Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Ηλεκτονικά η υποβολή φρουράς - τόπου προτίμησης για τα στελέχη του Στρατού Ξηράς






Ηλεκτρονική Υποβολή Τόπων Προτίμησης 2016





Από το Γενικό Επιτελείο Στρατού ανακοινώνεται ότι τα στελέχη του Στρατού Ξηράς, πλην Ανωτάτων Αξιωματικών, μπορούν να υποβάλλουν δήλωση Τόπου (Δήμου) Προτίμησης για το έτος 2016 από 30 Σεπτεμβρίου έως 30 Οκτωβρίου 2015, σύμφωνα με τους αριθμούς φορολογικού μητρώου:

α. Όσων ο ΑΦΜ λήγει σε 0 έως 4, από 30 Σεπτεμβρίου έως 14 Οκτωβρίου 2015.
β. Όσων ο ΑΦΜ λήγει σε 5 έως 9, από 15 έως 30 Οκτωβρίου 2015.

Οι υπεύθυνες δηλώσεις Τόπου προτίμησης θα υποβάλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση της επίσημης ιστοσελίδας του ΓΕΣ «www.army.gr» μέσω της Ηλεκτρονικής Πύλης Διαδικτυακών Υπηρεσιών.

Η ανωτέρω δήλωση είναι υποχρεωτική.

Επιπρόσθετα θα λειτουργήσει τμήμα τηλεφωνικής υποστήριξης της εφαρμογής ηλεκτρονικής υποβολής τόπου προτίμησης, επανδρωμένο με ειδικά εκπαιδευμένα στελέχη, από 07:00 έως 19:00 τις εργάσιμες ημέρες. Έναρξη λειτουργίας HELP DESK την 30 Σεπτεμβρίου 2015.
Για να επισκεφθείτε την υπηρεσία ηλεκτρονικής υποβολής τόπων προτίμησης πατήστε εδώ.
Το λογισμικό σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από το Κέντρο Πληροφορικής Υποστήριξης Ελληνικού Στρατού (ΚΕΠΥΕΣ).
Λεπτομερείς οδηγίες και συχνές ερωτήσεις για την ηλεκτρονική υποβολή τόπων προτίμησης  θα βρείτε  εδώ.

ΠΡΟΣΚΛΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΟΠΑΝΗΓΥΡΗΣ



Αποτέλεσμα εικόνας για ΦΩΤΟ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΜΠΟΡΟΠΑΝΗΓΥΡΗΣ ΑΡΤΑΣΑποτέλεσμα εικόνας για ΦΩΤΟ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΜΠΟΡΟΠΑΝΗΓΥΡΗΣ ΑΡΤΑΣ




Το ψαλίδι θα «πιάσει» αρχικά συντάξεις από 1.400 € και πάνω




Μεγάλο "ψαλίδι" στις πρόωρες συντάξεις - Κεντρική Εικόνα




Ψαλίδι στις συντάξεις που υπερβαίνουν τα 1.200 με 1.400 ευρώ φέρνουν οι αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση με το νέο ασφαλιστικό και το νέο νόμο που θα καταθέσει εντός του Οκτωβρίου για τη ριζική-δομική αλλαγή του συνταξιοδοτικού συστήματος της χώρας, σύμφωνα με τις προτάσεις της επιτροπής των ειδικών για το ασφαλιστικό που παρουσίασε αναλυτικά χθες ο Ελεύθερος Τύπος. Στις προτάσεις αυτές περιλαμβάνεται και η αλλαγή στον υπολογισμό των νέων συντάξεων πέραν αυτών που προβλέπει ο νόμος 3863, αλλά και η θέσπιση αυτόματου κόφτη στις ήδη καταβαλλόμενες κύριες και επικουρικές συντάξεις για να μην ξεφεύγουν τα ελλείμματα των ταμείων. 

Το νέο ψαλίδι στις συντάξεις δεν απέκλεισε χθες ο υπουργός Εργασίας Γιώργος Κατρούγκαλος, ο οποίος, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, είπε όταν ρωτήθηκε σχετικά πως «αυτό μπορεί να μην μπορέσουμε να το αποφύγουμε, αλλά θα προστατέψουμε τις μικρές και τις μεσαίες συντάξεις», επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του «Ε.Τ.». 

Οι αιτίες

Αιτιολόγησε δε το ενδεχόμενο αυτό στην υποχρηματοδότηση του ασφαλιστικού (μείωση εσόδων από ασφαλιστικές εισφορές και κρατική επιχορήγηση) και στην επιδείνωση της αναλογίας εργαζομένων/συνταξιούχων που έχει υποχωρήσει κάτω από το 2 προς 1, ενώ θα έπρεπε σε κάθε συνταξιούχο να αντιστοιχούν 4 εργαζόμενοι που θα πληρώνουν εισφορές.

«Οποιοσδήποτε έδινε απόλυτη διαβεβαίωση για το αντίθετο δεν θα ήταν υπεύθυνος», πρόσθεσε ο υπουργός, αφήνοντας τα πάντα ανοιχτά για νέες μειώσεις, έως ότου αποκρυσταλλωθεί η πραγματική κατάσταση και οι αλλαγές που θα προκριθούν στο ασφαλιστικό. 

Το κλειδί στα όσα είπε ο κ. Κατρούγκαλος βρίσκεται στην αναφορά του περί της προστασίας των «μικρών» και «μεσαίων» συντάξεων. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του συστήματος «Ηλιος», το μέσο εισόδημα από σύνταξη για το σύνολο των συνταξιούχων είναι στα 955 ευρώ το μήνα. Στις μεσαίες συντάξεις συγκαταλέγονται σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών ασφαλιστικών ταμείων αλλά και παραγόντων της κοινωνικής ασφάλισης οι συνταξιούχοι με αποδοχές μεταξύ 1.200 ως 1.400 ευρώ.

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πάνω από 350.000 συνταξιούχοι και το πιο πιθανό όταν φτάσει η ώρα των αποφάσεων είναι να μειωθούν εκ νέου, με ένα κλιμακούμενο ποσοστό, τα ποσά πάνω από τα 1.400 ευρώ, όσον αφορά τις κύριες συντάξεις και τα ποσά πάνω από τα 250 ή 300 ευρώ για τις επικουρικές. Κανείς όμως δεν μπορεί να αποκλείσει ότι το ψαλίδι θα πιάσει και τις συντάξεις των 1.200 ευρώ ή και πιο κάτω στην περίπτωση που οι περικοπές στις υψηλότερες συντάξεις δεν φέρουν το ισοδύναμο αποτέλεσμα, το οποίο έχει θέσει ως στόχο του Μνημονίου για φέτος η τρόικα και είναι η μείωση των ελλειμμάτων στα επικουρικά ταμεία, που ξεπερνούν τα 350 εκατ. ευρώ, και η πρόσθετη εξοικονόμηση 450 εκατ. ευρώ από το συμμάζεμα των συνταξιοδοτικών δαπανών σε όλο το ασφαλιστικό. Για το 2016, δε, η κατάσταση διαγράφεται ακόμη πιο δύσκολη, καθώς ο στόχος είναι να εξοικονομηθούν 1,8 δισ. από περιορισμό των συνταξιοδοτικών δαπανών.

«Ράλι»

Ο χρόνος αρχίσει να μετρά αντίστροφα για τις αποφάσεις της κυβέρνησης γύρω από τις συντάξεις, καθώς οι αλλαγές στο ασφαλιστικό είναι στις άμεσες προτεραιότητες του Μνημονίου Τσίπρα με τους δανειστές. Για το λόγο αυτό επισπεύδεται για τα τέλη της επόμενης εβδομάδας η υποβολή προσχεδίου από το πόρισμα της επιτροπής ειδικών για τις αλλαγές που θα περιληφθούν στο νέο νόμο τον Οκτώβριο.

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΙΚΟΣ

Η μεγάλη απάτη, της εντιμοτάτης εταίρου μας Γερμανίας



ΕΙΚΟΝΑ - Volkswagen





Πολλοί αναρωτιούνται εάν η Γερμανία είναι η πιο διεφθαρμένη χώρα του πλανήτη, μετά τις αποκαλύψεις για την παραποίηση των εκπομπών καυσαερίου από τη VW – οι οποίες θα διευκολύνουν τον εκβιασμό της ΕΕ, στο θέμα του οικονομικού ΝΑΤΟ  

.
«Πολύ συχνά, αυτοί που κατηγορούν τους άλλους για «παραβατικές συμπεριφορές», όπως είναι η διαφθορά, η φοροδιαφυγή, η εξαπάτηση κοκ., είναι οι ίδιοι δράστες – κρίνοντας «εξ ιδίων τα αλλότρια», όπως πολύ σωστά περιγράφεται η συγκεκριμένη πράξη τους.
Ακριβώς αυτό συμβαίνει με τη Γερμανία, την πλέον διεφθαρμένη χώρα του πλανήτη – η οποία έχει το υποκριτικό θράσος να κατηγορεί την Ελλάδα για παραβάσεις, στις οποίες η ίδια κατέχει τα σκήπτρα».
.

Άρθρο

Είναι προφανές πως η «σύλληψη» της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας για απάτη, αποτελεί μόνο την κορυφή του παγόβουνου, όσον αφορά τη διαφθορά στη χώρα – την οποία έχουμε επισημάνει πολλές φορές, τόσο σε σχέση με τον Οργανισμό Διεθνούς Διαφάνειας που εδρεύει στο Βερολίνο, έχοντας ως μέλη του τους μεγαλύτερους διαφθορείς σε παγκόσμιο επίπεδο (ανάλυση), όσο και στο θέμα της οργανωμένης φοροδιαφυγής (άρθρο).
Ειδικά όσον αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία (Volkswagen ή VW), είναι εύλογο πως κανένας δεν εγκαθιστά κατά λάθος ένα τόσο έξυπνο λογισμικό, το οποίο χρησιμεύει για να παραπλανήσει τις εποπτικές Αρχές. Το γεγονός δε ότι, η VW προσπάθησε ανεπιτυχώς να υποβαθμίσει την παράβαση της, είναι ακόμη πιο εγκληματικό – αφού έχει τεκμηριωθεί πως τα δηλητηριώδη καυσαέρια προκαλούν αναπνευστικά προβλήματα, ενώ αυξάνουν το ποσοστό θνησιμότητας, λόγω καρδιακών ή πνευμονικών παθήσεων.
Εν τούτοις, η συστηματική απάτη της VW δεν μπορεί να θεωρηθεί ως μία εντυπωσιακή αποκάλυψη των αμερικανικών Αρχών – αφού αποτελεί κοινό μυστικό το ότι, όλοι οι Γερμανοί κατασκευαστές αυτοκινήτων εξαπατούν σε σταθερή βάση τους καταναλωτές, αφενός μεν όσον αφορά το ύψος της κατανάλωσης καυσίμων, αφετέρου τις εκπομπές καυσαερίων.
Αυτό τουλάχιστον συμπεραίνεται από μία έρευνα του 2014 (πηγή), σύμφωνα με την οποία οι πραγματικές εκπομπές καυσαερίων των σύγχρονων πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων (Euro-6-Diesel), είναι κατά μέσον όρο επταπλάσιες, από όσο επιτρέπει η νομοθεσία. Ως εκ τούτου, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα πωλούνται παράνομα ακόμη και εντός της Ευρώπης – κάτι που θα έλθει στην επιφάνεια πολύ σύντομα.
Εκτός αυτού, η εν λόγω απάτη των κατασκευαστών αποτελεί ταυτόχρονα μία γιγαντιαία φορολογική απάτη – επειδή ο συντελεστής, με τον οποίο υπολογίζεται η φορολογία των αυτοκινήτων (εκπομπή διοξειδίου του άνθρακος), μειώνεται τεχνητά με τη βοήθεια παραποιημένων αλγορίθμων που επηρεάζουν τον έλεγχο των μηχανών στα τεστ, με τα οποία καθορίζεται (πηγή).
Όσον αφορά τώρα την επίσημη κατανάλωση καυσίμων, όπως αυτή αναφέρεται από τους κατασκευαστές τους,πρόκειται στην καλύτερη περίπτωση για μία περίπου προσέγγιση της πραγματικής κατανάλωσης – η οποία είναι συνήθως κατά πολύ υψηλότερη, σε ποσοστό που υπερβαίνει το 25% (για τα πετρελαιοκίνητα το ποσοστό είναι ακόμη μεγαλύτερο, αφού υποχρεώνονται να τηρούν περιβαλλοντικούς κανόνες που την αυξάνουν).
Πολλοί πείθονται βέβαια πως ο τρόπος οδήγησης τους είναι υπεύθυνος για τη μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης ή πετρελαίου – κάτι που δεν συμβαίνει, αφού οφείλεται στα διάφορα τρικ που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές, τα οποία μπορεί να διαπιστώσει κανείς από ένα έντυπο που εξέδωσε μία γερμανική περιβαλλοντική οργάνωση (πηγή).
Συνεχίζοντας στο θέμα των καυσαερίων, η γερμανική ICCT εξέτασε το 2014 δεκαπέντε διαφορετικά μοντέλα της γενιάς «Euro-6-Diesel», έξι διαφορετικών κατασκευαστών, σε συνθήκες φυσιολογικής κυκλοφορίας – από τα οποία μόνο το ένα ήταν σύμφωνο με τις προϋποθέσεις της νομοθεσίας.
Τα υπόλοιπα 14 αυτοκίνητα εμφάνισαν τρομακτικές αποκλίσεις, έως και 25πλάσιες από τις επιτρεπόμενες – γεγονός που σημαίνει πως, εάν το συγκεκριμένο «δείγμα» ήταν αντιπροσωπευτικό, τότε το 20% των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων δεν θα επιτρεπόταν να πουληθούν ούτε πριν από 22 χρόνια, με την τότε νομοθεσία. Επομένως, δεν θα έπρεπε να εντυπωσιάζεται κανείς με την αποκάλυψη της αμερικανικής EPA – σύμφωνα με την οποία τα αυτοκίνητα της VW που ελέγχθηκαν υπερβαίνουν τα ανώτατα όρια εκπομπών καυσαερίων έως και 40 φορές (4.000%).
.

Το βρώμικο μυστικό

Περαιτέρω, στους κύκλους της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι κοινό μυστικό το ότι, οι σύγχρονες παραλλαγές των λογισμικών που αφορούν τον έλεγχο των μηχανών εμπεριέχουν ένα «ειδικό σύστημα», το οποίο αναγνωρίζει ένα όχημα που «τεστάρεται» – κάτι για το οποίο κατηγορήθηκε η BMW από ένα εξειδικευμένο περιοδικό (πηγή).
Αν και επρόκειτο δε για μία μοτοσυκλέτα, θεωρείται απίθανο να μην χρησιμοποιείται και για τα αυτοκίνητα της βιομηχανίας – ενώ το ειδικό αυτό σύστημα ενεργοποιεί ένα λογισμικό που τροποποιεί τον ψεκασμό με καύσιμα, έτσι ώστε να μειώνονται οι εκπομπές καυσαερίων κατά τη διάρκεια ελέγχων (τεστ) από τις Αρχές.
Το συγκεκριμένο σύστημα δεν είναι βέβαια κατάλληλο για την κανονική λειτουργία του αυτοκινήτου – αφού πρόκειται για κάτι που χρησιμεύει μόνο για την παραποίηση των στοιχείων, κατά τη διάρκεια των ελέγχων καταλληλότητας των αυτοκινήτων. Χωρίς αυτό το σύστημα τώρα, τα αυτοκίνητα της παραπάνω σειράς δεν θα επιτρεπόταν να κυκλοφορήσουν ούτε στην Ευρώπη, ούτε στις Η.Π.Α.
Είναι αφελές λοιπόν να αναρωτιέται κανείς εάν η συγκεκριμένη παράβαση αφορά μόνο τη VW, αποκλειστικά για τα αυτοκίνητα της που κυκλοφορούν στις Η.Π.Α. Αντίθετα, αφορά πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, εάν όχι όλες, οι οποίες αδιαφορούν για τους κανόνες που έχει υιοθετήσει η Ευρώπη, καθώς επίσης οι Η.Π.Α., όσον αφορά το περιβάλλον και την υγεία των ανθρώπων – είτε παραποιώντας τα στοιχεία και εξαπατώντας τις Αρχές, είτε με τα «λόμπι» τους στην πολιτική, είτε χρηματίζοντας αυτούς που πρέπει.
Φυσικά κανένας δεν περιμένει πως θα τιμωρηθούν οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες από την προστάτιδα τους – από την καγκελάριο της χώρας η οποία, αντίθετα, επιμένει στην παραδειγματική τιμωρία της δήθεν διεφθαρμένης Ελλάδας. Προφανώς λοιπόν δεν πρόκειται να αποκαλυφθεί αυτή η συστηματική απάτη από τη γερμανική πολιτική – ενώ η VW θα παρουσιασθεί ως ο μετανοιωμένος παραβάτης, ο οποίος είναι πρόθυμος να πληρώσει για το σφάλμα του.
.
ICON---Μέρκελ
.
Όσον αφορά τη φοροδιαφυγή που συντελείται ταυτόχρονα, μέσω της παραποίησης των στοιχείων, η οποία υπολογίζεται στα 200 εκ. ετησίως (πηγή), δεν πρόκειται να αναφερθεί πουθενά – αφού στην ουσία αποτελεί μία καλυμμένη επιδότηση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία φυσικά δεν υπόκειται στις απαγορεύσεις που ισχύουν για τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ.
Εκτός από τα παραπάνω, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κατηγορείται για πολλές άλλες παραβάσεις, οι οποίες ποτέ δεν βλέπουν τα φώτα της δημοσιότητας – όπως στο παράδειγμα της Porsche Cayene Turbo Diesel (4,1 λίτρα με 385 ίππους), όπου φυσικά κανένας δεν πιστεύει πως εκπέμπει μόνο 209 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.
Εύλογα λοιπόν αναρωτιέται κανείς εάν η Γερμανία είναι η πλέον διεφθαρμένη χώρα του πλανήτη – ειδικά από το παράδειγμα της VW, το οποίο θεωρείται από τόσους πολλούς ως η κορυφή του παγόβουνου, χωρίς όμως ποτέ να αναφερθεί από τα γερμανικά ή, έστω, από τα ευρωπαϊκά ΜΜΕ. Εάν δεν πρόκειται λοιπόν για ένα καρτέλ, για μία οργάνωση όπως η Μαφία που αποσιωπά τα πάντα, πως αλλιώς άραγε θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί;

Η εντιμότατη εταίρος μας

Προφανώς, η γερμανική κυβέρνηση έχει τη δυνατότητα να εκβιάζει τους πάντες, προωθώντας μόνο τα δικά της εθνικά συμφέροντα, ακόμη και όταν πρόκειται για το περιβάλλον – κάτι που έχουμε διαπιστώσει πολλές φορές στην Οικονομία, όπου απομυζεί συστηματικά όλους τους εταίρους της, με υποχείριο την ΕΚΤ (ανάλυση).
Ειδικότερα, στο παράδειγμα της ευρωπαϊκής κρίσης χρέους, ο βασικός κατηγορούμενος για όλα τα δεινά της Ευρώπης ήταν η Ελλάδα – ενώ ποτέ δεν ακούστηκε κάτι για την εγκληματική συμπεριφορά των τραπεζών, οι οποίες διασώθηκαν με τα χρήματα των φορολογουμένων.
Παρά το ότι δε στις Η.Π.Α. η Bank of America τιμωρήθηκε με το ποσόν των 17 δις $ για τις ατασθαλίες της, η Deutsche Bank, η οποία «συνελήφθη» για πολύ περισσότερες και μεγαλύτερες παραβάσεις, δεν τιμωρήθηκε ανάλογα ποτέ και από κανέναν.
Δύο μέτρα και δύο σταθμά χρησιμοποιεί λοιπόν η εντιμότατη εταίρος μας, η ηθικότατη καγκελάριος, απέναντι στην οποία υποκλίνεται η Κομισιόν, καθώς επίσης ο εύθικτος πρόεδρος της – ο οποίος δήθεν ανησυχεί για τη Δημοκρατία στην Ευρώπη, κατηγορώντας τη συμπεριφορά των Ευρωπαίων απέναντι στους πρόσφυγες.
Ξεχνάει βέβαια πως, πριν από μερικούς μήνες, στραγγάλισε από κοινού με τους υπόλοιπους την Ελλάδα, εκβιάζοντας την κυβέρνηση της να υπογράψει ένα θανατηφόρο μνημόνιο – μέσω του οποίου θα λεηλατηθεί τόσο η δημόσια, όσο και η ιδιωτική περιουσία των Ελλήνων.
.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία

Είναι γνωστό πως πρόκειται για έναν από τους σημαντικότερους κλάδους της χώρας, ειδικά όσον αφορά τις εξαγωγές – γεγονός που επεξηγεί τις προσπάθειες συγκάλυψης του σκανδάλου της VW, τόσο από την πολιτική, όσο και από αρκετά ΜΜΕ. Ειδικότερα (πηγή) τα εξής:
(α)  Το 2013 παράχθηκαν περί τα 13 εκ. οχήματα, τα οποία αντιστοιχούν στο 17% περίπου της παγκόσμιας παραγωγής – ενώ οι 21 από τους 100 κορυφαίους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας, προέρχονται από τη Γερμανία.  Το 2014, ο τζίρος της βιομηχανίας αυτοκινήτων υπολογίσθηκε στα 384 δις €, αποτελώντας το 20% των συνολικών γερμανικών βιομηχανικών εσόδων ή το 2,7% του ΑΕΠ της χώρας.
(β)  Το 20% των γερμανικών εξαγωγών αφορά αυτοκίνητα και ανταλλακτικά – ενώ η Γερμανία είναι η νούμερο ένα αγορά της Ευρώπης στον τομέα των αυτοκινήτων. Το 20%  των αυτοκινήτων παγκοσμίως έχει γερμανικό όνομα – ενώ το 77% των αυτοκινήτων που παράχθηκαν στη Γερμανία το 2014 προοριζόταν για τις διεθνείς αγορές.
(γ)  Καμία άλλη χώρα παγκοσμίως δεν χαρακτηρίζεται από μία τόσο μεγάλη συγκέντρωση επιχειρήσεων που σχετίζονται με το αυτοκίνητο – όπως φαίνεται από το γράφημα που ακολουθεί.
.
ΓΡΑΦΗΜΑ - Volkswagen, Γερμανία
(*Πατήστε στην εικόνα για μεγέθυνση)
.
Περαιτέρω, ειδικά όσον αφορά τη VW, κατέχει το 10% των παγκοσμίων πωλήσεων αυτοκινήτων, με τζίρο που υπερβαίνει τα 200 δις € ετησίως (υψηλότερος από το ελληνικό ΑΕΠ) – ενώ το 70% των οχημάτων της πωλείται εκτός Γερμανίας. Απασχολεί περί τα 600.000 άτομα διεθνώς και περισσότερο από το 1/3 των ανθρώπων που εργάζονται στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία εντός της χώρας (775.000).
Ολοκληρώνοντας, ενώ ο χρηματοπιστωτικός τομέας είναι η κινητήρια δύναμη της αμερικανικής οικονομίας, η αυτοκινητοβιομηχανία είναι η αντίστοιχη της Γερμανίας – ειδικά όσον αφορά τις εξαγωγές, οι οποίες υπολογίζονται στο 40% του συνολικού γερμανικού ΑΕΠ. Επομένως, το πλήγμα θα είναι πολύ σοβαρό για τη χώρα – εάν φυσικά δεν ελαφρυνθεί από τις Η.Π.Α., έναντι ανίερων ανταλλαγμάτων.
.

Τα αμερικανικά πρόστιμα

Η VW έχει παραβεί τον αμερικανικό νόμο «Clean Air Act», ο οποίος ισχύει από το 1963, γεγονός που σημαίνει ότι απειλείται με πρόστιμο ύψους 18 δις $ – έχοντας εν πρώτοις δημιουργήσει αποθεματικά 6,5 δις € για τα απαραίτητα μέτρα που θα ληφθούν, όσον αφορά τα «παράνομα» αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ήδη στις Η.Π.Α. Αποθεματικά για τις κυρώσεις δεν έχουν ακόμη δημιουργηθεί.
Εκτός από τους υπεύθυνους manager της εταιρείας, οι οποίοι θα τιμωρηθούν, με την ποινή για το αδίκημα της απάτης να συμπεριλαμβάνει χρηματική αποζημίωση, καθώς επίσης φυλάκιση έως πέντε έτη, το νομικό πρόσωπο, η επιχείρηση δηλαδή, είναι επίσης υπεύθυνη.
.
EXTRA-Volkswagen
.
Ειδικότερα, για κάθε μία επί μέρους παράβαση (εν προκειμένω πρόκειται για εκατομμύρια παραβάσεις), τα αμερικανικά δικαστήρια μπορούν να επιβάλλουν πρόστιμα έως και 10 εκ. € – ενώ ανάλογες τιμωρίες έχουν επιβληθεί σε γερμανικές επιχειρήσεις στο παρελθόν όπως στη Mercedes, στη Siemens, στην MAN και στη Ferrostaal, ορισμένες από τις οποίες είναι γνωστές για παγκόσμια σκάνδαλα δωροδοκιών, όπως συνέβη και στην Ελλάδα.
Εν τούτοις, θεωρείται βέβαιο πως θα αναζητηθεί πολιτική λύση, αφού τα πρόστιμα θα μπορούσαν να ανέλθουν σε εκατοντάδες δισεκατομμύρια € (πηγή), ενώ ίσως χρησιμοποιηθεί το σκάνδαλο για τον εκβιασμό της Γερμανίας στο θέμα της TISA/TTIP (ανάλυση) – ευρύτερα, για την προώθηση του οικονομικού ΝΑΤΟ (ανάλυση).
Ως εκ τούτου, ο κίνδυνος να εκβιαστεί ολόκληρη η ΕΕ, λόγω της γερμανικής διαφθοράς, είναι εξαιρετικά μεγάλος – γεγονός που θα διαπιστωθεί πολύ σύντομα.
.

Επίλογος

Χωρίς καμία αμφιβολία, η τελευταία χώρα που θα μπορούσε ποτέ να κατηγορήσει την Ελλάδα για φοροδιαφυγή, για διαφθορά ή για διαπλοκή είναι η Γερμανία – επίσης, η τελευταία που έχει δικαίωμα να της αρνηθεί τη διαγραφή μέρους του χρέους, με τους όρους που εγκρίθηκαν στην ίδια το 1953.
Δυστυχώς όμως, οι ελληνικές κυβερνήσεις δεν είχαν ποτέ το θάρρος να το επιδιώξουν (ανάλυση), υποκλινόμενες ανέκαθεν στη γερμανίδα καγκελάριο – ενώ φαίνεται πως καμία δεν ήταν και δεν είναι σε θέση να κατανοήσει πως η Ελλάδα οδηγείται στο γκρεμό, με αποκλειστικά δική τους υπευθυνότητα.
Ακόμη δε και ο σημερινός πρωθυπουργός δεν δίστασε να κατηγορήσει τους Έλληνες, απευθυνόμενος στη διεθνή κοινότητα – ενώ επιβραβεύθηκε με μία δεύτερη ευκαιρία, παρά τις κατηγορίες, καθώς επίσης τα απίστευτα λάθη του στο επτάμηνο που πέρασε. Ίσως όμως η κοινή γνώμη να είναι περισσότερο σοφή από εμάς, οπότε να έχει δίκιο, όσον αφορά τις κομματικές επιλογές της – κάτι που ευχόμαστε και ελπίζουμε φυσικά, θεωρώντας πως οι ατομικές απόψεις είναι πολύ λιγότερο ορθολογικές, σε σχέση με τις συλλογικές.
Μέλει βέβαια να αποδειχθεί στους επόμενους μήνες – ενώ ασφαλώς η συγκυρία, το σκάνδαλο της VW δηλαδή, είναι εξαιρετικά θετική για την πατρίδα μας, αρκεί να χρησιμοποιηθεί σωστά από την πολιτική της ηγεσία. Σε κάθε περίπτωση, η Ελλάδα έχει την τρίτη και τελευταία της ευκαιρία να ξεφύγει από την ολοκληρωτική καταστροφή – κάτι που ασφαλώς συνειδητοποιούν όλοι.
.
Black-Strip
Vassilis Viliardos
Ο κ. Βασίλης Βιλιάρδος είναι ένας σύγχρονος οικονομολόγος, πτυχιούχος της ΑΣΟΕΕ Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Αμβούργου – όπου και δραστηριοποιήθηκε επαγγελματικά για αρκετά χρόνια, με ιδιόκτητες επιχειρήσεις σε όλες τις πόλεις της Γερμανίας. Έχει  εκδώσει τρία βιβλία αναφορικά με την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση, ενώ έχει δημοσιεύσει πάνω από 2.500 αναλύσεις σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, με κέντρο βάρους την εθνική και διεθνή μακροοικονομία, καθώς επίσης το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα.
ΒιογραφικόΓια το πλήρες βιογραφικό σημείωμα του συγγραφέα, πατήστε εδώ.
( e-mail: viliardos@analyst.gr )
πηγή: Αnalyst.gr

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

ΥΕΘΑ σε Σκοπιανούς: Μάθετε να σέβεστε την ιστορία. Η Μακεδονία είναι Ελλάδα








«Μάθετε να σέβεστε την ιστορία», είπε ο ΥΕΘΑ  κ. Πάνος Καμμένος, στην προκλητική Σκοπιανή δημοσιογράφο


Αυστηρό μήνυμα στα Σκόπια έστειλε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας έξω από το Προεδρικό Μέγαρο.


Ο ΥΕΘΑ με δηλώσεις στην ανταποκρίτρια του τηλεοπτικού σταθμού «Kanal 5» των Σκοπίων στην Αθήνα, ζήτησε από τους γείτονες να σεβαστούν την ελληνική ιστορία επισημαίνοντας με νόημα: «Για το όνομα θα πρέπει να μάθετε ότι θα πρέπει να σεβαστείτε την ιστορία της Μακεδονίας. Η Μακεδονία είναι ελληνική».


ερώτηση της δημοσιογράφου Σάνιας Ρίστοβσκα, πως ο ΣΥΡΙΖΑ έχει διαφορετική άποψη και πως είναι υπέρ της σύνθετης ονομασίας, ο Υπουργός Άμυνας αρνήθηκε να απαντήσει στην προκλητική δημοσιογράφο.


Απόλυτα ταυτισμένη με τις θέσεις του ΥΕΘΑ, είναι και η νέα υφυπουργός Μακεδονίας – Θράκης κ. Μαρία Κόλλια Τσαρουχά, γνωστή για τις ευαισθησίες της στο θέμα της ονομασίας των Σκοπίων


ΜΑΣ ΚΟΒΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑ !!! 50% ΦΟΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ !!






Αποτέλεσμα εικόνας για f φωτο εικονες τσιπουρουΑποτέλεσμα εικόνας για f φωτο εικονες τσιπουρου



"Τσουχτερό" φόρο στο τσίπουρο και την τσικουδιά ζητά η Ευρωπαϊκή Επιτροπήαπό την Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, η Επιτροπή ζήτησε σήμερα από την Ελλάδα να τροποποιήσει το καθεστώς φόρου κατανάλωσης για το τσίπουρο και την τσικουδιά, καθώς η χώρα επιβάλλει σε αυτά τα ποτά το 50% του κανονικού συντελεστή φόρου κατανάλωσης που εφαρμόζεται στην αιθυλική αλκοόλη. Παράλληλα, σύμφωνα με την Επιτροπή, επιβάλλεται υπερβολικά μειωμένος συντελεστής στο τσίπουρο και την τσικουδιά (περίπου 6% του κανονικού συντελεστή φόρου κατανάλωσης) όταν παρασκευάζονται χύμα από τους αποκαλούμενους «διήμερους» αποστάκτες (οινοπαραγωγοί ή παραγωγοί άλλων γεωργικών προϊόντων).
Αποτέλεσμα εικόνας για f φωτο εικονες τσιπουρουΟι κανόνες της ΕΕ προβλέπουν ότι ο ίδιος συντελεστής φόρου κατανάλωσης θα πρέπει να εφαρμόζεται σε όλα τα προϊόντα που παρασκευάζονται από αιθυλική αλκοόλη. Εξαιρέσεις ή παρεκκλίσεις προβλέπονται ρητώς από τη νομοθεσία της ΕΕ και πρέπει να ερμηνεύονται αυστηρά. Η Ελλάδα δεν έχει κάποια παρέκκλιση για το τσίπουρο ή την τσικουδιά. Η Επιτροπή πιστεύει ότι και τα δύο καθεστώτα αποτελούν παράβαση της σχετικής νομοθεσίας της ΕΕ για τον φόρο κατανάλωσης και επίσης ευνοούν ένα αλκοολούχο ποτό εγχώριας παραγωγής έναντι των αλκοολούχων ποτών που παράγονται σε άλλα κράτη μέλη. Αυτό αποτελεί παράβαση των κανόνων της ΕΕ σχετικά με τη ελεύθερη κυκλοφορία των αγαθών.

Αποτέλεσμα εικόνας για f φωτο εικονες τσιπουρου ουζου με μεζεδεςΤο αίτημα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής λαμβάνει τη μορφή αιτιολογημένης γνώμης. Σε περίπτωση έλλειψης ικανοποιητικής απάντησης εντός δύο μηνών, η Επιτροπή μπορεί να παραπέμψει την Ελλάδα στο Δικαστήριο της ΕΕ.
Το τσίπουρο και η τσικουδιά είναι παραδοσιακά αλκοολούχα ποτά, τα οποία παράγονται στη βόρεια Ελλάδα και την Κρήτη. Και τα δύο ποτά έχουν προστατευόμενη γεωγραφική ένδειξη.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Οργιάζει στην Τουρκία η καπηλεία της Ελληνική Μικρασιατικής Ιστορίας

















Η απόλυτη καπηλεία της ελληνικής Ιστορίας συμβαίνει στην Τουρκία. Όντας απόγονοι των Ούννων της στέπας (κυριολεκτικά, χωρίς ίχνος «ρατσιστικής» πρόθεσης), μη έχοντας κάτι ανάλογο να επιδείξουν, προβάλουν τα αρχαία ελληνικά των ελληνικών ακτών της Μικράς Ασίας, από τη δεύτερη χιλιετία π.Χ., εκμεταλλευόμενοι, με τον πιο άθλιο τρόπο, την ελληνική κληρονομιά, χάρη στην οποία εκατομμύρια τουριστών συρρέουν κάθε χρόνο στην Τουρκία και της αφήνουν πολύτιμο συνάλλαγμα.
Του ΠΑΝΤΕΛΗ ΚΑΡΥΚΑ
Στην κατηγορία των ελεεινών προπαγανδιστών ανήκει, από ότι φαίνεται και η Τουρκάλα δημοσιογράφος Σιμπέλ Χουρτάς, η οποία, ούτε λίγο ούτε πολύ, αποφάσισε να ασχοληθεί με την αρχαία Μίλητο, παραλείποντας τη μικρή λεπτομέρεια, ότι η Μίλητος ήταν ελληνική και μάλιστα η μεγαλύτερη και ισχυρότερη πόλη της αρχαίας ελληνικής Ιωνίας, μέχρι την άλωση της από τους Πέρσες.
Η δε Μίλητος δεν είναι απλώς μια αρχαία ελληνική πόλη. Είναι μια πανάρχαια ελληνική πόλη, η οποία αναφέρεται, ως «Μιλαβάντα», σε επιστολή Χετταίου ηγεμόνα προς τον ηγεμόνα των «Αχιγιάβα» (Αχαιών) «Αταρισίγια» (Ατρέα;), τον 13ο, τουλάχιστον, αι. π.Χ. Στην επιστολή αυτή ο Χετταίος ηγεμόνας παραδέχεται ότι η Μίλητος ήταν υπό τη διοίκηση του ηγεμόνα των Αχαιών, από τότε και αναφέρεται σε ένα επεισόδιο που είχε διαταράξει τις σχέσεις των δύο τότε αυτοκρατοριών.

Η Μίλητος υπήρξε το κέντρο των Ιώνων και από εκεί ξεκίνησε η Ιωνική Επανάσταση κατά των Περσών, το 499-493 π.Χ. με τους Αθηναίους και τους Ερετριείς να αποστέλλουν βοήθεια. Όταν δε οι Πέρσες κυρίευσαν και ισοπέδωσαν τη Μίλητο, την τελευταία πόλη που τους αντιστεκόταν, στην Αθήνα, την Ιωνική μητρόπολη, κηρύχτηκε πένθος και ο τραγικός Φρύνιχος παρουσίασε την τραγωδία «Μιλήτου Άλωσις».
Η Τουρκάλα δημοσιογράφος όμως, σε άρθρο της στο «al Monitor», τα ξεχνά όλα αυτά. Αναφέρεται εκτεταμένα στον ναό του Απόλλωνα στη Μίλητο, ή κατ’ αυτήν, στην αιγιακή τουρκική επαρχία Ντιντίμ, τα αρχαία ελληνικά Δίδυμα, όπου υπήρχε μαντείο του Απόλλωνα από τον 7ο αι. π.Χ. τουλάχιστον.
Η Χουρτάς αναφέρεται, αορίστως, σε κάποιον Ιωνικό πολιτισμό, αγνώστων λοιπών στοιχείων, που υπήρξε εκεί, ο οποίος προφανώς φύτρωσε, εντελώς ξαφνικά. Αν και αναφέρει όλους τους θεούς των αρχαίων Ελλήνων, εξακολουθεί να αναφέρει πουθενά ποιοι, τέλος πάντως, λάτρευαν αυτούς τους θεούς. Αν και αναφέρεται στον Αλέξανδρο τον Μέγα επίσης και αυτός δεν έχει, κατ’ αυτήν, καμία εθνικότητα.
Η τουρκική προπαγάνδα οργιάζει σε κάθε επίπεδο, ακόμα και στο πολιτιστικό. Και όχι μόνο οργιάζει, αλλά και θριαμβεύει, ελλείψει οποιασδήποτε ελληνικής αντίδρασης, γενικώς… και δυστυχώς. Θα στείλει κάποιος εγνωσμένης επιστημονικής αξίας Έλληνας καθηγητής απάντηση στο ψευδές και παραπλανητικό άρθρο της Τουρκάλας δημοσιογράφου;
πηγή:Defence-point.gr