ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΛΙΣΤΑΣ ΣΕΛΙΔΩΝ
Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017
Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017
Η χαριστική βολή στην Ελλάδα
Ο μοναδικός τρόπος για να είχε κάποια πιθανότητα επιτυχίας θα ήταν ένας «αστραπιαίος πόλεμος», κατά το παράδειγμα της Γερμανίας το 2ο ΠΠ – από μία ετοιμοπόλεμη κυβέρνηση, καθώς επίσης από έναν ετοιμοπόλεμο λαό, με όλα όσα ρίσκα συνεπάγεται κάτι τέτοιο.
.Άποψη
Σύμφωνα με τον κ. Γ. Βαρουφάκη (πηγή: άρθρο του κ. E. Toussaint), ο πρωθυπουργός απεδέχθη το σχέδιο του για τη διαπραγμάτευση με τους πιστωτές της χώρας – ενώ έκλεισε τη συμφωνία μαζί του το Νοέμβριο του 2014 στο σπίτι του, όπου του προσέφερε τη θέση του υπουργού οικονομικών. Το σχέδιο του δε ήταν το εξής:
(1) Αναδιάρθρωση του δημοσίου χρέους, χωρίς τη μείωση του «όγκου» του – στη βάση μίας μετριοπαθούς προηγούμενης πρότασης του (πηγή), η υλοποίηση της οποίας συνίστατο στην αμοιβαιοποίηση των χρεών όλων των χωρών της ζώνης του ευρώ. Ειδικά όσον αφορά την Ελλάδα, αφού η αμοιβαιοποίηση δεν εξαρτιόταν από την ίδια, η συμφωνία που θα επεδίωκε προέβλεπε τη μη αμφισβήτηση (οπότε τη μη μείωση) του οφειλομένου χρέους προς το ΔΝΤ και τους ιδιώτες επενδυτές – αντίθετα, τα εξής με τους Ευρωπαίους δανειστές:
(α) Την έκδοση διαρκών ομολόγων της ίδιας ονομαστικής αξίας με αυτά που είχε στην κατοχή της η ΕΚΤ – με μειωμένο επιτόκιο, αλλά χωρίς ημερομηνία πληρωμής ή λήξης.(β) Την ανταλλαγή των ομολογιακών χρεών προς το ευρωπαϊκό ταμείο διάσωσης με νέα 30ετή ομόλογα της ελληνικής κυβέρνησης, επίσης της ίδιας ονομαστικής αξίας, αλλά υπό δύο όρους: Πρώτον, οι ετήσιες πληρωμές θα έπρεπε να ανασταλούν έως ότου το ΑΕΠ της χώρας φτάσει σε κάποιο συγκεκριμένο ύψος – το οποίο δυστυχώς δεν γνωρίζουμε. Δεύτερον, το επιτόκιο θα συνδεόταν με το ποσοστό ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας – όπου επίσης δεν γνωρίζουμε ακριβή νούμερα.
Ουσιαστικά λοιπόν δεν αναφερόταν στη ονομαστική διαγραφή των χρεών, αλλά στην επιμήκυνση τους με θετικές προϋποθέσεις για την Ελλάδα – με εξαίρεση τα χρέη προς την ΕΚΤ, για τα οποία η χώρα θα πλήρωνε μεν ένα χαμηλό επιτόκιο, αλλά δεν θα τα εξοφλούσε ποτέ (άρα θα επιμηκύνονταν στο διηνεκές).
(2) Πρωτογενές πλεόνασμα που δεν θα υπερβαίνει το 1,5% του ΑΕΠ, χωρίς νέα μέτρα λιτότητας – όπου το μεν πρώτο θα δυσκόλευε την ανάπτυξη της οικονομίας, ενώ το δεύτερο (μέτρα λιτότητας) δεν θα ήταν εύκολο να αποφευχθεί, εάν η χώρα δεν πετύχαινε το στόχο του 1,5%. Εν τούτοις το ποσοστό ήταν πολύ χαμηλότερο, από αυτό που απαιτούσαν οι πιστωτές από την κυβέρνηση του κ. Σαμαρά – οπότε θα ήταν θετικό για την Ελλάδα.
(3) Σημαντικές μειώσεις του ΦΠΑ, καθώς επίσης των συντελεστών φορολόγησης των επιχειρήσεων, έτσι ώστε να στηριχθεί ο ιδιωτικός τομέας – επειδή ο τζίρος τους μειωνόταν συνεχώς, ενώ οι τράπεζες είχαν πτωχεύσει, οπότε δεν μπορούσαν να παρέχουν δάνεια στις κερδοφόρες εταιρείες.
Εν προκειμένω θα ήταν επίσης κάτι θετικό για την Ελλάδα, αφού το δημόσιο δεν ήταν σε θέση να επενδύσει – οπότε θα έπρεπε να αναλάβουν το ρόλο αυτό οι επιχειρήσεις. Κατά την άποψη μας βέβαια, με εξαίρεση τον ΦΠΑ, το πρόβλημα των επιχειρήσεων δεν ήταν τόσο η υψηλή φορολογία, όσο η έλλειψη ζήτησης – η οποία καθιστά σταδιακά ασύμφορη τη λειτουργία τους λόγω του συνεχούς περιορισμού του τζίρου τους που κάποια στιγμή παύει να καλύπτει τα έξοδα τους (πέφτει κάτω από το «νεκρό σημείο»), οδηγώντας τες στη χρεοκοπία. Ως εκ τούτου θα χρειάζονταν επί πλέον μέτρα τόνωσης της ζήτησης – ενώ χωρίς δημόσιες επενδύσεις, καμία χώρα δεν μπορεί να ανακάμψει πραγματικά.
(4) Στρατηγικές ιδιωτικοποιήσεις υπό όρους που θα προστατεύουν τα εργατικά δικαιώματα και την ανάκαμψη των επενδύσεων – με την έννοια πως οι αγοραστές του δημοσίου πλούτου θα υποχρεώνονταν να σεβαστούν τις συλλογικές συμβάσεις και να επενδύσουν επί πλέον χρήματα στις επιχειρήσεις που θα εξαγόραζαν.
Προφανώς επρόκειτο για μία προσπάθεια συμβιβασμού με τους δανειστές, αφού το κόμμα δεν ήταν τότε υπέρ των αποκρατικοποιήσεων – αν και έπρεπε να τοποθετηθεί ένα χρονοδιάγραμμα ή/και να συνδεθούν οι εξαγορές με το ρυθμό ανάπτυξης της οικονομίας, έτσι ώστε να μην πουληθούν τουλάχιστον οι δημόσιες επιχειρήσεις σε εξευτελιστικές τιμές.
(5) Δημιουργία μίας αναπτυξιακής τράπεζας, η οποία θα χρησιμοποιούσε τα δημόσια περιουσιακά στοιχεία που δεν θα ιδιωτικοποιούνταν, ως εγγύηση για το δανεισμό και τη διενέργεια κρατικών επενδύσεων στα ίδια – έτσι ώστε να αυξηθεί η αξία και τα κέρδη τους, τα οποία μέσω μερισμάτων θα διοχετεύονταν στα δημόσια συνταξιοδοτικά ταμεία.
Με τον τρόπο αυτό θα διενεργούσε κατά έναν έμμεσο τρόπο επενδύσεις το κράτος, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και τονώνοντας κάπως τη ζήτηση – κάτι που δεν μπορεί να θεωρηθεί αρνητικό για την Ελλάδα. Φυσικά θα απαιτούταν εδώ ένα πολύ λεπτομερές πρόγραμμα, για να τεκμηριωθεί εάν ήταν ρεαλιστικό το σχέδιο ή απλά ευχολόγιο – καθώς επίσης πόσος χρόνος θα χρειαζόταν για να αποδώσει.
(6) Μεταβίβαση των μετοχών (άρα της ιδιοκτησίας) και της διαχείρισης των ελληνικών τραπεζών στην ΕΕ – κάτι που δυστυχώς δεν μπορούμε καθόλου να καταλάβουμε πώς θα πραγματοποιούταν, ενώ η ΕΕ δεν γνωρίζουμε να έχει στην ιδιοκτησία της καμία άλλη τράπεζα.
Παρά το ότι λοιπόν τα πέντε προηγούμενα σημεία έχουν λογική, δεν μπορούμε να ισχυρισθούμε κάτι ανάλογο για το τελευταίο – αν και γνωρίζουμε πως πράγματι οι ελληνικές τράπεζες δεν ήταν σε καλή κατάσταση, ειδικά λόγω του PSI και των κόκκινων δανείων που προκάλεσε η πολιτική των μνημονίων.
Αυτό που τις χρεοκόπησε όμως ήταν η μη έγκαιρη οχύρωση τους από την κυβέρνηση, η οποία όφειλε να λάβει αμέσως μετά την εκλογή της στις αρχές του 2015 μέτρα ελέγχου κεφαλαίων, οι μαζικές εκροές των καταθέσεων (περί τα 45 δις €), καθώς επίσης το (παράνομο φυσικά) κλείσιμο τους από την ΕΚΤ – οπότε η ευθύνη εδώ, τα 40 δις € που έχασε το δημόσιο από τις ανακεφαλαιοποιήσεις τους, συν τα τεράστια ποσά που έχασαν οι ιδιώτες μέτοχοι τους και ο αφελληνισμός τους, βαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον υπουργό οικονομικών.
Τέλος, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα των ΜΜΕ, εάν οι πιστωτές δεν συμφωνούσαν με το σχέδιο η πρόταση ήταν ένα παράλληλο σύστημα πληρωμών, το οποίο βέβαια δεν είχε μεγάλη διαφορά από ένα παράλληλο νόμισμα τύπου IOU – ταυτόχρονα με τη στάση πληρωμών, εν πρώτοις όσον αφορά την ΕΚΤ.
Οι ενστάσεις
Έχοντας ήδη αναφερθεί σε γενικές γραμμές στο θέμα (άρθρο Α. Οικονόμου), οφείλουμε να τονίσουμε εν πρώτοις πως το σχέδιο δεν ήταν σε καμία περίπτωση αριστερό, αλλά μάλλον φιλελεύθερο – αφού δεν προέβλεπε το λογιστικό έλεγχο των δημοσίων χρεών αποδεχόμενο το ύψος τους ως είχε χωρίς καμία ονομαστική διαγραφή, απέβλεπε στη μείωση των φόρων για όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους, ενέκρινε τις ιδιωτικοποιήσεις, δεν είχε πρόθεση κρατικοποίησης των τραπεζών, δεν αναφερόταν πουθενά η (ιδιωτική) Τράπεζα της Ελλάδας κοκ.
Με εξαίρεση τώρα το σημείο 6 (μεταβίβαση των μετοχών στην ΕΕ!), ήταν θετικό για την Ελλάδα – εξαιρετικά δύσκολο όμως στην επίτευξη του, εάν όχι απίθανο. Το μεγάλο πρόβλημα ευρίσκεται κατά την άποψη μας στην εφαρμογή και εκτέλεση του – πόσο μάλλον από μία τόσο άπειρη και ανεπαρκή κυβέρνηση, η οποία δεν διέθετε σχεδόν κανένα στέλεχος που να ήταν σε θέση να λειτουργήσει αποτελεσματικά, κάτω από τέτοιου είδους «ασφυκτικές» συνθήκες (κάτι που όφειλε να γνωρίζει τόσο ο πρωθυπουργός, όσο και ο υπουργός οικονομικών του).
Εκτός αυτού, όφειλε να τεθεί αμέσως ενώπιον των δανειστών, της Γερμανίας δηλαδή, ή δυνατόν την επόμενη ημέρα της σύστασης της κυβέρνησης, χωρίς καμία απολύτως καθυστέρηση – ενώ οι Πολίτες θα έπρεπε να είναι ενημερωμένοι, ιδίως για τους κινδύνους που συνεπαγόταν, αφού χωρίς την αμέριστη στήριξη τους δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί τίποτα.
Φυσικά οι τράπεζες όφειλαν να είναι οχυρωμένες και το παράλληλο σύστημα πληρωμών θα έπρεπε να είναι έτοιμο να λειτουργήσει αμέσως – ενώ όφειλαν να αναβληθούν οι πληρωμές των ομολόγων προς το ΔΝΤ και την ΕΚΤ (όλες εκτός των ομολόγων αγγλικού δικαίου), έτσι ώστε να μην αδειάσουν τα δημόσια ταμεία, όπως συνέβη κατά τη διάρκεια της ατελείωτης διαπραγμάτευσης. Κανένας άλλωστε δεν μπορούσε να μας διώξει από τη νομισματική ένωση αφού δεν προβλέπεται από τις συνθήκες, ούτε να μας απαγορεύσει τη χρεοκοπία εντός του ευρώ – πόσο μάλλον όταν η πρόταση σε γενικές γραμμές ήταν αρκετά μετριοπαθής, συντηρητική και έντιμη.
Με απλά λόγια, ο μοναδικός τρόπος για να είχε κάποια πιθανότητα επιτυχίας η εφαρμογή του σχεδίου, θα ήταν ένας «αστραπιαίος πόλεμος» κατά το παράδειγμα της Γερμανίας το 2ο ΠΠ, από μία ετοιμοπόλεμη κυβέρνηση, καθώς επίσης από έναν ετοιμοπόλεμο λαό – με όλα όσα ρίσκα συνεπάγεται κάτι τέτοιο, αφού η έκβαση μίας μάχης δεν μπορεί ποτέ να προβλεφθεί.
Αφού λοιπόν δεν είχε προετοιμασθεί κάτι τέτοιο, ούτε φυσικά δρομολογήθηκε, η αποτυχία ήταν δεδομένη, νομοτελειακή – κλιμακούμενη όσο περνούσε ο χρόνος και διεξάγονταν οι πληρωμές, άδειαζαν τα κρατικά ταμεία και έφευγαν οι καταθέσεις. Επομένως δεν έχει δίκιο ο κ. Βαρουφάκης όταν ισχυρίζεται πως δεν μπορεί να κριθεί, επειδή δεν του επετράπη η εφαρμογή του σχεδίου του από τον πρωθυπουργό που τελικά δείλιασε.
Ασφαλώς μπορεί να κριθεί, ενώ δεν είναι καθόλου δύσκολη η καταδικαστική ετυμηγορία, ειδικά για όλους όσους τάσσονται εναντίον των μνημονίων και της κυλιόμενης πτώχευσης – στην οποία έχει καταδικαστεί η Ελλάδα από τις κυβερνήσεις της, ενώ η χαριστική βολή δόθηκε από τη σημερινή, ως αποτέλεσμα της αποτυχημένης διαπραγμάτευσης και της δολοφονίας της ελπίδας.
Επίλογος
Με τον κ. Γιάννη Βαρουφάκη συμφωνούμε σε όλα σχεδόν τα θέματα από την αρχή της κρίσης – ειδικά όσον αφορά τη διάσωση των γερμανικών και γαλλικών τραπεζών, την καταστροφική πολιτική της λιτότητας και των μνημονίων, την παγίδα στην οποία οδηγήθηκε η Ελλάδα, καθώς επίσης τον ύπουλο ρόλο της Γερμανίας και του υπουργού οικονομικών της. Ήταν ανόητη βέβαια η παραδοχή του όσον αφορά το χρέος στις 20 Φεβρουαρίου, καθώς επίσης η δήλωση του πως συμφωνεί με το 70% των μέτρων των μνημονίων – ενώ έκανε μεν μία σειρά από πολλά άλλα λάθη, χωρίς όμως κακή πρόθεση.
Πιστεύουμε δε πως παρουσιάζεται ως αριστερός μόνο από εκκεντρικότητα, ενώ στην πραγματικότητα είναι φιλελεύθερος – κάτι που δεν έχει βέβαια καμία σχέση με τον ακραίο νεοφιλελευθερισμό. Άλλωστε αυτό τεκμηριώνεται από το ημιτελές έστω σχέδιο του – ενώ το κυριότερο που του προσάπτουμε είναι η απαράδεκτη μαγνητοφώνηση και δημοσίευση των συζητήσεων/επαφών του με την κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό, τα οποία ασφαλώς δεν βοηθούν την Ελλάδα.
Εν τούτοις, είναι διαφορετική η διαπίστωση των προβλημάτων και οι προτάσεις για τη λύση τους, από την εφαρμογή τους. Ειδικά όταν έχει κανείς απέναντι του έναν έμπειρο Γερμανό αποικιοκράτη, όπως ο κ. Σόιμπλε, ο οποίος στηρίζεται από μία ισχυρή χώρα που δεν συμβιβάζεται ποτέ – έχοντας μακροπρόθεσμα και μεθοδικά προετοιμασμένα σχέδια που εμπερικλείουν όλες τις πιθανότητες.
Τέλος, δεν φτάνει να είναι κανείς καλός οικονομολόγος για να κερδίσει έναν τέτοιο πόλεμο, αφού απαιτούνται επί πλέον ηγετικά προσόντα, κυριότερο από τα οποία είναι η επιλογή των σωστών συνεργατών και της σωστής χρονικής στιγμής – κάτι που μάλλον δεν διαθέτει ο πρώην υπουργός. Διαφορετικά δεν πολεμάει για κάτι, αλλά απλά αυτοκτονεί – όπου, στην περίπτωση μίας κυβέρνησης, ισοδυναμεί με έγκλημα, αφού συμπαρασύρει μαζί της ένα ολόκληρο Έθνος.
Βασίλης Βιλιάρδος
Αποκάλυψη: «Πόλεμο με την Ελλάδα ετοίμαζαν οι Τούρκοι» – Τι λέει Τούρκος δημοσιογράφος [βίντεο]
Ο Τούρκος δημοσιογράφος Αμπουλάκ Μποσκούρτ σε συνέντευξη που παραχώρησε στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, αποκάλυψε ότι οι Τούρκοι Εθνικιστές που υπηρετούσαν στις ένοπλες δυνάμεις της γειτονικής χώρας είχαν αποφασίσει το 2003 να ξεκινήσουν πόλεμο με την Ελλάδα.
Αυτό όπως αναφέρει ο ίδιος θα συνέβαινε με δύο τρόπους. Ο πρώτος τρόπος ήταν να ωθήσουν τους Έλληνες σε μια αερομαχία πάνω από το Αιγαίο και να καταρρίψουν το Τουρκικό μαχητικό. Σε περίπτωση που οι Έλληνες πιλότοι όμως δεν το έκαναν τότε ένα άλλο τουρκικό μαχητικό αεροπλάνο θα απογειωνόταν από πλοίο της Τουρκίας και θα το έκανε «ρίχνοντας» το στους Έλληνες. Η δεύτερη περίπτωση ήταν ο τουρκικός στόλος να χτυπήσει μια από τις ναυτικές βάσεις της Ελλάδας σε κάποιο από τα νησιά της χώρας μας.
Σύμφωνα πάντα με τον Τούρκο δημοσιογράφο την συνέντευξη του οποίου παρουσίασε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Ant1 οι εχθροί του Ταγίπ Ερντογάν τότε είναι σύμμαχοί του τώρα (σ.σ εννοεί τους Τούρκους Εθνικιστές).
Μάλιστα ο Αμπουλάκ Μποσκούρτ ισχυρίστηκε ότι: «ο Σουλτάνος συνεργάζεται με τους νεοεθνικιστές (όπως τους αποκαλεί) στον στρατό και στις μυστικές υπηρεσίες για να κατασκευάσει νέα θερμά επεισόδια που θα αποπροσανατολίσουν τον τουρκικό λαό, και θα δημιουργήσουν την εντύπωση πως ο πρόεδρος της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν προσπαθεί να ιδρύσει μια νέα Οθωμανική Αυτοκρατορία με τον ίδιο σε ρόλο Χαλίφη. Πλέον οι νεοεθνικιστές και ο Ερντογάν έχουν το ίδιο κίνητρο , διαβάζουν την ίδια σελίδα, να δημιουργήσουν ένα θερμό επεισόδιο με την Ελλάδα που θα ευνοήσει την κυβέρνηση Ερντογάν αντίθετα με το 2002 και το 2003» υπογράμμισε ο Τούρκος δημοσιογράφος.
http://www.eleftherostypos.gr/category/ellada/
Αιέν Αριστεύειν
Η αποδοχή της Αριστείας προϋποθέτει το «Πρωτείο του Ατόμου» ως μοχλό διαμόρφωσης της ιστορίας, γεγονός αντίθετο με την ιδεολογική τοποθέτηση της Αριστεράς που θεωρεί ότι αυτό που προάγει τα ιστορικά γεγονότα είναι οι κοινωνικές τάξεις. Το προλεταριάτο εν προκειμένω.
Αν επιχειρήσουμε να βρούμε που κρύβεται η αλήθεια, μάλλον θα είναι πολύ στενή η χωροταξία ενός άρθρου για να απαντηθεί ένα τόσο μείζον θέμα.
Αυτό όμως που θα μπορούσαμε να αναλύσουμε είναι γιατί η Αριστερά θεωρεί ότι η Αριστεία είναι ρετσινιά. Προφανώς γιατί η Αριστεία συνδέεται με την ατομική επιτυχία και την κοινωνική διάκριση του ενός και μόνου ανθρώπου, γεγονός που αλλοιώνει την ιδεολογική καθαρότητα της.
Ο Μαρξισμός ως η ιδεολογική μήτρα της Αριστεράς θέτει ΤΕΛΙΚΟ ΣΚΟΠΟ που δεν είναι άλλος από την αταξική κοινωνία που προσδοκά.
Η επίτευξη του ΤΕΛΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ προϋποθέτει οργανωμένη δράση από σύνολα με ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ. Ταξική την ονομάζουν. Ο Μαρξ τους το είπε:«Ότι η συνείδηση λέει, καθορίζεται από τις κοινωνικές συνθήκες». Είναι έτσι όμως;. Μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί κανένας από τους μεγάλους πατέρες της ψυχαναλυτικής επιστήμης να υποστηρίξει την άποψη περί υπάρξεως συλλογικής συνείδησης. Πολύ περισσότερο δε, όταν μιλούν για ελευθερία συνείδησης η οποία προάγει την ατομικότητα, στοιχείο που μάλλον χαλάει λίγο τα σχέδια του.
Η ΙΕΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ όμως χρειάζεται απαραίτητα και καθοδηγητικό όργανο. ΚΟΜΜΑ, το είπαν, ή μάλλον «ΤΟ ΚΟΜΜΑ». Κάτι σαν αλάθητο.
Το έφτιαξαν και αυτό. Τα σύνολα συσπειρώθηκαν γύρω από την ΑΛΑΘΗΤΗ ΑΡΧΗ. Οι συνθήκες αν δεν υπήρχαν τις δημιούργησαν. Είναι όλα έτοιμα για την επίτευξη του ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ και ξάφνου, εμφανίζεται κάποιος (ή κάποιοι) που δεν συντάσσεται με τα σχέδια αυτά και θέτει δικούς του στόχους ζωής. Και δυστυχώς για αυτούς, τους επιτυγχάνει. Διακρίνεται, εφευρίσκει, δημιουργεί. Αριστεύει (την είπα την κακή τη λέξη) και αναπτύσσεται.
Οι τελοκρατικές θεωρίες (δηλ. οι προδιαγεγραμμένες νομοτέλειες της ιστορίας ), δεν επιδέχονται προσαρμογή, ούτε αλλαγές στους μηχανισμούς και διεργασίες ( process) επίτευξης τους , αφού το τέλειο δεν επιδέχεται βελτίωση. Η διαφορετική άποψη κάποιων από το ετεροπροσδιορισμένο Υπέρτατο Σκοπό του Κοινού Καλού και η ατομική στοχοποίηση της ζωής τους, δημιουργεί απειλή για τους επικεφαλείς του ιερατείου της καθοδήγησης , χαρακτηρίζοντας τούς διαφωνούντες , ως αιρετικούς, ετερόδοξους, προδότες , οπορτουνιστές κ.ο.κ.
Η μόνη νομοτέλεια που δημιουργείται στις τελοκρατικές θεωρίες είναι οι αποκλεισμοί αυτών που διαφωνούν. Η Αριστεία δεν είναι μόνο εμπόδιο, αλλά κάτι πολύ περισσότερο. Δηλώνει ευθαρσώς ότι υπάρχει ευτυχία και έξω από αυτό που σχεδιάσατε για μένα. Πόσοι είναι αυτοί που δέχονται να βελτιωθεί η ζωή τους καβάλα στο άρμα κάποιου απροσδιόριστου ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΥΛΙΣΜΟΥ . Η ίδια η ιστορία είναι αυτή που τους έκλεισε την πόρτα την οποία είχαν προβλέψει ότι θα την καθοδηγούσαν.
Η Αριστεία λοιπόν ή με άλλα λόγια η Κοινωνική Διάκριση, είναι βόμβα στα ιδεολογικά θεμέλια του Μαρξισμού και αποδομεί εκ βάθρων την αλάνθαστη καθοδήγηση αυτών που επιζητούν την κολεκτιβοποίηση της συνείδησης των ανθρώπων. Το μαντρί όμως δε χωρά πολλούς ή δεν τους χωρά για πολύ. Φυλλορροούν από παντού και τα οργανωμένα σύνολα του ΥΠΕΡΤΑΤΟΥ ΚΑΛΟΥ συρρικνώνονται. Και…..Ότι συρρικνώνεται συσπειρώνεται. Το σύνολο γίνεται πιο συμπαγές και χάνει την ρευστότητα του να προσαρμοσθεί στο μέλλον. Έτσι τα συμπαγή τελοκρατικά σύνολα , που δεν διατηρούν την ρευστότητα τους, αφυδατώνονται , σκληραίνουν και με την πρώτη δόνηση της ιστορίας, γίνονται κομμάτια. Θα το διαπιστώσει κανείς εύκολα από το πλήθος των κομμάτων της Αριστεράς διεθνώς και το μέγεθος των ποσοστών τους.
Στην Ελλάδα, σε αντίθεση με την ιστορική πορεία του κόσμου, ένα από αυτά τα κομμάτια το κάναμε κυβέρνηση και εύχομαι και ελπίζω μέχρι να φύγει να μην κάνει κομμάτια και μας.
Αντώνης Κρούστης
ΠΑ.ΣΥ.Σ.Ε.Κ.:Πρόσκληση στην Πανελλήνια αθλητική εκδήλωση ΑμεΑ για φιλανθρωπικό σκοπό, με την επωνυμία ¨Ελπίδα για τη Ζωή¨.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Στρατιωτικών Ειδικής Κατάστασης (ΠΑ.ΣΥ.Σ.Ε.Κ.) με την τεχνική υποστήριξη της Sportevent, διοργανώνει το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017 στο ¨Παραλίμνιο Πάρκο¨ στην πόλη της Άρτας Πανελλήνια Αθλητική Εκδήλωση ΑμεΑ για φιλανθρωπικό σκοπό, με την επωνυμία ¨Ελπίδα για τη Ζωή¨.
Η Εκδήλωση θα περιλαμβάνει τα κάτωθι:
- Διαδρομή 2 χλμ με αναπηρικό και αγωνιστικό αμαξίδιο.
- Διαδρομή 1 χλμ ΑμεΑ με συνοδό.
- Διαδρομή 6 χλμ αγωνιστικό και περιπατητικό.
- Παιδικοί αγώνες (Kids Athletics).
- Συναυλία.
Εκ μέρους του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού/Γ.Γ. Αθλητισμού, θα παραστεί ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού κος Ιούλιος Συναδινός.
Την Εκδήλωση επίσης θα τιμήσουν με την παρουσία τους οι εξής Έλληνες Παραολυμπιονίκες:
- Δήμητρα Κοροκίδα.
- Παύλος Μάμαλος.
- Καλλιόπη Λουφάκη.
Χορηγοί επικοινωνίας θα είναι η Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόρασης (ΕΡΤ), το τηλεοπτικό κανάλι STAR CHANNEL, το Αθηναϊκό περιοδικό Media Magazine, το τοπικό τηλεοπτικό κανάλι ΑRT-TV, η Ελληνική Ραδιοφωνία Άρτας και το ORANGE RADIO.
Η Εκδήλωση έχει τεθεί υπό την αιγίδα των κάτωθι:
- Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού/Γ.Γ. Αθλητισμού.
- Ομίλου για την UNESCO Πειραιώς & Νήσων.
- Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.μεΑ.)
- Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Γονέων & Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία (Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.μεΑ.).
- Ελληνικής Ομοσπονδίας Θαλασσαιμίας (Ε.Ο.ΘΑ.).
- Πανελλήνιας Ένωσης Σπανίων Παθήσεων.
- Συνήγορο του Ενστόλου (ΑΜΚΕ).
- Δήμου Αρταίων.
Οι αθλητικές δραστηριότητες της Εκδήλωσης, εντάσσονται στο πρόγραμμα #BEACTIVE της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.pasysek.com/
Τα εγκλήματα του κομμουνισμού κατά της Ανθρωπότητας. (ΒΙΝΤΕΟ)
Τα εγκλήματα του κομμουνισμού δεν έχουν ανάγκη από οποιαδήποτε σύγκριση για να θεμελιωθούν ιστορικά και ανθρώπινα.
Μάλιστα δεν μας ενδιαφέρουν ούτε οι συγκρίσεις, ούτε οι δικαιολογίες.
Αυτά τα εγκλήματα έχουν μέσα τους ακόμα και γενοκτονίες με την έννοια του Lemkin.
Σε αυτά τα εγκλήματα δεν υπάρχουν μόνο αυτά της Σοβιετικής Ένωσης.
Αυτή είναι υπεύθυνη για το Γολοντομόρ 1932- 1933, για την Μεγάλη Εκκαθάριση 1936- 1938, για το Γερμανοσοβιετικό Σύμφωνο μη Επίθεσης 1939- 1941, για το Γκούλαγκ έως το 1953, για την καταστολή της Ουγγαρίας το 1956, για την καταστολή της Άνοιξης της Πράγας το 1968.
Υπάρχουν όμως κι άλλα πολλά.
Ας εξετάσουμε μερικά απ’ αυτά για να μην υπάρχει ίχνος αμφιβολίας.
Στη Κίνα βρίσκουμε τα Laogai 1950- 1960, αλλά και μετά με αλλαγές, το Λοιμό 1959- 1961, την πολιτιστική επανάσταση που είναι γενοκτονία, την κατοχή του Θιβέτ.
Στην Καμπότζη οι ερυθροί Χμερ διέπραξαν γενοκτονία 1975- 1979.
Στη Βόρεια Κορέα, ο κομμουνισμός διαπράττει εγκλήματα με στρατόπεδα θανάτου από το 1948 έως σήμερα.
Στην Κούβα βρίσκουμε φυλακίσεις, καταδίκες έως θάνατο και στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Ο σταλινισμός, ο μαοϊσμός, οι Χμερ, η δυναστεία στη Βόρεια Κορέα, ο καστρισμός είναι εκφράσεις του κομμουνισμού.
Το γεγονός ότι διαχωρίζονται σε σχέση με τις χώρες που βρίσκονται δεν αλλάζει τίποτα επί της ουσίας.
Είναι η ίδια ιδεολογία που χρησιμοποιήθηκε για να διαπράξουν αυτά τα συστήματα γενοκτονίες και εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας.
Δεν υπάρχει καμιά αμφισβήτηση αυτών των γεγονότων σε επίπεδο της Ανθρωπότητας.
Τώρα αν μερικοί έχουν ιδεολογικά κολλήματα και δεν μπορούν να το εκφράσουν με τόσο ξεκάθαρο τρόπο, αυτό δεν αφορά την Ανθρωπότητα ή την ιστορία της, αλλά τα κράτη όπου ζουν και εκλέγονται.
Όμως αν δεν μπορείς να αποδεχτείς τη βαρβαρότητα ενός συστήματος και μιας ιδεολογίας που υποστηρίζεις, θέλει να πει ότι δεν σέβεσαι καθόλου τα ανθρώπινα δικαιώματα και δεν μπορείς να εκπροσωπείς επίσημα μια χώρα που είναι δημοκρατική και τα σέβεται από τότε που υπάρχει.
πηγές:www.lygeros.org -
ΥΠΕΘΑ: Έσοδα από την ενοικίαση ακίνητης περιουσίας του ΤΕΘΑ
Από την Υπηρεσία Αξιοποίησης Ακίνητης Περιουσίας Ενόπλων Δυνάμεων ανακοινώνονται τα κάτωθι:
Α. Κατά το πρώτο πακέτο διαγωνισμών, το οποίο διενεργήθηκε τον Απρίλιο 2017, αναδείχθηκε πλειοδότης για το ακίνητο του πρώην Στρατοπέδου «Λιόση», ιδιοκτησίας Τ.ΕΘ.Α., με μηνιαίο μίσθωμα (3.400,00€) για εικοσιπέντε (25) έτη με δυνατότητα παράτασης για άλλα εικοσιπέντε (25) έτη, με ελάχιστη αναπροσαρμογή 1% το χρόνο. Το συνολικό οικονομικό όφελος για την Υπηρεσία από τη συγκεκριμένη σύμβαση μισθώσεως (για εικοσιπέντε (25) έτη) θα είναι κατ΄ ελάχιστον 1.152.322,54 €. Επιπρόσθετα, για το ακίνητο του ισόγειου καταστήματος επί της οδού Σούτσου 40, αναδείχτηκε πλειοδότης μισθωτής με μηνιαίο μίσθωμα 6.700€ για δώδεκα (12) έτη, με δυνατότητα παράτασης για δώδεκα έτη, με ελάχιστη αναπροσαρμογή 1% το χρόνο. Το συνολικό οικονομικό όφελος για την Υπηρεσία από τη συγκεκριμένη σύμβαση μισθώσεως (για δώδεκα (12) έτη) θα είναι κατ΄ ελάχιστον 1.019.673,24 €.
Β. Στη συνέχεια, κατά το δεύτερο πακέτο διαγωνισμών, το οποίο διενεργήθηκε τον Αύγουστο 2017, αναδείχθηκε πλειοδότης για το ακίνητο επί της Οδού Θ. Πουλίδου 62, Καβάλα, ιδιοκτησίας Τ.ΕΘ.Α., με μηνιαίο μίσθωμα (4.000,00€) για είκοσι (20) έτη, με δυνατότητα παράτασης για άλλα είκοσι (20) έτη, με ελάχιστη αναπροσαρμογή 1% το χρόνο. Για τους πρώτους έξι (6) μήνες της μισθώσεως προβλέπεται η καταβολή του 50% του μισθώματος. Το συνολικό οικονομικό όφελος για την Υπηρεσία από τη συγκεκριμένη σύμβαση μισθώσεως (για είκοσι (20) έτη) θα είναι κατ΄ ελάχιστον 1.034.922,962€.Επιπλέον, για το ακίνητο επί της Οδού Κολοκοτρώνη 3-5, Αθήνα, ιδιοκτησίας Μ.Τ.Σ., αναδείχθηκε πλειοδότης με μηνιαίο μίσθωμα (40.000,00€) για είκοσι (20) έτη, με δυνατότητα παράτασης για άλλα είκοσι (20) έτη, με ελάχιστη αναπροσαρμογή 1% το χρόνο. Για τους πρώτους έξι (6) μήνες της μισθώσεως προβλέπεται η καταβολή του 50% του μισθώματος. Το συνολικό οικονομικό όφελος για την Υπηρεσία από τη συγκεκριμένη σύμβαση μισθώσεως (για είκοσι (20) έτη) θα είναι κατ΄ ελάχιστον 10.349.229,62€.
Για τις 6 Σεπ 17 έχει ήδη προκηρυχθεί και θα διενεργηθεί μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ΥΠΕΘΑ/ΥΠΑΑΠΕΔ, ο ηλεκτρονικός πλειοδοτικός διαγωνισμός για την εκμίσθωση του ισόγειου καταστήματος που ευρίσκεται στην Οδό Κοτοπούλη 3, Αθήνα (ΜΤΑ).
Κατόπιν των ανωτέρω, προκύπτει ότι απόρροια των γόνιμων διενεργηθέντων διαγωνισμών είναι η επίτευξη ελάχιστου οικονομικού οφέλους για τις Ε.Δ. ύψους 13.556.148,362 €.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)