Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018

Η δολοφονία της Ελλάδας και η έξοδος από την κρίση



Παραδόξως όλοι όσοι κατέστρεψαν την πατρίδα μας, είναι στη Βουλή αντί στον Κορυδαλλό – κάτι που, εάν δεν αλλάξει, δεν πρόκειται να αποφύγουμε την εξαφάνιση μας ως Έθνος, χωρίς καμία διάθεση υπερβολής.  
.
«Όλες οι κυβερνήσεις, εάν έχουν ικανότητες, μπορούν να διαχειρισθούν καλύτερα τα περιουσιακά στοιχεία και τους φυσικούς πόρους της χώρας τους – ξεκινώντας από την κατάρτιση ενός Εθνικού Ισολογισμού που δίνει την πραγματική καθαρή θέση του κράτους, χωρίς την οποία δεν μπορούν να κερδίσουν ποτέ την εμπιστοσύνη των Πολιτών τους και των αγορών.
Μόνο με τον τρόπο αυτό είναι σε θέση να παρουσιάσουν στους Πολίτες τους αυτά που τους ανήκουν και αυτά που οφείλουν – χρησιμοποιώντας στη συνέχεια το δημόσιο πλούτο σωστά, για την επίτευξη των οικονομικών και κοινωνικών στόχων της κοινωνίας. Από πολιτικής πλευράς, τα κόμματα οφείλουν να επιστρέψουν την εξουσία στους Πολίτες – οι οποίοι πρέπει να έχουν ξανά το δικαίωμα να ψηφίζουν οι ίδιοι τους νόμους που τους αφορούν, χωρίς να δίνουν λευκή επιταγή σε κανέναν κοινοβουλευτικό δικτάτορα».

Ανάλυση

Βασίλης Βιλιάρδος, Οικονομολόγος,Επιχειρηματίας
Από το ξεκίνημα της κρίσης, είχαμε επικεντρωθεί σε τρεις προτάσεις: 
(α) στην υιοθέτηση εθνικών ομολόγων, έτσι ώστε να μην είμαστε εξαρτημένοι από τις διαθέσεις των διεθνών αγορών 
(β) στην εξέταση της δυνατότητας εξυπηρέτησης του δημοσίου χρέους μας, με δικά μας μέσα (ο μηδενισμός του χρέους), η οποία ήταν απόλυτα εφικτή τότε και 
(γ) στην κατάρτιση ενός κρατικού Ισολογισμού, έτσι ώστε να γνωρίζουμε όχι μόνου τι οφείλουμε, αλλά και τα περιουσιακά μας στοιχεία, όπως η κάθε επιχείρηση και το κάθε νοικοκυριό.
Τελικά οι κυβερνήσεις μας διέπραξαν το έγκλημα να δανειστούν 280 δις € που θα επιστραφούν πίσω με τόκους και στο πολλαπλάσιο, με αντάλλαγμα ζημίες άνω του 1 τρις €, απλά και μόνο για να εξασφαλίσουν τις καρέκλες τους – αδιαφορώντας εντελώς για την πατρίδα μας, για εμάς και, κυρίως, για τα παιδιά μας.
Υπενθυμίζουμε πως τον Ιανουάριο του 2010, όταν το δημόσιο χρέος μας ήταν στα 299 δις €, το ΔΝΤ είχε εκτιμήσει μόνο τα ακίνητα του δημοσίου στα 300 δις € (πηγή) – γεγονός που σημαίνει πως η καθαρή θέση μας (=υποχρεώσεις μείον περιουσιακά στοιχεία), εάν συμπεριλαμβάναμε τις κρατικές επιχειρήσεις πριν ξεπουληθούν και χωρίς τα ενεργειακά μας αποθέματα/υπόγειο πλούτο, ήταν εξαιρετικά θετική. Σήμερα, με βάση την πρόσφατη έκθεση του ΔΝΤ, η καθαρή μας θέση είναι αρνητική, στο -111% του ΑΕΠ – γεγονός που σημαίνει πως εάν το κράτος πουλήσει ότι έχει και δεν έχει, θα παραμείνει με χρέη της τάξης των 200 δις €, απέναντι στα οποία δεν θα υπάρχουν καθόλου περιουσιακά στοιχεία!
Εν προκειμένω δεν πρέπει να αμφιβάλουμε καθόλου για το ότι, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, παρά το ότι θα συνεχιστεί η ληστεία των Ελλήνων και το ξεπούλημα του κράτους, η καθαρή μας θέση θα είναι πολύ πιο αρνητική – αφού αυτό έχει τεκμηριωθεί από τη μέχρι σήμερα εμπειρία μας. Εάν καταρτίζαμε δε επί πλέον έναν Ισολογισμό του ιδιωτικού μας τομέα, όπως κατά τη γνώμη μας πρέπει, τότε θα διαπιστώναμε πως η καθαρή του θέση έχει υποχωρήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό σε σχέση με το 2010 – αφού από τη μία πλευρά (ενεργητικό, αριστερά του Ισολογισμού), η αξία των παγίων και ρευστών περιουσιακών μας στοιχείων (ακίνητα, αποταμιεύσεις, χρηματιστηριακή αξία εταιρειών κλπ.) έχει μειωθεί σχεδόν κατά 1 τρις €, ενώ από την άλλη (παθητικό, δεξιά του ισολογισμού) τα ιδιωτικά χρέη είναι υψηλότερα, ιδίως απέναντι στο δημόσιο και στους οργανισμούς του.
Το οδυνηρότερο όλων είναι τα μη εξυπηρετούμενα (κόκκινα) χρέη, τα οποία έχουν κυριολεκτικά εκραγεί, συνεχίζοντας ακάθεκτα την ανοδική τους πορεία – υπερβαίνοντας τα 230 δις €, όταν το 2010 ήταν μηδαμινά. Με δεδομένο δε το ότι, όταν δεν χρεοκοπεί επίσημα ένα κράτος χρεοκοπούν οι Πολίτες του, αφού αυτοί καλούνται να εξυπηρετήσουν τα χρέη του, τότε θα έπρεπε οπωσδήποτε να καταρτισθεί και ένας Ισολογισμός του ιδιωτικού τομέα, για να κρίνουμε την καθαρή του θέση κάθε χρόνο – υπενθυμίζοντας πως το δημόσιο χρέος πρέπει να υπολογίζεται επί πλέον σε όρους (α) περιουσιακών στοιχείων και (β) εισοδημάτων των Πολιτών, για να κρίνεται η βιωσιμότητα του (είναι ήδη πάνω από 700 δις € από αυτήν την οπτική γωνία, αφού τα περιουσιακά στοιχεία και οι μισθοί των Ελλήνων έχουν μειωθεί κατά 50% περίπου, ενώ το δημόσιο χρέος είναι στα 360 δις €).
Δυστυχώς δε οι Έλληνες πιστεύουν ακόμη πως δεν θα το πληρώσουν, επειδή η φοροδοτική τους ικανότητα έχει εκμηδενισθεί – χωρίς να κατανοούν πως τα ιδιωτικά τους περιουσιακά στοιχεία, τα οποία θα κατασχεθούν και θα πλειστηριαστούν (καταθέσεις, σπίτια, οικόπεδα, επιχειρήσεις), μεταξύ άλλων με τη βοήθεια του περιουσιολογίου που δρομολογείται όπως έγινε με τους Εβραίους της Αυστρίας από τους Γερμανούς, φτάνουν και περισσεύουν για την εξόφληση του δημοσίου χρέους. Με απλά λόγια, εάν δεν αλλάξουμε αντιλήψεις ως κοινωνία και δεν ενεργοποιηθούμε άμεσα, θα μας πάρουν ότι έχουμε και δεν έχουμε έναντι πινακίου φακής –  ενώ θα παραμείνουμε χρεωμένοι, όπως οι χιλιάδες Έλληνες που χάνουν τα σπίτια τους σήμερα.
Η νέα έκθεση του ΔΝΤ
Περαιτέρω, οκτώ χρόνια μετά από τότε, το ΔΝΤ συνειδητοποίησε επιτέλους την ανάγκη κατάρτισης Ισολογισμού από όλες τις χώρες, σε μία μελέτη του (πηγή) – όπως ακριβώς συμβαίνει με τις επιχειρήσεις και με τα νοικοκυριά, όπου δεν πρέπει κανείς να υπολογίζει μόνο τα ενυπόθηκα δάνεια του, τις πιστωτικές κάρτες του και τις λοιπές οφειλές του αλλά, επί πλέον, την αξία του σπιτιού του, τις καταθέσεις του, τις μετοχές του ή οτιδήποτε άλλο του ανήκει. Έτσι εξέδωσε ένα νέο δημοσιονομικό δελτίο με τον τίτλο «Ο πλούτος των εθνών» (πηγή), σημειώνοντας πως εάν τα κράτη γνωρίζουν τι έχουν στην ιδιοκτησία τους και εάν την εκμεταλλευθούν καλύτερα, μπορούν να κερδίζουν έως και 3% του ΑΕΠ τους περισσότερα έσοδα κάθε χρόνο – οπότε χρησιμοποιώντας αυτό το ποσόν να βελτιώνουν τη δημόσια παιδεία, την υγεία κοκ.
Επομένως, τέτοιες κυβερνήσεις και τέτοιους υπουργούς οικονομικών χρειαζόμαστε. Πολιτικούς δηλαδή που να είναι σε θέση να παράγουν πλούτο για τη χώρα τους με τα μέσα που διαθέτει και όχι να μοιράζουν τη φτώχεια, υποβαθμισμένοι σε υπηρέτες των αγορών ή/και σε απλούς διαχειριστές της εξουσίας που τους εξασφαλίζουν οι δανειστές –  όπως στην περίπτωση των ελληνικών κυβερνήσεων, ενόχων για τα βρώμικα τους παιχνίδια (ανάλυση). Εάν η Ελλάδα διέθετε τέτοιες κυβερνήσεις, θα μπορούσε ακόμη και σήμερα, παρά το ότι έχουν πέσει οι τίτλοι τέλους, να τα καταφέρει – πόσο μάλλον τα προηγούμενα χρόνια, όπου τα οικονομικά της ήταν απείρως καλύτερα.
Συνεχίζοντας, το ΔΝΤ ανέλυσε το δημόσιο πλούτο, χρησιμοποιώντας στοιχεία από 31 χώρες – όπου τεκμηριώθηκε ότι τα περιουσιακά τους στοιχεία ανέρχονται στα 101 τρις $ ή στο 219% του ΑΕΠ τουςτονίζοντας πως ελάχιστες το γνωρίζουν! Στο γράφημα (όλα μεγεθύνονται πατώντας επάνω), με το γαλάζιο χρώμα στις στήλες φαίνονται τα περιουσιακά στοιχεία ορισμένων κρατών, ενώ με το κόκκινο οι συνολικές υποχρεώσεις τους – ξεκινώντας αριστερά από τις φτωχότερες (Πορτογαλία) και φτάνοντας δεξιά στις πλουσιότερες (Νορβηγία). Το πρώτο βέβαια που συμπεραίνει κανείς είναι ο μύθος της διάσωσης της Πορτογαλίας – όπως επίσης το μέγεθος του πλούτου της Ρωσίας, παρά το ότι υφίσταται το χρηματοπιστωτικό και οικονομικό πόλεμο της Δύσης.
Ειδικά όσον αφορά τα περιουσιακά στοιχεία των κρατών, αποτελούνται από τις δημόσιες υποδομές, όπως είναι οι δρόμοι, οι γέφυρες κοκ., από τα ταμειακά τους διαθέσιμα, από τις χρηματοοικονομικές τους επενδύσεις, από τις απαιτήσεις τους, από τους φυσικούς τους πόρους, από τις κρατικές επιχειρήσεις όπως είναι οι εταιρείες κοινής ωφελείας κοκ. Σε σχέση με τις συνολικές υποχρεώσεις τους, είναι πολύ μεγαλύτερες από το δημόσιο χρέος – αφού οφείλουν να συμπεριλαμβάνονται οι συνταξιοδοτικές υποχρεώσεις τους απέναντι στους δημοσίους υπαλλήλους, τα χρέη των κρατικών επιχειρήσεων κλπ.
Περαιτέρω, στις αναδυόμενες οικονομίες το ιδιωτικό χρέος αυξήθηκε ταχύτερα από όσο το δημόσιο χρέος – όπως στο παράδειγμα της Κίνας, όπου το συνολικό χρέος της, δημόσιο και ιδιωτικό, υπολογίζεται στο 247% του ΑΕΠ της, με το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του να είναι το ιδιωτικό (το 47% της κεντρικής κυβέρνησης και το 68% των τοπικών). Σε κάθε περίπτωση, με κριτήριο τους κρατικούς Ισολογισμούς, η Κίνα είναι η πλουσιότερη χώρα μεταξύ των αναπτυσσομένων οικονομιών, ενώ τα Μπαρμπάντος τα φτωχότερα (γράφημα) – επειδή διαθέτει σημαντικά περιουσιακά στοιχεία, λόγω των μεγάλων επενδύσεων της στις υποδομές.
Ως εκ τούτοι, οι κίνδυνοι που προέρχονται από το υψηλό χρέος της Κίνας αντισταθμίζονται από τα αποθέματα ασφαλείας που κατέχει – ενώ η κυβέρνηση της παίρνει μέτρα για τη συγκράτηση του δανεισμού. Επειδή όμως τα περισσότερα από τα περιουσιακά της στοιχεία είναι μη χρηματοοικονομικά, όπως τα κτίρια, οι δρόμοι ή το σιδηροδρομικό της δίκτυο, το θέμα είναι εάν μπορεί να παράγει έσοδα από αυτά – κάτι που δυστυχώς συμβαίνει και στην Ελλάδα, τόσο όσον αφορά το δημόσιο, όσο και τον ιδιωτικό τομέα.
Ειδικότερα, η εκμετάλλευση των περιουσιακών στοιχείων του δημοσίου ήταν ανέκαθεν μηδαμινή λόγω των ανίκανων ελληνικών κυβερνήσεων – ενώ οι επενδύσεις του ιδιωτικού τομέα ήταν κυρίως σε μη χρηματοοικονομικά στοιχεία (ακίνητα κλπ.), λόγω της καταστροφικής λειτουργίας του κράτους (ασταθές φορολογικό σύστημα, εχθρικό προς τις επιχειρήσεις δημόσιο κλπ.). Επομένως, εάν δεν αλλάξει η συγκεκριμένη κατάσταση, η Ελλάδα είναι καταδικασμένη – ενώ, εάν αλλάξει, εάν κυβερνηθεί δηλαδή η χώρα από μία ικανή κυβέρνηση που γνωρίζει πώς να παράγει πλούτο, δίνοντας επί πλέον τις σωστές κατευθύνσεις στον ιδιωτικό τομέα, θα μπορούσε να επιτύχει θαύματα.
Οφείλουμε να σημειώσουμε εδώ πως είναι ανόητο να ισχυριζόμαστε κακοδιαχείριση απλά και μόνο με κριτήριο την άνοδο του δημοσίου χρέους, χωρίς να υπολογίζουμε την αξία των υποδομών που κατασκεύασε και τον ιδιωτικό πλούτο, ο οποίος αυξήθηκε ακριβώς από αυτές τις υποδομές – όπως, για παράδειγμα, η άνοδος των τιμών των οικοπέδων στα νησιά, μετά την κατασκευή αεροδρομίων ή την ακτοπλοϊκή τους σύνδεση που διευκόλυνε τον τουρισμό κοκ.
Γενικότερα τώρα η έκθεση του ΔΝΤ απέδειξε πως οι χώρες με σημαντικά περιουσιακά στοιχεία του δημοσίου τομέα τους (τα οποία ξεπουλάει σήμερα σε εξευτελιστικές τιμές η Ελλάδα καταστρέφοντας το μέλλον όλων των επομένων γενεών), είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν καλύτερα με τις κρίσεις και τις υφέσεις που προκαλούν – ενώ η ο θετικός κρατικός Ισολογισμός τους επιτρέπει να αυξήσουν τις δημόσιες δαπάνες τους για να στηρίξουν την οικονομία, αφού τις εμπιστεύονται οι αγορές, γνωρίζοντας την καθαρή τους θέση.
Χωρίς την αύξηση των δημοσίων δαπανών σε περιόδους ύφεσης, καμία οικονομία στον πλανήτη δεν μπορεί να αντιμετωπίσει μία κρίση – πόσο μάλλον η Ελλάδα, η οικονομία της οποίας έχει κυριολεκτικά βομβαρδισθεί, ενώ είναι αντιμέτωπη ξανά με μία καταστροφική τραπεζική κρίση. Ακόμη χειρότερα, ενώ οι εκροές κεφαλαίων συνεχίζονται παρά το ότι έχουν δραπετεύσει καταθέσεις άνω των 140 δις €, οι εισροές είναι σχεδόν ανύπαρκτες – αφού δεν εμπιστεύονται τη χώρα ούτε καν οι Έλληνες ομογενείς, πόσο μάλλον όταν ή Ελλάδα είναι η μοναδική που δεν τους επιτρέπει να ψηφίσουν!
Όλες οι κυβερνήσεις πάντως, εάν έχουν ικανότητες, μπορούν να διαχειρισθούν καλύτερα τα περιουσιακά στοιχεία και τους φυσικούς πόρους τους – ξεκινώντας από την κατάρτιση ενός κρατικού Ισολογισμού που δίνει την πραγματική καθαρή θέση του κράτους, χωρίς την οποία δεν μπορούν να κερδίσουν ποτέ την εμπιστοσύνη των Πολιτών τους και των αγορών. Μόνο με τον τρόπο αυτό είναι σε θέση να παρουσιάσουν στους Πολίτες τους αυτά που τους ανήκουν και αυτά που οφείλουν – χρησιμοποιώντας στη συνέχεια το δημόσιο πλούτο σωστά, για την επίτευξη των οικονομικών και κοινωνικών στόχων της κοινωνίας.
Απλά και μόνο η ανάκτηση της εμπιστοσύνης των Ελλήνων στο κράτος τους, από μία ικανή, αποτελεσματική και μη διεφθαρμένη κυβέρνηση, θα μείωνε σημαντικά την εξάρτηση της χώρας από τους δανειστές της και τις αγορές – αφού θα επέστρεφαν καταθέσεις άνω των 100 δις €, οι οποίες θα χρηματοδοτούσαν την ανάπτυξη, θα αύξαναν την αξία των περιουσιακών στοιχείων των Ελλήνων, οπότε τη δυνατότητα δανεισμού τους για τη διενέργεια επενδύσεων, θα βελτίωναν τους ισολογισμούς των τραπεζών κοκ.
Επίλογος
Ολοκληρώνοντας, η Ελλάδα ευρίσκεται μεν στην άκρη του γκρεμού, με αποκλειστική και μόνο ευθύνη των ανίκανων ή/και ενδοτικών κυβερνήσεων της, αλλά υπάρχουν ακόμη λύσεις – όπως αυτές που έχουμε ήδη παρουσιάσει (ανάλυση), όπου πλέον προηγείται η εθνικοποίηση των τραπεζών της προτού καταρρεύσουν. Απαιτείται βέβαια η άμεση αλλαγή σελίδας, από μία ικανή και πατριωτική κυβέρνηση, με την ευρεία έννοια του όρου – από μία κυβέρνηση που δεν θα ενδιαφέρεται για τη νομή της εξουσίας, αλλά για το μέλλον των επομένων γενεών, σταματώντας πριν από όλα την αιμορραγία της μετανάστευσης των νέων, την αλλοίωση του πληθυσμού που επιδιώκουν οι δυνάμεις κατοχής για να ελέγχεται πιο εύκολα και τη δημογραφική κατάρρευση.
Οφείλει δε να πάψει αμέσως η διαστρέβλωση των γεγονότων, η οποία επιδεινώνει την εικόνα της χώρας – όπως στο θέμα του PSI, όπου κυκλοφορεί ο μύθος της μείωσης του χρέους από 130 δις € έως 180 δις € από τους πολιτικούς που το δρομολόγησαν, με σκοπό να αποφύγουν την τιμωρία τους για το αποτρόπαιο έγκλημα εις βάρος της πατρίδας μας και των παιδιών μας.
Εν προκειμένω, αρκεί να δει κανείς πόσο ήταν το δημόσιο χρέος στα τέλη του 2011 και στα τέλη του 2012 (γράφημα από τη διεθνή μελέτη του ESMTπηγή), για να διαπιστώσει το πραγματικό ποσόν της διαγραφής – από το οποίο πρέπει να αφαιρεθούν τα 57 δις € που κόστισαν κατ’ ελάχιστο οι τράπεζες χρεοκοπώντας (τα 17 δις € είναι ο αέρας των αναβαλλόμενων φόρων στα κεφάλαια τους, αφού σημαίνει πως στα επόμενα χρόνια θα πληρώσουν 17 δις € λιγότερους φόρους που επομένως θα επωμισθούμε εμείς), τις ζημίες των Ελλήνων ομολογιούχων, καθώς επίσης αυτές των ασφαλιστικών ταμείων και των υπολοίπων οργανισμών του δημοσίου (άρθρο).
Τότε θα συνειδητοποιήσει το έγκλημα, το οποίο ασφαλώς δεν ήταν μόνο οικονομικό – αφού παραδόθηκε αμαχητί η εθνική κυριαρχία της χώρας, έκλεισε ερμητικά ο δρόμος του εθνικού νομίσματος εγκλωβίζοντας την Ελλάδα σε ένα τρομακτικό αδιέξοδο, επιβλήθηκε το αγγλικό δίκαιο, υποθηκεύθηκαν ανεύθυνα τα πάντα κοκ. Παραδόξως δε όλοι όσοι κατέστρεψαν την πατρίδα μας, είναι στη Βουλή αντί στον Κορυδαλλό – κάτι που, εάν δεν αλλάξει, δεν πρόκειται να αποφύγουμε την εξαφάνιση μας ως Έθνος, χωρίς καμία διάθεση υπερβολής.


πηγή:https://analyst.gr/2018/10/13/i-dolofonia-tis-elladas-kai-i-exodos-apo-tin-krisi/

Το παιχνίδι είναι στημένο κι από πριν ξεπουλημένο: "Φαντασίωση η Ελληνικότητα της Μακεδονίας" δηλώνει μέλος Επιτροπής βιβλίων Ιστορίας!!



Μέλος Επιτροπής βιβλίων Ιστορίας: Φαντασίωση η ελληνικότητα της Μακεδονίας | in.gr

Αντιδράσεις έχουν προκαλέσει απόψεις μέλους της επιτροπής για την αλλαγή των σχολικών βιβλίων στην Ελλάδα και τα Σκόπια.
Όπως υποστηρίζει η Αλεξάνδρα Ιωαννίδου, ένα από τα επτά μέλη της επιτροπής που όρισε η ελληνική κυβέρνηση για να εξετάσει τον αλυτρωτισμό στα σχολικά βιβλία των Σκοπίων, η ελληνικότητα της Μακεδονίας είναι μια φαντασίωση.
Η αναπληρώτρια καθηγήτρια του ΕΚΠΑ είχε δηλώσει στις 19 Σεπτεμβρίου πως «ανεχόμαστε χίλια μύρια όσα στο όνομα της τρομερής πατρίδας και μιας, ας το πούμε φαντασίωσης, που μας λέει ότι η Μακεδονία ήταν πάντα ελληνική και θα παραμείνει ελληνική».


πηγή:in.gr


Πρόκληση του τουρκικού ΥΠΕΞ: "Ειρηνευτική επιχείρηση" η εισβολή στην Κύπρο!!



Το υπουργείο Εξωτερικών της Τουρκίας με ανακοίνωσή του, χαρακτηρίζει "ειρηνευτική επιχείρηση" την εισβολή στην Κύπρο το 1974. Εξέφρασε επίσης τη δυσαρέσκεια του για τους "αδικαιολόγητους ισχυρισμούς εναντίον της Τουρκίας", που συμπεριλήφθηκαν στην κοινή δήλωση. Όπως επισημάνθηκε, θα συνεχίσει με αποφασιστικό τρόπο να "διατηρεί τα δικαιώματα και συμφέροντα που προκύπτουν από το γεγονός ότι οι Τουρκοκύπριοι είναι συνιδιοκτήτες του νησιού".


Διαβάστε την ανακοίνωση:
"Είμαστε αναστατωμένοι από τους αδικαιολόγητους ισχυρισμούς εναντίον της Τουρκίας στην κοινή δήλωση που δημοσιεύθηκε μετά την ολοκλήρωση της τριμερούς συνόδου Ελλάδας- Αιγύπτου Ελληνοκυπριακής διοίκησης που έγινε στις 10 Οκτωβρίου 2018 στην Ελούντα της Κρήτης.
Είναι απαράδεκτο να παραβλέπονται οι θηριωδίες που διέπραξαν οι Ελληνοκύπριοι εναντίον των Τουρκοκυπρίων το διάστημα 1963-1974 στο νησί και να αποδίδεται το “κυπριακό πρόβλημα” στην ειρηνευτική επιχείρηση που έκανε η Τουρκία το 1974 βασιζόμενη σε δικαιώματα που απορρέουν από τη συμφωνία του 1960.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Τουρκία θα συνεχίσει αποφασιστικά να διατηρεί τα δικαιώματα και τα συμφέροντα που προκύπτουν από το γεγονός ότι οι Τουρκοκύπριοι είναι συνιδιοκτήτες του νησιού. Αυτοί που κάνουν βήματα στην περιοχή σε βάρος των νόμιμων δικαιωμάτων και συμφερόντων της Δημοκρατίας της Τουρκίας και της Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου και εκείνοι που προσπαθούν να αγνοήσουν την Τουρκία στην περιοχή, δεν θα πετύχουν ποτέ τους στόχους τους".


πηγή:http://www.enikos.gr/international/600775/proklisi-tou-tourkikou-ypex-eirineftiki-epicheirisi-i-eisvoli-sti

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018

Αυτό το μαγνητάκι το δίνουν στα Σκόπια ενθύμιο στους τουρίστες




Ένα από τα πιο διαδεδομένα ενθύμια όταν ταξιδεύουμε είναι τα μαγνητάκια που κολλάμε στο ψυγείο.

Πολλοί μάλιστα κάνουν συλλογή από διάφορα μέρη εκτός και εντός Ελλάδας.

Τα μαγνητάκι αποτελούν χρόνια πρώτη επιλογή των τουριστών ως ενθύμια μιας και είναι φτηνά και μικρά.

Μια ανάρτηση στο facebook μιας γυναίκα που πήγε διακοπές στα Σκόπια και αγόρασε μαγνητάκι ένα έχει προκαλέσει αντιδράσεις μια και όπως θα δείτε στην φωτογραφία γράφει «Μακεδονία» και μάλιστα

περιλαμβάνει και Ελληνικά εδάφη!
Δείτε την ανάρτηση και το σχόλιο στο facebook:

ΠΗΓΗ - https://national-pride.org/2018/10/12/

Ασέβεια προς τους ήρωες του Έπους της Αλβανίας: Με κηδεία «εξπρές» απέκλεισαν τους συγγενείς 573 Ελλήνων πεσόντων!!




Ασέβεια προς τους ήρωες του Έπους της Αλβανίας καθώς με κηδεία «εξπρές, το Υπουργείο Εξωτερικών, η Πρεσβεία της Ελλάδας στα Τίρανα, ο ίδιος ο Υπουργός Νίκος Κοτζιάς, απέκλεισαν τους συγγενείς των 573 Ελλήνων πεσόντων από την σημερινή τελετή ενταφιασμού στην Κλεισούρα. 

Αιφνιδιαστικά ενταφιάστηκαν στο τόπο όπου έγραψαν ηρωικά το Έπος του 1940-41, στα στενά της Κλεισούρας στην Αλβανία, στο χωριό Ντραγκότι, 573 Έλληνες στρατιώτες και αξιωματικοί.

Ήταν στα μέσα του περασμένου καλοκαιριού όταν επιτέλους η Ελλάδα κατάφερε μετά από 78 χρόνια να προβεί στην επίσημη ταφή των λειψάνων των νεκρών στο Αλβανικό Μέτωπο 1940-1941. Αθήνα και Τίρανα είχαν φθάσει σε μία συμφωνία η οποία αναμενόταν με αγωνία από τα παιδιά και τους συγγενείς των πεσόντων για την πατρίδα.

Τότε, το καλοκαίρι του 2018 ενταφιάστηκαν 100 σωροί Ελλήνων στρατιωτικών που είχαν πρόχειρα ταφεί σε διάφορα σημεία του μετώπου. Τότε το Υπουργείο Εξωτερικών και η Πρεσβεία της Ελλάδας στα Τίρανα είχαν, για άγνωστους λόγους, εξαιρέσει τα παιδιά και τους συγγενείς των νεκρών από την τελετή της ταφής στο κοιμητήριο της Κλεισούρας. Θα μπορούσε κανείς να αποδώσει την εξαίρεση στη γνωστή αμετροέπεια, αδιαφορία και συλλογική άγνοια η οποία διακατέχει την ελληνική γραφειοκρατία διαχρονικά.

Όμως το δις εξαμαρτείν προδίδει ενσυνείδητη συμπεριφορά.

Μετά από αρκετούς μήνες οι ελληνικές αρχές στις 12 Οκτωβρίου προχώρησαν αιφνιδιαστικά στον ενταφιασμό των λειψάνων 573 πεσόντων στις μάχες κατά το Έπος της Αλβανίας.

Μόλις 16 ημέρες πριν την Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.

Για δεύτερη φορά το Υπουργείο Εξωτερικών, η Πρεσβεία της Ελλάδας στα Τίρανα, ο ίδιος ο Υπουργός Νίκος Κοτζιάς, η Πολιτεία στο σύνολό της αγνόησε τα παιδιά και τους συγγενείς των νεκρών. Τους κράτησαν μακριά από αυτόν τον ύστατο χαιρετισμό.

Η θρησκευτική τελετή ενταφιασμού των οστών πεντακοσίων εβδομήντα τριών (573) Ελλήνων πεσόντων στρατιωτικών του Ελληνο-Ιταλικού πολέμου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Στρατιωτικό Κοιμητήριο της Κλεισούρας στην Βόρειο Ήπειρο, δημιούργησε ρίγη συγκίνησης και δέος… εκεί στον τόπο που πολέμησαν και θυσιάστηκαν.

Όλοι παρευρισκόμενοι με τα μάτια βουρκωμένα και τρεμάμενη φωνή ψέλλισαν “Αιωνία τους η Μνήμη”.

Το μεσημέρι, στο Ντραγκότι, στο νεκροταφείο που έως σήμερα είχε κενοτάφια, έγινε η ταφή των 573 ηρώων. Στη νεκρώσιμη ακολουθία χοροστάτησε ο μητροπολίτης Αργυροκάστρου, Δημήτριος και παρέστησαν η πρέσβης της Ελλάδας στα Τίρανα, Ελένη Σουρανή, ο ακόλουθος Άμυνας της ελληνικής πρεσβείας, συνταγματάρχης Χρήστος Μπακιρτζής, ο πρόεδρος του Κόμματος της Ένωσης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΚΕΑΔ), Βαγγέλης Ντούλες, ο πρόεδρος της Ομόνοιας, Βασίλης Κάγιος και ο συντονιστής της ομάδας εργασιών αναζήτησης και εκταφής των οστών, Νίκος Κύργος.

Μετά τη λήξη του αλβανικού μετώπου, οι Έλληνες πεσόντες είχαν μείνει στην κοιλάδα της Κλεισούρας για 77 χρόνια, θαμμένοι πρόχειρα από τους Ιταλούς κατά την οπισθοχώρηση.

«Μας απέκλεισαν από την τελετή» καταγγέλλουν οι συγγενείς

Την ίδια ώρα, οι συγγενείς των πεσόντων καταγγέλλουν ότι συνεχίζεται ο αποκλεισμός τους από τις τελετές ενταφιασμού των δικών τους ανθρώπων.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Τέκνων, Συγγενών και Φίλων Πεσόντων κατά το Έπος 1940-41 και πρώην υπουργός Γιώργος Σούρλας, σε ανακοίνωσή του καταλογίζει ευθύνες στο υπουργείο Εξωτερικών και την Πρεσβεία της Ελλάδας στα Τίρανα.

«Χθες, αιφνιδιαστικά, ανακοίνωσαν ότι σήμερα πραγματοποιείται θρησκευτική τελετή ενταφιασμού 573 πεσόντων στο Στρατιωτικό Κοιμητήριο Κλεισούρας. Χωρίς να έχει προηγηθεί καμία ενημέρωση των συγγενών, όπως άλλωστε έγινε και στις 13 Ιουλίου με τον ενταφιασμό 100 πεσόντων στο Στρατιωτικό Κοιμητήριο Βουλιαρατών», αναφέρει ο κ. Σούρλας.

Μάλιστα, ο πρώην υπουργός χαρακτηρίζει τον αποκλεισμό των συγγενών «αδιανόητο, πρωτόγνωρο και απάνθρωπο», καθώς τα παιδιά και οι συγγενείς των πεσόντων «πληροφορούνται μόνο από δελτία τύπου του υπουργείου Εξωτερικών ότι γίνονται τελετές ενταφιασμού, χωρίς όμως να καθίσταται εφικτή η παρουσία τους σε μια τελετή που καρτερικά περίμεναν επί 78 ολόκληρα χρόνια», και ζητά σεβασμό στη μνήμη των πεσόντων και τον πόνο των παιδιών και των συγγενών τους, επισημαίνοντας ότι «είναι προφανές ότι η ηγεσία του Υπουργείου Εξωτερικών αδυνατεί να αντιληφθεί ότι το θέμα αυτό δεν προσφέρεται για εκμετάλλευση».

πηγη https://national-pride.org/2018/10/12

Παναγιώτης Πικραμμένος: Σε σημείο αρνησιδικίας η καθυστέρηση απονομής της Δικαιοσύνης




Μόνο η ταχεία και επίκαιρη έκδοση της αποφάσεως του δικαστηρίου  είναι απονομή Δικαιοσύνης. Διαφορετικά, όταν δηλαδή η απόφαση εκδίδεται μετά πάροδο πολλού χρόνου το νόημα της διαφοράς έχει συνήθως εκλείψει ή οι πρωταγωνιστές έχουν χαθεί. Τη διαφορά τότε στην περίπτωση αυτή τη λύνει ο χρόνος και όχι η Δικαιοσύνη.
Αποτελεί πλέον κοινή παραδοχή ότι η σχέση της Ελληνικής Δικαιοσύνης με το χρόνο δεν είναι καλή. Στα Ελληνικά δικαστήρια εκκρεμούν χιλιάδες υποθέσεις για πάρα πολλά χρόνια με ολέθριες συνέπειες τόσο για την οικονομία όσο και για την κοινωνία.
Ο Παναγιώτης 
Πικραμμένος*
Σύμφωνα με την έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας για το 2012, η Ελλάδα ήταν τέταρτη από το τέλος μεταξύ των 27 χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως προς το μέσο χρόνο που απαιτείται προκειμένου να επιλυθεί μια απλή αστική υπόθεση.
Στην ίδια έκθεση, η Ελλάδα υπολειπόταν των υπολοίπων ανεπτυγμένων χωρών ως προς την εφαρμογή της νομοθεσίας κατά της χρηματιστηριακής απάτης, των μονοπωλιακών δραστηριοτήτων και την αποτελεσματικότητα του πτωχευτικού συστήματος.
Σημειωτέον, ότι οι δείκτες δε αυτοί έχουν ιδιαίτερη σημασία καθώς αποτυπώνουν με αρκετά αντιπροσωπευτικό τρόπο τις επιπτώσεις του συστήματος απονομής Δικαιοσύνης στην επιχειρηματική και εν γένει οικονομική δραστηριότητα.
Τέλος, και σύμφωνα με τον πίνακα επιδόσεων του 2013 για τα εθνικά συστήματα δικαιοσύνης στην Ε.Ε., που έδωσε στη δημοσιότητα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στην Ελλάδα επικρατεί κατάσταση αρνησιδικίας. Τούτο διότι, σύμφωνα με ως άνω τον πίνακα επιδόσεων, το 2013 ο χρόνος εκδίκασης δικαστικών υποθέσεων στην Ελλάδα, εξαιρουμένων των ποινικών υποθέσεων, ήταν κατά μέσο όρο 510 ημέρες.
Περαιτέρω, βάσει των στοιχείων του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επισημαίνει ότι η Ελλάδα έρχεται 98η ανάμεσα σε 144 χώρες παγκοσμίως όσον αφορά την αντίληψη των πολιτών για την ανεξαρτησία των συστημάτων δικαιοσύνης στη χώρα τους. Βάσει των ίδιων στοιχείων, η Ελλάδα κατατάσσεται 24η στην Ε.Ε. όσον αφορά την αντίληψη περί «ανεξαρτησίας» των δικαστικών συστημάτων και ακολουθούν η Βουλγαρία, η Ρουμανία και η Σλοβακία. Ενώ η αντιθέτως, η Φινλανδία, η Ολλανδία, η Ιρλανδία, η Γερμανία και η Σουηδία κατατάσσονται ανάμεσα στις 10 χώρες με τα πλέον «ανεξάρτητα» δικαστικά συστήματα παγκοσμίως.
Τεράστιες οι επιπτώσεις από τις καθυστερήσεις
Στην Ελλάδα της κρίσης, η οποία αγωνίζεται να επιβιώσει και προσπαθεί απεγνωσμένα και με πολύ πόνο και κόπο να περιορίσει τις σπατάλες στις κρατικές δαπάνες και ν’ αυξήσει τα δημόσια έσοδα, η καθυστέρηση στην απονομή της Δικαιοσύνης έχει τεράστιο σε κόστος. Τόσο σε χρήμα όσο και σε κοινωνική συνοχή.
Εξηγούμαι: στα Διοικητικά Δικαστήρια και στο Συμβούλιο της Επικρατείας εκκρεμούν πολλές χιλιάδες φορολογικών υποθέσεων, οι οποίες μπορούν δυνητικά να αποφέρουν στα δημόσια ταμεία μεγάλα ποσά. Η άμεση δε εκκαθάρισή τους θα είχε ως επιπλέον θετική συνέπεια την ακριβή αποτύπωση της οικονομικής κατάστασης της χώρας αλλά και του πολίτη καθώς και την δυνατότητα ακριβέστερου και άρα αποτελεσματικότερου σχεδιασμού για το μέλλον, και για τους δύο.
Παράλληλα, ο περιορισμός των ιδιωτικών, εγχώριων και ξένων, επενδύσεων που συνεπάγεται η καθυστέρηση, έχει ως άμεση συνέπεια τη μείωση των φορολογικών εσόδων του κράτους και τη συνεπαγόμενη ανάγκη αυτού να περιορίσει τις δημόσιες δαπάνες.
Ακόμη, καθίσταται αδύνατη η ανακατανομή του πλούτου, ο οποίος παραμένει συσσωρευμένος σε Τράπεζες ή ασφαλείς επενδύσεις στο εξωτερικό.
Παράλληλα, αυξάνεται η ανεργία εξαιτίας αφενός της απουσίας θέσεων εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, αφετέρου της ανάγκης περιορισμού των δημοσίων δαπανών που έχουν ως συνέπεια την μείωση των θέσεων εργασίας και στο δημόσιο τομέα.
Αύξηση δε της ανεργίας σε μεγάλα μεγέθη συνεπάγεται ως γνωστόν, διάρρηξη του κοινωνικού ιστού και ανατροπή των κρατικών δομών. Αποτελεί άλλωστε κοινό τόπο ότι το Ελληνικό Δημόσιο αντί να προσπαθεί με κάθε τρόπο να μειώσει το δικαστηριακό όγκο, μέσα στα πλαίσια του «Κράτους  Δικαίου»  και έτσι να επιταχύνει την απονομή της Δικαιοσύνης, αντιθέτως ασκεί αβάσιμα και παντελώς απαράδεκτα ένδικα μέσα με αποτέλεσμα να οδηγήσει την Ελληνική Δικαιοσύνη σε ασφυξία. Τούτο δε ανεξάρτητα και από την γνωστή δικομανία των Ελλήνων.
Η απαξίωσης της Δικαιοσύνης
Είναι γνωστό άλλωστε ότι στην ουσιαστική κατάλυση της κρατικής λειτουργίας μπορεί να οδηγήσει η καθυστερημένη και μη αποτελεσματική απονομή Δικαιοσύνης μέσω μιας άλλης οδού: αυτή της απαξίωσης της Δικαιοσύνης ως μιας εκ των τριών κρατικών λειτουργιών.
Όπως προκύπτει από πολλές πρόσφατες έρευνες, η εμπιστοσύνη των πολιτών στη Δικαιοσύνη είναι πλέον πολύ περιορισμένη. Η μείωση δε αυτή είναι απολύτως δικαιολογημένη: ο πολίτης γνωρίζει ότι αν προσφύγει στη Δικαιοσύνη, η πιθανότητα να επιλυθεί η υπόθεσή του εντός ενός ευλόγου χρονικού διαστήματος είναι πολύ μικρή.
Έτσι, η Δικαιοσύνη παύει πλέον ν’ αποτελεί για τον πολίτη το τελευταίο καταφύγιο στο πλαίσιο μιας οργανωμένης πολιτείας και εάν δεν γίνουν άμεσες ενέργειες το μόνο που θα μπορούμε να κάνουμε είναι να παρακολουθούμε τις ζοφερές συνέπειες της απαξίωσης αυτής τόσο στη Δικαιοσύνη όσο και στο κράτος γενικότερα.
Η μη απονομή Δικαιοσύνης και η αδυναμία εφαρμογής των αποφάσεών της υποθάλπτει τον γενικευμένο φόβο, την γενικευμένη δυσπιστία, επιβεβαιώνει την καθολική ανασφάλεια. Εξάλλου παγίως λέγεται ότι «η καθυστέρηση απονομής της Δικαιοσύνης είναι άρνηση απονομής της Δικαιοσύνης»[1]
Καταδίκες της χώρας μας από το Στρασβούργο
Κατά τη διάρκεια λειτουργίας του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Στρασβούργου, η χώρα μας έχει καταδικαστεί εκατοντάδες φορές για παραβίαση του άρθρου 6 παράγραφος 1 της Σύμβασης ως προς το χρόνο διάρκειας της δίκης, με αποτέλεσμα η Ελλάδα να έχει καταβάλει πολλά εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις που τελικά επιβαρύνουν το κοινωνικό σύνολο.
Επίσης το Δικαστήριο του Στρασβούργου ζήτησε από τη χώρα μας την καθιέρωση ενός εσωτερικού ένδικου μέσου, το οποίο να έχει τη δυνατότητα να αποζημιώνει σε περιπτώσεις διαπίστωσης καθυστερήσεων και να εντέλλεται την επιτάχυνση για τις ακόμα εκκρεμείς δίκες.
Στην σημερινή νομική πραγματικότητα, όπου η «αρνησιδικία» αποτελεί εθνικό μας εφιάλτη, επιτακτική πλέον  υπήρξε η  ανάγκη λήψη ουσιαστικών και πρακτικών μέτρων επιτάχυνσης απονομής της Δικαιοσύνης και η αύξηση του παραγόμενου δικαστικού έργου.
Έτσι με το ν. 4055/2012 θεσπίσθηκε για τη διοικητική δίκη  το ένδικο μέσο : α)  η αίτηση επιτάχυνσης όσο και β) η αίτηση αποζημίωσης, που όπως κρίθηκε από το ΕΔΔΑ  στην υπόθεση «Τεχνική   Ολυμπιακή  Α.Ε.» κατά της Ελλάδος είναι πραγματικές προσφυγές, υπό την έννοια ότι μπορούν συγχρόνως να εμποδίσουν την εξακολούθηση της επικαλούμενης παραβίασης του δικαιώματος του προσφεύγοντος να εξετασθεί η υπόθεσή του χωρίς υπερβολική καθυστέρηση και να αποκατασταθεί δεόντως η παραβίαση που έγινε.
Θεσπίστηκε παράλληλα και με το ν. 4239/2014 η αίτηση επιτάχυνσης για την πολιτική και ποινική δίκη καθώς και για τη δίκη στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Για πρώτη δε φορά, σε εφαρμογή των διατάξεων του ν. 4055/2011 Ελληνικό Δικαστήριο αποζημίωσε πολίτη, λόγω μεγάλης καθυστέρησης στην απονομή της Δικαιοσύνης, σύμφωνα με την απόφαση 4467/2012 του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Τα ζητήματα αυτά, δηλαδή η έννοια του «ευλόγου χρόνου» και η εφαρμογή της στις δίκες που γίνονται στην Ελλάδα καθώς και οι ρυθμίσεις των ως άνω νόμων για την αποζημίωση των διαδίκων αναλύονται διεξοδικά και με νομολογιακά παραδείγματα στην μελέτη του Αντώνη  Αργυρού.
Η ενδιαφέρουσα αυτή μελέτη θεωρώ ότι αποτελεί την πρώτη πλήρη αποτύπωση της ισχύουσας καταστάσεως έτσι ώστε να μπορέσουν να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα από την εφαρμογή των νόμων και να υπάρξει προβληματισμός ως προς τη δυνατότητα βελτιώσεώς τους, άλλωστε αποτελεί πολύτιμο βοήθημα στον εφαρμοστή των σχετικών διατάξεων με την διεξοδική ανάλυση τους και την παράθεση της γνωστής βιβλιογραφίας και νομολογίας.
*Πρώην υπηρεσιακός Πρωθυπουργός και πρώην
πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας
πηγή:https://www.dikastiko.gr/