Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Συνταξιοδοτικό και Ασφαλιστικό Ενόπλων Δυνάμεων : Τα λάθη, οι παραλείψεις και τι πρέπει να γίνει.





   Με αφορμή διάφορες ανακοινώσεις των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εν ενεργεία Στρατιωτικών καθώς και των θεσμικών και μη ενώσεων των εν αποστρατεία στελεχών σχετικά με  το ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό τους θέμα , θα ήθελα να κάνω ορισμένες διαπιστώσεις και να καταθέσω τις απόψεις -θέσεις - προτάσεις μου για το μείζον αυτό θέμα.

   ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ                        
                                          
  Από τις μέχρι σήμερα ανακοινώσεις-προτάσεις των εν λόγω συλλογικοτήτων προκύπτει ότι:

  α.  Το ενδιαφέρον τους για το θέμα αυτό εξαντλείται στο ποια οργάνωση - ένωση θα έχει τη μεγαλύτερη εκπροσώπηση στις επιτροπές και τα συμβούλια του ΕΦΚΑ (Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης .)                                           
                                                 
  β.  Αγνοούν, ως φαίνεται,καθόσον δεν τους επικαλούνται, τους λόγους για τους οποίους τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων ΟΥΔΕΠΟΤΕ εντάχθηκαν στην κοινωνική ασφάλιση αλλά υπήγοντο διαχρονικά και μέχρι την ψήφιση του νόμου 4387/2016 σε ειδικό συνταξιοδοτικό καθεστώς.          
                                                                                                                                          
  γ.  Δεν γνωρίζουν σε βάθος το καθεστώς της κοινωνικής ασφάλισης που ισχύει στη χώρα μας τουλάχιστον από το 1950,και σύμφωνα με το οποίο η κοινωνική ασφάλιση αποτελείται από δύο φορείς, ένα φορέα κύριας σύνταξής και έναν επικουρικής σύνταξης.Έτσι κάθε απασχολούμενος στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα ασφαλίζεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και στους δύο αυτούς φορείς .

  δ.  Συνακόλουθα δεν τους απασχόλησε το γεγονός ότι μέχρι σήμερα τα στελέχη των Ενόπλων  Δυνάμεων δεν έχουν ασφαλιστεί σε φορέα επικουρικής σύνταξης. Γιατί άραγε ; Οφείλεται αυτό σε παράλειψη της πολιτείας ή έχει να κάνει με τη νομική φύση της αποστολής και του έργου που επιτελούν και κατ’ επέκταση με το νομικό χαρακτήρα των αποδοχών και της σύνταξης τους ;

  ε.  Πιστεύουν ότι: "Με άτυπα όργανα", των εν ενεργεία και αποστρατεία στελεχών,υπό την ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης θα αντιμετωπίσουν το μείζον αυτό θέμα.               
                                          
  στ.  Διατυπώνουν απόψεις ,που δεν αντέχουν σε κριτική όπως ότι "Η Γενική Διεύθυνση Οικονομικής Υποστήριξης / Υπουργείου Εθνικής άμυνας εκπροσωπεί τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων". Προφανώς κάτι άλλο ήθελαν να πουν , που αν το αποτολμούσαν , θα έθετε εν αμφιβόλω την ανάγκη ύπαρξης και λειτουργίας τόσο της ομοσπονδίας που έχει την άποψη αυτή όσο και των νεοσύστατων συνδικαλιστικών οργανώσεων του χώρου.

  ΑΠΟΨΕΙΣ - ΘΕΣΕΙΣ                       
                                                                                          
  α.  Κατά τη γνώμη μου τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων έπρεπε να εξαιρεθούν από τις διατάξεις του νόμου 4387/2016 γιατί η σύνταξή τους δεν έχει κοινωνικό χαρακτήρα και γι’ αυτό άλλωστε  ουδέποτε ίσχυσαν γι’ αυτά οι διατάξεις του κοινωνικοασφαλιστικού συστήματος όπως αυτό διαμορφώθηκε και λειτούργησε τουλάχιστον από το 1950 μέχρι σήμερα.   
                                                               
  β.  Οι αποδοχές των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων δεν αποτελούν προϊόν συλλογικών διαπραγματεύσεων όπως αυτό συμβαίνει με τους άλλους εργαζόμενους, αλλά καθορίζονται μονομερώς υπό της πολιτείας. 
Το ίδιο συμβαίνει και με  τους φορείς ασφάλισής τους. Αυτό γίνεται γιατί στερούνται συνδικαλιστικής εκπροσώπησης καθόσον η φύση της αποστολής τους δεν επιτρέπει κάτι τέτοιο καθώς και για τους λόγους που διαλαμβάνονται στο σκεπτικό της υπ’ αριθμόν 2192/2014 αποφάσεως της ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας,που νομίζω παρέλκει να αναφέρω.     
   
  γ.  Κατ’ ακολουθία και η σύνταξή τους ,ως ποσοστό των αποδοχών τους δεν έχει τον κοινωνικό χαρακτήρα που απαιτεί το κοινωνικοασφαλιστικό μας σύστημα και γι’αυτό ο εργοδότης-πολιτεία έκρινε διαχρονικά και μέχρι σήμερα ότι, η σύνταξη των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων προσιδιάζει περισσότερο με τιμητική κατ’ απονομή σύνταξη και όχι με κοινωνική παροχή και δεν ενέταξε τα στελέχη αυτά σε φορέα επικουρικής ασφάλισης.                                                                       
                  
  δ.  Το θέμα της ασφάλισης των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων  σε φορέα επικουρικής σύνταξης αντιμετωπίστηκε και το 1992 κατά τη συζήτηση του Ν 2084/1992,με τον οποίον καθορίστηκαν ενιαίες διατάξεις σχετικά με την επικουρική σύνταξη  ( Μέχρι τότε οι φορείς επικουρικής σύνταξης, τα λεγόμενα ταμεία αρωγής λειτουργούσαν με διαφορετικές το καθένα διατάξεις τόσο ως προς τις εισφορές όσο και ως προς τις παροχές.) 

  Η τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής άμυνας μετά από διαβούλευση με τη στρατιωτική όμοια και σε συνεργασία με τον Υπουργό Υγείας Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων έκριναν και αυτό έγινε αποδεκτό από το Υπουργικό Συμβούλιο και τη Βουλή ότι, η κοινωνική ασφάλιση δεν ταιριάζει στη φύση της αποστολής και του έργου των στελεχών των  Ενόπλων Δυνάμεων και έτσι τα στελέχη αυτά δεν εντάχθηκαν σε φορέα επικουρικής ασφάλισης που ήταν πλέον υποχρεωτικός για τους προσλαμβανόμενους από  1/1/1993.       
   
  ε. Αίφνης με το Ν 4687/2016  τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων εντάχθηκαν στον Ενιαίο Φορέα  Κοινωνικής Ασφάλισης (Ε.Φ.Κ.Α) χωρίς η σύνταξή τους να έχει κοινωνικό χαρακτήρα και μάλιστα σε μειονεκτική θέση έναντι των άλλων ασφαλισμένων ( φτωχοί συγγενείς ) για τους εξής λόγους:        
                                                                                                                                 
     (1). Ένας δημόσιος ή ιδιωτικός υπάλληλος που προσλαμβάνεται σήμερα ασφαλίζεται στον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης για κύρια και επικουρική σύνταξη ,ενώ ένας στρατιωτικός   που κατατάσσεται επίσης σήμερα ασφαλίζεται μόνο για κύρια σύνταξη. Πού είναι οι ενιαίες διατάξεις που ευαγγελίζεται ο εν λόγω νόμος;                                                                                                                                                                                            
    (2.) Ομοίως ένας  δημόσιος-ιδιωτικός υπάλληλος λαμβάνει από τον Ενιαίο Φορέα  Κοινωνικής Ασφάλισης κύρια και επικουρική σύνταξη ,ενώ ένας στρατιωτικός μόνο κύρια. Ποιο ήταν το λάθος ή το έγκλημα που διέπραξε ο τελευταίος;           
                                                                                                                     
    (3). Υπάρχει μείζον πρόβλημα με το ποσοστό αναπλήρωσης της ανταποδοτικής σύνταξης. Με δεδομένο ότι ένας δημόσιος υπάλληλος εγκαταλείπει τον εργασιακό βίο μόνο με αίτησή του ή με τη συμπλήρωση του 67ου έτους της ηλικίας του,ενώ ο στρατιωτικός κρίνεται κατ ‘ έτος ,έχει όριο ηλικίας σε κάθε  βαθμό και πάντοτε αποστρατεύεται χωρίς τη θέλησή του πολύ νωρίτερα από τη συμπλήρωση του 67ου έτους της ηλικίας του .

    Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ανταποδοτική σύνταξη του στρατιωτικού να υπολείπεται κατά πολύ αυτής του δημοσίου υπαλλήλου.(π.χ στρατιωτικός με  40 συντάξιμα χρόνια έχει ποσοστό αναπλήρωσης 42,80% ενώ δημόσιος  υπάλληλος με 47 χρόνια  56,80 % ήτοι 32,71% μεγαλύτερη ανταποδοτική σύνταξη.)   

    στ. Τέλος ,το ότι μόνο η κύρια σύνταξη των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων εντάχθηκε στον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης,ενώ τα άλλα ταμεία τους παρέμειναν στην αρμοδιότητα του  Υπουργού Εθνικής Άμυνας, αφήνει περιθώριο για επανεξέταση του όλου θέματος.

    Εδώ θέλω να σημειώσω,με έμφαση,ότι ΜΟΝΟΣ αρμόδιος να τοποθετηθεί για το ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων είναι ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας και ουδείς έτερος..Θα ήταν λάθος η εμπλοκή οποιουδήποτε άλλου Υπουργού .

   Πιστεύω ότι μόνο κακό έκαναν οι διάφορες επισκέψεις και τα τραπεζώματα σε άλλους Υπουργούς από αρμόδιους και αναρμόδιους εκπροσώπους των Στρατιωτικών..Επαναλαμβάνω ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας οφείλει να πάρει θέση ,όπως έκαναν και οι προκάτοχοι του .   
             
  ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 

  Θα  κλείσω την παρέμβασή μου αυτή με μία και μόνη ,πρακτική κατά τη γνώμη μου, πρόταση. Η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού, που έχει τη δυνατότητα να καλύψει τη σχετική δαπάνη ,να ζητήσει από ειδικούς επί του θέματος (καθηγητές πανεπιστημίου ή εργατολόγους ) τη σύνταξη μελέτης με αντικείμενο τη διαχρονική πορεία του ασφαλιστικού- συνταξιοδοτικού θέματος των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων.Το πόρισμα της μελέτης θα πρέπει να απαντά στα εξής ερωτήματα:       
                                                                                                                                   
   α.  Εάν καλώς τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων εξαιρέθηκαν από την κοινωνική ασφάλιση ,όπως αυτή διαμορφώθηκε και λειτουργεί μέχρι σήμερα.                                                                                                             
  β.  Σε καταφατική απάντηση ,με ποιο τρόπο μπορούν να απεμπλακούν από τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης και να επανέλθουν στο προηγούμενο καθεστώς.                                                                                              
  γ.  Σε αρνητική,ποιος ευθύνεται γι αυτό,εάν πρόκειται για παράλειψη του εργοδότη-πολιτείας   και τι μπορεί να γίνει..     
                                                                                                                           
     Αντίγραφο της μελέτης αυτής να υποβληθεί από το Διοικητικό συμβούλιο της ένωση  Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού , στον Υπουργό Εθνικής Άμυνας σε ειδική προς τούτο συνάντηση. 

    Το θέμα αυτό πρέπει να λυθεί είτε με τον ένα είτε με τον άλλο τρόπο .Είτε δηλαδή θα επανέλθουμε στο προηγούμενο καθεστώς ή αν παραμείνουμε στον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης,θα παραμείνουμε με ίσους όρους ήτοι με εξασφάλιση επικουρικής σύνταξης. Με ποιο τρόπο θα γίνει αυτό αρμόδιος να το αποφασίσει-επιλύσει είναι ο Υπουργός  Εθνικής Άμυνας.  

  ΕΠΙΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ                                
                                                                
   Η παιδεία που λαμβάνουν τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων , στις Στρατιωτικές παραγωγικές σχολές είναι αγωγή για ηρωικό τρόπο ζωής. 

   Το ηρωικό στοιχείο επομένως είναι το κύριο χαρακτηριστικό γνώρισμα του αξιώματος , όπως του επαγγέλματος είναι το οικονομικό και του λειτουργήματος το κοινωνικό.

   Κατά συνέπεια όποια λύση και αν δοθεί ,είτε δηλαδή βαρύνει  το ηρωικό στοιχείο και επανέλθει το προηγούμενο συνταξιοδοτικό καθεστώς , είτε κυριαρχήσει το οικονομικό στοιχείο και επέλθει πλήρης ένταξη των στελεχών στην κοινωνική ασφάλιση ( κύρια και επικουρική σύνταξη ) το ηρωικό στοιχείο ως κύριο χαρακτηριστικό γνώρισμα των Ελλήνων Αξιωματικών θα κυριαρχεί στην ψυχή ,το μυαλό και την καρδιά τους.
                   
            Ευχαριστώ 

          Με εκτίμηση           

    Απόστολος Παπαδόπουλος    
         Υποστράτηγος ε.α.   

Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Συντονιστικό Συμβούλιο των 3Ε.Α.Α.:Ακυρώνεται η προγραμματισμένη διαμαρτυρία της 02 Ιουνίου έξω από το ΣτΕ









. 
 ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΕΝΩΣΕΩN ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ 

                                        Ν. Π. Δ. Δ.

Γραφεία: Ι. Παπαρρηγοπούλου & Π.Π. Γερμανού

Πλατεία Κλαυθμώνος – 105 61 Αθήνα
Τηλ.: 210 33 10 430 –210  33 10 431 – FAX: 210 33 10 429
                                                                                  30-05-2017                          
                      Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η   ΥΠ.  ΑΡΙΘ.  3/17

1.- Γνωρίζεται ότι οι Νομικοί μας Σύμβουλοι μας γνωστοποίησαν ότι η εκδίκαση των προσφυγών κατά των διοικητικών πράξεων του ν.4387/16 (νέος ασφαλιστικός νόμος) που επρόκειτο να γίνει στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) την Παρασκευή 2 Ιουνίου  θα αναβληθεί για μεταγενέστερο χρόνο.
2.- Κατόπιν των ανωτέρω η προγραμματισμένη διαμαρτυρία έξω από το ΣτΕ  που επρόκειτο να γίνει την Παρασκευή 2 Ιουνίου και ώρα 08:30  ακυρώνεται.
3.- Εξελίξεις επί του θέματος θα γνωσθούν με νεώτερο.



Αντιστράτηγος  .ε.α.      Β. Ροζής                      Πρόεδρος ΕΑΑΣ
Υποστράτηγος  ε.α.      Ι.Δεβούρος                      Διευθύνων Σύμβουλος ΕΑΑΣ
Αντιναύαρχος Π.Ν. ε.α.Σπ.Περβαινάς Πρόεδρος ΕΑΑΝ και του  Συντονιστικού
Αντιπλοίαρχος (Ε)Π.Ν.ε.α.Γρ.Γεωργακόπουλος  Διευθύνων Σύμβουλος ΕΑΑΝ
Αντιπτέραρχος (Ι) Π.Α. ε.α. Σ.Καββούρης            Πρόεδρος ΕΑΑΑ
Αντισμήναρχος (Ρ) Π.Α.ε.α. Ι.Κρανιάς                 Διευθύνων Σύμβουλος ΕΑΑΑ
                                                 

                                                Για την ακρίβεια

              Ο Πρόεδρος του Συντονιστικού - Αντιναύαρχος Π.Ν.ε.α. Σ.Περβαινάς 


Φλας μπακ στο ξένοιαστο παρελθόν. 22 φωτογραφίες που δείχνουν πως έπαιζαν τα παιδιά στην παλιά Ελλάδα




Μα πως ζούσαμε τότε χωρίς κανάλια, χωρίς τάμπλετ, χωρίς πλέιστέισον, χωρίς άιφον, χωρίς εορτοδάνεια; 


Ε λ ε ύ θ ε ρ ο ι!

Ένα καταπληκτικό αφιέρωμα με φωτογραφίες από την παλιά Ελλάδα που δείχνει πως πάιζαν τα παιδιά έξω.


Παλιότερα δεν υπήρχαν τηλεοράσεις, στερεοφωνικά, ή τηλεοπτικά παιχνίδια, δεν υπήρχαν χρήματα για ακριβά παιχνίδια και οι γονείς μας ήταν πολύ απασχολημένοι για να ασχοληθούν.






Ευτυχώς η κίνηση στους δρόμους ήταν μικρή ή δεν υπήρχε, οπότε ο δρόμος ήταν η παιδική χαρά.






Οι δρόμοι, τα πεζοδρόμια, καθώς και στους μικρούς κήπους μπροστά






Παίζαν έξω έως ότου βράδιαζε και δεν βλέπαν πια.






Απο τα χαρακτηριστικά στοιχεία της παλιότερης εποχής ήταν ότι τα πιό αγαπημένα παιχνίδια ήταν αυτά που τα φτιάχναν μόνα τους τα παιδιά αφού η κατασκευή τους, η συνεχής τροποποίηση και τελειοποίησή τους αποτελούσε από μόνη της το μεγαλύτερο ίσως παιχνίδι.







Είχαν, το παιχνίδι με τα τσέρκια.Υπήρχαν ξύλινα σε διάφορα μεγέθη για τα κορίτσια με τα ραβδιά τα κυλούσαν στα πεζοδρόμια.Τα αγόρια είχαν σιδερένια τσέρκια. Κέρδιζε το παιδί που θα έφτανε πρώτο στο προκαθορισμένο σημείο.








Το πατίνι είναι ένα όχημα χωρίς μηχανή, χωρίς πεντάλ και χωρίς σέλα ή άλλο κάθισμα, στο οποίο ο οδηγός στέκεται όρθιος η» καθιστός τοποθετώντας το ένα πόδι του στον πεπλατυσμένο άξονα που ενώνει τους δυο τροχούς ενώ με το άλλο δίνει ώθηση με συνεχείς παλινδρομικές κινήσεις εκκρεμούς ώστε να μετακινηθεί το όχημα.







ΠΕΡΝΑ, ΠΕΡΝΑ Η ΜΕΛΙΣΣΑ Τα παιδιά, από 6 και πάνω, διαλέγουν από τα πιο μεγάλα, δυο μάνες και η κάθε μια παίρνει με λάχνισμα τον ήλιο ή το φεγγάρι. Οι 2 μάνες σχηματίζουν με τα χέρια τους μια καμάρα και στέκονται όρθιες στη μέση. Τα υπόλοιπα παιδιά σχηματίζουν μια γραμμή, το ένα πίσω απ’ το άλλο, κρατημένα απ’ τη μέση ή απ’ τη ζώνη τους. Όπως έχουν σχηματίσει τη σειρά προχωρούν προς την καμάρα τραγουδώντας:Περνά, περνά η μέλισσα Με τα μελισσόπουλα Και με τα παιδόπουλα!






ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ ΚΥΡΑ ΜΑΡΙΑ Πιάνονται απ’ το χέρι και σχηματίζουν κύκλο, ενώ ένα κορίτσι απ’ τα μεγαλύτερα, η κυρα-Μαρία, στέκεται στη μέση. Αρχίζουν να γυρίζουν γύρω γύρω και τραγουδούν, ενώ η κυρα-Μαρία προσπαθεί να περάσει ανάμεσά τους.






Εκείνη την εποχή, τα παιδιά είχαν απαραίτητα μαζί τους και από μία ξύλινη σφεντόνα ( τέγκαλα ) για το κυνήγι των πουλιών και για το σημάδι διαφόρων στόχων.










Κρυφτό Μετά από κλήρο , ένας παίκτης τα «φυλούσε» (δηλ. μετρούσε μέχρι ένα αριθμό με κλειστά μάτια) . Σ’ αυτό το χρονικό διάστημα , οι άλλοι παίκτες κρυβόντουσαν . Αυτός που τα φύλαγε είχε σκοπό να βρεί έναν παίκτη . Μόλις τον έβρισκε , τα φύλαγε αυτός.







Τυφλόμυγα Η τυφλόμυγα παίζεται από δύο παιδιά και πάνω. Στην αρχή όλοι τραβάνε έναν κλήρο για να δούνε ποιος θα τα φυλάει. Αυτός κλείνει τα μάτια του με ένα μαντήλι . Την ώρα που τα έχει κλειστά τα παιδιά ανακατεύονται. ΄Οποιο παιδί πιάσει πρέπει να βρει πως το λένε δηλαδή ποιο είναι. Αν το αναγνωρίσει τότε αυτό το παιδί κάνει τη τυφλόμυγα. Και έτσι αυτό συνεχίζεται.






Το Μπιζζζ! Μαζεύονται τα παιδιά και αποφασίζουν ποιος θα τα «φυλάει». Αυτός λοιπόν κάθεται σ’ ένα σκαμνί ή στέκει σκυφτός και βάζει το δεξί του χέρι κάτω από την αριστερή του μασχάλη, κρατώντας την παλάμη ανοιχτή προς τα επάνω, ενώ με το αριστερό του χέρι κρατάει κλειστά τα μάτια του. Οι άλλοι παίκτες στέκονται προς τ’ αριστερά του και ένας απ’ αυτούς τον πλησιάζει, του χτυπάει την ανοιχτή παλάμη και ύστερα απομακρύνεται μαζί με τους άλλους. Όλοι χοροπηδούν γύρω του και στρυφογυρίζουν το δάχτυλο τους φωνάζοντας «Μπιζζ!» όπως κάνει η μέλισσα. Αυτός που τα φυλάει πρέπει να μαντέψει ποιος τον χτύπησε. Αν τον ανακαλύψει, τότε αυτός παίρνει τη θέση του αλλιώς το παιχνίδι συνεχίζεται κατά τον ίδιο τρόπο.








Τα αγόρια έπαιζαν «βόλους» έστρωναν τους βόλους σε μια σειρά, και τα παιδιά έριχναν το καθένα το δικό του βώλο από κάποια καθορισμένη απόσταση, προσπαθώντας να πετύχουν κάποιον απο τους «στρωμένους» βώλους. Οποιο βώλο πετύχαινε το παιδί, τον κέρδιζε.












Πηγή: ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ   εδώ


Πρωτοφανής πρόκληση: Αλβανοί μαθητές τραγούδησαν για τη «Μεγάλη Αλβανία» σε εκδρομή στην Κέρκυρα - ΒΙΝΤΕΟ



Πρωτοφανής πρόκληση: Αλβανοί μαθητές τραγούδησαν για τη «Μεγάλη Αλβανία» σε εκδρομή στην Κέρκυρα - ΒΙΝΤΕΟ



Σε μια πρωτοφανής πρόκληση επιδόθηκαν μαθητές λυκείου από την Αλβανία που ήρθαν εκδρομή στην Κέρκυρα και τραγούδησαν εθνικιστικό τραγούδι που μιλά για τη «Μεγάλη Αλβανία» και διεκδικεί το νησί του Ιονίου

«Μας φωνάζουν τα εδάφη μας και τα βουνά μας, εμείς είμαστε ένα έθνος, η "Μεγάλη Αλβανία”. Είμαστε ερυθρόμαυροι, εγώ με εσένα είμαστε κόκκινο και μαύρο», αναφέρουν μεταξύ άλλων οι στίχοι ενός από τα πιο εθνικιστικά τραγούδια της Αλβανίας, που δεν δίστασαν να το τραγουδήσουν οι μαθητές της γειτονικής χώρας.
Οι Αλβανοί μαθητές είχαν έρθει για πενθήμερη εκδρομή στη χώρα μας, όμως η κίνησή τους αυτή έγινε η αιτία για να διωχθούν από το ξενοδοχείο όπου διέμεναν. Σύμφωνα με πηγές από το περιβάλλον Βορειοηπειρωτών το περιστατικό έγινε αμέσως γνωστό στο νησί με αποτέλεσμα κανένα ξενοδοχείο να μην δέχεται να τους φιλοξενήσει, έτσι γύρισαν πίσω στη χώρα τους.
Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1:
πηγή:http://www.enikos.gr/society/518282/protofanis-proklisi-alvanoi-mathites-tragoudisan-gia-ti-megali-al

Το 88% των συνταξιούχων (2.276.278) είναι άνω των 60 ετών!. 892 ευρώ η μέση σύνταξη !





Το 88% των συνταξιούχων (2.276.278) είναι άνω των 60 ετών!
Το 12% (344.823) είναι κάτω των 60 ετών!
892 ευρώ η μέση σύνταξη!

Ιδού τα αποκαλυπτικά στοιχεία
του Υπουργείου Εργασίας («ΗΛΙΟΣ»)
που ανακοινώθηκαν σήμερα!

Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του Ενιαίου Συστήματος Ελέγχου και Πληρωμών των Συντάξεων «ΗΛΙΟΣ» του Υπουργείου Εργασίας για τον μήνα Φεβρουάριο του 2017, που δόθηκαν χτες στη δημοσιότητα.
Ταυτόχρονα αποτελούν και αποστομωτική απάντηση στην τρόικα και τους Έλληνες μνημονιακούς πολιτικούς και επιστήμονες, που ακόμη και σήμερα επιμένουν ότι στην Ελλάδα οι ασφαλισμένοι συνεχίζουν να επιλέγουν δήθεν τη συνταξιοδότησή τους σε πολύ νεαρή ηλικία.
Τα σημερινά όμως ευρήματα του συστήματος «ΗΛΙΟΣ» τους διαψεύδουν οικτρά και καταρρίπτουν το πάγιο επιχείρημά τους για τη θέσπιση σκληρών παρεμβάσεων στις αλυσιδωτές περικοπές όλων των συνταξιοδοτικών παροχών.
Από τα σχετικά στοιχεία προκύπτει ότι:
α-το 88% των συνταξιούχων (2.276.278) είναι άνω των 60 ετών,
β-το 12% (344.823) είναι κάτω των 60 ετών και
γ-η μέση σύνταξη έχει πέσει στα 892 ευρώ.
Επίσης από τη μελέτη των επιμέρους στοιχείων ανά ηλικία προκύπτει ότι οι συντάξεις των νέων σε ηλικία συνταξιούχων είναι οι χαμηλότερες, αφού αφορούν κυρίως συντάξεις λόγω θανάτου (συζύγων και τέκνων) και αναπηρίας (λόγω εργατικού ατυχήματος ή επαγγελματικής ασθένειας).
Η ΕΝΥΠΕΚΚ αναδημοσιεύει τον σχετικό πίνακα (αριθ. 9) και το σχετικό διάγραμμα (αριθ. 1) που αναφέρονται στο πλήθος των συνταξιούχων, στον μέσο όρο της συνταξιοδοτικής δαπάνης ανά ηλικία και στην ποσοστιαία κατανομή συνταξιούχων ανά ηλικία.
Η εικόνα που αποτυπώνεται είναι ζοφερή τόσο για το μέλλον των συντάξεων αφού αναδεικνύει το μείζονος σημασία για τη χώρα μας δημογραφικό πρόβλημα, όσο και για την εργασιακή ευελιξία που γενικεύεται στην αγορά εργασίας. Αυτά είναι τα δύο κεντρικά ζητήματα που απειλούν προσεχώς τις συντάξεις κατά την εποχή των Μνημονίων!
Ιδού τα στοιχεία!
Κατανομή Ηλικιών Συνταξιούχων (2/2017)

ΗΛΙΚΙΑΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ
ΠλήθοςΣυν. ΠοσόΜ.Ο.
<=2529.11710.738.430,96 €368,8
26-5065.54045.657.015,16 €696,63
51-5580.94975.406.176,55 €931,53
56-60169.217181.927.416,39 €1075,11
61-65313.221354.763.914,26 €1132,63
66-70414.617435.200.469,61 €1049,64
71-75434.266395.380.820,31 €910,46
76-80409.785332.875.842,67 €812,32
81-85371.979277.350.575,37 €745,61
86-90229.417159.105.579,54 €693,52
91-9582.82856.483.562,05 €681,94
>9519.48312.831.516,79 €658,6
ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ682644.060,74 €944,37
ΣΥΝΟΛΑ2.621.1012.338.365.380,40 €892,13


Για την ΕΝΥΠΕΚΚ
Η Εκτελεστική Επιτροπή