Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

Συντάξεις: Τι πρέπει να κάνουμε για την παύση παρακράτησης της Ειδικής Εισφοράς Αλληλεγγύης Συνταξιούχων


                

Προς τους στρατιωτικούς ε.α. 
Για την Εισφορά Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (Ε.Α.Σ.) που παρακρατείται στις συντάξεις από 1.8.2010


1. Με την υπ’ αριθ. 244/2017 απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σε πιλοτική δίκη επί αγωγής συνταξιούχου του Δημοσίου, τέως δικαστικού λειτουργού, κρίθηκε αντισυνταγματική η παρακράτηση της Εισφοράς Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (Ε.Α.Σ), η οποία επιβλήθηκε βάσει του ν. 3865/2010 από 1.8.2010 στις συντάξεις του Δημοσίου από τα 1.400,01 ευρώ και άνω (σε ποσοστά από 3% έως 14%, ανάλογα με τη σύνταξη που έχει κανονισθεί στον κάθε συνταξιούχο). 
Αντίστοιχη πιλοτική δίκη για στρατιωτικούς συνταξιούχους του Δημοσίου έλαβε χώρα κατά τη δικάσιμο της 5.1.2015, επί της οποίας δεν έχει εκδοθεί ακόμη απόφαση. Θεωρείται, όμως, βέβαιο ότι η κρίση θα είναι όμοια με αυτήν της προεκτεθείσας απόφασης. Θα πρέπει, δε, να σημειωθεί ότι πιλοτικές δίκες διεξήχθησαν και για τις λοιπές μειώσεις που έχουν επιβληθεί στις συντάξεις του Δημοσίου, επί των οποίων δεν έχουν ακόμα εκδοθεί αποφάσεις. 
2. Με  βάση όσα έγιναν δεκτά με την ως άνω απόφαση έχουμε τη γνώμη ότι:
   α. Όσοι έχουν ασκήσει αγωγή έως την 7.2.2017 ενώπιον του ΙΙ ή ΙΙΙ Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου δικαιούνται αναδρομικά. Για όσους άσκησαν αγωγή με το Γραφείο μας τον Ιούνιο του 2015, θα υπάρξει σχετική ενημέρωση εντός των επομένων ημερών για την άσκηση συμπληρωματικής αγωγής, η οποία θα εκδικασθεί μαζί με την αρχική, για το χρονικό διάστημα από τον Ιούλιο 2015 έως την κατάθεση της αγωγής.
   β. Όσοι έχουν ασκήσει ένσταση έως την 7.2.2017 ενώπιον του Α΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου δικαιούνται επίσης αναδρομικά και μπορούν να ασκήσουν αγωγή. Το Γραφείο μας θα ασκήσει αγωγές ομαδικά, μετά την έκδοση σχετικών πράξεων από το ως άνω Κλιμάκιο.
    γ. Όσοι δεν έχουν ασκήσει αγωγή ή ένσταση έως την 7.2.2017 δεν δικαιούνται αναδρομικά, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 244/2017 απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Δικαιούνται, όμως, να ζητήσουν την παύση της παρακράτησης της Ε.Α.Σ. από την 8.2.2017 και εφεξής. Ωστόσο, καθώς δεν διαφαίνεται ότι θα αποφασισθεί άμεσα η παύση της παρακράτησης, θα χρειαστεί:
      (i) Είτε να υποβληθεί στην Υπηρεσία Συντάξεων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους αίτηση για την παύση της παρακράτησης εφεξής της Ε.Α.Σ. και ακολούθως, εντός εξήντα ημερών από την κοινοποίηση της απορριπτικής απόφασης ή μετά την παρέλευση τριμήνου από την ημερομηνία κατάθεσης της σχετικής αίτησης, να ασκηθεί ένσταση ενώπιον του Α΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Το Γραφείο μας θα αναλάβει την εν λόγω διαδικασία.   
      (ii) Είτε να ασκηθεί αγωγή μέχρι τον Ιανουάριο του 2019, προκειμένου να διασφαλιστεί η μη πραραγραφή των σχετικών αξιώσεων. 
Αθήνα, 13.3.2017
Με τιμή

Κοντός Βασίλειος
ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
Κοντού Βασιλείου (τ. Στρατιωτικού Δικαστή) και συνεργατών  
Στουρνάρη 28, Αθήνα, T.K. 10433, Τηλ.210 -5241507, Fax: 210-5228151,
      Κιν. 6945392850, e-mail: kontosbil@yahoo.grkontosblaw@gmail.com


Αν θέλεις ειρήνη, να προετοιμάζεσαι για πόλεμο



ΟΒΑ: Οι προκηρύξεις των Γενικών Επιτελείων για 1000 στελέχηΘωρακίζεται στρατιωτικά η χώρα: Επί τάπητος η απόκτηση M2 Bradley – Παραλαμβάνει τρία NH-90 η Αεροπορία Στρατού (video)



Το ενδεχόμενο ενός άμεσου θερμού επεισοδίου στο Αιγαίο είναι πλέον σφόδρα πιθανό. Κάποιοι ίσως ακόμη βαυκαλίζονται με διάφορες παρερμηνείες, αλλά είναι εκτός τόπου και χρόνου. Το έθνος, ο απανταχού της γης Ελληνισμός, σύσσωμος και ομόψυχος να απαντήσει στην απειλή.
Καθήκον μας πρώτον, η συνειδητοποίηση της πραγματικότητας που είναι σοβαρότερη από σοβαρή! Χιλιομαρτυρημένη αλήθεια, «αν θέλεις ειρήνη, να προετοιμάζεσαι για πόλεμο». Si vis pacem para bellum (Βεγέτιος).
Τουρκικά ποσοτικά πλεονεκτήματα εξουδετερώνονται με ελληνικά ποιοτικά,   αν υπερβούμε ηγεσίες και λαός το εγγενές φοβικό σύνδρομο και την ηττοπάθεια που μας κατατρύχει. Αείποτε ιδεοληπτική η πεποίθηση ότι μια ένοπλη αναμέτρησή μας είναι τάχα καταδικασμένη. Αν αυτοί που απελευθέρωσαν, ή μεγάλωσαν την Ελλάδα διακατέχονταν από αυτό το αίσθημα, θα ήμασταν ακόμη ραγιάδες!
Ασφαλώς το κράτος, λόγω των εγκληματικών μνημονίων, είναι αδύνατο να ανταποκριθεί στις οικονομικές απαιτήσεις της συγκυρίας. Το βάρος θα το σηκώσει το Έθνος, όπως το είχε πράξει τότε στην ηρωική προέλαση τού 1910-20 περιάγοντας την Οθωμανική αυτοκρατορία στο χείλος της καταστροφής.
Να ξεσηκώσουμε την Ομογένειά μας στα τέσσερα σημεία του ορίζοντος, αρχίζοντας από τους Ελληνοαμερικανούς, που με το πολιτικό τους χρήμα και τις προσωπικές διασυνδέσεις τους επηρεάζουν τα αμερικανικά κέντρα αποφάσεων. Παρότρυνση να μιμηθούν τους Μεγάλους Ευεργέτες του Γένους, που συναγωνίσθηκαν μεταξύ τους σε ανάλογη κρίσιμη περίοδο του Ελληνισμού, ποιος θα πρωτοβοηθήσει την πατρίδα. Να εντοπίσουμε τάχιστα συγκεκριμένους «πολιορκητικούς κριούς», ικανούς να εμπνεύσουν και να ενθουσιάσουν και τους άλλους.
Επείγει μία Διακομματική Επιτροπή από στελέχη που πιστεύουν στη σοβαρότητα της αποστολής, να μεταβεί «χθες» στις Η.Π.Α. Στόχος της η δραστηριοποίηση των Ομογενών προς δύο κατευθύνσεις: α) την προσωπική συνεισφορά τους, β) την παρέμβασή τους στους αξιωματούχους της νεάς αμερικανικής αντμινιστρέισιον, πριν τους προσεταιριστούν ανθελληνικά λόμπι (τουρκικό, αλβανικό κ.λπ.). Επείγει η συγκρότηση μόνιμου ενδοαμερικανικού Ελληνικού Μηχανισμού επηρεασμού των αμερικανικών κέντρων. Έκκληση σε συναγερμό των απανταχού της γης Πανελλήνων. Θα ανταποκριθούν, αρκεί η πρωτοβουλία να γίνει υπερκομματικά, με υπευθυνότητα και σοβαρότητα.
Ούτε απλή υποψία για τους στρατιωτικούς εκβιασμούς από Τουρκία έχει περάσει τον Ατλαντικό. Προς Ομογενείς και τα διεθνή φόρα να φτάσει τάχιστα το αποδεικτικό υλικό των νεοοθωμανικών λεονταρισμών.
Ώρα να συνειδητοποιήσουμε ότι ανάσχεση του τουρκικού επεκτατισμού με διάλογο με τον επιδρομέα δεν γίνεται. Απαιτείται αποτρεπτική στρατηγική ισχύος και πολιτικοδιπλωματική δράση ικανή να τον πειθαναγκάσει να τα «μαζέψει». Το προειδοποίησε ο πρωτομάρτυρας της Ελευθερίας μας Ρήγας Βελεστινλής:
«Τα έθνη που δεν μας ψηφούν/ Πατρίδα, Γένος, ονειδούν/ ας ίδωσιν  ανδρείαν/ και ας λάβωσι δειλίαν».
Ανάλογη πρωτοβουλία να αναληφθεί ταυτόχρονα προς Ρωσία.
Ένα συγκλονιστικό γεγονός εθνικών διαστάσεων όπως η σκαιά τουρκική απειλή πρέπει να δράσει αφυπνιστικά και ενοποιητικά για τον όλο Ελληνισμό.
Και μη λησμονούμε ποτέ τον πολλαπλασιαστή της ισχύος μας, το ΦΡΟΝΗΜΑ
* Ο Στέλιος Παπαθεμελής είναι Πρόεδρος της Δημοκρατικής Αναγέννησης
E-mail: stelios@papathemelis.grdanagennisi.press@gmail.com

Συμπαραστεκόμαστε στον Συνάδελφο που κάηκε το σπίτι του






Πρόσκληση στον ετήσιο χορό της αδελφότητας των απανταχού Πηγιωτών Άρτας













                    Π   Ρ  Ο  Σ  Κ  Λ  Η  Σ  Η
  Η  ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ  ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ  ΠΗΓΙΩΤΩΝ  ΑΡΤΑΣ  

                                                              
                          ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ  ΣΤΟΝ  ΕΤΗΣΙΟ ΧΟΡΟ ΤΗΣ   

    ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ   ΣΤΙΣ  18  ΜΑΡΤΙΟΥ  2017 ΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ  ΚΑΙ ΩΡΑ 22.00 ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ <<ΑΓΡΙΜΙΑ >> ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΛΙΟΣΙΩΝ 9 ΚΑΙ ΜΑΓΙΕΡ  ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.  ΤΗΛ. 210 5244739
    

    ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ  ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΛΑΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ  ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ  ΕΚΛΕΚΤΩΝ  ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ



3ος Ημιμαραθώνιος Άρτας «Ο Δρόμος του Γιοφυριού» από το Δήμο Αρταίων












Ο Δήμος Αρταίων διοργανώνει φέτος για 3η συνεχόμενη χρονιά τον Ημιμαραθώνιο «Δρόμο του Γιοφυριού», την Κυριακή 26 Μαρτίου 2017. Ο αγώνας που, μεταξύ άλλων, στοχεύει στην Πανελλαδική προβολή και ανάδειξη της περιοχής της Άρτας, καθώς και στην προώθηση του μαζικού αθλητισμού, τόσο στην περιοχή μας όσο και στην ευρύτερη περιοχή της Ηπείρου και της Δυτικής Ελλάδας, αναμένεται και φέτος να συγκεντρώσει πλήθος συμμετοχών από όλη τη χώρα.  

Η αγωνιστική διαδρομή ξεκινά και πάλι από το Κάστρο και περνά από τα σημαντικά μνημεία της πόλης, όπως βέβαια το Ιστορικό Γιοφύρι, την Παρηγορήτρια, την Αγία Θεοδώρα κ.α., για να τερματίσει στο κέντρο της πόλης στην πλατεία Εθνικής Αντίστασης.

Οι εγγραφές για τον «3ο Δρόμο του Γιοφυριού» έχουν ήδη ανοίξει και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν την εγγραφή τους ηλεκτρονικά στην επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης www.artahalfmarathon.gr, απ’ όπου μπορούν και να ενημερωθούν για κάθε τύπο αγώνα ξεχωριστά, καθώς και να δουν φωτογραφίες και βίντεο από την περυσινή διοργάνωση, αλλά και να οργανώσουν τη διαμονή τους στην Άρτα.
Θα υπάρχουν οι εξής τύποι αγώνων:
>Ημιμαραθώνιος Αγώνας δρόμου 21,1 χλμ και σκυτάλη ημιμαραθωνίου
>Αγώνας Δρόμου 
>Περιπατητικός Αγώνας Δρόμου 5 χλμ
> Αγώνας «Μαμά –Καρότσι» (για πρώτη φορά)
>Σχολικοί αγώνες Δρόμου 1000 μ. & 2000 μ.

Το κόστος εγγραφής είναι 5 ευρώ για τον Ημιμαραθώνιο και τη σκυτάλη και 3 ευρώ για τον αγώνα δρόμου 5 χιλιομέτρων, με τα έσοδα από αυτόν τον αγώνα να διατίθενται στο Σύλλογο γονέων, κηδεμόνων και φίλων ατόμων με αναπηρία Νομού Άρτας «Αγκαλιά», για την λειτουργία του νέου Κέντρου Διημέρευσης Παιδιών με Αναπηρία στην περιοχή μας. Η συμμετοχή στους υπόλοιπους αγώνες δρόμου είναι δωρεάν.

Να σημειωθεί τέλος, ότι και φέτος το βράδυ της παραμονής του αγώνα θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση βράβευσης παλιών και νέων αθλητών που με τις επιδόσεις τους έκαναν περήφανη την Άρτα, ενημερωτική ημερίδα για τον αθλητισμό, καθώς και pasta party.

Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Μέχρι και μηδενική φορολόγηση μισθών και συντάξεων εάν χρηματοδοτήσουμε πολιτικά κόμματα ή βουλευτές !!

   






     Την ώρα, που εκατομμύρια Έλληνες δυσκολεύονται να εξασφαλίσουν ακόμη και τα στοιχειώδη, για τους ίδιους και τις οικογένειές τους και ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας. 
    Την ώρα, που εκατομμύρια Έλληνες, παρ΄ότι, οι κυβερνόντες των τελευταίων ετών, τους έχουν "στεγνώσει" οικονομικά, καλούνται συνεχώς να πληρώσουν, εισφορές, φόρους, ΕΝΦΙΑ και πολλά άλλα χαράτσια.
    Την ώρα, που χιλιάδες Έλληνες βρίσκονται σε απόγνωση, εξαιτίας σκληρών μέτρων λιτότητας και της αδυναμίας τους να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις, πολλοί από αυτούς "σπρώχνονται" στην αυτοκτονία. 
    Την ώρα, που οι μισθοί και οι συντάξεις έχουν γίνει φιλοδώρημα.
    Την ώρα, που οι καλοί μας γείτονες, βρήκαν την ευκαιρία να απειλούν, συνεχώς την εδαφική ακεραιότητα της Πατρίδας μας.
     
     Αυτή την ώρα, βρήκαν ως κατάλληλη, τα πολιτικά κόμματα και οι 300 εθνοπατέρες της βουλής να μας εκπλήξουν, για μια ακόμη φορά ευχάριστα(!!), αποδεικνύοντας περίτρανα ότι, δεν ενδιαφέρονται μόνο για την διάσωση Πατρίδας μας ,από την οικονομική καταστροφή, που οι ίδιοι προξένησαν, αλλά και για την γενναία έμμεση οικονομική αύξηση των μισθών και συντάξεων μας !!

    Και εάν κάποιος αναρωτηθεί πως και πότε θα γίνονται αυτές οι αυξήσεις, η απάντηση είναι εύκολη:
    Με την ιδιωτική χρηματοδότηση των πολιτικών κομμάτων και των βουλευτών !!
    Δηλαδή, επειδή ο ν. 4304/14 ,προβλέπει φορολογική έκπτωση, σε όσους χρηματοδοτούν πολιτικά κόμματα και βουλευτές, σκέφθηκαν, οι εθνοπατέρες μας, να προσθέσουν, από φέτος,στην φορολογική δήλωση, τους παρακάτω δύο νέους κωδικούς:  

     055 - 056: Ο κωδικός αυτός ενδιαφέρει όσους  έχουν χρηματοδοτήσει το 2016 πολιτικό κόμμα ή συνασπισμό. Η ιδιωτική χρηματοδότηση μέχρι και του ποσού των 20.000 ευρώ, εκπίπτει εξ ολοκλήρου από το εισόδημα του φορολογούμενου.

    057 - 058: Ο κωδικός αυτός ενδιαφέρει όσους  έχουν χρηματοδοτήσει το 2016, υποψήφιο ή και αιρετό αντιπρόσωπο της Βουλής των Ελλήνων και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.Η ιδιωτική χρηματοδότηση μέχρι του ποσού των 5.000 ευρώ εκπίπτει εξ ολοκλήρου από το εισόδημα του φορολογούμενου.  

   Επειδή όμως οι Έλληνες που έχουν την οικονομική δυνατότητα,να χρηματοδοτήσουν πολιτικά κόμματα και βουλευτές, είναι λίγοι, μπορεί κάποιος, με "βρώμικο" και πονηρό μυαλό να σκεφθεί πως ,όλο αυτό το αλισβερίσι, αφορά την επανασύσταση του πελατειακού κομματικού στρατού και η προκύπτουσα ωφέλεια θα είναι διπλή καθόσον μπορούν να γίνουν το παρακάτω:
   Ιδιώτης να δηλώνει στην φορολογική του δήλωση ότι, χρηματοδότησε κάποιο πολιτικό κόμμα ή βουλευτή και αυτοί με την σειρά τους να το αποδέχονται, χωρίς όμως να τους έχουν καταβάλει χρήματα ή όταν το ποσό είναι μεγάλο,τα χρήματα να τους τα δίνει, το πολιτικό κόμμα ή ο βουλευτής και οι ιδιώτες  να τα καταβάλουν μέσω τραπέζης όταν το ποσό υπερβαίνει τα 1.500 ευρώ . Με την ενέργεια αυτή επιτυγχάνονται τα παρακάτω:
    (α). Το κόμμα ή ο βουλευτής, να δικαιολογήσουν,το τυχόν, "μαύρο" χρήμα που έχουν στην διάθεσή τους, από άλλες πηγές  και να έχουν και έναν πιστό ψηφοφόρο.
    (β). Ο ιδιώτης να έχει χρηματικό όφελος από την γενναία φοροαπαλλαγή.

    Ελλάς το μεγαλείο σου.





-------------------------------------------------------------------------------


Διαβάστε το άρθρο 7 και 7Β του νόμου  4304/ΦΕΚ Α 234/23.10.2014



«Άρθρο 7 

Τρόποι και περιορισμοί ιδιωτικής χρηματοδότησης πολιτικών κομμάτων, συνασπισμών κομμάτων 

1. Η χρηματοδότηση γίνεται με ονομαστικές καταθέσεις στους τραπεζικούς λογαριασμούς των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 5 αντίστοιχα. 
Η χρηματοδότηση μπορεί να πραγματοποιηθεί και με όποια άλλη μέθοδο επιτρέπει τη σύνδεση του προσφερόμενου ποσού με κάποιο φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο μπορεί να ταυτοποιηθεί. 

2. Για κάθε ιδιωτική χρηματοδότηση που εισπράττεται από πολιτικό κόμμα και συνασπισμό κομμάτων ή/και νομικό πρόσωπο που λειτουργεί από αυτά ως κέντρο ερευνών και μελετών χωρίς τραπεζική κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 5 του παρόντος νόμου αντίστοιχα, εκδίδεται υποχρεωτικά απόδειξη είσπραξης, στην οποία αναγράφεται το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός φορολογικού μητρώου ή ο αριθμός δελτίου ταυτότητας του καταθέτοντος προσώπου. 


3. Κάθε ιδιωτική χρηματοδότηση σε πολιτικό κόμμα και συνασπισμό κομμάτων που υπερβαίνει το ποσό των χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ διενεργείται υποχρεωτικά μόνο μέσω των τραπεζικών λογαριασμών της παραγράφου 1 του άρθρου 4 του παρόντος νόμου. 


4. Η έκδοση κουπονιών, η αγορά των οποίων αποτελεί μέσο χρηματοδότησης, επιτρέπεται μόνο εφόσον αυτά είναι αριθμημένα και θεωρημένα από την Επιτροπή Ελέγχου. Σε αυτά, είναι υποχρεωτική η αναγραφή του ονοματεπωνύμου και του αριθμού φορολογικού μητρώου ή του δελτίου της αστυνομικής ταυτότητας του αγοραστή − χρηματοδότη. Στο τέλος κάθε έτους, η Επιτροπή Ελέγχου υποχρεούται να διασταυρώνει αν το υπόλοιπο που προκύπτει από τη διαφορά ανάμεσα στα θεωρημένα και στα διατεθέντα από το κόμμα ή το συνασπισμό κουπόνια, συμπίπτει με τον αριθμό των αδιάθετων κουπονιών που υποχρεωτικά της επιστρέφονται με ευθύνη των τελευταίων. Με απόφαση του Προέδρου της Επιτροπής Ελέγχου του παρόντος νόμου, καθορίζεται η διαδικασία επιστροφής των κουπονιών που δεν διατέθηκαν, ο τρόπος και τα όργανα βεβαίωσης της καταστροφής τους και κάθε σχετική λεπτομέρεια. 


5. Κατάθεση στους λογαριασμούς της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου επιτρέπεται μόνο εφόσον διενεργείται επώνυμα, με ευθύνη της τράπεζας ως προς τη διαπίστωση των στοιχείων ταυτότητας του καταθέτη. 


6. Απαγορεύονται η χρηματοδότηση και κάθε είδους παροχές προς τα κόμματα ή τους συνασπισμούς από

α. Φυσικά πρόσωπα, που δεν έχουν την ελληνική ιθαγένεια και νομικά πρόσωπα που δεν έχουν την έδρα τους στην Ελληνική Επικράτεια. 
β. Νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και νομικά πρόσωπα που ανήκουν στο στενό ή ευρύτερο δημόσιο τομέα. 
γ. Οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης κάθε βαθμού. 
δ. Φυσικά πρόσωπα, τα οποία είναι ιδιοκτήτες ή εκδότες ημερήσιων ή περιοδικών εντύπων πανελλήνιας ή τοπικής κυκλοφορίας ή είναι ιδιοκτήτες ραδιοφωνικών ή τηλεοπτικών, εν γένει, σταθμών. 

7. Απαγορεύεται η χορήγηση δανείων από τις τράπεζες προς τους δικαιούχους κρατικής χρηματοδότησης με εγγύηση την κρατική χρηματοδότηση πέραν του τρέχοντος οικονομικού έτους. 


8. Κατ’ εξαίρεση των διατάξεων των παραγράφων 1, 2, 3 και 4 του παρόντος άρθρου τα πολιτικά κόμματα και οι συνασπισμοί κομμάτων δύνανται να διοργανώνουν εξορμήσεις με σκοπό την οικονομική τους ενίσχυση. Το σύνολο των εσόδων κάθε πολιτικού κόμματος και συνασπισμού κομμάτων από τη διοργάνωση των εξορμήσεων με σκοπό την οικονομική τους ενίσχυση δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσόν των εκατόν πενήντα χιλιάδων (150.000) ευρώ κατ’ έτος.»



 «Άρθρο 7Β 


Τρόποι και περιορισμοί χρηματοδότησης υποψηφίων ή/και αιρετών αντιπροσώπων της Βουλής των Ελλήνων και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου 


1. Η χρηματοδότηση γίνεται με ονομαστικές καταθέσεις στον τραπεζικό λογαριασμό της παραγράφου 1 του άρθρου 6 του παρόντος νόμου που διαθέτει κάθε υποψήφιος ή/και αιρετός αντιπρόσωπος της Βουλής των Ελλήνων και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Η χρηματοδότηση μπορεί να πραγματοποιηθεί και με όποια άλλη μέθοδο επιτρέπει τη σύνδεση του προσφερόμενου ποσού με κάποιο φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο μπορεί να ταυτοποιηθεί. 

2. Για κάθε ιδιωτική χρηματοδότηση που εισπράττεται από τον ανωτέρω υποψήφιο ή/και αιρετό χωρίς τραπεζική κατάθεση στο λογαριασμό της παραγράφου 1 του άρθρου 6 του παρόντος νόμου, εκδίδεται υποχρεωτικά απόδειξη είσπραξης, στην οποία αναγράφεται το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός φορολογικού μητρώου ή ο αριθμός δελτίου ταυτότητας του καταθέτοντος προσώπου. Κάθε ιδιωτική χρηματοδότηση στον ανωτέρω υποψήφιο ή/και αιρετό που υπερβαίνει το ποσό των πεντακοσίων (500) ευρώ διενεργείται υποχρεωτικά μόνο μέσω του τραπεζικού λογαριασμού της παραγράφου 1 του άρθρου 6 του παρόντος νόμου. 


3. Κατάθεση στο λογαριασμό της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου επιτρέπεται μόνο εφόσον υπάρξει προηγούμενη συναίνεση του κατά τα ανωτέρω υποψήφιου ή/ και αιρετού και διενεργείται μόνο επώνυμα, με ευθύνη της τράπεζας ως προς τη διαπίστωση των στοιχείων ταυτότητας του καταθέτη. 


4. Απαγορεύονται η χρηματοδότηση και κάθε είδους παροχές προς τους κατά τα ανωτέρω υποψηφίους ή/και αιρετούς από: 

α. Φυσικά πρόσωπα, που δεν έχουν την ελληνική ιθαγένεια και νομικά πρόσωπα που δεν έχουν την έδρα τους στην Ελληνική Επικράτεια. 
β. Νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και νομικά πρόσωπα που ανήκουν στο στενό ή ευρύτερο δημόσιο τομέα. 
γ. Οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης κάθε βαθμού. 
δ. Φυσικά πρόσωπα, τα οποία είναι ιδιοκτήτες ή εκδότες ημερήσιων ή περιοδικών εντύπων πανελλήνιας ή τοπικής κυκλοφορίας ή είναι ιδιοκτήτες ραδιοφωνικών ή τηλεοπτικών, εν γένει, σταθμών.»


      
          

   

       

   




ΑΝΥΕΘΑ: Ό,τι και να γίνεται, θα υπάρχει και η Ελληνική απάντηση. Δεν υπάρχουν «γκρίζες ζώνες» και τα κυριαρχικά μας δικαιώματα είναι δεδομένα.



Τηλεόραση Βουλής



Συνέντευξη ΑΝΥΕΘΑ Δημήτρη Βίτσα στον Τ/Σ της Βουλής των Ελλήνων και στους δημοσιογράφους Γιώργο Γαβαλά και Κέλλυ Κοντογεώργη



    Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Βίτσας, σε συνέντευξη που παραχώρησε σήμερα Τρίτη 14 Μαρτίου 2017, στον τηλεοπτικό σταθμό της Βουλής των Ελλήνων και στους δημοσιογράφους Γιώργο Γαβαλά και Κέλλυ Κοντογεώργη, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις μεταξύ άλλων ανέφερε:

    Δημοσιογράφος: Το Σαββατοκύριακο είχαμε μια κλιμάκωση της κρίσης της Τουρκίας με την Ολλανδία. Επίσης οι Βρυξέλλες και το Βερολίνο διέκοψαν τις ενταξιακές διαδικασίες με την Τουρκία. Μέχρι που μπορεί να φθάσει αυτή η σύγκρουση;

    Δ. Βίτσας: Είναι αρκετά επικίνδυνο να κάνει κάποιος μια εκτίμηση για αυτά τα πράγματα, δηλαδή τι θα συμβεί. Δεν είναι προς το συμφέρον μας να εμπλακούμε σε αυτή την υπόθεση, η οποία χαρακτηρίζεται από τις εκλογικές διαδικασίες, στην Ολλανδία και το δημοψήφισμα στην Τουρκία. Από κει και πέρα όμως, θα έλεγε κανένας, έχει πάρει μια υπερβάλλουσα ρητορική που δείχνει που μπορεί να φθάσει η ρητορική της έντασης, κάτω από τις συγκεκριμένες συνθήκες. Κουβέντες, όπως «ρατσιστές», «ναζί» κτλ, είναι πολύ βαριές και δεν ξέρω αν όλοι αυτοί που τις χρησιμοποιούν θεωρούν ότι αφού γίνουν οι εκλογές θα περάσουν, γιατί σε επίπεδο κοινωνικής συνείδησης, συνείδησης των λαών πάντα κάτι μένει. Αυτό δεν βοηθάει και στην ειρηνική συμβίωση. Με μια τέτοια ρητορική από τις πολιτικές ηγεσίες, αυτοί οι άνθρωποι που συμβιούν σε μια πόλη, δεν θα έχουν κάποιο πρόβλημα;

    Εμείς θα πρέπει να ακολουθήσουμε την ευρωπαϊκή πολιτική και να μην εμπλακούμε. Για όσους θεωρούν ότι σε επίπεδο γεωπολιτικό το μέλλον της Τουρκίας βρίσκεται στον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της, και αυτό είναι προς το συμφέρον της Τουρκίας, προς το συμφέρον της Ελλάδας και προς το συμφέρον της γεωπολιτικής σταθερότητας, καταλαβαίνουν ότι μια τέτοια κατάσταση το πλήττει και δημιουργεί νέες συνθήκες, οι οποίες δεν ξεπερνιούνται από τη μια μέρα στην άλλη μετά. Άρα σε αυτό το επίπεδο πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί.

    Δημοσιογράφος: Η ευρωπαϊκή προοπτική της Τουρκίας έχει απομακρυνθεί;

    Δ. Βίτσας: Αν δει κάποιος πώς έχει απομακρυνθεί η Τουρκία, θα δει πολλά στοιχεία, που δεν είναι ανεύθυνη η ηγεσία της Τουρκίας. Πρώτα – πρώτα το Κυπριακό, γιατί η Κύπρος είναι ένα κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και ήταν το κεντρικό ζήτημα που ξεκινούσε κανένας τις αρνητικές εντυπώσεις. Επίσης μια σειρά στοιχεία που έχουν να κάνουν με τον τρόπο που διαχειρίστηκε η Τουρκία τις κρίσεις στα νότια και ανατολικά σύνορά της. Έχουμε πολλά τέτοια στοιχεία. Και στο βαθμό που μας επηρεάζει εμάς,  μια ρητορική έντασης, η οποία δεν είναι μόνο ρητορική, έχει να κάνει και με τις παραβιάσεις, δηλαδή μια προκλητικότητα η οποία και λόγω της διαχείρισης των προσφυγικών ροών φαίνεται πολύ περισσότερο τώρα. Δεν εννοώ το προσφυγικό, η Τουρκία έχει ανταποκριθεί σε μεγάλο βαθμό στην κοινή δήλωση ΕΕ – Τουρκίας αλλά το γεγονός ότι υπάρχουν πολλές ευρωπαϊκές δυνάμεις πια στο Αιγαίο, με επίσημο τρόπο, και έχουν μια πιο καθαρή εικόνα του τι γίνεται.

    Δημοσιογράφος: Και εμείς δεν μένουμε έτσι.

    Δ. Βίτσας: Το καθήκον των Ενόπλων Δυνάμεων και του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας είναι να έχει σε ετοιμότητα την αποτρεπτική του δύναμη. Είναι ξεκάθαρο ότι οι πιθανές απειλές ή οι προκλήσεις, θα αντιμετωπίζονται με δυο τρόπους, ο ένας τρόπος είναι ο κεντρικός ο βασικός, ο διπλωματικός τρόπος και εκεί η κυβέρνηση και το υπουργείο Εξωτερικών έχει τον πρώτο λόγο και κάνει ό,τι περισσότερο μπορεί και κάνει πάρα πολλά, από την άλλη μεριά οι Ένοπλες Δυνάμεις, πρέπει να έχουν σενάρια και προετοιμάζονται στη βάση αυτών των σεναρίων. Πάντοτε κάναμε ασκήσεις, δεν είναι προϊόν της τελευταίας χρονιάς αλλά σε αυτή τη φάση πρέπει να είσαι ακόμα πιο έτοιμος.

    Αυτό που είναι καθαρό για εμάς είναι ότι για την Ελλάδα δεν υπάρχουν «γκρίζες ζώνες» και τα κυριαρχικά μας δικαιώματα είναι δεδομένα. Δεν έχουμε καμία διεκδίκηση προς την Τουρκία, δεν κάνουμε παραβιάσεις. Δεν λέμε γιατί κάποτε στους αρχαίους χρόνους κλπ. Σεβόμαστε τις συνθήκες. Έχουμε όμως πλάνα για τα πάντα.

    Δημοσιογράφος: Και τις σημαίες δεν τις παίρνει ο αέρας.

    Δ. Βίτσας: Έχουμε την εξής διαφορά σε σχέση με παλιότερα χρόνια. Εμείς κάτω από το δόγμα νηφαλιότητα, ψυχραιμία , αποφασιστικότητα, λέμε το εξής: ό,τι και να γίνεται, θα υπάρχει και η ελληνική απάντηση. Αυτό είναι το βασικό, επειδή θέλουμε να έχουμε καλή γειτονία, επειδή αγαπάμε τη χώρα μας, επειδή δεν θεωρούμε εχθρικές ούτε μισούμε τις άλλες χώρες, επειδή θέλουμε να ζούμε εν ειρήνη για αυτό το λόγο και προετοιμαζόμαστε.

    Δημοσιογράφος: Μετά το δημοψήφισμα στην Τουρκία πιστεύετε ότι θα ξεμπλοκάρουν οι συνομιλίες για το Κυπριακό;

    Δ. Βίτσας: Οι συνομιλίες για το Κυπριακό δεν έχουν να κάνουμε μόνο με το δημοψήφισμα, όπως και η ρητορική της έντασης δεν έχει να κάνει μόνο με το δημοψήφισμα. Ελπίζω να απαλύνουν, να κατευναστούν κάπως τα πράγματα, αλλά δεν είναι δική μας υπόθεση αυτή. Έχουν να κάνουν με τον τρόπο που αντιμετωπίζει ο καθένας, η κάθε χώρα, τη θέση της στο γεωστρατηγικό της περιβάλλον. Οι συνομιλίες για το Κυπριακό πρέπει να έχουν μια βάση, που είναι οι αποφάσεις του ΟΗΕ και το γεγονός βεβαίως ότι η Κύπρος σαν μέλος του ΟΗΕ, σαν ανεξάρτητο κράτος μέλος της ΕΕ έχει αρκετές εγγυήσεις στο να προχωρήσει σε αυτό που πρέπει να προχωρήσει.


    Δημοσιογράφος: Υπάρχει μια πρόθεση από τη μεριά του Υπουργείoυ Εθνικής Άμυνας να αγοράσει αεροσκάφη  F-35 και να εκσυγχρονιστούν και τα F-16, υπάρχει οικονομική άνεση για να δώσουμε τόσα λεφτά.

    Δ. Βίτσας: Γίνεται πολύ συζήτηση, όμως είναι ξεκάθαρο αυτό που έχουμε πει και εγώ και ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, πως ό,τι γίνει, θα γίνει εντός του δημοσιονομικού πλαισίου που έχουμε. Αυτή τη στιγμή έχουμε προχωρήσει στην ερώτηση, τι στοιχίζει, κάτω από ορισμένα σενάρια, το να αναβαθμίσουμε το στόλο των μαχητικών μας. Το δεύτερο, έχουμε προχωρήσει στην ερώτηση για το πώς μπορεί να γίνει μια μελέτη, αν στο μέλλον φτάσουμε στα νέας τεχνολογίας πολεμικά αεροσκάφη.

    Με βάση και τις αναλύσεις μας η δυνατότητα να αναβαθμιστούν τα μαχητικά μας αεροπλάνα, αυτά που έχουμε τώρα και να γίνουν ακόμα πιο ικανά, είναι μέσα στις οικονομικές μας δυνατότητες, παίρνοντας υπόψιν βεβαίως ότι η εξόφληση όλων αυτών των πραγμάτων και όλο αυτό το πρότζεκτ, είναι πρότζεκτ δεκαετίας.  Έχω πει συγχρόνως, και θυμίζω σε όλους ότι ο υπουργός Άμυνας δεν έχει μιλήσει ποτέ για αγορά. Ο καθένας θα ήθελα να έχει στελθ. Το θέμα είναι μπορείς να τα έχεις;

    Απλά εγώ επισημαίνω ότι εμείς πλέον δεν πάμε να κάνουμε αγορές με βάση τις λογικές του παρελθόντος. Εμείς έχουμε επικεντρώσει στις επισκευές, στην αναβάθμιση και στις στοχευμένες αγορές στις οποίες υπολογίζουμε τα πάντα. Ένα οπλικό σύστημα δεν είναι πως το αγοράζεις από το κουτί και τελείωσες. Έχει ένα κύκλο ζωής. Για παράδειγμα στο σύνολο του στόλου των F-16, έχουν γίνει διάφορες αναβαθμίσεις, ένα από αυτά που μπορεί να έχει αγοραστεί με Χ ποσό ως τώρα, και για να αναβαθμιστεί μπορεί να έχουμε 4 Χ ή 3 Χ. Αυτά αν δεν τα μετράς τότε από οικονομική και από λειτουργική άποψη λες κουταμάρες, δεν ξέρεις δηλαδή τι κάνεις ή το κάνεις για άλλους λόγους.