Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

Απίστευτη δήλωση του Μουσταφά Αλή Τσαβούς στο Μεγάλο Δέρειο: Αυτή η περιοχή για αιώνες ήταν τουρκική και αύριο θα παραμείνει ως τουρκική !!






Στην αρχή όταν το διαβάσαμε σκεφτήκαμε μήπως δεν το μεταφράζουμε καλά . Και όμως το δημοσίευμα από την ιστοσελίδα του Rodop Ruzgari  είναι σαφές. 
Αφορά μια εκδήλωση σουνιτών-τουρκόψυχων που έγινε στο Μεγάλο Δέρειο στις 7/10/2017. Εκεί λοιπόν ανάμεσα στις ¨υψηλές¨ παρουσίες ήταν και ο ανεκδιήγητος πρόεδρος του DEB Μουσταφά Αλή Τσαβούς.
Στην ομιλία λοιπόν που έκανε εκεί, σε μια αποστροφή του λόγου του είπε : Αυτή η περιοχή για αιώνες ήταν τουρκική και αύριο θα παραμείνει ως τουρκική¨.
Η φράση αυτή παραπέμπει ευθέως στην φράση που φώναζε ο όχλος στην Τουρκία όταν έσπαζε τα μαγαζιά των Ελληνων το 1955.
Φώναζαν τότε ¨Kıbrıs Türktür, Türk kalacak¨. Δηλαδή ¨Η Κύπρος είναι τουρκική και θα παραμείνει τουρκική¨.
Φαίνεται ότι το δήθεν αστείο του ψευδομουφτή Ξάνθης Αχμέτ Μέτε, ο οποίος  το 2016 είχε ευχηθεί δημόσια στον Τσαβούς ¨να γίνει ο Ντενκτάς της Θράκης¨, δεν ήταν και τόσο αστείο…
πηγή:http://tourkikanea.gr/2017/10/deb-333/

Οι «χαμένοι» του προϋπολογισμού το 2018



s3_proupol_epivarinseis_0810

Επιβαρύνσεις ύψους άνω του 1,8 δισ. ευρώ περιλαμβάνει ο προϋπολογισμός του 2018 για το σύνολο των φορολογουμένων. Στους «χαμένους» του 2018 είναι κυρίως οι ευπαθείς ομάδες, κυρίως οι μικροσυνταξιούχοι, καθώς θα περικοπεί δραστικά το ΕΚΑΣ, καταργείται η έκπτωση των ιατρικών δαπανών, ενώ μειωμένο θα είναι και το επίδομα πετρελαίου θέρμανσης. Οι επιβαρύνσεις αυτές όμως οδηγούν στον περαιτέρω περιορισμό του διαθέσιμου εισοδήματος, εξέλιξη που ενδεχομένως να έχει αντίκτυπο και στα φορολογικά έσοδα, τα οποία ήδη έχουν υποστεί σημαντικό πλήγμα. Είναι ενδεικτικό ότι η υπερφορολόγηση σε συνδυασμό με τις αυξημένες ασφαλιστικές εισφορές δημιούργησαν την «τρύπα» ύψους 1,7 δισ. ευρώ στο διάστημα Ιανουαρίου - Αυγούστου και η οποία αναμένεται να διευρυνθεί στο τέλος του έτους και να φθάσει στα 1,86 δισ. ευρώ (προσχέδιο προϋπολογισμού 2018). Οι επιβαρύνσεις του 2018:
1. Καταργείται η έκπτωση κατά 10% επί του φόρου στις ιατρικές δαπάνες, εφόσον οι δαπάνες αυτές υπερβαίνουν συνολικά το 5% του ετήσιου ατομικού εισοδήματος με στόχο την εξοικονόμηση 121 εκατ. ευρώ.
2. Μειώνεται κατά 50% το ποσό που διατίθεται για το επίδομα θέρμανσης. Η μείωση θα αφορά τη χειμερινή σεζόν 2017-2018, που σημαίνει ότι το επίδομα είτε θα δοθεί σε πολύ λιγότερους είτε θα περιοριστεί για όλους κατά 50%. Εξοικονόμηση 47 εκατ. ευρώ
3. Κατάργηση της έκπτωσης φόρου κατά 1,5% που ισχύει για την εκκαθάριση των φορολογικών δηλώσεων μισθωτών και συνταξιούχων με στόχο την εξοικονόμηση 68 εκατ. ευρώ.
4. Κατάργηση της έκπτωσης που ισχύει για τη βoυλευτική αποζημίωση και τη φοροαπαλλαγή των δικαστικών με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων κατά 44 εκατ. ευρώ.
5. Επιβολή φόρου επί των εισοδημάτων από περιστασιακές και βραχυπρόθεσμες μισθώσεις ακίνητης περιουσίας, οι οποίες συνήθως εξυπηρετούνται μέσω της διεθνούς διαδικτυακής πλατφόρμας Airbnb, με βάση την κλίμακα φορολόγησης των ενοικίων.
6. Επιβολή φόρου διαμονής στα ξενοδοχεία και στα ενοικιαζόμενα δωμάτια-διαμερίσματα. Ο φόρος διαμονής θα ξεκινάει από 0,5 ευρώ για τα ξενοδοχεία με ένα ή 2 αστέρια και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και θα κλιμακώνεται μέχρι και τα 4 ευρώ ανά διανυκτέρευση για τα πεντάστερα ξενοδοχεία.
7.  Αύξηση των συντελεστών ΦΠΑ σε 32 νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου και της Δωδεκανήσου. Aπό την 1η-1-2018, στα νησιά Λέσβο, Χίο, Σάμο και Δωδεκάνησα (πλην Ρόδου και Καρπάθου, όπου ήδη οι μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ έχουν καταργηθεί), οι συντελεστές ΦΠΑ θα αυξηθούν από τα επίπεδα του 5%, του 9% και του 17% στο 6%, στο 13% και στο 24%.
Μόλις 85 εκατ. θα διατεθούν για ΕΚΑΣ
8. Μόλις 85 εκατ. ευρώ θα διατεθούν το 2018 για την καταβολή του ΕΚΑΣ, επίδομα το οποίο βάσει της συμφωνίας κυβέρνησης – δανειστών θα καταργηθεί το 2019. Σε σχέση με τον προϋπολογισμό του 2017, το επίδομα αναμένεται να μειωθεί κατά 238 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα τελικά να μοιραστούν 85 εκατ. ευρώ για όσους συνεχίσουν να το λαμβάνουν και την επόμενη χρονιά.
Σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία του συστήματος Ηλιος (Αύγουστος 2017), ΕΚΑΣ λαμβάνουν 236.513 συνταξιούχοι, με τη μηνιαία δαπάνη να ανέρχεται σε 25,2 εκατ. ευρώ. Με την επιλογή της κυβέρνησης το 2017, η περικοπή που προβλέφθηκε στο μνημόνιο και στο μεσοπρόθεσμο να γίνει οριζόντια σε όλους κατά 50% χωρίς να αλλάξουν τα εισοδηματικά κριτήρια και να μη μειωθούν οι δικαιούχοι αλλά μόνο το ποσό, 189.297 άτομα λαμβάνουν ΕΚΑΣ 115 ευρώ τον μήνα, 35.262 χαμηλοσυνταξιούχοι λαμβάνουν 80,14 ευρώ κατά μέσον όρο τον μήνα, 10.784 άτομα λαμβάνουν 55,21 ευρώ τον μήνα, ενώ 1.167 χαμηλοσυνταξιούχοι λαμβάνουν ΕΚΑΣ 26,92 ευρώ.
Η μείωση του ΕΚΑΣ και η έκδοση της υπουργικής απόφασης που θα καθορίζει τα νέα προς διάθεση ποσά καθώς και τα νέα εισοδηματικά κριτήρια θα πρέπει βάσει και των μνημονιακών δεσμεύσεων να έχουν ολοκληρωθεί ώς τον Νοέμβριο, ώστε στο τέλος Δεκεμβρίου να πληρωθούν τα νέα ποσά, με τις συντάξεις Ιανουαρίου.
9. Αυστηρή εφαρμογή των θεσμών του rebate για τη δαπάνη φαρμάκου και του claw back για τα ιδιωτικά θεραπευτήρια και διαγωνιστικά κέντρα με στόχο την εξοικονόμηση δαπανών 188 εκατ. ευρώ.
10. Αύξηση της εισφοράς για τους ελεύθερους επαγγελματίες μέσω του υπολογισμού των εισφορών στις ακαθάριστες αποδοχές με στόχο αύξηση εσόδων 53 εκατ. ευρώ για το 2018.
11. Επιβολή φόρου υπεραξίας στις πωλήσεις ακινήτων, με συντελεστή 15% στο κέρδος που προκύπτει ανάμεσα στην τιμή κτήσης και στην τιμή πώλησης κάθε ακινήτου. Ο φόρος θα επιβαρύνει τον πωλητή του ακινήτου, ενώ ο αγοραστής θα εξακολουθεί να επιβαρύνεται με φόρο μεταβίβασης 3% επί της αντικειμενικής αξίας του ακινήτων.
12. Επέκταση για ένα χρόνο της εισφοράς στη ναυτιλία με στόχο την αύξηση των εσόδων κατά 107 εκατ. ευρώ.
πηγή:http://www.kathimerini.gr/929628/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/oi-xamenoi-toy-proupologismoy-to-2018

Πολεμική Αεροπορία: Αεροδιακομιδές Πολυτραυματία από τον Όλυμπο και ασθενούς από πλοίο με Ελικόπτερα Super Puma (2 ΒΙΝΤΕΟ)





Αεροδιακομιδή Ασθενούς από Πλοίο - AT073/2017
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΥΠΟΥ
Αρ. Ανακ. 073/2017
Αθήνα, 9 Οκτωβρίου 2017
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ
Αεροδιακομιδή Ασθενούς από Πλοίο
Τις μεσημβρινές ώρες της Κυριακής 8 Οκτωβρίου 2017, ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας παρέλαβε από το φορτηγό πλοίο «EGELANTIERSGRACHT», που έπλεε πέντε (5) ναυτικά μίλια βορειοδυτικά της νήσου Ικαρίας, 64χρονο Ολλανδό ασθενή, μέλος του πληρώματος.
Το πλήρωμα του ελικοπτέρου μετέφερε τον ασθενή στο «Σκυλίτσειο» Γενικό Νοσοκομείο Χίου.

Αντισμήναρχος (Ι) Ιωάννης Τσιτούμης
Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΑ
Δείτε το βίντεο εδώ



Αεροδιακομιδή Πολυτραυματία από Ελικόπτερο της ΠΑ - ΑΤ071/20017
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΥΠΟΥ
Αρ. Ανακ. 071/2017
Αθήνα, 4 Οκτωβρίου 2017
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ
Αεροδιακομιδή Πολυτραυματία από Ελικόπτερο της ΠΑ
Τις απογευματινές ώρες της Τετάρτης 4 Οκτωβρίου 2017, ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας παρέλαβε από καταφύγιο στον Όλυμπο, 50χρονο Τσέχο  πολύτραυματία.
Το πλήρωμα του ελικοπτέρου μετέφερε τον ασθενή στην 113 Πτέρυγα Μάχης, στην Αεροπορική Βάση Μίκρας, όπου και τον παρέλαβε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.


Αντισμήναρχος (Ι) Ιωάννης Τσιτούμης
Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΑ



Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Συντάξεις: Γιατί προσφεύγουμε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου για την παρακράτηση της Εισφοράς Αλληλεγγύης



Σύγκρουση δικαστών με την κυβέρνηση λόγω συντάξεων


    Σχετικά με την βασιμότητα της προσφυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου για την αντισυνταγματική παρακράτηση της Εισφοράς Αλληλεγγύης Συνταξιούχων και την αναζήτησή της για το πριν τον Φεβρουάριο του 2017 διάστημα,  σας παραθέτουμε την γνώμη της μειοψηφίας των Δικαστών, η οποία τάσσεται ακριβώς με το περιεχόμενο των δικών μας αιτιάσεων.

            Σημειωτέον ότι η αναφορά στην διετή παραγραφή, είναι μία άποψη (την οποία ούτως ή άλλως λαμβάνουμε υπόψιν σαν πιθανότητα), αλλά κατά την γνώμη μας,  εφόσον κρίθηκε η παρανομία της παρακράτησης, έχει εφαρμογή το άρθρο 105 ΕισΝΑΚ ως αδικοπραξία που εμπίπτει στην πενταετή παραγραφή.

Απόσπασμα της Απόφασης υπ΄αριθμόν 244/2017 ΕΣ Ολομέλεια
...

Γ. Μειοψήφησαν οι Αντιπρόεδροι Ανδρονίκη Θεοτοκάτου, Σωτηρία Ντούνη, Γαρυφαλλιά Καλαμπαλίκη, Χρυσούλα Καραμαδούκη και Μαρία Βλαχάκη και οι Σύμβουλοι Βασιλική Ανδρεοπούλου, Μαρία Αθανασοπούλου, Ελένη Λυκεσά, Αργυρώ Λεβέντη, Βιργινία Σκεύη, Κωνσταντίνος Εφεντάκης, Αγγελική Μαυρουδή και Δημήτριος Τσακανίκας, οι οποίοι διατύπωσαν την ακόλουθη γνώμη: Προκειμένου για αξιώσεις που απορρέουν από την εφαρμογή αντισυνταγματικού νόμου, ο αποκλεισμός, με δικαστική απόφαση, της δυνατότητας οποιουδήποτε προσώπου να επιδιώξει δικαστικά την ικανοποίηση των απαιτήσεων του αφενός δεν ευρίσκει έρεισμα στις διατάξεις του άρθρου 108Α του π.δ/τος 1225/1981, αφετέρου αντίκειται σε θεμελιώδεις συνταγματικές αρχές και διατάξεις.
               Πράγματι, τη διατύπωση, με δικαστική απόφαση, κανόνων γενικής εφαρμογής αποκλείει πρωτίστως η αρχή της διάκρισης των εξουσιών (άρθρο 26 του Συντάγματος), ως ειδικότερη έκφανση της θεμελιώδους συνταγματικής αρχής του Κράτους Δικαίου, σύμφωνα με την οποία τέτοιοι κανόνες επιτρέπεται να θεσπίζονται μόνον από τα όργανα της νομοθετικής εξουσίας - ή, κατόπιν ειδικής εξουσιοδότησης νόμου, από την κανονιστικώς δρώσα Διοίκηση - και όχι από τα δικαστήρια, των οποίων το έργο, κατά το άρθρο 87 παρ. 1 του Συντάγματος, συνίσταται στην επίλυση διαφορών μεταξύ συγκεκριμένων κάθε φορά προσώπων, με την έκδοση απόφασης που ισχύει μεταξύ των υποκειμένων της δίκης.
               Ως μόνη δε περίπτωση δικαστικής απόφασης που επάγεται αποτελέσματα έναντι πάντων, το Σύνταγμα, με το άρθρο 100 παρ. 1 και 4, αναγνωρίζει την αρμοδιότητα του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου να κηρύσσει διάταξη νόμου ανίσχυρη, ως αντισυνταγματική, περίπτωση που είναι συγχρόνως και η μόνη κατά την οποία κάμπτεται ο γενικά καθιερούμενος, με τα άρθρα 87 παρ. 2 και 93 παρ. 4 του Συντάγματος, διάχυτος και παρεμπίπτων έλεγχος της συνταγματικότητας των νόμων, βάσει του οποίου οποιοδήποτε δικαστήριο έχει την εξουσία, αλλά και την υποχρέωση να ελέγχει, στο πλαίσιο αποκλειστικά της εκδίκασης της αγόμενης ενώπιον του διαφοράς, τη συμφωνία προς το Σύνταγμα κάθε κανόνα δικαίου που διέπει την εκάστοτε επίδικη έννομη σχέση και να αποκρούει την εφαρμογή του, όταν κρίνει τον κανόνα αυτό ως αντισυνταγματικό. Και ναι μεν, η υιοθέτηση του θεσμού της πρότυπης δίκης συνεπάγεται, σε κάποιο τουλάχιστον βαθμό, τη συγκέντρωση του δικαστικού ελέγχου της συνταγματικότητας των νόμων, τούτο, όμως, δεν σημαίνει και την ανάθεση στην Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου των προνομιών του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου, ούτε, κατά μείζονα λόγο, των Συνταγματικών Δικαστηρίων που απαντώνται σε άλλες έννομες τάξεις, για αυτό, άλλωστε, και ο δικονομικός νομοθέτης, τελώντας προφανώς σε επίγνωση των ως άνω ορίων, ρητά στο άρθρο 108Α του π.δ/τος 1225/1981 διέλαβε ότι η σχετική απόφαση της Ολομέλειας «δεσμεύει τους διαδίκους της ενώπιον της δίκης, στους οποίους περιλαμβάνονται και οι παρεμβάντες». 

Εξ άλλου, ο εκ προοιμίου αποκλεισμός της δυνατότητας ολόκληρων κατηγοριών προσώπων να επιδιώξουν και να επιτύχουν δια των δικαστηρίων την ικανοποίηση των περιουσιακών τους αξιώσεών τους - πολύ περισσότερο όταν, όπως εν προκειμένω, αυτές ερείδονται στην παράβαση του Συντάγματος - δεν συνιστά απλό περιορισμό, αλλά πλήρη στέρηση του δικαιώματος δικαστικής προστασίας, ευθέως αντίθετη προς τα άρθρα 20 παρ. 1 του Συντάγματος και 6 της ΕΣΔΑ, καθώς και προς το άρθρο 1 του Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της τελευταίας, ενώ, σε κάθε περίπτωση, η απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου επί πρότυπης δίκης, με την οποία διάταξη νόμου κρίνεται αντισυνταγματική, δεν μπορεί να δεσμεύσει, ως προς τη μετάθεση του χρόνου επέλευσης των αποτελεσμάτων της διάγνωσης της αντισυνταγματικότητας, το δικαστή του Τμήματος, που θα επιληφθεί στο μέλλον απαίτησης θεμελιούμενης στην εν λόγω αντισυνταγματικότητα, ώστε να μην επιδικάσει τα ποσά που αναλογούν στα παρελθόντα χρονικά διαστήματα, αφού τέτοια δέσμευση κατ’ αποτέλεσμα θα ισοδυναμούσε με το να τον υποχρεώσει να εφαρμόσει νόμο αντισυνταγματικό, κατά παράβαση του άρθρου 93 παρ. 4 του Συντάγματος.
 Όσον αφορά, τέλος, την επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού που θα επιφέρει η, χωρίς διακρίσεις, αναλόγως του εάν έχουν ήδη προσφύγει ή όχι, ικανοποίηση των δικαιούχων, πέραν του ότι από τα διαθέσιμα, σύμφωνα με τις οικείες εκθέσεις του Γενικού Λογιστηρίου Κράτους κατά τις προπαρασκευαστικές εργασίες του ν. 3865/2010, στοιχεία αναφορικά με το ύψος των εσόδων από την παρακράτηση της εισφοράς δεν προκύπτουν ενδείξεις ότι η επιστροφή της μπορεί καθεαυτή να ανατρέψει τη δημοσιονομική ισορροπία του Κράτους, είναι βέβαιο ότι μετριάζεται από το ότι οι σχετικές αξιώσεις υπόκεινται στη σύντομη διετή παραγραφή του άρθρου 61 παρ. 1 του Συνταξιοδοτικού Κώδικα (πρβλ. 4333/2014 Ολομ. Ελ. Συν.), με το νομοθέτη να μην κωλύεται, περαιτέρω, να αναλάβει πρωτοβουλία για τη συμβιβαστική επίλυση των διαφορών που θα ανακύψουν, με την εισαγωγή ρύθμισης για τη σταδιακή καταβολή των οφειλόμενων διαφορών συντάξεων, όπως πολλάκις στο παρελθόν σε ανάλογες περιπτώσεις έχει συμβεί (βλ. ενδεικτικά το άρθρο 5 παρ. 9 του ν. 3620/2007), γεγονός το οποίο, και πάλι, αναδεικνύει την, υπό την εκδοχή του χρονικού περιορισμού των αποτελεσμάτων της περί αντισυνταγματικότητας κρίσης, ανεπίτρεπτη υποκατάσταση του δικαστή στην άσκηση του νομοθετικού έργου.
                                                                                                            

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Θράκη: Εδώ δεν είναι Καταλονία… μειονοτικοί που “μυγιάστηκαν”







Ανησύχησαν τα ενεργούμενα της Άγκυρας στην Ελληνική Θράκη από αναφορές που κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με το καταλανικό δημοψήφισμα και τις εξελίξεις στην βορειοανατολική εσχατιά της Ελλάδας.
Έτσι το Κόμμα Ισότητας Ειρήνης Φιλίας μπήκε στον κόπο να εκδώσει και σχετική ανακοίνωση, διαρρηγνύοντας τα ιμάτια του περί των αγαθών του προθέσεων και περί των «κακών» που χρεώνουν στα αγαθά στοιχεία της μειονότητας τέτοιες μικρότητες, όπως η εκμετάλλευση του δημοψηφίσματος των Καταλανών και την τυχόν ανεξαρτητοποίηση της ισπανικής αυτής επαρχίας.
Δεν στέκονται όμως μόνο σε αυτό, καθώς εμπλέκουν και τις πολιτικές εξελίξεις σχετικά με τη λεγόμενη «Τουρκική Ένωση Ξάνθης». Ιδού το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσής του ΚΙΕΦ:
«Λόγω του δημοψηφίσματος ανεξαρτησίας που διεξήχθη στην αυτόνομη περιφέρεια της Καταλονίας της Ισπανίας παρατηρούμε ότι ορισμένοι κύκλοι προσπαθούν να στοχοποιήσουν την Τουρκική Μουσουλμανική Μειονότητα της Δυτικής Θράκης συνδέοντας αυτό το γεγονός με την περιοχή μας.
»Παρακολουθούμε με ανησυχία, την προσπάθεια παραλληλισμού της Καταλονίας με την Δυτική Θράκη και την ερμηνεία του δημοψηφίσματος και των βίαιων γεγονότων που έλαβαν χώρα κατά την διεξαγωγή αυτού, με βάση την Δυτική Θράκη και την Τουρκική Μειονότητα που ζει εδώ και την ύπαρξη αυτών που άλλη μια φορά στοχοποιούν την μειονότητα διαλαλώντας καταστροφικά σενάρια.
»Καταδικάζουμε τους αβάσιμους ισχυρισμούς με τους οποίους κατηγορείται η Τουρκική Μειονότητα της Δυτικής Θράκης για άλλη μια φορά και κηρύσσεται ως «κίνδυνος», η οποία δεν έχει άλλη επιθυμία παρά μόνο να ζει με ισότητα και δικαιοσύνη, την επιστροφή των δικαιωμάτων που απορρέουν κύρια από τη Συνθήκη της Λωζάνης, άλλων διεθνών συμφωνιών, των διμερών συμφωνιών που έχουν υπογραφεί μεταξύ της Τουρκίας και της Ελλάδας και από τους κανόνες των ανθρωπίνων και μειονοτικών δικαιωμάτων.
»Είναι επίσης επικίνδυνο για τη χώρα μας και την περιοχή μας, η ερμηνεία μέσα από την κοινωνία της Μειονότητας των γεγονότων που σημειώνονται σε διάφορες περιοχές του κόσμου και η «στοχοποίηση» των Μειονοτικών οργανώσεων, των στελεχών τους και της ίδιας της κοινωνίας μας καθώς αντιβαίνει και τα ανθρώπινα δικαιώματα.
»Καλούμε τους κύκλους που παράγουν “εφιάλτες” και αναπτύσσουν “φοβίες” μέσω της Τουρκικής Μουσουλμανικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκης στην λογική και στην ηρεμία. Συνιστούμε σε αυτά τα άτομα και στους κύκλους που βιώνουν “μπλοκάρισμα του μυαλού” να δούνε την πραγματικότητα και να βγούνε από τον κόσμο της φαντασίας και να απαλλαγούν από τις “φοβίες” που παρήγαγαν και ανέπτυξαν οι ίδιοι. Θα ήταν αρκετό για αυτούς να δουν την 90ετή ιστορία της Τουρκικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκης.
»Εν τω μεταξύ, διαμαρτυρόμαστε για τη δημοσίευση στο Διαδίκτυο και σε μερικά μέσα ενημέρωσης από μια οργάνωση που ουδέποτε ακούσαμε μέχρι σήμερα, η οποία στοχοποίησε τα στελέχη της Τουρκικής ‘Ένωσης Ξάνθης δημοσιοποιώντας τα ονόματα και της φωτογραφίες τους και θέλουμε να υπογραμμίσουμε ότι αναμένουμε από τις δυνάμεις ασφαλείας και τους εισαγγελείς της χώρας μας να λάβουν τις απαραίτητες προφυλάξεις ενάντια σε αυτό το σοβαρό και γεμάτο με ερωτηματικά συμβάν.
»Εκείνοι που στοχοποιούν τους Τούρκους της Δυτικής Θράκης, που τους κατηγορούν, που τους δείχνουν ως “άλλους”, που προσπαθούν να δημιουργήσουν την αντίληψη ότι η Μειονότητα αποτελεί κίνδυνο, πρέπει να γνωρίζουν ότι κάνουν κακό και όχι καλό στη χώρα τους!…», αναφέρει το ΚΙΕΦ.
Μη ξεχνώντας, φυσικά να επαναλάβει τον όρο «τουρκική μειονότητα», συνεχώς και να επικαλείται το δίκαιο που παρήγαγε η Συνθήκη της Λωζάνης, αυτή δηλαδή που η «μητέρα» τους Τουρκία γράφει στα παλαιά της υποδήματα και ζητά, άλλωστε, την αναθεώρηση της, de facto και de jure, αν όχι την πλήρη κατάργησή της. Έτσι, το «απολογητικό υπόμνημα» των εν λόγω κυρίων, πονηρά γραμμένο, όχι μόνο δεν πείθει, αλλά όντως προκαλεί ανησυχία. 
Εξάλλου, ο έχων τη μύγα… να τη φέρει πίσω.

πηγή:http://www.defence-point.gr/news/thraki-edo-den-ine-katalonia-mionotiki-pou-mygiastikan

Βαδίζοντας προς το απόλυτο χάος



230


Δυστυχώς δεν έχουν συνειδητοποιήσει ακόμη οι Έλληνες ότι, η χώρα έχει εισέλθει στο τελευταίο στάδιο της κατάρρευσης της – οικονομικής, πολιτικής, κοινωνικής, δημογραφικής, καθώς επίσης πολιτισμικής. Επί πλέον ότι, δεν κινδυνεύει μόνο να μετατραπεί σε μία αποικία των δανειστών της στο διηνεκές αλλά, επίσης, πως απειλείται όσο ποτέ μέχρι σήμερα η εδαφική της ακεραιότητα – από πολλές διαφορετικές πλευρές.
Εάν το συνειδητοποιήσουν όλοι μαζί, υπάρχει ελπίδα για το μέλλον – αφού μόνο τότε ενεργοποιείται ολόκληρο το Έθνος απέναντι στους κινδύνους, ενώνεται, ακολουθούν σημαντικές αλλαγές στο εσωτερικό του σε εντυπωσιακό βαθμό και μεγαλουργεί. Εάν όχι, η κατάρρευση ολοκληρώνεται και το Έθνος διαλύεται ολοσχερώς, καταλήγοντας στα σκουπίδια της ιστορίας – λεηλατημένο, εξαθλιωμένο και ανίκανο να αμυνθεί απέναντι στις ισχυρές δυνάμεις που το ωθούν στην εξαφάνιση του.
Ως εκ τούτου, θεωρούμε σωστό να προειδοποιήσουμε τους Έλληνες ότι, πρέπει να πάψουν πια να έχουν ψευδαισθήσεις, πιστεύοντας πως η χώρα θα επανέλθει σε πορεία ανάπτυξης – με κατεστραμμένο παραγωγικό ιστό, με χρεοκοπημένες τράπεζες, με τα κόκκινα δάνεια στο ζενίθ, με διαλυμένο ασφαλιστικό σύστημα και με φόρους που μεταφέρουν την ιδιωτική περιουσία στις τράπεζες ή στο δημόσιο, με τελικό αποδέκτη τους πιστωτές. Πόσο μάλλον όταν στον προϋπολογισμό του 2018 αυξάνονται ξανά οι φόροι, ενώ η φοροδοτική ικανότητα των Πολιτών έχει εξαϋλωθεί.
Οι Έλληνες πρέπει να πάψουν επίσης να ελπίζουν πως με μία καινούργια κυβέρνηση θα λυθούν τα προβλήματα τους – αφού, εκτός του ότι θα πρόκειται για μία πολλαπλή επανάληψη του ίδιου πειράματος των μνημονίων, όπου ως γνωστόν θεωρείται ως ο ορισμός της ανοησίας κατά τον Αϊνστάιν, οι συνθήκες είναι κατά πολύ δυσμενέστερες σήμερα.
Ακόμη χειρότερα όταν το ευρύτερο περιβάλλον της πατρίδας μας, ολόκληρος ο πλανήτης δηλαδή και όχι μόνο η Ευρώπη, ευρίσκεται σε κατάσταση συναγερμού, απειλούμενος από αλλεπάλληλα κραχ και κοινωνικές αναταραχές που θα τον βύθιζαν στο χάος – γεγονός που σημαίνει πως αρκεί μία μικρή σπίθα για να ξεσπάσει μία καταστροφική πυρκαγιά, με συνέπειες που είναι αδύνατον να προβλεφθούν.
Ολοκληρώνοντας, αυτοί που θεωρούν πως η Ελλάδα θα υποχρεωθεί να υπογράψει ένα τέταρτο μνημόνιο (εμείς πιστεύουμε πως θα έχει ανάγκη από 5ο, 6ο κοκ.), πιθανότατα δεν λαμβάνουν υπ’ όψιν τις διαθέσεις των δανειστών – με την έννοια πως αμφιβάλλουμε σχετικά με το εάν θα είναι πρόθυμοι να μας δώσουν επί πλέον χρήματα, κυρίως επειδή δεν θα έχουν πια κανένα συμφέρον.
Αντίθετα, κάποια στιγμή θα τους συμφέρει η μετάβαση της χώρας μας στη δραχμή, έτσι ώστε να ολοκληρωθεί η μετατροπή των Ελλήνων σε δουλοπάροικους – δηλαδή, σε χαμηλού κόστους εργαζομένους των πιστωτών. 
Επίσης, για να μπορούν να αγοράσουν όλα όσα «πάγια» θα έχουν απομείνει (ακίνητα, οικόπεδα, νησιά, επιχειρήσεις κλπ.), έναντι υποτιμημένων δραχμών – οπότε να επιστρέψει η Ελλάδα σε πορεία ανάπτυξης, από την οποία όμως δεν θα έχουν πια κανένα απολύτως όφελος οι ιθαγενείς, αλλά οι νέοι ιδιοκτήτες της.


Analyst Team

Analyst Team



http://www.analyst.gr/2017/10/08/vadizontas-pros-to-apolito-chaos/

Ελληνες: Ρωσόφιλοι ή Ευρωπαϊστές;



putin_merkel_trump



Τελικά τι είμαστε ως λαός, ρωσόφιλοι ή ευρωπαϊστές;
Στην πραγματικότητα, τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα. Στην πρόσφατη έρευνα της Μονάδας Ερευνών Κοινής Γνώμης του ΠΑΜΑΚ η ελληνική κοινωνία εμφανίζεται ιδιαίτερα θετική έναντι της Ρωσίας (57,5% θετικές γνώμες). Ακόμη περισσότερες είναι οι θετικές απόψεις για τον πρόεδρο Πούτιν καθώς το 67% των ερωτώμενων έχουν θετική γνώμη γι’ αυτόν. Υπερέχει σημαντικά τόσο της καγκελαρίου Μέρκελ (56% αρνητικές απόψεις) όσο και του προέδρου Τραμπ (73% αρνητικές γνώμες).
Οι ερωτώμενοι εκφράζονται θετικά για τον Πούτιν, όχι απλώς με όρους συμπάθειας αλλά και εμπιστοσύνης. Στο ερώτημα «ποιον θα εμπιστευόσασταν περισσότερο για ηγέτη στα παγκόσμια πράγματα», ο Πούτιν συγκεντρώνει 41,5%, η Μέρκελ 27,5% και μόλις 5% ο Τραμπ.
Ο Πούτιν θεωρείται, μάλιστα, πως υποστηρίζει περισσότερο τα συμφέροντα της Ελλάδας (43,5%) συγκριτικά με τη Μέρκελ (29,5%) ή τον Τραμπ (20%). Είναι προφανές πως η εικόνα του ισχυρού ηγέτη Πούτιν ασκεί γοητεία σε σημαντικό τμήμα της κοινής γνώμης. Πιθανόν, σε αυτό να έχουν βοηθήσει τα ελληνικά ΜΜΕ, στα οποία ο Ρώσος ηγέτης έχει εμφανώς καλύτερη μεταχείριση συγκριτικά με τους άλλους δύο 
Διαβάστε περισσότερα στην Καθημερινή της Κυριακής που κυκλοφορεί στα περίπτερα ή στο epaper της Κ


http://www.kathimerini.gr/929821/article/epikairothta/politikh/ellhnes-rwsofiloi-h-eyrwpaistes