Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

E.A.A.Σ. ΣΥΓΡΟΤΗΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ



ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Χαριλάου Τρικούπη 18, 106 79,  Αθήνα
Τηλ.:  210 36 33 797  -  Τηλεομοιότυπο.:  210 362 14 10
Ιστοσελίδα: www.eaas.gr

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η









      Σας γνωρίζουμε ότι η Ε.Α.Α.Σ. προτίθεται να συγκροτήσει Ομάδες Εργασίας για τα εξής Θέματα:
  1.  ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
  2.  ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
  3. ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΕΩΣ – ΟΙΚΩΝ  ΕΥΓΗΡΙΑΣ – ΜΟΝΑΔΩΝ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ.
  4. ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΜΑΧΟΥ ΤΩΝ Ε.Δ.
  5.  ΘΕΜΑΤΑ  ΟΡΦΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ.
  6.  ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ.
  7. ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΥΠΕΘΑ ΚΑΙ ΥΠΟΙΚ (ΜΤΣ, ΕΚΟΕΜΣ, ΒΟΕΑ, ΑΟΟΑ, ΟΣΜΑΕΣ, ΤΕΘΑ (ΕΤΕΘΑ), ΓΛΚ ΚΛΠ).
  8. ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΕΓΑΣΕΩΣ – ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΜΟΥ (ΚΑΑΥ) – ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ.
  9. ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΕΤΕΙΑΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ - ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΔΡΟΜΩΝ.
  10. ΘΕΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ, ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
  11. ΛΟΙΠΑ ΘΕΜΑΤΑ (Π.Χ. ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΑΡΙΣΤΟΥΧΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ).
   Παρακαλούνται όσα Μέλη επιθυμούν να προσφέρουν την εθελοντική τους εργασία σε μία (1) από τις παραπάνω Ομάδες, να το δηλώσουν στη Γραμματεία της Ε.Α.Α.Σ. (Ε-mail: eaasgrammateia@gmail.com),μέχρι 30 Δεκ 14. Απαραίτητη διττή προϋπόθεση, η γνώση Η/Υ και πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

πηγή: eaas.gr

ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ !!











πηγή:poes.gr


HMEΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΜΤΣ ΚΑΙ ΕΚΟΕΜΣ




1new



Ημερομηνίες Καταβολής Οικονομικής Ενίσχυσης ΕΚΟΕΜΣ Έτους 2015


 Ο ΕΚΟΕΜΣ ενημερώνει τους δικαιούχους της οικονομικής ενίσχυσης, ότι η Διοικούσα Επιτροπή του, με το υπ'αρίθμ. 8/2/28 Αυγ 14 Πρακτικό της, αποφάσισε τα παρακάτω:
 α. Την μετάθεση του χρόνου καταβολής της οικονομικής ενίσχυσης, την προτελευταία εργάσιμη ημέρα του προηγούμενου μήνα, ήτοι προκαταβολικά.
  β. Την εφαρμογή του ως άνω τρόπου καταβολής από την οικονομική ενίσχυση του μηνός Ιανουαρίου του έτους 2015.
 γ. Την έγκριση καταβολής της οικονομικής ενίσχυσης του μηνός Ιανουαρίου, λόγω  αλλαγής της οικονομικής χρήσης, τη δεύτερη εργάσιμη ημέρα του εν λόγω μηνός, αντί την προτελευταία εργάσιμη ημέρα του προηγούμενου μήνα.
Κατόπιν της ως άνω αποφάσεως οι ημερομηνίες καταβολής της οικονομικής ενίσχυσης για το έτος 2015 έχουν ως κάτωθι:

  α. Ο μήνας Ιανουάριος 2015 στις 5 Ιαν 2015 ημέρα Δευτέρα.
  β. Ο μήνας Φεβρουάριος 2015 στις 29 Ιαν 2015 ημέρα Πέμπτη.
  γ . Ο μήνας Μάρτιος 2015 στις 26 Φεβ. 2015 ημέρα Πέμπτη.
  δ. Ο μήνας Απρίλιος 2015 στις 30 Μαρ 2015 ημέρα Δευτέρα.
  ε. Ο μήνας Μάϊος 2015 στις 29 Απρ 2015 ημέρα Τετάρτη.
  στ. Ο μήνας Ιούνιος 2015 στις 28 Μαϊ 2015 ημέρα Πέμπτη.
  ζ. Ο μήνας Ιούλιος 2015 στις 29 Ιουν 2015 ημέρα Δευτέρα.
  η. Ο μήνας Αύγουστος 2015 στις 30 Ιουλ 2015 ημέρα Πέμπτη.
  θ. Ο μήνας Σεπτέμβριος 2015 στις 28 Αυγ 2015 ημέρα Παρασκευή.
  ι. Ο μήνας Οκτώβριος 2015 στις 29 Σεπ 2015 ημέρα Τρίτη.
  ια. Ο μήνας Νοέμβριος 2015 στις 29 Οκτ 2015 ημέρα Πέμπτη.
  ιβ. Ο μήνας Δεκέμβριος 2015 στις 27 Νοε 2015 ημέρα Παρασκευή.
Εκ της Δνσεως


Ημερομηνία Καταβολής Μερίσματος Μηνός Ιανουαρίου 

Το Μετοχικό Ταμείο Στρατού ανακοινώνει στους μερισματούχους του ότι η καταβολή του μερίσματος μηνός Ιανουαρίου 2015 θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015, λόγω αλλαγής χρήσης οικονομικού έτους.
Εκ του Μετοχικού Ταμείου Στρατού
 πηγή:mts-mod.gr

ΛΗΨΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΑΙΤΗΣΕΩΣ ΑΠΟ ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ











         Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, για το θέμα του αριθμού πρωτοκόλλου των αιτήσεων που είχαμε υποβάλει, μας γνώρισε ότι έχει περατωθεί η πρωτοκόλληση των αιτήσεων και όποιος συνάδελφος ε.ε. και ε.α. επιθυμεί μπορεί να τηλεφωνήσει στο τμήμα ευρετηρίου, τηλέφωνο 2132121736, για να λάβει τον αριθμό πρωτοκόλλου.

      Μας τόνισαν με έμφαση ότι στην περίπτωση που δεν απαντηθεί η πρώτη κλήση, να ξαναπροσπαθήσουμε, γιατί λόγο μεγάλου φόρτου εργασίας που έχουν,για το σχετικό θέμα, δεν προλαβαίνουν να απαντήσουν άμεσα όλες τις κλήσεις.


      Όσοι συνάδελφοι έχουν υποβάλει αγωγές θα πρέπει να γνωστοποιήσουν τον αριθμό πρωτοκόλλου στον δικηγόρο τους.


      

ANAΛΥΤΙΚΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΒΟΜΒΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ



Ελεγκτικό-Συνέδριο






     Στρατιωτικοί  και  Ένστολοι
Σύμφωνα με πληροφορίες η Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου σε διάσκεψη, κεκλεισμένων των θυρών, έκρινε αντισυνταγματικές τις αναδρομικές περικοπές των συντάξεων των Στρατιωτικών και ενστόλων όλων των σωμάτων, των πανεπιστημιακών καθηγητών και των διευθυντών γιατρών του ΕΣΥ.
Ειδικότερα, η Ολομέλεια έκρινε αντισυνταγματική, παράνομη και αντίθετη στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) την κυβερνητική πράξη αναδρομικού περιορισμού των συντάξεων των Στρατιωτικών που έγινε, τον Αύγουστο του 2012.
Μάλιστα, στην περίπτωση των συνταξιούχων Στρατιωτικών και ενστόλων η Ολομέλεια του Ανωτάτου Δημοσιονομικού Δικαστηρίου σχεδόν ομόφωνα (27 υπέρ και 2 κατά) αποφάνθηκε ότι ο νόμος 4093/2012 (Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013−2016) καταργήθηκε με τον νεότερο πρόσφατο νόμο 4307/2014.
Κατά συνέπεια, έκριναν οι σύμβουλοι του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ότι η κυβερνητική πράξη περιορισμού των συντάξεων των Στρατιωτικών και ενστόλων δεν έχει «νόμιμο έρεισμα και είναι άνευ αντικειμένου».
Τελικά, το Ελεγκτικό Συνέδριο ακύρωσε την κυβερνητική απόφαση που μείωσε το ύψος των συντάξεων και διαβίβασε ,απευθείας στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ), εντολή για άμεση αναπροσαρμογή των συντάξεων στα προ του Αυγούστου 2012 επίπεδα.
Κατόπιν αυτών, το ΓΛΚ, θα αναπροσαρμόσει τις συντάξεις των Στρατιωτικών στα επίπεδα του 2012.
Παράλληλα, το ΓΛΚ σύμφωνα με το πνεύμα της δικαστικής απόφασης θα επιστρέψει άμεσα στους συνταξιούχους Στρατιωτικούς και ενστόλους τα ποσά των συντάξεων τους που παρακρατήθηκαν μέχρι τώρα.
Όπως είναι γνωστό, οι περικοπές στις συντάξεις  όλων των σωμάτων (στρατιωτικών, αστυνομικών, λιμενικών, πυροσβεστών, κ.λπ.) και των ειδικών μισθολογίων, όπως είναι των καθηγητών των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και των γιατρών διευθυντών του ΕΣΥ έγιναν κατά τις επιταγές του πλαισίου του νόμου 4093/2012.
Παράλληλα, οι περικοπές των συντάξεων των Στρατιωτικών και ενστόλων παραβιάζουν επιπρόσθετα και το πρώτο πρόσθετο πρωτόκολλο της ΕΣΔΑ, καθώς δεν προκύπτει από κάποιο στοιχείο ότι η αναδρομική μείωση των συντάξεων υπαγορεύτηκε από λόγους γενικότερου δημοσίου ή κοινωνικού συμφέροντος.
Πανεπιστημιακοί καθηγητές και γιατροί ΕΣΥ
Η Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σε διάσκεψη και πάλι, κεκλεισμένων των θυρών με πλειοψηφία (21 υπέρ και 8 κατά), έκρινε σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ότι είναι αντισυνταγματικό το αναδρομικό «ψαλίδισμα» των συντάξεων που έγιναν τον Αύγουστο του 2012 σύμφωνα με το νόμο 4093/2012 στους συνταξιούχους δυο κατηγοριών του ειδικού μισθολογίου.
Δηλαδή, στους συνταξιούχους του Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (καθηγητών) και στους γιατρούς διευθυντές του ΕΣΥ.
Οι δύο αυτές κατηγορίες συνταξιούχων (καθηγητές και γιατροί) ζητούσαν να κηρυχθούν αντισυνταγματικές οι μειώσεις που επέφερε στις συντάξεις τους αναδρομικά από 1.8.2012 έως σήμερα ο νόμος 4093/2012.
Η Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου, έκρινε ότι οι περικοπές των συντάξεων παραβιάζουν τις διατάξεις του Συντάγματος που κατοχυρώνουν την ισότητα, την αναλογικότητα, την αξιοκρατία και την ιδιοκτησία, κ.λ.π.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ















ΕΚΛΟΓΕΣ: Η εγκύκλιος για τους εκλογικούς καταλόγους των Στρατιωτικών και Σωμάτων Ασφαλείας








Εκδόθηκε απο το υπουργείο Εσωτερικών η εγκύκλιος για τους ειδικούς εκλογικούς καταλόγους των Στρατιωτικών υπηρετούντων στις Ένοπλες Δυνάμεις ή στο Λιμενικό Σώμα, προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος, ενόψει των βουλευτικών εκλογών της 25ης Ιανουαρίου 2015.

 Αναλυτικά η εγκύκλιος αναφέρει ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 27 της νομοθεσίας για την εκλογή βουλευτών (π.δ. 26/2012, Α' 57), οι Στρατιωτικοί που υπηρετούν με οποιαδήποτε ιδιότητα στις Ένοπλες Δυνάμεις ή στο Λιμενικό Σώμα καθώς και το προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος, που υπηρετούν σε τόπο διαφορετικό απ' αυτόν στους εκλογικούς καταλόγους του οποίου είναι εγγεγραμμένοι, ψηφίζουν στις γενικές βουλευτικές εκλογές στον τόπο όπου υπηρετούν, μετά από εγγραφή τους σε ειδικούς εκλογικούς καταλόγους. 

Επισημαίνεται ότι οι κατηγορίες εκλογέων δεν μπορούν να ψηφίζουν στον τόπο όπου υπηρετούν ως ετεροδημότες, δεδομένου ότι έχουν τη δυνατότητα να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα είτε στο δήμο στους εκλογικούς καταλόγους των οποίων είναι εγγεγραμμένοι, είτε στον τόπο που υπηρετούν βάσει των ειδικών εκλογικών καταλόγων.

 Οι ενέργειες που προβλέπονται στην παρ.5 του άρθρου 27 της εκλογικής νομοθεσίας αρχίζουν με την έναρξη της προεκλογικής περιόδου. Η προεκλογική περίοδος για τις προσεχείς βουλευτικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015, αρχίζει με τη δημοσίευση του διατάγματος διάλυσης της Βουλής την 31η Δεκεμβρίου 2014. 

Όπως ειδικότερα προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 27 της εκλογικής νομοθεσίας (π.δ. 26/2012) οι Στρατιωτικές Μονάδες και τα λοιπά σώματα που αναφέρονται στην παρ.1 υποχρεούνται να τηρούν και να ενημερώνουν συνεχώς καταστάσεις των υπηρετούντων σε αυτές. Οι καταστάσεις θα χρησιμοποιηθούν ως ειδικοί εκλογικοί κατάλογοι, βάσει των οποίων οι εγγεγραμμένοι σ' αυτούς θα ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα, στις προσεχείς βουλευτικές εκλογές στον τόπο που υπηρετούν. 

Στις καταστάσεις γράφονται, με μέριμνα και με ευθύνη των διοικητών ή των προϊσταμένων κάθε μονάδας ή υπηρεσίας, οι Στρατιωτικοί που υπηρετούν με οποιαδήποτε ιδιότητα στις ένοπλες δυνάμεις ή στο Λιμενικό Σώμα και το προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος. Προϋπόθεση εγγραφής στις καταστάσεις των ανωτέρω εκλογέων είναι η εγγραφή τους σε εκλογικό κατάλογο δήμου της χώρας. Συνεπώς, στις καταστάσεις εγγράφονται όσοι από τους ανωτέρω εκλογείς τοποθετούνται με οποιοδήποτε τρόπο για την εκτέλεση υπηρεσίας αορίστου χρονικού διαστήματος ή μεγαλύτερου του μήνα, στη διοικητική περιφέρεια δήμου, στους εκλογικούς καταλόγους των οποίων δεν είναι εγγεγραμμένοι. Στην περίπτωση αυτή, είναι υποχρεωμένοι να δηλώσουν το δήμο, όπου είναι εγγεγραμμένοι. 

Σημειώνεται ότι οι ως άνω καταστάσεις, που αρχικά συντάσσονται σε ένα αντίτυπο, πρέπει να φυλάσσονται με μεγάλη επιμέλεια από τις υπόχρεες υπηρεσίες και, σε κάθε περίπτωση μεταβολής προσωπικού (μετάθεσης, απόλυσης κ.λ.π.), να ενημερώνονται συνεχώς και ανελλιπώς.  

 Με την έναρξη της προεκλογικής περιόδου, όπως πιο πάνω αναφέρεται, η ενημέρωση των καταστάσεων διακόπτεται. Διαγράφονται από αυτές, όσοι δήλωσαν την πρόθεσή τους να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα στο δήμο στους εκλογικούς καταλόγους του οποίου είναι εγγεγραμμένοι, κατά τα ειδικότερα διαλαμβανόμενα στην παρ. 8 της εγκυκλίου μας αυτής, και υπογράφονται από τους οικείους προϊσταμένους ή Διοικητές.

 Αμέσως μετά οι καταστάσεις ανασυντάσσονται, κατ' αλφαβητική σειρά και αντιγράφονται σε πέντε (5) αντίτυπα, υπογράφονται από τους οικείους προϊσταμένους ή Διοικητές και σφραγίζονται από την υπηρεσία ή την Μονάδα. Τα τέσσερα (4) αντίτυπα των καταστάσεων αυτών διαβιβάζονται μέσα σε ανατρεπτική προθεσμία πέντε (5) ημερών από την ημέρα έναρξης της προεκλογικής περιόδου, στον Πρόεδρο Πρωτοδικών της οικείας εκλογικής περιφέρειας, για επικύρωσή τους, κατά τη διαδικασία που ορίζουν οι διατάξεις των παραγράφων 5 και 6 του άρθρου 27 της νομοθεσίας για την εκλογή βουλευτών. Ταυτόχρονα ένα αντίγραφο των παραπάνω καταστάσεων παραδίδεται στην αρμόδια περιφερειακή ενότητα της έδρας του νομού, προκειμένου, να εκτιμήσει τις αντίστοιχες ανάγκες κατά τον καθορισμό των εκλογικών τμημάτων και την κατανομή των εκλογέων στα τμήματα αυτά.

 Ειδικά για το Νομό Αττικής το αντίγραφο θα παραδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής, διότι σύμφωνα με το άρθρο 132 του π.δ. 26/2012 αρμόδιος για την προπαρασκευή και διενέργεια εκλογών σε όλους τους Δήμους της Αττικής είναι ο Περιφερειάρχης Αττικής.

 Οι επικυρωμένες από το πρωτοδικείο καταστάσεις, που αποτελούν πλέον ειδικούς εκλογικούς καταλόγους, αποστέλλονται αμέσως στην Περιφερειακή Ενότητα της έδρας του οικείου νομού, η οποία μεριμνά για την προώθησή τους στα εκλογικά τμήματα, όπου θα ψηφίσουν οι εκλογείς αυτοί. 

Μετά τη διενέργεια των εκλογών, οι παραπάνω υπηρεσίες ή Μονάδες, συνεχίζουν να τηρούν και να ενημερώνουν όμοιες καταστάσεις, σύμφωνα πάντα με τις διατάξεις του άρθρου 27 του π.δ. 26/2012. Ύστερα από τα ανωτέρω, παρακαλούμε να ενημερωθούν οι υπηρεσίες και μονάδες της αρμοδιότητάς σας, προκειμένου να εφοδιαστούν από τις κατά τόπους Περιφερειακές Ενότητες με τον απαιτούμενο αριθμό αντιτύπων των ανωτέρω καταστάσεων και να επιμεληθούν της κατάρτισής τους.  

 Επίσης σας γνωρίζουμε ότι, σε εκτέλεση των διατάξεων του τελευταίου εδαφίου της παρ.1 του άρθρου 27 της νομοθεσίας για την εκλογή βουλευτών έχει εκδοθεί η με αριθ. 15000/14.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Καθορισμός χρόνου και τρόπου υποβολής δήλωσης από τους Στρατιωτικούς τους υπηρετούντες στις Ένοπλες Δυνάμεις ή στο Λιμενικό Σώμα, το προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος για την άσκηση του εκλογικού τους δικαιώματος στις βουλευτικές εκλογές και στις εκλογές για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου», της οποίας αντίγραφο επισυνάπτεται στην παρούσα, προκειμένου να την κοινοποιήσετε στις αρχές, υπηρεσίες και μονάδες της αρμοδιότητάς σας, για την έγκαιρη και προσήκουσα εφαρμογή της. Η απόφαση αυτή έχει γενική εφαρμογή στις εκάστοτε βουλευτικές εκλογές και στις εκάστοτε εκλογές για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

 Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με την απόφαση αυτή, σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 27 της εκλογικής νομοθεσίας, παρέχεται η δυνατότητα οι εκλογείς του άρθρου αυτού (Στρατιωτικοί κ.λπ.) αντί να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα στον τόπο όπου υπηρετούν με ειδικές καταστάσεις, να το ασκήσουν στον τόπο, στους εκλογικούς καταλόγους του οποίου είναι εγγεγραμμένοι.

 Οι προϊστάμενοί τους μπορούν, ύστερα από εκτίμηση των υπηρεσιακών αναγκών, να τους χορηγήσουν σχετική έγκριση και ειδική άδεια απουσίας για τον απολύτως αναγκαίο χρόνο, ο οποίος δεν συνυπολογίζεται στο χρόνο της κανονικής άδειας που δικαιούνται.

 Στο σημείο αυτό συνιστάται όπως στους εκλογείς αυτούς (Στρατιωτικούς κ.λπ.) που θα δηλώσουν την πρόθεσή τους να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα στους τόπους εγγραφής τους, να τους παρασχεθεί από τους οικείους προϊσταμένους και Διοικητές τους η δυνατότητα αυτή, αν φυσικά δεν συντρέχουν σοβαροί υπηρεσιακοί λόγοι που να υπαγορεύουν το αντίθετο. Επίσης, συνιστάται στους Διοικητές ή προϊσταμένους υπηρεσιών που ενδεχομένως αντιμετωπίσουν, λόγω υπηρεσιακών αναγκών, δυσχέρειες στην ικανοποίηση των αιτημάτων των παραπάνω εκλογέων, να εξαντλήσουν τις δυνατότητες κάλυψης των υπηρεσιακών αναγκών πρωτίστως από πρόσωπα που είναι εκλογείς του τόπου, όπου υπηρετούν και όπου χωρίς πρόβλημα μπορούν να ψηφίσουν. 

Οι εκλογείς του άρθρου 27 παραδίδουν, τρεις (3) τουλάχιστον ημέρες πριν από την ψηφοφορία, στην υπηρεσία τους την αστυνομική τους ταυτότητα και το διαβατήριο. Η αναγνώρισή τους ενώπιον της εφορευτικής επιτροπής, γίνεται με την επίδειξη της υπηρεσιακής τους ταυτότητας.   Σε περίπτωση που οι εκλογείς αυτοί ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα στον τόπο εγγραφής τους, οφείλουν να προσκομίσουν από την υπηρεσία τους βεβαίωση ότι δεν έχουν εγγραφεί σε ειδικούς εκλογικούς καταλόγους. Τέλος, την εγκύκλιό αυτή να την κοινοποιήσετε στις αρχές, υπηρεσίες και μονάδες της αρμοδιότητάς σας, μαζί με τις απαραίτητες οδηγίες για την εφαρμογή τους.

www.dikaiologitika.gr

ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ: KOΡΥΦΑΙΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ !!!!







Συμπεράσματα με βάση την κοινωνική νομιμοποίηση επιλεγμένων θεσμών στην τελευταία οκταετία (2007-2014), σε μια πολιτική συγκυρία που παραμένει ιδιαίτερα βεβαρημένη λόγω της συνεχιζόμενης κρίσης που βιώνουμε. Τα Μνημόνια επιδείνωσαν περαιτέρω την προϋπάρχουσα βαθύτατη κρίση απονομιμοποίησης των αντιπροσωπευτικών θεσμών και των Μέσων Ενημέρωσης. Ταυτόχρονα, η κοινωνική πόλωση που έχει δημιουργηθεί, αποτυπώνεται ευδιάκριτα στην παράλληλη αύξηση της κοινωνικής υποστήριξης, τόσο για τους κατασταλτικούς μηχανισμούς (στρατός, αστυνομία), όσο όμως και για τους θεσμούς της αδιαμεσολάβητης λαϊκής κυριαρχίας (λαός/ πολίτες, κοινωνικά κινήματα).
Πανελλαδική τηλεφωνική έρευνα, χωρίς κάλπη σε δείγμα 1.007 ατόμων, ηλικίας 18 ετών και άνω που διαθέτει το εκλογικό δικαίωμα, 13-20/10/2014. Πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ.
Public Issue - γράφημαΕμπιστοσύνη σε θεσμούς | Εφ.Συν.
Οι Δείκτες Εμπιστοσύνης στους Θεσμούς της Public Issue αποτελούν ένα σημαντικό επιστημονικό εργαλείο, για τη διαχρονική συγκριτική αξιολόγηση της κοινωνικής εμπιστοσύνης στους σημαντικότερους εγχώριους θεσμούς. Η εμπιστοσύνη που τρέφουν οι πολίτες στους θεσμούς της διακυβέρνησης, της οικονομίας και της κοινωνίας αποτελεί μια σημαντική παράμετρο της πολιτικής και οικονομικής σταθερότητας μιας χώρας.
Χαρτογράφηση
Η μέτρηση της Public Issue, που καθιερώθηκε το 2007**, επαναλαμβάνεται και φέτος, για λογαριασμό της «Εφ.Συν.», σε μια πολιτική συγκυρία που παραμένει ιδιαίτερα βεβαρημένη. Λόγω της συνεχιζόμενης κρίσης που βιώνουμε, αποκτά εξαιρετική σημασία και γίνεται περισσότερο επίκαιρη παρά ποτέ. Οι (16) επιλεγμένοι θεσμοί, που διερευνώνται στη φετινή έρευνα (σε σύνολο 48 που περιελάμβανε η αρχική έρευνα), καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα της κοινωνικής ζωής: διακυβέρνηση, επιχειρήσεις, κοινωνία πολιτών και μέσα ενημέρωσης. Οι επιμέρους δείκτες που υπολογίζονται για κάθε θεσμό χωριστά, αποτελούν μια εξαιρετικά λεπτομερή χαρτογράφηση για τις επικρατούσες, σήμερα στην Ελλάδα, κοινωνικές αντιλήψεις απέναντι στους θεσμούς.
Η πρώιμη καθιέρωση της μέτρησης στην προ κρίσης εποχή (2007) μας παρέχει τη μοναδική δυνατότητα να αποτυπώσουμε τη διαχρονική εξέλιξη της κοινωνικής υποστήριξης στους θεσμούς, στην τελευταία οκταετία 2007-2014. Πρόκειται για την πλέον σημαντική περίοδο της ύστερης Μεταπολίτευσης. Εποχή παρακμής, που ακολούθησε την επίπλαστη κοινωνική ευφορία των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.
Δείκτες Εμπιστοσύνης (CI)
Ενα αντιπροσωπευτικό δείγμα Ελλήνων πολιτών αποτιμά, ποσοτικά, την εμπιστοσύνη που αισθάνεται για κάθε κοινωνικό θεσμό. Από τις απαντήσεις των ερωτηθέντων κατασκευάζεται ένας δείκτης εμπιστοσύνης (CI), για κάθε θεσμό χωριστά. Κάθε δείκτης προκύπτει με βάση τον λόγο θετικών/αρνητικών γνωμών για τον δεδομένο θεσμό, δηλαδή το ποσοστό των ατόμων που δηλώνουν ότι τον εμπιστεύονται προς το ποσοστό των ατόμων που δυσπιστούν απέναντί του. Κατά συνέπεια, τιμή 100 στον δείκτη εμπιστοσύνης, υποδηλώνει ότι υφίσταται απόλυτη ισοδυναμία θετικών και αρνητικών αντιλήψεων απέναντι στον θεσμό. Τιμή 200 στον δείκτη υποδηλώνει ότι ο αριθμός των πολιτών που εμπιστεύονται τον θεσμό είναι διπλάσιος από εκείνους που εκφράζουν δυσπιστία απέναντί του. Τέλος, τιμή 50 σημαίνει ότι οι αρνητικές εντυπώσεις είναι διπλάσιες από τις θετικές.

Public Issue - γράφημα.
Οι επιπτώσεις της κρίσης
1. Το 2011, η κοινωνική εμπιστοσύνη στους αντιπροσωπευτικούς θεσμούς (Βουλή, κόμματα) έφτασε στο ναδίρ. Η ελάχιστη ανάκαμψη που παρατηρείται σήμερα (δυστυχώς δεν διατίθενται στοιχεία για τα έτη 2012-13), συντελέσθηκε το πιθανότερο μετά τις εκλογές του 2012. Η ολοκληρωτική έλλειψη εμπιστοσύνης παραμένει.
2. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας (ΠτΔ) παρέμενε, μέχρι το 2009, ο μόνος πολιτικός θεσμός που εμπιστεύονταν οι Ελληνες πολίτες. Ενδεχομένως, αυτό οφειλόταν και στο γεγονός ότι ο ΠτΔ δεν αναμειγνύεται ενεργά στη διαδικασία λήψης των αποφάσεων. Στην εδραίωση αυτής της εικόνας είχε συντελέσει η αρχικά υψηλή αποδοχή τόσο του σημερινού Προέδρου Κ. Παπούλια όσο και του προηγούμενου Κ. Στεφανόπουλου. Ωστόσο, η μνημονιακή τετραετία δεν άφησε τελικά στο απυρόβλητο ούτε την προεδρία. Ο φετινός δείκτης αποκαλύπτει τη θεαματική συρρίκνωση της κοινωνικής εμπιστοσύνης και προς αυτόν τον θεσμό. Ο ΠτΔ χρεώνεται μερίδιο της πολιτικής ευθύνης για την κατάσταση της χώρας. Δυστυχώς, δεν διατίθενται στοιχεία για τα έτη 2010-2013, ώστε να μπορεί να περιγραφεί αναλυτικότερα η περιοδολόγηση αυτής της πτώσης.
3. Η ταυτόχρονη αύξηση της εμπιστοσύνης προς τον στρατό, την αστυνομία και την Εκκλησία, αλλά και τον λαό (τους πολίτες) καθώς και την κινηματική δράση είναι σαφείς ενδείξεις της ιδεολογικής πόλωσης (συντηρητικοποίηση/ριζοσπαστικοποίηση), που παράγει η κρίση.
Εντείνεται και η κρίση αξιοπιστίας των μέσων ενημέρωσης, την οποία θα παρουσιάσουμε τη Δευτέρα.

* Πολιτικός επιστήμονας Ph.D, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Public Issue. www.mavris.grwww.publicissue.gr
** Οι σχετικές μετρήσεις του Ελληνικού Δείκτη Εμπιστοσύνης στους Θεσμούς (GICI), για τα έτη 2007-2009 είναι διαθέσιμες διαδικτυακά, στη διεύθυνση:http://www.publicissue.gr/category/pi/surveys/politics-and-elections/ins...