Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2025

Υπουργός υγείας: - Μου επιτέθηκε η γνωστή «συμμορία της μιζέριας» στα Νοσοκομεία της Πάτρας

 



Έπειδή σε διάφορα sites, γράφονται διάφορα για την σημερινή μου επίσκεψη στα Νοσοκομεία της Πάτρας, σας παραθέτω όλες τις ζωντανές αμοντάριστες μεταδόσεις που έκανα από την σελίδα μου στο Facebook, ώστε να έχετε την πλήρη εικόνα.

Πρώτον στον «Άγιο Ανδρέα» πήγαμε με τον για να εγκαινιάσουμε το νέο κτίριο για το Pet/Ct και την γ´ κάμερα που φτιάξαμε αξιοποιώντας την δωρεά ενός μεγάλου Πατρινού ευεργέτου, του κ. Στεφανόπουλου.


Φθάνοντας εκεί η γνωστή «συμμορία της μιζέριας» είναι εκεί για να πει την ίδια κασέτα: ακολούθησαν οι εξής σκηνές:
facebook.com/share/v/1KNaPe μετά κάναμε τα εγκαίνια σε πανηγυρικό κλίμα, αξίζει να δείτε πόσο όμορφη μονάδα Υγείας φτιάξαμε σε χρόνο μηδέν και στην ομιλία μου θα ακούσετε και όλες τις απαντήσεις σε όσα φώναζαν στην αρχή.

Ένα σε λέω συνολικό προσωπικό «Αγίου Ανδρέα» το 2019 900 άτομα, σήμερα 1.300. Προϋπολογισμός 2019 27.000.000, φέτος 53.000.000€…. facebook.com/share/v/19vWVg


ΕΠΕΙΓΟΝ για τα Αναδρομικά: - Από 15.100 ευρώ μέχρι και 33.800 ευρώ τα οφειλόμενα αναδρομικά - Αφορά όλους τους απόστρατους - Πραγματικά παραδείγματα

 

Επειδή η  κυβέρνηση αποφάσισε, οριστικά και αμετάκλητα, να ακολουθήσει τον δρόμο της άρνησης, της εξαπάτησης και του εμπαιγμού, καθόσον αρνείται πεισματικά:

Το Τοπικό Συμβούλιο του παραρτήματός μας 

                                                Προτείνει    

στους συναδέλφους να προβούν στην κατάθεση αγωγών, των ΔΕΚΑ  ΑΤΟΜΩΝ , στο Ελεγκτικό Συνέδριο και στη συνέχεια, εάν απαιτηθεί την προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

 Το παράρτημά μας έχει  στη διάθεσή του όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την κατάθεση αγωγής 



Δ Ι Ε Κ Δ Ι Κ Η Σ Ε Ι Σ

1. Επιστροφή Παράνομων Κρατήσεων ν. 4093/2012 και ν. 4051/2012 (Σύνταξη Ειδικού Μισθολογίου – Αναλογία με νέο μισθολόγιο Ενόπλων Δυνάμεων – Συμψηφισμός Προσωπικής Διαφοράς). 

    = Το ύψος των αναδρομικών που θα χορηγηθεί, σε κάθε συνάδελφο,εξαρτάται από το ύψος των κρατήσεων των νόμων 4093/2012  ν. 4051/2012, αφού πρώτα αφαιρεθούν όσα μέχρι τώρα μας έχουν καταβληθεί    

2.  Επιστροφή διπλής κράτησης εισφοράς περίθαλψης

     Το ύψος των αναδρομικών από το ύψος των κρατήσεων

3. Επιστροφή Εισφοράς Αλληλεγγύης Συνταξιούχων των νόων 3863 και 3865/2010

      = Το ύψος των αναδρομικών, αφορά την χρονική περίοδο από το 2018 και πίσω. Θα αφαιρεθουν τα αναδρομικά των 23 μηνών που χορηγούνται τώρα σταδιακά 

4. Προσαύξηση για τους άνω των 60 ετών με συνταξιοδοτικές αποδοχές έως 2.500 ευρώ, μέρους των δώρων Χριστουγέννων, Πάσχα, επιδόματος θερινής άδειας. 

    = Τα αναδρομικά που θα καταβληθούν αφορούν την περίοδο από  01/1/213 μέχρι 31/12/2018 και το ποσό των αναδρομικών που θα καταβληθεί και είναι το ίδιο για όλους, ανέρχεται στα 4.800 χωρίς τους τόκους

 5. Ηθική Βλάβη άρθρου 105 ΕισΝΑΚ. 

     = Το προβλεπόμενο, από τον νόμο, ποσό για την ηθική  βλάβη ανέρχεται στα 6.000 ευρώ, χωρίς τους τόκους

6  Στα Πραγματικά Παραδείγματα, που ακολουθούν έχουν αφαιρεθεί όλα τα αναδρομικά που έχουν χορηγηθεί μέχρι σήμερα και δεν έχουν υπολογισθεί τα αναδρομικά που προέρχονται από την ΕΑΣ και την διπλή κράτηση της εισφοράς περίθαλψης

      α. Υποστράτηγος

          >. 23.000 ευρώ  που προέρχονται  από τους μνημονιακούς νόμους  4093/2012,   4051/2012, 3863 και 3865/2010

          >. 4.800  ευρώ από τα δώρα 

          >. 6.000  ευρώ από άρθρο 105 ΕισΝΑΚ

          Σύνολο: 33.800 ευρώ χωρίς τους τόκους 

      β. Συνταγματάχης

          >. 14.900 ευρώ  που προέρχονται  από τους μνημονιακούς νόμους  4093/2012,   4051/2012, 3863 και 3865/2010

          >. 4.800  ευρώ από τα δώρα 

          >. 6.000  ευρώ από άρθρο 105 ΕισΝΑΚ

          Σύνολο: 26.700 ευρώ χωρίς τους τόκους 

       γ . Ανθυπασπιστής

          >. 4.300 ευρώ  που προέρχονται  από τους μνημονιακούς νόμους  4093/2012,   4051/2012, 3863 και 3865/2010

          >. 4.800  ευρώ από τα δώρα 

          >. 6.000  ευρώ από άρθρο 105 ΕισΝΑΚ

          Σύνολο: 15.100 ευρώ χωρίς τους τόκους 

             

            


    









 

Ελεύθερος ή Είλωτας; - Υποταγή ή Αγωγή; - Η Λύση!!

 



    Επειδή πολλά έχουν ειπωθεί και γραφτεί, για την συνεχιζόμενη άρνηση της κυβέρνησης να εφαρμόσει τις αποφάσεις των Ανωτάτων Δικαστηρίων και να καταβάλει τα οφειλόμενα αναδρομικά, στους απόστρατους. 

    Επειδή, οι καιροί είναι δύσκολοι, τα χρονικά περιθώρια αντίδρασης, για την κατάθεση αγωγής στο Ελεγκτικό Συνέδριο στενεύουν απελπιστικά, κάτι  που βολεύει την κυβέρνηση καθόσον ο χρόνος παραγραφής των δικαιούμενων αναδρομικών βρίσκεται προ των "πυλών" 

     Επειδή καλό θα είναι όσα λέγονται και γράφονται, να μην είναι "έπεα πτερόεντα", αλλά να προέρχονται, από  διασταυρωμένες  απόψεις ειδικών επί του θέματος νομικών.

      Επειδή ο Πρόεδρος του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου δήλωσε αναρμόδιος, για την ΜΗ συμμόρφωση της κυβέρνησης,  προς τις αποφάσεις του ΣτΕ και του Ελεγκτικού Συνεδρίου  υπέδειξε στους απόστρατους των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας  να απευθυνθούν σε νομικούς. 

       Για τους λόγους αυτούς θεωρούμε ότι η άσκηση αγωγής, που είναι από τις τελευταίες γραμμές άμυνας που διαθέτουμε, είναι μονόδρομος για τους παρακάτω λόγους:

        α.   Θα στείλει το ηχηρό μήνυμα, προς την εκτελεστική εξουσία, ότι δεν είμαστε δεδομένοι, υποταγμένοι, δεν ξεχνάμε την αδικία και δεν συγχωρούμε.

        β.   Οι αποφάσεις των δύο ανωτάτων Δικαστηρίων, του ΣτΕ και του Ελεγκτικού Συνεδρίου (αναμένεται η καθαρογραφή της απόφασης) ήδη μας έχουν δικαιώσει 

         Ο καθένας μας ας πράξει κατά το δοκούν.


 





Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2025

ΣΑΣΜΥ: - Προτάσεις για τη Βελτίωση του Θεσμικού Πλαισίου σχετικά με την Εκτέλεση του Χρόνου Διοίκησης ή Ειδικής Υπηρεσίας στο Στρατό Ξηράς


 ΠΡΟΣ : Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Νικόλαο Δένδια, 

ΚΟΙΝ :Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Ιωάννη Κεφαλογιάννη 

Γενικό Γραμματέα Υπουργείου Εθνικής Άμυνας κ. Αντώνιο Οικονόμου

Βουλευτές της Διαρκούς Επιτροπής Εθνικής Άμυνας &ΕξωτερικώνΥποθέσεων κ.κ. Α/ΓΕΕΘΑ-ΓΕΣ-ΓΕΝ-ΓΕΑ ΠΟΕΣ - ΠΟΜΕΝΣ - ΣΑΣΜΥΝ - ΣΑΣΥΔΑ - ΣΑΣ – ΣΑΙΡ- ΣΑΑΥΣ-ΠΟΣ–ΣΟΕΔ-ΠΑΣΕΣ - ΜΜΕ - ΕΑΑΣ-Στρατιωτικοί συντάκτες 

ΘΕΜΑ : Προτάσεις του ΣΑΣΜΥ για τη Βελτίωση του Θεσμικού Πλαισίου σχετικά με την Εκτέλεση του Χρόνου Διοίκησης ή Ειδικής Υπηρεσίας στο Στρατό Ξηράς

ΣΧΕΤ : α. Ν.2439/1996 (ΦΕΚ Α΄ 219) 

            β. Ν.3883/2010 (ΦΕΚ Α΄ 167) 

            γ. Ν.4407/2016 (ΦΕΚ Α΄ 134) 

            δ. Ν.4494/2017 (ΦΕΚ Α΄ 165) 

            ε. Ν.4764/2020 (ΦΕΚ Α΄ 256) 

            στ. Ν. 5018/2023(ΦΕΚ Α΄ 25) 

            ζ. ΠαΔ 4-25/2005/ΓΕΣ/1 ο ΕΓ 

            η. ΠαΔ 4-19 2012 ΓΕΣ/1 ο ΕΓ 

Αξιότιμε κ. Υπουργέ Με την παρούσα επιστολή, ο Σύνδεσμος Αποφοίτων Σχολής ΜονίμωνΥπαξιωματικών (ΣΑΣΜΥ) επιθυμεί να καταθέσει τις προτάσεις του γιατηβελτίωσητου θεσμικού πλαισίου που αφορά και τα μέλη του για την εκτέλεσητουΧρόνουΔιοίκησης ή Ειδικής Υπηρεσίας στο Στρατό Ξηράς (ΣΞ). 

Το υπάρχον θεσμικόπλαίσιο,όπως προβλέπεται στο (β) σχετικό, καθορίζει τους όρους υπηρεσιακής εξέλιξηςτωνστελεχών, ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες δυσλειτουργίες και αδικίες πουχρήζουνβελτίωσης. Αυτές οι δυσλειτουργίες έχουν ως αποτέλεσμα την επιβάρυνσητωνστρατιωτικών, αλλά και την αναποτελεσματική διαχείριση των πόρων τωνΕνόπλωνΔυνάμεων (ΕΔ). 

Σημερινά Ζητήματα του Θεσμικού Πλαισίου 

Για την προαγωγή των στελεχών σε ανώτερους βαθμούς, το ισχύον πλαίσιο προβλέπει τη συμπλήρωση ενός ελάχιστου Χρόνου Διοίκησης ή Ειδικής Υπηρεσίαςσε θέσεις που ορίζονται από τους Πίνακες Οργάνωσης και Υλικού (Π.Ο.Υ.) και τιςσχετικές διαταγές των Γενικών Επιτελείων (ΓΕ). 

Ωστόσο, η έλλειψηεπαρκώνδιαθέσιμων θέσεων, ιδιαίτερα στο ΣΞ, περιορίζει τη δυνατότητα πολλών στελεχών να συμπληρώσουν τον απαιτούμενο χρόνο, οδηγώντας σε συχνές μεταθέσεις, πουδιαταράσσουν τόσο την υπηρεσιακή σταθερότητα όσο και την οικογενειακήτουςζωή.

Επιπλέον, το πλαίσιο δεν αναγνωρίζει αρκετές διοικητικές θέσεις, όπως αυτέςσεστρατιωτικά πρατήρια, λέσχες, και υποστηρικτικές μονάδες, ως θέσεις πουμπορούντα στελέχη να συμπληρώσουν τον προβλεπόμενο Χρόνο Διοίκησης ήΕιδικήςΥπηρεσίας. 

Σε αυτές τις θέσεις, τα στελέχη ασκούν διοικητικά καθήκονταμεότι ευθύνες απορρέουν από αυτά χωρίς όμως αυτό να λαμβάνεται υπόψηγιατησυμπλήρωση του απαιτούμενου χρόνου Δκσεως ή ειδικής υπηρεσίας. Προτάσεις Βελτίωσης του Θεσμικού Πλαισίου 

Για να διασφαλιστεί η ομαλή εξέλιξη των στελεχών μελών μας και ναμειωθούνοι δυσλειτουργίες που προκύπτουν από το ισχύον πλαίσιο αλλά και να εξοικονομηθούνσημαντικοί πόροι ο ΣΑΣΜΥ προτείνει τις παρακάτω βελτιώσεις: 

1. Τροποποίηση της Παρ. 11 του Άρθρου 28 του Ν.3883/2010 «α. Για τους Αξιωματικούς Όπλων: 

    (1) Οι αξιωματικοί Όπλων συμπληρώνουν τον προβλεπόμενο για τοβαθμότουςχρόνο διοίκησης σε Τμήματα, Στρατιωτικά καταστήματα, Λέσχες Αξιωματικών,Υπομονάδες, Μονάδες, Συγκροτήματα και Σχηματισμούς εκστρατείας, όπωςστηνεπόμενη παράγραφο του παρόντος άρθρου καθορίζεται, σε θέσεις προβλεπόμενεςαπό τους Πίνακες Οργάνωσης και Υλικού.

     (2) Ο απαιτούμενος σε κάθε βαθμό ελάχιστος χρόνος διοίκησης, ως προσόνγιαπροαγωγή, είναι ο ακόλουθος: (

           α) Ανθυπολοχαγός: Ένα (1) έτος ως Διοικητής Διμοιρίας ή Ουλαμού.

           (β) Υπολοχαγός: Ένα (1) έτος ως Διοικητής Διμοιρίας ή Ουλαμού.

            (γ) Λοχαγός: Ένα (1) έτος ως Διοικητής Λόχου, Ίλης ή Πυροβολαρχίας. 

           (δ) Ταγματάρχης - Αντισυνταγματάρχης: δυο (2) έτη συνολικά εκ των οποίωνένα(1)έτος ως Υποδιοικητής Μονάδας ή Διοικητής Ανεξαρτήτου Υπομονάδας, στοβαθμότου Ταγματάρχη και ένα (1) ως διοικητής Μονάδας συνεχόμενα και τουλάχιστονένα(1) ως Αντισυνταγματάρχης. Αντίστοιχες τροποποιήσεις να επέλθουν και στοάρθρο6 παρ, 10 και 11 του Ν.2439/96. 

 2.Τροποποίηση της Παρ. 17 του Άρθρου 28 του Ν.3883/2010 «Ο απαιτούμενος χρόνος διοίκησης για τους βαθμούς των κατωτέρων και ΑνωτέρωνΑξιωματικών που αποκτήθηκε στον αμέσως προηγούμενο βαθμό, υπολογίζεται ωςχρόνος διοίκησης στον κατεχόμενο βαθμό, κατά το μέρος αυτούπουδενχρησιμοποιήθηκε στον προηγούμενο βαθμό.» Η προτεινόμενη τροποποίηση αφορά τη συμπερίληψη όλων των κατωτέρωνκαι ανωτέρων αξιωματικών και όχι μόνο των Αντισυνταγματαρχών και Συνταγματαρχώνστον υπολογισμό του Χρόνου Διοίκησης στον κατεχόμενο βαθμό. Αντίστοιχεςτροποποιήσεις να επέλθουν και στο άρθρο 6 παρ 28 του Ν.2439/96. 

3. Προσθήκη νέας διάταξης (Παρ. 18) στο Άρθρο 28 του Ν.3883/2010«Για τους Αξιωματικούς που προέρχονται από Ανώτερες ΣτρατιωτικέςΣχολέςΥπαξιωματικών (ΑΣΣΥ/ΣΜΥ), προτείνεται η δυνατότητα προαγωγής από τον βαθμό του Αντισυνταγματάρχη στον βαθμό του Συνταγματάρχη για όσους κατέχουν πτυχίο ΑΕΙ με τη συμπλήρωση του ελάχιστου χρόνου παραμονής, χωρίς την απαίτηση συμπλήρωσης Χρόνου Διοίκησης ή Ειδικής Υπηρεσίας.» Η διάταξη αυτή θα αποκαταστήσει τις αδικίες που παρατηρούνται στηνυπηρεσιακή τους εξέλιξη. 

Η παραπάνω πρόταση νομοθετήθηκε και ισχύει μετηνψήφιση του άρθου 52 του Ν.5018/23 για συγκεκριμένες κατηγορίες αξκων. Εκεί ορίζονται τα εξής: «Για τους αξιωματικούς του πρώτου εδαφίου που προέρχονται απότηνκατηγορία των μονιμοποιηθέντων εθελοντών του ν. 445/1974και τωνμονιμοποιηθεισών εθελοντριών του ν. 705/1977 δεν είναι απαραίτητηη συμπλήρωση του προσόντος του χρόνου διοίκησης ή ειδικής υπηρεσίαςτουάρθρου 6 του ν. 2439/1996.» Αντίστοιχη προσθήκη νέας διάταξης (Παρ. 38)ναεπέλθει και στο άρθρο 6 του Ν.2439/96. 

4. Προσθήκη νέας διάταξης (Παρ. 19) στο Άρθρο 28 του Ν.3883/2010Για τα στελέχη που προάγονται αναδρομικά, προτείνεται να υπολογίζεται οχρόνος που μεσολάβησε από την ημερομηνία προαγωγής μέχρι την έκδοσητηςεγκυκλίου διαταγής ως χρόνος διοίκησης ή ειδικής υπηρεσίας στον νέο βαθμό. Ηνέαδιάταξη θα μπορούσε να διατυπωθεί ως εξής: «Για τα στελέχη του ΣΞ που προάγονται αναδρομικά, ο χρόνος που μεσολάβησεαπότην ημερομηνία προαγωγής μέχρι την ημερομηνία έκδοσης της ΕΔΥΕΘΑπροαγωγής,υπολογίζεται ως Χρόνος Διοίκησης ή Ειδικής Υπηρεσίας πλήρως διανυθείςστοννέοκατεχόμενο βαθμό.» Αντίστοιχη προσθήκη νέας διάταξης (Παρ. 39) ναεπέλθει και στο άρθρο 6 του Ν.2439/96. 

5. Τροποποίηση της ΠαΔ 4-25/2005. 

     α. Προτείνεται η θεσμοθέτηση συμπλήρωσης του απαιτούμενουΧρόνουΔιοίκησης ή Ειδικής Υπηρεσίας για όσους αναλαμβάνουν θέσεις διοικητών,διευθυντών σε μονάδες, στρατιωτικά καταστήματα, στρατιωτικέςλέσχεςοπουδήποτε εφόσον η θέση προβλέπεται για τον βαθμό τους από τουςΠΟΥκαι ασκούν πλήρη διοικητικά καθήκοντα με τις ευθύνες που απορρέουν αυτά. 

      β. Προτείνεται με τροποποίηση της ΠαΔ 4-25/2005 να δοθεί ηδυνατότηταανεξάρτητα του βαθμού που φέρουν σε όσους ασκούν τεχνικές ειδικότητες, τουςαρχιτεχνίτες, τους Φροντιστές και σε όσους έχουν λάβει εξειδίκευση πληροφοριώνκαι εκτελούν καθήκοντα έχοντας ολοκληρώσει με επιτυχία τα σχολείαεφαρμογήςειδικοτήτων για τους τεχνικούς, φροντιστές και το σχολείο πληροφοριών κατωτέρωνΑξκων καθώς και τα σχολεία IMIMT, OSINT, HUMINT ανάλογα την επιμέρουςεξειδίκευση που απαιτείται για την εκτέλεση της αποστολής τους, νασυμπληρώνουν τον απαιτούμενο Χρόνο Διοίκησης ή Ειδικής Υπηρεσίας,εκτελώντας τα καθήκοντα της ειδικότητάς τους, ανεξαρτήτως τουβαθμούπουκατέχουν. Με την πρόταση αυτή θα αξιοποιείται καλύτερα το εξειδικευμένοπροσωπικό δεν θα χάνονται πολύτιμες γνώσεις για τις οποίες η υπηρεσίαδιέθεσεαρκετά χρήματα, 

       γ. Με τροποποίηση της ΠαΔ 4-25/2005 να δίνεται η δυνατότητασυμπλήρωσης εξ ολοκλήρου του απαραίτητου ΧΔ σε όλους τους βαθμούς, γιαόλους τους απόφοιτους ΣΜΥ που έχουν μεταταχθεί στοΣώματωνΑξιωματικών ΥΓ με την ειδικότητα του Νηπιαγωγού και εκ τούτουυπηρετούνδικαίως σε Βρεφονηπιακούς Σταθμούς ως οργανική θέση. Η πρόβλεψη συμπλήρωσης ΧΔ έως το βαθμό του Λοχαγού που ορίσθηκεμετροποποίηση τον Ιούνιο του 2023 στην ΠαΔ 4-25/2021 δεν καλύπτει τονβαθμότου Ταγματάρχη με αποτέλεσμα το προσωπικό που επί πολλά έτη έχει λάβει τηνσυγκεκριμένη εξειδίκευση και καλύπτει πάγιες ανάγκες αντιμετωπίζεται ως διοικητικόπροσωπικό και μετατίθεται εκτός του περιβάλλοντος των ΒΝΣ ακυρώνονταςστηνουσία τη μετάταξη τους αλλά και την εμπειρία τους. Προτείνεται να αναγνωριστεί η ειδικότητα του Νηπιαγωγού στην ΠαΔκαι ναδοθεί ηδυνατότητα να συμπληρώνει εξ ολοκλήρου τον απαιτούμενο ΧΔσε όλουςτουςβαθμούς ώστε να μην απομακρύνεται από τους ΒΝΣ 

6. Τροποποίηση της ΠαΔ 4-19 2012 ώστε για την προαγωγή στοβαθμότουΕπιλοχία να υπάρχει πρόβλεψη ότι η συμπλήρωση του απαιτούμενουχρόνουδιοικήσεως ή ειδικής υπηρεσίας δύναται να εκτελεστεί οπουδήποτε και κατάτηνφοίτηση στα σχολεία εφαρμογής. 

Με αυτή την τροποποίηση θα γίνει άρσητηςαδικίας που έχει παρατηρηθεί στους μόνιμους υπαξιωματικούς απόφοιτους ΣΜΥτουΤεχνικού Σώματος των οποίων η ολοκλήρωση της εκπαίδευσης ειδικοτήτων έχει μεγάλη διάρκεια με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνουν συμπληρώσουντοναπαιτούμε χρόνο διοικήσεως ή ειδικής υπηρεσίας και να προάγονται έναχρόνοαργότερα από τους συμμαθητές τους των υπόλοιπων όπλων και σωμάτων. Οφέλη των Προτεινόμενων Ρυθμίσεων 

Οι προτεινόμενες ρυθμίσεις στοχεύουν στη βελτίωση της λειτουργίαςτουστρατεύματος και της διαχείρισης του προσωπικού. Με την εφαρμογήαυτώντωναλλαγών, θα επιτευχθεί εξοικονόμηση πόρων επίσης θα μειωθούν οι συχνέςμεταθέσεις που επιβαρύνουν το προϋπολογισμό. Τα χρήματαπουθαεξοικονομηθούν μπορούν να διατεθούν για τη βελτίωση των υποδομών, τωνεγκαταστάσεων, της συντήρησης των μέσων, καθώς και για την ενίσχυσητηςμέριμνας υπέρ του προσωπικού. 

Ο ΣΑΣΜΥ( Σύνδεσμος Αποφοίτων Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών)ευελπιστεί πως οι προτάσεις αυτές θα τύχουν της δέουσας προσοχής και εξέτασης,προκειμένου να βελτιωθεί η υπηρεσιακή εξέλιξη των στελεχών μελώνμας, ηλειτουργικότητα του στρατεύματος, η αποδοτικότητα των Ενόπλων Δυνάμεωνστοσύνολό τους με ταυτόχρονη εξοικονόμηση πόρων. 

Παραμένουμε στην διάθεση σας για επιμέρους εξειδίκευση των προτάσεωνμας προς όφελος του προσωπικού, της υπηρεσίας και της Εθνικής Άμυνας. Για το Διοικητικό Συμβούλιο 

-Ο- Πρόεδρος Ευάγγελος Στέφος 6936504322 

-Ο- Γεν. ΓραμματέαςΓεώργιος Κυλινδρής 6972799080

Υπουργός Εθνικής Οικονομίας: - Μειώσεις φόρων για τη μεσαία τάξη το 2025 - Τα υπόλοιπα θα ανακοινωθούν από τον πρωθυπουργό το φθινόπωρο στη ΔΕΘ


 Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Πρωτογενές πλεόνασμα κοντά στο 3% του ΑΕΠ και συνολικό (δημοσιονομικό) έλλειμμα που αγγίζει το μηδέν πέτυχε η Ελλάδα το 2024, δήλωσε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας Κωστής Χατζηδάκης μιλώντας χθες στην ιδρυτική εκδήλωση του think tank Synergia που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα. Υπογράμμισε ακόμη ότι τα επιπλέον έσοδα – όπως συνέβη και τα προηγούμενα χρόνια – θα επιστρέψουν στην κοινωνία με νέες μειώσεις άμεσων φόρων που θα ανακοινωθούν μέσα στη χρονιά ενώ τόνισε ότι στο εξής θα δοθεί περαιτέρω έμφαση στη μικροοικονομική πολιτική.

Αναφερόμενος στα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν το 2024, ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι η κυβέρνηση παρέμεινε στο δρόμο της δημοσιονομικής σύνεσης. «Πετύχαμε πρωτογενές πλεόνασμα πάνω και από αυτό που προέβλεπε ο προϋπολογισμός του 2025, κοντά στο 3% του ΑΕΠ. Που σημαίνει έλλειμμα το οποίο αγγίζει το μηδέν. Αυτό στέλνει ένα πολύ ισχυρό μήνυμα σε καιρούς αστάθειας, όπως είναι οι καιροί που ζούμε τώρα, ότι η Ελλάδα μπορεί να αντέξει και σε ισχυρούς ανέμους αν προκύψουν. Για αυτό εργαζόμαστε. Διότι η δουλειά του καλού νοικοκύρη είναι να σκέφτεται το αρνητικό σενάριο και όχι να παίρνει αλόγιστα ρίσκα. Ιδιαίτερα μετά από αυτά που μεσολάβησαν την περασμένη δεκαετία», ανέφερε ο υπουργός.

Ο κ. Χατζηδάκης επεσήμανε ότι τα αποτελέσματα του 2024 – που θα πιστοποιηθούν τις αρχές του τρέχοντος έτους – οφείλονται μεταξύ άλλων στα επιπλέον έσοδα που προέρχονται από τη μείωση της φοροδιαφυγής, τα οποία αγγίζουν πλέον τα 2 δισ. ευρώ, επίδοση που δεν έχει ιστορικό προηγούμενο μετά τη μεταπολίτευση αλλά και από την υψηλότερη – σε σχέση με την πρόβλεψη του προϋπολογισμού – ανάπτυξη της οικονομίας.

«Ό,τι περισσότερο μπορούμε και επιτρέπεται από τους ευρωπαϊκούς δημοσιονομικούς κανόνες, επιστρέφει στην κοινωνία. Ήδη έχουμε μειώσει περισσότερους από 70 φόρους, ενώ αυξήσαμε τις δημόσιες επενδύσεις για δράσεις ανάπτυξης και συνοχής. Η αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής δεν έχει μόνο οικονομικό πρόσημο αλλά και ένα πρόσημο ενίσχυσης των κοινωνικών πολιτικών», υπογράμμισε ο υπουργός. Ενώ αναφερόμενος στον προγραμματισμό του 2025 ανέφερε:

«Αυτή η χρονιά θα είναι χρονιά με σημαντικές περαιτέρω μειώσεις φόρων για τη μεσαία τάξη. Αν δεν υπάρξει μια απρόβλεπτη, ανεξέλεγκτη διεθνής κρίση, η συνέχιση της προσπάθειας για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής (με τα ψηφιακά δελτία αποστολής και τιμολόγια, τα POS, κλπ.) θα μας επιτρέψει να μειώσουμε άμεσους φόρους. Επιμένουμε στους άμεσους φόρους γιατί θεωρούμε ότι οι μειώσεις σε αυτούς δεν ενθυλακώνονται από κάποιους ενδιάμεσους, όπως συμβαίνει με τους έμμεσους, αλλά πηγαίνουν κατευθείαν στην τσέπη των φορολογουμένων».

Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών σημείωσε εξάλλου ότι έχοντας πετύχει την δημοσιονομική σταθεροποίηση, η προσπάθεια της κυβέρνησης θα στραφεί από τη μακροοικονομική στην μικροοικονομική πολιτική. «Θα δώσουμε ακόμα περισσότερη σημασία σε θέματα όπως η προσέλκυση και διευκόλυνση των επενδύσεων, η ενθάρρυνση των εξαγωγών, η ενίσχυση του ανταγωνισμού και η στήριξη της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας. Προκειμένου να επιταχύνουμε όσο περισσότερο γίνεται τον βηματισμό μας και να λάβουμε όλες τις πρωτοβουλίες που θα στηρίξουν την ελληνική οικονομία».

«Δεν είμαστε θαυματοποιοί και καμία οικονομία δεν βρίσκεται σε προστατευτική γυάλα», κατέληξε ο κ. Χατζηδάκης. «Αν τα πράγματα εξελιχθούν κανονικά και ίσως και λίγο χειρότερα από κανονικά, καθώς είμαστε πάντοτε συντηρητικοί στις προβλέψεις μας, θα προχωρήσουμε  σε περαιτέρω αυξήσεις αποδοχών και μειώσεις φόρων που θα ανακοινωθούν από τον πρωθυπουργό το φθινόπωρο στη ΔΕΘ».

 

E.A.A.Σ: - Συνάντηση με τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μιχάλη Κατρίνη - Ποια κρίσιμα θέματα συζητήθηκαν - Συνεχίζουμε......


 Στις 15 Ιανουαρίου 2025 , πραγματοποιήθηκε στην έδρα της Ε.Α.Α.Σ., συνάντηση  με τον Υπεύθυνο Κοινοβουλευτικού Τομέα Εργασίας. Άμυνας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, βουλευτή Ηλείας κ. Μιχάλη Κατρίνη.


Στην συνάντηση  συμμετείχαν τα μέλη του Δ.Σ. της Ε.Α.Α.Σ.  καθώς και ο Αντιπτέραρχος ε.α. Θωμάς Χατζηαθανασίου αναπληρωτής του Τομέα Άμυνας του κόμματος ενώ κατά την διάρκεια της , που σημειωτέον πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά, συζητήθηκαν κρίσιμα θέματα που απασχολούν τα μέλη μας και κατατέθηκαν προτάσεις για την επίλυσή των.


Συνεχίζουμε......

Δεκτή έγινε από το ΣτΕ η αίτηση πρότυπης δίκης για το 13ο και 14ο μισθό


 Δεκτή έγινε από το ΣτΕ η αίτηση της ΑΔΕΔΥ πρότυπης δίκης

για το 13ο – 14ο μισθό

 

Όπως μας ενημέρωσε η Νομική Σύμβουλος της ΑΔΕΔΥ, η Τριμελής Επιτροπή του άρθρου 1 ν.3900/2010 του Συμβουλίου της Επικρατείας με την ΠΝ 2/16.1.2025 πράξη της έκανε δεκτή την αίτηση πρότυπης δίκης που κατέθεσε η ΑΔΕΔΥ προκειμένου να εκδικαστεί σε πρότυπη δίκη αγωγή δημοσίου υπαλλήλου, με την οποία ζητείται η καταβολή των επιδομάτων εορτών και αδείας.

 

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ