Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

MIA AΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ Κα ( ΝΤ) ΡΕΠΟΥΣΗ !!!!!!

πηγη: ΟΛΥΜΠΙΑ

Μία απάντηση στην κα. (Ντ)ρεπούση

Γιὰ κάθε ἐνδιαφερόμενο:
hellas-evgomonousa-660
Ἀπὸ τὸ παρελθὸν, μία ἀπάντηση στὴν κα. (Ντ)Ρεπούση…
Βρισκόμαστε στὴν ἐποχὴ ὃπου, στὴν κοινωνία μας τουλάχιστον, οἱ λέξεις ἔχουν χάσει τὴν ἔννοιὰ τους καὶ οἱ ἀμαθεῖς καὶ ἡμιμαθεῖς ἐπιπλέουν ὡς φελλοὶ καταλαμβάνοντες ἀκόμη καὶ δημόσιες θέσεις. Μεταξύ αὐτῶν τῶν ἡμιμαθῶν δὲν θὰ ἔλειπε καὶ ἡ κυρία αὐτὴ ἡ ὁποία μὴ ἔχοντας νὰ ἐπιδείξει ἄλλο τι στὸ Ανάγνωση του υπολοίπου άρθρου

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ ΜΙΣΘΟΦΟΡΩΝ

Πηγή:   Defencenet.gr  εδώ

"Στην Τουρκία εκπαιδευόμαστε και για να 
εξοντώνουμε τους Χριστιανούς της Συρίας"


Σε ισλαμικό χαλιφάτο σκοπευυν να μετατρέψουν οι δυτικοί την Συρία, ενώ η βασική εκπαίδευσής τους γίνεται στην Τουρκία, όπως και ο εξοπλισμός τους όπως καταδεικνύεται από τις μαρτυρίες ριζοσπαστών ισλαμιστών.
Σε ρερπορτάζ του αγγλόφωνου ρωσικού δικτύου RT παρελαύνουν διάφοροι ισλαμιστές απ'όλο τον κόσμο οι οποίοι περιγράφουν πως
Φανατικοί ισλαμιστές από όλη πρακτικά τη Μέση Ανατολή όπως Υεμένη, Ιορδανία, Αίγυπτο, Σαουδική Αραβία, Παλαιστίνη αλλά και ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γαλλία οι περισσότεροι εκ των οποίων μέσω Τουρκίας εισέρχονται στη Συρία προκειμένου να πολεμήσουν εναντίον του Bashar Al Assad.
Η ρεπόρτερ του RT εισήλθε σε συριακή φυλακή όπου κρατούνται πολλοί από τους εισβολείς παίρνοντας  συνεντεύξεις όπου οι τελευταίοι πρακτικά εξιστορούν όλο το σχέδιο στρατολόγησης στο οποίο συμμετέχει και η Τουρκία, στο έδαφος της οποίας διατηρούνται στρατόπεδα εκπαίδευσης τρομοκρατών.
Βλέπετε, το συριακό καθεστώς τους συλλαμβάνει και τους φυλακίζει αντίθετα με τον αυτοαποκαλούμενο «Ελεύθερο συριακό στρατό» και την al Nursa οι οποίοι απλά δεν κρατάνε αιχμαλώτους.
Το ρεπορτάζ ξεκινά με τον αποχαιρετισμό στο Χαλέπι ενός βομβιστή αυτοκτονίας ο οποίος αργότερα έπεσε με το παγιδευμένο φορτηγό που οδηγούσε στους τοίχους μιας φυλακής στο Χαλέπι προκειμένου έτσι να αποδράσουν οι ισλαμιστές κρατούμενοι. Οι σκηνές αυτές βρέθηκαν στον φορητό υπολογιστή ενός από τους ανθρώπους που φαίνονται στο βίντεο και που αργότερα συνελήφθη από τις αρχές ασφαλείας και τώρα βρίσκεται στη φυλακή.
Ονομάζεται  Ραουσάν Καζάκοφ και όπως λέει στη συνέντευξη που έδωσε στη ρεπόρτερ του RT ότι ήρθε στη Συρία από μη κατονομαζόμενη πρώην σοβιετική δημοκρατία για να πολεμήσει.
«Μια ομάδα η οποία αποκαλείται Μαράντ  με πλησίασε πριν ένα χρόνο περίπου και με έπεισε λέγοντας ότι οι μουσουλμάνοι στη Συρία καταπιέζονται και εκτελούνται και μου είπαν ότι πρέπει να πάω στη Συρία και να πάρω τα όπλα εναντίον του Assad για να δημιουργήσουμε ένα «Χαλιφάτο» το οποίο θα επεκταθεί αργότερα σε παγκόσμιο επίπεδο σε μια ιερή Τζιχάντ εναντίον της Ευρώπης των ΗΠΑ παντού» ανέφερε ο Ραουσάν. .
Όπως εξηγεί η ρεπόρτερ του RT ο Ραουσάν μπήκε κρυφά στη Συρία μέσω της Τουρκίας. Στην Κωνσταντινούπολη δύο άνδρες οι οποίοι του είπαν πως είναι από την al-Qaeda τον συνόδευσαν μέχρι τα σύνορα με τη Συρία όπου εντάχθηκε σε μια ταξιαρχία βομβιστών η οποία διοικείται από ένα Αιγύπτιο ηγετικό στέλεχος της Τζιχάντ στη Αίγυπτο.
«Καθήκοντά μου ήταν κυρίως να ετοιμάζω  βόμβες οι οποίες τοποθετούνταν σε αυτοκίνητα. Στην ταξιαρχία αυτή υπάρχουν πολλοί άνθρωποι από διαφορετικές χώρες. Στην αρχή εκπαιδευτήκαμε για το σκοπό αυτό από άλλους ειδικούς στο πώς να κατασκευάζουμε μια βόμβα, τι συστατικά να χρησιμοποιούμε και πως ακριβώς να την κλείνουμε».
Μια από τις πρόσφατες αποστολές που τους ανατέθηκαν ήταν ο βομβαρδισμός τον περασμένο Μάιο μιας φυλακής στο Χαλέπι. Ο άνθρωπος που φαίνεται στην αρχή του βίντεο ήταν ο βομβιστής που οδήγησε το φορτηγό το οποίο είχε παγιδεύσει πριν ο Ραουσάν. Μάλιστα ο Ραουσάν είχε τη… φαεινή ιδέα να φέρει και ολόκληρη την οικογένειά  του στη Συρία συμπεριλαμβανομένου και του 5χρονου γιού του, στον οποίο είχε δείξει πριν τον πιάσουν οι αρχές της Συρίας στο πώς να φτιάχνει βόμβες ο ίδιος.
«Δεν ξέρω τι μοίρα μου έχει επιφυλάξει ο Αλλάχ αλλά πρέπει να τελειώσουμε αυτό έχουμε ξεκινήσει», κατέληξε ο φυλακισμένος τρομοκράτης.
Η φυλακή στην οποία βρέθηκε η δημοσιογράφος του RT βρίσκεται στη Δαμασκό και μπορεί να φιλοξενεί μέχρι και 200 άτομα αλλά ήδη είναι γεμάτη με τρομοκράτες. Προφανώς δεν διαφέρει σε τίποτα από τις φυλακές της Ελλάδας.
 Ένας Αλγερινός με γαλλικό διαβατήριο και με το όνομα Άμαρ  είχε περάσει σχεδόν το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στη Γαλλία όταν ξεκίνησε να βλέπει εικόνες από τα αραβικά δίκτυα όπως το Al Arabiya ή το Al Jazeera αναφορικά με τις «σφαγές» μουσουλμάνων από το καθεστώς του Assad. Δεν άργησε όπως εξηγεί ο ίδιος να πάει εθελοντής στη Συρία  Στρατολογήθηκε από μια τρομοκρατική ομάδα με δεσμούς με την al-Qaeda η οποία αποκαλείται για την «Τζιχάντ στη Συρία»  
«Προσφέρθηκα εθελοντής. Πήγα στην Τουρκία (σ.σ. που αλλού;). Σε ένα στρατόπεδο προσφύγων συνάντησα μια ομάδα Σαλαφιστών και εκπαιδεύτηκα από αυτούς  για ένα διάστημα δυόμιση μηνών (σ.σ. στο στρατόπεδο προσφύγων κατά τα άλλα!) και μετά το τέλος της εκπαίδευσής  μου διέσχισα τα σύνορα για τη Συρία.», αναφέρει ο Άμαρ.
«Έβλεπα του σουνίτες αδερφούς μου να δολοφονούνται από το καθεστώς του Assad στο Al Arabiya ή στο Al Jazzera  και αλλού. Έπρεπε να πάρω τα όπλα έπρεπε να έρθω. Αλλά όταν ήρθα δεν είδα πουθενά τον εχθρό».
Πέρα από το αυταπόδεικτο γεγονός ενός γενικευμένου σχεδίου για την καταστροφή της Συρίας και της δημιουργίας ενός Χαλιφάτου που θα γίνει εφαλτήριο για την εξαπόλυση της Τζιχάντ στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ το άλλο κύριο θέμα που πρέπει να απασχολήσει όσους τυχόν αγωνιούν για τις τύχες της χώρας μας είναι αφενός ο ρόλος της Τουρκίας ως κέντρου εκπαίδευσης τρομοκρατών και δράσης της al-Qaeda και δεύτερον η εγκληματική, ανεύθυνη μέχρι και προδοτική στάση των ελληνικών (;) κυβερνήσεων που έχουν επιτρέψει  τις δύο τελευταίες δεκαετίες τη συγκέντρωση στη χώρα εκατοντάδων χιλιάδων φανατικών ισλαμιστών.
Εκεί που η Ελλάδα ουδέποτε είχε πρόβλημα μουσουλμανικού στοιχείου, εκεί που η χώρα ομοιογενής τόσο στο εθνικό όσο και στο θρησκευτικό στοιχείο ξαφνικά και με τις ευλογίες της αριστεράς κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να γίνει ο παράδεισος κάθε ισλαμιστή που αναμένει την εξαπόλυση της ιερής Τζχιχάντ. Κάποιοι πρέπει κάποτε να λογοδοτήσουν για την προδοσία αυτή, βόμβα στα θεμέλια του έθνους.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr


Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ. ΑΠΛΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ !!!!!!

Πηγή: ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ

 Η αποστολή του αξιωματικού.


Ένα κείμενο του αειμνήστου Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας,Ακαδημαϊκού Κωνσταντίνου Τσάτσου, αποδεικνύεται εξαιρετικά επίκαιρο σήμερα που η “σύγκρουση” για την λειτουργία των Στρατιωτικών Σχολών έχει για τα καλά φουντώσει.

Απόσπασμα απ΄ αυτό το συγκλονιστικό κείμενο χρησιμοποίησε στην ομιλία του στους πρωτοετείς Ευέλπιδες ο ΥΦΕΘΑ Θανάσης Δαβάκης.


Είναι ένα κείμενο που ο Κωνσταντίνος Τσάτσος έγραψε για το πρώτο τεύχος του περιοδικού του Συνδέσμου Επιτελών Εθνικής Άμυνας.


Ας το διαβάσουν όλες οι “αντιμαχόμενες” πλευρές. Για να καταλάβουν ότι το ζητούμενο πρέπει να είναι η καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη επαγγελματική κατάρτιση αλλά και μόρφωση των αξιωματικών μας. Είναι λες και γράφτηκε σήμερα:


Η αποστολή του αξιωματικού


Του πρώην Προέδρου της Δημοκρατίας

Κωνσταντίνου Τσάτσου

(Αναδημοσίευση από το 1ο τεύχος του περιοδικού «Εθνικές Επάλξεις»)


Θεωρώ ιδιαίτερη τιμή μου να εγκαινιάσω το περιοδικό σας ≪Επιθεώρηση Εθνικής Αμύνης≫. Αισθάνομαι την ανάγκη μιας στενότερης επαφής με το τμήμα του Έθνους που, ακριβώς τώρα,σηκώνει ένα δυσβάστακτο βάρος και επαγρυπνεί σε όλα τα άκρα της ελληνικής γης και της ελληνικής θάλασσας για να μπορεί να επιδοθεί όλος ο άλλος λαός στο δημιουργικό του έργο.



Από τη θέση όπου συμβαίνει να είμαι τοποθετημένος, σκέπτομαι συχνά το επιτελούμενο στις Ενόπλες Δυνάμεις μας έργο και τους άντρες που το επιτελούν. Σήμερα από τις σκέψεις που έτσι συσσωρεύθηκαν μέσα μου, ήθελα μερικές να διατυπώσω, γιατί, όσο και αν είναι για τους επαΐοντας απλές, δεν βλάπτει να λέγωνται. Έκρινα μάλιστα πως, για να τις διατυπώσω πιο επαγωγά, θα έπρεπε να επιστρατεύσω μαζί με την σκέψη και τη φαντασία μου και να φαντασθώ πως έχω μπροστά μου ένα νεόκοπο αξιωματικό και πώς του απευθύνω παραινέσεις για την σταδιοδρομία του.


Θα του έλεγα: 


Παιδί μου! Δεν θα σου μιλήσω ούτε για την πίστη προς την Ελλάδα, ούτε για την τιμημένη στολή που αξιώθηκες να φορέσης. Αυτά τα θεωρώ δεδομένα. Πιστεύεις στην Ελλάδα και στην απόλυτη αξία της ύπαρξής της. Αλλοιώς δεν θα διάλεγες ως επάγγελμα να γίνης ο φύλακας της ανεξαρτησίας και της ακεραιότητάς της. Θα σου μιλήσω για πράγματα που δεν είναι τόσο αυτονόητα και που όμως είναι απαραίτητο να σου γίνουν βίωμα.


Η πρώτη αρετή των φυλάκων,κατά τον Πλάτωνα, είναι η ανδρεία. Άλλοτε ο ανδρείος, όταν ήταν καλός σκοπευτής και καλός ξιφομάχος, ήταν ένας καλός στρατιώτης. Έπρεπε επιπλέον αυτός ο καλός στρατιώτης να ενταχθή μέσα σ’ένα σύνολο κοινής δράσης και γι’αυτό έπρεπε να πειθαρχή στις διαταγές των ανωτέρων του. Λίγο πολύ με αυτά τα προσόντα, ανέβαινε κανείς τα σκαλιά της στρατιωτικής ιεραρχίας. Όσο όμως ανέβαινε ψηλότερα, τόσο, κοντά σε αυτά τα πάντα απαραίτητα προσόντα, αύξανε ο ρόλος της σκέψης, του σχεδόν μαθηματικού υπολογισμού σε τρόπον ώστε τα πειθαρχημένα σύνολα των ανδρείων πολεμιστών να κινούνται με απόλυτη ακρίβεια.


Τότε η συνδυασμένη και πειθαρχημένη ανδρεία των πολλών, γίνεται πιο αποτελεσματική και υπηρετεί γενικούς στόχους. Αυτά όλα είναι παλιοί κοινοί τόποι. Σου τα λέω όμως για να προσθέσω κάτι πιο καινούργιο. Το στοιχείο της σκέψης, του υπολογισμού, δεν είναι χάρισμα μόνο του ηγέτη.Είναι απαραίτητο και σε κατώτερα κλιμάκια. Τώρα, περισσότερο παρά άλλοτε, ένα στράτευμα αποτελείται από μια ιεραρχία ηγητόρων. Τώρα οι πρωτοβουλίες αρχίζουν από πολύ χαμηλά, χωρίς βέβαια να διασπάται η ιεραρχική κλίμακα.


Οι πρωτοβουλίες αυτές και άλλοτε βέβαια υπήρχανε. Μα αρκούσε γι’ αυτές η φυσική ευφυΐα, η ταχύτητα στην αντίληψη των γύρω δεδομένων. Τώρα οι πρωτοβουλίες αυτές από απλή τέχνη και εμπειρία, μεταβληθήκανε σε επιστήμη.


Τα μέσα του πολέμου είναι πολύπλοκοι μηχανισμοί και για τον κατάλληλο χειρισμό τους χρειάζεται όχι απλή πείρα, αλλά επιστημονική γνώση.


Σήμερα ο καλός αξιωματικός πρέπει να είναι και ένας δόκιμος επιστήμων, ένας επιστήμων υψηλής στάθμης, άξιος μάλιστα να παρακολουθή και να χρησιμοποιή όλες τις νέες εφευρέσεις που σχετίζονται με τα οιαδήποτε μέσα του πολέμου. Με άλλα λόγια ο αξιωματικός της εποχής μας,κοντά σε όλες τις άλλες από αιώνες καθιερωμένες ηθικές αρετές, πρέπει να είναι ειδικευμένος σε αρκετούς τεχνικούς κλάδους. Για να μην πω ότι στα ανώτερα κλιμάκια ο αξιωματικός πρέπει να είναι ικανός να χειρίζεται και θέματα που ανήκουν στους κλάδους των οικονομικών και κοινωνικών επιστημών.


Όπως στη βιομηχανία η τεχνική πρόοδος οδήγησε στη μείωση των εργατικών χειρών και στην αύξηση των εγκεφάλων, έτσι και στο χώρο

της στρατιωτικής ζωής η δύναμη δεν μετριέται τόσο από το πλήθος των μαχητών, όσο από την επιστημονική του στάθμη, από την ικανότητά τους να χειρίζονται τα πολύπλοκα και ευαίσθητα τεχνικά μέσα του σύγχρονου πολέμου.

Αυτό το αναμφισβήτητο φαινόμενο επιτρέπει στους ολιγάριθμους λαούς, εφ’ όσον αποκτήσουν νέα τεχνικά όπλα και συγχρόνως την

ικανότητα να τα χρησιμοποιούν επιτυχώς, να μην ανησυχούν διότι υστερούν σε αριθμό. Η ποσότητα αντικαθίσταται και στο χώρο του
πολέμου από την ποιότητα, η ωμή ύλη από τη δουλεμένη επιστημονικά ύλη.

Αλλά καθώς σου τα εκθέτω αυτά, δεν θα ήθελα να πάθης ό,τι δυστυχώς παθαίνουν οι περισσότεροι άνθρωποι του αιώνος μας. Δεν θα ήθελα να θαμβωθής από τη μηχανή. Απάνω από τη μηχανή υπάρχει πάντα το πρώτο κορυφαίο και ακατάλυτο στοιχείο, ο νους και η ευψυχία του ανθρώπου,ο νους και η ευψυχία του ηγέτου.


Αυτός που κινεί, που σταματά, που τοποθετεί τη μηχανή. Και όχι τη μια ή την άλλη μηχανή, αλλά το συνδυασμό όλων των τεχνικών μέσων προς τον εκάστοτε ορθώτερο στόχο. Αυτός είναι η πρώτη κινούσα δύναμη που έχει την ευθύνη για κάθε έργο ως σύνολο, και λέει το τελικό ναι ή το τελικό όχι, και που έτσι θέτει σε κίνηση όλον τον πολεμικό μηχανισμό, σταθμίζοντας μιαν απειρία παραγόντων.


Σε αυτή την κορυφή προ παντός,αλλά και στα ανώτερα γενικώς κλιμάκια, ο αξιωματικός πρέπει να κατέχη το δώρο της εποπτείας όλου του ορίζοντος, προς όλες τις κατευθύνσεις όπου η πράξη του μπορεί να έχη επιπτώσεις. Εκεί πια δεν αρκεί η ανδρεία, δεν αρκεί ούτε η επιστήμη, χρειάζεται η σοφία, ο συνδυασμός της σωφροσύνης με την τόλμη και ικανότητα της άμεσης επαφής με την πραγματικότητα.


Δεν αρκεί ούτε η σκέψη. Χρειάζεται και η φαντασία. Χρειάζεται ο σφαιρικά αναπτυγμένος άνθρωπος.


Όταν διάλεξες το επάγγελμα του αξιωματικού, διάλεξες ένα αυστηρότατο επιστημονικό κλάδο. Πρέπει να θεωρής τον εαυτόν σου επιστήμονα όσο ο γιατρός, ο αρχιτέκτων, ο πολιτικός μηχανικός. Και όσο προχωρούν οι επιστημονικές ανακαλύψεις, τόσο θα σε περισφίγγει η επιστήμη. Και αυτή απαιτεί συνεχή μελέτη, ανανέωση σπουδών,μετεκπαιδεύσεις αυστηρότατης μορφής. Όσο πιο πολύ προοδεύει η επιστήμη και όσο πιο ψηλά ανεβαίνεις στην κλίμακα της στρατιωτικής ιεραρχίας, τόσο πιο πολύ θα πρέπει να μελετάς. Και όταν πλησίασης στην κορυφή, τότε θα χρειασθή να εποπτεύεις πέρα από τους ειδικούς επιστημονικούς κλάδους, ένα ευρύτερο πνευματικό χώρο.


Ο ηγέτης δεν ηγείται μηχανών, ηγείται ανθρώπων. Και γι’ αυτό πρέπει να γνωρίσης τον άνθρωπο, τα είδη των ανθρώπων, του καθενός το κοινωνικό και οικογενειακό υπόβαθρο, την ψυχική του σύσταση,τις επιθυμίες και τις ανάγκες του.

Η ανθρωπιά είναι μια αρετή, αλλά και μια σοφία˙ και μόνο με αυτήν μπορεί να πλησίασης τον άλλον άνθρωπο, να ανταποκριθής στις υλικές του απαιτήσεις με δικαιοσύνη και στις ψυχικές του τάσεις.

Το ανθρώπινο υλικό που εσύ θα εκπαιδεύσης έχει κιόλας γνωρίσει ποικίλες επιδράσεις πριν καταταγή στο στρατό, πολύ συχνά όχι ευεργετικές. Μέσα στο ευρύ πλαίσιο της στρατιωτικής εκπαίδευσης, περιλαμβάνεται και η αποστολή της ηθικής αγωγής. Η εντιμότητα

στις συναλλαγές, η φιλαλληλία, η ανθρωπιά που αντιτίθεται στη βία, στο μίσος, στο φθόνο. Αυτά όλα πρέπει μέσα στον στρατό από την
γύρω του πράξη να τα γνωρίση και να τα ζήση ο νέος στρατιώτης.

Όσο απλός και αν είναι, πρέπει να  καταλάβη την σημασία που έχει να είναι καθαρές οι σχέσεις του κάθε ανθρώπου προς τον συνάνθρωπό του. Και όχι μόνο προς τον συγχωριανό του, αλλά προς όλους όσους ζουν στην ίδια ευρύτερη κοινωνία.

Πρέπει να αισθανθή την Ελλάδα ολόκληρη σαν μιαν ευρύτατη κοινωνία για το καλό της οποίας έχει χρέος να εργασθή και να αγωνισθή.
Οι αδικίες που υπάρχουν δεν πρέπει να τον κάνουν εχθρό της κοινωνίας, αλλά αγωνιστή τίμιο και γενναίο για το δίκαιο. Και προ παντός πρέπει να καταλάβη πως αυτός ο αγώνας δεν γίνεται με τη βία, όπως - όπως, αλλά σύμφωνα με τους νόμους που η ίδια η κοινωνία θεσπίζει, ακριβώς για να μπορεί να γίνεται όλο και πιο δίκαιη και ανθρώπινη. Ο δρόμος προς το δίκαιο είναι ελεύθερος σε μια κοινωνία σαν τη δική μας και σε ένα λαό σαν τον ελληνικό.

Έτσι με το παράδειγμα και με το διάλογο θα διδάξης κοινωνικό και πολιτικό ήθος, γιατί τότε μόνο ο στρατιώτης γίνεται ένας ευσυνείδητος και από την ίδια του τη θέληση γενναίος αγωνιστής.


Η δουλειά του αξιωματικού δεν είναι η χυδαία προπαγάνδα που συχνά γίνεται έξω από τον στρατό για να παγίδευση τις ψυχές των νέων.

Είναι η τίμια αγωγή προς ελευθερία˙ αυτή που κάνει τον απλό άνθρωπο του βουνού και του νησιού,έναν ελεύθερο πολίτη μιας αληθινής δημοκρατίας.

Αυτοί που προσβλέπουν με καχυποψία σε αυτή την υψηλή ηθοπλαστική αποστολή σου, δεν υπάρχει λόγος να σ’ ενοχλούν. Ανάγκασέ τους να δουν και να σου πουν τι γίνεται στις κοινωνίες εκείνες που ιδιαίτερα αυτοί θαυμάζουν και ας σε αφήσουν και εσένα ήσυχο να κάνης το χρέος σου. Με τη μεγάλη μάλιστα υπέρ της δικής σου αποστολής διαφορά, ότι εσύ θα βοηθήσης στο πλάσιμο ελευθέρων ανθρώπων, ανθρώπων που ελεύθερα σκέπτονται και εκφράζονται και δρουν μέσα στα ευρύτατα πλαίσια ενός δίκαιου νόμου, ενώ αλλού η αγωγή τείνει να κατασκευάση ρομπότ και ανδράποδα.


Η πειθαρχία είναι ένα γνώρισμα της στρατιωτικής ζωής. Να μην πλανηθής νομίζοντας πως η πειθαρχία συνθλίβει την ελευθερία, το μέγιστο αυτό αγαθό του πολιτισμένου ανθρώπου.


Αντίθετα, η πειθαρχία είναι όρος απαραίτητος της ελευθερίας, είτε πρόκειται για την ελευθερία μιας ψυχής είτε μιας ολόκληρης κοινωνίας. Χωρίς την τάξη που η πειθαρχία επιβάλλει, η ατομική ψυχή πελαγοδρομεί και η κοινωνία διαλύεται. Χωρίς τάξη η πράξη του ενός, που πρέπει να είναι ελεύθερη, συνθλίβει ή ματαιώνει την πράξη του άλλου, που επίσης πρέπει να είναι ελεύθερη. Διδάσκοντας την πειθαρχία, ο αξιωματικός διδάσκει το ήθος που εξασφαλίζει την πραγματική ελευθερία.


Έτσι ο στρατός διδάσκει τον πολίτη όχι μόνο στο απλό τεχνικό πεδίο, στη χρήση πάσης φύσεως μηχανών - που και αυτό είναι αξιόλογη μόρφωση.

Τον διδάσκει και στο ηθικό πεδίο, ώστε να μπορεί να συλλάβη τα κοινωνικά του καθήκοντα, τον ορθό τρόπο ζωής που εξασφαλίζει την ελευθερία και την ανθρωπιά στις ανθρώπινες σχέσεις.

Από αυτή την αγωγή μόνη της, ανάγλυφη, πρέπει να ανακύπτη η έννοια της πατρίδας, της ευρύτατης κοινωνίας.Και έτσι με διδαχή ουσιαστική και τίμια, χωρίς τους πολυμεταχειρισμένους κούφιους ρητορισμούς, φωτίζεται στην ψυχή του κάθε Ελληνόπουλου με φως πιο δυνατό, πιο καθαρό, το όραμα της Ελλάδος. Θεμελιώνεται η ανάγκη της ύπαρξής της και το χρέος της προάσπισής της με κάθε ατομική θυσία.


Από τούτα τα λόγια που έγραψα για σένα, παιδί μου, μπορείς να εκτιμήσης πόσο ευρύ είναι το φάσμα της αποστολής σου, πόσο υψηλό, αλλά και πόσο δύσκολο. Μπορείς επίσης να εκτιμήσης τη θέση που οι Ένοπλες Δυνάμεις δικαιωματικά καταλαμβάνουν μέσα στο σύνολο της ελληνικής οικογενείας. Τη θέση αυτή οφείλεις να την προφύλαξης από κάθε μείωση. Και αποτελεί μείωση όταν πας να την επεκτείνης σε χώρους που είναι έξω από την αποστολή σου. Γιατί τότε φθείρεσαι και εσύ και το σύνολο.


Μη λησμονής ότι όλα τα λειτουργήματα μέσα στην πολιτεία αντλούν την εξουσία τους από το εθνικό σύνολο, από το λαό. Ο καθένας οφείλει να πράττη εφ’ ω ετάχθη, γιατί τότε μόνο και το σύνολο του έθνους μπορεί να πράττη τα εφ’ οις είναι τεταγμένο. Ο μέγας λόγος του αρχαίου φιλοσόφου «Τα εαυτού πράττειν και μη πολυπραγμονείν», είναι το θεμέλιο κάθε πολιτείας. Πρώτος εσύ πρέπει να δείξης με κάθε σου πράξη και με κάθε σου λέξη ότι τον σέβεσαι. 


Με αυτή σου την συμπεριφορά ωφελείς το σύνολο, παραδειγματίζεις τους πολίτες και σφυρηλατείς το βαθύ δεσμό που πρέπει να συνδέη ένοπλο και άοπλο λαό, τον κάθε καλό Έλληνα με τους υπερασπιστές του, τον κάθε ελεύθερο άνθρωπο με εκείνους που πρέπει να είναι, απάνω από όλα,οι υπερασπιστές της ελευθερίας της ελληνικής πατρίδος και κάθε Έλληνος πολίτη. 






ΤΘ: ΜΑΥΡΟΙ ΣΑΝ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ........!!!!!

πηγη: Veteranos

Έλληνες Αρματιστές : Μαύροι σαν το θάνατο ,απο το πρωί τρέχουν σαν... Καταδρομείς !

¨Ενας ακόμη ''Πυρπολητής'' ο 7ος του 2013 από το πρωί σε εξέλιξη και ''Κύριος οίδε '' πόσοι  ακόμη μέχρι το τέλος του έτους ! 
Σίγουρα πάντως εμείς που γνωρίζουμε πρόσωπα και πράγματα δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε οτι με μια διαταγή θα φορτωθούν,θα κινηθούν και θα αναλάβουν δράση οι ''Μαύροι των Τεθωρακισμένων'' λες και ήτανε  Καταδρομείς!


Εάν αυτό είναι το Νέο Δόγμα των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων καλώς να ορίσει !
 Απο την εποχή που ξεκινούσαμε μια Άσκηση με Αναγνωρίσεις με καθορισμό δρομολογίων με υποστήριξη τροφής και πυρομαχικών ,να μετακινηθούν όλες οι Μονάδες της ευρύτερης περιοχής ...Φτάσαμε στο άλλο άκρο :


Εντολή και άμεση εκτέλεση όχι για τους χώρους διασποράς αλλά να επιχειρήσουν σε μια περιοχή άγνωστη και σε χρόνο ρεκόρ !

¨οσοι ασχολούνται με το στρατιωτικό ρεπορτάζ γκρινιάζαμε για τις μικρές ομάδες των Καταδρομών που έπαιρναν μέρος στους ''ΠΥΡΠΟΛΗΤΕΣ ''!

Ξαφνικά είχαμε ταχύτατη ανάπτυξη μεταγωγικών και Επιθετικών Ελικοπτέρων από την ΔΕΕ αρκετά μακριά από τα κέντρα αποφάσεων με πολεμικές ενέργειες και επιχειρήσεις !

Αλλά το σημερινό όπως και να το κάνουμε δεν μπορεί να μην το επικροτήσεις ...Δεν είναι μικρό πράγμα να φορτώνεις Άρματα ,πυρομαχικά ,προσωπικό και τρόφιμα και να τρέχεις σαν τον δαίμονα να φτάσεις σε χρόνο ρεκόρ εντός του χρόνου  απο τον ΑΝΣΚ και να επιχειρήσεις κιόλας !

Οι Έλληνες Αρματιστές απέδειξαν σήμερα το πρωί οτι είναι μακρά οι καλύτεροι και δίκαια διεκδικούν όπως έλεγαν μια θέση στην ''Δύναμη Ταχείας Αντίδρασης του ΓΕΕΘΑ ''

Όποιος κουνηθεί θα τον λιώσουμε ...¨Εστειλαν το μήνυμα και θα είμαστε Παντού ''

Εκείνο που μας μετέφεραν και μας ενθουσίασε ήταν υποδοχή των πολιτών στα χωριά της Δυτικής Μακεδονίας που είδαν ξαφνικά ...Άρματα να οργώνουν τα χωριά και τις Πόλεις τους !

Αρματιστής που φημίζεται για την σκληρότητα τους και το πάθος του να φάει σκόνη ,βούρκωσε όταν περνώντας έξω απο το δημοτικό σχολείο επικεφαλής  ''ΕΑΝ'' οι μικροί μαθητές βγήκαν στο προαύλιο του σχολείο και τους χειροκροτούσαν με ενθουσιασμό 
Βετεράνος  

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ;;;ΓΙΑΤΙ;;;

πηγη: ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ


 

Ε  ξ  α  ι  ρ  ε  τ  ι  κ  ό



 

Η γιαγιάδες έλεγαν, αν δεν μπορείς να ξυστείς μόνος σου, μη περιμένεις να σε ξύσουν οι άλλοι. Η λαϊκή σοφία, που αν φτιάχναμε ένα κατάλογο τις πιο γνωστές λαϊκές συμβουλές, και τον κολούσαμε στο τοίχο μας για να τον κοιτάμε κάθε μέρα, ίσως κατορθώναμε να δούμε σε τι παγίδα έχουμε πέσει...

Ολο το κόλπο της περίφημης ανάπτυξης και προόδου, το πέρασμα στην εποχή της υστερικής κατανάλωσης, της τεχνολογίας και του διαστήματος, ήταν για να απωλέσουν , τελικά, οι άνθρωποι τη δυνατότητα να ξύνονται μόνοι τους!! Ναι δυστυχώς το τίμημα της ανάπτυξης ήταν μια ετοιματζίδικη, φασόν ζωή με κόστος και προϊόντα που καθορίζονται από τους γκουρού του μάρκετινγκ και τις επιθυμιες των εργοδοτών τους.

Πως θα ξυστείς μόνος σου αφού η οποιαδήποτε αληθινή, αυτοδιαχείρηση της ζωής σου, είναι ανύπαρκτη έννοια?
Μπορείς να κατασκηνώσεις σε μια γη και να σ΄αφήσουν ελεύθερο να το κάνεις? Μπορείς να χτίσεις ένα σπίτι με τα χέρια σου? Μπορείς να φτιάξεις τη τροφή της οικογένειά σου από το πρώτο σπόρο?. Να ράψεις τα ρούχα της? Να φτιάξεις τα φάρμακά της? Μπορείς να ζήσεις χωρίς ηλεκτρικό, χωρίς επικοινωνίες? Μπορείς να γίνεις γεωργός, μάγειρας, ράφτρα, παπουτσής, γιατρός, μαμή, μάστορας, σιδεράς, κανατάς, κι ότι άλλο θα χρειαστείς για να επιβιώσεις, όλα μαζί. Κι όλα αυτά χωρίς να λογοδοτήσεις σε κανέναν?

Οι τελευταίες φυλές που ζήτησαν την ησυχία τους πάνω στο πλανήτη ή τουλάχιστον την ελευθερία τους να επιλέγουν ακόμα και να παραμείνουν "απολίτιστοι" σύμφωνα με τα δεδομένα των "πολιτισμένων" εξολοθρεύτηκαν από τις ρίζες. Η περίφημη ανάπτυξη που κάνει περήφανους τους χειριστές της χτίστηκε πάνω σε εκατομμύρια πτώματα ανθρώπων που ήθελαν να συνεχίσουν να είναι ελεύθεροι.

Ο φόβος είναι τόσο πιο μεγάλος όσο λιγότερη είναι η δυνατότητα κι ικανότητά σου να ξύνεσαι μόνος σου. ..

Το ινδοευρωπαϊκό παραμύθι καταρρίπτεται

Πηγή: Defencenet.gr  (εδώ)

ΓΕΝΕΤΙΚΗ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ, ΚΑΙ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΨΕΥΔΟΥΝ


Το δεύτερο ήμισυ του 18ου και τις αρχές του 19ου αι. αναπτύχθηκε από τον Γάλλο Coeurdoux (1767), τον Άγγλο William Jones (1786) και από τους Γερμανούς Fr. Schlegex (1772-1829) και Fr. Bopp (1791-1867) η θεωρία των Ινδοευρωπαίων, η οποία εξυπηρετούσε τις αποικιοκρατικές χώρες.
 
Κατά την θεωρία αυτή άνθρωποι από την Ινδία προχώρησαν προς την Ευρώπη και την 3η π.Χ. χιλιετία έφθασαν στα Ουράλια όρη και άλλοι προχώρησαν προς την Δ. Ευρώπη και άλλοι από το 2000 π.Χ. άρχισαν να κατεβαίνουν στο νότιο τμήμα της Βαλκανικής χερσονήσου ως Ίωνες, το 1800 π.Χ. ως Αχαιοί και το 1100 π.Χ. ως Δωριείς
 
.Αργότερα θεωρήθηκε ως κοιτίδα των Ινδοευρωπαϊκών ή Ιαπετικών λαών (συμπεριλαμβάνονται εκτός από τους Ευρωπαίους και τους Ινδούς και οι Αρμένιοι, Πέρσες και Αφγανοί) η βόρεια ή κεντρική Ευρώπη και άλλοι προχώρησαν προς ανατολάς έως την Ινδία και άλλοι διά της κοιλάδας του Αξιού έως τον ελλαδικό χώρο.
 
Γι’ αυτό υπάρχουν κοινές λέξεις. Π.χ. μήτηρ (δωρ. μάτηρ) λατιν. mater ινδ, mata πατήρ pater pita ναυς, αιτ. vaFa (νήα) navis, naven naus, navan δύο duo dua τρία tria tri επτά septen sapta βους bos gaiis
 
Πάρα πολλές όμως αρχαίες ελληνικές λέξεις δεν έχουν αντίστοιχες στις άλλες ινδοευρωπαϊκές γλώσσες και πολλοί επιστήμονες, και επειδή δεν βρέθηκαν αρχαιολογικά ευρήματα κοινής ινδοευρωπαϊκής τεχνοτροπίας, δεν αποδέχθηκαν ποτέ την ινδοευρωπαϊκή θεωρία. Π.χ. ο J. Mucke δέχεται ότι οι Έλληνες είναι αυτόχθονες, θεωρεί παράλογη την θεωρία αυτή, αφού κανείς δεν γνωρίζει την αρχική κοιτίδα των Ινδοευρωπαίων και «λαός ούτινος αγνοούμεν τον τόπο οικήσεως, αποτελεί διά την γεωγραφίαν ακατάληπιον εμφάνισιν1».
 
Πιστεύει ότι οι Έλληνες γεννήθηκαν βραδέως στην Ελλάδα, όπως και η γλώσσα τους. Από την επίδραση των μικρών αρχικώς ομάδων και των γλωσσών τους, έπειτα από τις μεγαλύτερες ομάδες και τις διαλέκτους τους εμφανίζεται λαός συμπαγής και ενιαία εθνική γλώσσα. 
 
Από τις διαλέκτους γεννάται εθνική γλώσσα, ουδέποτε από την εθνική γλώσσα γεννώνται διάλεκτοι. Την ινδοευρωπαϊκή θεωρία απορρίπτουν και πρόσφατες έρευνες του DNA, που έγιναν από πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Αμερικής, στις οποίες συμμετείχε και το Αριστοτέλειο2 Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, και είχαν απώτερο σκοπό να διερευνηθούν οι βιολογικές ρίζες των ευρωπαϊκών πληθυσμών.
 
 Οι έρευνες απέδειξαν ότι οι Έλληνες κατά 75-80% έχουν παλαιολοθική προέλευση έως 80.000 έτη πριν και κατά 20-25% νεολιθική 9.000-3.000 π.Χ. και η γενετική σύσταση και των Μακεδόνων κατά 99.6% είναι καυκάσια (λευκή) και μόνον 0.04% μη λευκή. 
 
Επομένως όλα τα γενετικά στοιχεία συνηγορούν για την γενετική συνέχεια των κατοίκων της Ελλάδος με ελάχιστες επιμιξίες από τους γειτονικούς πληθυσμούς και καμία επίδραση από μογγολικούς και νέγρικους λαούς.
 
 Κατά την νεολιθική εποχή μετακινήθηκαν άνθρωποι από την Ασία προς την Ευρώπη αλλά από τις περιοχές έως και την Περσία, όπως μετακινήθηκαν και από την Ελλάδα και την Μ. Ασία περίπου 5-20% προς το εσωτερικό της Ασίας. Από την Ινδία προς την Ευρώπη μετακινήθηκαν μόνον το 1,000 μ.Χ. και αυτοί είναι οι Αθίγγανοι. 
 
Οι έρευνες του DNA απέδειξαν ότι και οι άλλοι Ευρωπαίοι κατά 80% έχουν παλαιολιθική προέλευση και έχουμε τρία διαφορετικά κύματα μετακινήσεων, που αντιστοιχούν στις παγετωνικές περιόδους από 50.000-9.000 έτη π.Χ. Δηλαδή κατά τις παγετωνικές περιόδους ο ανθρώπινος πληθυσμός είχε μεγάλες απώλειες και για. να επιβιώσει κατέφευγε σε τρεις περιοχές, σε τρία κέντρα, στην Βαλκανική, στην Ουκρανία και στην Ιβηρική χερσόνησο στην χώρα των Βάσκων. 
 
Στην Ιταλία δεν κατέφευγε, επειδή έπρεπε να περάσει τις Αλπεις.
 
Όταν βελτιωνόταν το κλίμα μετακινούνταν εκ νέου προς την Κεντρική Ευρώπη. Το υπόλοιπο 20% και των άλλων Ευρωπαίων έχει νεολιθική προέλευση 9.000-3.000 έτη π.Χ, και προέρχεται από την Εγγύς Ανατολή και την Ν. Βαλκανική. Επομένως οι πεδιάδες της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας πρέπει να ήταν η κοιτίδα εξαπλώσεως των κατοίκων της Ευρώπης την νεολιθική εποχή και οι γυναίκες μετακινήθηκαν κυρίως μέσω της κοιλάδας του Αξιού, ενώ οι άνδρες μετακινήθηκαν κυρίως με πλοία στα παράλια της Ιταλίας, Γαλλίας και Ισπανίας και μετέφεραν τον τότε πολιτισμό τους.
 
 Γι’ αυτό έως την 8η π.Χ. χιλιετία το DNA των Ιταλών ήταν όμοιο με των Ελλήνων, ο ένας στους τέσσερις κατοίκους της Ν. Ιταλίας (Μεγάλης Ελλάδος) σήμερα έχει την σφραγίδα του DNA των Ελλήνων. Και οι Βάσκοι θεωρούν τους Έλληνες πολύ μακρινούς συγγενείς. 
 
Οι έρευνες του DNA επιβεβαιώνουν και τις αρχαιολογικές έρευνες, οι οποίες απέδειξαν ότι στον ελλαδικό χώρο υπάρχει συνεχής ανθρώπινη παρουσία, διότι περίπου πριν 100.000 έτη έχουμε κατοίκηση ανθρώπων στην Θεσσαλία3, πριν 50.000-45.000 έτη στην Θεόπετρα Τρικάλων, πριν 35.000 έτη στον Κοκκινόπηλο της Ηπείρου και μετά το 30.000 έτη έχουμε πολύ περισσότερα αρχαιολογικά ευρήματα κατοικήσεως ανθρώπων στον ελλαδικό χώρο.
 
 Στον Κοκκινόπηλο της Ηπείρου βρέθηκε και η αρχαιότερη έως σήμερα λιθοτεχνία και η τεχνική των λεπίδων ήταν μεγάλη τεχνολογική ανακάλυψη, διότι οι άνθρωποι είχαν καλά βέλη, με τα οποία σκότωναν εκ του μακρόθεν τα άγρια ζώα και δεν κινδύνευαν, οστέινες βελόνες με οπή για την συρραφή των δερμάτων, οστέινα περιδέραια, βραχιόλια, γλυπτά αντικείμενα, ζωγραφιές. Η αρχαιολογική σκαπάνη ανακάλυψε στο Ρομανέλι της Απουλίας στην Ιταλία όμοια λιθοτεχνία περίπου πριν 25.000 έτη και οι αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι δημιουργήθηκε από ανθρώπους που κινήθηκαν από τον ελλαδικό χώρο προς την Δύση, το οποίο επιβεβαίωσαν και οι πρόσφατες έρευνες του DNA.
 
Αφού μετέφεραν τον πολιτισμό τους, δεν θα μετέφεραν στην Δύση και την γλώσσα τους; Την ίδια εποχή έχουμε και την ανάπτυξη δύο πολιτισμών, του Aurignaciam (35.000 έτη πριν) και του Gravetian (25.000 έτη πριν). Οι πολιτισμοί αυτοί πιστεύουν οι ειδικοί ότι αναπτύχθηκαν στην Ανατολική Ευρώπη και αργότερα και στην Δυτική. Οι άνθρωποι της εποχής αυτής ήταν κυνηγοί, αλλά τα καλλιτεχνικά δημιουργήματά τους, ζωγραφιές ζώων στα σπήλαια και αγάλματα, ήταν εξαιρετικά. 
 
Και η μυθολογία, η οποία συνεχώς αποδεικνύεται ιστορία, όπως απέδειξαν οι ανασκαφές του Σλήμαν στην Τροία και τις Μυκήνες, του Έβανς στην Κρήτη κ.ά., αναφέρεται στην πανάρχαια μετακίνηση των Ελλήνων προς την Δύση. 
 
Μετά τον 3° κατακλυσμό, τον του Δευκαλίωνος, ο οποίος έγινε γύρω στο 10.000 π.Χ., ο Δευκαλίων με την Πύρρα για να σωθούν κατέφυγαν στην Όρθυ ή τον Παρνασσό ή τον Αθω ή την Αίτνα. Και ο Πλάτων αναφέρει κυρίως στο έργο του Τίμαιος ότι οι Έλληνες είχαν σημαντικό πολιτισμό, ο οποίος καταστράφηκε εξαιτίας του κατακλυσμού αυτού. Αναφέρεται και με τους άθλους του Ηρακλέους, ο οποίος όταν βρισκόταν στην Ευρώπη απέκτησε δύο υιούς, τον Κέλτο ή Κελτό και τον Γαλάτη, τους μετέπειτα γενάρχες των ευρωπαϊκών λαών. Αναφέρεται και με άλλους μύθους.
 
 Η μυθολογία αναφέρεται και στην μετακίνηση ανθρώπων από την Ελλάδα και την Μ, Ασία προς την Ασία κατά την νεολιθική εποχή. 
 
Κατά έναν μύθο ο Δίας μετέφερε τον Διόνυσο στην Ινδία για να τον σώσει από την ζήλεια της Ήρας και εκεί τον ανέθρεψαν, νύμφες. Ο Δίας φόνευσε και τον Ινδό, τον ήρωα των Ινδών. Αργότερα ο θεός Διόνυσος έκανε εκστρατεία στην Ινδία, την οποία υπέταξε με την δύναμη των όπλων αλλά και την μυστική δύναμή του και υπήρχε πόλη Νύσα στην Ινδία (περιοχή της σημερινής επαρχίας Καμντές του Αφγανιστάν), η οποία κατά την παράδοση των κατοίκων της κτίσθηκε από τον Διόνυσο προς τιμή της τροφού του νύμφης Νύσας και «εις μνημόσυνον της αυτού πλάνης τε και νίκης»4.
 
 Και το γειτονικό βουνό το ονόμασε Μηρό εις ανάμνηση του γεγονότος ότι ο πατέρας του Δίας, μετά τον θάνατο της μητέρας του Σεμέλης, τον έκρυψε στον μηρό του έως ότου έγινε εννέα μηνών. Απόδειξη ότι η πόλη κτίσθηκε από τον Διόνυσο ήταν η δάφνη και ο κισσός που φύτρωνε στον Μηρό5, ενώ δεν φύτρωνε σε άλλο σημείο της Ινδίας. 
 
Γι’ αυτό όταν έφθασε εκεί ο Μ. Αλέξανδρος την μεν πόλη σεβάσθηκε, τους δε κατοίκους της κατέστησε φίλους και συμμάχους. Ο δε Στέφανος Βυζάντιος γράφει: «Νύσαι πόλεις πολλαί… Εβδόμη εν Ινδοίς».
 
 Ο Αρριανός επίσης αναφέρει ότι όταν ο Μ. Αλέξανδρος θα εξεστράτευε στην Αραβία πληροφορήθηκε ότι εκεί τιμούσαν δύο θεούς, τον Ουρανό και τον Διόνυσο, τους οποίους θα γνώρισαν από τους μετακινηθέντες Έλληνες προς την Ασία. Η μυθολογία αναφέρει επίσης ότι ο βασιλιάς της Αθήνας Αιγεύς, ο πατέρας του Θησέως, όταν η Μήδεια μετά τον θάνατο των παιδιών της κατέφυγε στην Αθήνα την παντρεύθηκε και απέκτησαν έναν υιό, τον Μήδο. 
 
Επειδή η Μήδεια επιβουλευόταν τον Θησέα αναγκάσθηκε να εγκαταλείψει με τον Μήδο την Αθήνα. Ο Μήδος νίκησε πολλούς βαρβάρους και την χώρα που κατέκτησε την ονόμασε Μηδία6, σκοτώθηκε όμως κατά την εκστρατεία στην Ινδία: «Μήδεια δε ήκεν εις Αθήνας κακεί… Αιγεί παίδα γεννά Μήδον. 
 
Επιβουλεύουσα δε ύστερον Θησεί φυγάς εξ Αθηνών μετά του παιδός εκβάλλεται. Αλλ’ ούτος μεν πολλών κρατήσας βαρβάρων την υφ’ εαυτόν χώραν άπασαν Μηδίαν εκάλεσε, και στρατευόμενος επί Ινδούς απέθανε7». 
 
Η Μηδία έγινε τμήμα της Περσίας και ο Ηρόδοτος8 γράφει ότι ο Ξέρξης, πριν εκστρατεύσει εναντίον της Ελλάδος, έστειλε κήρυκα να πείσει τους Αργείους να μείνουν ουδέτεροι, επειδή οι Πέρσες ήταν απόγονοι των Αργείων, αφού ο Πέρσης (Περσεύς) ο γενάρχης τους ήταν υιός του ομώνυμου ήρωα των Αργείων Περσέως και της Ανδρομέδας, της κόρης του Κηφέως.
 
 Επομένως ισχύει η ρήση του Πλουτάρχου: «Ψαύει της αληθείας το μυθώδες», αφού και οι έρευνες του DNA βεβαιώνουν ότι από την Ελλάδα και την Μ. Ασία μετακινήθηκαν άνθρωποι έως την Περσία. Και στην Μ. Ασία από παλαιότατους χρόνους κατοικούσαν Έλληνες, γι’ αυτό υπάρχουν πολλά ελληνικά τοπωνύμια, όπως Όλυμπος9, Παρνασσός, Πίνδος, Πήδασος, Λάρισα κ.ά. 
 
Γι’ αυτό και τώρα, παρά την φυγή των Ελλήνων πριν και μετά την άλωση της Κωνσταντινουπόλεως την 29η Μαΐου 1453, παρά τα δεινά των Ελλήνων κατά την τουρκοκρατία, παρά την Μικρασιατική καταστροφή και την ανταλλαγή των πληθυσμών, 5-20% των κατοίκων είναι Έλληνες ή Φρύγες. Και οι Φρύγες όμως έφυγαν από την Θράκη ίσως την 3η π.Χ. χιλιετία και εγκαταστάθηκαν στην Μ. Ασία, γι’ αυτό και ο Ορφεύς ήταν Θράξ, ο Πέλοψ ήταν Φρύξ, και οι δύο όμως ήταν Έλληνες.
 
 Και η ιστορία, συνεπικουρούμενη και από τα αρχαιολογικά ευρήματα, διαψεύδει την ινδοευρωπαϊκή θεωρία. 
 
Ο Ισοκράτης (436-338 π.Χ.) γράφει: «Την πάλιν ημών αρχαιοτάτην είναι … και παρά πάσιν ανθρώποις ονομαστοτάτην … Ταύτην γαρ οικούμεν ουχ ετέρους εκβαλόντες, ουδ’ ερήμην καταλαβόντες, οκ εκ πολλών εθνών μιγάδες συλλεγέντες, αλλ’ ούτω καλώς και γνησίως γεγόναμεν ώστ’ εξ ήσπερ έφυμεν, ταύτην άπαντα τον χρόνον διατελούμεν, αυτόχθονες όντες»10. Και ο Διογένης Λαέρτιος (30ς ; αι. μ,Χ.) συμπληρώνει: «Λανθάνουσα δ’ αυτούς τα των Ελλήνων κατορθώματα, αφ’ ων μη ότι γε φιλοσοφία, αλλά και γένος ανθρώπων ήρξε, βαρβάρους προσάπτοντες». 
 
Και ο Ηρόδοτος (484-410 π.Χ.) γράφει ότι οι Δωριείς είναι οι Μακεδόνες: «Εί μεν γαρ Δευκαλίωνος βασιλέως οίκεε γην την Φθιώτιν, επί δε Δώρου του Έλληνος την υπό Όσσαν τε και τον Όλυμπον χώρην, καλεομένην δε Ιστιαιώτιν. Εκ δε Ιστιαιώτιδος ως εξανέστη υπό Καδμίων οίκεε εν Πίνδω Μακεδνόν καλεόμενον. Εντεύθεν δε αύτις ες την Δρυόπιδα μετέβη και εκ της Δρυόπιδος ούτως ες Πελοπόννησον ελθόν Δωρικόν εκλήθη»12.
 
Και η γενετική σύσταση των Μακεδόνων, όπως αναφέραμε, δεν έχει καμία σχέση με τους Ινδούς, αφού 99.6% είναι λευκή. Επομένως καταρρίπτεται ο μύθος της αφίξεως στον ελλαδικό χώρο τουλάχιστον των Δωριέων-Ινδοευρωπαίων. Αλλά οι κάτοικοι του ελλαδικού χώρου μετά τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνος, από την νεολιθική εποχή, είχαν αναπτύξει πολιτισμό στο Διμήνι, Σέσκλο, Κρήτη, Κύπρο κ.λ,π.
 
 Στην Χοιροκοιτία13 της Κύπρου βρέθηκε μία μικρή πόλη (6.020-5800 π.Χ.) με χίλια περίπου θολωτά οικήματα. Οικισμός με όμοια θολωτά οικήματα βρέθηκε στην περιοχή της Πέτρας της Παλαιστίνης, από όπου περνούσε ο δρόμος προς την Ανατολή. Μήπως κάτοικοι της Κύπρου, αφού οι Έλληνες από την 9η ή 8η π.Χ. χιλιετία μετακινούνταν με πλοία στο Αιγαίο Πέλαγος, έφθασαν έως την περιοχή αυτή της Παλαιστίνης; 
 
Από την αρχή της 3ης π.Χ. χιλιετίας η ανάπτυξη είναι μεγαλύτερη στον ελλαδικό χώρο, διότι αρχίζει και η χρήση των μετάλλων. Έχουμε τον Πρωτοελλαδικό πολιτισμό, που αναπτύσσεται από την Θράκη έως την Πελοπόννησο, τον Κυκλαδικό και τον Μινωικό. Η ανάπτυξη ιδίως της Κρήτης14 είναι πολύ μεγάλη, όπως αποδεικνύουν τα ανάκτορα, οι πολυώροφες ιδιωτικές κατοικίες, οι προσόψεις των οποίων απεικονίζονται σε πλακίδια από φαγεντιανή, και τα άλλα αρχαιολογικά ευρήματα. 
 
Οι Κρήτες με τα ποντοπόρα πλοία τους κυριαρχούσαν σε όλη την Μεσόγειο. Απόδειξη το ειδικό λιμάνι που κατασκεύασαν στην νήσο Φάρο έξω από το Δέλτα του Νείλου, ένα γιγαντιαίο τεχνικό έργο, με μικρές προβλήτες, κυματοθραύστες κ.λ.π. Είχαν όμως εμπορικές και πολιτιστικές σχέσεις και με τα μεγάλα κέντρα της Ανατολής (Βαβυλώνα κ.ά.). Επομένως δεν ήταν ακατόρθωτο για τους Κρήτες ή άλλους κατοίκους του σημερινού ελλαδικού χώρου ή της Μ. Ασίας να προχωρήσουν έως την Ινδία.
 
Πάντως θεωρείται ιστορικό γεγονός ότι το 2000 π.Χ. έχουμε κάθοδο προς την Ινδία «λαών συγγενών κατά την γλώσσαν προς τους λαούς του Ιράν, τους Αρμενίους, Έλληνας και Κελτούς.
 
 Οι βεδικοί ύμνοι δεικνύουν ότι οι Αριοί ούτοι καθυπέταξαν τας φυλάς των ιθαγενών και οργάνωσαν μικρά κράτη ακμάσαντα ιδίως εις τας μεγάλος κοιλάδας του Ινδού και του Γάγγου»15 γράφει ο καθηγητής Γεωγραφίας Σαρρής Ι.Σ. Και ο Θεόφιλος Μπάγιερ γράφει: «Όλες οι χαρακτηρισθείσες «Ινδοευρωπαϊκές» γλώσσες κατάγονται από την ελληνική». Και πράγματι οι Έλληνες πιθανόν να δημιούργησαν γραφή από το 5.500 π.Χ., όπως αποδεικνύουν και οι πινακίδες του Δισπηλιού Καστοριάς, η πινακίδα – σφραγίδα των Γιαννιτσών, η της 3ης π.Χ. χιλιετίας πινακίδα της Λήμνου και της Αλονήσου, στην οποία αναγράφεται η λέξη ΑΥΔΗ (φωνή) κ.ά. 
 
Η γενετική επιστήμη, αρχαιολογικά ευρήματα και ιστορικοί μας πριν 2500 π.Χ. περίπου έτη βεβαιώνουν ότι είμεθα γηγενείς και ότι μετακινηθήκαμε στην Δύση και την Ανατολή έως την Περσία πριν χιλιάδες έτη.
 
Στην Ινδία δεν έγινε έρευνα DNA για να επιβεβαιωθεί και από την γενετική η εκεί παρουσία των Ελλήνων. Οι βεδικοί όμως ύμνοι, τα ιερά βιβλία των Ινδών, αναφέρουν μετακίνηση και Ελλήνων το 2000 π.Χ., όπως και η μυθολογία μας. Επομένως γιατί δεν αποδεχόμεθα ότι οι Έλληνες μετέδωσαν την γλώσσα τους στην Ανατολή, όπως την μετέδωσαν και στην Δύση, έτσι ώστε να σταματήσουμε να διδάσκουμε στα πανεπιστήμια και στα σχολεία μας μία θεωρία την οποία δημιούργησαν πριν 200 περίπου έτη κάποιοι ξένοι γλωσσολόγοι και δεν αποδέχθηκαν ποτέ πολλοί επιστήμονες. 
 
Αγνοούμε την προσπάθεια που γινόταν (πριν 200 περίπου έτη έδρασε και ο Φαλλμεράυερ) και γίνεται για να υποβιβασθεί η ελληνική προσφορά στην ανθρωπότητας. Αγνοούμε ότι οι περισσότερες λέξεις των επιστημών παγκοσμίως είναι ελληνικές; 
 
Αγνοούμε ότι και σήμερα σε νέες ανακαλύψεις των επιστημών αναγκάζονται να χρησιμοποιούν ελληνικές λέξεις: cosmonaute, astronaute, dermatologue και πάρα πολλές άλλες; Αγνοούμε ότι η ιστορία της ανθρωπότητας είναι κυρίως η ιστορία του ελληνικού πολιτισμού; 

Συντάκτης: Δρ. Ερατώ Ζέλλιου – Μαστοροκώστα, τ. Προϊσταμένη Δευτεροβάθμιας Εκπαιδεύσεως 
©ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ/visaltis.blogspot



ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ;; Ή ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜHΝYΜΑ ΠΡΟΣ ;;;


πηγη: Veteranos


Έκτακτο : Απο το πρωί 'Αρματα κινούνται δαιμονισμένα προς την ...Φλώρινα !

Από το πρωί Άρματα και προσωπικό μετακινείται τρέχοντας δαιμονισμένα απο την περιοχή της  Ασσήρου με αντικειμενικό σκοπό και στόχο περιοχή της Φλώρινας !
  

 Μεταφορείς αρμάτων μετακινήθηκαν αστραπιαία απο την Χαλκιδόνα προς το Στρατόπεδο της Ασσήρου όπου φόρτωσαν Άρματα και τώρα  κινούνται τρέχοντας δαιμονισμένα σύμφωνα πληροφορίες προς την  περιοχή της  Φλώρινας !
 Τα ¨Αρματα και οι μεταφορείς φυλάσονται με εποχούμενα οχήματα με φύλαξη Καταδρομών που ειναι με το δάκτυλο στη σκανδάλη ...Κυριολεκτικά !
Η πληροφορία ειναι εξακριβωμένη αν και  μεταφέρουμε με ''επιφύλαξη την πληροφορία '' οτι διετάχθει μετακίνηση Αρμάτων απο το ΓΕΕΘΑ  σε μια ακόμη ξαφνική  άσκηση δίνοντας ένα ακόμη μήνυμα προς όλους εντός και εκτός Ελλάδος οτι θα είμαστε παντού με Ελικόπτερα ,καταδρομείς αλλά και ...¨Αρματα !