Τρίτη 4 Ιουνίου 2024

Τραγωδία των Τεμπών: - Νεκροί άταφοι - Τι κάνουν οι υπαίτιοι ....


 Της Ελένης Προκοπίου

Προ ημερών μάθαμε από τον Τύπο ότι βρέθηκαν και άλλα οστά στα περιβόητα «οικόπεδα» περισυλλογής μπάζων από τον χώρο της τραγωδίας των Τεμπών, οστά τα οποία ανήκουν σε θύματα που δεν έχουν καν ταυτοποιηθεί.

Όμως ο υπερυπουργός της κυβέρνησης Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε ότι ο ελληνικός λαός έχει πολύ σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθεί και δεν ενδιαφέρεται για τα Τέμπη. Εκτός αυτού η κυβέρνηση δια των εκπροσώπων της κατακεραύνωσε τους πάντες για προσπάθεια εργαλειοποίησης της τραγωδίας των Τεμπών για μικροκομματικά οφέλη πράγμα που είναι «ό,τι πιο χυδαίο και προσβλητικό για τις οικογένειες των θυμάτων» που φτάνει μάλιστα «σε σημείο τυμβωρυχίας».

Ο υπουργός και οι λοιποί εκπρόσωποι αυτής της κυβέρνησης μιλούν λοιπόν για λογαριασμό και του λαού και των γονέων, κατηγορούν μάλιστα εμμέσως τους γονείς για «τυμβωρυχία».

Αυτοί οι οποίοι είχαν σε λειτουργία επί χρόνια το σιδηροδρομικό δίκτυο χωρίς σηματοδότηση, χωρίς τηλεδιοίκηση και κανόνες ασφαλείας.

Αυτοί οι οποίοι αδιαφόρησαν για τις γραπτές προειδοποιήσεις των αρμοδίων για σφοδρή πιθανότητα μείζονος σιδηροδρομικού δυστυχήματος.

Αυτοί οι οποίοι εξέθεσαν εν γνώσει τους επί μεγάλο χρονικό διάστημα, σε κίνδυνο ζωής  έναν μεγάλο αριθμό προσώπων και δεν έκαναν τίποτε για να αποτρέψουν το αποτέλεσμα, τον θάνατο τόσων ανθρώπων αν και είχαν νομική υποχρέωση να το αποτρέψουν.

Αυτοί οι οποίοι είναι υπαίτιοι του δυστυχήματος των τραίνων.

Αυτοί οι οποίοι έλαβαν μέρος με διάφορους τρόπους και σε διάφορους χρόνους, στη συγκάλυψη όλων των συνθηκών του δυστυχήματος από την πρώτη κιόλας νύχτα.

Αυτοί οι οποίοι αλλοίωσαν τον χώρο του δυστυχήματος των Τεμπών.

Αυτοί οι οποίοι προκάλεσαν δολίως απώλεια αποδεικτικών στοιχείων.

Αυτοί οι οποίοι παραποίησαν τα ηχητικά ντοκουμέντα των συνομιλιών του ΟΣΕ που αφορούν τη μοιραία νύχτα.

Αυτοί οι οποίοι κατέστρεψαν κρίσιμα στοιχεία καθιστώντας αδύνατη ή δυσχερή την αξιοποίηση των όποιων ευρημάτων.

Αυτοί οι οποίοι έδωσαν εντολή να γίνει «αναδιαμόρφωση του χώρου», παραβιάζοντας την ακεραιότητα του χώρου του δυστυχήματος.

Αυτοί οι οποίοι δήθεν «ανασήκωσαν» τους συρμούς και δήθεν «απομάκρυναν» τα βαγόνια ενώ έκαναν εκχωμάτωση 300 (για άλλους 500) κυβικών μέτρων χώματος.

Αυτοί οι οποίοι έδωσαν εντολή για την απομάκρυνση των χωμάτων και το «μπάζωμα» του χώρου.

Αυτοί οι οποίοι έκαναν επίστρωση με πίσσα και χαλίκια σε μεγάλη έκταση.

Αυτοί οι οποίοι έθεσαν σε πλειστηριασμό το παράνομο κατασχεμένο φορτίο ξυλολίου.

Αυτοί οι οποίοι αγόρασαν αυτό το παράνομο φορτίο.

Αυτοί οι οποίοι τοποθέτησαν και φόρτωσαν το παράνομο, εύφλεκτο, επικίνδυνο φορτίο στην αμαξοστοιχία της γραμμής.

Αυτοί οι οποίοι είχαν την ευθύνη των δρομολογίων του σιδηροδρόμου και στη Λάρισα και στη Θεσσαλονίκη τη μοιραία νύχτα.

Όλοι αυτοί είναι πρόσωπα συγκεκριμένα με συγκεκριμένο ονοματεπώνυμο που με τις συγκεκριμένες πράξεις και τις συγκεκριμένες παραλείψεις τους οδήγησαν σ’ αυτό το ζοφερό αποτέλεσμα και μετέτρεψαν ένα σιδηροδρομικό δυστύχημα σε κρατικό έγκλημα.

Όλοι αυτοί παραβίασαν πρωτίστως το ανώτερο, απαραβίαστο και αναπαλλοτρίωτο δικαίωμα του ανθρώπου, το «δικαίωμα στη ζωή»: το δικαίωμα στη ζωή όλων των θυμάτων, ένα δικαίωμα που η Πολιτεία είχε την υποχρέωση να προστατεύει.

Το κρατικό αυτό έγκλημα όμως δεν απορρέει μόνο από το ότι δεν έτυχε προστασίας η ανθρώπινη ζωή των θυμάτων αλλά και από το μεταγενέστερο γεγονός ότι όλες αυτές οι πράξεις έλαβαν χώρα ενώ υπήρχαν αγνοούμενοι επιβάτες και επιβάτες που δεν είχαν αναγνωριστεί, με αποτέλεσμα σήμερα πάνω από ένα χρόνο μετά το συμβάν, να ανευρίσκονται οστά ανθρώπων πεταμένα σε διάφορα οικόπεδα δηλαδή άνθρωποι αγνώστου αριθμού παραμένουν μέχρι σήμερα άταφοι!

Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι έδιναν μεγάλη σημασία στην ταφή των νεκρών. Ο νεκρός έπρεπε να ταφεί, να ριχτεί πάνω του χώμα -όπως και σήμερα- για να μην περιπλανιέται η ψυχή του γύρω από τα «Ύδατα της Στυγός» για εκατό χρόνια. Οι Αθηναίοι έθαψαν ακόμη και τους νεκρούς Πέρσες στη μάχη του Μαραθώνα όπως μας λέει ο Παυσανίας. Αυτό το ιερό καθήκον διακηρύσσει η Αντιγόνη η οποία υπό το βάρος του χρέους της ταφής του αδελφού της, εξεγείρεται ενάντια στον Κρέοντα.

Αυτό το τελευταίο ιερό καθήκον προς αυτούς τους ανθρώπους παραβιάστηκε βάναυσα. Το έγκλημα αυτό είναι πέρα από το ποινικό δίκαιο, πέρα από τον νόμο, πέρα από το κράτος δικαίου. Είναι έγκλημα κατά της ανθρωπότητας που μετατρέπει την κοινωνία μας σε κοινωνία βαρβαρότητας δηλαδή σε απουσία κοινωνίας.

Είναι λοιπόν καθολική απαίτηση του ελληνικού λαού και του κάθε ατόμου χωριστά να δοθεί απάντηση στη βαρβαρότητα και στη χυδαία προσβολή της ανθρώπινης αξίας.

Ο αγώνας που δίνουν οι οικογένειες των θυμάτων για την απόδοση δικαιοσύνης είναι υπόθεση όλων μας.



πηγή:https://www.antinews.gr/54797/antitheseis/nekroi-atafoi/

Υπτγος ε.α. Χρήστος Μπολώσης: - Περί ιστορίας γενικώς -1


 Ο κ. Ερμόλαος, ήταν συνταξιούχος του υπουργείου Κοινωνικής Ανασυγκροτήσεως και Φροντίδος,  απ΄ το οποίο αφυπηρέτησε ευδοκίμως, έχοντας «εξαντλήσει την  ιεραρχία», όπως τον πληροφορούσε το σχετικό έγγραφο που του ενεχείρισαν, μαζί με τις ευχές τους για… καλό υπόλοιπο, ένθα λέγοντας «υπόλοιπο», ο καθείς αντιλαμβάνεται τι ακριβώς υπονοείται.

  • Tου Υπτγου ε.α. Χρήστου Μπολώση

Ο κ. Ερμόλαος, ήταν ένας ήσυχος άνθρωπος, όσον αφορούσε την δημοσία του εικόνα και ένας ανήσυχος άνθρωπος, όσον αφορούσε τη συνείδησή του.

Γεννήθηκε κάπου εκεί στο τέλος της δεκαετίας του 1940 και έχει ζήσει όλη την νεότερη ιστορία της Ελλάδος.

Έζησε συμμοριτοπολέμους χωρίς να θυμάται και πολλά πράγματα, έζησε μεγάλους πρωθυπουργούς, όπως ο Παπάγος και ο Καραμανλής (ο τότε όχι ο μετά), αλλά και μεγάλους πολιτικούς, με προσφορά όμως  αντιστρόφως ανάλογη των ικανοτήτων τους.  Έζησε τον θάνατο της δημοκρατίας, που σύμφωνα με τον «Εθνάρχη» Καραμανλή είχε δολοφονηθεί αλλά δεν της το είχανε πει». Έζησε και το καθεστώς της 21η Απριλίου του 1967. Έζησε το έπος των αντιστασιακών, χωρίς όμως να έχει την τύχη να γνωρίσει κανένα. Για να είμαστε δίκαιοι γνώρισε περίπου 3.256, αλλά από το 1975 και μετά…

Όμως ο κ. Ερμόλαος, όπως είπαμε ήταν ιδιαιτέρα προσεκτικός με την συνείδησή του και δεν άνοιγε το στόμα να καταπίνει σαν χάνος ό,τι του σερβίρανε τα κανάλια, οι φυλλάδες και τα διάφορα φερέφωνα

Έτσι είχε γνώμη για όλα τα γεγονότα. Μπορεί να μην ήταν πάντοτε απόλυτα σωστή,  άλλα ήταν  η δική του.    

Κάπου είχε διαβάσει ότι ο Γερμανοεβραίος μαρξιστής φιλόσοφος Βάλτερ Μπενγιαμίν, είπε ότι: «Η ιστορία γράφεται συχνά από τους νικητές». Μπορεί να το είπε και ο Ναπολέων. Δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας τώρα

Ο κ. Ερμόλαος, αναρωτιόταν  πόσο αντικειμενική μπορεί να είναι η ιστορία, που γράφεται έτσι, αλλά απάντηση δεν έπαιρνε από κανένα. Ούτε καν από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο κ. Μαρινάκη, που έχει, τουλάχιστον μια, απάντηση για όλα.

  Όμως, αν το αξίωμα αυτό, αμφισβητείται και μάλιστα έντονα όχι μόνο από τον κ. Ερμόλαο, τότε πόσο θα πρέπει να αμφισβητείται  το ότι: «Οι νικητές γράφουν την ιστορία, καθ’ υπαγόρευση των ηττημένων».

Ο κ. Ερμόλαος αυτό το είχε εμπεδώσει, διότι ψάχνοντας και διαβάζοντας είχε πεισθεί  ότι αυτό ακριβώς  συμβαίνει. 

Με αυτές τις σκέψεις και αφού διάβασε έμπλεος χαράς, ότι το 2043 η σύνταξή του θα αυξηθεί κατά 2,67 % και ότι η τιμή της φέτας έπεσε στα 2,6 ευρώ (Μαρινάκης: Τα 100 γραμμάρια εννοούμε ρε…), πήρε τον δρόμο για το ταβερνάκι της γειτονιάς.

Εκεί συνάντησε την παρέα του, όλοι απόμαχοι της ζωής και της βιοπάλης, καλησπέρισε, κάθισε στην θέση του, που τον περίμενε και φώναξε:

  • Παιδί, ένα καθαρό.

Πολύ τετριμμένη φαίνεται αυτή η φράση, αλλά έχει τη  σημασία της. Ξεκινάει από πολύ παλιά και από την αρχή ότι όταν κάποιος πίνει κρασί, θα πρέπει  να συμμετέχουν, όσο το δυνατόν περισσότερες  αισθήσεις. Η γεύση βέβαια, η όσφρηση (έχετε δει τον Ορέστη Μακρή, πώς μυρίζει το κρασάκι του πριν το κατεβάσει), η ακοή που συμμετέχει με το τσούγκρισμα των ποτηριών και η όραση, η οποία τέρπεται από το χρώμα του κρασιού όπως αυτό αναδεικνύεται από ένα καθαρό ποτήρι χωρίς… δαχτυλιές. Η αφή ενδεχομένως θα χρειαστεί,  αργότερα, όταν θα σε βοηθήσει να γυρίσεις σπίτι…

Κάθισε λοιπόν ο κ. Ερμόλαος, ήρθε και το καθαρό και είπε:

-Ρε παιδιά δεν είμαστε καθόλου καλά.

Τα «παιδιά» ήξεραν ότι δεν είναι  καθόλου καλά, αφού άλλος πάλευε με την πίεση του, άλλος με την χοληστερίνη του, άλλος με το ζάχαρό του και τέλος πάντων όλοι είχαν λόγους να συμφωνούνε ότι δεν ήταν, αν όχι «καθόλου», πάντως όχι καλά.

-Ε, τι περιμένεις τώρα ρε Ερμόλαε στη ηλικία που φτάσαμε;

– Όχι ρε σεις δεν εννοώ αυτό. Άλλο λέω.

-Τότε αφού λες άλλο γιατί δεν λες κατ’ ευθείαν αυτό που θες, αλλά λες το άλλο, είπε ο κύριος Ευρυσθένης συνταξιούχος δημοδιδάσκαλος, μιμούμενος τον Στρατηγό Χαρίλαο Μπάρδα (Ορέστης Μακρής) στην «Θεία απ’ το Σικάγο».

– Ρε ξέρετε πού έχω καταλήξει; Ότι σήμερα την ταλαίπωρη την ιστορία, την αναθεωρούμε, την ξανακοιτάμε, την ανακατεύουμε, την βάζουμε στο μίξερ των σκοπιμοτήτων και γενικώς την διαστρεβλώνουμε και την στραγγαλίζουμε ασυστόλως παρουσιάζοντάς της, όπως αυτή μας βολεύει.

– Για γίνε λίγο πιο σαφής  Ερμόλαε, είπε ο κ. Ευλάμπιος, συνταξιούχος δημοδιδάσκαλος

– Με χαρακτηριστική ευκολία, πήρε φόρα ο Ερμόλαος, πετάμε λάσπη σε ηρωικές μορφές του Έθνους μας, μόνο και μόνο για να εξυπηρετήσουμε στενά προσωπικά ή – το χειρότερο – πολιτικά και κομματικά συμφέροντα. Κύριοι, όλοι γνωρίζουμε ότι η Ζαν ντ’ Αρκ, άκουγε φωνές και σύμφωνα με αυτές, οδηγούσε τα στρατεύματα της Γαλλίας στη νίκη εναντίον των Άγγλων, κατά τον μεταξύ τους Εκατονταετή πόλεμο (1337-1453). Το να βλέπεις οράματα κυρίες και κύριοι και το να ακούς φωνές, είναι   το πλέον χαρακτηριστικό σύμπτωμα της σχιζοφρένειας. Ουδείς όμως Γάλλος διενοήθη ποτέ, να αποκαλέσει σχιζοφρενή την Ιωάννα της Λωρραίνης. Εμείς εδώ, μέχρι και τον Κολοκοτρώνη τον βγάλαμε αέ μου σγχώρεσέ με και να με συμπαθά η κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+. Και με την ευκαιρία, αυτό το + δεν μπορώ να ερμηνεύσω και μ΄ αυτό τα μαράζι θα πάω.

– Να σας το πω εγώ κ. Ερμόλαε, πετάχτηκε ο Φίφης ο αχτύπητος, αλλά ο κ. Ερμόλαος τον έκοψε.

-Άσε Φίφη, μια άλλη φορά, είπε ο κ. Ερμόλαος και συνέχισε. Μία μανία  απαξιώσεως των πάντων κυριαρχεί, δυστυχώς και με την ευλογία των θεσμών. Η πρόφαση είναι  επιστημονικοφανής. Να ξαναδούμε και συνεπώς να ξαναγράψουμε την Ιστορία και συνεπώς να σερβίρουμε όπως την θέλουμε την ταλαίπωρη την ιστορία. Λες και μέχρι τώρα είμαστε τυφλοί. Σοβαροφανείς ιστορικοί, κλαίνε και οδύρονται επειδή ο Κολοκοτρώνης κατά την πολιορκία της Τριπολιτσάς στις 23 Μαρτίου του 1821, έσφαξε τούρκους. Κανένας όμως απ’ αυτούς, δεν ρίχνει ούτε ένα δάκρυ, για τους Έλληνες, που επί 400 χρόνια σφάζονταν και βασανίζονταν από τους Οθωμανούς. 

-Ε, πως; είπε ο κ. Βλαδίμηρος παλαιό στέλεχος του ΚΚΕ, και ανέφερε έναν που δεν τον ήξερε ούτε η μάνα του, ότι είχε γράψει για σφαγές εκ μέρους των Ελλήνων.

– Άκου ρε Βλαδίμηρε, ασφαλώς και σκότωσαν και Έλληνες άλλωστε σον πόλεμο δεν σκοτώνει μόνο η μια πλευρά. Αλλά άλλο να κάνεις το καθήκον σου στη μάχη και άλλο να «υποχρεώνεις» τον μεγάλο Βίκτορ Ουγκό να γράψει το Ελληνόπουλο. Το έχεις  ακούσει Βλαδίμηρε;

Όχι ο Βλαδίμηρος δεν το είχε ακούσει. Ο κ. Ερμόλαος όμως προετοιμασμένος για την συζήτηση που άνοιξε, έβγαλε από την τσέπη του ένα χαρτί και διάβασε:

«Το Ελληνόπουλο»

Τούρκοι διαβήκαν. Χαλασμός, θάνατος πέρα ως πέρα.

Η Χίο, τ’ όμορφο νησί, μαύρη απομένει ξέρα,
με τα κρασιά, με τα δεντρά
τ’ αρχοντονήσι, που βουνά και σπίτια και λαγκάδια
και στο χορό τις λυγερές καμιά φορά τα βράδια
καθρέφτιζε μεσ’ τα νερά.

Ερμιά παντού. Μα κοίταξε κι απάνου εκεί στο βράχο,
στου κάστρου τα χαλάσματα κάποιο παιδί μονάχο
κάθεται, σκύβει θλιβερά
το κεφαλάκι στήριγμα και σκέπη του απομένει
μόνο μιαν άσπρη αγράμπελη σαν αυτό ξεχασμένη
μεσ’ την αφάνταστη φθορά.

– Φτωχό παιδί, που κάθεσαι ξυπόλυτο στις ράχες
για να μην κλαις λυπητερά, τ’ ήθελες τάχα να ‘χες
για να τα ιδώ τα θαλασσά
ματάκια σου ν’ αστράψουνε, να ξαστερώσουν πάλι
και να σηκώσεις χαρωπά σαν πρώτα το κεφάλι
με τα μαλλάκια τα χρυσά;

Τι θέλεις άτυχο παιδί, τι θέλεις να σου δώσω
για να τα πλέξης ξέγνοιαστα, για να τα καμαρώσω
ριχτά στους ώμους σου πλατιά
μαλλάκια που του ψαλιδιού δεν τάχει αγγίξει η κόψη
και σκόρπια στη δροσάτη σου τριγύρω γέρνουν όψη
και σαν την κλαίουσα την ιτιά;

Σαν τι μπορούσε να σου διώξει τάχα το μαράζι;
Μήπως το κρίνο απ` το Ιράν, που του ματιού σου μοιάζει;
Μην ο καρπός απ’ το δεντρί
που μεσ’ στη μουσουλμανική παράδεισο φυτρώνει,
κ’ έν’ άλογο χρόνια εκατό κι αν πιλαλάει, Δεν σώνει
μεσ’ απ’ τον ίσκιο του να βγει;

Μη το πουλί που κελαηδάει στο δάσος νύκτα μέρα
και με τη γλύκα του περνάει και ντέφι και φλογέρα;
Τι θες κι απ’ όλα τα αγαθά
τούτα; Πες. Τα` άνθος, τον καρπό; Θες το πουλί;
-Διαβάτη,
μου κράζει το Ελληνόπουλο με το γαλάζιο μάτι:
– Βόλια, μπαρούτι θέλω. Να.

  • Το ποίημα «Το Ελληνόπουλο», εξήγησε ο κ. Ερμόλαος, γράφτηκε από τον Βίκτορα Ουγκώ, το 1828, σε ηλικία 26 ετών  και αναφέρεται στην καταστροφή της Χίου από τους Οθωμανούς, στις 30 Μαρτίου 1822. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μεγάλος μυθιστοριογράφος, ήταν θαυμαστής όχι μόνο της αρχαίας Ελλάδας και του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, αλλά στήριξε μέσα από τα κείμενά του και τις δηλώσεις του, την εθνική ιδέα και την ελληνική επανάσταση. «Η ιερή σας πατρίδα έχει την πιο βαθιά μου αγάπη. Σκέφτομαι την Αθήνα, όπως σκέπτεται κανείς τον ήλιο», έγραφε στους Κρήτες, το 1867 και υπέγραφε: «Ο αδελφός σας Βικτόρ Ουγκό.  Είναι επίσης χαρακτηριστικό, ότι ήταν από τους πρώτους που εξέφρασε τον αποτροπιασμό του, για την αρπαγή από τον Λόρδο Έλγιν, των Μαρμάρων του Παρθενώνα.

Όλοι είχαν βουβαθεί. Δεν την ήξεραν αυτή την ιστορία με το ποίημα του Ουγκώ.

  • Και να ξέρετε και κάτι ακόμα, συνέχισε ο κ. Ερμόλαος, την μετάφραση του ποιήματος στα Ελληνικά την έκανε ο μεγάλος μας Κωστής Παλαμάς. Και να ξέρετε και ακόμα κάτι. Ο μεγάλος γάλλος ζωγράφος Ευγένιος Ντελακρουά εμπνεύστηκε την «Σφαγή τα Χίου» από τους Οθωμανούς. Ε, κάτι παραπάνω θα ήξερε αυτός, που τότε το 1824 που το ζωγράφισε ήτανε 26 χρονών. Κύριοι ξέρετε τι έχει πει ο Σαντιγιάνα;

Ουδείς εγνώριζε τι έχει πει ο ισπανός φιλόσοφος Τζωρτζ Σαντιγιάνα.

Αλλά θα χρειαστεί να συνεχίσουμε.

Υστερόγραφο: 

Και όπως κάθε φορά, ένα δωράκι. Ένα θαυμάσιο άρθρο του επ. Α/ΓΕΣ κ. Κ. Ζιαζιά:

Με τη σφραγίδα της Ελληνικής δικαιοσύνης-πανηγυρίζουν οι Σκοπιανοί

Με ανάρτησή του, ο Επίτιμος Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Στρατού Κωνσταντίνος Ζιαζιάς, Ξεσπάθωσε εναντίον του πολιτικού συστήματος και όσων το εκπροσωπεύουν τα τελευταία έτη, με αφορμή την αηδία που νιώσαμε σαν έλληνες από την ίδρυση του «Κέντρου Μακεδονικής Γλώσσας» στην χώρα μας.

Οι προηγούμενοι κυβερνώντες υπό την πίεση του ξένου παράγοντα και με ελαφρά την καρδιά, με την υπογραφή της Συμφωνίας των Πρεσπών, παρέδωσαν αμαχητί το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στους Σλάβους των Σκοπίων και τους επιτρέψαν να οικειοποιούνται την ελληνική ιστορία μας, ενώ αυτοί έχουν αποποιηθεί τη σλαβική τους ιστορία και επαίρονται διεθνώς ότι αποτελούν χώρα με κατοίκους απογόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου. 

Οι τωρινοί κυβερνώντες, οι οποίοι προεκλογικά διατείνονταν ότι θα πάνε να διαπραγματευτούν την Συμφωνία των Πρεσπών και θα την έκαναν εθνικώς καλύτερη, προχώρησαν σε άλλο ένα εθνικό και πολιτιστικό ατόπημα ,καθώς όχι μόνο επικύρωσαν την παράδοση του ονόματος της Μακεδονίας στους Σκοπιανούς, τηρώντας και υπερασπίζοντας την Συμφωνία των Πρεσπών, αλλά επέτρεψαν να ιδρυθεί κέντρο διδασκαλίας της ανύπαρκτης «μακεδονικής» γλώσσας μέσα στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στην ευαίσθητη περιοχή της Φλώρινας όπου δρουν φιλοσκοπιανές ομάδες. Η αίτηση του συλλόγου εγκρίθηκε από το Πρωτοδικείο Φλώρινας στις 28 Ιουλίου 2022 και η απόφαση ανακοινώθηκε στο Δελτίο Δικαστικών Εκδόσεων στις 7 Νοεμβρίου 2022.

Το «Κέντρο Μακεδονικής Γλώσσας» στη Φλώρινα εγγράφηκε και εγκρίθηκε επίσημα ως μη κυβερνητική οργάνωση από τις δικαστικές αρχές της Ελλάδος, με κύριο στόχο να εργαστεί για:

  • Την διδασκαλία της μακεδονικής πρότυπης γλώσσας σε πολίτες της Ελλάδας, μέσω διαδικτυακού ιστότοπου.
  • Την υποστήριξη της εισαγωγής της μακεδονικής πρότυπης γλώσσας ως προαιρετικού μαθήματος σε δημόσια σχολεία (πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια) και πανεπιστήμια στην Ελλάδα, που βρίσκονται στις Περιφέρειες Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
  • Την υποστήριξη της ίδρυσης παιδαγωγικών σχολών/τμημάτων εντός υφιστάμενων πανεπιστημίων στην Ελλάδα για την ανάπτυξη τοπικών καθηγητών της Μακεδονικής γλώσσας, καθώς και του προγράμματος σπουδών και του διδακτικού υλικού .

Διαβάζοντας προσεκτικά κανείς τους στόχους και τις δράσεις που φιλοδοξεί να αναπτύξει το «Κέντρο Μακεδονικής Γλώσσας», όπως αναφέρονται στην επίσημη ιστοσελίδα του, γίνεται αντιληπτή η προσπάθεια αναγνώρισης «μακεδονικής» μειονότητας στην Ελλάδα.

Οι επιδιώξεις του «Κέντρο Μακεδονικής Γλώσσας», μεταξύ των άλλων, είναι η «μακεδονική γλώσσα» να εισαχθεί ως ξεχωριστό μάθημα στα σχολεία και στα πανεπιστήμια της Βόρειας Ελλάδας, να ιδρυθούν τμήματα σε αυτά τα πανεπιστήμια, στα οποία θα γίνεται εκμάθηση της συγκεκριμένης γλώσσας, να αναγνωριστεί από την ελληνική κυβέρνηση ως μειονοτική γλώσσα και να προστατευτεί ως τέτοια, να γίνεται χρήση αυτής της γλώσσας στη χώρα μας από Έλληνες πολίτες οι οποίοι θα αναφέρουν τα ονόματά τους αλλά και τα τοπωνύμια στην σλαβική τους μορφή, μάλιστα θέλουν να γίνει και ψηφιακή βάση δεδομένων των τοπωνυμίων σε αυτή τη σλαβική γλώσσα (την μαϊμού μακεδονική) και με αυτό τον τρόπο να υπάρξει περαιτέρω αφελληνισμός των συγκεκριμένων περιοχών.

Γενικά η κυρία προσπάθεια, η φιλοδοξία του «Κέντρο Μακεδονικής Γλώσσας», είναι η αναγνώρισης «μακεδονικής» μειονότητας στην Ελλάδα μια προσπάθεια που επί χρόνια επιχειρούν να επιτύχουν οι Σκοπιανοί χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα μέχρι τώρα . Δυστυχώς όμως με την έγκριση ιδρύσεως του «Κέντρο Μακεδονικής Γλώσσας» δίνουμε στους Σκοπιανούς και όλα τα απαραίτητα εφόδια για να πατήσουν «πόδι» στην περιοχή της Μακεδονίας αναγνωρίζοντας την «μακεδονική» γλώσσα και συνεπώς και κάποια… «μακεδονική» μειονότητα.

Εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε ότι στην Συμφωνία των Πρεσπών η «Μακεδονική» καθορίστηκε ως η επίσημη γλώσσα των Σκοπίων με αναφορά ότι έχει σλαβική προέλευση και δεν έχει σχέση με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό της Μακεδονίας αλλά αυτά στην πράξη δεν γίνονται ποτέ.

Από την στιγμή που δόθηκε ο επιθετικός προσδιορισμός «μακεδονική» γλώσσα, παραδόθηκαν τα κληρονομικά δικαιώματα της Μακεδονίας σε κάποιους οι οποίοι σε λίγα χρόνια θα λένε πως είναι οι απευθείας διάδοχοι του αρχαίου ελληνικού βασιλείου. Κανείς δεν θα θυμάται σε δύο δεκαετίες ότι η Συνθήκη των Πρεσπών λέει πως η γλώσσα των Σκοπιανών είναι σλαβικής προέλευσης.

Με ανάρτησή τους στα κοινωνικά δίκτυα ο πρώην πρωθυπουργός Ζόραν Ζάεφ και πρώην υπουργός Εξωτερικών Νικολά Ντιμιτρόφ, «πανηγυρίζουν» για την απόφαση της δημιουργίας του «Κέντρο Μακεδονικής Γλώσσας» και εκθειάζοντας την Συμφωνία των Πρεσπών και ταυτόχρονα ευχαριστούν τον Αλέξη Τσίπρα αλλά και στον Κυριάκο Μητσοτάκη…

Η Συμφωνία των Πρεσπών τελικά αναγνωρίζοντας τους Σκοπιανούς ως «Μακεδόνες», τα Σκόπια ως «Μακεδονία» και τη βουλγαρική γλώσσα τους ως «μακεδονική» επιτρέπει μελλοντικές διεκδικήσεις των γειτόνων μας σε βάρος της Χώρας μας καθώς ζούμε πλέον σε ένα ρευστό γεωστρατηγικό περιβάλλον και οι γεωπολιτικοί συσχετισμοί αλλάζουν ημέρα με την ημέρα…

Και εδώ γεννάται ένα ερώτημα, πού είναι όλοι αυτοί, που από εξέδρας αλάλαζαν για την Μακεδονία; Δυστυχώς, ορισμένοι χρησιμοποίησαν το Μακεδονικό ζήτημα περισσότερο για ίδιον όφελος, για προσωπική προβολή, παρά για υπεράσπιση και ενημέρωση του λαού μας για την ιστορική αλήθεια που αλλοίωσαν οι Σκοπιανοί . Όλοι αυτοί έγιναν υπερασπιστές και θιασώτες του σημερινού πολιτικού συστήματος και τα δεινά για την Μακεδονία έχουν ξεκινήσει και κανείς δεν μπορεί να ξέρει πού θα μας οδηγήσουν.

Σημείωση: Ωραία τα λες κ. Αρχηγέ, αλλά σε ποιους ακριβώς απευθύνεσαι;


πηγή:https://www.dimokratia.gr/apopseis/578605/peri-istorias-genikos-1/


https://www.dimokratia.gr/apopseis/578605/peri-istorias-genikos-1/

Κυβέρνηση: - Την καταστροφολογία της Αντιπολίτευσης για την οικονομία, απαντάμε με στοιχεία!! - Δείτε τα ΤΡΙΑ στοιχεία


 


Λίγες ημέρες πριν τις Ευρωεκλογές, η καταστροφολογία της Αντιπολίτευσης και για την οικονομία συνεχίζεται.

  • Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι η Ελλάδα έχει γίνει Ελβετία. Προτιμά, όμως, κανείς την ανεργία στο 17,5% που ήταν το 2019 αντί στο 10,4% που είναι σήμερα;
  • Είναι άραγε καλύτερος ο κατώτατος μισθός στα 650 ευρώ που τον παραλάβαμε από τα 830 ευρώ που είναι σήμερα; Αντίστοιχα, είναι καλύτερος ο μέσος μισθός στα 1.046 ευρώ αντί για τα 1.258 ευρώ;
  • Και τελικά, υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι ήταν καλύτερη η απόκλιση με τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ που είχαμε επί ΣΥΡΙΖΑ, ενώ τώρα έχουμε σύγκλιση;

Τα στοιχεία δείχνουν ότι η Ελλάδα ανεβαίνει ολοένα και περισσότερο. Οι Έλληνες γνωρίζουν την πραγματικότητα. Και είμαστε βέβαιοι ότι θα στηρίξουν την προσπάθειά μας

Συνέβη σαν Σήμερα το 1989 - Η Σφαγή της Πλατείας Τιεν Αν Μεν - Όταν κινέζικος στρατός έπνιξε στο αίμα την πολυήμερη φοιτητική διαμαρτυρία στο Πεκίνο


Η Σφαγή της Πλατείας Τιεν Αν Μεν έλαβε χώρα στις 4 Ιουνίου 1989, όταν ο κινέζικος στρατός έπνιξε στο αίμα την πολυήμερη φοιτητική διαμαρτυρία στο Πεκίνο με κύριο αίτημα τη χορήγηση πολιτικών ελευθεριών. Η φωτογραφία με τον νεαρό διαδηλωτή να αψηφά τα τανκς, που τράβηξε ο Αμερικανός φωτογράφος Τζεφ Βίντενερ, είναι η πιο συγκλονιστική εικόνα, που ιστορικά θα θυμίζει τα γεγονότα.

Οι δειλές μεταρρυθμίσεις του Μάο Τσετούνγκ προς την οικονομία της αγοράς επιταχύνθηκαν από τους διαδόχους του μετά το θάνατο του «μεγάλου τιμονιέρη» το 1976. Ο Ντεγκ Σιάο Πινγκ, που ήταν ο ιθύνων νους, οδήγησε την Κίνα σταδιακά στην οριστική εγκατάλειψη της κολεκτιβοποίησης και στην ταχύτερη οικονομική φιλελευθεροποίηση με το σύνθημα «η οικονομία έχει τον πρώτο λόγο». Ωστόσο, έκανε ελάχιστες πολιτικές παραχωρήσεις, φοβούμενος την αντίδραση των συντηρητικών στοιχείων του Κομμουνιστικού Κόμματος.

Το μονοκομματικό κράτος παρέμενε άθικτο στην Κίνα, υφίστατο όμως πιέσεις. Στις αρχές της δεκαετίας του ‘80, προβλήθηκαν αιτήματα για έναν «πέμπτο εκσυγχρονισμό», που θα συνόδευε τους άλλους τέσσερις (γεωργία, βιομηχανία, άμυνα, επιστήμη - τεχνολογία). Έπειτα από μία χαλάρωση του πολιτικοϊδεολογικού ελέγχου και την κριτική που άσκησε ο αστροφυσικός Φανγκ Λιζί στο Κόμμα, το 1986 έγιναν διαδηλώσεις με δημοκρατικά αιτήματα σε 15 κινεζικές πόλεις.

Ο Ντεγκ Σιαοπίνγκ, που ήταν ο αναμφισβήτητος ηγέτης της χώρας χωρίς να έχει κάποιο σημαντικό θεσμικό αξίωμα, απάντησε με σκληρά κατασταλτικά μέτρα, με σπουδαιότερο θύμα τον γενικό γραμματέα του Κόμματος Χου Γιαομπάνγκ, που αποπέμφθηκε από τη θέση του. Οι συντηρητικοί βρήκαν την ευκαιρία να ξεκινήσουν εκστρατεία κατά της «πνευματικής μόλυνσης» και της «διάβρωσης από τις ιδέες της μπουρζουαζίας».

Ο θάνατος του Χου Γιαομπάνγκ στις 14 Απριλίου 1989 έδρασε καταλυτικά και οδήγησε σε διαδηλώσεις κατά της διαφθοράς και υπέρ των πολιτικών μεταρρυθμίσεων. Στο επίκεντρο βρέθηκε η πλατείας της Ουράνιας Γαλήνης (Τιεν Αν Μεν), που βρίσκεται δίπλα στην «Απαγορευμένη Πόλη» και είναι το συμβολικό κέντρο της χώρας.

Από τις 22 Απριλίου, ημέρα της κηδείας του Χου Γιαομπάνγκ, ομάδες νεολαίων και κυρίως φοιτητών διαδήλωναν καθημερινά, διεκδικώντας δημοκρατικές μεταρρυθμίσεις. Το πλήθος μέρα με τη μέρα μεγάλωνε. Το Κομμουνιστικό Κόμμα θορυβήθηκε, καθώς έβλεπε να χάνει την πρωτοβουλία των κινήσεων. Η φιλελευθεροποίηση είχε δρομολογηθεί, αλλά με τους δικούς του όρους.

Σε αντίθεση με τους κομμουνιστές ηγέτες των ανατολικοευρωπαϊκών χωρών που προχώρησαν σε πρωτοφανείς παραχωρήσεις, όταν βρέθηκαν αντιμέτωποι με ανάλογες προκλήσεις, η ανωτάτη ηγεσία του Κ.Κ.Κ. αποφάσισε, ύστερα από αρκετές εβδομάδες αντιπαραθέσεων στο εσωτερικό της, να καταστείλει με στρατιωτικά μέσα το δημοκρατικό κίνημα που καθοδηγούνταν από τους φοιτητές.

Στις 20 Μαΐου κηρύχθηκε στρατιωτικός νόμος και στις 3 και 4 Ιουνίου ο στρατός εισήλθε στην πλατεία και διέλυσε βίαια το συγκεντρωμένο πλήθος, με πεζοπόρα τμήματα, αλλά και άρματα μάχης, προκαλώντας πολλά θύματα μεταξύ των φοιτητών και των πολιτών. Οι νεκροί σύμφωνα με τις κινεζικές αρχές ήταν 251, από τους οποίους 218 διαδηλωτές, 23 αστυνομικοί και 10 στρατιώτες. Οι φοιτητές ανέβασαν τον αριθμό των νεκρών στους 3.000. Πιο κοντά προς την πραγματικότητα φαίνεται ότι βρίσκονται τα στοιχεία που προέρχονται από δυτικές πηγές, που κάνουν λόγο για 300 έως 1000 νεκρούς (Διεθνής Αμνηστία, Νιου Γιορκ Τάιμς, διπλωματικές πηγές).

Μετά την καταστολή των διαδηλώσεων, πολλά μέλη του Κόμματος που υποστήριξαν τους διαμαρτυρόμενους φοιτητές απομακρύνθηκαν από τις θέσεις τους και τέθηκαν σε κατ’ οίκο περιορισμό, με πιο χαρακτηριστική περίπτωση τον γενικό γραμματέα του Κ.Κ.Κ. Ζάο Ζιγιάνγκ.

Στη θέση του εκλέχθηκε ο Γιανγκ Ζεμίν, ο οποίος πιστός στο μείγμα πολιτικής του Ντεγκ Σιαοπίνγκ «οικονομικός φιλελευθερισμός και πολιτικός συντηρητισμός» επιτάχυνε τις διαρθρωτικές αλλαγές στην κινεζική οικονομία, οι οποίες εγκρίθηκαν στο κομματικό συνέδριο του 1997, στο οποίο αποφασίστηκε η μετάβαση της Κίνας στην οικονομία της αγοράς.


Πηγή: https://www.sansimera.gr/articles/1246?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=sinevi_san_simera&utm_term=2022-06-04

 

Αριστερα = Συμφορά -Το σύστημα της καταναγκαστικής κολεκτιβοποίησης του πατερούλη Στάλιν - Οι οδυνηρές συνέπειες και οι θάνατοι 11 εκατομμυρίων Ρώσων


 Της Παναγιώτας Λούπα,

Η κολεκτιβοποίηση ήταν μια πολιτική, ένα σύστημα που δημιουργήθηκε από τη Σοβιετική Ένωση, με σκοπό την ενίσχυση της γεωργίας και της αγροτικής παραγωγής, αλλά και τον περιορισμό της ισχύος των εύπορων αγροτών και αριστοκρατών, των λεγόμενων κουλάκων.

Στα τέλη της δεκαετίας του 1920, ο Στάλιν ήθελε το Κομμουνιστικό Κόμμα να ελέγχει πλήρως τον αγρότη και παράλληλα να καταργήσει την οικονομική εξάρτηση του πληθυσμού από την υπανάπτυκτη ύπαιθρο. Παρά την απουσία σιτηρών εκείνη τη δεκαετία, η οποία καθιστούσε αναγκαία τη μεταβολή της οικονομίας στον αγροτικό χώρο, προσπάθειες για την ίδρυση αγροτικών συνεταιρισμών γίνονταν από καιρό. Το πρώτο βήμα στην προσπάθεια της αγροτικής μεταρρύθμισης εμφανίστηκε με τη δημιουργία μιας ειδικής επιτροπής για θέματα που αφορούσαν την κολεκτιβοποίηση. Οι αγρότες υποχρεώνονταν να δίνουν την καλλιεργήσιμη έκταση γης τους στο κράτος και να καλλιεργούν και να εργάζονται σε μεγαλύτερες συλλογικές γεωργικές εκτάσεις. Όσοι δε θεωρήθηκαν εύποροι αγρότες κατείχαν ένα μικρό περιβόλι περίπου 2,5 με 5 στρέμματα και τα προϊόντα που παρήγαν από αυτή τη μικρή αγροτική ιδιοκτησία τα πουλούσαν στις συνεταιριστικές αγορές.

Παράλληλα, αποφασίστηκε η ολοκληρωτική διάλυση της τάξης των κουλάκων, δηλαδή των πλούσιων και εύπορων αγροτών. Το πρόβλημα που εμπόδιζε αυτήν την ενέργεια ήταν η δυσκολία της αναγνώρισης αυτής της τάξης, εξαιτίας των συνεχόμενων αναδιατάξεων των ιδιοκτησιών στον αγροτικό χώρο μετά την Οκτωβριανή Επανάσταση. 

Στην πραγματικότητα, όμως, δεν πρόκειται για μια τάξη με άνετη και εύπορη ζωή, αλλά για το οικονομικά πιο αποδοτικό και αποτελεσματικό μέρος του αγροτικού χώρου, που συνέβαλε στην αγροτική οικονομία, παρέχοντας γεωργικά μηχανήματα. Πρόκειται, δηλαδή, απλώς για ένα κομμάτι του πληθυσμού που διέθετε μύλους, μηχανήματα κ.λπ. 



Ο προσδιορισμός των κουλάκων πραγματοποιούνταν από τρεις επιτροπές, του Κομμουνιστικού Κόμματος, του Σοβιέτ και της Κρατικής Ασφάλειας. Επομένως, οι κουλάκοι μοιράστηκαν σε τρεις κατηγορίες και αναγκάστηκαν να υποβληθούν σε ποινές των οποίων η αυστηρότητα καθοριζόταν ανάλογα με την κατηγορία τους. 

Πρόκειται για ποινές όπως η δήμευση περιουσιών και η εγκατάστασή τους σε στρατόπεδα εργασίας. Αυτή η εξόντωση των κουλάκων είχε οδυνηρές συνέπειες για την αγροτική οικονομία. Ταυτόχρονα, η ενοποίηση 25 εκατομμυρίων αγροτικών νοικοκυριών με πενιχρή παραγωγικότητα, με γοργό και βίαιο τρόπο, επηρέασε αρνητικά την αγροτική παραγωγή.

Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και με την είσοδο του Σοβιετικού Στρατού στη Γερμανία, οι ακαλλιέργητες πλέον εκτάσεις απορροφήθηκαν από το κράτος, καθώς η πλειονότητα των μεγαλογαιοκτημόνων είχε εγκαταλείψει τα εδάφη της περιοχής. Η αγροτική μεταρρύθμιση στην Ανατολική Γερμανία φαίνεται να ωφέλησε μερικούς αγρότες, παραχωρώντας τους γη, τη στιγμή που δε διέθεταν καμία ιδιοκτησία. Οι Γερμανοί επέβαλαν μια εθελούσια κολεκτιβοποίηση μετά το 1956, πράγμα που οδήγησε σε αναγκαστική μετανάστευση πολλών αγροτών προς τη Δύση.

Η λέξη «κολεκτιβοποίηση» θεωρήθηκε λέξη ταμπού για να αναφερθεί από τους Πολωνούς πολιτικούς κατά την εισήγηση της αγροτικής μεταρρύθμισης σε δημοψήφισμα. Στο ανατολικό τμήμα της χώρας, πολλοί είχαν ενημερωθεί για την πείνα που προκάλεσε η κολεκτιβοποίηση στην Ουκρανία. Έτσι, δημιουργήθηκε ένα αίσθημα φόβου και ανασφάλειας στους Πολωνούς αγρότες, σε περίπτωση που η εφαρμογή αυτού του συστήματος οδηγούσε σε ένα αντίστοιχο σενάριο, παρόλο που θεωρητικά θα αποκτούσαν οφέλη από την αναδιανομή της γης.

Το σύστημα της κολεκτιβοποίησης θα μπορούσε να είναι επιθυμητό στην Ουγγαρία, καθώς επικρατούσε το φεουδαλικό σύστημα. Το 0,1% του ουγγρικού πληθυσμού ήλεγχε το 30% όλων των αγροτικών ιδιοκτησιών της Ουγγαρίας, ενώ οι περισσότεροι καλλιεργητές ήταν φτωχοί. Έτσι, με τη σοβιετική κατοχή, τη δημιουργία προσωρινής κυβέρνησης και, συνεπώς, το διάταγμα της αγροτικής μεταρρύθμισης του 1945, απαλλοτριώθηκαν γαιοκτησίες, μηχανήματα και ζώα που διανεμήθηκαν σε 750.000 ακτήμονες γεωργούς. Κάποιοι έμειναν ικανοποιημένοι με το κομμουνιστικό καθεστώς για τη γη που μόλις είχαν αποκτήσει. Κάποιοι άλλοι, ωστόσο, δεν επιθυμούσαν να αποκτήσουν με αυτά τα μέσα μια ιδιοκτησία που ανήκε σε κάποιον άλλο. Μετά το 1950, οι Ούγγροι εφάρμοσαν ένα σύστημα εθελούσιας κολεκτιβοποίησης, αυξάνοντας τους φόρους για τους μεγαλοκτηματίες και παράλληλα, αναγκάζοντάς τους να δεχτούν χαμηλότερες τιμές για τα προϊόντα που παρήγαν.

Όσον αφορά πάντως τη χώρα που δημιούργησε αυτό το σύστημα, τη Σοβιετική Ένωση, θεωρείται ότι εξαιτίας της κολεκτιβοποίησης χάθηκε ένα μεγάλο τμήμα του πληθυσμού, μαζί με τους αποθανόντες του λιμού του 1932-1933, ο οποίος προκλήθηκε λόγω της καταναγκαστικής κολεκτιβοποίησης (9-11 εκατομμύρια άνθρωποι). Επιπλέον, έως το τέλος της Σοβιετικής Ένωσης, το 1991, η χώρα χαρακτηρίζεται από περιορισμένη προσφορά τροφίμων κάθε είδους. Ωστόσο, το σχέδιο και ο σκοπός του Στάλιν φαίνεται πως πέτυχε. Κατόρθωσε να εξαφανίσει κάθε καπιταλιστικό στοιχείο στον χώρο της αγροτική οικονομίας, καθώς οποιαδήποτε περίπτωση προσωπικής ιδιοκτησίας έπαψε, σε μεγάλο βαθμό, να υφίσταται.







πηγή:https://www.offlinepost.gr/2021/10/22/to-systhma-ths-kolektivopoihshs-sta-kommoynistika-kathestwta-toy-20oy-aiwna

H πολεμική αεροπορία στα "κάγκελα" - Απόστρατος "Δεδομένος";;; - Πάντα νικημένος!!! - Την 9η Ιουνίου απαντάμε με την ψήφο μας!!! - ΔΕΝ ΑΠΕΧΕΙΣ (τους βολεύει)......

 


Την 9η Ιουνίου απαντάς με την ψήφο σου!!!

Συνταξιούχε - Απόστρατε η ώρα της δικής σου ευθύνης έφθασε!!!

........για όλα αυτά που σου ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ  απ΄ την ζωή σου και της οικογενείας σου .........για όλα αυτά που σου υπόσχονται  προεκλογικά  και μετά σε ξεχνούν....  .....για όλα αυτά που σε <<γονατίζουν>> με την καθημερινή καταναλωτική ακρίβεια και ΔΕΝ  βγάζεις αξιοπρεπώς τον μήνα σου.... 
                      
Συμμετέχεις Δημοκρατικά στην ψηφοφορία για την Ευρωβουλή !!! ΔΕΝ ΑΠΕΧΕΙΣ (τους βολεύει)......Τώρα είναι η δική σου σειρά για να απαντήσεις σε όλα αυτά που σε ενοχλούν και σου στερούν χρόνια τώρα....

Δώσε με την ψήφο σου απαντήσεις :.........
  • Για να σεβαστούν επιτέλους τις αποφάσεις των Ανωτάτων Δικαστηρίων και της εφαρμογής των ακυρωτικών αποφάσεων της ολομέλειας του ΣτΕ (2192/2014 & 1128/2016) για επαναφορά των συνταξίμων αποδοχών των συνταξιούχων στρατιωτικών που αφαιρέθηκαν από το 2012 και επανήλθαν μόνο κατά 50%. αντισυνταγματικότητα διατάξεων των νόμων 4093/12  και ν. 4307/2014 .........για να μην σου απαντούν μετά από 14 χρόνια :....... ότι δεν υπάρχει (για σένα) δημοσιονομικός χώρος ........
  • Για Άμεση Κατάργηση της Εισφοράς Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (Ε.Α.Σ.) των Ν. 3863/10 & Ν. 3865/10 μην δεχθείς με την ψήφο σου  να σου λένε << ότι θα γίνει δικαιότερη και αναλογικότερη από του χρόνου...>>. Ένα απαράδεκτο χαράτσι που διαρκεί  14 χρόνια.....
  • Για Άμεση Κατάργηση της  Προσωπικής σου Διαφοράς απάντησέ τους με την ψήφο σου ότι : τις αυξήσεις τις θέλω τώρα και ΟΧΙ μετά θάνατον ....

Οι μνημονιακοί αντισυνταγματικοί νόμοι ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ  και δεν  αναμορφώνονται..... 
  • Για αύξηση των ποσοστών αναπλήρωσης (ανταποδοτικό μέρος της σύνταξης)  για παλαιούς και νέους συνταξιούχους, ώστε να αρθεί η αδικία για όλους. 
  • Για Άμεση  Επαναφορά των Δώρων Χριστουγέννων - Πάσχα και Επιδόματος Αδείας και όχι  στα PASS(αλείμματα) της στείρας  επιδοματικής πολιτικής τους.  Όταν ο Κυβερνήτης επικαλείται ότι έφερε την ανάπτυξη την μεταφέρει και ΕΜΠΡΑΚΤΑ και στον Λαό του.... 
  • Για την καθημερινή καταναλωτική ακρίβεια που βιώνεις .....η σύνταξή σου πλέον κατάντησε φιλοδώρημα........ΔΕΝ φτάνει για να βγάλεις τον μήνα....   
  • Για τις συνεχείς φημολογούμενες στον τύπο ενοποιήσεις των Μετοχικών Ταμείων.........και ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΔΙΑΨΕΥΟΝΤΑΙ από ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ χείλη .......όμως ΕΣΎ Μερισματούχε Απόστρατε του Μ.Τ.Α γνωρίζεις  πολύ καλά  τι τράβηξες για μια 10ετία όταν έβαζες ΠΛΆΤΗ με περικοπές 50+ % στο μέρισμά σου  ......λόγω του PSI  κλπ .....ΜΗΝ τους το ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ  να σε βάλουν στο ίδιο καζάνι....ΕΣΥ τον αγώνα σου τον έκανες.........τώρα ΔΙΚΑΟΎΣΕ απολαβών....
  • Για τις πρόσφατες φημολογούμενες στον τύπο ενοποιήσεις των Στρατιωτικών Νοσοκομείων ....που επίσης  ΔΕΝ ΔΙΑΨΕΥΟΝΤΑΙ από ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ χείλη με ότι αυτό σημαίνει για  το 251 ΓΝΑ  την παλιά μας υπερηφάνεια και καμάρι των Αεροπόρων.... 





Συνταξιούχε Απόστρατε

Για όλα τα παραπάνω τα μεγάλα που σε στεναχωρούν και σου αλλάξαν την ζωή την τελευταία 10ετία ....αλλά και για αρκετά μικρότερα της καθημερινότητας σου ήρθε η ώρα να μιλήσεις με την ψήφο σου την 9η Ιουνίου.....
  • Βάλε φρένο για επόμενες ορέξεις τους......
  • Απάντησέ τους ότι είσαι παρών...και ότι ΔΕΝ είσαι ΔΕΔΟΜΈΝΟΣ τους......
  • Στις 9 Ιουνίου εσύ αποφασίζεις  αν τους επιτρέψεις να συνεχίσουν να σου προσφέρουν την μίζερη ζωή των επιδομάτων και των ξεροκόμματων........
  • Με την ψήφο σου αλλάζεις την δική σου ζωή και της οικογενείας σου.....
Εσύ γνωρίζεις πολύ καλά ποιοι σε κοροϊδεύουνε διαχρονικά και 
σε έχουν στο περίμενε......

Η απόφαση της επιλογής είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ δική σου!!!


aeroporiapostrato

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024

ΕΠΕΙΓΟΝ: - E.A.A.Σ/Παρ. Άρτας: - Πρόσκληση στην ΕΚΤΑΚΤΗ συγκέντρωση για τις δυσάρεστες εξελίξεις στο ΜΤΣ και τον συνεχιζόμενο εμπαιγμό για τα αναδρομικά

 

    

  1. Μετά τις δυσάρεστες εξελίξεις στο ΜΤΣ και τον συνεχιζόμενο εμπαιγμό, της κυβέρνησης, που καθυστερεί, από πρόθεση, να καταβάλει τα οφειλόμενα αναδρομικά, παρ΄ ότι το Ελεγκτικό Συνέδριο, έχει εκδικάσει όλες τις αγωγές και τις έχει ήδη διαβιβάσει στον ΕΦΚΑ, για τον υπολογισμό των τόκων και την πληρωμή όλου του δικαιούμενου ποσού στους συναδέλφους το  παράρτημά μας αποφάσισε ομόφωνα την ΕΚΤΑΚΤΗ συγκέντρωση στο γραφείο μας

 2. Η ενημέρωση θα πραγματοποιηθεί στις 5 Ιουνίου και θα περιλαμβάνει τα θέματα:    

      α. Αναλυτική και με αποδείξεις ενημέρωση  

      β. Προτεινόμενες, διαφορετικές δικαστικές δράσεις.

  3. Έναρξη 11:00






ΕΠΕΙΓΟΝ:
- E.A.A.Σ/Παρ. Άρτας:
- Πρόσκληση στην ΕΚΤΑΚΤΗ συγκέντρωση για τις δυσάρεστες εξελίξεις στο ΜΤΣ και τον συνεχιζόμενο εμπαιγμό για τα αναδρομικά