Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

Δελφίνι προσπαθούσε να «ξυπνήσει» το νεκρό μωρό του στον Αμβρακικό. ΒΙΝΤΕΟ



Δελφίνι προσπαθούσε να «ξυπνήσει» το νεκρό μωρό του στον Αμβρακικό




Ένα σπάνιο και συνάμα συγκινητικό περιστατικό, χαρακτηριστικό της ευφυΐας των δελφινιών, παρατήρησαν πριν από περίπου ενάμιση μήνα ερευνητές του Ινστιτούτου Tethys στον Αμβρακικό κόλπο.

Του ανταποκριτή μας από το agriniopress.gr στο Αγρίνιο.
Συγκεκριμένα, κατέγραψαν ένα δελφίνι να κολυμπάει γύρω από το νεκρό μωρό του και να το σκουντάει, σαν να του ζητούσε να ξυπνήσει για να συνεχίσουν μαζί το ταξίδι τους.

Οι ερευνητές έσπευσαν στην περιοχή και βρήκαν τη μητέρα, όπου παρατηρώντας τη συμπεριφορά της για περίπου 1,5 ώρα, είδαν ξεκάθαρα το θηλυκό δελφίνι να σηκώνει το μικρό νεκρό δελφίνι πάνω από την επιφάνεια και να το σπρώχνει επανειλημμένα. Φαίνεται σαν μια απελπισμένη προσπάθεια να φέρει το μικρό της πίσω στη ζωή. Το πένθος του θηλαστικού και η αίσθηση της απώλειας είναι τραγική.


Μέλη της ερευνητικής ομάδας αναφέρουν ότι δεν είναι η πρώτη φορά φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο στον Αμβρακικό κόλπο. Παρόμοιο φαινόμενο διαπίστωσαν και το 2016,  χαρακτηρίζοντας σπαρακτική και για τους ίδιους την όλη διαδικασία.
Το Ινστιτούτο Tethys είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός αφιερωμένος στην προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, ιδρύθηκε το 1986 και για την Ελλάδα έχει ξεκινήσει το πρόγραμμα «Ionian Dolphin».

πηγή:http://www.newsbeast.gr/environment/arthro/2805219/delfini-prospathouse-na-xipnisi-to-nekro-moro-tou-ston-amvrakiko

Πόσο δύσκολο είναι ένας πολιτικός να μην είναι διεφθαρμένος;



Πόσο,poso

Γράφει
ο Γιώργος Λαμπίρης


Η διαφθορά έχει βαθιές ρίζες. Ξεκινάει από την αρχαία Ελλάδα για να φτάσει στο σήμερα. Και πώς θα μπορούσε να συμβεί διαφορετικά... Όπου υπάρχει η άσκηση εξουσίας, συνοδεύεται από φαινόμενα που αντιβαίνουν στη δημοκρατική λειτουργία ενός κράτους.
Τα φαινόμενα δωροδοκίας ξεκινούν από την κοινωνία των πολιτών και πίσω τους βρίσκεται ο άνθρωπος με τις αδυναμίες, έτοιμος πάντα να κάνει λάθη, όντας ευάλωτος σε ερεθίσματα.
Όπως υποστηρίζει ο καθηγητής διεθνών σχέσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Ηλίας Κουσκουβέλης, μιλώντας στο newsbeast.gr, είναι μια ζωντανή διαδικασία στην οποία συμμετέχουν άνθρωποι και προτείνει να είμαστε ρεαλιστές και όχι ιδεαλιστές όταν μιλάμε για την πολιτική.
Ακόμα και σε παραδείγματα ιδανικής δημοκρατίας όπως η αρχαία Αθήνα, οι περιπτώσεις εκτροπής από τη νομιμότητα ήταν αρκετές.
Για τον ίδιο η διαφθορά έχει επίκεντρο τον άνθρωπο και όπως λέει επηρεάζει εκείνους που την ασκούν.
wkdiafpo1
- Υπάρχουν κενά στην κατά γενική παραδοχή ιδανική αθηναϊκή δημοκρατία; Σας ρωτάω γιατί ο Θεμιστοκλής για παράδειγμα ήταν από τους γνωστότερους κλέφτες των αρχαίων χρόνων.

«Μιλάμε για την κοινωνία των ανθρώπων. Η σημαντικότερη και εγκυρότερη πηγή μας για το τι ακριβώς συνέβαινε τότε είναι ο Θουκυδίδης, καθώς ο Επιτάφιος του Περικλή αποτελεί τον ύμνο στην αθηναϊκή δημοκρατία.
Περιγράφει μία φάση του Πελοποννησιακού Πολέμου και ο Περικλής αυτό που πρέπει να κάνει είναι να εμψυχώσει τους πολίτες και να τιμήσει τους νεκρούς. Μέσα από αυτή τη διαδικασία βλέπουμε αυτό που ο Αριστοτέλης θα ονομάσει αργότερα Πολιτεία, και περικλείει την ιδανική λειτουργία του πολιτεύματος.
Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει η λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος πετυχαίνει πάντοτε το σκοπό της, που είναι η διαρκής βελτίωση.
Ασφαλώς υπήρχαν ζητήματα εκείνη την εποχή τόσο σε σχέση με τη διαχείριση των χρημάτων αλλά και σε σχέση με τα ζητήματα των εξοστρακισμών. Ο Θεμιστοκλής βρίσκεται εν μέρει πίσω από τον εξοστρακισμό του Αριστείδη, ο οποίος διαχειριζόταν το δημόσιο χρήμα. Από την άλλη πλευρά έχουμε την περίπτωση του άγους.
Ο Περικλής κατηγορούνταν για το λεγόμενο Κυλώνειο Άγος, το οποίο χρησιμοποίησαν οι Σπαρτιάτες ως μέσο πίεσης στις διαπραγματεύσεις, όταν οι Αθηναίοι τους ζήτησαν να εξαγνιστούν από το άγος του Παυσανία. Η πολιτική είναι μία ζωντανή διαδικασία, στην οποία συμμετέχουν άνθρωποι και αυτά τα φαινόμενα θα επαναλαμβάνονται. Καλό είναι να προσεγγίζουμε το θέμα ρεαλιστικά και όχι ιδεαλιστικά (Το Κυλώνειο άγος ήταν μια σειρά από δεινά που έπληξαν την αρχαία Αθήνα και που αποδόθηκαν στην οργή των θεών για τη σφαγή των οπαδών του Κύλωνα)».

- Επομένως όπου υπάρχει εξουσία υπάρχει και διαφθορά;
«Η εξουσία από μόνη της είναι μία κατάσταση, στην οποία βρίσκονται οι άνθρωποι, και επηρεάζεται από τους ανθρώπους που την ασκούν. Συν τοις άλλοις δεν γίνεται να μην επηρεάσει όσους την κατέχουν.
Υπάρχουν και άνθρωποι που δεν μπορούν να διαχειριστούν την εξουσία. Μπορεί η εξουσία να είναι μία κατάσταση πνεύματος ή αποκλειστικά ένα εργαλείο για την ικανοποίηση προσωπικών φιλοδοξιών. Η κυριότερη δυσλειτουργία της πολιτικής είναι η επίτευξη στόχων. Εξαρτάται βέβαια για ποιους στόχους μιλάμε, καθώς και οι Αθηναίοι και οι Πέρσες και οι ναζί είχαν στόχους, διαφορετικούς ο καθένας βέβαια. Όταν το εργαλείο που λέγεται εξουσία ξεφύγει από τη λειτουργική του διάσταση και προσωποποιηθεί -κάτι που συχνά συμβαίνει- έχουμε παρεκβάσεις».

- Τι εννοείτε όταν αναφέρετε ότι η εξουσία μπορεί να είναι μία πνευματική κατάσταση;
«Όταν αναφέρομαι στην εξουσία ως πνευματική κατάσταση, εννοώ την πνευματική προετοιμασία κάποιου για να μπορέσει να ασκήσει τα καθήκοντά του από μία θέση που του προσφέρει αυξημένες αρμοδιότητες. Τα παραδείγματα από την αρχαιότητα έως και σήμερα είναι πάρα πολλά.
Στην περίπτωση του Μεγάλου Αλεξάνδρου και των φίλων του που άσκησαν εξουσία, η προετοιμασία ήταν μακροχρόνια. Μακροχρόνια ήταν και η προετοιμασία του Κίμωνα, του Περικλή και άλλων προσωπικοτήτων της αρχαιότητας. Δεν βρίσκονταν τυχαία σε αυτές τις θέσεις.
Πρέπει όμως να δούμε και την άλλη διάσταση. Ο Θουκυδίδης με τη σοφία που τον χαρακτηρίζει έχει και ένα άλλο κείμενο, το οποίο κάποτε είχε συμπεριληφθεί στα σχολικά βιβλία, από τα "Κερκυραϊκά".
Στο τρίτο βιβλίο παρουσιάζει τη σκοτεινή πλευρά των Ελλήνων στις περιόδους εμφυλίων καθώς και ο Πελοποννησιακός πόλεμος ήταν ένας εμφύλιος υπό μία έννοια. Οι πόλεις εκείνη την εποχή είχαν τη διάσταση της ανεξαρτησίας των σημερινών κρατών. Κατά τη διάρκεια του Πελοποννησιακού πολέμου ενέσκηψαν εσωτερικοί εμφύλιοι πόλεμοι.
Στο κείμενο ο Θουκυδίδης  περιγράφει τις καταγγελίες του ενός πολίτη κατά του άλλου, τη διάθεση να οικειοποιηθούν ο ένας την περιουσία του άλλου, καθώς και ότι οι λέξεις είχαν απωλέσει το νόημά τους, κάτι που ο Όργουελ ονομάζει double think και double talk(διαφορετική σκέψη-διαφορετική ομιλία). Ο Θουκυδίδης έρχεται να επαναλάβει ότι όσο η φύση του ανθρώπου παραμένει η ίδια, τόσο αυτά τα φαινόμενα θα βρίσκουν χώρο εκδήλωσης ειδικά σε καταστάσεις κρίσης».
wkdiafpo3
- Εάν κοιτάξουμε τους σημερινούς πολιτικούς, έχουν προετοιμαστεί κατά τη γνώμη σας να ασκήσουν εξουσία;
«Ορισμένοι είναι προετοιμασμένοι. Κι εδώ έχουμε δύο σχολεία. Το ένα είναι το κομματικό σχολείο, το οποίο οι κομματικές δυνάμεις στην Ελλάδα και στον κόσμο θα πρέπει να το εξετάσουν για να δουν πώς αναδεικνύονται τα στελέχη. Τα κόμματα είναι σημαντικά για τη δημοκρατία, από εκεί και πέρα όμως ανακύπτει ένα ζήτημα ευθύνης για τον τρόπο με τον οποίο αναδεικνύονται τα στελέχη τους και για τη θέση που καταλαμβάνουν.
Το δεύτερο σχολείο είναι η οικογένεια. Ασφαλώς ο Περικλής δεν ήταν τυχαίος. Ο Κλεισθένης ήταν συγγενής του. Και ο Κίμων ήταν ανιψιός του Μιλτιάδη αλλά και ο Θουκυδίδης ανιψιός του Κίμωνα. Βλέπουμε ότι κάποια πρόσωπα επανέρχονται στην εξουσία, επειδή ολόκληρο το σύστημα κάποιων οικογενειών  ή ενός γένους έχει την ικανότητα να αναπαράγεται. Αυτή είναι μία πολιτική και επιστημονική διάσταση.
Το ερώτημα είναι πώς κάθε επάγγελμα αναπαράγει τους αρίστους. Πώς δημιουργούνται οι άριστοι αθλητές, οι άριστοι επιχειρηματίες, οι άριστοι καθηγητές, οι άριστοι δημοσιογράφοι; Η αριστεία είναι ωραία, αλλά θα πρέπει να γίνει μία συζήτηση για το πώς επιτυγχάνεται και ποιο είναι το προφίλ των αρίστων. Πώς αναδεικνύονται ικανά στελέχη που να εκπροσωπούν τα συμφέροντα και την ιδεολογία που το κάθε κόμμα έρχεται να καλύψει και να υπερασπιστεί;
Κατά την άποψή μου είναι ζήτημα εκπαίδευσης της κοινωνίας και των κομμάτων για να μπορούμε να έχουμε εκείνους τους ανθρώπους για τους οποίους ο Αριστοτέλης αναφέρει ότι οι “δημοκρατίες εκπαιδεύουν τα παιδιά τους για να λειτουργούν δημοκρατικά”».

- Υπήρχαν άτομα που σχετίζονταν με την είσπραξη των δημοσίων εσόδων στην αρχαία Ελλάδα, και αν ναι πόσο συχνά ήταν τα φαινόμενα διασπάθισης δημόσιου χρήματος;
«Ο Αριστείδης διαχειριζόταν τα δημόσια έσοδα. Και στην Αθήνα και στην Σπάρτη υπήρχαν τέτοια πρόσωπα. Γνωρίζουμε επίσης πάρα πολύ καλά ότι στην Εκκλησία του Δήμου γινόταν απολογισμός για την οικονομική κατάσταση της πόλης και για τα χρήματα, τα οποία υπήρχαν και έπρεπε να δαπανηθούν. Είναι γνωστές οι δημηγορίες του Δημοσθένη σχετικά με την πηγή απ’ την οποία θα αντλούσαν χρήματα και πώς θα έπρεπε να δαπανηθούν.
Επίσης υπάρχει μία ακόμα κορυφαία μαρτυρία στον Θουκυδίδη, ο οποίος αναφέρει ότι ο Περικλής πριν την έναρξη του πολέμου παρουσίασε την υψηλή στρατηγική της Αθήνας. Σε μία άλλη του ομιλία όμως αναφέρεται στην οικονομική κατάσταση της πόλης, αναλύοντας πόσα τάλαντα και χρυσό διαθέτουν τα ταμεία της πόλης, και τι προσδοκά η πόλη να εισπράξει.
Παρουσίαζε επί της ουσίας την οικονομία του πολέμου. Τα χρήματα και η διαχείρισή τους έχουν απασχολήσει λιγότερο τον Πλάτωνα, πολύ περισσότερο όμως τον Αριστοτέλη, καθότι οι αναλύσεις του για τα οικονομικά χρησίμευσαν τον 18ο και 19ο αιώνα στην ανάπτυξη της οικονομικής σκέψης».
wkdiafpo2
- Φαινόμενα δωροδοκίας υπήρχαν εκείνη την εποχή;
«Συναντάμε ορισμένα διαφορετικά φαινόμενα. Στην πρώτη περίπτωση οι πολιτικοί χρησιμοποιούν τα χρήματα για την επίτευξη των στόχων τους. Ο Θεμιστοκλής για παράδειγμα δωροδόκησε τον Ευρυβιάδη τον Σπαρτιάτη, προκειμένου να υποχωρήσει σε ορισμένα ζητήματα στρατηγικής. Μάλιστα, ύστερη πηγή εμφανίζει τον Θεμιστοκλή να έδωσε χρήματα στον πολιτικό του αντίπαλο το 480 π.Χ. για να μην κατέβει στις εκλογές.
Η δεύτερη περίπτωση αφορά στην προσπάθεια διείσδυσης των αντιπάλων και στο χρηματισμό πολιτικών από τους αντιπάλους. Εδώ θα πρέπει να εξετάσουμε παραδείγματα πριν από το τέλος του Πελοποννησιακού πολέμου και ύστερα όταν ο Μέγας Βασιλιάς της Περσίας άρχισε να εισβάλει στα ελληνικά πράγματα . Για να αντιμετωπίσει τους πολιτικούς του αντιπάλους δωροδοκούσε ακόμα και ολόκληρες πόλεις.
Είναι αυτό που γίνεται όταν μία μεγάλη δύναμη σήμερα έρχεται και ενισχύει τη μία ή την άλλη πλευρά. Η περίφημη Ανταλκίδειος ειρήνη καθιστά τον Πέρση βασιλιά κυρίαρχο και επιδιαιτητή της Ελλάδα και φέρεται να αποτέλεσε μία περίπτωση μεγάλου χρηματισμού (Η Ανταλκίδειος ειρήνη ήταν η έκβαση και το τέλος του Πελοποννησιακού πολέμου).
Ο Λύσανδρος φαίνεται ότι εισέπραττε χρήματα όπως και ο Αλκιβιάδης από τους Πέρσες στην ύστερη φάση του. Η τρίτη περίπτωση δωροδοκίας σχετιζόταν με τους συκοφάντες. Τους βλέπουμε στους δικανικούς λόγους του Λυσία να κατηγορούν κάποιον δημόσια, λαμβάνοντας χρήματα. Εμφανίστηκαν καταστάσεις, οι οποίες είναι πραγματικά φαινόμενα, τα οποία εντάσσονται στην περίοδο της παρακμής της αθηναϊκής δημοκρατίας αλλά και της συνολικής παρακμής του ελληνισμού από τον 4ο αιώνα και πίσω».

- Όσοι εκλέγονταν στην αρχαία Αθήνα σιτίζονταν με έξοδα της πολιτείας στο Πρυτανείο. Αντίστοιχα οι βουλευτές σήμερα λαμβάνουν τη βουλευτική αποζημίωση. Θεωρείτε ότι και η μία και η άλλη κίνηση βοηθούν στην καταπολέμηση της διαφθοράς στο δημόσιο βίο;  Ή θα έπρεπε να προχωρήσουμε σε περαιτέρω μείωση της βουλευτικής αποζημίωσης, κάτι που έχουμε πολλάκις συζητήσει;
«Η βουλευτική αποζημίωση συμβάλει στη λειτουργία του πολιτεύματος. Είναι διαφορετικό ζήτημα το εάν πρέπει να λαμβάνουν κάποιοι βουλευτική αποζημίωση και διαφορετικό ζήτημα το ύψος και ποιοι τη λαμβάνουν.
Η αποζημίωση και τότε και τώρα δίνεται για να έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στην πολιτική και πολίτες, οι οποίοι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να το κάνουν. Αυτός είναι ένας από τους βασικότερους λόγους. Διαφορετικά θα είχαμε τη συμμετοχή αποκλειστικά εκείνων οι οποίοι διαθέτουν εισοδήματα. Επίσης η αποζημίωση είναι μία μέθοδος θωράκισης των πολιτικών από πράξεις δωροδοκίας.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει όλοι οι πολίτες, είτε είναι φτωχοί και ικανοί, είτε πλούσιοι και ικανοί να μπορούν να συμμετάσχουν στην πολιτική, όντας θωρακισμένοι.
Ωστόσο το ύψος και ο έλεγχος του τρόπου που δαπανάται η βουλευτική αποζημίωση είναι κάτι που πρέπει να εξετάσουμε. Καλό θα ήταν πάντως στη συγκεκριμένη περίοδο να μην πριονίζουμε το κλαδί πάνω στο οποίο καθόμαστε και ονομάζεται κοινοβουλευτική έμμεση δημοκρατία, ασκώντας κριτική ελαφρά τη καρδία».
wkdiafpo4

- Θα είχε νόημα να περιορίσουμε το χρόνο θητείας των βουλευτών, κάτι που συνέβαινε κατά την αρχαιότητα;
«Η αρχή έγινε με τα πανεπιστήμια όπου ο κάθε καθηγητής δεν μπορεί να αναλάβει περισσότερες από μία πρυτανικές, προεδρικές ή άλλου είδους θητείες στη διάρκεια της καριέρας του. Έχουμε επομένως τον περιορισμό του αριθμού των εντολών, ο οποίες θα πρέπει να διαχωρίζονται μεταξύ τους.
Θα πρέπει πάντως να εξετάσουμε πολύ προσεκτικά το ζήτημα της θητείας. Δεν είναι απαραίτητο ότι υπάρχουν πάντοτε για όλες τις θέσεις τα πρόσωπα, τα οποία θα μπορούσαν εναλλακτικά να αναλάβουν καθήκοντα. Γιατί μπορεί να δούμε περιπτώσεις που να προκαλούν τουλάχιστον θυμηδία.  Μπορεί να διορθώσουμε κάτι, και να δημιουργήσουμε ένα άλλο πρόβλημα στη θέση του.
Το πιο ασφαλές θα ήταν να λειτουργήσει η διάκριση των πολιτικών εξουσιών και να μην υπάρχει αυτή η όσμωση κοινοβουλευτικής και εκτελεστικής εξουσίας .Ο βουλευτής που εκλέγεται στη Βουλή να μπορεί να ασκεί και εκτελεστική εξουσία.
Σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσαν να υπάρξουν ασφαλιστικές δικλείδες ώστε η νομοθετική να ελέγχει τη δικαστική και η δικαστική  εξουσία να ελέγχει τη νομοθετική και την εκτελεστική. Είναι σημαντική η διάκριση των εξουσιών, κάτι που ενδεχομένως θα ωφελούσε το πολίτευμα σε σχέση με τον περιορισμό του χρόνου θητείας».

- Σε τελική ανάλυση τι είναι αυτό που κάνει ένα κράτος περισσότερο ή λιγότερο διεφθαρμένο;
«Δεν θεωρώ ότι υπάρχει κράτος που δεν έχει διαφθορά. Υπάρχει παντού αλλά σε διαφορετικό βαθμό. Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι ο τρόπος που λειτουργούν οι θεσμοί και εάν λειτουργούν αποτελεσματικά. Δείτε ας πούμε τον τρόπο λειτουργίας των θεσμών σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Μ. Βρετανία, η Γερμανία όπου ισχυροί άνθρωποι βρέθηκαν αντιμέτωποι με τη Δικαιοσύνη.
Επίσης μπορούμε να εξετάσουμε τις περιπτώσεις κατασπατάλησης του ευρωπαϊκού χρήματος. Δεν είμαστε οι πρωταθλητές, υπάρχουν και άλλοι που κατασπαταλούν τα κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το ζήτημα είναι κατά πόσο αναδεικνύονται αυτές οι περιπτώσεις και σε τι βαθμό αντιμετωπίζονται. Κανένα πολιτικό σύστημα δεν αποτελεί κόσμο αγγέλων».

- Εάν είχαμε μία κλίμακα βαθμολόγησης από το 1 έως το 10 για την αντιμετώπιση της διαφοράς στην Ελλάδα πού θα μας κατατάσσατε;
«Στην αντιμετώπιση των φαινομένων της διαφθοράς θα έλεγα ότι έχουμε φτάσει στο 5 με άριστα το 10. Πιστεύω όμως ότι η αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων ξεκινάει με τη δημιουργία της κουλτούρας αντιμετώπισης τέτοιων καταστάσεων.

Θα πρέπει για παράδειγμα να υπάρξει η κουλτούρα ότι έχουμε την υποχρέωση να πληρώνουμε φόρους. Δεν αρκεί μόνο η εξουσία και η επιβολή. Ξέρουμε άλλωστε και από την πολιτική επιστήμη ότι εάν δεν υπάρχει η κουλτούρα σεβασμού προς το νόμο, η αστυνόμευση δεν αποδίδει».


http://www.newsbeast.gr/weekend/arthro/2716022/poso-diskolo-ine-enas-politikos-na-min-ine-dieftharmenos

Η ανοχή στον ισλαμισμό σκοτώνει – Εάν δεν αλλάξουμε μυαλό θα κολυμπήσουμε στο αίμα μας



Υπάρχει ένας βολικός μύθος που λέει πως η Ελλάδα δεν κινδυνεύει από την ισλαμική τρομοκρατία, διότι έχουμε παραδοσιακές καλές σχέσεις με τον αραβικό κόσμο και διότι φερόμαστε καλά στους μουσουλμάνους.
Πρόκειται για μία αυτοκτονική μπούρδα.
Το Ισλαμικό Κράτος δεκάρα δεν δίνει και για τα δύο.
Οι αληθείς λόγοι που προσωρινά την έχουμε γλυτώσει σε αυτή την συνεχιζόμενη αλληλουχία σφαγών Χριστιανών, είναι άλλοι.
Είμαστε το κύριο δρομολόγιο διείσδυσης προς την Ευρώπη, δια του οποίου εισέρχονται ανάμεσα στα στίφη προσφύγων και λαθρομεταναστών -που στέλνει το κράτος-συμμορία του Ερντογάν- άγνωστος αριθμός «κοιμώμενων» τζιχαντιστών.
Αυτοί χτυπούν, όταν έρθει η ώρα, και μέχρι τότε ριζοσπαστικοποιούν και άλλους μέσα στις ολοένα διευρυνόμενες σουνίτικες κοινότητες, που επέτρεψε να εξαπλωθούν παντού ή προδοτική στάση των ευρωπαϊκών ελίτ, οι μισθοφόροι του Σόρρος ή απλά οι μηδενιστές ηλίθιοι, δούλοι των αντιχριστιανικών και αντιευρωπαϊκών πεποιθήσεων τους.
Διότι αληθινά αντιευρωπαϊκό είναι κάθε τι και καθένας που πλήττει τους τρεις βασικούς πυλώνες της Ευρώπης, την Ελλάδα, τη Ρώμη και τον Χριστιανισμό, ξεχαρβαλώνοντας την ευρωπαϊκή ασφάλεια και τις επιμέρους εθνικές ταυτότητες με το εγκληματικό δόγμα που λέει πως «ή παράνομη μετανάστευση είναι δικαίωμα» και με την ψευδαίσθηση των δικαιωματιστών υπονομευτών πως οι σουνίτες μπορούν να αφομοιωθούν και να ενστερνιστούν τις αξίες της δυτικής Δημοκρατίας και του πλουραλισμού.
Στην πρώτη γραμμή του άρατε πύλας είναι οι αναρχικοί, η αριστερά και οι φιλελεύθεροι δικαιωματιστές, οι οποίοι, αν το Ισλαμικό Κράτος έπαιρνε κεφάλι σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα, θα τους πέρναγε πρώτους πρώτους από το λεπίδι.
Ο άλλος λόγος, που ως τώρα δεν χτυπήθηκε η Πατρίδα μας, είναι πως όλες οι ενέργειες του Ισλαμικού Κράτους είναι πρωτίστως ένοπλη προπαγάνδα.
Ως τέτοια είναι πιο αποδοτική, όταν χτυπιούνται στόχοι σε μεγαλύτερες χώρες, όπως η Γαλλία, η Αγγλία, η Γερμανία κ.λπ.
Το χτύπημα σε μας είναι απλά ζήτημα χρόνου και πρέπει να είναι πρώτη προτεραιότητα για τις αρμόδιες υπηρεσίες μας να υπερβάλλουν εαυτόν στην πρόληψη του, όσο δύσκολο και αν είναι.
Αυτό, όπως και κάθε πολιτική, απαιτεί θάρρος, σχέδιο, αλλά πριν από κάθε τι άλλο να αναγνωρίσεις το πρόβλημα.

Η ανοχή στον ισλαμισμό σκοτώνει – Εάν δεν αλλάξουμε μυαλό θα κολυμπήσουμε στο αίμα μαςΟι δηλώσεις της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης για την σφαγή στην Βαρκελώνη, όπου χαροπαλεύει και μία Ελληνίδα μάνα, είναι μνημείο περιδεούς «πολιτικής ορθότητας».
Κανείς, πλην ημών της Νέας Δεξιάς, δεν κατονόμασε τον εχθρό, το μαχητικό Ισλάμ.
Η δε δημοσιογραφική βλακεία και υποκρισία χτύπησε ταβάνι.
Δεκατρείς αθώοι άνθρωποι λιωμένοι σαν κατσαρίδες, περισσότεροι από 100 οι τραυματίες, αλλά διάφορες ντουντούκες της παρακμής ανησυχούν για την… ισλαμοφοβία και την άνοδο του ρατσισμού.
Σε αυτό τον δρόμο της Βαρκελώνης πριν λίγους μήνες περπατούσε με μία φίλη της η μικρή μου κόρη, όπως περπατούσε ή ελληνική οικογένεια που χτυπήθηκε προχθές.
Λέω απλά πώς μας αφορά όλους μας αυτός ο νέος ισλαμικός πόλεμος στην Ευρώπη.
Τα παιδιά μας σπουδάζουν, ταξιδεύουν, ας βγάλουμε λοιπόν το κεφάλι από την άμμο και ας σταματήσουμε τις πάσες και τις διευκολύνσεις σε αυτά τα καθάρματα.
Τον Αϊλάν που πνίγηκε, αφού τον φόρτωσαν οι δουλέμποροι του Ερντογάν στη βάρκα και ο πατέρας του, δελεασμένος από το «ανοίξαμε και σας περιμένουμε», τον έκαναν σημαία.
Το τρίχρονο παιδάκι στην Βαρκελώνη δεν το σκότωσε η «ισλαμοφοβία», ούτε ο «ρατσισμός».
Οι δράστες δεν είναι ούτε Ινδοί Χάρε Κρίσνα, ούτε Σαολίν μονάχοι από την Κίνα.
Το σκότωσαν φανατικοί μουσουλμάνοι, οι οποίοι μισούν όλες μας τις αξίες, την ίδια μας την ύπαρξη, και όλα αυτά τα κρυόκωλα που δήλωσαν οι κυβερνώντες μας κι ο Μητσοτάκης, κινδυνεύουν να τους κάνουν να πεθάνουν από τα γέλια.
Οι βασικές αιτίες της ισλαμικής επιθετικότητας είναι η εγκληματική απορρύθμιση από την κυβέρνηση Ομπάμα-Κλίντον όλου του συστήματος ασφαλείας στη Β. Αφρική και τη Μ. Ανατολή και η συνεχής εκπομπή από την Δύση του μηνύματος της ενδοτικότητας και του μαρασμού.
Κυρία ευθύνη γι’ αυτό έχει η αριστερά και οι φιλελεύθεροι δικαιωματιστές που καθαιρούν την πνευματικότητα του Χριστιανισμού σηκώνοντας τα ψωραλέα κουρέλια των δικαιωμάτων του πολυερωτικού κουτσού λαγού, χτυπούν την παραδοσιακή οικογένεια, στήριγμα της κοινωνίας, υπονομεύουν την εθνική ταυτότητα και διευκολύνουν την ισλαμική πλημμυρίδα διασπείροντας παντού ανθρώπους που δεν θα αφομοιωθούν ποτέ, ζώσες εκρηκτικές ύλες που θα πυροδοτηθούν ανά πάσα στιγμή.
Οι ισλαμιστές μπορούν να μας βλάψουν επειδή τους επιτρέπουμε να είναι εδώ και επειδή οι απόστολοι του μαρασμού στις κοινωνίες μας προβάλλουν την ουτοπική επιθυμία τους στη φονική πραγματικότητα.
Όπως στα 1939 – 1945 οφείλαμε να είμαστε αντιναζιστές, και θα ήταν αστείο να αποκληθούμε «ναζιστοφοβικοί», το ίδιο ισχύει σήμερα για το μαχητικό Ισλάμ.
Για την ασφάλεια μας δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις όπου και η πίτα θα είναι ολόκληρη και η «πολιτική ορθότητα» χορτάτη. Εάν δεν αλλάξουμε μυαλό και πολιτικές, θα κολυμπήσουμε στο αίμα μας.

Φαήλος Κρανιδιώτης
Νομικός, Πρόεδρος Νέας Δεξιάς

http://www.tribune.gr/blog/news/article/385583/anochi-ston-islamismo-skotoni-ean-den-allaxoume-myalo-tha-kolybisoume-sto-ema-mas.html

Συντάξεις:Σε καμία περίπτωση δεν προκύπτουν περικοπές ανώτερες του 18% ανακοινώνει το Υπουργείο Εργασίας







    Το Υπουργείο Εργασίας, με ανακοίνωσή του διαψεύδει δημοσίευμα της εφημερίδας Ελεύθερος Τύπος, στο οποίο αναφέρει πως θα γίνουν περικοπές, μεγαλύτερες του 18%, στις συντάξεις.

    Διαβάστε την σχετική ανακοίνωση 



ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΟΣ 

Η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» επιχειρεί για μία ακόμη φορά να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα. 

Σε σημερινό παραπλανητικό δημοσίευμά της, ισχυρίζεται ότι από την 1.1.2019 θα γίνουν περικοπές μεγαλύτερες του 18% σε συντάξεις που εμφανίζουν "προσωπική διαφορά". 

Κατά την ...αυθαίρετη ερμηνεία του συντάκτη, αυτό θα συμβεί λόγω δήθεν επιπλέον περικοπών στην οικογενειακή παροχή (επιδόματα συζύγου και τέκνων). 

Το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης υπογραμμίζει ότι δεν επιβάλλεται καμία επιπλέον μείωση που να είναι αντίστοιχη του ύψους των παραπάνω οικογενειακών παροχών.

 Όπως αρμοδίως και κατ’ επανάληψη έχει ενημερώσει η Γενική Γραμματεία Κοινωνικής Ασφάλισης, από την 1.1.2019 οπότε θα έχει ολοκληρωθεί στο πλαίσιο των ενιαίων κανόνων ο επανυπολογισμός των συντάξεων, τα επιδόματα αυτά, ως μέρος της καταβαλλόμενης σύνταξης, θα έχουν ληφθεί υπόψη για τον υπολογισμό της "προσωπικής διαφοράς". 

Ως εκ τούτου, σε καμία περίπτωση δεν προκύπτουν περικοπές ανώτερες του 18% που νομοθετικά έχει τεθεί ως ανώτατο όριο. 

Επιπλέον, αν το καταβαλλόμενο ποσό των συντάξεων είναι μικρότερο από αυτό που προκύπτει από τον επανυπολογισμό τους, ο Ν.4472/17 προβλέπει προσαύξηση των συντάξεων από την 1.1.2019. 

Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας.

Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας τίμησε τους μαθητές- εκφραστές της Αριστείας



Αναφορά του Προκόπη Παυλόπουλου στη σημασία της Αριστείας

Από την συνάντηση του Προέδρου της Δημοκρατίας κ.Προκόπιου Παυλόπουλου με συμμετέχοντες μαθητές στην 49η Ολυμπιάδα Χημείας και στη Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα

Επιτρέψατέ μου να σας εξομολογηθώ ότι αισθάνομαι βαθειά συγκίνηση γι’ αυτό που είσθε και έχετε πετύχει. 
Θέλω να σας συγχαρώ εκ μέρους της Πολιτείας γιατί είσθε η ζωντανή έκφραση της Αριστείας. Και μάλιστα υπό διπλή έποψη. Πρώτα από όλα είσθε η έκφραση της Αριστείας από την πλευρά των επιδόσεών σας. 
Αυτό που καταφέρατε όσοι συμμετείχατε και στις δύο Ολυμπιάδες, των Μαθηματικών και της Χημείας, είναι πραγματικά εντυπωσιακό. 
Χωρίς να θέλω να κάνω διάκριση αλλά έτσι απαιτεί η δικαιοσύνη των πραγμάτων, αναφέρομαι ειδικότερα στην επίδοση εκείνων που μετείχαν στην Ολυμπιάδα των Μαθηματικών γιατί είναι η καλύτερη που έχει επιτευχθεί ως σήμερα για την Ελλάδα. Και είναι εντυπωσιακό επίσης ότι, με εξαίρεση την Μεγάλη Βρετανία που βρέθηκε για λίγο μπροστά, πρωτεύσατε σε επίπεδο όλων των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτό είναι μια εντυπωσιακή επίδοση.
Αλλά πρέπει να τονίσω ότι είσθε η έκφραση της Αριστείας και από μια άλλη πλευρά: Την πλευρά του ήθους σας και του τρόπου ζωής σας. Αυτή η κρίση την οποία ζείτε – δεν είσθε από οικογένειες που έχουν μεγάλα μέσα – δεν αποτέλεσε εμπόδιο, ούτε άλλοθι για εσάς. Την προσπεράσατε. Δείξατε τι μπορεί να κάνει ένας νέος άνθρωπος όταν πιστεύει στις δυνάμεις του. Κι αυτό ακριβώς είναι εξαιρετικά σημαντικό γιατί, ταυτοχρόνως, η επίδοσή σας και η πορεία σας είναι, κυριολεκτικώς, μια προσφορά στην γενιά σας και στον Τόπο μας, στην Ελλάδα.
Όπως ξέρετε, ο Τζων Κέννεντυ είχε πει στον προεδρικό του λόγο: «Μην κοιτάτε τι μπορεί να κάνει η Αμερική για σας, κοιτάξτε τι θα κάνετε εσείς για την Αμερική». Εσείς το κάνατε μ’έναν υποδειγματικό τρόπο. Δεν σκεφθήκατε καν τι πρέπει να κάνει ή τι δεν έχει κάνει η Πολιτεία απέναντί σας. Προσφέρατε αυτή την επίδοση στον Τόπο σας και στη γενιά σας, δείχνοντας τι σημαίνει Ελλάδα, ποιες είναι οι δυνατότητες αυτής της γενιάς.
Πιστέψτε με, αυτό που είπα δεν μειώνει ούτε κατ’ελάχιστο τις ευθύνες της Πολιτείας γι’αυτό που πρέπει να κάνει και δεν έχει κάνει. Και δεν είναι ώρα να κάνω κριτική αυτού του πράγματος, και μάλιστα διαχρονικά. Άλλωστε, το μερίδιο της ευθύνης ανήκει και σε μένα. Άρα, αναγνωρίζω πλήρως τις υποχρεώσεις που η Πολιτεία έχει απέναντί σας και που γίνονται πολύ μεγαλύτερες επειδή πετύχατε αυτό. Λοιπόν, τούτο το αμάλγαμα της διπλής Αριστείας από την πλευρά σας δικαιολογεί αυτό που σας είπα πριν: Την συγκίνηση. Την συγκίνηση του Προέδρου της Δημοκρατίας, αλλά και την συγκίνηση ενός ανθρώπου που πέρασε όλη του την ζωή μέσα στον ακαδημαϊκό στίβο, προσπαθώντας με τον τρόπο μου ν’ανακαλύψει σε κάθε φοιτητή τι είναι αυτό που μπορεί να δώσει. Γιατί ίσως αυτό που δεν έχουμε κάνει και πρέπει να κάνουμε – και εκείνοι που διδάσκουμε γενικότερα στον χώρο του Πανεπιστημίου – είναι ν’ανακαλύψουμε το ταλέντο που κρύβει μέσα του ο κάθε άνθρωπος, πέρα από την καταγωγή του, πέρα από την κοινωνική του κατάσταση. Αυτό ακριβώς το ταλέντο το οποίο οδηγεί στην Αριστεία πρέπει να το αναζητήσουμε και να το ανακαλύψουμε, ιδίως σ’αυτούς τους κρίσιμους καιρούς. Η Ελλάδα το έχει πάρα πολύ ανάγκη.
Ένα είναι γεγονός, και οι επιδόσεις σας το αποδεικνύουν: Η γενιά σας, ο Λαός μας, ο Τόπος μας θα πάνε μπροστά. ‘Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω’. Ευτυχώς, οι δυνάμεις υπάρχουν και αυτές οι δυνάμεις ξέρουν να πορεύονται με βάση την παράδοση αυτού του Τόπου και την προοπτική του. 
Θερμά σας ευχαριστώ για μιαν ακόμη φορά. Εύχομαι στην πανεπιστημιακή σας πορεία ν’ακολουθήσετε τον ίδιο δρόμο και εύχομαι οι δάσκαλοί σας, ιδίως στα Ελληνικά Πανεπιστήμια – όσοι από σας φοιτήσετε σε Ελληνικά Πανεπιστήμια – να μπορέσουν να καταλάβουν πόσο τυχεροί είναι έχοντας μαζί τους ακαδημαϊκούς πολίτες όπως εσείς. Και πάλι σας ευχαριστώ πάρα πολύ. 
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού. Ζητώ συγνώμη γιατί σας έφερα από τις λίγες διακοπές που ξέρω ότι σας είναι πολύτιμες. 
Συγχαρητήρια παιδιά.-

Οι καλύτεροι πιλότοι των επιθετικών ελικοπτέρων Apache είναι Έλληνες ! (ΒΙΝΤΕΟ)


image

Η Συνάντηση μας στο παραποτάμιο πάρκο (7 φωτο)




  Οι συνάδελφοι που παρευρεθήκαμε, την τετάρτη 16 Αυγούστου, στις εκδηλώσεις μνήμης και τιμής, στο μαρτυρικό Κομμένο αποφασίσαμε, να δροσιστούμε στο παραποτάμιο πάρκο, δίπλα στο θρυλικό ποτάμι του Αράχθου και κάτω από τα δροσερά πλατάνια, απολαμβάνοντας τους παγωμένους καφέδες και την καλή παρέα.