Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

Ύβρεις και «κοκορομαχίες» στην... πλάτη των συνταξιούχων




Επικοινωνιακά τρικ από όλα τα κόμματα, χωρίς απαντήσεις για τις περικοπές
Σε προεκλογική αρένα μετατράπηκε η προ ημερησίας συζήτηση για την Οικονομία στη Βουλή, κατά τη διάρκεια της οποίας ακούστηκαν απίστευτες ύβρεις και βαρύτατοι προσωπικοί χαρακτηρισμοί, με τους αρχηγούς των κομμάτων να επιδίδονται σε μια ανελέητη αντιπαράθεση άνευ ορίων, στην οποία μάλιστα ενεπλάκησαν και οι σύζυγοί τους. Για την ταμπακιέρα, ωστόσο, ουδεμία κουβέντα έγινε, αφού ουδείς έδωσε ουσιαστικές απαντήσεις για το θέμα που καίει τον ελληνικό λαό, τις περικοπές δηλαδή στις συντάξεις.
Καμία ουσία
Παρά τις άναρθρες κραυγές της κυβέρνησης, αλλά και τα επικοινωνιακά τερτίπια της αντιπολίτευσης, δεν μάθαμε τι μέλλει γενέσθαι στην πραγματικότητα με τις συντάξεις.

Ο Αλέξης Τσίπρας, που νομοθέτησε την περικοπή τους, θεώρησε σωστό να εμπαίξει τους συνταξιούχους, αφήνοντας αιχμές και μιλώντας με μισόλογα, καλώντας τη Ν.Δ. να «μη βιάζεται», καθώς «όλα θα γίνουν στην ώρα τους». Και τα υπόλοιπα βέβαια κόμματα δεν πήγαν πίσω. Η Φώφη Γεννηματά, που μέχρι πρότινος καλούσε τον Τσίπρα να τιμήσει την υπογραφή του, έσυρε πρώτη τον χορό των εντυπώσεων, καταθέτοντας νωρίς το πρωί τη ρύθμιση για την αναστολή της περικοπής των συντάξεων, και ακολούθησαν το ΚΚΕ και η Ν.Δ., με αμφότερα τα κόμματα να παίζουν και αυτά καλά το επικοινωνιακό παιχνίδι. Σε γενικές γραμμές, πάντως, αν και η συζήτηση ξεκίνησε με… θερμό ακροατήριο, με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και της Ν.Δ. να καταχειροκροτούν το κρεσέντο ύβρεων των αρχηγών τους, όσο περνούσε η ώρα το ενδιαφέρον ομολογουμένως έβαινε μειούμενο.

Ο πρωθυπουργός τριτολόγησε επί της ουσίας μόνος του, αφού και τα βουλευτικά έδρανα ήταν άδεια, αλλά και οι πολιτικοί αρχηγοί είχαν εξαφανιστεί. Ο δε Κυριάκος Μητσοτάκης έσπευσε να φύγει αμέσως μετά τη δευτερολογία του, αφού προηγουμένως, βέβαια, είχε επιστρατεύσει ως όπλο στην αντιπολιτευτική φαρέτρα του ακόμη και τη «λαμέ» δανεική γραβάτα που φορούσε ο Τσίπρας στη φιέστα του Ζαππείου… Αίσθηση προκάλεσε και η στάση των ΑΝ.ΕΛ., αφού ο Πάνος Καμμένος και οι υπουργοί του επέλεξαν να κάτσουν στα βουλευτικά έδρανα, ρίχνοντας νερό στον μύλο των σεναρίων που θέλουν τους δύο κυβερνητικούς εταίρους να βρίσκονται σε απόσταση.
πηγή:http://www.dimokratianews.gr/content/87992/yvreis-kai-kokoromahies-stin-plati-ton-syntaxioyhon

"Να μη διανοηθείτε να «χαριστείτε » στην Ελληνική κυβέρνηση ή να κάνετε τα «στραβά μάτια» για τη μη υλοποίηση των περικοπών"





Χαρακτηριστικά αντεθνικής προπαγάνδας φαίνεται ότι λαμβάνει η συστηματική και αγωνιώδης προσπάθεια του προέδρου της Ν.Δ. να πλήξει τα συμφέροντα της χώρας και των πολιτών της, με μοναδικό στόχο τη διευκόλυνση της ανέλιξής του στην πρωθυπουργία.
Οι προχθεσινές υποδείξεις του Κυριάκου Μητσοτάκη προς τον επίτροπο Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων της Ε.Ε., Πιερ Μοσκοβισί, «να είναι πιο προσεκτικός στις δημόσιες τοποθετήσεις του», όσο πρωτόγνωρες κι αν θεωρήθηκαν, μοιάζουν να μην είναι απλά μια παρένθεση ή μια ατυχής στιγμή στη γενικότερη τακτική του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Αντιθέτως, αποδεικνύεται -και μάλλον περίτρανα- ότι το σύνολο της στρατηγικής του έχει δομηθεί με γνώμονα τη δυσφήμηση της χώρας στο εξωτερικό, την απροσχημάτιστη καταστροφολογία, τη διατήρηση των μνημονίων εσαεί, καθώς και την εφαρμογή σκληρών αντικοινωνικών μέτρων όπως η περικοπή των συντάξεων.
Αποκλειστικό κριτήριο για τη στάση αυτή δεν είναι άλλο από την ψηφοθηρία και την προσδοκία για πολιτικά οφέλη από την κοινωνική δυσαρέσκεια και τις νέες επώδυνες πληγές που είναι βέβαιο ότι θα προκαλούσε η υλοποίηση υφεσιακών αποφάσεων, οι οποίες σχετίζονται με τις συντάξεις και τη μείωση του αφορολογήτου.
Με άλλα λόγια, το κομματικό συμφέρον στη Ν.Δ. τίθεται συνειδητά πάνω από το εθνικό, αδιαφορώντας για τις συνέπειες στα πιο αδύναμα στρώματα της κοινωνίας.
Το πιο πρόσφατο «κρούσμα» αυτής της γκρίζας εκστρατείας «πειθούς» σημειώθηκε κατά τις επισκέψεις που πραγματοποίησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης την περασμένη εβδομάδα στο Βερολίνο, όπου βρέθηκε με σκοπό να ενημερώσει για το οικονομικό πρόγραμμα του κόμματός του, και στις Βρυξέλλες, όπου διεξήχθη η σύνοδος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος.
Στη γερμανική πρωτεύουσα ο κ. Μητσοτάκης είχε σημαντικές επαφές μεταξύ άλλων με τους Ολαφ Σολτς, αντικαγκελάριο και υπουργό Οικονομικών (SPD), Χορστ Ζεεχόφερ, υπουργό Εσωτερικών και αρχηγό των Βαυαρών Χριστιανοκοινωνιστών (CSU), Ραλφ Μπρίνκχαους και Κάτια Λάικερτ, αντιπροέδρους της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των Χριστιανοδημοκρατών και των Χριστιανοκοινωνιστών για δημοσιονομικά και ευρωπαϊκά θέματα αντίστοιχα, καθώς και με τους Κρίστιαν Λίντνερ και Αλεξάντερ Λάμπσντορφ που συγκροτούν το ηγετικό δίδυμο των Φιλελευθέρων (FDP).
Ξεχώρισε, όπως ήταν λογικό, το ραντεβού του προέδρου της Ν.Δ. με τον Ολαφ Σολτς, με τον κ. Μητσοτάκη να εκφράζει αμέσως μετά την ικανοποίησή του από τη συνάντηση, λέγοντας πως «ήταν μια πολύ καλή συζήτηση η οποία εστιάστηκε πολύ περισσότερο στο μέλλον» και ο ίδιος παρουσίασε το «μεταρρυθμιστικό σχέδιο της Ν.Δ. για να επανέλθει η οικονομία σε τέτοιους ρυθμούς ανάπτυξης που θα εξασφαλίσει ευημερία στους Ελληνες και δυνατότητα σταθερής χρηματοδότησης στην οικονομία».

Νουθεσίες και αιτήματα

Ωστόσο μία πτυχή που έμενε άγνωστη έχει να κάνει με τις περιβόητες αποφάσεις για τις συντάξεις και το αφορολόγητο.
Σύμφωνα λοιπόν με καλά πληροφορημένες πηγές από το Βερολίνο, στην κατ' ιδίαν συνάντηση με τον σοσιαλδημοκράτη Γερμανό υπουργό Οικονομικών, ο Κ. Μητσοτάκης τον προέτρεψε να μη διανοηθεί να «χαριστεί» στην ελληνική κυβέρνηση ή να κάνει τα «στραβά μάτια» για τη μη υλοποίηση των περικοπών.
Φέρεται δε να τον προειδοποίησε να μην «υποκύψει», διότι θα τον εκθέσει τόσο στην ομογάλακτή του καγκελάριο Μέρκελ αλλά και δημόσια...
Οπως μετέφεραν οι ίδιες πηγές στην «Εφ.Συν.», ο αρχηγός της Ν.Δ., στο περιθώριο της συνόδου του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος την περασμένη Πέμπτη στις Βρυξέλλες, είχε -κατόπιν αιτήματός του- συνομιλία με την Ανγκελα Μέρκελ.
Κατά τη διάρκεια του σύντομου τετ α τετ, σε παρόμοιο πνεύμα, ο κ. Μητσοτάκης τής μετέφερε την ανησυχία του από πληροφορίες και δημοσιεύματα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας και τα οποία αναφέρονται σε «συναλλαγή» και «εξυπηρετήσεις» της γερμανικής κυβέρνησης προς την κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα.
Απαντώντας η κ. Μέρκελ φέρεται να τόνισε ενοχλημένη ότι η ίδια δεν συναλλάσσεται με κανέναν και η σχέση που διατηρεί με τον Ελληνα πρωθυπουργό και την κυβέρνησή του είναι «σχέση αρχών και εντιμότητας».
Συμπλήρωσε δε ότι το ζήτημα που «καίει» τον επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν την αφορά, αφού γι' αυτό «θα αποφασίσουν οι θεσμοί».
Μετά από τα παραπάνω, τίθεται εύλογα το ερώτημα αν στη Ν.Δ. εξακολουθούν να υποστηρίζουν ότι στις επαφές τους στο εξωτερικό φορούν τη φανέλα της Εθνικής Ελλάδας...

Ας «ξε-ψηφίσει» τα μέτρα...

Κατά τα άλλα, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο κ. Μητσοτάκης από την Πάτρα, κάλεσε τον Αλ. Τσίπρα να «ξε-ψηφίσει» τα μέτρα ύψους 5,2 δισ. που ψήφισε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και όπως δεσμεύτηκε, σε αυτή την περίπτωση, η Ν.Δ. θα τον στηρίξει.
Έντυπη έκδοση http://www.efsyn.gr/arthro/mi-haristeite-ston-tsipra-gia-tis-syntaxeis

"Μειώστε ΤΩΡΑ τις συντάξεις και το αφορολόγητο": Ο ΣΕΒ προκαλεί και συντάσσεται στην ίδια γραμμή με την αξιωματική αντιπολίτευση !!













Διαβάστε και απολαύστε την επισκόπηση του ΣΕΒ

o Η Ελλάδα βρίσκεται σε μακροοικονομική ισορροπία. Όμως δεν αποταμιεύουμε πολλά και επενδύουμε ακόμα λιγότερα. Το 2017, η Γενική Κυβέρνηση, από διαθέσιμους πόρους €6,7 δισ., επένδυσε €5,2 δισ., κυρίως μέσω του Προϋπολογισμού Δημοσίων Επενδύσεων, επιτυγχάνοντας έτσι δημοσιονομικό πλεόνασμα ύψους €1,5 δισ. 

Οι μη χρηματοπιστωτικές επιχειρήσεις εξοικονόμησαν €16,5 δισ., που χρησιμοποιήθηκαν κυρίως για επενδύσεις, και οι τράπεζες €5,8 δισ., που χρησιμοποιήθηκαν κυρίως ως προβλέψεις για να αντιμετωπίσουν τις υψηλές επισφάλειες στα χαρτοφυλάκια τους. 









Αντιθέτως, τα νοικοκυριά (που περιλαμβάνουν και τους ελεύθερους επαγγελματίες), όχι μόνο δεν έβαλαν τίποτα στην άκρη, αλλά «τράβηξαν» και €13,7 δισ. από τις οικονομίες τους (και ενδεχομένως από δανεισμό), για να επενδύσουν €5,4 δισ., και να «ρίξουν» τα υπόλοιπα €8,3 δισ. στην κατανάλωση, ξοδεύοντας περισσότερα από ό,τι τους επέτρεπε το διαθέσιμο εισόδημά τους (είχαν δηλαδή αρνητική αποταμίευση ύψους €8,3 δισ.). 

Συνολικά, η οικονομία κατάφερε να χρηματοδοτήσει τις λιγοστές -σε σχέση με το επιθυμητό σενάριοεπενδύσεις (€20,6 δισ.) εξ ολοκλήρου από τις εγχώριες αποταμιεύσεις των διαφόρων τομέων της οικονομίας, χωρίς την ανάγκη εξωγενών πόρων, χωρίς δηλαδή να χρησιμοποιηθούν αποταμιεύσεις από το εξωτερικό, με το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών να είναι μηδενικό. 

Η εικόνα αυτή, όμως, των επενδύσεων, εάν ληφθούν υπόψη και οι αποσβέσεις, δεν αποτυπώνει πλήρως την πραγματικότητα καθώς, μετά από αποσβέσεις, οι καθαρές αποταμιεύσεις και επενδύσεις γίνονται αρνητικές. 

Με αποσβέσεις €29,6 δισ., εκ των οποίων €9,7 δισ. στα νοικοκυριά, €12,8 δισ. στις επιχειρήσεις και €6,6 δισ. στη γενική κυβέρνηση, οι ακαθάριστες επενδύσεις στα νοικοκυριά (€5,4 δισ.), τις επιχειρήσεις (€9,7 δισ.) και τη γενική κυβέρνηση (€5,2 δισ.), γίνονται αρνητικές (-€4,3 δισ., -€3,1 δισ. και -€1,4 δισ. αντιστοίχως). 

Αυτό σημαίνει ότι το επίπεδο των εγχώριων ακαθάριστων αποταμιεύσεων και επενδύσεων είναι ανεπαρκές. Δηλαδή δεν βάζουμε στην άκρη, και δεν επενδύουμε ως κοινωνία, όσα απαιτούνται, αφενός για να συντηρήσουμε τον κεφαλαιακό εξοπλισμό που απαξιώνεται και αφετέρου για να τον επεκτείνουμε με νέα πάγια (εργοστάσια, μαγαζιά, γραφεία, κατοικίες κ.ο.κ.), ώστε να αρχίσει να βελτιώνεται το βιοτικό επίπεδο του πληθυσμού. 

Με άλλα λόγια, τα λειτουργικά κέρδη των επιχειρήσεων και η αποταμίευση των νοικοκυριών πρέπει να αυξηθούν, και ο προϋπολογισμός να παραμείνει πλεονασματικός. Και, βεβαίως, οι μεγαλύτερες αποταμιεύσεις να μετατραπούν σε επενδύσεις. 

Ειδικότερα, για να αυξηθούν οι επενδύσεις, απαιτείται αφενός η μείωση της υπερφορολόγησης ώστε να μένουν περισσότερα εισοδήματα στα χέρια των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών, και αφετέρου η δημιουργία ενός σταθερού φιλοεπενδυτικού κλίματος για να παρακινηθούν οι επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά να επενδύσουν. 

Μόνο έτσι θα δημιουργηθούν, επίσης, ευνοϊκότερες συνθήκες απασχόλησης, ώστε οι άνεργοι να βρουν δουλειά και οι εργαζόμενοι να μπορούν να ξαναρχίσουν σιγά-σιγά να αποταμιεύουν για να επενδύσουν σε ένα σπίτι ή σε ένα μαγαζί, και οι νέοι να φτιάξουν οικογένεια στη χώρα μας, αντί να φεύγουν στο εξωτερικό. 

Χρειαζόμαστε, συνεπώς, υψηλότερες επενδύσεις και ισχυρότερη ανάπτυξη. Ναι μεν σήμερα έχουμε σταματήσει να δανειζόμαστε για να ξοδεύουμε περισσότερα από όσα βγάζουμε, όμως έχουμε σταματήσει και να αποταμιεύουμε με αποτέλεσμα την αποεπένδυση. 
Οι προοπτικές για βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας με το σημερινό ρυθμό αύξησης των επενδύσεων, είναι περιορισμένες.



 Επιπλέον, πρέπει να κατανοήσουμε ότι η πιθανότητα αναβολής ή αθέτησης των δεσμεύσεων που έχουν αναληφθεί για πρόσθετα δημοσιονομικά μέτρα το 2019 και 2020, πέρα από τη δυσπιστία που θα προκαλέσει στις διεθνείς αγορές, παραπέμπει στις καλένδες και οποιαδήποτε συζήτηση για μείωση της υπερφορολόγησης της εργασίας και των επιχειρήσεων μέσω των περίφημων «αντίμετρων». 

Μια τέτοια προοπτική επιβεβαιώνει ακόμη περισσότερο το σενάριο «χαμηλών πτήσεων» της οικονομίας για τα επόμενα χρόνια. Εν τέλει, το υπαρξιακό ερώτημα στο οποίο οφείλουμε να απαντήσουμε όλοι, πολιτική τάξη, επιχειρηματική κοινότητα και κοινωνία, είναι αν θα επιλέξουμε να μεταβιβάσουμε παραγωγικούς πόρους προς τις νεότερες γενιές, δημιουργώντας κίνητρα για την επιστροφή τους στη χώρα μας, ή θα αδρανήσουμε για άλλη μια φορά οδηγώντας την Ελλάδα στο να γίνει μια χώρα γερόντων χωρίς οικονομικό σφρίγος. 

Ο ΣΕΒ έχει επισημάνει κατ’ εξακολούθηση στο παρελθόν την αναγκαιότητα μιας «επενδυτικής επανάστασης», καθώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να βελτιωθεί το βιοτικό μας επίπεδο και να ισχυροποιηθεί διεθνώς η θέση της χώρας μας. Δεν απομένει, λοιπόν, παρά να φτιάξουμε το κατάλληλο επενδυτικό περιβάλλον και να αφήσουμε επιτέλους την ιδιωτική πρωτοβουλία να φέρει νέες δουλειές και σταθερά εισοδήματα στη χώρα μας. 

Πολλά έχουν γίνει μέχρι σήμερα. Πολύ περισσότερα, όμως, απομένουν για να γίνουν. Και, επιτέλους, χρειαζόμαστε μια δημόσια διοίκηση που να διευκολύνει την επιχειρηματική δραστηριότητα, και όχι να εμποδίζει κάθε μεταρρυθμιστική προσπάθεια, μήπως και χάσει ντοβλέτια και οφίτσια! 

o Μετά τη συμφωνία για την 4η και τελευταία αξιολόγηση του προγράμματος προσαρμογής, η αγορά δείχνει να κρατά στάση αναμονής, με τον δείκτη οικονομικού κλίματος να υποχωρεί ελαφρά τον Ιούνιο του 2018 (στις 102,5 από 104,2 μονάδες τον προηγούμενο μήνα), έπειτα από αξιοσημείωτη άνοδο τους δύο προηγούμενους μήνες. 

Θετικές, ωστόσο, εξακολουθούν να είναι οι προσδοκίες στη μεταποίηση αναφορικά με την παραγωγή, τις νέες παραγγελίες -ιδίως από το εξωτερικό- και την απασχόληση, παρά την υποχώρηση του κλίματος στη βιομηχανία που σημειώνεται από την αρχή του έτους σε ευρωπαϊκό και σε διεθνές επίπεδο, σε συνδυασμό με τις αναταράξεις στο παγκόσμιο εμπόριο λόγω των τάσεων προστατευτισμού που αναπτύσσονται. 

Την ίδια ώρα, ο προβληματισμός των νοικοκυριών για την οικονομική κατάσταση της χώρας (καταναλωτική εμπιστοσύνη) μεγαλώνει, ενόψει της εφαρμογής των μέτρων για τη μείωση των συντάξεων και του αφορολόγητου μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, ενώ θετική εξέλιξη αποτελεί η αύξηση των καταθέσεών τους για 4ο συνεχόμενο μήνα τον Μάιο του 2018 (+€339 εκατ.). 

Αντίθετα, η πιστωτική επέκταση προς τις επιχειρήσεις παρέμεινε αρνητική (-1,9% τον Μάιο του 2018). Χρηματοδότηση επενδύσεων 2009 και 2017 (ΕΛΣΤΑΤ, Τριμηνιαίοι Μη Χρηματοοικονομικοί Λογαριασμοί Θεσμικών Τομέων, 2017) 

Και τι ζητάω, τι ζητάω; Μια ευκαιρία…

Ψευδομακεδόνες και ψευδοπολιτικοί. Νομιμοποίησαν μια σκευωρία που στήθηκε με σκοπό να δημιουργηθεί μια «Ενιαία Μακεδονία», με πρωτεύουσα τη Μακεδονία.









Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, αυτό που υπέγραψε την προδοτική* Συμφωνία των Πρεσπών, επιμένοντας στο λάθος, προσπαθεί να αποδείξει ότι αν εφαρμοστεί η συμφωνία δεν θα υπάρχουν προκλήσεις, όπως αυτή του «μακεδονικού στρατού». Συγκεκριμένα ο Ζάεφ, επιθεωρώντας στρατιωτικό τμήμα, είπε χαρακτηριστικά: «Το να είμαστε μέλη της Συμμαχίας θα δημιουργήσει μεγαλύτερες ευκαιρίες για εσάς. Ο “μακεδονικός” στρατός για χρόνια επιχειρούσε χέρι-χέρι με στρατεύματα του ΝΑΤΟ σε ειρηνευτικές αποστολές, για τις οποίες αξιολογήθηκε με υψηλό βαθμό.
»Η συμμετοχή σε αυτές τις αποστολές βοήθησε τον “μακεδονικό” στρατό να αυξήσει τις δυνατότητές του.
»Το υπουργείο Άμυνας και η κυβέρνηση της “Μακεδονίας” εργάζονται στενά για την ανοικοδόμηση της αξιοπρέπειας του επαγγέλματός σας μετά από μεγάλα αδιέξοδα και μεταρρυθμίσεις… Η προσέγγισή μας στην επίλυσή τους αυτές τις ημέρες μας έδωσαν ευχάριστα νέα και θετικές αποφάσεις. Μία από αυτές είναι η πολυαναμενόμενη πρόσκληση να γίνουμε το 30ό μέλος της Συμμαχίας».
Το γνωρίζουν οι πάντες ότι αυτή η συμφωνία είναι διάτρητη και ότι αν ισχύσει θα αποτελέσει για τις επόμενες δεκαετίες (αν όχι αιώνες) παράγοντα και πηγή προβλημάτων και αποσταθεροποίησης στην περιοχή, γιατί συμβάλλει στη νομιμοποίηση ενός μεγάλου ψέματος, που είναι η ύπαρξη «μακεδονικού» έθνους και γλώσσας.
Και το ερώτημα που τίθεται είναι: Πού βρισκόταν αυτό το έθνος τον 19ο και τους προηγούμενους αιώνες και πετάχτηκε έτσι ξαφνικά τις αρχές και τα μέσα του 20ού αιώνα;
Αν και φαίνεται αστείο να προσπαθείς να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας, θα προσπαθήσουμε πάλι να αποδείξουμε τα αυτονόητα:
Κατά την απογραφή που έγινε από τις αρχές της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, επί Χιλμή Πασά, το 1904 στα βιλαέτια Θεσσαλονίκης, Μοναστηρίου και Κοσσυφοπεδίου η σύσταση του πληθυσμού ήταν:
  • Μωαμεθανοί (1.729.000)
  • Έλληνες (647.932)
  • Βουλγαρίζοντες (527.784)
  • Σέρβοι (167.601)
  • Εβραίοι (48.270)
  • Ρουμανίζοντες Βλάχοι (30.116)
Δηλαδή, οι πολίτες των περιοχών αυτών, δήλωσαν ελεύθερα την εθνική τους ταυτότητα και ανάμεσα στους πολίτες της Μακεδονίας και των Σκοπίων ΔΕΝ υπάρχουν Μακεδόνες.
Επίσης, δεν έχει καταγραφεί κάποια πολιτική καταπίεσης των οθωμανικών αρχών, εξαιτίας της οποίας θα φοβόντουσαν να δηλώσουν την εθνική τους ταυτότητα οι «Μακεδόνες», αν υπήρχαν ως εθνικό φύλλο στην περιοχή.
Τα πράγματα είναι απλά. Ο «μακεδονισμός» εφευρέθηκε σε εργαστήρια γεωπολιτικών σχεδιασμών, τον υιοθέτησε στην αρχή η 2η Διεθνής, στη συνέχεια η 3η Διεθνής, μετά ο Τίτο και εσχάτως το ΝΑΤΟ και οι ΗΠΑ, η επίσημη θέση των οποίων ήταν η εξής:
«Η (αμερικανική) κυβέρνηση θεωρεί ότι αναφορές όπως μακεδονικό “έθνος”, μακεδονική “πατρίδα” ή μακεδονική “συνείδηση” συνιστούν αδικαιολόγητη δημαγωγία που δεν αντικατοπτρίζει καμία πολιτική πραγματικότητα και βλέπει σε αυτές την αναγέννηση ενός πιθανού μανδύα που θα υποκρύπτει επιθετικές βλέψεις εναντίον της Ελλάδας».
Για όσους έχουν αμφιβολίες, μπορούν να ανατρέξουν στην επίσημη ιστοσελίδα του αμερικανικού ΥΠΕΞ, για να δουν αναρτημένο μέχρι σήμερα το τηλεγράφημα του Δεκεμβρίου του 1944 του τότε υπουργού Εξωτερικών Έντουαρντ Στετίνιους, το οποίο είχε αποδέκτες μεταξύ άλλων τις διπλωματικές αντιπροσωπείες των ΗΠΑ στη Σόφια, την Καζέρτα της Ιταλίας, το Βουκουρέστι, το Λονδίνο, την Αθήνα, τη Μόσχα και την Άγκυρα.
Για να ξέρουμε τι υπέγραψαν στις Πρέσπες. Νομιμοποίησαν μια σκευωρία που στήθηκε με σκοπό να δημιουργηθεί μια «Ενιαία Μακεδονία», με πρωτεύουσα τη Μακεδονία.
Ό,τι δικαιολογίες και προπαγανδιστικά τερτίπια να επικαλούνται και να προβάλλουν, ο κόσμος τούς πήρε είδηση. Και τους ψευδομακεδόνες και τους ψευδοπολιτικούς που υπέγραψαν αυτήν την επαίσχυντη και προδοτική συμφωνία, που επαναλαμβάνουμε, θα αποτελέσει παράγοντα αποσταθεροποίησης της περιοχής και αστείρευτη πηγή προβλημάτων.
Όσο για τα δύο βασικά επιχειρήματα, ότι με τη «διευθέτηση» του θέματος –έτσι λέγεται τώρα το ξεπούλημα– θα έχουμε τεράστια οικονομικά οφέλη και κλείνοντας αυτό το μέτωπο θα μπορέσουμε να ασχοληθούμε απερίσπαστοι με το «Ανατολικό Ζήτημα», όπως αποκαλούν την επιθετικότητα και επεκτατικότητα της Τουρκίας, έχω να πω τα εξής:
  • Πρώτον, η Ελλάδα, παρά τη διαφορά με το όνομα, δεκαετίες τώρα διατηρεί άριστες οικονομικές σχέσεις με τα Σκόπια και αυτό το γνωρίζουν όλοι. Τι παραπάνω θα μας προσφέρει η κατάπτυστη αυτή συμφωνία;
  • Δεύτερον, όσον αφορά την Τουρκία, να υπενθυμίσουμε σε όλους ότι αποτελεί βασική πολιτική επιλογή της Τουρκίας η αναγνώριση της «Μακεδονίας» και η αναγνώριση «μακεδονικής» εθνικής ταυτότητας και στα Σκόπια και στην Ελλάδα. Μια ματιά στις θέσεις του τουρκικού ΥΠΕΞ και τις οργανώσεις τουρκικού λόμπι που στηρίζουν τους ψευδομακεδόνες, θα πείσει τους πάντες. Επίσης, η Τουρκία διαθέτει μια σημαντική εθνική μειονότητα Τούρκων στα Σκόπια, η οποία θα συνεχίσει να υπάρχει και μετά την κατάπτυστη προδοτική συμφωνία.
Άρα, υπό ποία έννοια αποδυναμώνουμε την παρουσία και την επιρροή που ασκεί η Τουρκία στα Σκόπια, όταν με την υπογραφή της κατάπτυστης συμφωνίας πραγματώνεται ένας στόχος της εξωτερικής της πολιτικής, ενώ θα μας «γλεντάει» κανονικά στο ΝΑΤΟ, με έναν επιπλέον σύμμαχο, τα Σκόπια.
Να αφήσουν λοιπόν τις αθλιότητες περί εθνικιστών και φασιστών και να ακούσουν την οργή του κόσμου, που έχει αντιληφθεί ότι εδώ έγινε μια μεγάλη προδοσία.
Και να πάψουν να επιμένουν στο λάθος.
Η κατάπτυστη αυτή συμφωνία γεννήθηκε νεκρή, γιατί δεν έλαβε υπ’ όψιν της τρία πράγματα. Την ιστορική πραγματικότητα, τη βούληση του λαού και το αίμα των ηρώων των εθνικών αγώνων στα ιερά χώματα της Μακεδονίας.
Και δεν πρόκειται να την νεκραναστήσει κανένα φιλοδώρημα που ετοιμάζουν διάφοροι υπουργοί προς τους πολίτες της βόρειας Ελλάδας.
Η οργή του κόσμου θα σας πνίξει.
____
*Την ονομάζω προδοτική με την πολιτική και όχι με τη νομική έννοια.
πηγή:http://www.pontos-news.gr/article/181292/pseydomakedones-kai-pseydopolitikoi

Η μάχη για τις συντάξεις: Ραντεβού κυβέρνησης και θεσμών στις 12 Ιουλίου





Ραντεβού στις 12 Ιουλίου δίνουν κυβέρνηση και Θεσμοί προκειμένου κατά την τελευταία πριν τις θερινές διακοπές συνεδρίαση των υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης να συζητηθούν όλα τα θέματα που άνοιξαν το τελευταίο διάστημα.
Κυβερνητικοί αξιωματούχοι αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι η ένταση που επιχειρεί να δημιουργήσει στο εσωτερικό της χώρας η αξιωματική αντιπολίτευση για το θέμα της αναστολής των περικοπών των συντάξεων δεν έχει καμία σχέση με το κλίμα που υπάρχει στις συζητήσεις με τους Θεσμούς.
Χαρακτηριστικά κυβερνητική πηγή έλεγε στη HuffPost Greece ότι με τους δανειστές συζητάμε όλα τα ενδεχόμενα και εξετάζουμε τα περιθώρια προκειμένου με την υπεραπόδοση των στόχων να υπάρξουν στοχευμένες δημοσιονομικές παρεμβάσεις. 
«Δεν υπάρχει κανένα θέμα μονομερών ενεργειών από την Ελληνική πλευρά» αναφέρει αρμόδιος αξιωματούχος ο οποίος μετέχει στις διαπραγματεύσεις με τους Θεσμούς και προσθέτει «έχει δημιουργηθεί σχέση εμπιστοσύνης με τους δανειστές και πάνω σε αυτή τη σχέση συζητάμε για το ποιες αλλαγές μπορούν να γίνουν το επόμενο διάστημα».
Η μάχη για τις συντάξεις
Σε αυτό το πλαίσιο στην κυβέρνηση επιμένουν ότι οι δηλώσεις Μοσκοβισί δεν είναι «προσωπική τοποθέτηση του Ευρωπαίου εταίρου», όπως λένε και μάλιστα σημειώνουν ότι «την ίδια άποψη έχει και ο πρόεδρος της Κομισιόν Ζαν Κλοντ Γιουνκερ». 
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ελληνική πλευρά, το θετικό κλίμα το οποίο έχει δημιουργηθεί για την Ελληνική υπόθεση και το ενδεχόμενο να υπάρξουν θετικές παρεμβάσεις στους δημοσιονομικούς στόχους θα επιβεβαιωθεί και κατά τη συνεδρίαση του Eurogroup στις 12 Ιουλίου. 
Εκεί άλλωστε οι υπουργοί Οικονομικών της Ευρωζώνης αναμένεται να διαμορφώσουν το τελικό κείμενο για τις μετα-μνημονιακές δεσμεύσεις τις οποίες θα αναλάβει η κυβέρνηση. Ταυτόχρονα θα οριστικοποιηθεί ο «οδικός χάρτης» για την εφαρμογή των όσων έχουν συμφωνηθεί για τις παρεμβάσεις σχετικά με το χρέος.
Αυτό σημαίνει ότι η κυβέρνηση στη συνεδρίαση της 12ης Ιουλίου θα έχει καλύτερη εικόνα και τα περιθώρια αλλαγών στα μέτρα που έχουν ήδη συμφωνηθεί να εφαρμοστούν μετά το τέλος του τρίτου Μνημονίου.
Ειδικά για την κατάργηση του νόμου για την περικοπή των συντάξεων από 1/1/2019 ο Ευκλείδης Τσακαλώτος θα έχει σαφέστερη εικόνα για τη θέση που θα πάρουν οι υπόλοιποι  υπουργοί Οικονομικών.
Σε αυτή τη συνεδρίαση αναμένεται να συζητηθεί και το θέμα της αναβολής των αυξήσεων ΦΠΑ στα νησιά του Αιγαίου, χωρίς όμως να αναμένονται αρνητικές εκπλήξεις.
 πηγή:https://www.huffingtonpost.gr/entry/e-mache-yia-tis-sentaxeis-rantevoe-keverneses-kai-thesmon-stis-12-ioelioe_gr_5b3f07fbe4b07b827cbef7a6?utm_hp_ref=gr-homepage

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2018

Επίσκεψη Αρχηγού ΓΕΣ στην Περιοχή Ευθύνης της 8ης Μ/Π ΤΑΞ




Την Τετάρτη 04 Ιουλίου 2018, ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Στρατού, Αντιστράτηγος Αλκιβιάδης Στεφανής, πραγματοποίησε επίσκεψη στην Περιοχή Ευθύνης της 8ης Μηχανοποιημένης Ταξιαρχίας (8η Μ/Π ΤΑΞ–VIII MΠ «ΗΠΕΙΡΟΣ»).
Αρχικά ο Αρχηγός, επισκέφθηκε το Φυλάκιο Καυσίμων του 8ου Τάγματος Υποστήριξης, στην Πρέβεζα. Στη συνέχεια της επίσκεψής του, ο Αρχηγός, παρέστη σε τελετή που διοργάνωσε ο Δήμος Ζίτσας, προς τιμήν του Τάγματος Εκκαθάρισης Ναρκοπεδίων Ξηράς (Τ.Ε.Ν.Ξ.), για τις εργασίες εκκαθάρισης πυρομαχικών, σε περιοχή του Δημοτικού Διαμερίσματος Ελεούσας Ιωαννίνων.
Οι εργασίες έρευνας και εκκαθάρισης, ξεκίνησαν το 2016 και ολοκληρώθηκαν το 2018, ενώ ο συνολικός αριθμός των μη εκραγέντων βλημάτων, χειροβομβίδων και εκρηκτικών μηχανισμών που εξουδετερώθηκαν, ανέρχεται σε 1250.
Είμαστε Υπερήφανοι, διότι με τη δραστηριότητα του το ΤΕΝΞ, σε όλη την ελληνική επικράτεια, αποτελεί το καλύτερο παράδειγμα κοινωνικής προσφοράς προς την Πατρίδα μας.
#ΕλληνικόςΣτρατός, #HellenicArmy, #ΈιμαστεΠαντού, #WeAreEveryWhere, #ΕίμαστεΥπερήφανοι, #WeareProud.

















Πολιτικά Εθνικά Ανδραγαθήματα!!- Οι αποκαλύψεις των WikiLeaks για τα Εθνικά θέματα, για τον ΥΠΕΞ και τα πολιτικά κόμματα !!





Από τον
Μανώλη Κοττάκη
H δημοσίευση τηλεγραφημάτων της αμερικανικής πρεσβείας των Αθηνών στον ιστότοπο WikiLeaks, σύμφωνα με τα οποία ο Γιώργος Παπανδρέου ως πρωθυπουργός βιαζόταν να κλείσει τα ελληνοτουρκικά και το Σκοπιανό άρον άρον μετά τις εκλογές του 2009, εγείρει πλήθος θεμάτων. Από όσα επιλεκτικά έχει πει μέχρι στιγμής δημοσίως το υπουργείο Εξωτερικών κατά προηγούμενων κυβερνήσεων έως την ποιότητα της διεύρυνσης της κεντροδεξιάς παράταξης με στελέχη της Κεντροαριστεράς. Όλα τα ακουμπούν.

Εάν ισχύουν όσα αναφέρονται στα τηλεγραφήματα, ότι ο Παπανδρέου πρότεινε στον Γκρούεφσκι «να αφήσουν στην άκρη τα θέματα της ταυτότητας και της γλώσσας», τότε γιατί το υπουργείο Εξωτερικών επιχείρησε επανειλημμένως να «βγάλει λάδι» τον πρώην πρωθυπουργό, υποστηρίζοντας ότι τάχα από το 2010, επί ιδικών του ημερών, αρχίσαμε να θέτουμε στον ΟΗΕ θέμα «μακεδονικής γλώσσας»; Το ότι, επίσης, ο ΓΑΠ πρότεινε το όνομα «Βόρεια Μακεδονία» για διεθνή χρήση μόνο, χωρίς καμιά συνταγματική αλλαγή, δεν ήταν άξιο λόγου; 
Μόνο η Ντόρα έφταιγε για όλα τα στραβά ψωμιά; 

Οι αποκαλύψεις αυτές, που γίνονται ονομαστικά για τον Γιώργο Παπανδρέου, έρχονται να προστεθούν σε πλείστες άλλες. Τις θυμίζω μία προς μία: 
Ο κ. Κοτζιάς αποκάλυψε ότι υπήρξε κυβέρνηση η οποία στο παρελθόν έδωσε οδηγία σε διπλωμάτες της να μη θέτουν θέμα απομάκρυνσης του «Αττίλα», στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων του Σχεδίου Ανάν! Τους Σημίτη και Παπανδρέου εννοούσε - κανείς δεν το αρνήθηκε όταν το επισημάναμε. 
Ο υπουργός Εξωτερικών αποκάλυψε ότι υπήρξε πρωθυπουργός που εκχώρησε στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ την αρμοδιότητα να διαλέξει το νέο όνομα των Σκοπίων, με την υπόσχεση ότι η Ελλάδα θα το επικύρωνε αμέσως μετά! Ρωτήσαμε ευθέως αν η καταγγελία αφορά τον κύριο Σημίτη - πάλι ουδείς απάντησε.
Στο βιβλίο του Βασίλη Μαρκεζίνη «Για μια νέα εξωτερική πολιτική» δημοσιεύεται μαρτυρία πρώην υπουργού της Κυπριακής Δημοκρατίας ότι ο Παπανδρέου πίεζε την αδελφή κυβέρνηση της Λευκωσίας να μη θέτει θέμα ΑΟΖ στη διεθνή κοινότητα! 
Τέλος, ο Μιχάλης Ιγνατίου σε βιβλίο του αποκαλύπτει τηλεγράφημα της αμερικανικής πρεσβείας, σύμφωνα με το οποίο η Ελλάς δεσμεύτηκε στις ΗΠΑ μετά τα Ίμια ότι δεν θα επεκτείνει ποτέ την αιγιαλίτιδα ζώνη της στα 12 μίλια! 
Αν κάποιος απεμπολεί την ΑΟΖ, τα 12 μίλια, το όνομα της Μακεδονίας, τη γλώσσα και την ταυτότητα των Ελλήνων Μακεδόνων, αν δεν τον πειράζει ο «Αττίλας» στην Κύπρο, αυτόν τον άνθρωπο πώς τον λες; 

Φτάνω στη Ν.Δ. Φορείς των αντιλήψεων αυτών έχουν εγκατασταθεί σε θέσεις-κλειδιά εντός της - στελέχη Σημίτη, Παπανδρέου, Βενιζέλου. Δεν έχουν όλα τις αυτές αντιλήψεις, βεβαίως -κάποιους τους γνωρίζω/εκτιμώ-, αλλά πάντως η πλειονότης παρομοίως σκέπτεται. Απόλυτο δικαίωμα του εκλεγμένου αρχηγού να τους ενσωματώσει, φυσικά, δικαίωμα δικό μας, από την άλλη, να λέμε ότι δεν είναι συμβατοί με το DNA της παράταξης. Άρα, δεν μπορούν να αποτελούν το κέντρο βάρους της παράταξης.
 πηγή:http://www.dimokratianews.gr/content/87867/andragathimata