Σάββατο 5 Απριλίου 2014

MTΣ: ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ





Γράφει ο Αντγος (ε.α) Στέλιος Καστραντάς

Δημοσιεύεται παρακάτω ,ενημερωμένο με τις τελευταίες εξελίξεις, απόσπασμα των αναλυτικών μου προτάσεων που αφορούν στο θέμα του ΜΤΣ και τις οποίες είχα κοινοποιήσει  ως υποψήφιος για την θέση του Αντιπροέδρου της ΕΑΑΣ.

 Επειδή το θέμα του ΜΤΣ επανήλθε στην επικαιρότητα με την δικαστική προσφυγή ουσιαστικά της τράπεζας Πειραιώς για το θέμα του ακινήτου του ΑΤΤΙΚΑ, όπου ούτε λίγο ούτε πολύ αποκαλύπτεται η διαπλοκή του πολιτικού και οικονομικού κατεστημένου για την αρπαγή των περιουσιακών στοιχείων του ταμείου, προτείνεται όπως τα παρακάτω αναφερόμενα μελετηθούν τόσο από τους μετόχους-μερισματούχους του ταμείου όσο κυρίως από τα μέλη του ΔΣ τόσο της κεντρικής  ΕΑΑΣ όσο και των κατά νομό παραρτημάτων της καθώς επίσης και από τους  λοιπούς  διεκδικητικούς  φορείς , προκειμένου να γνωρίζουν το θέμα και να κινητοποιούνται ανάλογα. Είναι επιεικώς λίαν απαράδεκτη η μη σύσσωμη συμμετοχή της ΕΑΑΣ( απερχόμενου και αναλαμβάνοντας  ΔΣ) στην εκδίκαση της τόσο σημαντικής για τα συμφέροντα των μελών της δικαστικής προσφυγής, εκτός εάν υποθέσουμε ότι  εξυφαίνεται και εδώ κάποια στημένη συμπαιγνία κάτι που προσωπικά δεν θα ήθελα ούτε καν να σκέφτομαι.

Γενικά-Ιστορικό
Η αρχή της σύστασης του Μετοχικού Ταμείου Στρατού  έγινε το 1852όταν με νόμο του κράτους συστάθηκε το «ταμείο χηρών και ορφανών Αξκών του Στρατού της χωροφυλακής και της χωροφυλακής» με δικούς του πόρους. Η ανάγκη προέκυψε για την ανακούφιση των χηρών και ορφανών των οποίων οι άνδρες και πατεράδες έπεσαν υπέρ της Ελευθερίας της Πατρίδας καθώς και των επιζώντων αγωνιστών του απελευθερωτικού αγώνα προς τους οποίους ,σύμφωνα με μαρτυρίες του Μακρυγιάννη, η απάντηση της πολιτείας για την ικανοποίηση των αιτημάτων επιβίωσής  τους ήταν «Σύρτε να διακονέψτε».
Το 1861 ιδρύθηκαν τρία ξεχωριστά ταμεία (Αξκών,Υπξκών και Χηρών και ορφανών).
Το1867 τα τρία αυτά ταμεία συνενώθηκαν σε ένα το «ταμείον μετοχικόν του κατά γην στρατού» και το 1935 με το ΠΔ (ΦΕΚ 17/1935) μετονομάσθηκε σε Μετοχικό Ταμείο Στρατού.
Το 1937 με τον Μεταξικό Α.Ν 559/1937,ο οποίος με ορισμένες τροποποιήσεις ισχύει μέχρι σήμερα, μπήκαν οι στέρεες βάσεις οργάνωσης και λειτουργίας του ΜΤΣ. Με τις προβλέψεις εκείνου του νόμου και την ισχύουσα σήμερα νομοθεσία το ΜΤΣ είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) και τελεί  υπό τον έλεγχο και την εποπτεία του υπουργού Εθνικής Άμυνας μέσω του Γενικού Επιτελείου Στρατού δια της Διευθύνσεως Οικονομικού (Ν.660/77 αρθ. 25).
Το ΜΤΣ διοικείται από 8μελές ΔΣ στο οποίο ένα μέλος προέρχεται από την Ένωση Αποστράτων. Ο  βασικός σκοπός του ΜΤΣ είναι η παροχή μερίσματος προς τους μερισματούχους του καθώς και βοηθήματος οικονομικής επαγγελματικής αποκατάστασης (ΒΟΕΑ) προς τα δικαιούχα παιδιά των μετόχων και μερισματούχων. Σύμφωνα με τον προαναφερθέντα Α.Ν 559/1937 (άρθρο 2) για την λειτουργία και την εξυπηρέτηση των σκοπών του ταμείου ,όπως θα συνέβαινε και για κάθε υγιή οικονομική επιχείρηση, προβλεπόταν όπως η περιουσία του ταμείου αποτελείτο από το Γενικό Κεφάλαιο και τα Αποθεματικά.

Στο Γενικό Κεφάλαιο ,το οποίο σύμφωνα με τις προβλέψεις του νόμου«ουδέποτε διανέμεται» , συμπεριλαμβάνονταν μεταξύ των άλλων οι πάσης φύσεως δωρεές και κληροδοτήματα. Εδώ θα πρέπει να πούμε ότι στον νόμο σαφώς αναφέρεται ότι το αποτέλεσμα της πώλησης ή ανταλλαγής περιουσιακών στοιχείων του ταμείου θα πρέπει να καταλήγει υποχρεωτικάστο κεφάλαιο απαγορευμένης άλλης ενέργειας π.χ διανομής μερίσματος  κάτι ,που όπως θα δούμε παρακάτω  στα αναφερόμενα στην έκθεση των οικονομικών επιθεωρητών, παραβιάσθηκε ασύστολα κατά την περίοδο 1988-2000 όπου ακίνητα φιλέτα πωλούντο για ένα κομμάτι ψωμί και στη συνέχεια μοιράζονταν ως μέρισμα για να ικανοποιήσουν προεκλογικές υποσχέσεις ανεύθυνων πολιτικών ηγεσιών του δόγματος «μαζί τα φάγαμε». Οι ενέργειες αυτές του ξεπουλήματος δηλαδή των περιουσιακών στοιχείων, εγένοντο ασφαλώς καθ’ υπόδειξιν των εκάστοτε  πολιτικών ηγεσιών του υπουργείου Εθνικής Άμυνας αλλά και των απαραίτητων εισηγήσεων του εκάστοτε ΔΣ του ΜΤΣ με την σύμφωνη γνώμη ή ένοχη σιωπή της εκάστοτε στρατιωτικής ηγεσίας .

Τα αποθεματικά κεφάλαια του ταμείου ,σύμφωνα με το νόμο, δημιουργούντο από ποσοστά εισρεόντων σε αυτό χρηματικών ποσών από τα καθαρά έσοδα. Τέλος τα διανεμόμενα ως μέρισμα χρηματικά ποσά έπρεπε να χορηγούντο από τα καθαρά κέρδη του ταμείου τα οποία προέκυπταν αφού από τα συνολικά έσοδα και κέρδη του ταμείου αφαιρούντο τα έξοδα και οι υποχρεώσεις καταβολής βοηθήματος στα παιδιά καθώς και του επιδόματος θανάτου προς τις οικογένειες των εκλιπόντων.

Όλα τα παραπάνω  ετηρούντο από συστάσεως του ΜΤΣ μέχρι και λίγα χρόνια μετά την μεταπολίτευση οπότε άρχισε ένα ξέφρενο πάρτι ρεμούλας ,ατασθαλιών  και πάσης φύσεως κακοδιαχείρισης με αποτέλεσμα σήμερα το μεν ταμείο να οδηγείται στην πτώχευση οι δε μερισματούχοι στην εξαθλίωση με τους μετόχους ,δηλαδή τους εν ενεργεία στρατιωτικούς και αστυνομικούς, να πληρώνουν ένα κάρο κρατήσεις χωρίς να μπορεί κάποιος να τους εγγυηθεί ότι αποστρατευόμενοι θα λάβουν μέρισμα.

Το 1990 με εισήγηση του τότε υπουργού κ. Βαρβιτσιώτη ψηφίστηκε από τη Βουλή ο νόμος 1991/92 με τον οποίο προβλεπόταν ο διαχωρισμός του ΜΤΣ σε δύο ταμεία ένα για τους στρατιωτικούς υπό το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και ένα για τους Αστυνομικούς υπό το υπουργείο Δημοσίας Τάξεως. Για την εφαρμογή του νόμου αυτού προβλέφθηκε αργότερα η έκδοση προεδρικού διατάγματος το οποίο ουδέποτε εξεδόθη.

Τον Μάρτιο του 2004 και δύο ημέρες πριν τις εθνικές εκλογές με εντολή του τότε υπουργού Εθνικής Άμυνας κ.Παπαντωνίου το ΜΤΣ καταβάλλει το ποσό των 200.000.000 δραχμών για την εξαγορά των χρεών της Γενικής Τράπεζας προκειμένου να ξεπουληθεί στους Γάλλους απαλλαγμένη χρεών. Με την ενέργεια αυτή το ΜΤΣ έχανε σημαντικά κεφάλαια και οριστικά την τράπεζά του η οποία εάν είχε σωστή διαχείριση θα μπορούσε να αποτελέσει πηγή υψηλών εσόδων  για το ΜΤΣ.

Τον Μάρτιο του 2010 και εν όψει της διαφαινόμενης κατάρρευσης του ΜΤΣ ο τότε υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Μπεγλίτης αναθέτει στην υψηλής αξιοπιστίας διεθνή εταιρεία Deloitte&Hewitt την σύνταξη αναλογιστικής μελέτης για την εξέταση της κατάστασης και την υποβολή προτάσεων για την βιωσιμότητα του ΜΤΣ καθώς και των Μετοχικών Ταμείων των άλλων κλάδων των ΕΔ. Η μελέτη αυτή αν και κατέληγε στην υποβολή ουσιαστικών προτάσεων για την βιωσιμότητα των μετοχικών ταμείων πετάχτηκε στον κάλαθο των αχρήστων και ουδέποτε εφαρμόσθηκε παρά το γεγονός ότι για την σύνταξή της το ΜΤΣ κατέβαλε υπέρογκο ποσό. Ο λόγος της μη εφαρμογής ήταν το λεγόμενο πολιτικό κόστος το οποίο συνεπήγετο η υλοποίηση αυτών των προτάσεων αλλά και η άσκηση πιέσεων εκ μέρους των άλλων κλάδων των ΕΔ καθώς και της ΕΛΑΣ. Χαρακτηριστικά και στο κεφάλαιο για την πολυδιάσπαση των μετοχικών ταμείων η μελέτη αναφέρει : «Θεωρούμε ότι η ύπαρξη τριών Μετοχικών Ταμείων δεν έχει να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Δεν μπορεί  να ευρεθεί μία αξιόπιστη αιτιολόγηση της σκοπιμότητας για την ύπαρξη τριών διαφορετικών φορέων» Και παρακάτω για την συμμετοχή των αστυνομικών στο ΜΤΣ και των λιμενικών στο ΜΤΝ αναφέρει: «Το κατά πόσο είναι σκόπιμο να παραμείνουν στα μετοχικά ταμεία ή να αποσπασθούν από αυτά στα ήδη υπάρχοντα ταμεία των αντιστοίχων χώρων (αστυνομίας και λιμενικού),είναι κάτι που θα πρέπει να αποφασίσουν τα ίδια τα ενδιαφερόμενα μέρη και κύρια το ΥΠΕΘΑ το οποίο εποπτεύει αυτούς τους φορείς. Πάντως αν πρόκειται να παραμείνουν θα πρέπει οπωσδήποτε να ευρεθούν οι πόροι που αναλογούν σε αυτές τις κατηγορίες και οι οποίοι σήμερα δεν καταβάλλονται από κανέναν.»

Τον Απρίλιο του 2012 με την εφαρμογή του PSI το ΜΤΣ χάνει 8 περίπου εκ ευρώ από το σύνολο των αποθεματικών του λόγω κουρέματος.
Τον Ιούνιο του 2012  με την υπ’αριθ 384/26-6-2012 γνωμοδότηση , το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους (ΝΣΚ) απεφάνθη ότι τα Μετοχικά Ταμεία των Ενόπλων Δυνάμεων αποτελούν φορείς επικουρικής ασφάλισης και συνεπώς σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο που απέστειλε το υπουργείο εργασίας προς όλα τα υπουργεία και προς το Υ.ΕΘ.Α, θα πρέπει από το χορηγούμενο από τα μετοχικά ταμεία  μέρισμα, να παρακρατείται ποσό υπέρ του ταμείου ΑΚΑΓΕ-ΕΕΣΕΑ  (Ειδικό Κεφάλαιο Αλληλεγγύης Γενεών- Ειδική Εισφορά Συνταξιούχων Επικουρικής Ασφάλισης).Μάλιστα το υπουργείο εργασίας στην εγκύκλιό του καθορίζει όπως αυτή η επί πλέον εισφορά από τα μερίσματα ,εφ’όσον δεν έχει παρακρατηθεί ,να παρακρατηθεί αναδρομικά και να αποδίδεται εφ’εξής κάθε μήνα. Δηλαδή η πολιτεία η οποία με παλαιότερο νόμο (2042/92 γνωστό και ως νόμο Σιούφα) είχε αρνηθεί να χαρακτηρίσει το   ΜΤΣ ως επικουρικό έρχεται σε μία δύσκολη εποχή να το χαρακτηρίσει έτσι μόνο και μόνο για να επιβάλλει κρατήσεις στο μέρισμα υπέρ άλλων υποτιθέμενων προβληματικών ταμείων χωρίς παράλληλα να αναγνωρίζει την υποχρέωσή της να συμβάλλει οικονομικά όπως κάνει και για τα άλλα επικουρικά ταμεία. Δυστυχώς με την ίδια απόφαση χαρακτήρισε ως επικουρικό και το ΕΚΟΕΜΣ μόνο και μόνο για να παίρνει κρατήσεις υπέρ των άλλων ταμείων. Έτσι φτάσαμε στο εξευτελιστικό σημείο να πάρει νεοαποστρατευθείς ανώτατος Αξκός για τον μήνα Δεκέμβριο του 2013 το υπέρογκο ποσό των 1,23 ευρώ!

Τον Σεπτέμβριο του 2012 ο τότε ΥΦΕΘΑ κ. Καράμπελας ανέθεσε σε επιτροπή την μελέτη και υποβολή προτάσεων για την εξυγίανση του ΜΤΣ και την εν συνεχεία συνένωση όλων των μετοχικών ταμείων σε ένα ενιαίο φορέα. Η προσπάθεια εκείνη που για άγνωστους λόγους δεν ευοδώθηκε επαναλαμβάνεται από τον νυν ΥΦΕΘΑ κ.Δαβάκη  και ας ευχηθούμε ότι η προσπάθεια αυτή θα καταλήξει κάπου και δεν θα αποτελέσει τον εύκολο και γνωστό τρόπο μετάθεσης προβλημάτων στο αόριστο μέλλον δια της συστάσεως επιτροπών.

Τον Δεκέμβριο του 2013 κατατίθεται στο πρωτοδικείο Αθηνών προσφυγή της εταιρείας PICAR ( Τράπεζα Πειραιώς και Όμιλος του έγκλειστου Καρούζου)κατά του ΜΤΣ, με την οποία η εταιρεία παρά πάσα λογική διεκδικεί τα παρακάτω εξωπραγματικά και πλήττοντα ευθέως τα συμφέροντα των Μετόχων-Μερισματούχων του ταμείου:
α. Το δικαίωμα της μονομερούς καταγγελίας της σύμβασης, όποτε αυτή το κρίνει και να μην οφείλονται τα ποσά των εγγυητικών επιστολών. 

β. Να αναγνωρισθεί μείωση σε 35% των συμβατικών υποχρεώσεων μισθώματος επί του ήδη μειωμένου κατά 20% (δηλαδή συνολική μείωση 48%). 

γ. Να αναγνωρισθεί η ακυρότητα αναπροσαρμογής του ετήσιου οικονομικού ανταλλάγματος κατά 156,44% το έτος 2016. 

δ. Μείωση κατά 35% των εγγυητικών επιστολών

Η παραπάνω προσφυγή εκδικάσθηκε  την 1η Απριλίου 2014  σε διάστημα δηλαδή ρεκόρ και πρωτοφανές για τα δικαστικά δεδομένα.
Τον Μάρτιο του 2013 με υπουργική απόφαση και πριν την εκδίκαση της παραπάνω προσφυγής, αντικαθίσταται μετά παρέλευση μόλις οκταμήνου από την ανάληψη των καθηκόντων του ο πρόεδρος του ΜΤΣ Αντγος  οικονομικού(ε.α) κ. Σιδηρόπουλος.
        
        Σημερινή Κατάσταση
Τον Δεκ του 2011 και κατόπιν της αδυναμίας του ταμείου να συνεχίσει ,λόγω των τεράστιων χρεών του, να εκπληρώνει τον σκοπό του ο τότε και νυν υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Αβραμόπουλος  διέταξε ,προκειμένου να έχει σαφή εικόνα για την λήψη παραπέρα αποφάσεων ,την διενέργεια οικονομικού ελέγχου του ταμείου από ομάδα οικονομικών επιθεωρητών της αρμόδιας διεύθυνσης του υπουργείου του. Είναι λυπηρό να πούμε ότι για ένα οικονομικό οργανισμό ,όπως το ΜΤΣ, που διαχειριζόταν εκατομμύρια χρήματα των μελών του, για πρώτη φορά από ιδρύσεώς του διενεργείτο οικονομικός έλεγχος. Ο οικονομικός έλεγχος ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2012 οπότε οι οικονομικοί επιθεωρητές υπέβαλαν την σχετική έκθεσή τους και σύμφωνα με τα δημοσιευθέντα στον τύπο στοιχεία της έκθεσης αυτής, τα οποία ουδέποτε διαψεύσθηκαν, προκύπτει σωρεία παρανομιών και παραλείψεων του ταμείου μεταξύ των οποίων αναφέρονται και τα παρακάτω:

α. Οι κυριότερες διατάξεις του Α.Ν 559/1937 που διέπουν την λειτουργία του ΜΤΣ έχουν κατ’ επανάληψη αγνοηθεί με αποτέλεσμα το ταμείο να έχει σωρευμένη ζημία ποσού πλέον των 432.000.000 ευρώ.(Σημείωση: Σήμερα από το ποσό αυτό θα πρέπει να αφαιρεθούν τα 180.000.000 ευρώ τα οποία καταβλήθηκαν από το δημόσιο ως αναγνωρισμένη υποχρέωση για ΒΟΕΑ. Δηλαδή η σημερινή συνολική ζημία του ταμείου θα πρέπει να υπολογίζεται γύρω στα 230.000.000 ευρώ. Στα ποσά αυτά έχουν γίνει κάποιες διευκολύνσεις αποπληρωμών ιδίως εκείνης της οφειλής των 159.000.000 ευρώ τα οποία το ΜΤΣ είχε δανεισθεί από το υπουργείο οικονομικών για να τα μοιράσει ως μέρισμα)

β. Από το 1988 έως το 2010 εκποιείται πλήθος ακινήτων τα δε ποσά της πώλησης αντί να πάνε στο Γενικό Κεφάλαιο μοιράζονται ως μέρισμα. Παράλληλα οι υποβαλλόμενες προς το υπουργείο Εθνικής Άμυνας οικονομικές καταστάσεις για την έγκριση καταβολής μερίσματος επομένου έτους  αποκρύπτουν τα παραπάνω στοιχεία καθ όσον αυτό θα αποτελούσε λόγο μη έγκρισης καταβολής του προτεινομένου μερίσματος. (Σχόλιο: Προφανώς η ψευδής αναφορά των οικονομικών στοιχείων προς το υπουργείο εγένετο κατόπιν συνεννοήσεως).

γ. Από τον Σεπτέμβριο του 1999 όταν το χρηματιστήριο Αθηνών άρχισε την πτωτική του πορεία και ενώ η πλειοψηφία των επενδυτών προέβαινε σε πωλήσεις, το ΜΤΣ προέβαινε σε αγορές και μάλιστα κατά παράβαση και καθ’ υπέρβαση των ορίων του Ν.2042/92 (ο οποίος έθετε ισχυρές ασφαλιστικές δικλίδες) όσον αφορά στο ποσό και στον τρόπο της επένδυσης ,με το συνολικό ποσό της υπέρβασης να ανέρχεται σε 118.191.611,31 ευρώ. Η παράβαση αυτή είχε ως αποτέλεσμα το ΜΤΣ να υποστεί ζημία 101.025.497 ευρώ. ( Υπόψη τις αποφάσεις αυτές τις έπαιρνε το ΔΣ του ΜΤΣ στο οποίο συμμετείχε ως σύμβουλος και ο τότε πρόεδρος της ΕΑΑΣ)

δ. Το ΜΤΣ συνεργάζεται για εκτιμήσεις των προς πώληση περιουσιακών του στοιχείων με την εταιρεία RESECO (η οποία αμείβεται αδρά για τις υπηρεσίες της)  στην οποία συμμετέχουν απόστρατοι Αξκοί οι οποίοι είχαν υπηρετήσει επί σειράν ετών στο ΜΤΣ και της οποίας πρόεδρος του ΔΣ φέρεται να είναι ο κος Γ.Φ απόστρατος Αξκός ο οποίος είχε υπηρετήσει στο ΜΤΣ ως Γενικός Διευθυντής και διετέλεσε στη συνέχεια ως Δντής Δ.Ο.Υ του ΓΕΣ. Το 2010 ο φερόμενος ως ορκωτός εκτιμητής της εταιρείας αυτής αναλαμβάνει να προβεί στην εκτίμηση οικοπέδου περιουσίας του ΜΤΣ ευρισκόμενου στην Πλάκα και αποφαίνεται ότι η αξία του οικοπέδου αυτού κοστολογείται από 800-900 ευρώ/τ.μ! Η έρευνα των οικονομικών επιθεωρητών στο υπουργείο υποδομών και μεταφορών απέδειξε ότι ο φερόμενος ως ορκωτός εκτιμητής δεν ήταν εγγεγραμμένος ,όπως ο νόμος ορίζει ,ούτε στο μητρώο μελετητών ούτε και ήταν ορκωτός εκτιμητής.

ε. Διαπιστώνονται πλήθος νομικών παραβάσεων στην υπογραφή της σύμβασης μεταβίβασης δικαιώματος διαχείρισης του Μεγάρου ΜΤΣ ,όπου στεγάζεται σήμερα το πολυκατάστημα «ΑΤΤΙΚΑ», στην κοινοπραξία «PICAR» ενδιαφερόντων της Τράπεζας Πειραιώς και του μεγαλομεσίτη και έγκλειστου σήμερα στις φυλακές «Καρούζου».

στ. Ο προϊστάμενος του λογιστηρίου του ΜΤΣ μόνιμος υπάλληλος Μ.Ε εδήλωσε προς τους οικονομικούς επιθεωρητές ότι δεν μπορεί να επιβεβαιώσει την ορθότητα των υπολοίπων των ισοζυγίων διότι ο οποιοσδήποτε από το λογιστήριο μπορεί να διενεργήσει εγγραφές εν αγνοία του.

ζ. Το ΜΤΣ δεν φαίνεται να είναι σε θέση να ελέγξει επαρκώς τα ακίνητα που εμφανίζει. Από δειγματοληπτικό έλεγχο που έκαναν οι οικονομικοί επιθεωρητές στο υποθηκοφυλακείο Αθηνών διαπιστώθηκε αγορά ακινήτου στο Δήμο Παπάγου όπου σήμερα στην περιοχή του εν λόγω ακινήτου εμφανίζεται να υπάρχει και Ιερός Ναός χωρίς το ΜΤΣ να είναι σε θέση να αιτιολογήσει τον τρόπο κατασκευής και την κυριότητα του Ιερού Ναού. Επίσης εμφανίζει στην κυριότητά του οικόπεδο στη Νέα Σμύρνη χωρίς ουδείς να είναι σε θέση να δώσει ακριβείς πληροφορίες για τη θέση αυτού του οικοπέδου και τους λοιπούς τίτλους κυριότητος.
    
       Για όλα τα παραπάνω και για πολλά άλλα που περιλαμβάνονται στην έκθεση των οικονομικών επιθεωρητών υποβλήθηκαν μηνύσεις τόσο από μεμονωμένα άτομα όσο και φορείς ΝΠΙΔ καθώς απεστάλη η έκθεση τόσο από τον πρώην ΥΦΕΘΑ κ. Καράμπελα όσο και από την ΕΑΑΣ προς τον αρμόδιο εισαγγελέα για αξιολόγηση ,χωρίς μέχρι τώρα να έχει προχωρήσει η έρευνα αυτής της υπόθεσης σε βάθος.
        
        Προτάσεις
 Η ΕΑΑΣ ως η πολυπληθέστερη ένωση με 60.000 και πλέον μέλη και πέραν των 200.000 ψηφοφόρων και  εκπροσωπούμενη στο ΔΣ του ΜΤΣ, θα πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλίες και  να πιέσει προς πάσα κατεύθυνση ώστε να υλοποιηθούν τα παρακάτω:
      
          α. Άμεση εξεύρεση πόρων κυρίως από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη το οποίο θα πρέπει να αντιληφθεί ότι έχει υποχρεώσεις έναντι των ασφαλισμένων του. Η λύση της συνεχούς περικοπής του μερίσματος λόγω των συνεχώς μειουμένων εσόδων που προέρχονται κυρίως από τους πετσοκομμένους μισθούς των εν ενεργεία στρατιωτικών και αστυνομικών θα πρέπει ΕΔΩ και ΤΩΡΑ να τελειώνει. Υπάρχουν πόροι από πολλές πηγές που το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη θα μπορούσε να κατευθύνει  προς το ΜΤΣ. Είναι παράδοξο από την μία πλευρά οι μερισματούχοι αστυνομικοί του ΜΤΣ λόγω του μεγάλου αριθμού τους (40.000) να παίρνουν το 88% των καθαρών εσόδων του ταμείου και από την άλλη το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη να συμμετέχει στα συνολικά έσοδα κατά 12%. Το αντίθετο ακριβώς συμβαίνει με το υπουργείο Εθνικής Άμυνας το οποίο συμμετέχει κατά 88% στα έσοδα του ΜΤΣ ενώ οι μερισματούχοι του (20.000 περίπου) λαμβάνουν το 12% των εσόδων του.

β. Διαγραφή του χρέους που δημιουργήθηκε στο ΜΤΣ εξαιτίας των αποφάσεων που διαχρονικά ελάμβανε η εκάστοτε Πολιτική Ηγεσία  και οι οποίες  υλοποιούντο από τις Διοικήσεις  του. Μετά τη διαγραφή, ευνοϊκή κατά το δυνατόν ρύθμιση του υπόλοιπου χρέους προς το Δημόσιο σε βάθος 35 ετίας ώστε το ΜΤΣ να «ανασάνει» πραγματικά.

γ. Άμεση κάλυψη από το υπουργείο προστασίας του πολίτη της διαφοράς που έχει προκύψει από την μακροχρόνια διαφορά έσοδα- παροχές προς μετόχους/μερισματούχους αστυνομικούς του ΜΤΣ και η οποία σύμφωνα με την επικαιροποιημένη μελέτη «Περί Μετοχικών Ταμείων» της εταιρείας Deloitte υπολογιζόταν το Μάρτιο του 2010 στα 700.000.000 ευρώ. Παράλληλα Άμεση εξεύρεση πόρων προς αύξηση των εσόδων του ΜΤΣ από πηγές τις οποίες εύκολα θα μπορούσε να εξεύρει το υπουργείο.

δ. Εναλλακτικά και εφόσον η παραπάνω διαδικασία κρίνεται αδύνατη, ατελέσφορη ή χρονοβόρα,  να δημιουργηθούν ΑΜΕΣΑ στο ΜΤΣ δύο τελείως ξεχωριστοί  λογαριασμοί, ένας για τους μερισματούχους του Στρατού Ξηράς και ένας για τους μερισματούχους της ΕΛ.ΑΣ, προκειμένου το μέρισμα  να κατανέμεται  στους δικαιούχους αναλογικά κατά κατηγορία – φορέα (Σ. Ξ  –  ΕΛ.ΑΣ.) με βάση τα έσοδα και τις εισφορές του κάθε φορέα αντίστοιχα (αρχή της ανταποδοτικότητας).

ε.. Ενίσχυση του ΜΤΣ με το συνολικό ποσό της καταβαλλόμενηςαπό τους μερισματούχους «Εισφοράς Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (ΕΑΣ)» και για όσο διάστημα επιβάλλεται η έκτακτη αυτή εισφορά. Αποτελεί σχήμα οξύμωρο οι μερισματούχοι του ΜΤΣ από το ένα μέρος να μην παίρνουν μέρισμα  και από το άλλο να καταβάλλουν εισφορές για ενίσχυση μερίσματος άλλων κατηγοριών συνταξιούχων.

 στ. Δημιουργία στο επίπεδο του Υ.ΕΘ.Α κοινού λογαριασμού, ώστε οι πάσης φύσεως κοινωνικοί πόροι που διοχετεύονται στα Μετοχικά Ταμεία να διανέμονται σ’ αυτά ανάλογα με τον αριθμό μερισματούχων κάθε ταμείου .

 ζ.   Μεταφορά των υπηρεσιών του ΜΤΣ σε αναξιοποίητο κενό στρατόπεδο  εντός της  Αττικής και αξιοποίηση του μεγάρου του ΜΤΣ

η. Ανάληψη από το Γενικό  Λογιστήριο του Κράτους της δαπάνης του συνταξιοδοτούμενου από το ΜΤΣ προσωπικού καθώς και της μισθοδοσίας του σημερινού πολιτικού προσωπικού όπως συμβαίνει στα περισσότερα Ταμεία του Δημόσιου Τομέα.

θ. Ενοποίηση υπό το Υ.ΕΘ.Α και των τριών ταμείων των ΕΔ (ΜΤΣ-ΜΤΑ-ΜΤΝ) σε ένα .

 ι. Άμεση εκδίκαση κατά απόλυτη προτεραιότητα των εκκρεμουσών ενώπιον της δικαιοσύνης μηνύσεων με βάση τα καταγγελλόμενα στην έκθεση των οικονομικών επιθεωρητών ώστε να λογοδοτήσουν και να πληρώσουν όλοι όσοι θεώρησαν το ΜΤΣ μαγαζί τους και το οδήγησαν στην πτώχευση. Η αποκατάσταση της ηθική τάξης καθώς και του περί δικαίου αισθήματος αποτελεί υπέρτατη υποχρέωση της δικαιοσύνης.

ια. Καθιέρωση ετήσιας συνέλευσης  των μετόχων-μερισματούχων του ταμείου όπου ο εκάστοτε πρόεδρος θα ενημερώνει τα μέλη, θα κάνει τον ετήσιο απολογισμό και θα απαντά σε ερωτήσεις.

ΜΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ !!!! ΘΡΑΣΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ !!!!







Greece immigration centres



ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ…ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

Φαίνεται πως το θράσος του, «φωνάζει ο κλέφτης για να φύγει ο νοικοκύρης», για τους Τούρκους δεν έχει όρια. Έτσι το είδαμε και αυτό! Σε μια Ελλάδα που δυστυχώς παραπαίει από μια μνημονιακή κυβέρνηση, οι Τούρκοι καταγγέλλουν ότι στο μεγάλο στρατόπεδο συγκέντρωσης μουσουλμάνων λαθρομεταναστών που βρίσκεται στην Κομοτηνή και δίπλα στα σύνορα τους, όπως χαρακτηριστικά το τονίζουν, όπου βρίσκονται περί τις 6.000 μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες που τους πέρασε η τουρκική μαφία στην Ελλάδα, εφαρμόζονται άθλιες συνθήκες διαβίωσης που παραβιάζουν τα διεθνή στάνταρτ. Ανεξάρτητα αν είναι αλήθεια όλα αυτά, (και πρέπει να είναι), δεν γίνεται να καταγγέλλονται από μια Τουρκία που είναι πρωταθλήτρια στις παραβάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, που έχει τις περισσότερες καταγγελίες στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για τις συνθήκες κράτησης στις τουρκικές φυλακές-κολαστήρια, όπου τα λευκά κελιά είναι παγκόσμιο αίσχος που συναγωνίζονται επάξια το αμερικανικό Γκουαντάναμο.
Τουρκικό δημοσίευμα (9)
Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα, Hürriyet, η περίφημη οργάνωση «Γιατροί Χωρίς Σύνορα», η ίδια οργάνωση που είχε αρνηθεί να περιθάλψει Σέρβους τραυματίες στον πόλεμο, (βλέπε νατοϊκή εισβολή), του Κοσσόβου εφαρμόζοντας δυο μέτρα και δυο σταθμά, συνέταξε μια ντροπιαστική για την Ελλάδα έκθεση για τις συνθήκες κράτησης των λαθρομεταναστών στο στρατόπεδο της Κομοτηνής. Οι γιατροί της οργάνωσης αυτής επισκεφτήκαν το στρατόπεδο και αφού εξέτασαν τις συνθήκες και έκαναν ιατρικές εξετάσεις σε πολλούς κρατούμενους που κανείς δεν μας λέει με ποιον τρόπο ήρθαν στην Ελλάδα, (ή μάλλον ξέρουμε με ποιον τρόπο. Η τουρκική μαφία και οι τουρκικές μυστικές υπηρεσίες τους πέρασαν από τα σύνορα στην ελληνική επικράτεια με το αζημίωτο φυσικά), έκανε μια αναφορά που είναι κατάπτυστη για το ελληνικό σύστημα κράτησης του στρατοπέδου. Μάλιστα η υπεύθυνος του ελληνικού τμήματος των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, κ Μαριέτα Προβοπούλου, ανέφερε ότι είναι ντροπή σε ευρωπαϊκό έδαφος να υπάρχουν τέτοια στρατόπεδα και να κρατούνται χιλιάδες άνθρωποι σε τέτοιες συνθήκες. Το στρατόπεδο της Κομοτηνής, σύμφωνα με την κ Προβοπούλου, είναι μια κόλαση για όσους είχαν την «τύχη» να βρεθούν εκεί μέσα κρατούμενοι. Αλήθεια τι έχει να μας πει για όλα αυτά ο κ Δένδιας, που υπερηφανεύονταν ότι με τα στρατόπεδα αυτά θα λύσει το τεράστιο πρόβλημα των εκατοντάδων των χιλιάδων λαθρομεταναστών που πέρασαν με την βοήθεια των Τούρκων δουλεμπόρων τα σύνορα και έφταναν στην χώρα μας, όπου νόμιζαν πως θα βρουν τον επίγειο παράδεισο ;
Σίγουρα οι καταγγελίες της οργάνωσης Γιατρών Χωρίς Σύνορα δεν είναι χωρίς αιτία. Και σίγουρα οι συνθήκες κράτησης των χιλιάδων λαθρομεταναστών στο στρατόπεδο της Κομοτηνής δεν είναι τύπου… Χαβάης. Καλά όλα αυτά. Αλλά να μας την βγαίνουν οι Τούρκοι που είναι οι βασικοί υπεύθυνοι για όλη αυτή την κατάσταση, όταν έχουν οργανώσει οι ίδιοι στρατόπεδα συγκέντρωσης λαθρομεταναστών μέσα στις συνοικίες της Κωνσταντινούπολης και στις τουρκικές ακτές του Αιγαίου για να τους προωθήσουν στη συνέχεια στην Ελλάδα, όταν στην ίδια την Τουρκία καταγγέλλεται πρόσφατα η τουρκική μυστική υπηρεσία της Στρατοχωροφυλακής, η Jitem, ότι έχει οργανώσει εδώ και χρόνια τεράστια κυκλώματα διακίνησης μουσουλμάνων απελπισμένων από τις χώρες της Ασίας και της Αφρικής που τους συγκεντρώνει σε συγκεκριμένα κέντρα για να τους προωθήσει στη συνέχεια με το αζημίωτο στην Ελλάδα, ε, τότε σίγουρα θα τρελαθούμε!
Το πρόβλημα των λαθρομεταναστών είναι τεράστιο. Η ευθύνη των ελληνικών κυβερνήσεων που έκαναν τα στραβά μάτια εδώ και δυο δεκαετίες είναι τεράστιες. Η συστηματική αλλοίωση του ελληνικού πληθυσμού και η δημιουργία μιας πυριτιδαποθήκης μέσα στα σπίτια μας από τους εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνους που βρίσκονται ήδη στο ελληνικό έδαφος έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να «εκραγούν» με ανυπολόγιστες συνέπειες για την ίδια την σταθερότητα της χώρας μας, είναι ένα έγκλημα για το οποίο κάποτε θα πρέπει να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι. Και κάποτε θα πρέπει η ελληνική πλευρά να σταματήσει να κάνει τα «στραβά μάτια» και να καταγγείλει διεθνώς το παιχνίδι των Τούρκων που βγάζουν εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο από το εμπόριο των μουσουλμάνων λαθρομεταναστών και από το σχέδιο της μουσουλμανοποίησης της Ελλάδας. Αν πραγματικά θέλουμε να είμαστε κυρίαρχοι μέσα στο ίδιο μας το σπίτι.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
πηγή:ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ

"ΜΕΤΡ" ΤΗΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ









«Μετρ» της προβοκάτσιας οι Τούρκοι


Η χρήση παράνομα μαγνητοφωνημένων συνομιλιών είναι χωρίς την παραμικρή αμφιβολία μία εγκληματική πράξη. Και καλώς ο νομοθέτης φρόντισε να συμπεριλάβει «απαγορευτικό» στη δικαστική εξουσία στην οποία δεν επιτρέπει να παρουσιάζει ως αποδεικτικό στοιχείο τις μαγνητοφωνημένες συνομιλίες, είτε πρόκειται για πολιτικούς είτε αφορούν τους απλούς ανθρώπους.
Από την άλλη πλευρά, εάν δεν υπήρχαν αυτές οι μαγνητοφωνημένες συνομιλίες, που βεβαίως γίνονται από μυστικές υπηρεσίες ή εγκληματικά στοιχεία, δεν θα πληροφορούμασταν ποτέ για τα σκάνδαλα των πολιτικών, για τα στημένα διπλωματικά παιχνίδια χωρών, ούτε για τις προβοκάτσιες που στήνουν κράτη, με στόχο είτε να αποπροσανατολίσουν τους λαούς τους, είτε για να ξεκινήσουν πολέμους.
Την Πέμπτη διέρρευσε στην Τουρκία ένα ηχητικό ντοκουμέντο στο οποίο ακούγονται ο υπουργός Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου, ο επικεφαλής των υπηρεσιών πληροφοριών και στενός φίλος του Τούρκου πρωθυπουργού, Χακάν Φιντάν, ο υφυπουργός Εξωτερικών Φεριντούν Σινιρλίογλου και ο αναπληρωτής αρχηγός του Γενικού Επιτελείου στρατηγός Γιασάρ Γκιουρέλ. Συζητούν για το στήσιμο προβοκάτσιας που θα πρόσφερε στο πιάτο στους Τούρκους τη δικαιολογία για εισβολή στη Συρία.
Δεν είναι η πρώτη φορά που το πολιτικο-στρατιωτικό κατεστημένο της Τουρκίας σχεδίασε παράνομες και εγκληματικές ενέργειες εναντίον της Ελλάδας και της Κύπρου. Δεν αποκαλύπτω κάποιο μυστικό, εάν αναφέρω ότι για πολλά χρόνια οι εκάστοτε ελληνικές κυβερνήσεις γνώριζαν πως ήταν έργο Τούρκων πρακτόρων οι φωτιές, που συνήθως ξεκινούσαν στην αρχή της τουριστικής περιόδου, σε πολλές περιοχές της Ελλάδας. Κατόπιν συζητήσεων με πολιτικούς και στρατιωτικούς παρά­γοντες στην Αθήνα, είμαι πεπεισμένος ότι ειδικά οι φωτιές του 2007 τοποθετήθηκαν στη βάση σχεδίου της Αγκυρας. Τα γεγονότα του 1964, στην Κύπρο, ήταν αποτέλεσμα της πλέον χείριστης τουρκικής προβοκάτσιας, η οποία δυστυχώς παρουσιάστηκε από ελληνόφωνους πράκτορες της Τουρκίας στη Λευκωσία ως έργο Ελληνοκυπρίων φανατικών. Μόλις πριν από μερικά χρόνια πληροφορηθήκαμε την αλήθεια.
Η Τουρκία είναι ένας γείτονας, με τον οποίο πρέπει να βρούμε τρόπο να ζούμε σε καθεστώς ειρήνης. Ομως, πρέπει να μην ξεχάσουμε ποτέ ότι οι Τούρκοι επιχειρούν πάντα «εξαγωγή» των προβλημάτων τους στην ευρύτερη γειτονιά μας.

πηγή:mignatiou.gr

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

ΥΠΟΙΚ: ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ !!!!!!



Image

Υπουργείο Οικονομικών προς στρατιωτικούς: "Ότι δώσει το ΣτΕ θα σας το πάρουμε πίσω"


Απίστευτη διαρροή από το υπουργείο Οικονομικών για την απόφαση του ΣτΕ και τις περικοπές των στρατιωτικών. 

Η διαρροή έχει ως εξής:

“Εαν το ΣτΕ βγάλει μια απόφαση και αυτή τελεσιδικήσει, δεν μπορεί το κόστος να καλυφθεί είτε με αύξηση φόρων είτε με μείωση δαπανών. Θα αντιμετωπιστεί μέσα στην εισοδηματική ομάδα που αφορά. Π.χ. Καθυστέρηση προαγωγών. Αυτό εχει συμφωνηθει στο Μνημόνιο.

Σε άλλη περίπτωση θα έπρεπε να πάρουμε μέτρα”.


Τι ακριβώς θέλουν να πουν; Η “μετάφραση” είναι μία: “Ότι κι αν σας δώσει το ΣτΕ θα σας τα πάρουμε από την άλλη τσέπη”.


πηγή:ΟnAler

ΣΜΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 130 ΧΡΟΝΙΑ "ΒΓΑΖΕΙ" ΜΟΝΟ ΗΓΕΤΕΣ !!!!!

smy130a

ΣΜΥ εδώ και 130 χρόνια εμείς «βγάζουμε» μόνο Ηγέτες
Η 9η Απρίλιου, ημερομηνία ίδρυσης του «Προπαρασκευαστικού Υπαξιωματικών Σχολείου» το 1884, καθορίσθηκε να εορτάζεται ως Γενέθλια Ημέρα της Σχολής
 Την Τετάρτη 9 Απριλίου του 2014 η Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών έχει Γενέθλια …Γιορτάζει και μπορεί να υπερηφανευτεί ότι εδώ και 130 χρόνια «βγάζει «  μόνο Ηγέτες !
Πολλοί είπαν ότι η ΣΜΥ είναι η Παραγωγική Σχολή που βγάζει νέους μικρούς ηγήτορες που αποτελούν την ραχοκοκαλιά του Στρατού μας !


Ανανατρέξτε στην Ιστορία της Σχολής και μάθετε ποιοι ήταν εκείνοι που αποφοίτησαν από την ΣΜΥ, μόνο Δέος και Σεβασμό  θα νιώσετε για  τούτη  εδώ τη Σχολή  που εδώ και 130 χρόνια «έβγαλε» και συνεχίζει να» βγάζε»ι τα καλύτερα Στελέχη του Στρατού μας .
  
Δεν είναι τυχαίο που κάποτε ο Στρατηγός Ντε Γκώλ είπε ότι οι Στρατηγοί βγαίνουν μέσα από τον Στρατώνα !

Η ίδρυση της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών, αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές πτυχές της στρατιωτικής ιστορίας της χώρας μας. Από την ίδρυσή της έως και σήμερα, ο ρόλος της στην εξέλιξη του Στρατού αλλά και το κοινωνικό της έργο στις περιοχές της οποίες λειτούργησε, είναι πολύ σημαντικός.
Στο τεύχος Απριλίου – Μαΐου 2004 της Στρατιωτικής Επιθεώρησης, της διμηνιαίας έκδοσης του ΓΕΣ και με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 120 χρόνων από την ίδρυσή της, δημοσιεύτηκε αφιέρωμα για αυτή, υπό του Αντιστράτηγου ε.α. Φωτόπουλου Χρήστου, επίτιμου Γενικού Επιθεωρητή Στρατού.
Το συγκεκριμένο άρθρο, παραθέτει αναλυτικά όλες τις πληροφορίες για τη βάση, τη δομή και την εξέλιξη της Σχολής, από την ίδρυσή της έως και την ημερομηνία συγγραφής του, τον Μάρτιο του 2004.
 pdfΑφιέρωμα της Στρατιωτικής Επιθεώρησης στη Σχολή – (δημοσιεύτηκε την 17-Αυγ-2012, αρχείο μορφής .pdf)


smy130b-505x348
ΣΧΟΛΙΟ  ΕΑΑΣ  ΑΡΤΑΣ
    
       Μεταξύ των μεγάλων ηγετών που αποφοίτησαν από την ΣΜΥ ήταν και ο θρυλικός "Μαύρος Καβαλάρης" Νικόλαος Πλαστήρας. Στην Μικρασιατική εκστρατεία έδωσε πολλές νικηφόρες μάχες, με λίγες απώλειες, που τον έκαναν γνωστό στους αντιπάλους που τον ονόμασαν «καρά-πιπέρ» (μαύρο πιπέρι), ενώ το 5/42 σύνταγμα ευζώνων έγινε γνωστό ως «σεϊτάν ασκέρ» (στρατός του διαβόλου).

        Η φτώχεια και η αγάπη του για την Ελλάδα, του ηγέτη Στρατιωτικού και πρώην πρωθυπουργού Ν. Πλαστήρα, δεν αποτελεί παράδειγμα για τους σημερινούς  πολιτικούς! Οταν ήταν άρρωστος -έπασχε από φυματίωση – κι έμενε σ’ ένα μικρό σπιτάκι στο Μετς, κοντά στο Παναθηναϊκό Στάδιο. Του πρότειναν να του βάλουν ένα τηλέφωνο δίπλα στο κρεβάτι αλλά  αυτός αρνήθηκε λέγοντας: «Μα τι λέτε; Η Ελλάδα πένεται κι εμένα θα μου βάλετε τηλέφωνο;».
Πολλές φορές με τρόπο έστελνε και αγόραζαν ψωμί, ελιές και λίγη φέτα. Τότε οι γύρω του, του υπενθύμιζαν ότι είχε ανάγκη καλύτερου φαγητού λόγω της αρρώστιας κι εκείνος με απλότητα τους απαντούσε: «Τι κάνω. σκάβω για να καλοτρώγω;».

Επιμύθιο

Ο Πλαστήρας θεωρείται ότι ήταν ικανότατος στρατιωτικός, τίμιος πολιτικός και υπόδειγμα ανθρώπου, και αγαπήθηκε πολύ από τον λαό. Γεγονότα που τον χαρακτήρισαν ήταν η διακριτική προσφορά του μισθού του σε φτωχούς, η άρνησή του να «βολέψει» από την θέση του τον άνεργο αδερφό του και το ότι πέθανε και ο ίδιος χωρίς ποτέ να αποκτήσει περιουσιακά στοιχεία.





πηγή :ΣΜΥ-veteranos-ΕΑΑΣ ΑΡΤΑΣ

430 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΤΟΥ ΜΤΣ!! H ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ "ΔΕΝΕΙ" ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟ




h-eisaggeleas-denei-to-kathgorhthrio-gia-to-hellip-fagopoti-sto-metoxiko-tameio-stratoy

Η εισαγγελέας «δένει» το κατηγορητήριο για το… 


φαγοπότι στο Μετοχικό Ταμείο Στρατού


Γράφει ο Γιάννης Κοκκινίδης 
Εντόπισε, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η εισαγγελέας κατά της διαφθοράς Ελένη Ράικου τους υπαίτιους που έβλαψαν το Μετοχικό Ταμείο Στρατού τουλάχιστον κατά 80 εκατομμύρια ευρώ. Αναμένεται να απαγγελθούν κατηγορίες σε εκείνου κατ΄ παράβαση καθήκοντος  «επένδυσαν» 100 εκατ. ευρώ στο Χρηματιστήριο ενώ τους επιτρέπονταν μόνο 20 εκατ. ευρώ. Το αποτέλεσμα ήταν να χαθούν τα 99 ολόκληρα εκατ. ευρώ. Υπολογίζεται ότι συνολική  η ζημιά που έχει υποστεί το Μ.Τ.Σ. από το 2000 έως και πριν μερικά χρόνια έφτανε τα 430 εκατ. ευρώ
Στην έρευνα που διεξάγει εδώ και μήνες  η Ελένη Ράικου συμμετέχουν και άλλοι εισαγγελείς που ερευνούν από κοινού  τα αίτια αυτής της «μαύρης  τρύπας» του Μετοχικού Ταμείου Στρατού  και προσπαθούσαν να εντοπίσουν εκείνους  που υπεξαίρεσαν ή πήραν αποφάσεις που έβλαψαν το Μετοχικό Ταμείο Στρατού για ιδίων όφελος. Για τις εξελίξεις ενημερώνεται συνεχώς  και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δ. Αβραμόπουλος ο οποίος  έχει εκφράσει την επιθυμία να προχωρήσουν  τάχιστα οι έρευνες ,να εντοπισθούν οι τυχόν  υπαίτιοι και να καθίσουν στο εδώλιο. 
Η έρευνα της Δικαιοσύνης, φαίνεται πώς έφτασε στα πρόσωπα εκείνα  που πρωταγωνίστησαν σε σκανδαλώδεις ενέργειες. Να σημειωθεί ότι το όλο θέμα επιχειρήθηκε να ερευνηθεί και παλαιότερα αλλά δεν μπόρεσε αυτό να καταστεί εφικτό καθώς   ασκήθηκαν τεράστιες πιέσεις από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΜΤΣ(!). 
Στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας κάνουν λόγο ότι σύντομα ορισμένα πρώην μέλη των  Δ.Σ. του Μετοχικού Ταμείου Στρατού θα διωχθούν για κακουργηματικές πράξεις καθώς έχουν εντοπισθεί παράνομες πράξεις.


πηγή: http://newpost.gr/post/339181

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ..... ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ !!!!!




ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΙΚΕΣ ........ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΕΣ  !!!!!!!

securedownload+(4).jpg


securedownload+(5).jpg

πηγή:ΟΛΥΜΠΙΑ