Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Αποκάλυψη: «Κόφτης» και μετά το 2018! Ιδού η διάταξη!



«Κόφτης» διαρκείας σε μισθούς και συντάξεις - Τι ζητά η τρόικα

Στη συνέντευξη του στην «Καθημερινή της Κυριακής» στις 31-12-2016 ο Υπουργός Οικονομικών κ.Ευκλείδης Τσακαλώτος πιθανολόγησε ότι «ο δημοσιονομικός “κόφτης” ενδέχεται να ισχύσει και μετά το 2018»(!!), δήλωση που η έγκυρη εφημερίδα μάλιστα προέβαλε και στην πρώτη σελίδα!!
Στην προχθεσινή του συνέντευξη τύπου (17-1-2017) ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ.Δημήτρης Τζανακόπουλος υποστήριξε ότι «η κυβέρνηση είναι έτοιμη να δεχτεί έναν ενισχυμένο δημοσιονομικό “κόφτη” μετά το 2018.»!!
Και σ’αυτό το ζήτημα, όπως και σε άλλα κεντρικά θέματα (πρωτογενή πλεονάσματα, αναγνώριση του συνολικού χρέους, παραίτηση από το ονομαστικό κούρεμα του χρέους, ασυλία της ΕΛΣΤΑΤ για τα στοιχεία 2009-2012 κ.ά.), η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ εμπαίζει απροκάλυπτα και ξεδιάντροπα τον περήφανο λαό μας αφού έχει ήδη ψηφίσει πανηγυρικά και ανεπιφύλακτα την παράταση ισχύος του “κόφτη” και μετά το 2018!!
Ιδού η διάταξη!
Έτσι σύμφωνα με το άρθρο 233 παρ. 6 του ν. 4389/2016 που αναφέρεται στον Δημοσιονομικό ”κόφτη” (τίτλος άρθρου «Αυτόματος Μηχανισμός Δημοσιονομικής Προσαρμογής Προϋπολογισμού της Γενικής Κυβέρνησης» σελ.2794) αναφέρεται κατά λέξη:
«ΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ ΜΕΤΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΙΣΧΥ ΓΙΑ ΟΣΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΤΩΝ 2017-2019 του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής και του Προγράμματος Δημοσιονομικής Προσαρμογής, όπως περιλαμβάνεται στον ν. 4336/2015, ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΩΣ ΤΗΝ 31η ΜΑΪΟΥ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΕΤΑΙ ΤΗΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥΣ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ δυνάμει της παρ. 2 του παρόντος. Η προβλεπόμενη στο προηγούμενο εδάφιο διάρκεια ισχύος των μέτρων δημοσιονομικής προσαρμογής τελεί υπό την επιφύλαξη αντικατάστασής τους σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 8 του παρόντος.».
Εξάλλου στην παρ. 8 του ίδιου άρθρου 233 του ίδιου νόμου 4389/2016 (ΦΕΚ Α 94) προβλέπεται ότι:
«Εφόσον επιβληθούν μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής κατά την παρ. 4 του παρόντος και σε αντικατάσταση αυτών, ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΜΟΝΙΜΑ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ που εμπλέκονται στην υλοποίηση του Προγράμματος Δημοσιονομικής Προσαρμογής κατά την έννοια του ν.4336/2015, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΚΕΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ. Τα μέτρα αυτά δύνανται να επανεξεταστούν μετά τη λήξη του Προγράμματος Δημοσιονομικής Προσαρμογής.».
Η ΕΝΥΠΕΚΚ καλεί τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ να σεβαστούν επιτέλους τον πολύπαθο λαό μας!
Η ΕΝΥΠΕΚΚ καλεί την κυβέρνηση να σταματήσει  τη συστηματική παραπληροφόρηση, τον εμπαιγμό και την εξαπάτηση του περήφανου λαού μας!
Η ΕΝΥΠΕΚΚ καλεί την κυβέρνηση και τα πέντε κόμματα τού νεοθατσερικού τρίτου Μνημονίου να πουν επιτέλους την αλήθεια στον λαό και κυρίως να πουν πώς θα βγάλουν τη χώρα από τη μέγγενη του Μνημονίου, από την πορεία παραγωγικής καταστροφής της χώρας και της βίαιης φτωχοποίησης του λαού μας!
Για την ΕΝΥΠΕΚΚ
Ο Πρόεδρος
Αλέξης Π. Μητρόπουλος

Πόλεμος στο Αιγαίο - Τα συγκλονιστικά στοιχεία της απόρρητης έκθεσης της CIA. (Όλο το έγγραφο)



Πόλεμος στο Αιγαίο - Τα συγκλονιστικά στοιχεία της απόρρητης έκθεσης της CIA


Συγκλονιστικά στοιχεία για τις δραματικές εξελίξεις στο Αιγαίο τα προηγούμενα χρόνια και για την απειλή πολέμου μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, δίνει η απόρρητη έκθεση της CIA που βλέπει το φως της δημοσιότητας.
Φρούρια χαρακτήριζε η CIA τα νησιά, αλλά και την περιοχή της Θράκης, προβλέποντας ότι, οι Τούρκοι αν τολμήσουν επέμβαση θα “φάνε τα μούτρα” τους, όμως οι Αμερικανοί πράκτορες στα απόρρητα έγγραφά τους “έβλεπαν” βαριά ήττα του ελληνισμού στην Κύπρο καθώς ήδη από τη δεκαετία του '80 έβλεπαν απόλυτη κυριαρχία των Τούρκων στο νησί σε βάθος χρόνου...
Τα απόρρητα έγγραφα που βλέπουν πλέον τη δημοσιότητας δείχνουν ότι οι Αμερικανοί περίμεναν μια σύγκρουση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας. Μετρούσαν με ακρίβεια τις δυνάμεις των δύο χωρών και έβλεπαν ισορροπία του τρόμου στο Αιγαίο μιλώντας για μια σύγκρουση με βαρύτατες απώλειες και για τις δύο πλευρές σε Αιγαίο και Θράκη, ακόμη και εάν η σύγκρουση αυτή ήταν σύντομη. Αυτό καθώς τα οπλικά συστήματα και των δύο πλευρών είναι ικανά, ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του '80 να προκαλέσουν τεράστιες καταστροφές όχι μόνο σε στρατιωτικό επίπεδο, αλλά και σε επίπεδο υποδομών.
Στην ανάλυση των Αμερικανών αναφέρεται σε συγκεκριμένο στόχο, που αφορά στο Καστελόριζο, στη λογική ότι η Τουρκία θα επιλέξει ένα μικρό νησί το οποίο δεν έχει “βάθος” στον αμυντικό του χώρο και βρίσκεται σε ικανή απόσταση από τις υπόλοιπες ελληνικές δυνάμεις, αλλά και πολύ κοντά στην Τουρκία.
Σήμερα το ίδιο νησί αποτελεί “σφήνα” στα πλευρά των συμφερόντων της Τουρκίας σε ό,τι αφορά στην ΑΟΖ και την απειλεί με ενοποίηση των ΑΟΖ Ελλάδας – Κύπρου, ειδικά σε μια περίοδο που επίκειται και συμφωνία της Ελλάδας με την Αίγυπτο.

Το έγγραφο είναι 37 σελίδες και σ΄ αυτό αναφέρονται τα εξής σημαντικά:
•Προέβλεπαν από το 1984, ότι η ισορροπία στο Αιγαίο θα διατηρηθεί μέχρι το 1992 και μετά η “ψαλίδα” θ΄αρχίσει ν΄ ανοίγει υπέρ της Τουρκίας. Οι αιτίες που επικαλούνται είναι αυτονόητες γνωρίζοντας προφανώς καλύτερα από εμάς ποιοι πολιτικοί πιθανότατα θα κυβερνούσαν τη χώρα.
•Οι Αμερικανοί πίστευαν το 1984 ότι ένας ελληνοτουρκικός πόλεμος θα είχε μεγάλες απώλειες και για τις δύο πλευρές. Η ισορροπία στρατιωτικών δυνάμεων που υπήρχε τότε και την οποία προέβλεπαν ότι θα διατηρούνταν μέχρι τις αρχές του 1990,ήταν κατά τη γνώμη τους ο πιο αξιόπιστος αποτρεπτικός παράγοντας για έναν ελληνοτουρκικό πόλεμο.
•Οι επιπτώσεις μιας στρατιωτικής ελληνοτουρκικής σύγκρουσης για τις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ θα ήταν σοβαρές, αφού η άμυνα της Συμμαχίας στο νοτιοανατολικό της άκρο θα αποδυναμωνόταν τελείως.
•Επισήμαιναν ότι η Τουρκία έχει πολύ μεγαλύτερο στρατό αλλά ένας μεγάλος αριθμός των δυνάμεών της είναι απασχολημένο με εσωτερικές απειλές και μέτωπα. Οι Τούρκοι έγραφαν ,δεν νιώθουν να απειλούνται από τους Έλληνες. Αντιθέτως επεσήμαιναν ότι οι Έλληνες ειδικά μετά από το 1974 και τον Αττίλα στην Κύπρο, έχουν επικεντρώσει την άμυνα και την ασφάλειά τους στην Τουρκία και μόνο.
•Οι κινήσεις του Ανδρέα Παπανδρέου ο οποίος είχε βελτιώσει τις σχέσεις της Ελλάδας με τη Βουλγαρία δεν είχαν περάσει απαρατήρητες από τους Αμερικανούς.
•Οι Αμερικανοί της CIA αναφερόμενοι στην κυπριακή τραγωδία ρίχνουν όλη την ευθύνη στους …υπάλλήλους τους χουντικούς!
•Στο έγγραφο του 1984 επισημαίνεται ότι η Ελλάδα τη δεκαετία 1970-80 αναπτύχθηκε οικονομικά πιο γρήγορα από τη Τουρκία και γι΄ αυτό μπόρεσε να εξοπλιστεί καλύτερα παραλαμβάνοντας άρματα μάχης, τεθωρακισμένα, μαχητικά αεροσκάφη και πολεμικά πλοία.
•Με την ισορροπία του 7 προς 10 γράφουν οι Αμερικανοί ,η Ελλάδα μπόρεσε όπως γράφουν να προχωρήσει στην αγορά των πρώτων 40 μαχητικών αεροσκαφών F-16.
•Την ίδια στιγμή επισήμαιναν την μεγάλη προσπάθεια που έχει ξεκινήσει στην Τουρκία για τον εκσυγχρονισμό των δικών της ΕΔ. Ο οποίος από τότε γινόταν με σημαντικές συμπαραγωγές κι όχι μόνο με αγορές.
•Η Θράκη κατά το έγγραφο της CIA ήταν -και είναι- απροσπέλαστη.
•Για την Ελληνική ΠΑ οι Αμερικανοί έγραφαν ότι μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’80  είχε το απόλυτο πλεονέκτημα όχι μόνο λόγω εξοπλισμού, αλλά κυρίως λόγω της ανωτερότητας του προσωπικού της. Σε περίπτωση πολέμου, εκείνη την εποχή, έγραφαν οι Αμερικανοί της CIA , “οι Τούρκοι θα πλήρωναν πολύ υψηλό τίμημα απωλειών. Όχι μόνο με καταρρίψεις αεροσκαφών. Οι Αμερικανοί εκτιμώντας ότι η αντιαεροπορική άμυνα της Τουρκίας ήταν απαρχαιωμένη, έγραφαν ότι δεν θα μπορούσαν να προστατεύσουν τις βάσεις τους από Ελληνικές αεροπορικές επιδρομές. Ωστόσο το 1984 εκτιμούσαν ότι η αντιαεροπορική άμυνα της Τουρκίας θα έκανε πιο δύσκολη τη ζωή των Ελλήνων χειριστών.
Νησιά Φρούρια
•Στο έγγραφο της CIA γίνεται αναφορά στα ελληνικά νησιά Ρόδος,Κως, Σάμος,Χίος, Λέσβος και Λήμνος. Η άμυνά τους εθεωρείτο επαρκής στην αντιμετώπιση της 4ης Τουρκικής Στρατιάς του Αιγαίου. Οι συγκρίσεις που κάνουν σε χερσαίες δυνάμεις, αεροπορία και ναυτικό μετέδιδαν πάντα την εικόνα μιας πολύ αμφίρροπης στρατιωτικής σύγκρουσης.
Το συμπέρασμα που προκύπτει από το έγγραφο είναι ότι ο χρόνος θα λειτουργούσε εις βάρος της Ελλάδας. Οι Αμερικανοί έκαναν αυτή την εκτίμηση στηριζόμενοι στα οικονομικά μεγέθη των δύο χωρών, που έδειχναν ότι η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να αντέξει την κούρσα των εξοπλισμών.Τουλάχιστον με τον τρόπο που αντιμετώπισε η χώρα τον εξοπλισμό των ΕΔ. Είναι γνωστό τι ακολούθησε.
Από τα όσα γράφουν οι Αμερικανοί, δικαιώνονται όσοι υποστηρίζουν ότι κάθε ελληνοτουρική κρίση μας βρίσκει και θα μας βρίσκει σε χειρότερη κατάσταση.


ΟΛΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   πηγή:http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26511&subid=2&pubid=114408003

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Πρόσκληση στην Ημερίδα Συνδέσμων Αποφοίτων ΣΣΑΣ





         ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ   Σ.Σ.Α.Σ 
                           
                     ΤΜΗΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

                 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ &ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ

Το Τμήμα Θεσσαλονίκης    θα αναμεταδώσει την ημερίδα  μέσω  διαδικτύου (skype)  στον  
ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, 

ΕΠΑΝΟΜΗΣ 26 & ΑΝΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΕΩΣ  / ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ 

την ημερίδα  που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα την ίδια ημερομηνία και ώρα  (21/1/2017  ώρα 10:14:00) . 

Οι συμμετέχοντες  μπορούν να προβαίνουν και σε ερωτήσεις .

Νεότερη ανακοίνωση θα αποστέλλει με e-mail από τον

Β Αντιπρόεδρο του ΣΑ ΣΣΑΣ  Βασίλειο Διαμαντίδη

(e- mail:vdiamantidis@yahoo.gr )   

Παρακαλώ να  ενημερώσετε  και άτομα που  ενδιαφέρονται.  

Οι μη συμμετέχοντες μπορούν να αποστείλουν ερωτήσεις  στην ανωτέρω ηλεκ . δνση μέχρι Παρασκευή 20/1/2017 και ώρα 18:00                           












Βασίλειος Διαμαντίδης






Συναλλαγές μέσω των νέων, έξυπνων ΑΤΜ. Ταμίας εξ αποστάσεως. (ΒΙΝΤΕΟ)







Τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν μία σειρά από συναλλαγές σε πραγματικό χρόνο έχουν μέσω των νέων, σύγχρονων ΑΤΜ οι πελάτες των τραπεζών.
Οι τράπεζες προχωρούν σταδιακά στην αντικατάσταση των παλαιάς τεχνολογίας ΑΤΜ με νέα που δίνουν την ευχέρεια πραγματοποίησης πληθώρας συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο.

24/7 στην τράπεζα
Στο πλαίσιο αυτό, οι πελάτες τους μπορούν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, να πραγματοποιούν συναλλαγές online, αντί να περιμένουν στις ουρές των γκισέ ή να χρησιμοποιήσουν το e-banking.
Η δυνατότητα Online συναλλαγών παρέχεται από τα ΑΤΜ που επιτρέπουν καταθέσεις μετρητών σε πραγματικό χρόνο, χωρίς την εισαγωγή τους σε φάκελο.
Στην προκειμένη περίπτωση το ΑΤΜ καταμετρά επί τόπου τα χρήματα που εισάγει ο καταθέτης στην ειδική σχισμή, χωρίς να χρησιμοποιήσει τον «παραδοσιακό» φάκελο.
Έτσι, ο καταναλωτής μπορεί:
- Να καταθέσει χρήματα στο λογαριασμό του
- Να εμβάσει χρήματα σε λογαριασμό τρίτου στην ίδια τράπεζα
- Να πληρώσει μία σειρά από λογαριασμούς, συμπεριλαμβανομένων και των οφειλών προς την εφορία

Οι υπηρεσίες κάθε τράπεζας

Οι τράπεζες λειτουργούν ΑΤΜ τόσο εκτός των καταστημάτων όσο και σε μέρη όπου δεν υπάρχει τραπεζική μονάδα.
Για να μπορεί να υποστηρίξει ένα ΑΤΜ καταθέσεις, θα πρέπει να βρίσκεται σε σημείο που έχει πρόσβαση υπάλληλος τραπέζης, ακόμη και στις περιπτώσεις των «έξυπνων» μηχανών.
Αναλυτικότερα:

Εθνική Τράπεζα: Περίπου το 80% των ΑΤΜ της επιτρέπουν την πραγματοποίηση online καταθέσεων.

Alpha Bank: Προσφέρει ΑΤΜ κυρίως σε καταστήματα της πρώην Εμπορικής Τράπεζας που δίνουν τη δυνατότητα αυτόματων καταθέσεων.

Eurobank: Μέχρι το τέλος του 2017 όλα τα ΑΤΜ της τράπεζας θα έχουν αντικατασταθεί με καινούρια.
Αυτή τη στιγμή διαθέτει μερικές δεκάδες ΑΤΜ σε όλη την Ελλάδα που επιτρέπουν τις online Καταθέσεις

Τράπεζα Πειραιώς: Σε επιλεγμένα ΑΤΜ είναι δυνατή η online κατάθεση μετρητών χωρίς φάκελο με αυτόματη πίστωση του συνδεδεμένου λογαριασμού

Συναλλαγές χωρίς ταμεία

Στην ίδια λογική κινείται και το πρόσφατο λανσάρισμα από την Τράπεζα Πειραιώς του e-branch, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα διενέργειας μίας σειράς από συναλλαγές σε διευρυμένο ωράριο.
Το πρώτο e-branch, που βρίσκεται στη συμβολή των Λεωφόρων Αλεξάνδρας και Κηφισίας, άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου.
Tα άλλα δύο θα λειτουργήσουν σταδιακά μέχρι τέλος του έτους στις περιοχές Χαλανδρίου και Σπάτων (McArthurGlen) αντίστοιχα.

Ταμίας εξ αποστάσεως

Ο «Ταμίας από απόσταση» σε κάθε e-branch αποτελεί τη μεγαλύτερη καινοτομία για την ελληνική τραπεζική αγορά και μία από τις μεγαλύτερες σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Ειδικότερα, παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες της Τράπεζας να πραγματοποιούν πάνω από 90% του συνόλου των συναλλαγών ενός παραδοσιακού ταμείου με τη βοήθεια ειδικά εκπαιδευμένου ταμία μέσα από video κλήση.
 Οι συναλλαγές που μπορούν να πραγματοποιούνται είναι: ανάληψη και κατάθεση μετρητών, ενημέρωση υπολοίπου, κατάθεση επιταγών, μεταφορά χρημάτων για εξόφληση προμηθευτών, πληρωμή λογαριασμών και οφειλών της επιχείρησης, πληρωμή εταιρικών καρτών και δανείων, κ.ά.

Δείτε το βίντεο:

Η λειτουργία του e-branch 
Στόχος της Τράπεζας ήταν να δημιουργήσει Καταστήματα Σύγχρονης Τραπεζικής Εμπειρίας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της και τη βελτίωση της συνολικής τους εμπειρίας μέσω της παροχής πρωτοποριακών υπηρεσιών.
Συνδυάζοντας μοναδικά τη σύγχρονη αρχιτεκτονική και τις τεχνολογικές καινοτομίες σχεδίασε και υλοποίησε ένα φιλικό, οικείο και μοντέρνο περιβάλλον που παρέχει έξυπνες τραπεζικές υπηρεσίες και ολοκληρωμένο φάσμα συναλλαγών.
Τα νέα καταστήματα θα λειτουργούν τις καθημερινές με διευρυμένο ωράριο, καθώς και το Σάββατο, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και το πελατοκεντρικό πρόσωπο που υιοθετεί εδώ και χρόνια η Τράπεζα Πειραιώς.

http://www.moneyonline.gr/site/article/9694/online-pliromes-logariasmon-apostoles-emvasmaton-ke-katathesis-sta-nea-exipna-atm

«Ξεφεύγουν» στην Τουρκία: Αποκαλούν τον Ερντογάν «προφήτη», σουλτάνο και θείο φως

                                     
               

«Ξεφεύγουν» στην Τουρκία: Αποκαλούν τον Ερντογάν «προφήτη», σουλτάνο και θείο φως



«Ξεφεύγει» επικίνδυνα η λατρεία στον Ερντογάν μεταξύ υψηλόβαθμων στελεχών, βουλευτών και υπουργών του κόμματός του, οι οποίοι στο πρόσωπό του δεν βλέπουν απλώς έναν ηγέτη-σουλτάνο, αλλά ένα δεύτερο «προφήτη», ακόμα και ενσάρκωση του ίδιου του Θεού.
Ο Σουάτ Ουνάλ, υψηλόβαθμο στέλεχος του ισλαμιστικού κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP) της Τουρκίας, δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τη χαρά του για τη συνταγματική μεταρρύθμιση στην Τουρκία και έγραψε στο Facebook ότι το 2023 ο Ερντογάν θα είναι χαλίφης και ο Θεός θα εκπληρώσει το Θείο Φως.
Αναφερόμενος σε ένα σχόλιο του φιλοερντογανικού αρθρογράφου Αμπντουραχμάν Ντιλιπάκ, ότι «ο Ερντογάν θα είναι χαλίφης μετά τη νέα του προεδρική ιδιότητα. Ακόμα και τα δωμάτια του Ακσαράι [Προεδρικού Παλατιού] είναι έτοιμα. Η Ισλαμική Ένωση θα εγκαθιδρυθεί», ο Ουνάλ έγραψε: «2023. Ο Θεός θα εκπληρώσει το Θείο Φως».
«Το χαλιφάτο έφτασε στο τουρκικό κοινοβούλιο. Η κυβέρνηση έκανε ότι ήταν αναγκαίο. Εάν ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν περάσει σε ένα προεδρικό σύστημα, το πιθανότερο είναι να διορίσει συμβούλους στις μουσουλμανικές επικράτειες, στις επικράτειες που είναι πιστές στον χαλίφη. Επίσης θα δημιουργήσει γραφεία αντιπροσώπων της Ισλαμικής Ένωσης στο Μπεστεπέ [στο Προεδρικό Παλάτι στην Άγκυρα]», είχε δηλώσει ο Ντιλιπάκ σε συνέδριο στο Τορόντο το 2015.
Ο Φατίχ Νουρουλά Εφέντι, ηγέτης της σέχτας των Ουσάκι, μιλώντας τον Οκτώβριο του 2016 από τον τηλεοπτικό σταθμό Nurani TV, είχε πει ότι η Δημοκρατία της Τουρκίας, που ιδρύθηκε το 1920, έχει τελειώσει και η δεύτερη Οθωμανική Αυτοκρατορία είναι μια πραγματικότητα.
«Ο ηγέτης της δεύτερης Οθωμανικής Αυτοκρατορίας είναι ο Ταγίπ Μπέης [Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν]. Είναι ο πρώτος μας σουλτάνος», ήταν τα λόγια του Νουρουλά Εφέντι.
Ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι το νέο κράτος που ορθώνεται μετά από 100 χρόνια «κενού» (αναφερόμενος στη Δημοκρατία της Τουρκίας ως «κενό») θα είναι συνέχεια του κράτους που ίδρυσε στη Μεδίνα ο Προφήτης Μωάμεθ.
Ο αντιπρόεδρος του κυβερνώντος ισλαμιστικού κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP), Μουσταφά Ατάς, είχε δηλώσει στις 28 Μαρτίου 2016 ότι ο Πρόεδρος Ερντογάν είναι ευλογία του Θεού στην ούμα, δηλαδή στο παγκόσμιο ισλαμικό έθνος.
Υπάρχουν όμως και πιο ακραίες τοποθετήσεις, όπως του Ισμαήλ Χακί Εσέρ, τοπικός πρόεδρος του AKP στο Αϊδίνιο (Τράλλεις) της Λυδίας, ο οποίος έχει πει ότι ο ίδιος και οι οπαδοί του κόμματος αγαπάνε τόσο πολύ τον Ερντογάν που τον βλέπουν σαν να είναι ένας δεύτερος προφήτης.

Ο βουλευτής του AKP στην Προύσσα, Χουσεΐν Σαχίν, έχει δηλώσει ότι ακουμπώντας τον Ερντογάν είναι ένα είδος προσευχής, ενώ ο βουλευτής του AKP από την Ντούτζε της Βιθυνίας δήλωσε ότι ο Ερντογάν «έχει όλα τα χαρακτηριστικά του ίδιου του Θεού».

http://www.tribune.gr/world/news/article/321829/xefevgoun-stin-tourkia-apokaloun-ton-erntogan-profiti-soultano-ke-thio-fos.html




               

Αυξάνονται οι μισθοί σε χιλιάδες εργαζόμενους - Δείτε γιατί




Αυξάνονται οι μισθοί σε χιλιάδες εργαζόμενους - Δείτε γιατί




Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση που υπογράφει ο υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης Τάσος Πετρόπουλος, για την αναπροσαρμογή των ασφαλιστικών εισφορών των ασφαλισμένων και των εργοδοτών για τον κλάδο σύνταξης μισθωτών, από 01-01-2017 έως την 01-01-2020. 
Η απόφαση προβλέπει τη σταδιακή μείωση των εισφορών από το 2017 έως το 2020, ώστε αυτές στο τέλος του 2020 να διαμορφώνονται σε ποσοστό 6,67% για τους ασφαλισμένους και σε ποσοστό 13,33% για τους εργοδότες.
Η απόφαση αυτή θα οδηγήσει σε μικρές αυξήσεις, ανάλογα με το μισθό, για χιλιάδες εργαζόμενους αλλά και ελαφρύνσεις στις εισφορές που πληρώνουν οι εργοδότες.
Όπως επισημαίνεται στην υπουργική απόφαση, για τις περιπτώσεις Α έως και Ζ που ακολουθούν, εκτιμάται απώλεια εσόδων στον προϋπολογισμό του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) 27 εκατ. ευρώ για το έτος 2017, 55 εκατ. ευρώ έως το έτος 2018, 60 εκατ. ευρώ έως το έτος 2019, 92 εκατ. ευρώ έως το έτος 2020. 
Για τις περιπτώσεις ΙΔ έως και ΙΗ, για το μέρος που αφορά την αναπροσαρμογή των ασφαλιστικών εισφορών του εργοδότη, η οικονομική επίπτωση είναι δημοσιονομικά ουδέτερη για τον προϋπολογισμό της Γενικής Κυβέρνησης, δεδομένου ότι οι μεταβολές στην εργοδοτική εισφορά αντισταθμίζονται με ισόποσες καταβολές στα έσοδα του ΕΦΚΑ και, τέλος, για τις περιπτώσεις Η έως και ΙΓ οι οικονομικές συνέπειες δεν είναι δυνατόν να εκτιμηθούν, λόγω μη διαθέσιμων στοιχείων.
Ποσοστά ασφαλιστικών εισφορών
Από την 01-01-2017, τα ποσοστά των ασφαλιστικών εισφορών κλάδου σύνταξης για τους ασφαλισμένους και τους εργοδότες που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της παρούσης, αναπροσαρμόζονται, ως εξής:
Α
ΤΑΠ-ΔΕΗ
Εισφορά ασφαλισμένου Εισφορά εργοδότη
11% μέχρι 31/12/2016 22% μέχρι 31/12/2016
9,92% από 01/01/2017 19,83% από 01/01/2017
8,84% από 01/01/2018 17,67% από 01/01/2018
7,75% από 01/01/2019 15,5% από 01/01/2019
6,67% από 01/01/2020 13,33% από 01/01/2020

Β ΙΚΑ-ΕΤΑΜ/τ. ΤΣΠ-ΗΣΑΠ
Εισφορά ασφαλισμένου Εισφορά εργοδότη
8,835% μέχρι 31/12/2016 19,165% μέχρι 31/12/2016
8,29% από 01/01/2017 17,70% από 01/01/2017
7,75% από 01/01/2018 16,25% από 01/01/2018
7,22% από 01/01/2019 14,79% από 01/01/2019
6,67% από 01/01/2020 13,33 % από 01/01/2020

Γ και Δ
ΙΚΑ-ΕΤΑΜ/τ. ΤΣΠ-ΕΤΕ και τ. ΤΑΠ-ΕΤΒΑ Εισφορά εργοδότη
Εισφορά ασφαλισμένου ΤΣΠ-ΕΤΕ ΤΑΠ-ΕΤΒΑ
8,835% μέχρι 31/12/2016 19,915% μέχρι 31/12/2016 19,665% μέχρι 31/12/2016
8,29% από 01/01/2017 18,27% από 01/01/2017 18,08% από 01/01/2017
7,75% από 01/01/2018 16,66% από 0/01/2018 16,5% από 01/01/2018
7,22% από 01/01/2019 14,98% από 01/01/2019 14,9% από 01/01/2019
6,67% από 01/01/2020 13,33% από 01/01/2020 13,33% από 01/01/2020

Ε
ΙΚΑ-ΕΤΑΜ / τ. ΤΑΠ-ΟΤΕ
Εισφορά ασφαλισμένου Εισφορά εργοδότη
ΟΤΕ ΟΣΕ-ΕΛΤΑ-ΤΑΠ-ΟΤΕ
8,835% μέχρι 31/12/2016 19,165% 18,665% μέχρι 31/12/2016
8,29% από 01/01/2017 17,700% 17,33% από 01/01/2017
7,75% από 01/01/2018 16,250% 15,99% από 01/01/2018
7,22% από 01/01/2019 14,790% 14,67% από 01/01/2019
6,67% από 01/01/2020 13,33% από 01/01/2020

Για τους υπαλλήλους του τ. ΤΑΠ-ΟΤΕ η εισφορά είναι ήδη 6,67%.

ΣΤ
Πρώην Ταμείο Ασφάλισης Προσωπικού Ασφαλιστικής Εταιρείας η Εθνική (ΤΑΠΑΕ «Η ΕΘΝΙΚΗ»)
Εισφορά ασφαλισμένου Εισφορά εργοδότη
16,665% μέχρι 31/12/2016
6,67% 15,83% από 01/01/2017
15% από 01/01/2018
14,16% από 01/01/2019
13,33% από 01/01/2020


Ζ
Πρώην Ταμείο Συντάξεων και Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Γεωργικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων (πρώην ΤΣΕΑΠΓΣΟ)
Εισφορά ασφαλισμένου Εισφορά εργοδότη
8% μέχρι 31/12/2016 15% μέχρι 31/12/2016
7,67% από 01/01/2017 14,58% από 01/01/2017
7,34% από 01/01/2018 14,17% από 01/01/2018
7,00% από 01/01/2019 13,75% από 01/01/2019
6,67% από 01/01/2020 13,33% από 01/01/2020

Η, Θ, Ι, ΙΑ, ΙΒ
Ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, πριν την 01/01/1993, προσωπικό εδάφους αεροπορικών επιχειρήσεων ιπτάμενο προσωπικό αεροπορικών επιχειρήσεων ή ΥΠΑ- τεχνικό προσωπικό πτυχιούχοι χειριστές αεροσκαφών που χρησιμοποιούνται σε οποιονδήποτε εργοδότη σε πτητικές εργασίες ηθοποιοί θεάτρου πρόζας και μουσικού, υποβολείς μουσικοί εγχόρδων, κρουστών και πνευστών οργάνων, τεχνικοί θεάτρου και κινηματογράφου προσωπικό σκηνής ηθοποιοί μελοδραματικού θεάτρου χορευτές.
Εισφορά ασφαλισμένου Εισφορά εργοδότη
10,97% μέχρι 31/12/2016 16,03% μέχρι 31/12/2016
9,9% από 01/01/2017 15,36% από 01/01/2017
8,83% από 01/01/2018 14,69% από 01/01/2018
7,75% από 01/01/2019 14,01% από 01/01/2019
6,67% από 01/01/2020 13,33% από 01/01/2020

ΙΓ
Ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, μετά την 01/01/1993, ηθοποιοί μελοδραματικού, μουσικού θεάτρου και θεάτρου πρόζας μουσικοί εγχόρδων, κρουστών και πνευστών οργάνων τεχνικοί θεάτρου και κινηματογράφου υποβολείς προσωπικό σκηνής χορευτές προσωπικό Ο.Α. και αεροπορικών εταιρειών πτυχιούχοι χειριστές αεροσκαφών που εκτελούν πτητικές εργασίες.
Εισφορά ασφαλισμένου Εισφορά εργοδότη
8,87% μέχρι 31/12/2016 14,73% μέχρι 31/12/2016
8,32% από 01/01/2017 14,38% από 01/01/2017
7,77% από 01/01/2018 14,03% από 01/01/2018
7,22% από 01/01/2019 13,68% από 01/01/2019
6,67% από 01/01/2020 13,33% από 01/01/2020

ΙΔ
Ασφαλισμένοι, πριν την 01/01/1993, τακτικοί υπάλληλοι ΝΠΔΔ και ΙΚΑ-ΕΤΑΜ που συνταξιοδοτούνται με το ειδικό συνταξιοδοτικό καθεστώς του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (ν. 3163/1955).
Εισφορά ασφαλισμένου Εισφορά εργοδότη
25,33% μέχρι 31/12/2016
6,67% 22,33% από 01/01/2017
19,33% από 01/01/2018
16,33% από 01/01/2019
13,33% από 01/01/2020

ΙΕ
Ασφαλισμένοι, πριν την 01/01/1993, τακτικοί υπάλληλοι ΝΠΔΔ που συνταξιοδοτούνται από το ίδιο το ΝΠΔΔ με διατάξεις που ακολουθούν τις συνταξιοδοτικές προϋποθέσεις του Δημοσίου.
Εισφορά ασφαλισμένου Εισφορά εργοδότη
0% μέχρι 31/12/2016
6,67% 3,33% από 01/01/2017
6,67% από 01/01/2018
10,00% από 01/01/2019
13,33% από 01/01/2020

ΙΣΤ
Τακτικοί υπάλληλοι ΕΤΑΠ-ΜΜΕ-πρώην ΤΣΠΕΑΘ
Εισφορά ασφαλισμένου Εισφορά εργοδότη
8,5% μέχρι 31/12/2016 7,5% μέχρι 31/12/2016
8,05% από 01/01/2017 8,95% από 01/01/2017
7,6% από 01/01/2018 10,4% από 01/01/2018
7,15% από 01/01/2019 11,85% από 01/01/2019
6,67% από 01/01/2020 13,33% από 01/01/2020

ΙΖ
Τακτικοί υπάλληλοι ΕΤΑΠ-ΜΜΕ-πρώην ΤΑΤΤΑΘ
Εισφορά ασφαλισμένου Εισφορά εργοδότη
6,67% 17% μέχρι 31/12/2016
16,09% από 01/01/2017
15,18% από 01/01/2018
14,27% από 01/01/2019
13,33% από 01/01/2020

ΙΗ
Ασφαλισμένοι, πριν και μετά την 01/01/1993, τακτικοί υπάλληλοι ΕΤΑΑ-Τομέας Υγειονομικών (ΤΣΑΥ)
Εισφορά ασφαλισμένου Εισφορά εργοδότη
4% μέχρι 31/12/2016
6,67% 6,33% από 01/01/2017
8,66% από 01/01/2018
10,99% από 01/01/2019
13,33% από 01/01/2020

ΙΘ
Ασφαλισμένοι, πριν και μετά την 01/01/1993, που έως την έναρξη ισχύος του ν. 4387/2016 υπάγονταν στην ασφάλιση του ΟΓΑ ως μισθωτοί-ανειδίκευτοι εργάτες, μετακλητοί πολίτες τρίτων χωρών.
Εισφορά ασφαλισμένου Εισφορά εργοδότη
0% μέχρι 31/12/2016 14% μέχρι 31/12/2016
1,67% από 01/01/2017 13,83% από 01/01/2017
3,34% από 01/01/2018 13,67% από 01/01/2018
5,00% από 01/01/2019 13,50% από 01/01/2019
6,67% από 01/01/2020 13,33% από 01/01/2020
Σημειώνεται ότι στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας απόφασης υπάγονται, με την επιφύλαξη της παραγράφου 5 του άρθρου 38 του νέου ασφαλιστικού νόμου (ν. 4387/2016), τα παρακάτω πρόσωπα:
Α. Οι ασφαλισμένοι στον Τομέα Ασφάλισης Προσωπικού ΔΕΗ, μέχρι 31-12-1992 και οι εργοδότες που καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές για τους ασφαλισμένους αυτούς.
Β. Οι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ που ήταν ασφαλισμένοι στο Ταμείο Συντάξεως, μέχρι 31-12-1992, Προσωπικού ΗΣΑΠ κατά την ημερομηνία ένταξής του στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (01-08-2008) και οι εργοδότες που καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές για τους ασφαλισμένους αυτούς.
Γ. Οι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ που ήταν ασφαλισμένοι, μέχρι 31-12-1992, στο Ταμείο Συντάξεως Προσωπικού ΕΤΕ κατά την ημερομηνία ένταξής του στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (01-08-2008) και οι εργοδότες που καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές για τους ασφαλισμένους αυτούς.
Δ. Οι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ που ήταν ασφαλισμένοι, μέχρι 31-12-1992, στο Ταμείο Ασφάλισης Προσωπικού ΕΤΒΑ κατά την ημερομηνία ένταξής του στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (01-08-2008) και οι εργοδότες που καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές για τους ασφαλισμένους αυτούς.
Ε. Οι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ που ήταν ασφαλισμένοι, μέχρι 31-12-1992, στο Ταμείο Ασφάλισης Προσωπικού ΟΤΕ κατά την ημερομηνία ένταξης του στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (01-08-2008) και οι εργοδότες που καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές για τους ασφαλισμένους αυτούς.
ΣΤ. Οι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ που ήταν ασφαλισμένοι, μέχρι 31-12-1992, στο Ταμείο Ασφάλισης Προσωπικού Ασφαλιστικής Εταιρείας η Εθνική κατά την ημερομηνία ένταξής του στο ΙΚΑ - ΕΤΑΜ (01-08-2008) και οι εργοδότες που καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές για τους ασφαλισμένους αυτούς.
Ζ. Οι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ που ήταν ασφαλισμένοι στο Ταμείο Συντάξεων και Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Γεωργικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων, μέχρι την ημερομηνία ένταξής του στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (31-07-2007) και ασφαλίζονται για απασχολήσεις τους από 01-08-2007 και μετά σε Συνεταιριστικές Οργανώσεις στο ΤΣΕΑΠΓΣΟ και οι εργοδότες που καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές για τους ασφαλισμένους αυτούς.
Η. Οι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, πριν την 01-01-1993, που εργάζονται ως προσωπικό εδάφους αεροπορικών επιχειρήσεων και οι εργοδότες που καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές για τους ασφαλισμένους αυτούς.
Θ. Οι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, πριν την 01-01-1993, που εργάζονται ως ιπτάμενο προσωπικό αεροπορικών επιχειρήσεων ή ΥΠΑ-τεχνικό προσωπικό και οι εργοδότες που καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές για τους ασφαλισμένους αυτούς.
Ι. Οι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, πριν την 01-01-1993, που εργάζονται ως πτυχιούχοι χειριστές αεροσκαφών που χρησιμοποιούνται σε οποιονδήποτε εργοδότη σε πτητικές εργασίες και οι εργοδότες που καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές για τους ασφαλισμένους αυτούς.
ΙΑ. Οι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, πριν την 01-01-1993, που εργάζονται ως ηθοποιοί θεάτρου πρόζας και μουσικού, υποβολείς και μουσικοί εγχόρδων και κρουστών οργάνων, τεχνικοί θεάτρου και κινηματογράφου και προσωπικό σκηνής και οι εργοδότες που καταβάλουν ασφαλιστικές εισφορές για τους ασφαλισμένους αυτούς.
ΙΒ. Οι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, πριν την 01-01-1993, που εργάζονται ως ηθοποιοί μελοδραματικού θεάτρου, μουσικοί πνευστών οργάνων και χορευτές και οι εργοδότες που καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές για τους ασφαλισμένους αυτούς.
ΙΓ. Οι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, μετά την 01-01-1993, που εργάζονται ως ηθοποιοί μελοδραματικού θεάτρου, μουσικού θεάτρου και θεάτρου πρόζας, μουσικοί εγχόρδων, κρουστών και πνευστών οργάνων, τεχνικοί θεάτρου και κινηματογράφου, υποβολείς, προσωπικό σκηνής, χορευτές-χορεύτριες, προσωπικό Ο.Α. και αεροπορικών εταιρειών, πτυχιούχοι χειριστές αεροσκαφών που εκτελούν πτητικές εργασίες και οι εργοδότες που καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές για τους ασφαλισμένους αυτούς.
ΙΔ. Οι τακτικοί υπάλληλοι ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και ΝΠΔΔ που συνταξιοδοτούνται με το ειδικό συνταξιοδοτικό καθεστώς του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (ν. 3163/1955) και οι εργοδότες που καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές για τους ασφαλισμένους αυτούς.
ΙΕ. Οι τακτικοί υπάλληλοι ΝΠΔΔ που συνταξιοδοτούνται από το ίδιο το ΝΠΔΔ με διατάξεις που ακολουθούν τις συνταξιοδοτικές προϋποθέσεις του Δημοσίου 
ΙΣΤ. Οι τακτικοί υπάλληλοι του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ που ασφαλίζονται με τις διατάξεις του πρώην Ταμείου Συντάξεων Προσωπικού Εφημερίδων Αθηνών Θεσσαλονίκης (ΤΣΠΕΑΘ).
ΙΖ. Οι τακτικοί υπάλληλοι του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ που ασφαλίζονται με τις διατάξεις του πρώην Ταμείου Ασφάλισης Τεχνικών Τύπου Αθηνών Θεσσαλονίκης (ΤΑΤΤΑΘ).
ΙΗ. Οι τακτικοί υπάλληλοι του Τομέα Υγειονομικών του Ενιαίου Ταμείου Ασφάλισης Αυτοαπασχολούμενων (ΕΤΑΑ) που ασφαλίζονται με τις διατάξεις του πρώην Ταμείου Συντάξεων και Αυτασφαλίσεως Υγειονομικών.
ΙΘ. Τα πρόσωπα της παρ. 5 του άρθρου 40 του ν. 4387/2016, δηλαδή οι ασφαλισμένοι που έως την έναρξη ισχύος του ν. 4387/2016 υπάγονταν στην ασφάλιση του ΟΓΑ ως μισθωτοί-ανειδίκευτοι εργάτες, μετακλητοί πολίτες τρίτων χωρών.
πηγή:http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=33039&subid=2&pubid=114403794

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

Η γκάφα με το μέρισμα στους συνταξιούχους



Η γκάφα με το μέρισμα στους συνταξιούχους




Του Σπύρου Δημητρέλη
Στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους έχουν πλέον στα χέρια τους τα στοιχεία από την πορεία των εσόδων, των κρατικών δαπανών και γενικά των δημοσιονομικών δεδομένων του Δεκεμβρίου και του 12μήνου του 2016. Και τα στοιχεία αυτά, σύμφωνα με τις πληροφορίες του Capital.gr, ξεπερνούν τους στόχους κατά πολύ προσφέροντας μάλιστα και επιχειρήματα στη φαρέτρα του υπουργείου Οικονομικών στη διαπραγμάτευση με τους θεσμούς.
Το μνημόνιο προβλέπει ότι το πρωτογενές πλεόνασμα του 2016 θα πρέπει να διαμορφωθεί τουλάχιστον στο 0,5% του ΑΕΠ και οι πρώτοι υπολογισμοί έμπειρων παραγόντων του οικονομικού επιτελείου μετά και την οριστικοποίηση των στοιχείων του Δεκεμβρίου "δείχνουν ότι το πλεόνασμα παρουσιάζει μεγάλη υπέρβαση που μπορεί να κινηθεί προς την περιοχή του 2% του ΑΕΠ".
Τα στοιχεία για την εκτέλεση του Προϋπολογισμού στο δωδεκάμηνο Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου 2016 που ανακοινώθηκαν πριν από λίγο κι επιβεβαιώνουν πλήρως τις σχετικές πληροφορίες του Capital.gr, δείχνουν ότι σε επίπεδο κρατικού Προϋπολογισμού το πρωτογενές πλεόνασμα διαμορφώθηκε στα 4,392 δισ. ευρώ, δηλαδή πάνω από 2% του ΑΕΠ. Θα πρέπει ωστόσο να σημειωθεί ότι αναμένεται ο υπολογισμός του πλεονάσματος σε επίπεδο γενικής κυβέρνησης όπου εκτιμάται ότι επίσης θα κινηθεί σε πολύ υψηλά επίπεδα.
Η υπέρβαση αυτή, σύμφωνα με τις ίδια πηγές, προέρχεται κατά κύριο λόγο από δυο παράγοντες. Την πολύ καλύτερη των προβλεπόμενων πορεία των φορολογικών εσόδων λόγω κυρίως της αύξησης των εσόδων από τον ΦΠΑ που φέρνει η επέκταση των ηλεκτρονικών πληρωμών στην αγορά αλλά και την καλύτερη των προβλέψεων μείωση των κρατικών δαπανών  με προεξάρχουσα τη μείωση των συνταξιοδοτικών δαπανών.
Ωστόσο, τα παραπάνω καλά νέα δεν μπορούν να μεταφραστούν σε καλά νέα για τους φορολογούμενους, τους συνταξιούχους και τα χαμηλά εισοδηματικά στρώματα. Η κυβέρνηση, παραβιάζοντας τη συμφωνία που είχε συνάψει με τους θεσμούς τον περασμένο Μάιο στο πλαίσιο της πρώτης αξιολόγησης που προέβλεπε ότι οποιαδήποτε υπέρβαση στους στόχους για το πρωτογενές πλεόνασμα θα μπορούσε να διατεθεί –κατόπιν συμφωνίας με τους θεσμούς- για τη στήριξη ευπαθών οικονομικά ομάδων, προχώρησε μονομερώς στη διανομή μερίσματος στους χαμηλοσυνταξιούχους ύψους 617 εκατ. ευρώ.
Η απόφαση αυτή, όπως σημειώνουν πηγές των δανειστών στο Capital.gr, εξανέμισε μέσα σε μια ημέρα την όποια αξιοπιστία είχε χτίσει η κυβέρνηση Τσίπρα στη σχέση της με τους θεσμούς μετά την καταστροφική πορεία του πρώτο εξαμήνου του 2015. Μάλιστα, όπως σημειώνουν γνώστες των διαδραματιζόμενων στα δημόσια οικονομικά, η απόφαση αυτή ουσιαστικά στερεί και το δικαίωμα στην κυβέρνηση να μοιράσει τελικά ένα πολύ μεγαλύτερο ποσό από αυτό που μοίρασε.
"Με δεδομένη την πολύ μεγάλη υπέρβαση στον στόχο για το πρωτογενές πλεόνασμα, αν η κυβέρνηση περίμενε την επικύρωσή του τον Απρίλιο από τη Eurostat θα μπορούσε να διανείμει, κατόπιν συμφωνίας με τους θεσμούς ένα πολύ μεγαλύτερο ποσό από τα 617 εκατομμύρια που μοίρασε", λέει γνώστης του θέματος.
Αυτή η υπέρβαση, πάντως, έχει το θετικό ότι μειώνει πολύ τις πιέσεις των δανειστών για πρόσθετα μέτρα εντός του 2017 και τις μεταφέρει για το 2018.
πηγή:http://www.capital.gr/story/3184392?utmsource=email