Σάββατο 27 Μαρτίου 2021

Η Μέρκελ έφτυσε την Εθνική μας επέτειο. - Στο πλευρό της Τουρκίας η Γερμανία - ΒΙΝΤΕΟ

 



Την ώρα που εμείς παραμυθιαζόμαστε με «ευρωπαΐκή αλληλεγγύη»


Όποιος έχει βασική ιστορική γνώση, γνωρίζει ότι η συμμαχία της Γερμανίας με την Τουρκία έχει ιστορικό χαρακτήρα, είναι εξαιρετικά ισχυρή και δεν διαρρηγνύεται από οποιαδήποτε «ένωση», Ευρωπαΐκή ή άλλης μορφής.

Το γεγονός αυτό αποδείχτηκε από την χυδαία, απαράδεκτη απώλεια οποιασδήποτε αναφοράς στην επέτειο των 200 ετών της εθνεγερσίας, από την καγκελάριο Μέρκελ. Υποτίθεται ότι η Γερμανία συνυπάρχει με την Ελλάδα σε δύο σημαντικούς οργανισμούς. Την ΕΕ και το ΝΑΤΟ.

Ε, λοιπόν, δεν κράτησε ούτε τα προσχήματα! Ούτε μία λέξη από την καγκελάριο για αυτή την ιστορική στιγμή, για αυτή την κορυφαία επέτειο της «συμμάχου Ελλάδας».

Πρόκειται για μία ύψιστη προσβολή, την οποία συνοδεύει και η ελεεινή απόφαση διενέργειας της συνόδου κορυφής την 25η Μαρτίου, γεγονός που δυστυχώς ανέχθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η υπόθεση δεν είναι απλά συμβολικού χαρακτήρα. Είναι η ουσιαστική ομολογία της Γερμανίας ότι στεκόταν, στέκεται και θα στέκεται στο πλευρό της Τουρκίας. Η Ελλάδα λοιπόν και η κάθε κυβέρνηση δεν έχει άλλα περιθώρια για αυταπάτες. Από το 2015 όταν με δόλιο σχέδιο Γερμανία επιχείρησε να μετατρέψει την Ελλάδα σε Συρία, έως σήμερα όπου η Γερμανία επιτρέπει στην Τουρκία να εισβάλει και να κατέχει ευρωπαϊκό έδαφος και Ευρωπαϊκές θαλάσσιες ζώνες, η συμπεριφορά της «ισχυρότερης χώρας της Ευρώπης» συνιστά εθνικό κίνδυνο για την Ελλάδα.

Και πλέον κάθε Έλληνας πολιτικός που συμπορεύεται με την Γερμανία, ακόμα χειρότερα, ελέγχεται από την Γερμανία μέσω σκανδάλων ή άλλων υποθέσεων, συνιστά εφιάλτη για την Ελλάδα. Η ανάγκη απογερμανοποίησης κρίνεται πλέον επιτακτική σε όλα τα επίπεδα.




πηγή:https://www.newsbreak.gr/kosmos/190916/i-merkel-eftyse-tin-ethniki-mas-epeteio-sto-pleyro-tis/

Να πεθάνει η Ελλάδα, να ζήσουν αυτοί - Τα… νάματα του εθνομηδενισμού και του μίσους εναντίον της Ελλάδας


 

Είμαστε μόλις λίγες ώρες μετά την κορύφωση των εκδηλώσεων για τα 200 χρόνια από το ξέσπασμα της Ελληνικής Επανάστασης.

  • Από τον Σάββα Καλεντερίδη

Μιας Επανάστασης που σήμανε και το ξήλωμα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, μιας διαδικασίας που ολοκληρώθηκε το 1923, με την ίδρυση της Τουρκικής Δημοκρατίας. Από αυτή τη διαδικασία γεννήθηκαν δεκάδες εθνικά κράτη, τα οποία, κατά μια έννοια, οφείλουν κι αυτά μέρος της ελευθερίας τους σ’ εκείνους τους γενναίους αγωνιστές που κατάφεραν να πετύχουν το ακατόρθωτο, να ανατρέψουν τους κανόνες του πολέμου και της ίδιας της λογικής.

Κι αυτό γιατί εκείνοι οι τρελοί επαναστάτες, χωρίς να έχουν δικό τους κράτος ή κάποια δύναμη να τους υποστηρίζει, με τις μεγάλες δυνάμεις της εποχής να είναι όλες δηλωμένες εναντίον τους και υπέρ της ακεραιότητας της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, αποφάσισαν να τα βάλουν με μια υπερδύναμη της εποχής. Αυτό ίσως δεν έχει προηγούμενο στην παγκόσμια Ιστορία.

Με μόνο όπλο την πίστη στον ιερό αγώνα και την αποφασιστικότητα για την ελευθερία, που απεικονιζόταν και στο σύνθημα της Επανάστασης «Ελευθερία ή Θάνατος», οι Έλληνες επαναστάτησαν και νίκησαν.

Και η νίκη τους είχε ισχυρούς συμβολισμούς για τα άλλα υπόδουλα έθνη, τα οποία ακολούθησαν με τη σειρά τους τούς Έλληνες και την Ελλάδα, για να οδηγηθούμε στο ξήλωμα και στη διάλυση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, την οποία, από ένα σημείο και μετά, επεδίωξαν και οι Μεγάλες Δυνάμεις, με στόχο να «διαμοιράσουν τα ιμάτιά της».

Τεράστιο ρόλο έπαιξε, για να οδηγηθούμε στο θαύμα της Ελληνικής Επανάστασης, η Κλεφτουριά, που ήταν εξεγερμένη και ζούσε ελεύθερη και ανυπότακτη στα βουνά δεκαετίες πριν από το 1821. Εκείνοι, οι κλέφτες και οι οπλαρχηγοί τους, είχαν γευθεί την ελευθερία στα βουνά κυρίως του Μοριά, της Ρούμελης και της Ηπείρου, και σ’ αυτούς απευθύνθηκαν, σ’ αυτούς κυρίως στηρίχθηκαν τα μέλη της Φιλικής Εταιρείας, που είχαν αναλάβει τον οργανωτικό ρόλο της Εθνεγερσίας.

Φυσικά, ήταν σημαντικός ο ρόλος των Ελλήνων εφοπλιστών της εποχής, της ελληνικής ναυτοσύνης, γιατί χωρίς τα πλοία τους, που αποτέλεσαν το «πολεμικό ναυτικό» του Αγώνα, η Επανάσταση θα είχε σβήσει σε μερικούς μήνες.

Επίσης, σημαντικός ήταν ο ρόλος του κλήρου, των διανοουμένων και των επιχειρηματιών και εμπόρων, πολλοί από τους οποίους έδωσαν τα πάντα για τον Αγώνα.

Κομβικός ήταν ο ρόλος των ελληνικών κοινοτήτων που υπήρχαν εκτός οθωμανικής επικράτειας, κυρίως στη φάση της οργάνωσης αλλά και της παροχής οικονομικής ενίσχυσης και έμψυχου υλικού στον Αγώνα.

Η επέτειος των 200 χρόνων από το ξέσπασμα της Επανάστασης βρήκε την Ελλάδα σε κατάσταση σήψης και παρακμής.

Οι εορτασμοί για τα 200 χρόνια, αντί να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για το ελληνικό έθνος και να γίνουν αφετηρία για ένα νέο ξεκίνημα, υπονομεύθηκαν από το ίδιο το ελλαδικό κράτος.

Η επιτροπή στελεχώθηκε από άτομα που διαθέτουν… περγαμηνές εθνομηδενισμού και μισελληνισμού, και γι’ αυτό ο λαός τούς γύρισε την πλάτη.

Το έργο της επιτροπής ήταν αρνητικό και οι αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που στην περίπτωση αυτή αποτέλεσαν πλατφόρμα ελεύθερης έκφρασης, ήταν σφοδρές και για το θέμα της στελέχωσής της και για τα εθνομηδενιστικά «μαργαριτάρια» που εκστόμιζαν ή εξέμεσαν τα μέλη της. Αυτοί οι ακαδημαϊκοί και οι διανοούμενοι που στελέχωσαν την επιτροπή είναι που δίδαξαν σε μια μερίδα της νεολαίας τα… νάματα του εθνομηδενισμού και του μίσους εναντίον της Ελλάδας και εναντίον καθετί Ελληνικού.

Αυτοί τους… ενέπνευσαν τα συνθήματα «Στο διάολο η θρησκεία, στο διάολο η πατρίς, να πεθάνει η Ελλάδα, να ζήσουμε εμείς».

Αυτοί και οι συνοδοιπόροι τους διοργάνωσαν συλλαλητήριο για τα δικαιώματα των μεταναστών, μερικά εικοσιτετράωρα πριν από την επέτειο των 200 χρόνων, στη διάρκεια του οποίου εκτοξεύθηκαν αντεθνικά και υβριστικά συνθήματα εναντίον της Ελλάδας. Όσον αφορά την κυβέρνηση και το κράτος, ήταν συνένοχα σ’ αυτή την κατάσταση, με μοναδική, ίσως, παραφωνία τον γ.γ. του υπουργείου Εξωτερικών κ. Δεμίρη, ο οποίος έδωσε εντολή στους Έλληνες πρέσβεις να πείσουν ξένες κυβερνήσεις να συνεορτάσουν με την Ελλάδα τη γιορτή της ελευθερίας.

Γι’ αυτό, θα μπορούσαμε να πούμε ότι και πάλι την επέτειο των 200 χρόνων σε παγκόσμιο επίπεδο την έσωσαν οι ανά τον κόσμο ελληνικές κοινότητες, ο εκτός Ελλάδος Ελληνισμός.

Και να σκεφθεί κανείς ότι πρωταγωνιστές σ’ αυτόν τον εθνικό αγώνα ήταν εκείνοι που το ελλαδικό κράτος δεν τους αναγνώρισε το δικαίωμα να ψηφίζουν, με τη δικαιολογία ότι δεν είναι δυνατόν να ορίζουν την τύχη της χώρας εκείνοι που ζουν εκτός Ελλάδας. Δηλαδή, θα ψηφίζουν αυτοί που ζουν εντός Ελλάδας, αυτοί που λένε «να πεθάνει η Ελλάδα, να ζήσουμε εμείς» και οι δάσκαλοί τους στα πανεπιστήμια και στο Κοινοβούλιο, θα ψηφίζουν εκείνοι που στέλνει ο Ερντογάν με σχέδιο στην πατρίδα μας για να αποκτήσει μια ισχυρή, στρατηγικού χαρακτήρα μουσουλμανική κοινότητα στην Ελλάδα, αλλά δεν θα ψηφίζουν εκείνοι που αγωνίζονται ανιδιοτελώς για το καλό αυτού του τόπου.

Οι ελεύθεροι, ακομμάτιστοι Έλληνες πρέπει να προβληματιστούμε από αυτή την κατάσταση και να αναζητήσουμε λύσεις, για να απαλλάξουμε το πολιτικό σύστημα, το κράτος και τα εκπαιδευτικά μας ιδρύματα από αυτό το άγος, που μισεί και μάχεται λυσσαλέα οτιδήποτε ελληνικό.

Οι ελεύθεροι, ακομμάτιστοι Έλληνες πρέπει να προβληματιστούμε από αυτή την κατάσταση και να αναζητήσουμε λύσεις για να εντάξουμε στο εθνικό δυναμικό τον εκτός Ελλάδος Ελληνισμό, ο οποίος πολιτικά, οικονομικά, αλλά και ηθικά είναι ισχυρότερος από το συνονθύλευμα των ελλαδικών πολιτικών, οικονομικών και ακαδημαϊκών ελίτ, που ευνοεί την ανάπτυξη φαινομένων τού τύπου «να πεθάνει η Ελλάδα, να ζήσουμε εμείς».

Αφιερώνω το άρθρο αυτό στους αφανείς αγωνιστές των ελληνικών κοινοτήτων, που δίνουν την ψυχή τους για την Ελλάδα, η οποία τους πικραίνει.

Τιμή και δόξα.



πηγή:https://www.newsbreak.gr/apopseis/190921/na-pethanei-i-ellada-na-zisoyn-aytoi/

Οργή κατά της Προέδρου της Δημοκρατίας - Πρωτοφανής συμπεριφορά για Αρχηγό Κράτους!


 

Την οργή του στρατηγού Λάμπρου Τζούμη προκάλεσε η συμπεριφορά της Κατερίνας Σακελλαρόπουλου κατά την διάρκεια των εορτασμών της μεγάλης επετείου. Οργή που εξέφρασε με ένα σχόλιο του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
Επισημάνσεις από τη χθεσινή παρέλαση για τα 200 χρόνια από την επανάσταση

– Οι εκδηλώσεις από πλευράς Ε.Δ. ήταν εντυπωσιακές και συνέτειναν στην εθνική μας ανάταση που τόσο έχουμε ανάγκη στις μέρες μας.

– Έχω παραστεί σε εκατοντάδες παρελάσεις. Πρώτη φορά βλέπω τιμώμενο πρόσωπο να συνοδεύεται στην εξέδρα των επισήμων από το/τη σύζυγο, σύντροφο. Ακόμα και σε χωριά ο πρόεδρος της κοινότητας ανεβαίνει στην εξέδρα μόνος του. Η απόδοση της τιμής από τα παρευλάνοντα τμήματα των Ε.Δ. στην ΠτΔ, η οποία άρχει και διοικεί αυτών δεν μοιράζεται ούτε παραχωρείται. Πλέον αυτού η στάση του τιμωμένου προσώπου κατά τη διάρκεια της παρέλασης είναι ανάλογη της ιερότητας και απόδοσης της οφειλόμενης τιμής σ΄ αυτούς που αγωνίσθηκαν για να βρίσκεται στην εξέδρα και να απολαμβάνει των σχετικών προνομίων. Θα πρέπει το γραφείο της Προεδρίας να ενημερώνει την κ. Πρόεδρο περί του πρωτοκόλλου προκειμένου να αποφεύγει τέτοιου είδους ατοπήματα.

– Η κ. ΠτΔ δεν ανταπόδωσε το χαιρετισμό στον πιλότο του μαχητικού Α.Φ όπως συνηθιζόταν, άλλες φορές.

– Μου έκανε επίσης εντύπωση η απουσία του αρχιεπισκόπου από το εορταστικό δείπνο και την εξέδρα των επισήμων κατά την παρέλαση. Ενδεχομένως με τον τρόπο αυτό να δείχνει την ενόχλησή του για τη μη αναφορά από την κ. ΠτΔ στη συμβολή της ορθοδοξίας κατά την επανάσταση του 1821.

– Θα παρακαλέσω να είστε προσεκτικοί σε τυχόν σχόλια στην ανάρτηση και να λάβετε υπόψη ότι ο θεσμός του ΠτΔ ενέχει συμβολισμούς για το Έθνος.

Υπολογισμός Συντάξεων: Ο άλυτος γρίφος και η ελλιποβαρής λύση του Υπουργού εργασίας


 
Αυτά περί ιδιωτικοποίησης της ασφάλισης επειδή ο υπουργός Εργασίας πασχίζει να βγουν γρήγορα οι συντάξεις είναι παραμύθια. Όταν στη μια μεριά της ζυγαριάς είναι 20 συνδικαλιστές του ΕΦΚΑ και ο τομέας ασφάλισης του ΣΥΡΙΖΑ, και στην άλλη μεριά 100.000 συνταξιούχοι που εξευτελίζονται, είναι προφανές που θα γείρει το πράγμα

Δημήτρης Ευθυμάκης


Το στράτευμα, για να είναι στράτευμα χρειάζεται όπλα. Το αυτοκίνητο, για να τσουλάει στον δρόμο χρειάζεται βενζίνη. Και ο ΕΦΚΑ, για να θεωρείται ασφαλιστικό ταμείο πρέπει να βγάζει συντάξεις. Επ’ αυτών των αδιαμφισβήτητων αξιωμάτων, κάθε συζήτηση δεν είναι απλώς περιττή, είναι και εκ του πονηρού. Όποιος θέλει στράτευμα χωρίς ντουφέκια, βόλτα χωρίς να βάλει βενζίνη στο αμάξι και ΕΦΚΑ που εκδίδει συντάξεις μετά τον θάνατο του ασφαλισμένου, αν έχει σώας τας φρένας κάπου αλλού το πάει, κάτι άλλο επιδιώκει. 

Έχω προφανώς καλύτερα πράγματα να κάνω από το να ερευνήσω τους λόγους για τους οποίους ολόκληρη η διοικητική δομή του ΕΦΚΑ και ολόκληρη η αντιπολίτευση (με τον ΣΥΡΙΖΑ πρωτοστάτη) αντιδρούν στο σχέδιο Χατζηδάκη για την άμεση έκδοση εκκρεμών συντάξεων και την χορήγηση προκαταβολών ως το Πάσχα. 

Τι διάολο, δεν θέλουν να πάρει ο κόσμος τις συντάξεις που δικαιούται; Θέλουν να βλέπουν τους υποψήφιους συνταξιούχους να συνωστίζονται εξαγριωμένοι, πεινασμένοι και καταχρεωμένοι στις ουρές του ΕΦΚΑ, ζητιανεύοντας αυτό για το οποίο πλήρωσαν; 

«Ναι, αλλά αυτός είπε ότι θα βάλει λογιστές και δικηγόρους από την αγορά να κάνουν την δουλειά» αντιτείνουν εξοργισμένοι. Ε καλά, δεν είπε ότι θα βάλει άσχετους μάγειρες, βουλκανιζατεριτζήδες ή ανθρακωρύχους για να τα κάνουν μπάχαλο. Θα βάλει αυτούς που σήμερα οικονονομάνε 150άρια και 200άρια από κάθε ταλαίπωρο που καταθέτει χαρτιά για να του μετρήσουν τα ένσημα και τα συντάξιμα χρόνια, κακό είναι; Δηλαδή αυτό που γίνεται σήμερα με τους «εργατολόγους δικηγόρους και λογιστές» είναι κανονικό, αν μπούνε μέσα στα γραφεία του ΕΦΚΑ θα είναι απαράδεκτο; Τώρα που γδύνουν τον κόσμο είναι αριστερό, αν σταματήσουν θα ναι νεοφιλελεύθερο;

 Όλα αυτά που ακούγονται και γράφονται είναι ασυναρτησίες. 

Ο συνταξιούχος ενδιαφέρεται να πάρει την σύνταξη του γρήγορα, δεν τον νοιάζει ποιος του την βγάζει. Κι αυτά τα περί «ιδιωτικοποίησης» της ασφάλισης είναι παραμύθια για μικρά παιδιά. 

Ο Κόκκαλης με την Intracom είναι στο ΙΚΑ από την δεκαετία του ’80, δεν άκουσα κανέναν να λέει ότι το ΙΚΑ ήταν ιδιωτικοποιημένο εδώ και 40-50 χρόνια. 

Τριακόσιοι υπάλληλοι του ΙΚΑ ήταν στις επιτροπές της Intracom για το πληροφοριακό του σύστημα, δεν είδα κανέναν τους να καταγγέλλει ότι ο Κόκκαλης ελέγχει την ασφάλιση στην Ελλάδα. Ίσα-ίσα που έβαζαν μέσο να μπαίνουν στις επιτροπές αυτές. Τώρα διακόσιοι-τριακόσιοι πιστοποιημένοι δικηγόροι και λογιστές με σύμβαση έργου τους πείραξαν; 

«Να προσλάβει μόνιμους υπαλλήλους στον ΕΦΚΑ» λένε. Όχι πατριώτες, να μην προσλάβει μόνιμους. Για να γίνει μια δουλειά που θέλει τριακόσιους ανθρώπους να δουλέψουν για δυο χρόνια, δεν θα βάλουμε πάνω στην υπερφορολογημένη πλάτη μας πεντακόσιους νοματαίους για τριάντα πέντε χρόνια. Να λείπει το βύσσινο κι αν αυτή η σκέψη μου σας φαίνεται νεοφιλελεύθερη, τότε βλέπουμε αλλιώς τον κόσμο. Δεν ξέρω από ποια σκοπιά τον βλέπετε εσείς, εγώ πάντως σίγουρα από την σκοπιά εκείνου που πληρώνει. 

Θα κριθεί βέβαια και ο Χατζηδάκης και η λύση του. Αλλά η λύση που επικαλούνται οι επικριτές του έχει ήδη κριθεί και ξανακριθεί, ευρέθη παντελώς ελλιποβαρής, πλην κάποιοι συνεχίζουν να την υποστηρίζουν. 

Με γεια τους με χαρά τους, όμως όταν στη μια μεριά της ζυγαριάς είναι είκοσι συνδικαλιστές του ΕΦΚΑ και ο τομέας ασφάλισης του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά στην άλλη μεριά εκατό χιλιάδες συνταξιούχοι που εξευτελίζονται, είναι προφανές που θα γείρει το πράγμα. 


Πηγή: Protagon.gr

Ελληνική παλιγγενεσία: Γιατί μας ενόχλησε το γούρι του Μουσείου Μπενάκη; Δείτε από τι μπορεί να σε βγάλει ζωντανό η "καύλα"!


 
Απεικονίζει τη Μαντώ Μαυρογένους ως εργάτρια, με γαρίφαλο στα μαλλιά και με υψωμένο χέρι σε σχήμα γροθιάς, όπως στην αφίσα του Χάουαρντ Μίλερ. Μιλάμε για μια γυναίκα που ξεπέρασε αυτό που πρόσταζε η εποχή της για το φύλο της. Και το πλήρωσε. Δεν είναι ένα σύμβολο φεμινισμού και επανάστασης;

Λίλα Σταμπούλογλου


Αν η τσάντα-πουγκί που κράτησε η Γιάννα Αγγελοπούλου στην Αρεόπολη προκάλεσε κύμα αχρείαστης πλάκας, το γούρι του Μουσείου Μπενάκη προκάλεσε κύμα αχρείαστου θυμού. Εννοώ φυσικά το γούρι που σχεδίασαν οι αδελφές Κατερίνα και Βασιλική Σαββοπούλου, υπό την επωνυμία Β612, και ήταν ένα από τα γούρια για το 2021, που το μουσείο πουλούσε από το e-shop του. 

Απεικονίζει τη Μαντώ Μαυρογένους ως εργάτρια, με γαρίφαλο στα μαλλιά και με υψωμένο χέρι σε σχήμα γροθιάς, όπως στην αφίσα του Χάουαρντ Μίλερ (Howard Miller), κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Η αφίσα τότε σχεδιάστηκε για ν’ ανυψώσει το ηθικό των γυναικών που δούλευαν στα εργοστάσια, αλλά τόσο η εικόνα όσο και το σλόγκαν «We can do it» που τη συνόδευε, έμειναν στην ιστορία ως σύμβολα της χειραφέτησης, της επανάστασης, του φεμινισμού.  

Αν γνωρίζεις μια στάλα Ιστορία, θυμάσαι ότι η Μαντώ Μαυρογένους ήταν μια πλούσια αριστοκράτισσα που έδωσε όλη την περιουσία της για να ενισχύσει τον αγώνα του έθνους. Απηύθυνε εκκλήσεις στις γυναίκες στην Ευρώπη ώστε να πάρουν το μέρος των Ελλήνων, και παρά τις αντιρρήσεις της οικογένειάς της, αφιερώθηκε στον σκοπό της. Κι ενώ προσέφερε τόσα για την απελευθέρωση της Ελλάδας, η αξία της δεν αναγνωρίστηκε ούτε από τους ιστορικούς της εποχής της, ούτε από τους πολιτικούς και το κράτος. Πέθανε λησμονημένη και πάμπτωχη.  

Μιλάμε για μια γυναίκα που ξεπέρασε αυτό που πρόσταζε η εποχή της για το φύλο της. Και το πλήρωσε, βέβαια, ακριβά. Δεν είναι ένα σύμβολο φεμινισμού και επανάστασης; Φυσικά και είναι. Και φυσικά μπορεί κανείς να την προβάλει και πάνω σε άλλα σύμβολα φεμινισμού και επανάστασης, όπως η εργάτρια στην αφίσα του Μίλερ. 

Αυτό έκαναν και οι δημιουργοί του γουριού του Μουσείου Μπενάκη, και είναι να απορεί κανείς που κάποιοι ενοχλήθηκαν με τη συγκεκριμένη αντιστοίχηση. Και εύστοχη είναι και ευφυής. Βέβαια, μπορεί να ενοχλήθηκαν από το «Υγεία – Καύλα – Επανάσταση», τη φράση που συνόδευε το γούρι, η οποία αποτελεί και κεντρικό σλόγκαν της σειράς χειροποίητων κοσμημάτων που η Κατερίνα και η Βασιλική Σαββοπούλου δημιούργησαν, για την έκθεση του Μουσείου Μπενάκη «1821 Πριν και Μετά». Αλίμονο, είναι δυνατόν να βάζεις τη λέξη «καύλα» δίπλα στην «επανάσταση»; Ντροπή και αίσχος! 

Δεν θέλω να σας σοκάρω, αλλά και το 1821 οι άνθρωποι είχαν καύλες. Πάντα είχαν και πάντα (ελπίζω) θα έχουν. Θα έλεγα, μάλιστα, ότι η σεξουαλική φύση μας διατρέχει την Ιστορία και σε πολλά σημεία, την καθορίζει κιόλας. Ο κινηματογράφος το έχει δείξει πολύ ωραία: είμαστε στο πεδίο της μάχης, ο ήρωας πολεμά για έναν ιερό σκοπό. Γύρω του πέφτουν οβίδες, άνθρωποι σκοτώνονται, αλλά η σκέψη του τρέχει στην αγαπημένη του. Επιθυμεί να επιβιώσει για να περάσει ακόμα ένα βράδυ μαζί της. Πολεμά με όλο του το είναι για να επιστρέψει νικητής και να χωθεί μαζί της κάτω από το πάπλωμα. 

Η «καύλα» μπορεί να σε βγάλει ζωντανό από τον πόλεμο. Μπορεί να σε βγάλει και νικητή ακόμα. Είναι μια υπερδύναμη, κυριολεκτική και μεταφορική, που βάζει φωτιά στις υπάρξεις, τις οπλίζει με σθένος, τους δίνει υπερδυνάμεις. Αν πιστεύουμε ότι δεν έχει θέση σε μια επανάσταση, είμαστε άσχετοι ή αφελείς. Ή, αφόρητα συντηρητικοί. 

 Και η Μαντώ Μαυρογένους είχε μπόλικη «καύλα». Η ερωτική ιστορία της με τον επικεφαλής της Φιλικής Εταιρείας, Δημήτριο Υψηλάντη, είναι από τις πιο διαδεδομένες της Ελληνικής Επανάστασης. Πιστεύετε ότι αν έβλεπε αυτό το γούρι, θα θύμωνε; Εγώ νομίζω ότι θα χαμογελούσε.  


ΥΓ. Ένα μπράβο στο Μουσείο Μπενάκη για την εξαιρετική απάντηση που έδωσε: «Το Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη, πρώτο στην Ελλάδα και με συνεχή παρουσία για πάνω από 40 χρόνια, άνοιξε από νωρίς τον δρόμο σε νέους σχεδιαστές και σε σύγχρονους καλλιτέχνες, με πολλούς από τους οποίους διατηρεί σταθερή συνεργασία. 

Χωρίς να παρεμβαίνει στα έργα τους, πόσω μάλλον να τα λογοκρίνει, το Πωλητήριο παραμένει δεκτικό στις δημιουργικές θεωρήσεις των καλλιτεχνών που φιλοξενεί, πράγμα που συνέβη και στην περίπτωση του αντικειμένου που κυκλοφόρησε ως πρωτοχρονιάτικο γούρι τον Δεκέμβριο του 2020 και που το τελευταίο εικοσιτετράωρο πυροδότησε συζητήσεις σε μερίδα του κοινού. 

Το αντικείμενο αυτό, που σχεδιάστηκε από τη δημιουργική ομάδα Β612 και κυκλοφόρησε σε περιορισμένο αριθμό (40 κομμάτια) περιλαμβάνει μια φράση που αποτελεί εδώ και χρόνια το γνωμικό των Β612. Σε κάθε περίπτωση, το εν λόγω γούρι έχει αυτή τη στιγμή εξαντληθεί». 





Πηγή: Protagon.gr

 

Παρασκευή 26 Μαρτίου 2021

Η Δημοκρατία της Θηριωδίας: Τούρκος δήμιος, οπαδός του Ερντογάν, βασανίζει με αιμοσταγή τρόπο γκέι!


 

Στην Τουρκία του Ερντογάν πραγματοποιείται ένα μεθοδευμένο πογκρόμ κατά μειονοτήτων. Στο Αϊδίνιο/Αϊδίνι ο Firat Kaya βασανίζει μ΄ αιμοσταγή τρόπο άτομα που είναι gays,ομοφυλόφιλοι και διαδίδει περήφανα τις εικόνες των αποτρόπαιων έργων του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.Το διαδίκτυο κινητοποιείται για να ζητήσει τη σύλληψή του! Αυτός ο δήμιος βασανιστής είχε χτυπήσει και πολλές γυναίκες μια ενέργεια απόλυτη συμβατή με την κίνηση Ερντογάν να σύρει την χώρα του εκτός της Σύμβασης για την καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών.

Oι τζιχαντιστές επιδίδονται σε ”κοινωνικά” έργα στην Τουρκία με εθελοντισμό και ζηλωτισμό πρωτόγνωρο. Έχουν αναλάβει την ηθική ανάνηψη με πολιτική κάλυψη. Θηριωδία….

dimpenews.com

Διπλό χτύπημα Μπάιντεν στον Ερντογάν: "Ο Κυρ. Μητσοτάκης θα με επισκεφθεί στην Ουάσιγκτον" - "Δεν έχω εγκαταλείψει το Κυπριακό"


 

Διαδικτυακή εκδήλωση για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση οργάνωσε ο Λευκός Οίκος, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 100 μέλη της Ελληνοαμερικανικής κοινότητας.

Την εκδήλωση συντόνισε η ελληνικής καταγωγής εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου, Τζεν Ψάκι, με τον πρόεδρο Τζο Μπάιντεν να απευθύνεται στους ομογενείς, λέγοντας: «βλέπω την οθόνη και βλέπω πολλούς καλούς φίλους».

Ο Αμερικανός πρόεδρος αναφέρθηκε στην τηλεφωνική συζήτηση που είχε με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, λέγοντας ότι θα έρθει να τον επισκεφτεί στην Ουάσιγκτον όταν θα το επιτρέψει ο κορωνοϊός.

Μάλιστα, δεν έκρυψε την επιθυμία του για την οικοδόμηση μιας ακόμα ισχυρότερης σχέσης για τη προώθηση των κοινών συμφερόντων που έχουν οι ΗΠΑ με την Ελλάδα, σημειώνοντας πως αυτό ήταν το βασικό θέμα που συζήτησε με τον πρωθυπουργό. «Υπό τη κυβέρνηση μου, θα είμαστε όσο πιο κοντά γίνεται. Σας το υπόσχομαι αυτό. Έχω δεσμευτεί να οικοδομήσουμε μια ισχυρότερη εταιρική σχέση από ό,τι ήδη έχουμε και να προωθήσουμε τα κοινά μας συμφέροντα. Αυτό ήταν το βασικό θέμα για το οποίο μιλήσαμε με τον πρωθυπουργό», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Με τη φράση «δεν το έχω εγκαταλείψει ακόμα», ο Τζο Μπάιντεν έκανε ειδική αναφορά στο Κυπριακό, καθώς υπενθύμισε ότι είχε συνεργαστεί για παρά πολλά χρόνια πάνω στο συγκεκριμένο θέμα με τον γερουσιαστή και στενό του φίλο Πολ Σαρμπάνη. «Ο Πολ με ενέπλεξε όταν προσπαθούσαμε να δούμε πως θα χειριστούμε την Κύπρο εδώ και πολλά χρόνια. Δεν το έχω ακόμα εγκαταλείψει (το Κυπριακό)», είπε ο Αμερικανός πρόεδρος στους Έλληνες ομογενείς.

Όπως μεταδίδει ο ανταποκριτής του ΑΠΕ – ΜΠΕ, μεταξύ των παρευρισκόμενων ήταν ο αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος και οι βουλευτές Ντίνα Τάιτους, Τζον Σαρμπάνης και Γκας Μπιλιράκης, καθώς και ο λομπίστας Μάικ Μάνατος, ο οποίος πήρε ανοιχτή πρόσκληση από τον πρόεδρο για να τον επισκεφτεί, ο πατήρ Αλέξανδρος Καρλούτσος, ο Γιώργος Τσούνης και άλλα εξέχοντα στελέχη της ελληνοαμερικανικής κοινότητας.

Ο πρόεδρος Μπάιντεν εξέφρασε την λύπη του που δεν κατάφερε να φιλοξενήσει τους ομογενείς στην παραδοσιακή εκδήλωση που γίνεται κάθε χρόνο στον Λευκό Οίκο, λέγοντας «σας υπόσχομαι, το επόμενο έτος, με την πανδημία πίσω μας, θα έχουμε μια σημαντική γιορτή».





πηγή:https://www.kathimerini.gr/world/561307645/mpainten-ypo-tin-kyvernisi-moy-ipa-kai-ellada-tha-vriskontai-oso-pio-konta-ginetai/