Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Καταγγελία κατά της ΠΟΕΣ, από τις Ενώσεις, Θεσσαλίας, Κ. Μακεδονίας και Ηπείρου.



Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΚΟΥΕΙ ;;








Η Υπουργική απόφαση για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές


Υπεγράφη από την Υφυπουργό Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου η υπουργική απόφαση που καθορίζει τις κατηγορίες δαπανών οι οποίες υπολογίζονται στο ελάχιστο ποσό που πρέπει να πραγματοποιήσουν με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής μισθωτοί, συνταξιούχοι και κατ’ επάγγελμα αγρότες για το φορολογικό έτος 2017, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4446/2016. 
Η απόφαση καθορίζει, επίσης, ποιες κατηγορίες από τους παραπάνω φορολογούμενους εξαιρούνται από την υποχρέωση χρήσης ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής για την πραγματοποίηση των δαπανών τους αλλά απαιτείται να προσκομίσουν αποδείξεις σύμφωνα με την προβλεπόμενη κλίμακα.
Στόχος του μέτρου είναι η φορολογική συμμόρφωση των επαγγελματιών και επιχειρήσεων μέσω της ενθάρρυνσης των φορολογούμενων να προτιμούν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και όχι η φορολογική επιβάρυνση για όσους δεν συμπληρώσουν το ελάχιστο ποσό δαπανών. 
Για το λόγο αυτό έχει επιλεγεί ένας συνδυασμός εύλογου ποσού δαπανών και σχετικά περιορισμένων εξαιρούμενων κατηγοριών, ώστε να μην δυσκολεύονται οι φορολογούμενοι να συμπληρώσουν το όριό τους.
Στο ελάχιστο απαιτούμενο ποσοστό υπολογίζονται δαπάνες αγοράς αγαθών και λήψης υπηρεσιών που χαρακτηρίζονται καταναλωτικές, δηλαδή εφόσον περιλαμβάνονται στις ακόλουθες ομάδες του δείκτη τιμών καταναλωτή της ΕΛ.ΣΤΑΤ.:
- Ομάδα 1 (Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά).
- Ομάδα 2 (Αλκοολούχα ποτά και  καπνός).
- Ομάδα 3 (Ένδυση και υπόδηση).
- Ομάδα 4 (Στέγαση), εξαιρουμένων των ενοικίων.
- Ομάδα 5 (Διαρκή αγαθά, είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες).
- Ομάδα 7 (Μεταφορές), εξαιρουμένης της δαπάνης για τέλη κυκλοφορίας και της αγοράς οχημάτων, πλην των ποδηλάτων.
- Ομάδα 8 (Επικοινωνίες).
-Ομάδα 9 (Αναψυχή, πολιτιστικές δραστηριότητες), εξαιρουμένης της αγοράς σκαφών, αεροπλάνων και αεροσκαφών.
- Ομάδα 10 (Εκπαίδευση).
- Ομάδα 11 (Ξενοδοχεία, καφέ, εστιατόρια).
- Ομάδα 12 (Άλλα αγαθά και υπηρεσίες).
Σημειώνουμε ότι δεν συμπεριλαμβάνεται η Ομάδα 6 (Υγεία) καθώς οι σχετικές δαπάνες εμπίπτουν σε άλλη διάταξη του Ν. 4446/2016.
Διευκρινίζεται ακόμη ότι δεν συμπεριλαμβάνονται δαπάνες που δεν είναι καταναλωτικές και ως εκ τούτου δεν περιλαμβάνονται στους παραπάνω δείκτες. Τέτοιες είναι ενδεικτικά οι δαπάνες για αγορά κατοικίας, πληρωμή φόρων, δόσεις στεγαστικών δανείων, αγορά επενδυτικών προϊόντων (μετοχών, ομολόγων κλπ).
Εξαιρούνται από την υποχρέωση χρήσης ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής, αλλά υποχρεούνται να προσκομίσουν αποδείξεις ίσης αξίας: 
. Οι φορολογούμενοι εβδομήντα (70) ετών και άνω, 
. Άτομα με ποσοστό αναπηρίας ογδόντα τοις εκατό (80%) και άνω, 
. Όσοι βρίσκονται σε δικαστική συμπαράσταση, 
. Οι φορολογικοί κάτοικοι της Ε.Ε. ή του Ε.Ο.Χ., υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 20 του ν. 4172/2013, που υποχρεούνται σε υποβολή δήλωσης στην Ελλάδα και φορολογούνται με την κλίμακα από μισθωτή εργασία και συντάξεις. 
Τα ίδια ισχύουν και για τις παρακάτω κατηγορίες: 
. Δημόσιοι λειτουργοί και δημόσιοι υπάλληλοι που υπηρετούν στο εξωτερικό, 
. Ανήλικοι που υποχρεούνται σε υποβολή δήλωσης φορολογίας εισοδήματος και φορολογούνται με την κλίμακα των μισθωτών και συνταξιούχων, 
. Φορολογούμενοι που κατοικούν μόνιμα σε χωριά με πληθυσμό έως 500 κατοίκους και σε νησιά με πληθυσμό κάτω των 3.100 κατοίκων, σύμφωνα με την τελευταία απογραφή, εκτός αν πρόκειται για τουριστικούς τόπους, οι φορολογούμενοι που δεν έχουν εισόδημα από καμία κατηγορία ή έχουν εισόδημα μόνο από κεφάλαιο ή/και από υπεραξία μεταβίβασης κεφαλαίου και το τεκμαρτό τους εισόδημα δεν υπερβαίνει το ποσό των 9.500 ευρώ, σύμφωνα με την περ. α΄ της παρ. 1 του άρθρου 34 του ν.4172/2013, οι φορολογούμενοι που είναι εγγεγραμμένοι στο μητρώο ανέργων του ΟΑΕΔ, για τη διαφορά που προκύπτει μεταξύ του τεκμαρτού και του συνολικού εισοδήματός τους, σύμφωνα με την περ. δ΄ της παρ. 1 του άρθρου 34 του ν.4172/2013, 
. Οι φορολογούμενοι που είναι δικαιούχοι Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ). 
. Οι υπηρετούντες την υποχρεωτική στρατιωτική τους θητεία. 
. Οι φορολογούμενοι που βρίσκονται σε κατάσταση μακροχρόνιας νοσηλείας (πέραν των 6 μηνών).
Εξαιρούνται από την υποχρέωση χρήσης ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής και προσκόμισης αποδείξεων για την πραγματοποίηση δαπανών, οι υπάλληλοι του Υπουργείου Εξωτερικών, οι στρατιωτικοί, εφόσον υπηρετούν στην αλλοδαπή, οι υπηρετούντες στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσοι διαμένουν σε οίκο ευγηρίας και σε ψυχιατρικό κατάστημα και οι φυλακισμένοι.
Τέλος, διευκρινίζεται ότι το ποσό των  δαπανών δηλώνεται ατομικά από κάθε σύζυγο ή από κάθε μέρος συμφώνου συμβίωσης. 
Σε περίπτωση που καλύπτεται το απαιτούμενο ποσό δαπανών από οποιονδήποτε εκ των δυο συζύγων ή μερών συμφώνου συμβίωσης, το τυχόν πλεονάζον ποσό δύναται κατά την εκκαθάριση να μεταφερθεί στον άλλο σύζυγο ή στο άλλο μέρος συμφώνου συμβίωσης για τυχόν κάλυψη του ελάχιστου απαιτούμενου ποσού δαπανών.
Επισημαίνεται ότι η χρήση ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής δεν απαλλάσσει τις επιχειρήσεις από την υποχρέωση έκδοσης αποδείξεων.

Διπλωματική συντριβή της Τουρκίας – Ο Ερντογάν λέει «δεν θα φύγουμε ποτέ από την Κύπρο»




Διπλωματική συντριβή της Τουρκίας – Ο Ερντογάν λέει «δεν θα φύγουμε ποτέ από την Κύπρο»

Μετά τη διπλωματική ήττα και φυγή της Τουρκίας από τη Γενεύη, όπου ο σουλτάνος και τα χανουμάκια του (μεταξύ αυτών και κάποιοι «ελληνοκύπριοι») δεν κατάφεραν να παραδώσουν το νησί και τα πλούσια κοιτάσματά του σε φυσικό αέριο στην Τουρκία, ο Ερντογάν έχει πάθει μεγάλη ταραχή.
Αλλιώς του τα είχαν πει από τη Μουσουλμανική Αδελφότητα, η Νούλαντ και το παρεάκι της Χίλαρι. Δεν του βγήκε η βρομοδουλειά.
Έτσι, μετά την προσευχή της Παρασκευής, βγαίνοντας από το τζαμί ο ημιπαράφρονας ισλαμιστής τύραννος της Τουρκίας ξεκαθάρισε ότι για να υπάρξει λύση στις διαπραγματεύσεις της Γενεύης δεν θα τίθεται θέμα απομάκρυνσης του τουρκικού στρατού από την Κύπρο.
«Το σχέδιο Ανάν πια δεν ισχύει», είπε και πρόσθεσε ότι «η «Βόρεια Κύπρος» καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια. Προσεγγίζει με ειλικρίνεια. Η «Νότια Κύπρος» και η εγγυήτρια Ελλάδα έχουν άλλες προσδοκίες. Δεν τίθεται θέμα απόσυρσης των τουρκικών στρατευμάτων»
Πρόσθεσε ότι για να φύγουν τα τουρκικά στρατεύματα από την Κύπρο θα πρέπει να φύγουν και τα ελληνικά.
Η Ελλάδα όταν μιλά για τέλος των εγγυήσεων αυτό εννοεί, αλλά ο Ερντογάν πουλάει τρέλα, ως συνήθως.
Όπως μεταδίδει το Reuters ο Τούρκος πρόεδρος είπε επίσης: «Έχουμε πει ξεκάθαρα στην Κύπρο και την Ελλάδα ότι δεν θα πρέπει να περιμένουν μία λύση χωρίς την Τουρκία ως εγγυήτρια δύναμη. Θα είμαστε εκεί για πάντα!».
Σε ό,τι αφορά τις εγγυήσεις, ο Τούρκος Πρόεδρος σημείωσε:
«Είπαμε να μην περιμένετε τίποτα όπου δεν συμπεριλαμβάνεται η Τουρκία ως εγγυήτρια δύναμη. Σε ό,τι αφορά την ασφάλεια, όπως έχει διευκρινιστεί και παλαιότερα θα έχουμε ισάριθμο στρατό με την «Βόρεια» και την «Νότια Κύπρο». Τα είχαμε πει και παλαιότερα».
Ελληνική διπλωματική πηγή σχολιάζοντας τις παλαβομάρες των Τούρκων είπε στο TRIBUNE: «Οι Τούρκοι το έβαλαν στα πόδια και έφυγαν από τη Γενεύη, εμείς είμαστε ακόμα εδώ. Σήμερα ήταν προγραμματισμένη πολιτική συζήτηση αλλά δήλωσαν ότι δεν μπορούσαν να κάτσουν γιατί είχαν άλλες δουλειές».
http://www.tribune.gr/politics/news/article/320586/diplomatiki-sintrivi-tis-tourkias-o-erntogan-lei-den-tha-figoume-pote-apo-tin-kipro.html

Αλβανοί (πρώην) ασφαλίτες καταπατούν εκκλησιαστική και ελληνική γη στη Βόρεια Ήπειρο


Αλβανοί (πρώην) ασφαλίτες καταπατούν εκκλησιαστική και ελληνική γη στη Βόρεια Ήπειρο

Η βορειοηπειρωτική ιστοσελίδα Himara.gr προχώρησε σε νέες αποκαλυπτικές καταγγελίες σχετικά με τις καταπατήσεις εκκλησιαστικής και ελληνικής μειονοτικής περιουσίας στη Χειμάρρα και στην ευρύτερη περιοχή της.
Σύμφωνα με την ομογενειακή ιστοσελίδα, στις καταπατήσεις εμπλέκονται πρώην στελέχη των υπηρεσιών Ασφαλείας της Αλβανίας.

Διαβάστε την ανάρτηση:

Νέα στοιχεία προκύπτουν για την υπόθεση καταπάτησης κτήματος και παράνομης ανέγερσης κτιρίου στο κτήμα της Ιεράς Μονής των Αγίων Θεοδώρων στο χωριό Δρυμάδες που αποκαλύψαμε στις 10 Ιανουαρίου με δημοσίευση στο Himara.gr.
Όπως συμβαίνει συχνά τελευταία στις υποθέσεις καταπάτησης περιουσιών που ανήκουν στα μέλη της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας και στην Ορθόδοξη Εκκλησία έτσι και σ’αυτήν εμπλέκονται άνθρωποι οι οποίοι έχουν θέσεις και διασυνδέσεις στην αλβανική κυβέρνηση.
Τα πράγματα περιπλέκονται καθώς στην συγκεκριμένη υπόθεση εμπλέκονται πρώην μέλη των δυνάμεων ασφαλείας της Αλβανίας και ένας πρώην αρχηγός της αλβανικής Αστυνομίας και παλιός γνώριμος για την Ελλάδα.
Η καταπάτηση, που ξεκινά στις αρχές του έτους 2003, εμπλέκει πολλούς και διάφορους πρώην και νυν μέλη της αλβανικής κρατικής αστυνομικής και της στρατιωτικής διοίκησης.
Όλοι τους έχουν ένα κοινό: την θητεία τους ως υψηλόβαθμοι αξιωματικοί στο αλβανικό στρατό.
Στις αρχές του 2003, με την έγκριση του τότε δημάρχου της Χειμάρρας Βίκτωρα Μάτου (επίσης πρώην υπαξιωματικός του αλβανικού στρατού) και την υπογραφή του εντολοδόχου μηχανικού Ε. Τζουβέλη (και αυτός πρώην αξιωματικός του αλβανικού στρατού) έγινε η ιδιωτικοποίηση ενός (ανύπαρκτου) κτιρίου, για λογαριασμό του Λέοναρντ Ελεζάι που είναι πρώην αξιωματικός του αλβανικού στρατού.
Η συναλλαγή αυτή κρίθηκε παράνομη από το Ανώτατο Συμβούλιο Ελέγχου του αλβανικού κράτους και με παρέμβαση του δημάρχου Βασίλη Μπολάνου σταμάτησαν οι εργασίες ανέγερσης του παράνομου κτιρίου σταμάτησαν ενώ το κτίσμα κρίθηκε κατεδαφιστέο.
Από το 2004 και μέχρι τώρα οι υπηρεσίες πολεοδομίας (που είναι μέρος της αλβανικής αστυνομίας), αν και έχουν κατεδαφίσει δεκάδες σπίτια και επιχειρήσεις που ανήκουν σε μέλη της Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας στην Χειμάρρα και μια εκκλησία στις Δρυμάδες, με την δικαιολογία ότι ήταν παράνομα κτίσματα, φρόντιζαν να εξαιρούν από τις κατεδαφίσεις το συγκεκριμένο κτίσμα.
Επίσης, η τοπική υπηρεσία κτηματολογίου της Αυλώνας, δεν διέγραψε την εγγραφή της ιδιωτικοποίησης ως όφειλε με βάση την εντολή του Ανωτάτου Συμβουλίου Ελέγχου του κράτους και του Δήμου Χειμάρρας το 2004.
Τελευταία, η υπόθεση εμπλέκει έναν γνώριμο για τα ελληνικά δεδομένα πρώην Αρχηγό της αλβανικής Αστυνομίας ο όποιος έχει πάρει την κυριότητα του παράνομου κτιρίου και έχει αρχίσει τις εργασίες ολοκλήρωσης του με την κάλυψη του τωρινού δημάρχου Χειμάρρας, ο όποιος είναι και αυτός πρώην αξιωματικός του αλβανικού στρατού και έχει υπηρετήσει και ως διευθυντής της Αλβανικής Ακαδημίας στρατού.
Σύμφωνα με δημοσίευση της ιστοσελίδας tachydromos.org, προκύπτει όπως ο καταπατητής και επενδυτής στην κατασκευή του παράνομου κτιρίου εντός του κτήματος της Μονής είναι ο πρώην αρχηγός της αλβανικής Αστυνομίας Artan Didi (πρώην αξιωματικός του αλβανικού στρατού).
Για όσους δεν τον θυμούνται, είναι ο αστυνομικός που στις 30 Μαΐου 1999 πυροβόλησε και σκότωσε κατά την διάρκεια επιχείρησης αναστολής μιας λεωφορειοπειρατείας τον Έλληνα όμηρο Γιώργο Κουλούρη κοντά στην πόλη Ελμπασάν.
Είναι πολλά τα πρώην μέλη τον αλβανικών δυνάμεων ασφαλείας και πολλές οι περιπτώσεις που εμπλέκονται σε υποθέσεις καταπάτησης της περιουσίας Ελλήνων και της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Βόρειο Ήπειρο τα τελευταία 26 χρόνια με διασυνδέσεις και άλλες μεθόδους που θυμίζουν αυτές που εφαρμόζονταν στα χρόνια της δικτατορίας του Χότζα. Σαν να μην άλλαξε μια μέρα. 
 http://www.tribune.gr/world/news/article/320567/alvani-proin-asfalites-katapatoun-ekklisiastiki-ke-elliniki-gi-sti-voria-ipiro.html

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Τελικά πάγωσαν οι μισθολογικές προαγωγές ;;




POES-KAMMENOS-10-1-2017



Κατά τη συνάντηση που είχε αντιπροσωπεία του ΔΣ της Ομοσπονδίας μας, τη 10-1-2017, με τον κ. ΥΕΘΑ, επισημάνθηκε, μετά από ερώτημά μας, από τον τελευταίο ότι δεν θα υπάρξει "πάγωμα" μισθολογικών προαγωγών, όπως τεχνηέντως διαρρέεται το τελευταίο διάστημα προκειμένου να δημιουργηθούν αμφιβολίες, φόβος και τρομοκρατία. Τονίσθηκε από τον κ. ΥΕΘΑ ότι έχουν γίνει όλες εκείνες οι απαιτούμενες ενέργειες, κατά πρόταση της Ομοσπονδίας μας, προκειμένου να υπάρξει και νομοθετική ρύθμιση για το θέμα. 
Η Ομοσπονδία παρακολουθεί στενά το θέμα και παραμένει σε ετοιμότητα. Από έλεγχο δε, προέκυψε ότι μέχρι και σήμερα δεν έχει υπάρξει "πάγωμα".
Παραθέτουμε στην κρίση σας μισθοδοσία Δεκεμβρίου 2016 και Ιανουαρίου 2017, χωρίς να επαναπαυόμαστε.



MISTHODOSIA-IAN-2017




MISTHODOSIA-DEK-2016



http://www.poes.gr/index.php/epikairotita/1853-telika-pagosan-oi-misthologikes-proagoges

Ο δεκάλογος της χειραγώγησης


9



Όταν η κοινωνία πείθεται συλλογικά ότι είναι ανόητη, διεφθαρμένη και ανίκανη, οπότε είναι η ίδια ένοχος για τα δεινά που της συμβαίνουν (κακή συνείδηση), τότε εξουδετερώνεται πλήρως – αφού αυτός που νοιώθει ένοχος δεν είναι σε θέση να αγωνισθεί, να πλημμυρίσει τους δρόμους και να επαναστατήσει.
.«Δεν είμαστε πλέον ελεύθεροι, ούτε η σκέψη μας είναι – γεγονός που τεκμηριώνεται σήμερα στην Ελλάδα, όπου παρά το ότι βαδίζει με γρήγορα βήματα στα σκουπίδια της ιστορίας, δεν αντιδράει απολύτως κανένας, δεν φαίνεται καμία μελλοντική προοπτική υγιούς εξέγερσης, ενώ οι «μελλοθάνατοι» σιωπούν όπως τα πρόβατα που οδηγούνται πειθήνια στη σφαγή. Ουσιαστικά λοιπόν προγραμματιζόμαστε, με την έννοια ότι μας μαθαίνουν πώς θα θέλαμε να είμαστε – έτσι ώστε να νομίζουμε ότι εμείς επιλέξαμε ελεύθερα τον τρόπο που συμπεριφερόμαστε και ενεργούμε ή παραμένουμε παθητικοί«.
 Άποψη
Η λέξη «πλύση εγκεφάλου» είναι μία σύγχρονη έκφραση, η οποία αναφέρεται στην ψυχική χειραγώγηση που ασκείται σε ένα ή περισσότερα άτομα, με στόχο να υποκινήσει τον ή τους χειραγωγούμενους να υποταχθούν ασυνείδητα σε προκαθορισμένες απόψεις και ενέργειες – κάτι που δεν θα συνέβαινε ποτέ με τη χρήση βίας.
Περαιτέρω, παρά το ότι μέσω της «πλύσης εγκεφάλου» δεν πλένεται, καθώς επίσης δεν απομακρύνεται τίποτα αλλά, αντίθετα, «λερώνεται» η σκέψη με την προσθήκη ξένων στοιχείων που προγραμματίζουν τον εγκέφαλο εν αγνοία του, πρόκειται πλέον για έναν όρο που δεν μπορεί να αποφευχθεί – υπενθυμίζοντας πως η έρευνα και η χρησιμοποίηση της χειραγώγησης ξεκίνησε από τα πρώτα χρόνια της ανθρωπότητας.
Εν τούτοις, τις τελευταίες δεκαετίες βιώνουμε μία κατακόρυφη άνοδο της χρήσης των συνεχώς εξελισσομένων μεθόδων χειραγώγησης – μέσω των οποίων γίνεται πολύ δύσκολο για τους απλούς ανθρώπους να διακρίνουν τα ουσιώδη σύνορα, μεταξύ της μυθοπλασίας και της πραγματικότητας.
Ελάχιστοι είναι μόνο σε θέση να εφαρμόσουν τα ευρήματα της σύγχρονης ψυχολογίας και κοινωνιολογίας, για να καθοδηγήσουν την αντίληψη και τη συνείδηση μας προς την επιθυμητή από τους εντολείς τους πλαστή πραγματικότητα – κοιτάζοντας τότε από έξω τη «μήτρα» (matrix), στην οποία είμαστε φυλακισμένοι όλοι οι υπόλοιποι. Η κατανόηση της διαδικασίας και της κατάστασης αυτής μοιάζει ήδη με τον από-προγραμματισμό του εγκεφάλου μας – με την απελευθέρωση του δηλαδή από τις έξωθεν επιρροές, με στόχο να δραπετεύσει από τη φυλακή της χειραγώγησης, από τη «μήτρα» (matrix) δηλαδή, στην οποία έχει τοποθετηθεί.
Στο ξεκίνημα βέβαια της ανθρώπινης ιστορίας, η καθοδήγηση του πλήθους μέσω της φυλάκισης του στο matrix επιτυγχανόταν με τη βοήθεια της βίας – κάτι που έπαψε πλέον να είναι αρκετό, μετά την έναρξη της εποχής του Διαφωτισμού. Ένα επόμενο βήμα συνέβη γύρω στο 1850, όπου ξεκίνησε η πρώτη βιομηχανική επανάσταση – ενώ οι δύο επιστήμονες που έθεσαν τις βάσεις της σύγχρονης χειραγώγησης, ακούσια φυσικά, δεν είναι άλλοι από τους πατέρες της αναλυτικής ψυχολογίας S. Freud και C.G.Junk.
Από το επιστημονικό έργο του τελευταίου είναι γνωστό το ότι, ο άνθρωπος μπορεί να επηρεασθεί πολύ εύκολα από οπτικά ερεθίσματα – ενώ το συλλογικό ασυνείδητο διαδραματίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο. Χωρίς τώρα να επεκταθούμε σε περισσότερες λεπτομέρειες, οι δέκα βασικότερες στρατηγικές της χειραγώγησης είναι οι εξής:
.(1)  Η αντιστροφή της προσοχής (παραπλάνηση): Πρόκειται για σκόπιμες ειδήσεις που «πωλούνται» ως οι σημαντικότερες, έχοντας όμως στόχο να κρύψουν τις πραγματικά σημαντικές – όπως στο παράδειγμα της αναθεώρησης του συντάγματος, για να μη δοθεί προσοχή στα νέα μέτρα φτωχοποίησης των Πολιτών, καθώς επίσης στη λεηλασία της δημόσιας και ιδιωτικής (μέσω των αφελληνισμένων τραπεζών) περιουσίας των Ελλήνων.
(2)  Η σκόπιμη δημιουργία προβλημάτων, για τα οποία παρέχονται ταυτόχρονα οι ήδη προετοιμασμένες λύσεις: Για να επιτευχθεί ένας δύσκολος στόχος, προκαλούνται ορισμένες προβληματικές καταστάσεις, αφού διαφορετικά ο πληθυσμός επαναστατεί.
Για παράδειγμα, με σκοπό το ριζικό περιορισμό των κεκτημένων της πλειοψηφίας (μισθοί, κοινωνικό κράτος κλπ.), «παράγει» κανείς μία οικονομική κρίση, ενοχοποιώντας τους Πολίτες για τη δημιουργία της – παρέχοντας ταυτόχρονα «λύσεις», όπως η αύξηση της ποσότητας χρήματος από τις κεντρικές τράπεζες, οι οποίες δεν αφήνουν μεν το σύστημα να καταρρεύσει, αλλά αυξάνουν τη λεηλασία των πολλών που δεν αντιδρούν, επειδή δεν κατανοούν τι ακριβώς συμβαίνει.
Η «λύση» της κρίσης που προκλήθηκε σκόπιμα στην Ελλάδα ήταν κατ’ αναλογία η Τρόικα, μέσω της οποίας ολοκληρώνεται η λεηλασία της – ενώ ακόμη και σήμερα πλήθος εγχώριων ΜΜΕ επιμένουν να χειραγωγούν τους Έλληνες, ισχυριζόμενα πως η ευθύνη της χρεοκοπίας τους είναι δική τους, παρά το ότι αλλεπάλληλες εκθέσεις του ΔΝΤ όπως η πρόσφατη (πηγή), οδηγούν στα ακριβώς αντίθετα συμπεράσματα.
(3)  Η διαβάθμιση των δυσάρεστων αλλαγών: Η σταδιακή αλλαγή προς το χειρότερο των υπηρεσιών που προσφέρει το δημόσιο είναι πιο εύκολο να επιτευχθεί, σε σχέση με την άμεση και απότομη – επειδή η μάζα, όταν μία κατάσταση διαρκεί πολύ, τείνει να πέσει στην παγίδα του «όλα θα περάσουν και θα γίνουν καλύτερα».
Παράδειγμα η επιβολή των ακραίων νεοφιλελεύθερων μέτρων στην Ελλάδα σταδιακά μετά το 2010, όπου δημιουργούταν η εσφαλμένη εντύπωση στους Πολίτες ότι, οι εκάστοτε κυβερνήσεις τους προστάτευαν καθυστερώντας – ή πως η κρίση θα είχε καταπολεμηθεί, εάν δεν είχαν μεσολαβήσει αυτές οι καθυστερήσεις, παρά το ότι στην Πορτογαλία τεκμηριώθηκε πως δεν ισχύει. Ως εκ τούτου, δεν δινόταν καμία σημασία στα πραγματικά νούμερα, τα οποία τεκμηριώνουν ακριβώς το αντίθετο (ανάλυση).
(4)  Η αναβολή των επιδιωκόμενων αλλαγών: Πρόκειται για τη μετάθεση στο μέλλον εκείνων των αλλαγών που, εάν υιοθετούταν βραχυπρόθεσμα, θα προκαλούσαν μαζικές αντιδράσεις ή/και θα απορρίπτονταν από το σύνολο του πληθυσμού. Μέσω της αναβολής τους αυξάνεται σημαντικά η πιθανότητα αποδοχής τους εκ μέρους των ανθρώπων, επειδή έτσι συνηθίζουν καλύτερα στην ιδέα.
Παράδειγμα, οι μεταρρυθμίσεις του συνταξιοδοτικού συστήματος ακόμη και σε χώρες πλούσιες όπως η Γερμανία, οι οποίες αναβάλλονται μεν, αλλά τελικά επιβάλλονται (όπως θα συμβεί και στη Γαλλία, με τους εργατικούς νόμους). Επίσης η πεποίθηση που έχει δημιουργηθεί ήδη σε όλους τους Έλληνες κάτω των 60 ετών, σύμφωνα με την οποία δεν πρόκειται να πάρουν σύνταξη ή στην καλύτερη περίπτωση θα είναι σημαντικά μειωμένη – γεγονός που διευκολύνει φυσικά την πολιτική των δανειστών.
(5)  Η ομιλία στις μάζες σαν να πρόκειται για μικρά παιδιά: Όταν απευθύνεται κανείς στους ανθρώπους μιλώντας τους σαν να είναι παιδιά, τότε νοιώθουν ανάλογα ασήμαντοι – οπότε έχει τη δυνατότητα να τους πει ευκολότερα δυσάρεστες αλήθειες. Ισχύει εν προκειμένω το ότι, όσο πιο ψεύτης είναι κανείς, τόσο πιο εύκολα πείθει – γεγονός που διαπιστώνεται συχνά στην Ελλάδα, όσον αφορά το εκλογικό κοινό και τους πολιτικούς που στέλνει στην εξουσία.
(6)  Η έμφαση (επικέντρωση) στα συναισθήματα και όχι στη λογική: Με τη στροφή προς το συναίσθημα εμποδίζεται η κριτική σκέψη, σε βαθμό που δεν μπορεί να φαντασθεί κανείς. Παράδειγμα, η έμφαση στα χείλη του πρωθυπουργού με την έρπη, αντί στα καταστροφικά αποτελέσματα των δήθεν διαπραγματεύσεων του με τους δανειστές τον Ιούλιο του 2015 – ή στη σημερινή ρητορική του περί της υιοθέτησης δημοψηφισμάτων, όταν είναι ο μοναδικός στην ιστορία που δεν σεβάστηκε το δημοψήφισμα του 2015.
(7)  Η διατήρηση της κοινωνίας σε άγνοια: Προφανώς οι μάζες δεν πρέπει να είναι σε θέση να κατανοούν τις μεθόδους, καθώς επίσης τις τεχνικές ελέγχου που εξασφαλίζουν τη χειραγώγηση τους. Στα πλαίσια αυτά, όλοι όσοι προσπαθούν να τις «ξυπνήσουν» είτε συκοφαντούνται μεθοδικά, είτε διακωμωδούνται, είτε χαρακτηρίζονται ως οπαδοί θεωριών συνομωσίας – έτσι ώστε να μην εισακούγονται ποτέ.
(8)  Η χειραγώγηση της σκέψης του λαού, έτσι ώστε να πεισθεί πως είναι μία θλιβερή μετριότητα: Όταν οι άνθρωποι πείθονται ότι, είναι «μοντέρνο» να συμπεριφέρονται ανόητα, χυδαία και ματαιόδοξα, τότε είναι πολύ εύκολη η καθοδήγηση τους.
Παράδειγμα ο τρόπος ομιλίας και οι λέξεις που χρησιμοποιούνται πολύ συχνά στην ελληνική κοινωνία και στη Βουλή, οι οποίες μειώνουν δραστικά το πολιτισμικό επίπεδο της χώρας – οπότε δεν σημειώνονται αναταραχές και εξεγέρσεις, παρά τη ραγδαία πτώση του βιοτικού επιπέδου. Με απλά λόγια, η ευγένεια δεν συμβαδίζει με την παθητική αποδοχή της φτωχοποίησης – οπότε απαιτείται η μείωση του πολιτισμικού επιπέδου, χωρίς την οποία είναι αδύνατον να επιβληθεί.
(9)  Μετάλλαξη της αντίστασης σε ένα συναίσθημα κακής συνείδησης: Χωρίς καμία ενέργεια, δεν υπάρχει καμία άμυνα – όπως στην περίπτωση της Ελλάδας, όπου είναι ανόητο να περιμένει κανείς κάτι καλύτερο, αφού δεν ενεργεί οπότε δεν αμύνεται. Όταν η κοινωνία τώρα πείθεται συλλογικά ότι είναι ανόητη, διεφθαρμένη και ανίκανη, οπότε είναι η ίδια ένοχος για τα δεινά που της συμβαίνουν (κακή συνείδηση), τότε εξουδετερώνεται πλήρως – αφού αυτός που νοιώθει ένοχος δεν είναι σε θέση να αγωνισθεί, να εξεγερθεί και να επαναστατήσει.
(10) Η γνώση των ανθρώπων καλύτερα από τους ίδιους: Τις τελευταίες δεκαετίες οι γνώσεις στη Νευρολογία (έρευνα του εγκεφάλου), στην Κοινωνιολογία και στην Ψυχολογία έχουν αυξηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό – οπότε η απόσταση που χωρίζει τα πολύ υψηλά εισοδηματικά στρώματα από τη μάζα είναι πια τεράστια. Ως εκ τούτου, ακόμη και η μεσαία τάξη έχει μείνει πολύ πίσω διανοητικά – οπότε είναι σημαντικά ευκολότερη η χειραγώγηση, ο έλεγχος και επομένως η «ληστεία» της.
.Κλείνοντας, θα θέλαμε να προσθέσουμε ότι, η πρώτη προτεραιότητα όλων όσων θέλουν να αποφύγουν την «πλύση εγκεφάλου» που τους ασκείται καθημερινά, είναι η προσεκτική επιλογή των ΜΜΕ, από τα οποία ενημερώνονται – κάτι που όμως απαιτεί πολύ μεγάλη προσοχή, αφού πρόκειται για κάτι εξαιρετικά δύσκολο. Σε κάθε περίπτωση, οποιοδήποτε μέσο αντιλαμβανόμαστε πως υποστηρίζει κάποιο πολιτικό κόμμα ή κάποια οικονομικά συμφέροντα, πρέπει να αποφεύγεται με κάθε τρόπο – αφού κάθε άλλο παρά ενημερώνει αντικειμενικά, ενώ δεν είναι τόσο απλό να το διακρίνουμε.
Βιβλιογραφία: Stendhal


http://www.analyst.gr/ Analyst Team






Δήμος της Τουρκίας συμβουλεύει τους άνδρες να δέρνουν τις γυναίκες τους – «Τους κάνει καλό»




Δήμος της Τουρκίας συμβουλεύει τους άνδρες να δέρνουν τις γυναίκες τους – «Τους κάνει καλό»



















Στην Τουρκία του Ερντογάν κυκλοφόρησε ένας νέος έντυπος συμβουλευτικός οδηγός γάμου, σύμφωνα με τους θρησκευτικούς κανόνες της Σαρία, ο οποίος αναφέρει ότι οι άνδρες επιτρέπεται να δέρνουν τις ανυπάκουες συζύγους τους, συμβουλεύει τις γυναίκες να μην μιλάνε κατά τη διάρκεια του σεξ και ισχυρίζεται ότι η πολυγαμία δημιουργεί υγιή «ανταγωνισμό» μέσα στον γάμο.
Τουρκία - Οδηγίες σε άνδρες για να δέρνουν τις γυναίκες τουςΗ δημοτική Αρχή της τουρκικής πόλης Κιουτάχειας μοιράζει δωρεάν αντίτυπα ενός οδηγού 394 σελίδων με τίτλο «Γάμος και Οικογενειακή Ζωή» στους νεόνυμφους.
Ο τουρκικός οδηγός για πετυχημένους και ευτυχισμένους γάμους συμπεριλαμβάνει συμβουλές όπως πότε ένας άνδρας επιτρέπεται νόμιμα να δέρνει τη γυναίκα του.
«Μια γυναίκα που δεν ντύνεται για τον άνδρα, που δεν είναι υπάκουη στον άνδρα της, που είναι η κεφαλή της οικογένειας, μπορεί να δαρθεί», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Ο οδηγός ενημερώνει τους άνδρες πως όταν δέρνουν τις γυναίκες τούς υπενθυμίζουν ποιος κάνει κουμάντο στο σπίτι κι αυτό κάνει καλό στις γυναίκες.
Στις συζύγους λέει, αφού φάνε το ξύλο τους, να ντυθούν σεξουαλικά και να σερβίρουν στους άνδρες καφέ πριν συμφιλιωθούν κάνοντας έρωτα.
Ο οδηγός συμβουλεύει τις γυναίκες να μην μιλάνε κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής επειδή εάν πιάσουν παιδί θα εμφανίσει κατά πάσα πιθανότητα τραυλισμό.
Αν και σιωπηλή η γυναίκα οφείλει να είναι παθιασμένη στο κρεβάτι, γιατί εάν δεν έχει πάθος τότε το παιδί που θα γεννηθεί θα είναι χαζό.
Η πολυγαμία προτείνεται ώστε να ελέγχονται οι ιδιότροπες γυναίκες, αφού δημιουργεί ανταγωνισμό μεταξύ των συζύγων πράγμα που τους βγάζει τον καλύτερό τους εαυτό.
Η πολυγαμία είναι παράνομη στην Τουρκία αλλά επειδή κανείς δεν τη διώκει επί Ερντογάν γνωρίζει νέα άνθηση.
Ο παραπάνω οδηγός έχει προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις από την «κοσμική» αντιπολίτευση στην Τουρκία.
Η τοπική ηγέτης του κεμαλικού Ρεπουμπλικανικού Λαϊκού Κόμματος στην Κιουτάχεια, η Ζελίχα Ακσάζ Σαμπάζ, δήλωσε ότι παρουσιάζει τις γυναίκες ως «δεύτερης κατηγορίας πολίτες και σεξουαλικές σκλάβες».
Ομοίως και η Φάτμα Καπλάν Χουριέτ, η αναπληρώτρια επικεφαλής του Ρεπουμπλικανικού Λαϊκού Κόμματος, είπε για τον ισλαμιστικό οδηγό νεόνυμφων ότι μισεί τις γυναίκες και νομιμοποιεί τη βία εις βάρος τους.
«Αυτό το βιβλιαράκι, που μοιράζεται από τον Δήμο στα νεόνυμφα ζευγάρια, είναι ανήθικο. Αναφέρει ότι το μπαλέτο και το θέατρο είναι εστίες δαιμόνων, ότι οι γυναίκες δεν πρέπει να ασκούνται σε γυμναστήρια και πάρκα, ενθαρρύνει τη βία κατά γυναικών αναφέροντας ότι εάν δείρεις μια γυναίκα θα σε αγαπήσει ακόμα περισσότερο και ότι παιδιά ηλικίας μεταξύ 10 και 12 ετών μπορούν να παντρευτούν μεταξύ τους», αναφέρει η Χουριέτ.
Από την πλευρά του ο δήμαρχος της Κιουτάχειας, ο Καμίλ Σαράτσογλου, μέλος (φυσικά) του ισλαμιστικού κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP), δηλαδή του κόμματος Ερντογάν, υπερασπίστηκε τον «οδηγό» σημειώνοντας ότι οι συμβουλές του βασίζονται στις ισλαμικές αρχές.
Ο δήμαρχος πρόσθεσε ότι δεν του παραπονέθηκε κανείς για το βιβλίο.
Συγγραφέας του βιβλίου-οδηγού για έναν… ευτυχισμένο ισλαμικό γάμο είναι ο Χασάν Τσαλισκάν, πρώην εργαζόμενος του τουρκικού υπουργείου θρησκευτικών υποθέσεων, γνωστό και ως Ίδρυμα Ντιγιανέτ.
πηγή:http://www.tribune.gr/religion/news/article/319404/dimos-tis-tourkias-simvoulevi-tous-andres-na-dernoun-tis-ginekes-tous-tous-kani-kalo.html