπλικών συστημάτων τον είχαν όργανα εκτός των Γενικών Επιτελείων.

Τις διαδικασίες τις χειριζόταν η αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου με τη μορφή που έπαιρνε κατά κατά καιρούς (πρώτα Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών, μετά Γενική Γραμματεία Οικονομικού Σχεδιασμού και Αμυντικών Επενδύσεων και, τέλος, Γενική Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων).

Τις αποφάσεις επεξεργαζόταν το Συμβούλιο Άμυνας (ΣΑΜ), στο οποίο μετείχαν μεν οι αρχηγοί των Γενικών Επιτελείων, αλλά μέσα στην πληθώρα των μη στρατιωτικών μελών αποτελούσαν τη μειονότητα. Το ΣΑΜ συγκροτούσαν, εκτός των αρχηγών, ο υπουργός Εθνικής Αμύνης, οι υφυπουργοί, ο γενικός γραμματέας, όταν υπήρχε, ο ειδικός γραμματέας και όλοι οι διευθυντές με τους αναπληρωτές τους. Δηλαδή τουλάχιστον επτά μη στρατιωτικά μέλη έναντι των τεσσάρων αρχηγών.

Τον τελικό λόγο είχε το ΚΥΣΕΑ, στο οποίο μετείχαν οι «πρωτοκλασάτοι» υπουργοί και μόνο ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ ο οποίος σε κάποια στιγμή υποβιβάστηκε σε παρατηρητή αφού του αφαιρέθηκε το δικαίωμα ψήφου στο Συμβούλιο.

Οι Γερμανοί

Μια άλλη επισήμανση είναι ότι κάνει λόγο κυρίως για προμήθειες που έγιναν από γερμανικές εταιρίες και ελάχιστα αναφέρει για γαλλικές και ρωσικές. Δεν γίνεται ο παραμικρός λόγος για μεγάλες προμήθειες υλικού που έγιναν την ίδια περίοδο από άλλες χώρες, όπως οι ΗΠΑ η Ιταλία και η Σουηδία.

Οι λογαριασμοί που θα ανοίξουν, καθώς η δικαστική διαδικασία εξελίσσεται, θα δείξουν ποιοι αποφάσιζαν αγορές ερήμην του Στρατού, αν και τα περισσότερα συστήματα που αγοράστηκαν ανταποκρίνονταν στις αμυντικές ανάγκες της χώρας. Όμως, όπως έχει πολλές φορές επισημανθεί, το κόστος τους ήταν δυσανάλογα μεγάλο και οι όροι επαχθείς για την ελληνική πλευρά. Άρματα χωρίς πυρομαχικά και αγορές χωρίς εξασφάλιση ανταλλακτικών και υποστηρίξεως κύκλου ζωής ήταν χαρακτηριστικά παραδείγματα αποφάσεων που ελήφθησαν. Προφανώς «κόβονταν» απαραίτητα τμήματα των συμβάσεων για να περισσέψουν λεφτά για τις μίζες.

Τα δώδεκα άχρηστα πυροβόλα της Τσεχίας

θα πρέπει να θυμίσουμε ότι η πλέον σκανδαλώδης περίπτωση αγοράς οπλικού συστήματος ήταν αυτή του αυτοκινούμενου πυροβόλου Suzana από τη Δημοκρατία της Τσεχίας. Δώδεκα τέτοια πυροβόλα αγοράστηκαν με αποφάσεις πολιτικών οργάνων που αγνόησαν τη σταθερή απορριπτική άποψη της στρατιωτικής ηγεσίας. Μάλιστα, το ΓΕΣ έφτασε σε σημείο να αρνηθεί την επιχειρησιακή ένταξη τους, επισημαίνοντας τα προβλήματα που θα δημιουργούνταν στην εφοδιαστική αλυσίδα, εξαιτίας της πλήρους ασυμβατότητας των πυροβόλων αυτών με ό,τι είχε εκείνη τη στιγμή ο Στρατός, ο οποίος προσπαθούσε να εντάξει τα νέα Pantzer 2000, που έχουν αποδειχθεί από το πλέον επιτυχημένα συστήματα, αποτελώντας το μέλλον του Πυροβολικού. Στο θέμα είχε αναφερθεί ο τότε υπουργός Αμύνης της Κύπρου Σωκράτης Χάσικος, ο οποίος δέχτηκε ένα περίεργο τηλεφώνημα από την Αθήνα. Ρωτήθηκε αν θέλει 12 αυτοκινούμενα πυροβόλα. Κεραυνοβολημένος από την έκπληξη ρωτούσε λεπτομέρειες, μην μπορώντας να πιστέψει ότι τα πυροβόλα θα του δίδονταν τζάμπα. Και φυσικά, αφού πείστηκε ότι η Λευκωσία δεν θα πλήρωνε δραχμή, τα δέχτηκε. Έτσι, το πυροβόλα μεταφέρθηκαν στην Κύπρο, όπου αξιοποιούνται μέχρι σήμερα από την Εθνική Φρουρά.

Οι ευθύνες του ΠΑΣΟΚ για το θεσμικό πλαίσιο που ευνοούσε τους μεσάζοντες

ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ του ΠΑΣΟΚ φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τις αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο των εξοπλισμών, ώστε οι σχετικές αποφάσεις να περάσουν στην αποκλειστική αρμοδιότητα της πολιτικής ηγεσίας. Την πρώτη κίνηση έκανε ο Ανδρέας Παπανδρέου με τη νομοθεσία διά της οποίας κατάργησε τη θεσμική υπόσταση του εμπορικού αντιπροσώπου πολεμικού υλικού. Εξαγγέλλοντας πομπωδώς την «κατάργηση των μεσαζόντων», στην ουσία δημιουργούσε το πλαίσιο στο οποίο ευδοκίμησε η διαφθορά.

Στη θέση των εμπορικών αντιπροσώπων που είχαν ευθύνη για τις προσφορές που έφερναν και τις συμβάσεις που υπέγραφαν εμφανίστηκαν οι «σύμβουλοι», οι οποίοι βρίσκονταν στο απυρόβλητο.

Και ενώ οι αντιπρόσωποι είχαν προσδιορισμένη προμήθεια υποκείμενη σε φορολογία, οι «σύμβουλοι» διαχειρίζονταν αφανή χρηματικά ποσά, τα οποία προφανώς κατέληγαν στις τσέπες κρατικών αξιωματούχων.

Περίπου τότε και με αυτές τις διαδικασίες έγινε η διαβόητη «αγορά του αιώνα». Πολλοί θυμούνται τα «τυφλά» Μιράζ, τα οποία αργότερα η κυβέρνηση Μητσοτάκη αρνήθηκε να παραλάβει, μέχρις ότου οι Γάλλοι κατασκευαστές τα αποκαταστήσουν. Ταυτόχρονα αποκαλυπτόταν ότι τα όπλα των αεροπλάνων αυτών (οι πύραυλοι Μαζίκ) είχαν πληρωθεί σε τιμές πολλαπλάσιες έναντι των αντίστοιχων αμερικανικών.

Μερικά χρόνια αργότερα, ο Γεράσιμος Αρσένης ολοκλήρωνε την καταστροφή με την ίδρυση της Γενικής Διευθύνσεως Εξοπλισμών. Σε αυτήν πέρασαν και επίσημα πλέον όλες οι αρμοδιότητες που αφορούσαν τους εξοπλισμούς, τις οποίες μέχρι τότε ασκούσαν τα Γενικά Επιτελεία.

Η βιομηχανία

Είναι χαρακτηριστικό ότι σε αυτή τη χρονική στιγμή ανακόπηκε η ανάπτυξη της εγχώριας αμυντικής βιομηχανίας. Στις επιλογές που γίνονταν από τα Γενικά Επιτελεία λαμβάνονταν υπόψη οι κατασκευαστικές δυνατότητες των ελληνικών εταιριών, η συμμετοχή των οποίων στα αντίστοιχα προγράμματα συντονιζόταν από την Υπηρεσία Πολεμικής Βιομηχανίας του υπουργείου Εθνικής Αμύνης. Αυτή η υπηρεσία, στην οποία οφειλόταν σε μεγάλο βαθμό η βιομηχανική ανάπτυξη της χώρας (και όχι μόνο σε ό,τι είχε σχέση με την άμυνα), κατά τη δεκαετία του ΄70 στην ουσία καταργήθηκε με την ίδρυση της ΓΔΕ. Αποτέλεσμα ήταν ότι εγκαταλείφθηκε τελείως το θεσμικό πλαίσιο για την εγχώρια αμυντική βιομηχανία, η οποία κάποτε απασχολούσε περί τους 25.000 εργαζομένους, οι περισσότεροι από τους οποίους ειδικοί επιστήμονες.

Στο Γραφείο Αντισταθμιστικών Ωφελημάτων της ΥΠΟΒΙ υπηρετούσε ως εν ενεργεία αξιωματικός ο Αντ. Κάντας, ο οποίος μετά την αποστρατεία του τοποθετήθηκε αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΓΔΕ. Γνωστός για την κομματική του τοποθέτηση στο ΠΑΣΟΚ, απολάμβανε το προνόμιο να βρίσκεται σχεδόν πάντα σε θέσεις μέσα στις εξοπλιστικές διαδικασίες. Εκεί τον κρατούσε μια ισχυρή κομματική προστασία, που δεν εκπορευόταν πάντα από τον υπουργό Αμύνης. Όμως, ταυτίστηκε με τις επιλογές του Άκη Τσοχατζόπουλου, ο οποίος τον επιβράβευσε για τη συνεργασία του βοηθώντας τον να εκλεγεί λέκτορας στην έδρα Οικονομίας της Άμυνας του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Να σημειωθεί ότι η νομοθεσία περί εμπορικών αντιπροσώπων δεν έχει αποκατασταθεί, ενώ η Νέα Δημοκρατία δεν έχει υλοποιήσει την προγραμματική δέσμευσή της (ήδη από το 2004) να επαναφέρει στα Γενικά Επιτελεία την αποφασιστική αρμοδιότητα για τους εξοπλισμούς.

(ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 05/01/2014 – ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΠΕΤΡΟΥ

πηγη: ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ

ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ ΜΗΝΥΣΕ ΤΟΝ ΤΡΑΓΑΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ !!

prot-thumb-medium
Ο απόστρατος πλωτάρχης Παναγιώτης Σταμάτης που έχει κάνει μήνυση στον πρώην πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου ξαναχτύπησε σήμερα. Κατέθεσε μήνυση με αφορμή τις δηλώσεις Τραγάκη ο οποίος σε συνέντευξή του υποστήριξε ότι το πολιτικό σύστημα γνώριζε για τις μίζες από το 2005!

Όλη η μήνυση Σταμάτη:


ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ
Κ.κ. Ευτέρπης Κουτζαμάνη


ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ
Του Παναγιώτη Σταμάτη του Δημητρίου, Πλωτάρχη του Πολεμικού Ναυτικού ε.α. κατοίκου Αθηνών, οδός Κομνηνών, αρ.48. 

ΚΑΤΑ 

ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ – συμμετόχου και εμπλεκομένου, διά κοινής δράσης και κοινού δόλου, αρμοδίου υπηρεσιακού παράγοντος και εξωθεσμικού τοιούτου συναυτουργού ή ηθικού  αυτουργού.



Αξιότιμη κ. Εισαγγελεύ, 
Πρόσφατα περιήλθαν σε γνώση μου κρίσιμα πραγματικά περιστατικά, δημοσιεύματα σε εφημερίδες καθώς και η συνέντευξη του Αντιπροέδρου της Βουλής κ. Ι. Τραγάκη, από τα οποία προκύπτουν κατά την άποψή μου σοβαρές ενδείξεις τέλεσης αξιόποινων πράξεων αυτεπαγγέλτως διωκόμενων σε βαθμό κακουργήματος ενδεικτικά: (239 ΠΚ, 259 ΠΚ, κ.α.) εκ μέρους μελών της εξεταστικής επιτροπής της Βουλής του 2005. 

Η δήλωση του Αντιπροέδρου της Βουλής στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία είναι η εξής:
«Η Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής του 2005 είχε τεκμηριώσει πλήρως την απιστία, σε βαθμό κακουργήματος, του Ακη Τσοχατζόπουλου για τη διακίνηση μεγάλων χρηματικών ποσών, εκατομμυρίων δολαρίων, σε ό,τι αφορά τις συμβάσεις προμήθειας εξοπλιστικών συστημάτων TOR-Μ1 και τις αντίστοιχες συμβάσεις Αντισταθμιστικών Ωφελημάτων δηλώνει σε σημερινή του συνέντευξη στην Ελευθεροτυπία ο Γιάννης Τραγάκης.
Ο τότε πρόεδρος της Εξεταστικής Επιτροπής του 2005 δηλώνει ότι είχε εντοπιστεί με ακρίβεια δολαρίου η προμήθεια που είχε κατατεθεί για τα Αντισταθμιστικά Οφέλη , ύψους 25.081.957 δολαρίων. Η διαδρομή του "μαύρου χρήματος" είχε περάσει από τη Ρωσία στην Κύπρο, από την Κύπρο στη Νέα Υόρκη και από τη Νέα Υόρκη στη Ζυρίχη όπου ζητήθηκε και επιτεύχθηκε το άνοιγμα των λογαριασμών.
Είχαμε τεκμηριώσει πλήρως την ανάμειξη για τα TOR-M1 και τα TPQ-37 του Άκη Τσοχατζόπουλου στις μίζες της εταιρείας Drumilan, αλλά και του Γιάννου Παπαντωνίου στο ‘πάρτι’ των προμηθειών στις Ένοπλες Δυνάμεις, αλλά δυστυχώς εκεί σταματήσαμε, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γιάννης Τραγάκης.» 
Το μέγεθος του εγκλήματος της συγκάλυψης, του κουκουλώματος του σκανδάλου χρηματισμού, φαίνεται από μια απλή σύγκριση του πορίσματος των εισαγγελέων (κ.κ. Κυβέλου και Σίσκου) με τις αποκαλύψεις της Εξεταστικής Επιτροπής. Η ίδια εταιρεία, η Drumilan, αλλά και ακριβώς το ίδιο ποσό των 21.087.757 δολαρίων. Οι εισαγγελείς μιλούν ευθέως στο 103 σελίδων πόρισμά τους για χρηματισμό, κάνουν λόγο για την καταδίκη των Ρώσων επιχειρηματιών από ρωσικά δικαστήρια για μίζα στην Ελλάδα και αναφέρονται σε όλα τα ονόματα που και τότε είχαν αποκαλυφθεί ως εμπλεκόμενα στη διακίνηση της μίζας από τη Μόσχα προς τις ΗΠΑ και από εκεί στην Ελβετία. 

Στο από 11 Ιανουαρίου 2005 πόρισμα των εννέα (9) βουλευτών (ΠΑΣΟΚ) της Επιτροπής αναφέραται:
« Δεν προκύπτει κανένα στοιχείο πιθανής τέλεσης ποινικού αδικήματος από τους πρώην Υπουργούς Εθνικής Άμυνας κ.κ. Απόστολο-Αθανάσιο Τζοχατζόπουλο και Γιάννο Παπαντωνίου και στελέχη της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του Υπουργείου».
Πλην όμως, όπως έχει λεπτομερώς προαναφερθεί τα μέλη της επιτροπής τελούσαν εν γνώσει ότι υφίστανται οι ουσιαστικές και διαδικαστικές προϋποθέσεις, δια την άσκηση αυτής, εφόσον ως ικανοί και έμπειροι βουλευτές εγνώριζαν ασφαλώς ότι δια την άσκηση ποινικής διώξεως είναι αρκετή και απλή πιθανότητα τελέσεως αξιοποίνων πράξεων και ότι στην παρούσα περίπτωση υπήρχε πλούσιο αποδεικτικό υλικό πολλαπλώς διασταυρούμενο το οποίο επέβαλε την άσκηση ποινικής διώξεως κατά των υπαιτίων. 
ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Α. Κατά τη διάταξη του άρθρου 239 στοιχ. β΄ του Π.Κ. υπάλληλος στα καθήκοντα του οποίου ανάγεται η δίωξη και η ανάκριση αξιόποινων πράξεων αν εν γνώσει του εξέθεσε σε δίωξη ή τιμωρία κάποιον αθώο ή παρέλειψε να διώξει κάποιον υπαίτιο ή προκάλεσε την απαλλαγή του από την τιμωρία τιμωρείται με κάθειρξη μέχρι δέκα ετών. Από τη διάταξη αυτή προκύπτει ότι για τη στοιχειοθέτηση του εγκλήματος αυτού (της κατάχρησης εξουσίας) υπό την ανωτέρω μορφή του όταν τελείται με την παράλειψη του υπαλλήλου να διώξει τον υπαίτιο απαιτείται αντικειμενικώς μεν ο υπάλληλος να ήταν αρμόδιος για την άσκηση της ποινικής δίωξης, υποκειμενικώς δε δόλος αυτού που συνίσταται στη γνώση ότι εκείνος για τον οποίο παραλείπει τη δίωξη είναι υπαίτιος αξιόποινης πράξης. Υποκείμενο του ως άνω εγκλήματος είναι και ο εισαγγελέας των πλημμελειοδικών ο οποίος επί κακουργημάτων και πλημμελημάτων (αλλά και επί πταισμάτων όταν είναι συναφή προς κακουργήματα ή πλημμελήματα) ασκεί κατ΄ άρθρα 27 παρ. 1 και 43 Κ.Π.Δ. την ποινική δίωξη στο όνομα της πολιτείας (βλεπ. ΑΠ, σε Συμβούλιο, 273/2000 Ποιν. Χρον. Ν/881). Το έγκλημα αυτό, της κατάχρησης εξουσίας, τελεί ο Εισαγγελέας των Πλημμελειοδικών και με τη θέση της μήνυσης ή της αναφοράς στο αρχείο και τη σύνταξη και την υποβολή της σχετικής αναφοράς του στον Εισαγγελέα Εφετών (κατ΄άρθρο 43 παρ. 2 ΚΠΔ ως νυν ισχύει, ή κατ΄άρθρο 43 παρ. 1 εδάφ. β΄ Κ.Π.Δ. ως ίσχυε προ τη αντικατάστασής του με το άρθρο 5 ν.3160/30.6.2003) τελώντας εν γνώσει ότι η μήνυση (ή η αναφορά) στηρίζεται στο νόμο και δεν είναι προφανώς αβάσιμη στην ουσία της ούτε ανεπίδεκτη δικαστικής εκτίμησης, δηλ. ενώ τελεί εν γνώσει ότι υπάρχουν οι ουσιαστικές και διαδικαστικές προϋποθέσεις για την άσκηση της ποινικής δίωξης. Η ύπαρξη απλής και μόνο πιθανότητας τέλεσης αξιόποινης πράξης ή απλών ενδείξεων ενοχής του μηνυομένου ως δράστη αυτής καθιστά υποχρεωτική για τον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών την άσκηση της ποινικής δίωξης (βλεπ. Κ. Σταμάτη «Η προκαταρκτική εξέταση» σελ. 257, 274).
Η Εισαγγελική Αρχή δεν είναι διάδικος αλλά αυτοτελές όργανο της δικαιοσύνης και κατά την κυρία και βασική λειτουργία της ανήκει στη δικαστική, με ευρεία έννοια, λειτουργία, και η άσκηση ή μη της ποινικής δίωξης (κατ΄άρθρα 27, 43 Κ.Π.Δ.) συνιστά για τον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών κυρία λειτουργική αρμοδιότητα με οιονεί δικαιοδοτικό χαρακτήρα (βλεπ. Κ. Σταμάτη « Ο Εισαγγελικός Θεσμός» Ποιν. Χρον. Λ΄ σελίς 609 επομ.) και όχι απλή έκφραση γνώμης. Βέβαια ο Εισαγγελέας Πλημμελειοδικών απολαμβάνει της από το Σύνταγμα (άρθρο 87 παρ. 1,2) και τον Νόμο (άρθρο 177 παρ. 1 Κ.Π.Δ. άρθρο 24 παρ. 1 ν.1756/1988) θεσπιζόμενης προσωπικής και λειτουργικής δικαστικής ανεξαρτησίας και η εσφαλμένη δικαιοδοτική κρίση του (ή η εσφαλμένη έκφραση γνώμης), ακόμη και εάν οφείλεται σε αμέλεια ή ανεπάρκεια ή αδιαφορία, δεν δύναται να οδηγήσει στην καθίδρυση της έννοιας της αξιόποινης «παράλειψης», αλλ΄εάν όμως, ο εισαγγελέας των πλημμελειοδικών , με άμεσο δόλο (δεν αρκεί, κατ΄άρθρο 27 παρ. 2 Π.Κ., ο ενδεχόμενος) που περιλαμβάνει τη γνώση ότι συντρέχουν οι άνω νομικές και ουσιαστικές προϋποθέσεις για την άσκηση σε συγκεκριμένη περίπτωση της ποινικής δίωξης, παραλείπει να πράξει τούτο, εφαρμόζοντας τον δικονομικό τύπο της αρχειοθέτησης, τότε διαπράττει τετελεσμένο έγκλημα κατάχρησης εξουσίας (και όχι, σημειωτέο, το έγκλημα αυτό σε απόπειρα, ακόμη και εάν ο εισαγγελέας εφετών, μη συμφωνώντας με την αρχειοθέτηση, παρήγγειλε την άσκηση ποινικής δίωξης, και ούτε βέβαια, πολύ περισσότερο, δύναται να γίνει λόγος εν προκειμένω για μη τιμωρούμενη ποινικά προπαρασκευαστική πράξη εγκλήματος κατάχρησης εξουσίας). 
Β. Κατά τις διατάξεις του ειδικού νόμου 3126/2001, άρθρο 5, Κίνηση διαδικασίας – Προκαταρκτική εξέταση 
«3. Η επιτροπή έχει όλες τις αρμοδιότητες του Εισαγγελέα Πρωτοδικών όταν αυτός ενεργεί προκαταρκτική εξέταση και μπορεί να αναθέτει σε Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών ή Εφετών την ενέργεια ειδικότερων πράξεων σχετικών με το αντικείμενο της προκαταρκτικής εξέτασης.
Εκείνος κατά του οποίου στρέφεται η πρόταση δίωξης καλείται από την επιτροπή να δώσει εξηγήσεις αν το επιθυμεί.
4. Το πόρισμα της παραγράφου 2 πρέπει να είναι αιτιολογημένο και να περιέχει ιδίως τα πραγματικά περιστατικά και τα αποδεικτικά μέσα που οδηγούν σε αυτά, όπως προέκυψαν κατά την προκαταρκτική εξέταση, την υπαγωγή των πραγματικών περιστατικών στις εφαρμοζόμενες ποινικές διατάξεις και σαφή πρόταση για την άσκηση ή μη ποινικής δίωξης.
Αιτιολογημένη πρέπει να είναι και η πρόταση της τυχόν μειοψηφίας, η οποία καταχωρίζεται σε χωριστό κεφάλαιο του ίδιου πορίσματος.»
Επειδή, έχω το απαραίτητο έννομο συμφέρον (αρθ. 40 ΚΠΔ και 232 ΠΚ), είναι δε νόμιμη, βάσιμη, αληθής και εξαιρετικής φύσης.
Επειδή, τα πρόσωπα που διέπραξαν τα ανωτέρω αναφερόμενα αδικήματα είναι δυνατόν να προσδιορισθούν από την διενεργηθησοµένη ανάκριση. 
Επειδή, οι ανωτέρω πράξεις τιμωρούνται από τις διατάξεις του Π.Κ. καθώς και ειδικών ποινικών νόμων. 
Επειδή, στη νομοθεσία μας προβλέπεται ότι ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου δικαιούται σε υποθέσεις εξαιρετικής φύσης να διατάσσει τη διεξαγωγή της ανάκρισης και την εισαγωγή της υπόθεσης στο ακροατήριο κατ’ απόλυτη προτεραιότητα (άρθρο 35 εδ. γ΄ ΚΠΔ).
Επιτρέψτε μου να σημειώσω ότι κατά την άποψή μου, υφισταμένων κατά την κρίση Σας των νομίμων προϋποθέσεων, την εισαγωγή της υποθέσεως κατ΄ άρθρον 29 Κ. Ποιν. Δ. στο Δικαστήριο των Εφετών και τον ορισμό Εφέτου Ανακριτή. 
Η εκδήλωση της παρούσας μηνυτήριας αναφοράς γίνεται για τη διαφύλαξη και την προστασία των δικαιωμάτων μου και από δικαιολογημένο ενδιαφέρον ως πολίτης Δημοκρατικού Κράτους.
Κατόπιν όλων των ανωτέρω εκφράζω την άποψη ότι συντρέχουν οι αναγκαίες εκείνες ενδείξεις διάπραξης αξιόποινων πράξεων και μάλιστα σε βαθμό κακουργήματος σε τέτοιο βαθμό βεβαιότητας ώστε να επιβάλλεται η ποινική τους τεκμηρίωση και δίωξη. 

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ 
και με την ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου 
ΕΞΑΙΤΟΥΜΑΙ 
Την άμεση και επείγουσα ποινική διερεύνηση του θέματος προκειμένου να ταυτοποιηθούν και εξατομικευτούν οι διαφαινόμενες ως τελεσθείσες αξιόποινες πράξεις, να συνδεθούν με τους φυσικούς, ηθικούς αυτουργούς και άλλους συμμέτοχους και να υποστούν οι υπόλογοι την κατά νόμο τιμωρία τους.
Επιπλέον δηλώνω παράσταση πολιτικής αγωγής για όλα τα αδικήματα που συρρέουν από τα μηνυόμενα, για την αποκατάσταση της βλάβης, για τη στήριξη της κατηγορίας και για χρηματική ικανοποίηση (44) ευρώ, λόγω ηθικής και υλικής βλάβης επελθούσας σε εμένα από τις εν λόγω πράξεις. 
Προς απόδειξη όλων των παραπάνω, ζητούμε να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και σας επισυνάπτουμε αντίγραφα των δημοσιευμάτων.

Συνημμένα (6)- Δημοσιεύματα στα: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ (2), ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ (ΜΠΛΟΓΚ).


Αθήνα, 8 Ιανουαρίου 2014

Ο Μηνυτής και Πολιτικώς Ενάγων
Πλωτάρχης ε.α. Παναγιώτης Σταμάτης ΠΝ


πηγη:ΟnAlert

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠEΚΤΗΣΕ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ !!!





Αυτο-ανακηρύχθηκε «Αναπληρωτής Πρωθυπουργός» ο Ε.Βενιζέλος!

 Ο επίσημος λογαριασμός της Ελληνικής προεδρίας στο twitter μας πληροφορεί ότι χώρα μόλις απέκτησε και αναπληρωτή πρωθυπουργό!
Συγκεκριμένα, στα μηνύματα που έστελνε από τον εν λόγω λογαριασμό, κατά την επιθεώρηση του Ευάγγελου Βενιζέλου στο Ζάππειο, ο τελευταίος εμφανίζεται εκτός από «FM» (Foreign Minister), δηλαδή, υπουργός Εξωτερικών και ως «DPΜ» που στη διεθνή πολιτική ορολογία σημαίνει: Deputy Prime Minister, δηλαδή, Αναπληρωτής Πρωθυπουργός.
πηγη: Defencenet